abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 20 december 1999 @ 10:48:00 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_233482
Ik heb me net suf gezocht naar de vorige topics die hierover gingen, maar ik kan het niet vinden. Hier bedoel ik mee: Je mooiste/irritantste momenten.
Toch vind ik het jammer dat, nu we bijna aan het einde van het spel, deze topics verdwenen zijn.

Dus vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.
Dit zijn mijn recente toevoegingen aan het geheel:
- Karin het rekenwonder komt er achter dat haar berekeningen voor de lego-kerstboom niet kloppen.
- Karin en Bart knutselen aan de lego-sneeuwpop en komen er niet uit. Karin: "Kom er maar bij jongens, ik kan niet zo goed met hem af en toe!"
- Willems reactie na Bart zijn mededeling over het aardig zijn van Willem. Auw, auw, auw!

Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 20 december 1999 @ 10:54:00 #2
2225 meendering
2 Beer or not 2 Beer...
pi_233483
Jij bent zeker ook zo iemand die de videoband thuis heeft liggen van BB?

Ik vind dat BB steeds saaier wordt!

[Dit bericht is gewijzigd door meendering (Datum 20 December 1999).]

Laterz,
Meendering
( http://go.to/meendering )


pi_233484
Dutchie goed dat je het weer even onder de aandacht brengt. Het was trouwens deze Topic: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002365.html

Maar de mooiste momenten van de laatste weken waren voor mij:
- Karin werd door de kamer gesleept met bed en al.
- Bart die met de plant door de kamer kroop.
- Willem die op zijn muil ging toen hij over het hekje van de tuin wilde springen.
- Bart en Karin aan het discusseren waren over de legoberekening.
- De slappe lach die ze had.
- De rondleiding van Bart die hij gaf op een vroege ochtend door het huis.
- Dat Bart vertelde dat ze wel een huppakee lied konden maken.
- Dat Karin van de jongens een bloemetje heeft gekregen.
- Het aanschouwen van de vrolijkheid die ze uitstraalden toen ze de krant kregen.
- Het optreden van het koor afgelopen week en dan dat Bart Karin in zijn armen nam.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 20 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 20 december 1999 @ 11:04:00 #4
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_233485
Bart die tegen Karin zei:
Je hoeft niet harder te gaan praten omdat je vindt dat jij gelijk hebt hoor.
En de reactie van Karin daarop natuurlijk!
(of was die al genoemd???)
Yes I suck. And swallow.
  maandag 20 december 1999 @ 11:09:00 #5
2004 sunshine
Still shining!
pi_233486
Leuk dat deze topic er weer is. Dankjewel Dutchie

Wat vond ik het leukst van BB?

De aktie met de bank natuurlijk! Ruud's creativiteit bracht de bewoners echt Back to Basic!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  maandag 20 december 1999 @ 11:19:00 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_233487
quote:
op 12-20-1999 om 10:59 AM schreef oliebol2000 het volgende:

- Willem die op zijn muil ging toen hij over het hekje van de tuin wilde springen.
- Het optreden van het koor afgelopen week en dan dat Bart Karin in zijn armen nam.


Die eerste had ik ook in gedachten, maar ik was bang dat ik te sadistisch over zou komen .

En nee Meendering, ik heb geen video thuis liggen en heb hier ook geen behoefte aan, want ik ben het wel een beetje met je eens. Maar dat is een mening van velen. Maar kom zelf maar eens met 'jouw' moment, want ook jij hebt vast wel een moment gehad dat je begon te gniffelen of te zuchten of te jeuken.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_233488
Toen Karin serieus vertelde dat NAC geen licentie meer had!
Arjan ofzo die niets te zeggen had!
En natuurlijk W die over het tuinhekje valt! Prachtig! Zo zal het hem vast ook vergaan als hij het huis uit moet! (Op z'n *** vallen.)
Sorry, ik geloof dat ik niet zo vriendelijk ben.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 20 december 1999 @ 11:28:00 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_233489
Ik ga hem niet helemaal quoten, maar ik denk dat Oliebol de hoogtepunten aardig heeft samengevat, en dat hekje houden we er zeker in........
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 20 december 1999 @ 11:46:00 #9
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_233490
Mijn mooiste / leukste momenten,

natuurlijk Willem, met z,n, kwootje van Doordevil,'achterwaartse Rietberger', over het hekje

En Ruud die de duplo kerstboom om wil gooien, gezeur van Karin,'dan moet je zoveel opruimen, vervolgens opmerking van Bart:'alsof we tijd tekort komen'

Briljante conclusie

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 20 december 1999 @ 12:35:00 #10
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_233491
Mijn favoriete moment is de bijne genante spanning in het telefoongesprek tussen Karin en haar man. Man voelt de toch wel hunkering van Karin naar Maurice en komt met gortdroge opmerking: "Maurice komt logeren", wat Karin vervolgens geheel serieus neemt....geweldig gewoon. Ik zie het helemaal voor me hoe Karin later in verwarring op bed ligt en zich afvraagt "meende ie dat nou?"....tja.....
gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  maandag 20 december 1999 @ 12:50:00 #11
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_233492
Karin die haar man Wim aan de telefoon had en zei dat ze hem van houdt en toen een : "Ja..... haha" terugkreeg.
* BadGirl denkt wat een kouwe kikkers.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 20 december 1999 @ 20:05:00 #12
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_233493
Vanavond was er weer zo'n mooi moment, of beter gezegd typerend.

