abonnement Unibet Coolblue
pi_65661581
tvp. Net weer terug uit de stad.. kleine 50 euro aan reisboeken gehaald En ik heb nog niet eens de 3 waarvoor ik op pad ging
Grote reis vergt grote voorbereidingen Grootste aankoop andere motor word ergens in Juni gedaan als de belasting lief is geweest
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_65661597
fipo op pagina 2
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_65661652
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:51 schreef theKiD het volgende:
fipo op pagina 2
Bij mij sta je nog op pagina 1 .
pi_65661662
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:51 schreef theKiD het volgende:
tvp. Net weer terug uit de stad.. kleine 50 euro aan reisboeken gehaald En ik heb nog niet eens de 3 waarvoor ik op pad ging
Grote reis vergt grote voorbereidingen Grootste aankoop andere motor word ergens in Juni gedaan als de belasting lief is geweest
Je gaat toeren met de motor of hoe moet ik het zien? En waarheen? Vertelllll .
pi_65661836
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:53 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Je gaat toeren met de motor of hoe moet ik het zien? En waarheen? Vertelllll .
We gaan in 2010, maatje en ik, op de motor, via Duitsland/Polen/ Baltische staten/ finland naar de Noordkaap, en terug via Noorwegen/ finland/ denemarken/ Duitsland. Ritje van kleine 15000km, en we waren van plan om er ongeveer 4 a 5 weken, mss 6 over te gaan doen
Tentje erbij, warme slaapzak, en lekker wildkamperen en naar de midzomernachtzon
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_65661989
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Hoe beveilig ik mijn pc dan ? Ik heb nu haar onbeveiligde router aanstaan, en mijn beveiligde router zit daar weer op vast.

En het ging mij er meer om dat ik geen verbinding kon maken met de onbeveiligde, dus goed dat ik mn eigen router bij me heb, anders had ik geen draadloos gehad momenteel .

Weet iemand hier trouwens of ik een kabel kan opsplitsen? Ik wil namelijk toch kabel internet op mijn kamertje boven, maar ik kan zo'n kabel niet zelf trekken. Huisgenote van me heeft het pas laten doen door iemand. Kan ik niet iets op haar kabel zetten en dan een andere kabel erop vast maken die ik weer naar mijn kamer door kan trekken? Dat stukje lukt me wel namelijk .
firewall erop zetten... maar goed als iemand echt wil dan kunnen ze het toch wel doen! plus wat is de kans dat ze juist jouw peecee gaan pakken!
pi_65662230
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

dan kun je maar beter een stationwagon nemen, want ook een swift zit ie met zijn kop tegen de ruit aan!

mijn vriendin is aan het kijken voor een oude landrover defender! dan helemaal zelf op te gaan knappen wel relaxed om mee naar het strand te gaan
In een swift kannie op de achterbank! daar heeft ie iets meer ruimte boven zn kop als in een mini station denk ik....enniehoe, eerst maar eens mijn rijbewijs halen, zometeen maar weer ff proefexamen theorie doen...

oh ja! met de auto naar het strand en dan lekker door het zand baggeren met zo'n bak...
pi_65662428
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef styliste het volgende:

[..]

In een swift kannie op de achterbank! daar heeft ie iets meer ruimte boven zn kop als in een mini station denk ik....enniehoe, eerst maar eens mijn rijbewijs halen, zometeen maar weer ff proefexamen theorie doen...

oh ja! met de auto naar het strand en dan lekker door het zand baggeren met zo'n bak...
Wat voor mini station? De nieuwe mini of zo'n oude mini? mini, mini dus
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_65662436
Pfft, ik heb echt geen geld voor een eigen auto.. eerst maar 's afstuderen en dan nog ff werken voordat ik daar pas over mee kan praten . *Blijft dromen*.
pi_65662500
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:15 schreef theKiD het volgende:

[..]

Wat voor mini station? De nieuwe mini of zo'n oude mini? mini, mini dus
maakt me niet zo veel uit, ik vind ze allebei geweldig ik denk alleen niet dat ik ze kan betalen.
Ja als je op marktplaats kijkt heb je een oude mini voor nog geen 2000 euro maar daar heb ik dus ernstig mijn twijfels bij
pi_65663509
Zo, ik ben een beetje aan het spelen geweest voor de OP (en ik ben nog lang niet klaar), maar wat vinden jullie een leuke kleur voor de spacers? (deze zwarte heb ik geleend uit de OP van de koffieSC in GC)







pi_65664151
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:15 schreef theKiD het volgende:

[..]

Wat voor mini station? De nieuwe mini of zo'n oude mini? mini, mini dus
de Mini Clubman

Ga ik heel misschien als lease wagen nemen!



