quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:50 schreef MarijeH het volgende:Ik ben vandaag vrij. Eigenlijk zou ik vandaag gaan skien maar ik ben niet gegaan.
In Winterberg. Maar ik ben niet meegegaan omdat mijn trein niet om 6 uur in de morgen rijdt. Ze vertrokken om 6 uur. Maar achteraf ben ik blij dat ik niet mee ben gegaan.quote:
Geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:46 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ben aan het afstuderen. En ze verwachten dat ik 40u per week aanwezig ben. Dat is dus veel te veel voor iets wat je in maximaal de helft af kan ronden. Daarentegen is mijn stagevergoeding niet dusdanig hoog dat ik 40u per week effectief kan zijn
Hm, was op zich wel leuk geweest tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
In Winterberg. Maar ik ben niet meegegaan omdat mijn trein niet om 6 uur in de morgen rijdt. Ze vertrokken om 6 uur. Maar achteraf ben ik blij dat ik niet mee ben gegaan.
Slapenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
Wat behoren jullie zo eigenlijk te doen tussen 8u en 17u zo doordeweeks? Studeren? Werken?
Je moet wel op dat tijdstip op je opstapplaats kunnen zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, was op zich wel leuk geweest toch
Truequote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef TIM-846 het volgende:
Dan ben jij wel verdomd vroeg wakker altijd
In Duitsland. Was opzich wel leuk geweest ja, maar er gaan heel weinig dames van mijn klas mee heb ik gehoord.quote:
Is toch ook leuk om andere mensen te leren kennen ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:07 schreef MarijeH het volgende:
[..]
In Duitsland. Was opzich wel leuk geweest ja, maar er gaan heel weinig dames van mijn klas mee heb ik gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |