abonnement Unibet Coolblue
pi_65646357
Is het niet een must om een vraagprijs toetevoegen in de centrale topics? Heel veel mensen hebben in de centrale topics namelijk geen vraagprijs
Goede deals met: W00fer, Papabear, Drummerdude.
Slecht deals met: -
  maandag 2 februari 2009 @ 14:42:11 #27
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_65656488
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:38 schreef VampiricDemon het volgende:
Bieden vanaf is niet toegestaan. We zijn geen veilingsite

Graag even een reële vraagprijs toevoegen aub


Dit is dikke onzin. En dat zeg ik niet om te slijmen, mijn eigen hachje te redden of omdat ik mensen tegen elkaar wil uitspelen.

Als ik er een vraagprijs van 100 euro neer plemp gaan mensen vanzelf een kwart bieden.
ga je die reacties dan weghalen wat fok is geen bied site, of hoe moet ik dit zien?
pi_65657054
quote:
Op maandag 2 februari 2009 08:54 schreef Wouter36 het volgende:
Is het niet een must om een vraagprijs toetevoegen in de centrale topics? Heel veel mensen hebben in de centrale topics namelijk geen vraagprijs
In principe wel maar omdat het een centraal topic is en de users het zelf vaak navragen zijn we wat coulanter
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:42 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

Dit is dikke onzin. En dat zeg ik niet om te slijmen, mijn eigen hachje te redden of omdat ik mensen tegen elkaar wil uitspelen.

Als ik er een vraagprijs van 100 euro neer plemp gaan mensen vanzelf een kwart bieden.
ga je die reacties dan weghalen wat fok is geen bied site, of hoe moet ik dit zien?
Dat is geen onzin dat is gewoon de policy hier.

Dit om te voorkomen dat iemand roept: 'bieden vanaf ¤20,-' en er vervolgens een user ¤21,- bied waarop die te horen krijgt dat dat te laag is. Zonde van eenieder z'n tijd. Met een reële vraagprijs heb je dat dus niet.
And may flights of Demons guide you to your final rest...
  maandag 2 februari 2009 @ 15:00:36 #29
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_65657212
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:57 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]

In principe wel maar omdat het een centraal topic is en de users het zelf vaak navragen zijn we wat coulanter
[..]

Dat is geen onzin dat is gewoon de policy hier.
policy= truth!
dan kan het nog wel onzin zijn.
quote:
Dit om te voorkomen dat iemand roept: 'bieden vanaf ¤20,-' en er vervolgens een user ¤21,- bied waarop die te horen krijgt dat dat te laag is. Zonde van eenieder z'n tijd. Met een reële vraagprijs heb je dat dus niet.
ja nou en! Dat lost zicht vanzelf wel op. Dat is het hele V&A concept.
pi_65657339
Nee, het concept is we een platform bieden voor mensen die wat spulletjes willen vragen/aanbieden. We zijn géén veilingsite.

Dus een reële vraagprijs is verplicht, mede om eerder genoemde reden. Daar zul je het mee moeten doen. Of je het er nu mee eens bent of niet.
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_65657727
[TK] Nike SB low 'Boarder Blue' (sz 46 / 12)

Wil iemand het woordje 'Dunk' toevoegen tussen 'Nike' en ''SB'?

Thanks
pi_65659046
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:13 schreef Piet_Veerman het volgende:
[TK] Nike dunk SB low 'Boarder Blue' (sz 46 / 12)

Wil iemand het woordje 'Dunk' toevoegen tussen 'Nike' en ''SB'?

Thanks
Done
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_65659352
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:03 schreef VampiricDemon het volgende:
Dus een reële vraagprijs is verplicht
Dan ga ik ook even een druppel op de hete plaat gooien

Vaak zie ik dat er vraagprijzen gezet worden die ver boven de nieuwprijs van het product staan (bijv bij veel games). Zodra er, bij gegronde interesse en met bron, gezegd wordt dat de prijs veel te hoog is breekt de spreekwoordelijke hel los en gaat men klagen en tieren bij de mods dat al het offtopic geneuzel maar gedelete mag worden.

Dan is mijn vraag, een te lage vraagprijs toevoegen leidt tot biedgedrag en ebay-praktijken + een slotje (geen vraagprijs / ebaypraktijken == slotje), een te hoge vraagprijs leidt tot belachelijk offtopic geneuzel en ruzie! Waarom wordt er dan policy-wise niets gedaan aan dat tweede?

Ik heb al langer het idee om gewoon een soort van pricecheck achtig centraal topic voor te leggen waarin ieder zijn common goods (games, ipods, films, etc) kan checken tegen de laagste nieuwprijs om dit soort gezeik (want dat is het eigenlijk ) te voorkomen.

Ik weet dat het misschien een moeilijker topic is om te moderaten (immers is het "geenvraagprijs-slotje" een stuk makkelijker) maar misschien is het toch niet een raar punt om aandacht aan te besteden?

my2cents

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2009 15:51:38 ]
pi_65659832
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef SuperFruitig het volgende:
verhaal
Je hebt inderdaad wel gelijk over de te hoge vraagprijzen. Het is dan ook geen punt als je interesse hebt om even een link te plaatsen met een bron waar je hem goedkoper kan krijgen. Dit is ook echt geen punt en als TS komt om te vragen dit te deleten, zal ik dat niet doen. (Of heb je me ergens betrapt )
Het punt is alleen dat er nogal wat baggeraars zijn die elk topic aflopen om te kijken of de vraagprijs niet 1 euro boven de gewone prijs zit en TS gelijk de volle laag over zich heenkrijgt.
Policy-wise is hier dus weinig aan te doen en in mijn ogen ook niet zozeer nodig. Bij een te hoge vraagprijs komt dat vanzelf een keer boven drijven, en de verkoper verkoopt zijn product niet dus gaat vanzelf inzien dat hij te hoog ziet. Dat zie je ook vanzelf gebeuren als er weinig animo is, dan zakt de vraagprijs.

Er is een topic "hoeveel is mijn zooi nog waard" waar je kan plaatsen wat je wilt verkopen. Het idee is een beetje dat wij modden wanneer nodig, en niet gaan checken op te hoge vraagprijzen. Geinteresseerden users zullen dat zelf melden dus dat komt vanzelf wel goed heb ik het idee.

En nu spreek ik even vanuit mijzelf hoe ik het zie, missschien heeft VD/DD/NK wel een ander idee
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_65660068
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Dan ga ik ook even een druppel op de hete plaat gooien

Vaak zie ik dat er vraagprijzen gezet worden die ver boven de nieuwprijs van het product staan (bijv bij veel games). Zodra er, bij gegronde interesse en met bron, gezegd wordt dat de prijs veel te hoog is breekt de spreekwoordelijke hel los en gaat men klagen en tieren bij de mods dat al het offtopic geneuzel maar gedelete mag worden.

Dan is mijn vraag, een te lage vraagprijs toevoegen leidt tot biedgedrag en ebay-praktijken + een slotje (geen vraagprijs / ebaypraktijken == slotje), een te hoge vraagprijs leidt tot belachelijk offtopic geneuzel en ruzie! Waarom wordt er dan policy-wise niets gedaan aan dat tweede?

Ik heb al langer het idee om gewoon een soort van pricecheck achtig centraal topic voor te leggen waarin ieder zijn common goods (games, ipods, films, etc) kan checken tegen de laagste nieuwprijs om dit soort gezeik (want dat is het eigenlijk ) te voorkomen.

Ik weet dat het misschien een moeilijker topic is om te moderaten (immers is het "geenvraagprijs-slotje" een stuk makkelijker) maar misschien is het toch niet een raar punt om aandacht aan te besteden?

my2cents
Ik dacht al, waar blijf je


Het is de user altijd vrij om te vragen wat hij of zij wil voor zijn of haar spuletjes. Als ik ¤100,- voor de PlaystationEye wil vragen mag ik dat.
Dat me dat hoogstwaarschijnlijk op commentaar komt te staan is dan te verwachten. Desalwelteplus wordt dat inderdaad gemod als het de spuigaten uit gaat lopen. Eenvoudigweg ómdat de user vrij is om te vragen wat hij/zij wil. Je kan de user erop wijzen dat de vraagprijs aan de hoge kant is en adviseren om te zakken met de prijs maar je kan ze er niet toe verplichten.