Ja heeft ongelijke deuren
pi_65664220
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

de Mini Clubman

Ga ik heel misschien als lease wagen nemen!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja heeft ongelijke deuren


*kwijl*
pi_65664244
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef styliste het volgende:

[..]

In een swift kannie op de achterbank! daar heeft ie iets meer ruimte boven zn kop als in een mini station denk ik....enniehoe, eerst maar eens mijn rijbewijs halen, zometeen maar weer ff proefexamen theorie doen...

oh ja! met de auto naar het strand en dan lekker door het zand baggeren met zo'n bak...
hmmm

maten Swift:
quote:
NTERIEURMATEN
920-1070 mm
afstand rugleuning/pedalen
950-1010 mm
hoofdruimte voor
600 mm
lengte rugleuning voor
510 mm
lengte zitting voor
550 mm
instaphoogte voor
1375 mm
interieurbreedte voor
650-830 mm
afstand rugleuning voor/achter
900 mm
hoofdruimte achter

590 mm
lengte rugleuning achter
490 mm
lengte zitting achter
340 mm
hoogte zitting achter
1355 mm
interieurbreedte achter
- mm
afstand rugleuning 2e/3e zitrij
- mm
hoofdruimte 3e zitrij
- mm
lengte rugleuning 3e zitrij
- mm
lengte zitting 3e zitrij
- mm
hoogte zitting 3e zitrij
- mm
interieurbreedte 3e zitrij
700 mm
hoogt tildrempel bagageruimte
maten Mini
quote:
INTERIEURMATEN
900-1125 mm
afstand rugleuning/pedalen
945-1000 mm
hoofdruimte voor
620 mm
lengte rugleuning voor
480 mm
lengte zitting voor
500 mm
instaphoogte voor
1380 mm
interieurbreedte voor
530-750 mm
afstand rugleuning voor/achter
925 mm
hoofdruimte achter

640 mm
lengte rugleuning achter
470 mm
lengte zitting achter
330 mm
hoogte zitting achter
1080 mm
interieurbreedte achter
- mm
afstand rugleuning 2e/3e zitrij
- mm
hoofdruimte 3e zitrij
- mm
lengte rugleuning 3e zitrij
- mm
lengte zitting 3e zitrij
- mm
hoogte zitting 3e zitrij
- mm
interieurbreedte 3e zitrij
665 mm
De mini is dus achterin hoger
pi_65664280
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

hmmm

maten Swift:
[..]

maten Mini
[..]

De mini is dus achterin hoger
ja maar dan heb je het over de nieuwe mini neem ik aan?
pi_65664294
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:10 schreef styliste het volgende:

[..]

ja maar dan heb je het over de nieuwe mini neem ik aan?
ja... jij niet dan? de oude mini is de hoofdruimte 830mm...
pi_65664313
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef styliste het volgende:
doorzichtig? of kan dat niet?
Zo?

pi_65664367
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:10 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

ja... jij niet dan? de oude mini is de hoofdruimte 830mm...
ben bang van niet, die kan ik echt niet betalen! of ik moet eerst de jackpot winnen... voor die 15000 verschil in prijs moet mijn hondje maar 25 cm minder ruimte boven zn koppie hebben denk ik...
pi_65664387
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:13 schreef styliste het volgende:

[..]

ben bang van niet, die kan ik echt niet betalen! of ik moet eerst de jackpot winnen... voor die 15000 verschil in prijs moet mijn hondje maar 25 cm minder ruimte boven zn koppie hebben denk ik...
9,5 bedoel je
pi_65664400
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:11 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Zo?

[ afbeelding ][ [ link | afbeelding ][ afbeelding ][ link | afbeelding ]link[/url] | [url=http://i321.photobucket.com/albums/nn365/IkbenOphelia/transp.png[/img][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/135434/crazy.gif]afbeelding ][img]http://i321.photobucket.com/albums/nn365/IkbenOphelia/transp.png]afbeelding[/url] ][ link | afbeelding ]
nou zijn ze wit? ik heb nog steeds standaard grijze instellingen dus het kan best zijn dat jouw achtergrond wit is en de mijne gewoon grijs..
pi_65664610
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:15 schreef styliste het volgende:

[..]

nou zijn ze wit? ik heb nog steeds standaard grijze instellingen dus het kan best zijn dat jouw achtergrond wit is en de mijne gewoon grijs..
Ze zijn transparant, mijn eigen posts hebben een groene achtergrond dus bij mij ziet het er groen uit.
pi_65664667
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:22 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ze zijn transparant, mijn eigen posts hebben een groene achtergrond dus bij mij ziet het er groen uit.
da's gek, bij mij waren ze wit... naja het zal wel.. als ze bij jou wel transparant zijn dan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')