Bart en Ruud discussieren tijdens een potje voetbal over de hypocrisie van Kerst. Bart: "Gedrurende het hele jaar is er over de hele wereld oorlog. Maar tijdens die 2 dagen leggen ze zeker allemaal hun wapens neer. Waarom kan dat niet gedurende het jaar?"
Ruud: "Daganiet."

Ook een jeukmoment gehad: Willems blik als hij zich realiseert niet genomineerd te zijn. Maar verder wil ik hier niets meer over kwijt.

Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 20 december 1999 @ 20:32:00 #13
1829 Jewel
De enige echte!
pi_233494
Willem had het vananvond over de reactie van de buitenwereld en zei letterlijk :"Ik zou het erg vinden als ze mij verachten" niet wetend dat dat al in grote schaal gebeurt, heerlijk.
pi_233495
mijn favoriete momenten waren:
- Bart die door de kamer kruipt met de plant
- bart die probeert een conversatie aan te gaan met de camera om zo sigaretten los te peuteren
- De reactie van Willem op opmerking van Bart over aardig overkomen en dat Ruud daar om moest lachen
ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
  maandag 20 december 1999 @ 21:19:00 #15
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_233496
Vanavond Bart die in het bad zit en zich dan tot de camera richt.(ongeveer letterlijk) "Hallo, hier zijn de 4 overgebleven BB-bewoners en we zijn hier echt back to basics. O, wat hebben we het zwaar."
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 december 1999 @ 21:31:00 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_233497
Leukste moment...van de laatste week dan...

Wat Is De Functie Van De Mens Discussie...

Bart - "Dan vraag ik me af wanneer we weer Dodo's gaan maken"

WHOEHAHAHAHAHA

Dit als reactie op Karin's opmerking dat we wel alles slopen, maar het dan weer recht proberen te breien...
(zoals haar wildviaduct opmerking...hoe dom kan een mens zijn)

[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger (Datum 20 December 1999).]

pi_233498
Mijn mooiste moment moet nog komen, en dat is het moment dat Willem hoort dat Bart de winnaar is!!!!!!!!!!

pi_233499
Een van mijn favoriete momenten is:
VIND JE DAT NORMAAL OFZO?

De reactie van Karin naar Bart toen hij op het bord had geschreven "Sabine ik mis je" en daaronder iets in de trant van "want de rest is zo oud".

Verder is het zingen van Bart ook wel een leuke:
"ouwe lullen moeten weg" enz.


Vind je dat normaal ofzo?
pi_233500
en de molton crisis natuurlijk. En vooral toen er in de krant (fout moment) stond dat Bart helemaal geen molton hoeft!
hahahahaha, arme Karin en W*****
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_233501
quote:
op 12-20-1999 om 11:52 PM schreef elmo het volgende:
Mijn mooiste moment moet nog komen, en dat is het moment dat Willem hoort dat Bart de winnaar is!!!!!!!!!!

ja het moment dat willem hoort dat ie niet wint lijkt me ook zalig maar als bart wint heeft hij er nog een soort verklaring voor (mooie jonge jongen, ik wist het wel etc.)
ik heb nog liever dat ie hoort dat ruud wint omdat ie die zo lijkt te verachten. en omdat ie die nu zo heeft belazerd.
bovendien gun ik 't ruud gewoon! maar dat is allemaal super off topic natuurlijk.

euh mooiste moment tot nu toe vond ik toch ook wel het moment waarop bart willem op luchtige wijze helemaal gek maakte met z'n 'aardig doen vs aardig zijn' beschuldiging.
en vooral die reactie van W natuurlijk waaruit bleek hoe erg B het bij het rechte eind had.

  donderdag 30 december 1999 @ 12:56:00 #21
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_233502
Het leek mij zinnig om op de dag van DE ontknoping deze nog maar even omhoog te gooien. Want ik heb zo'n vermoeden dat vanavond nog hele leuke momenten gaat geven.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_233503
Mijn favoriete BB-momenten:


08) De sprong van Willibrord
07) Ruuds theorie over man-/vrouwverschillen
06) Het vertrek van Sabine
05) Het vertrek van Mona
04) De ontmaskering van Willem
03) Het braken van Bart
02) De hulp van Ruud tijdens het braken van Bart
01) De overwinning van Ruud

Er is maar 1 koning, en dat is KONING RUUD!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_233504
In navolging op Tara en Sabine, Mona in de Playboy?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')