abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_233508
Onze oosterburen zijn met de "bewerbung" begonnen voor hun Big Brother:
http://www.big-brother-kandidaten.de/

Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
pi_233509

SUPER!! Mal einschreiben, oder?!


Jusqu'ici tout va bien...
pi_233510
Haha, wat erg zeg.
Wat een stelletje na-apers.
pi_233511
En wedden dat onze grote kindervriend John de Mol er flink aan gebeurd heeft...
Gotta catch 'em all
pi_233512

Sjahaa maar voor dat na-apen hebben ze wel flink betaald. Zo gaat dat met succesvolle TV programma's (zoals ook met bv de Spaanse All you need is love, Lo que necessitas es amor, nou ja welke Endemol productie eigenlijk niet!)

Jusqu'ici tout va bien...
  Moderator maandag 20 december 1999 @ 16:50:00 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_233513
Toch zal de Duitse versie van BB vermoedelijk strakker in elkaar zitten. Onze oosterburen hebben immers al ruime ervaring opgedaan met het achter hekken stoppen van mensen.

Alleen werden de deelnemers vroeger direct aan de ingang al genomineerd.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_233514
Ik denk ook dat de Duitsers het zeer strak houden. Geen MacDonalds en telefoontjes voor hen. Maar of de bewoners zo snel onder de douche zouden gaan?

Trouwens vind het wel mooi dat andere landen Nederlandse produkties overkopen. Zo zie je maar welk land er kwaliteit televisie maakt.

Zouden de Belgen ook Big Brother overkopen?


------------------
Gotta catch 'em all

[Dit bericht is gewijzigd door Pikachú (Datum 20 December 1999).]

Gotta catch 'em all
pi_233515
quote:
op 12-20-1999 om 04:44 PM schreef Pikachú het volgende:
En wedden dat onze grote kindervriend John de Mol er flink aan gebeurd heeft...



Dit plaatje staat er niet voor niks bij daar (src = http://www.big-brother-kandidaten.de/b/endemol_klein.gif )


[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 20 December 1999).]

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_233516
Vind de website wel wat minder... maar goed, dat is mijn mening.

Okee okee, correctie: onze kindervrienden
John de Mol en van de Ende

[Dit bericht is gewijzigd door Pikachú (Datum 20 December 1999).]

Gotta catch 'em all
  maandag 20 december 1999 @ 17:03:00 #10
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_233517
quote:
op 12-20-1999 om 04:50 PM schreef Gert het volgende:
Toch zal de Duitse versie van BB vermoedelijk strakker in elkaar zitten. Onze oosterburen hebben immers al ruime ervaring opgedaan met het achter hekken stoppen van mensen.

Alleen werden de deelnemers vroeger direct aan de ingang al genomineerd.


Ja, ja, eigenlijk kan het niet, maar ik vind duit wel een heel erg gevatte opmerking. Ik wil jou graag nomineren voor de meest gevatte opmerking van de dag.
Ik zal hier geen nieuwe topic voor openen uit angst voor de topic-politie.

pi_233518
Misschien moeten we hen een linkje naar FOK!BB-Forum sturen - als er iemand zit die nederlands leest, kunnen ze zich vast voorbereiden, welke truuks ze iig niet hoeven uit te halen
  † In Memoriam † maandag 20 december 1999 @ 17:07:00 #12
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_233519
Daar had Sabine mee moeten doen, met een bord bij de ingang "Arbeid macht frei" zou zij er nu nog ingezeten hebben.
The future is after you
  maandag 20 december 1999 @ 17:27:00 #13
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_233520
Medianieuws van mijn lokale kabelaanbieder Castel zegt het volgende erover:

(enkele punten, het bericht is inmiddels verwijderd)

- De uitzending deze week is slechts een pilot, in maart wordt pas echt begonnen.
- Ze willen veel strenger en extremer. In hun ogen betekent dit: hetero's en ook homo's.
- Niet vaak verbreken van de regels zoals VOO dat doet.

Geef toe, het klinkt toch interessant!

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  maandag 20 december 1999 @ 17:47:00 #14
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_233521
Stel je eens voor:

Das neue forum, Fok!ziehn! Ich bin dir host, Lothar Rothbohl, und ich habe hier heisse neuigkeiten uber grosse bruder!

En wie spel ermee:
Lothar Mathaus - geniepige fluisteraar ( Willem)
Jan Ullrich- in de rol van Bart
Schimansky- Speelt Ruud
Claudia Schiffer- Sabine
Steffi Graf- Karin, terwijl man Andre de poet binnenslaat laat zij zich pijpen door :
Christian Ziege- alias Maurice
Mona = Mona, dat soort hebben ze in D'land genoeg
Nog meer suggesties?


Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_233522
quote:
op 12-20-1999 om 05:27 PM schreef bogus het volgende:

- Ze willen veel strenger en extremer. In hun ogen betekent dit: hetero's en ook homo's.
- Niet vaak verbreken van de regels zoals VOO dat doet.

Geef toe, het klinkt toch interessant!

bogus.



Gelul. Als ze echt niets doen bloed dat programma zo dood. Hier op Fok hebben we het ook alleen maar over wat Veronica nu weer heeft uitgehaald. Er gebeurd gewoon geen flikker in dat huis (als je je er niet mee bemoeid) en is dus niet interressant om 3 maanden elke dag te kijken behalve als je psygoloog bent.

pi_233523
quote:
op 12-20-1999 om 06:05 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Gelul. Als ze echt niets doen bloed dat programma zo dood. Hier op Fok hebben we het ook alleen maar over wat Veronica nu weer heeft uitgehaald. Er gebeurd gewoon geen flikker in dat huis (als je je er niet mee bemoeid) en is dus niet interressant om 3 maanden elke dag te kijken behalve als je psygoloog bent.


Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Volgens mij is de aandacht rond BB (bijvoorbeeld te zien hier op het forum) juist ingezakt doordat er teveel gerommeld is met het oorspronkelijke idee.
(Ik sta trouwens vooraan om te roepen dat ik dat oorspronkelijke idee niet etisch verantwoord is, maar dit terzijde.)
Zie hiervoor de verschillende topics over het inkakken van de hype. Waar we nu naar kijken is een zomerkampje in een soort jeugdherberg, met gezellige verrassingen tussendoor als zoethoudertjes. Niks Back to Basic.


mooi he, alles
  maandag 20 december 1999 @ 18:29:00 #17
959 opa
De man met de witte shawl
pi_233524
Ben ff naar die duitse site geweest heb even gekeken naar de "Bisherige Bewerber". Daar kwamen volgens mij in ieder geval Willem en Bianca voorbij. ff goed opletten allemaal. Was zelfs een fotootje bij van persoon met precies dezelfde contouren als dat plaatje van Doordevil, incl hoorntjes.

opa

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_233525
quote:
op 12-20-1999 om 05:06 PM schreef Moor het volgende:
Misschien moeten we hen een linkje naar FOK!BB-Forum sturen - als er iemand zit die nederlands leest, kunnen ze zich vast voorbereiden, welke truuks ze iig niet hoeven uit te halen


Goed plan! Misschien kunnen we voor het gemak alvast een lijst maken met mislukte truuks. En misschien is er hier iemand die het lijstje even kan vertalen?

Een kleine voorzet:
- Hou rekening met het aangroeien van haar als je wilt manipuleren door fragmenten weken later uit te zenden
- Gok niet op onderlinge relaties als succesfactor, want die worden niet geaccepteerd door een groep
- Gooi geen krant naar binnen als je geen revolutie wilt
- Lieg het publiek niet voor over de datum van binnenkomst versus de eerste uitzending
-- Laat het publiek niet zo lang mogelijk bellen om te stemmen, terwijl de stemmen al geteld zijn
- Scheld de verslaafde internetters niet uit voor lafaards

En ik ben er vast nog een heleboel vergeten.
Wie helpt?


  maandag 20 december 1999 @ 19:32:00 #19
798 voyeur
bemoeit zich
pi_233526
quote:
op 12-20-1999 om 06:14 PM schreef phileine het volgende:
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Volgens mij is de aandacht rond BB (bijvoorbeeld te zien hier op het forum) juist ingezakt doordat er teveel gerommeld is met het oorspronkelijke idee.

Welkom terug mevrouw de moderatrice, leuk weer eens een posting te zien van jouw hand. Jammer dat ik het er gelijk niet mee eens ben.

Het is juist opvallend dat het aantal postings hier direkt hard oploopt als er weer gekke dingen gebeuren die buiten het oorspronkelijke concept vallen. Kijk die bijna twee miljoen kijkers willen ook wel eens wat zien. Lang gedraaide shots van murmelende mensen zijn voor het grote publiek niet genoeg. Dus er moet voor de kijkcijfers regelmatig wat georganiseerd; wat je daar ook van mag vinden, begrijpelijk is het wel.

Het valt me alleen op dat we hier op FOK daar vreselijk tegen zijn en belijden dat we het liefst naar de pure versie van het concept zouden willen kijken. Toch loopt het aantal postings en topics hier ook steeds terug als er geen bijzondere dingen gebeuren. In het oorspronkelijke concept zijn er alleen de nominaties als piekmoment. De tijdspanne tussen twee nominaties is te lang; ook voor de Fokkers.

Maakt VOO weer eens een uitzondering regent het hier bijdrages. Goed, niet allemaal positief, maar dat maakt voor het idee niet uit. Er zijn nog maar dik 4000 dagelijkse bezoekers over en die rammelen pas enthousiast op hun toetsen als VOO weer eens zondigt. Dus zonder extra impulsen ook op Fok geen leven.

Ik denk dat het probleem van het programma in de kandidaten selectie zit. EndeMol was door de negatieve kritiek vooraf ongetwijfeld bang voor al te heftige situaties en heeft geselecteerd op aanpassingsvermogen en stabiliteit. Er waren maar drie 'lastige' karakters Sabine, Bianca en Bart opgenomen. De rest is gescreend op gematigdheid. Dát is dodelijk gebleken voor het concept. De meerderheid van middenmoters heeft snel twee extremen afgevoerd (als het aan de groep lag had ook Bart allang op straat gestaan) dus de balans verschoof nog meer. Met een wat andere selectie waren al die andere impulsen niet nodig geweest. Maar goed, dat zullen ze bij EndeMol ook geevalueerd hebben dus de duitsers zullen andere criteria hanteren.

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 20 December 1999).]

Here we are now, entertain us.
pi_233527
In tegenstelling tot de VOO BB site wijst de Non-flash en de Flash pagina naar hetzelfde windowtje, zodat ze niet naast elkaar kunnen worden geopend door allebei de buttons te klikken.

In 'das SprechZimmer' twee fotootjes van Bart verkleed als blondine (toen ie met Sabine mocht praten). Waarom waarde Duitsers?


[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 20 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_233528
Wel weer typisch Duits dat je door wat menu's beweegt op de flashsite met een vizier.....
Nu maar wachten tot ze de koppen van de redacteurs erop zetten en je echt kunt schieten....

Het huis staat trouwens in de buurt van Keulen, das dus niet ver weg. Straks gaan wij Nederlandse verslaafden daar nog een invasie houden om aan onze broodnodige dope te komen.
Dan bevrijden we de arme mensen, opgesloten in de barakken vollop in de schijnwerpers achter een hek met prikkeldraad en bewakers die patrouilleren, van de smerige propaganda van de Duitse Big Brother........

O Maurisico, ipv George baker, Anouk en Marco Borsato komen dan waarschijnlijk Mathias Reim, Linda de Mol en Rudi Carel of zo

En de val van Mona zal wel door een Lothar wannabe gemaakt worden....

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 20 december 1999 @ 23:40:00 #22
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_233529
Nu is meteen het probleem opgelost wat er met het aquarium moet gebeuren. Alleen de namen van de vissen zullen vertaald moeten worden naar Duitse namen..... en ik ben bang dat ik alleen maar pijnlijke namen kan verzinnen.
Terug uit het enge bos
pi_233530
Als overigens het Duitse leger dan een of andere verdwaalde zandhaas in dat huis in Koln komt toezingen, kunnen we er ook makkelijk in 1 keer een bom op gooien...
De gemiddelde vuurwerkbom van tegenwoordig voldoet al.

En zouden ze op RTL dan voor de Donderdagavond live uitzending Rolx X uitnodigen als expert? Kan ie gelijk een zakje Gooise coke meenemen, want de presentator zal wel snel in de drugs vervallen omdat iets hem op de been zal moeten houden tijdens het presenteren van een programma van dergelijke kwaliteit en diepgang....

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 21 december 1999 @ 03:53:00 #24
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_233531
Als ik het goed begrijp wordt het uitgezonden op RTL II. Is dat ergens in Nederland te ontvangen (zonder schotel)? In Naarden in ieder geval niet.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 21 december 1999 @ 05:21:00 #25
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_233532
quote:
op 12-20-1999 om 11:40 PM schreef Bor het volgende:
Nu is meteen het probleem opgelost wat er met het aquarium moet gebeuren. Alleen de namen van de vissen zullen vertaald moeten worden naar Duitse namen..... en ik ben bang dat ik alleen maar pijnlijke namen kan verzinnen.


Und jetzt sehen wir der Adolf


Life is what you make it.
  Moderator dinsdag 21 december 1999 @ 10:01:00 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_233533
Goudvissen? Past niet echt bij Grosse Bruder, toch. Misschien kunnen ze als voer dienen in de duitse versie van het aquarium:

Und hier schwimmt der Josef M.


[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 21 December 1999).]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_233534
Misschien kunnen we voor het gemak alvast een lijst maken met mislukte truuks. En misschien is er hier iemand die het lijstje even kan vertalen?

Een kleine voorzet:
- Hou rekening met het aangroeien van haar als je wilt manipuleren door fragmenten weken later uit te zenden
- Gok niet op onderlinge relaties als succesfactor, want die worden niet geaccepteerd door een groep
- Gooi geen krant naar binnen als je geen revolutie wilt
- Lieg het publiek niet voor over de datum van binnenkomst versus de eerste uitzending
-- Laat het publiek niet zo lang mogelijk bellen om te stemmen, terwijl de stemmen al geteld zijn
- Scheld de verslaafde internetters niet uit voor lafaards

En ik ben er vast nog een heleboel vergeten.
Wie helpt?
[/quote]


Houdt rekening met het weer. Er zijn mensen die in de buurt wonen van het huis. Bij ons schijnt de zon terwijl het bij het BB huis regent of omgekeerd. Dan blijkt opeens dan de beelden van 'vandaag' de beelden van eergisteren waren. (nee, geen zondagsamenvatting!)

  dinsdag 21 december 1999 @ 10:40:00 #28
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_233535
quote:
Als ik het goed begrijp wordt het uitgezonden op RTL II. Is dat ergens in Nederland te ontvangen (zonder schotel)
Nicht dass ich weiss. RTL II?? Fremd, nah... want ik heb begrepen dat dat echt een hele kleine vis is kwa tv in Deutschland... Een beetje vergelijkbaar met RTL5 hier...
V
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 21 december 1999 @ 10:55:00 #29
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_233536
En de val van Mona zal wel door een Lothar wannabe gemaakt worden....

Commentaar;
Und jetzt fallt den Mona von den wip! Aber nein, das war ein richtige schwalbe!

en deze:
Claudia ist aus das haus nominiert werden. Mona schreit darum und ruft das publikum an; SIE SOLL HIER BLEIBEN, SIE SOLL HIER BLEIBEN!

NOG EEN;
Der Rudi ist ein richtige sexfanat. Er bleibt seht lanfge auf sein Zimmer, wen er zuruck kehrt fragen die anderee bewonher; Ach Rudi wo warst du denn geblieben? Rudi sagt denn mit ein roten kopf; excusieren sie mich aber ich habe den ganzen Zimmer untergespritzt.

EN deze;
Karin und Maurice stehen in die ecke. "Danke fur das blasen, sagt den Maurice. Keinen dank antwortet die Karin ich habe das gerne gemacht.

Kan nog leuk worden die Duitse BB!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  dinsdag 21 december 1999 @ 12:01:00 #30
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_233537
quote:
op 12-20-1999 om 05:47 PM schreef Maurisico het volgende:
Stel je eens voor:

Steffi Graf- Karin, terwijl man Andre de poet binnenslaat laat zij zich pijpen door :
Christian Ziege- alias Maurice



Oke Maurisico, ik weet dat Karin een vrouw is met Ballen, maar dit vind ik een beetje overdreven hoor !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_233538
hopen dat ze onbeperkt alcohol kunnen krijgen, dan maken ze nog meer lawaai dan anders en zijn ze goed te volgen op live streams

goete WEINnachten

pi_233539
In ieder geval 9 kuilen minder deze zomer op het strand
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 1999 @ 16:50:00 #33
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_233540
Het past natuurlijk niet in het duitse besef dat een verliezer (weggestemt) in feite winnaar is door op vele lucratieve aanbiedingen in te kunnen gaan die vnml komen omdat het programma nog loopt.
Allso :"Wer nominiert ist werd ausradiert"
8 kuilen naast het BB huis.
The future is after you
  dinsdag 21 december 1999 @ 16:50:00 #34
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_233541
En die fietsopdracht zal ook wel terugkomen....

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 1999 @ 17:16:00 #35
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_233542
quote:
op 12-21-1999 om 04:50 PM schreef Maurisico het volgende:
En die fietsopdracht zal ook wel terugkomen....




Fiets opdracht, welnee ze zitten niets eens aan het electriciteitsnet.
Ze moeten hun stroom zelf bijelkaar fietsen,
verder hebben ze een electriese oven, kachel en boiler, allemaal op accu die ze zelf moeten vullen op de fiets, das pas basic.

btw we zitten hier eigenlijk het nieuwe concept in te vullen voor BB2

The future is after you
pi_233543
Als ze een beetje slim zijn: Reken dan maar dat het allemaal gelezen wordt. Duitsers kunnen ook best wel een Nederlandse tolk inschakelen.

Die tips wat ze vooral niet moeten doen zijn echt zeer waardevol.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  woensdag 22 december 1999 @ 01:38:00 #37
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_233544
quote:
op 12-21-1999 om 04:50 PM schreef Maurisico het volgende:
En die fietsopdracht zal ook wel terugkomen....


Ja, maar moesten ze in Almere nog een tocht rond Nederland fietsen, nu moeten ze een rondje Duitsland. Lijkt mij een onhaalbare verhouding.

Life is what you make it.
  woensdag 22 december 1999 @ 02:27:00 #38
959 opa
De man met de witte shawl
pi_233545
quote:
op 12-20-1999 om 04:57 PM schreef Pikachú het volgende:
Zouden de Belgen ook Big Brother overkopen?


Hé Pikachú : Het komt in het hoofd van Nederlanders niet op om iets OVER te kopen.
Je bent gewoon een belg.
En als je dat overkopen nog eens terug vertaald in het frans dan begrijp je dat vlamingen eigenlijk slecht vertaald frans/nederlands praten.

opa

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  woensdag 22 december 1999 @ 03:00:00 #39
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_233546
Leuk om te zien dat de Nederlands-Duitse verhoudingen de afgelopen 54 jaren weer zo verbeterd zijn. Gelukkig kunnen we weer lekker lachen om alles wat ooit gebeurd is, maar wat door de huidige generatie weer vergeten is. Heerlijk, zo'n ongedwongen sfeer van Nederlanders onder elkaar. Zien we elkaar weer bij de bevrijdingsmars in Mei? Gelukkig! Kunnen we weer wat Duitsers in mekaar meppen!! Toppie!
Ben te zaai voor een signature
pi_233547
Och Roache, je moet alles niet zo letterlijk nemen, het is allemaal wel humoristisch bedoeld hoor.....Ik heb niks tegen Duitsres als bevolkingsgroep, wel iets tegen enkelen inividueel, maar dat heb ik ook jegens zat Nederlanders. Die opmerkingen, gewoon een beetje sarcasme, zeker als je wat overeenkomsten ziet.
Zeg nou zelf, Het BB huis is net een Barak, er staan allemaal schijnwerpers, er staat een groot hek omheen met prikkeldraad en er lopen bewakers met honden rond.....
Kijk dan is een (humoristische) vergelijking al snel getrokken natuurlijk.

Even iets anders. Er stonden hier wat 'don'ts' op voor de Duitse versie, maar nou vraag ik me af. Stel je bent nu een Duitser die dat huis in wilt/gaat en je kunt ook VOO ontvangen. Zou je je dan proberen te gaan gedragen in het huis zoals de mensen die het nu hier ver schoppen? En zou je dan er bv rekening mee houden met de spullen die je meeneemt? Geen kippesloffen, wel veel peuken, een muziekinstrument, kaarten etc? Of zou het een beetje op zich staan daar ze er bij onze oosterburen meer uiteenlopende typetjes in gaan stoppen?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 22 december 1999 @ 03:54:00 #41
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_233548
Lieve Digger,

Heb in een reactie op Doordevil al laten weten dat ik een beetje zuur ben vanavond, had derhalve mijn reactie ook moeten larderen met een smiley, al dan niet vertrokken van wrangheid. Ik hoop dat je snapt dat je niet al te letterlijk moet nemen wat ik hier allemaal poneer vanavond, ben ik een beetje te jong qua niet meemaken van oorlog en ellende. Ben me er echter wel van bewust dat de meerderheid van de forummers hier dat ook is..... Dus geheel gespeend van serieusiteit was mijn reactie niet, wellicht wat ongenuanceerd, maar dat heb ik wel vaker.


Even volledig off- topic naschrijven:
Wow!! Ging wat te drinken pakken en zag mijn besneeuwde tuin in het maanlicht!! Wat een plaatje.......
------------------
Flesvoeding? Krijg nou tieten!

[Dit bericht is gewijzigd door Roache (Datum 22 December 1999).]

Ben te zaai voor een signature
pi_233549
Opa
Overkopen mag dan niet helemaal correct zijn, maar bent U nu werkelijk zo blij dat Nederland na 5 jaar eindelijk het Groot Dictee der Nederlandse taal weer eens een keer van de Vlamingen gewonnen heeft.
Ikzelf als Nederlandse vond het wel vermakelijk, dat de Belgen ieder jaar als de grote winnaar uit de bus kwamen.
groeten eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  woensdag 22 december 1999 @ 21:38:00 #43
959 opa
De man met de witte shawl
pi_233550
quote:
op 12-22-1999 om 12:16 PM schreef eli het volgende:
Opa
Overkopen mag dan niet helemaal correct zijn, maar bent U nu werkelijk zo blij dat Nederland na 5 jaar eindelijk het Groot Dictee der Nederlandse taal weer eens een keer van de Vlamingen gewonnen heeft.
Ikzelf als Nederlandse vond het wel vermakelijk, dat de Belgen ieder jaar als de grote winnaar uit de bus kwamen.
groeten eli.


Hoi Eli.
Nee joh, ik heb helemaal geen last van nationalistische gevoelens. Ik gun het de Vlamingen elk jaar weer om dat dictee te winnen. Ze zijn gewoon hardstikke goed.
Maar vaak zie je aan woordgebruik en grammatica, dat ze frans spreken met nederlandse woorden.
Het was eigenlijk de bedoeling om Picachu uit de tent te lokken, omdat ik meende uit het taalgebruik af te kunnen leiden, dat hij een Vlaming is. Maar ben begonnen met Belg omdat hij zelf startte met de opmerking over belgen.
Trouwens Eli, de hartelijke groeten van Marijke.

Natuurlijk van mij.
opa

Overigens ben ik van mening
dat een "ceterum censeo" in het algemeen niet off-topic kan zijn.

