abonnement Unibet Coolblue
pi_65832911
Enorme bonk omhoog, maar háár

Sinds dat ik mijn krullen weet te verzorgen heb ik er veel meer lol in dan vroeger Ik tut mee!
  FOK!fotograaf zaterdag 7 februari 2009 @ 21:48:50 #127
148247 taxibabe
pi_65835836
Hee leuk.. een haartopic!

Ik heb haar tot bijna halverwege mijn rug, lichte slag, veel haar maar niet echt superdik. En ik heb paar irritante kruinen.
Morgen wordt het weer eens tijd om mijn haar in de henna te zetten.
pi_65843564
Henna

Gister mijn haar laten verven, achterlijk lang daar gezeten voor een, in mijn ogen makkelijke verfbeurt, maar dan heb je ook wat; http://img.photobucket.co(...)curly%20girl/025.jpg

Ik ben voor het eerst 100% blij met wat een kapper met mijn haar doe Overigens wel met mijn eigen manier van stylen, want kappers kunnen van krullen alleen maar vogelnestjes maken; lekker met je handen door je haar woelen tijdens het diffusen
  zondag 8 februari 2009 @ 10:46:37 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65843628
Nooit meer verven
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 8 februari 2009 @ 10:48:49 #130
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65843646
quote:
Op zondag 8 februari 2009 10:41 schreef Evil-Cherry het volgende:
Henna

Gister mijn haar laten verven, achterlijk lang daar gezeten voor een, in mijn ogen makkelijke verfbeurt, maar dan heb je ook wat; http://img.photobucket.co(...)curly%20girl/025.jpg

mooi!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 8 februari 2009 @ 11:52:05 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65844383
quote:
Op zondag 8 februari 2009 10:41 schreef Evil-Cherry het volgende:
Henna

Gister mijn haar laten verven, achterlijk lang daar gezeten voor een, in mijn ogen makkelijke verfbeurt, maar dan heb je ook wat; http://img.photobucket.co(...)curly%20girl/025.jpg

Ik ben voor het eerst 100% blij met wat een kapper met mijn haar doe Overigens wel met mijn eigen manier van stylen, want kappers kunnen van krullen alleen maar vogelnestjes maken; lekker met je handen door je haar woelen tijdens het diffusen
Wow, dat ziet er mooi uit
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  FOK!fotograaf zondag 8 februari 2009 @ 13:30:52 #132
148247 taxibabe
pi_65845412
quote:
Op zondag 8 februari 2009 10:41 schreef Evil-Cherry het volgende:
Henna

Gister mijn haar laten verven, achterlijk lang daar gezeten voor een, in mijn ogen makkelijke verfbeurt, maar dan heb je ook wat; http://img.photobucket.co(...)curly%20girl/025.jpg

Ik ben voor het eerst 100% blij met wat een kapper met mijn haar doe Overigens wel met mijn eigen manier van stylen, want kappers kunnen van krullen alleen maar vogelnestjes maken; lekker met je handen door je haar woelen tijdens het diffusen
JIj hebt mooi haar zeg! Ik wil ook zulke krullen!

Nou .. ik heb de henna nu in mijn haar zitten, dus de komende uren zit ik met een schattig douchekapje en een grote handdoek op mn kop
  zondag 8 februari 2009 @ 14:55:27 #133
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65848713
quote:
Op zondag 8 februari 2009 10:41 schreef Evil-Cherry het volgende:
Henna

Gister mijn haar laten verven, achterlijk lang daar gezeten voor een, in mijn ogen makkelijke verfbeurt, maar dan heb je ook wat; http://img.photobucket.co(...)curly%20girl/025.jpg

Ik ben voor het eerst 100% blij met wat een kapper met mijn haar doe Overigens wel met mijn eigen manier van stylen, want kappers kunnen van krullen alleen maar vogelnestjes maken; lekker met je handen door je haar woelen tijdens het diffusen
Ik ben niet zo gek op die kleur maar je krullen zijn
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_65851770
Haha, dank je wel allemaal, straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen

Overigens ben ik zeer content met mijn krullen
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:30 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Nou .. ik heb de henna nu in mijn haar zitten, dus de komende uren zit ik met een schattig douchekapje en een grote handdoek op mn kop
Wel resultaat posten he!
pi_65852501
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:05 schreef Evil-Cherry het volgende:
Haha, dank je wel allemaal, straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen

Overigens ben ik zeer content met mijn krullen
[..]

Wel resultaat posten he!
Je haar ziet er echt mooi en gezond uit!
Waarmee verzorg je je haar en hoe breng je je krullen zo mooi in model?
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_65852990
Ik gebruik geen sodium lauryl sulfate of sodium laureth sulfate in mijn haar en dus ook geen silliconen, want dat krijg je er alleen met SLS of SLES uit. Ook geen minerale olie.
Ik was mijn haar met een lichte conditioner (ja, dat kan ). Gevolgd door een normale, zware conditioner. Die spoel ik helemaal uit, daarna een leave-in conditioner erin en een sterke gel. Eventueel de föhn + diffuser erdoorheen. Als het droog is heb je van die keiharde gel krullen en dan komt het leukste gedeelte; de hardheid eruit kneden met je handen. Kraak, kraak, kraak Eventueel nog een piepklein beetje wax erdoor tegen de droogte of een spraygel voor wat extra hold.