Om het compleet te maken: Een te lage vraagprijs leid tot biedgedrag -> Mazzel voor de aanbieder in dat geval want die krijgt meer dan hij/zij ervoor vroeg.
Een pricecheck achtig topic bestaat al voor mensen die niet weten wat het waard is: Het grote "hoeveel is mijn zooi nog waard" topic

-edit- Grotendeels wat Rene90 dus zegt dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door VampiricDemon op 02-02-2009 16:15:33 ]
And may flights of Demons guide you to your final rest...
  maandag 2 februari 2009 @ 17:57:25 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_65663835
[GEZ] Lamoraaltjes

Deze mag dicht! Ik heb ze inderdaad kunnen bestellen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65663884
OK
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_65668420
Zou de prijs in de OP aub aangepast kunnen worden naar E 125,=?
Dank u!

[TK] Ikea Stockholm serveerwagen NIEUW!
pi_65668837
no1uknow's Kameropruiming! Kan daar de [TK] tag voor en filter: aanbod? BVD
pi_65669290
All done
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_65674801
Te laat
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_65675145
quote:
Op maandag 2 februari 2009 @ 22:20 schreef VampiricDemon het volgende:
Te laat
Nee, jullie zijn te snel
pi_65700072
[TK] Pixmania.nl tegoedbonnen van ¤500 en 2x¤250

Dit is een beetje een debiel zootje geworden, TS heeft nu buiten het topic om 3 mensen die de vraagprijs geboden hebben en iedereen tast in het duister.

Is er een mogelijkheid om wat duidelijkheid in de tent te gooien?
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_65700148
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef oinkoink12 het volgende:
[TK] Pixmania.nl tegoedbonnen van ¤500 en 2x¤250

Dit is een beetje een debiel zootje geworden, TS heeft nu buiten het topic om 3 mensen die de vraagprijs geboden hebben en iedereen tast in het duister.

Is er een mogelijkheid om wat duidelijkheid in de tent te gooien?
Ga ik even doen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:18:28 #47
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_65703143
[TK] Veel DVD's

Zou de huidige tekst vervangen kunnen worden door de volgende?:
quote:
Te Koop Aangeboden:

- Alien Quadrilogy - 9-disc R2NL ¤32.50
- Black Hawk Down - LE R2NL (Stoffen Slipcase) ¤12
- Close Encounters of the Third Kind - 3-disc Edition R2NL ¤22.50
- Kruistocht in Spijkerbroek - 3-disc R2NL ¤7
- Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl 2-disc SE R2NL ¤12.50
- Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest 2-disc SE R2NL ¤12.50
- Snow White and the Seven Dwarfs PE Book Edition R2UK ¤70
- Spider-Man 3 2-disc SE ¤15
- Superman Ultimate Collection - R1 ¤40
(De schijf met Bryan Singer's videodagboeken is bekrast, de rest is compleet)
- Sweeney Todd 2-disc SE - R1 ¤15
- The Texas Chain Saw Massacre (1974) 2-disc SE R1 ¤15
- There Will Be Blood 2-disc SE ¤15
- Zodiac Director's Cut - R1 ¤15

Alle dvd's zijn uiteraard in goede staat.
Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten.
Ben je het niet eens met de prijs? Doe een bod.
Voor vragen/opmerkingen, stuur een PM.
En een aantal topickicks mogen verwijderd worden. Alvast bedankt .
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_65703301
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:18 schreef DrDurden het volgende:
[TK] Veel DVD's

Zou de huidige tekst vervangen kunnen worden door de volgende?:
[..]

En een aantal topickicks mogen verwijderd worden. Alvast bedankt .
Oke
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_65703559
Zou onderstaand regeltje aub in de OP kunnen komen van mijn topic?

Vraagprijs E 295,= E 250,= of een goed bod.

[TK] 2 zgn. 'kasteelbanken'

Dank u!
pi_65703952
Astu
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')