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_233551
Donnerwetter was ein scheisshuhn
pi_233552
Ik ben blij dat er toch nog enkele Fokkers( zoals JayBee en Roache ) het opnemen v o o r de duitsers. Kon wel om bepaalde dingen lachen maar sommige gaan zelfs mij te ver. Het is jammer dat na alle pogingen voor een betere verstandshouding tussen Duitsers en Nederlanders de mensen nog steeds niet bergijpen dat er juist minder kuiltjes op het strand gegraven worden ( want ik zie dat elke zomer omdat ik daar woon !). Het meeste afval laat de nederlandse jeugd liggen ...en in kuiltjes graven zijn ze heel sterk
Trouwens - de meeste Duisters zijn helemaal niet gek op al dat BB gebeuren en zijn razend op DE MOL(Geldmacherei !!!Pfennigfuchser !!)

pi_233553
quote:
op 12-23-1999 om 12:42 PM schreef Charisma het volgende:
Trouwens - de meeste Duisters zijn helemaal niet gek op al dat BB gebeuren en zijn razend op DE MOL(Geldmacherei !!!Pfennigfuchser !!)


Zag je dezelfde reacties ook niet in Nederland toen Veronica aankondigde dat ze BB zouden gaan doen. Er is toen veel over geschreven in negatieve zin, maar sinds het uitgezonden wordt kijkt iedereen, en vullen ook de 'serieuze' media er pagina's mee vol. Aan de andere kant hebben zich al velen opgegeven om mee te doen, net als hier.
Wat ik maar wil zeggen: zo veel verschillen zijn er niet tussen Duitsers en Nederlanders. Hoe kleiner de verschillen zijn tussen groepen mensen, hoe meer ze die verschillen willen benadrukken.
Under the spreading chestnut tree
I sold you and you sold me

*******

Ruud: En de helft, da's vijftig procent!

  donderdag 23 december 1999 @ 13:47:00 #47
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_233554
Er komen tot mijn verbazing hier enkele reacties op de "anti-Duitse" uitingen. Als ik voor mezelf spreek zijn ze louter als vermaak genoemd, sommige gaan wat ver ; de Barakvergelijking van een der medeposters ( maar die vind ik dan weer wat ver gaan door de onschuldige slachtoffers die daar zijn gevallen). Die opmerkingen over kuilen en fietsen vind ik erg onschuldig.
We moeten niet alles serieus nemen wat er gezegd wordt.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_233555
Mijn opmerkingen waren puur vanuit humoristisch standpunt en omdat ik de gelijkenis wel 'opvallend' vond. Bedoel er verder absoluut niks negatiefs mee. Ik dacht dat dat wel duidelijk was, dat ik het absoluut niet serieus bedoelde. Mocht dat niet zo zijn, of mochten mensen zich eraan storen, excuses.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 23 december 1999 @ 15:54:00 #49
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_233556
Claudia: Ach und Wei! Es kommt allemahl wildes Fleisch draus!!!!
pi_233557
quote:

Die Veröffentlichung von Informationen über die bisherigen Bewerber ist
nur mit vorheriger Genehmigung durch Endemol Entertaiment gestattet!

Dat is toch vragen om internet-moeilijkheden?

Julian is mijn favoriet tot nu toe:


hmmmmm, werkt niet? Zijn ze toch slimmer dan ik dacht.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 Januari 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_233558
Wel aardig van de Duitse BB site dat daar kandidaten (stuk of 350) met hun motivaties op staan om aan BB mee te doen. Hier een kleine selectie:

Cati
Ich will mitmachen weil....
weil ich es mag beobachtet zu werden!

Enrico
Ich will mitmachen weil....
Ich 100%tig gewinnen werde
(Duitse Bart?)

Marc
Ich will mitmachen weil....
ich 250.000 DM gewinnen will. P.S.: Lieblingsfarbe ist schwarz (die ist leider nicht aufgelistet)

Mike
Ich will mitmachen weil....
ich 250.000DM brauche

carsten
Ich will mitmachen weil....
ich von der produktion aus holland gehört habe und ich das ganze sehr interessannt finde.ich weiß nicht ob ich die sache durchziehen könnte, aber versuchen würde iches gerne.

Christian
Ich will mitmachen weil....
Das die Gesellschaftliche Zukunft ist...

pi_233559
Bianca was gisteren op het duitse TV"weltspiegel", en heeft uitleg gegeven hoe zij het ondervonden heeft in huize BB. Was niet allemaal zo positief !!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')