En dat is "alles".

Overigens zijn er nog wat dingetjes waar je op moet letten; niet te veel eiwitten/amino zuren gebruiken maar ook niet te weinig, niet te veel conditioner en nu het zo koud en droog is, kan glycerine/honing/panthenol ook echt niet.

Maar goed, het resultaat is er, dus ik vind het allemaal allang prima
  zondag 8 februari 2009 @ 16:39:38 #137
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65853148
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik gebruik geen sodium lauryl sulfate of sodium laureth sulfate in mijn haar en dus ook geen silliconen, want dat krijg je er alleen met SLS of SLES uit. Ook geen minerale olie.
Ik was mijn haar met een lichte conditioner (ja, dat kan ). Gevolgd door een normale, zware conditioner. Die spoel ik helemaal uit, daarna een leave-in conditioner erin en een sterke gel. Eventueel de föhn + diffuser erdoorheen. Als het droog is heb je van die keiharde gel krullen en dan komt het leukste gedeelte; de hardheid eruit kneden met je handen. Kraak, kraak, kraak Eventueel nog een piepklein beetje wax erdoor tegen de droogte of een spraygel voor wat extra hold.

En dat is "alles".

Overigens zijn er nog wat dingetjes waar je op moet letten; niet te veel eiwitten/amino zuren gebruiken maar ook niet te weinig, niet te veel conditioner en nu het zo koud en droog is, kan glycerine/honing/panthenol ook echt niet.

Maar goed, het resultaat is er, dus ik vind het allemaal allang prima
Sorry maar hier moest ik even hard om lachen, vooral om dat *alles*

Maar even lekker met mn handen door je haren zit er denk niet bij met al die rotzooi die je erin gooit

Al ga ik binnenkort CO ook is proberen
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_65853240
Ik gooi geen hoop rotzooi in mijn haar, er zit nu alleen maar leave-in conditioner in en gel en dat voel je niet meer. Mijn haar beweegt zoals het hoort en voelt heerlijk zacht. Overigens is het sowieso niet de bedoeling dat je krullen kamt, dus lekker met je vingers door je haar zou ik sowieso niet doen, want dan eindig je altijd met een bos pluis

Dit was before trouwens; http://img.photobucket.co(...)%20girl/100_0386.jpg
pi_65853694
quote:
Op zondag 8 februari 2009 10:41 schreef Evil-Cherry het volgende:
Henna

Gister mijn haar laten verven, achterlijk lang daar gezeten voor een, in mijn ogen makkelijke verfbeurt, maar dan heb je ook wat; http://img.photobucket.co(...)curly%20girl/025.jpg

Ik ben voor het eerst 100% blij met wat een kapper met mijn haar doe Overigens wel met mijn eigen manier van stylen, want kappers kunnen van krullen alleen maar vogelnestjes maken; lekker met je handen door je haar woelen tijdens het diffusen
Heel erg gaaf! De kleur is ook stoer zeg...
Noot noot.
pi_65853724
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik gooi geen hoop rotzooi in mijn haar, er zit nu alleen maar leave-in conditioner in en gel en dat voel je niet meer. Mijn haar beweegt zoals het hoort en voelt heerlijk zacht. Overigens is het sowieso niet de bedoeling dat je krullen kamt, dus lekker met je vingers door je haar zou ik sowieso niet doen, want dan eindig je altijd met een bos pluis

Dit was before trouwens; http://img.photobucket.co(...)%20girl/100_0386.jpg
Tering
Noot noot.
  zondag 8 februari 2009 @ 16:59:16 #141
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_65853810
Nou, home improvement is het zeker.
Confidence through competence
pi_65853889
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, home improvement is het zeker.


Ik durfde met dat haar van before ook nog te beweren dat ik mooie krullen had Iemand had me moeten slaan en hard ook!
  zondag 8 februari 2009 @ 17:02:32 #143
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_65853918
Wat doet de kapper dan precies met je haar? En hoe lang blijven die krullen erin zitten?
Confidence through competence
pi_65854108
Mijn kapper doet niets, die blijf lekker met haar gemanicuurde vingertjes uit mijn haar. Enige wat zij mag doen is verven. Knippen doe ik zelf wel als dat nodig is.

Die krullen zijn dus van mezelf, alleen door mijn haar goed te verzorgen zien ze er zo uit. Anders is het die droge, pluizige, wazig krullende boel als op die andere foto.
  FOK!fotograaf zondag 8 februari 2009 @ 17:19:43 #145
148247 taxibabe
pi_65854454
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik gebruik geen sodium lauryl sulfate of sodium laureth sulfate in mijn haar en dus ook geen silliconen, want dat krijg je er alleen met SLS of SLES uit. Ook geen minerale olie.
Ik was mijn haar met een lichte conditioner (ja, dat kan ). Gevolgd door een normale, zware conditioner. Die spoel ik helemaal uit, daarna een leave-in conditioner erin en een sterke gel. Eventueel de föhn + diffuser erdoorheen. Als het droog is heb je van die keiharde gel krullen en dan komt het leukste gedeelte; de hardheid eruit kneden met je handen. Kraak, kraak, kraak Eventueel nog een piepklein beetje wax erdoor tegen de droogte of een spraygel voor wat extra hold.

En dat is "alles".

Overigens zijn er nog wat dingetjes waar je op moet letten; niet te veel eiwitten/amino zuren gebruiken maar ook niet te weinig, niet te veel conditioner en nu het zo koud en droog is, kan glycerine/honing/panthenol ook echt niet.

Maar goed, het resultaat is er, dus ik vind het allemaal allang prima
Ik heb daar de laatste tijd ook veel over gelezen, over dat siliconen in shampoo. Zeker nu ik mijn haar weer langer heb kan ik merken dat ik meer op de verzorging moet letten. Ik zit er dus ook aan te denken om alleen nog mijn haar te wassen met conditioner, maar ik weet niet zo goed welke conditioner 'licht' is.
Ik las op longhair.be dat de 'merkloze' conditioner van de AH hier goed voor is. Welke gebruik jij?

Verder probeer ik iedere week een haarkuur te doen, maar is dat dan wel goed? Als leave-in conditioner gebruik ik van HennaPlus hairwondercreme.
  zondag 8 februari 2009 @ 17:21:41 #146
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65854512
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik gooi geen hoop rotzooi in mijn haar, er zit nu alleen maar leave-in conditioner in en gel en dat voel je niet meer. Mijn haar beweegt zoals het hoort en voelt heerlijk zacht. Overigens is het sowieso niet de bedoeling dat je krullen kamt, dus lekker met je vingers door je haar zou ik sowieso niet doen, want dan eindig je altijd met een bos pluis

Dit was before trouwens; http://img.photobucket.co(...)%20girl/100_0386.jpg
Ik was het ook niet van plan te gaan kammen, maar soms is het toch wellis lekker door je vriendje zn haar gaan? Andersom dus ook!

Maar wat is die leave-in conditioner dan? Is dat ook wat voor mij? Ik wil ook meer krullen!!!!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_65854641
@Taxibabe; Ik gebruik nu de roze van palmolive, maar die is nogal moeilijk te krijgen. Men zegt dat Inecto ook wel functioneert maar daar krijg ik echt een enorm vet hoofd van. Let vooral op dat er géén ingrediënten inzitten die eindigen op -cone, - xane en -conol. En verder is het veel trail-and-error.

Ja, wat zou er mis zijn met een haarkuur dan? Het ligt er maar net aan waar je dat mee doet én of je haar het fijn vind.

@Salt_Seafood; als ik een vriendje had zou hij alleen door mijn haar mogen woelen als ik niet meer naar buiten hoef daarna
En een leave-in is "altijd" goed, maar op zichzelf doet het niet zoveel voor 'extra' krullen hoor.
  zondag 8 februari 2009 @ 17:30:38 #148
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65854811
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
@Taxibabe; Ik gebruik nu de roze van palmolive, maar die is nogal moeilijk te krijgen. Men zegt dat Inecto ook wel functioneert maar daar krijg ik echt een enorm vet hoofd van. Let vooral op dat er géén ingrediënten inzitten die eindigen op -cone, - xane en -conol. En verder is het veel trail-and-error.

Ja, wat zou er mis zijn met een haarkuur dan? Het ligt er maar net aan waar je dat mee doet én of je haar het fijn vind.

@Salt_Seafood; als ik een vriendje had zou hij alleen door mijn haar mogen woelen als ik niet meer naar buiten hoef daarna
En een leave-in is "altijd" goed, maar op zichzelf doet het niet zoveel voor 'extra' krullen hoor.
Haha mijn ex ging ook altijd met der handen kloten, ook als we nog uitgingen, toen maar mn haar laten millimeteren

Maar ik ben dus aangewezen op permanent hoor ik alweer!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_65854890
Haha, en als je het bij haar deed kon je een oorvijg krijgen zeker?

Nee hoor, permanent hoeft niet per se. Je ziet hoe mijn haar eraan toe was, daar zaten ook echte krullen in verstopt. Post eens een fotootje dan, misschien heb je gewoon krullen.
  zondag 8 februari 2009 @ 17:35:07 #150
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65854945
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
Haha, en als je het bij haar deed kon je een oorvijg krijgen zeker?

Nee hoor, permanent hoeft niet per se. Je ziet hoe mijn haar eraan toe was, daar zaten ook echte krullen in verstopt. Post eens een fotootje dan, misschien heb je gewoon krullen.
Haha nee zij was niet zo moeilijk, maar ze had onwijs stijl haar dus daar was weinig aan te verpesten

En geen vriendje? Sjonge met die krullen moet het toch niet zo lastig zijn een leuke jongen te vinden!

Foto's te vinden in mn FoBo, al zijn ze misschien niet super duidelijk, het geeft wel een indruk!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')