abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 20 december 1999 @ 09:06:00 #1
2001 HighIQ
Leef! Het leven is kort.
pi_233436
Gisteravond werden er nog enkele leuke dingen vermeld in het buitenbadje. Willem vermelde onder andere dat hij al afspraken had voor een aantal bezoeken aan tv-programma's (ik geloof tien stuks) tegen de vergoeding van f 750,- per keer. Alle streams werden toen in een keer gestopt. Ruud reageerde overigens verbaasd op de opmerkingen van Willem. Ook spraken zij af om samen bij Paul de Leeuw te verschijnen als duo. Enkele andere leuke topics kwamen langs, deze werden keer op keer afgekapt door de regie. Ik heb helaas geen letterlijke transcriptie en kan deze dus ook niet plaatsen. Het lijk er echter op dat Willem iets beter is voorgelicht over de zaken na BB dan Ruud. Hij heeft waarschijnlijk al een aantal dingen op papier staan. (lees contract)

------------------------------------

ps. Dit is geen kritiek op de normale streamverslagen en de tijd was tussen 11 en 12 uur des avonds.

Lezen is denken met andermans hoofd!
  maandag 20 december 1999 @ 09:21:00 #2
1960 Pingu
Brrrrrrr, koud hè?
pi_233437
Dat is toch niet te geloven. Misschien hebben ze dit wel gedaan, omdat ze dan met lagere bedragen akkoord gaan. Als ze eenmaal echt begrijpen hoe populair ze zijn doen ze het niet voor fl 750,- per 'optreden'. Zeker Willem niet.

Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag
pi_233438
quote:
op 12-20-1999 om 09:06 AM schreef HighIQ het volgende:
Gisteravond werden er nog enkele leuke dingen vermeld in het buitenbadje. Willem vermelde onder andere dat hij al afspraken had voor een aantal bezoeken aan tv-programma's (ik geloof tien stuks) tegen de vergoeding van f 750,- per keer. Alle streams werden toen in een keer gestopt. Ruud reageerde overigens verbaasd op de opmerkingen van Willem. Ook spraken zij af om samen bij Paul de Leeuw te verschijnen als duo. Enkele andere leuke topics kwamen langs, deze werden keer op keer afgekapt door de regie. Ik heb helaas geen letterlijke transcriptie en kan deze dus ook niet plaatsen. Het lijk er echter op dat Willem iets beter is voorgelicht over de zaken na BB dan Ruud. Hij heeft waarschijnlijk al een aantal dingen op papier staan. (lees contract)

Kijk waarom lezen we dat niet in de streamverslagen??...dat is zo jammer en baal ik zo van. Je had het ook kunnen opschrijven als je het gehoord zou hebben. Of zijn het je eigen invullingen?

Maar goed om even on topic te blijven, het is moeilijk te achterhalen wat Willem nu zei of niet zei, we moeten het gewoon afwachten
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 20 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233439
Hi IQ,

Niet dat ik je niet geloof, maar ik zou toch graag wat meer details hebben. Bijvoorbeeld, hoe laat was dat precies?

En zijn er anderen die iets dergelijks ook gezien hebben?

Overigens kunnen die tien uitzendingen die Willem bedoelde goed overeenkomen met de contractueel vastgelegde verplichte aanwezigheid in diverse uitzendingen na het vertrek uit het huis. Deze verplichting was reeds bekend. Dit hoeft dus niet in de DBK bekonkelfoesd te zijn geweest.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_233440
quote:
op 12-20-1999 om 09:49 AM schreef Hunter het volgende:
Hi IQ,
Overigens kunnen die tien uitzendingen die Willem bedoelde goed overeenkomen met de contractueel vastgelegde verplichte aanwezigheid in diverse uitzendingen na het vertrek uit het huis. Deze verplichting was reeds bekend. Dit hoeft dus niet in de DBK bekonkelfoesd te zijn geweest.

Een aantal weken geleden maakte Willem de opmerking "als het eerst maar één April is, dan zijn we overal vanaf". Hiermee doelde hij volgens mij op het contract van VOO die tot die datum (10x)de bewoners kan laten opdraven.

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  maandag 20 december 1999 @ 12:46:00 #6
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_233441
Welnee! Willem heeft gewoonweg de spelregels en het contract gelezen en Ruud dacht: ahjoh, als er maar lekkere wijven zijn vinnik alles best.

quote:
op 12-20-1999 om 09:06 AM schreef HighIQ het volgende:
Het lijk er echter op dat Willem iets beter is voorgelicht over de zaken na BB dan Ruud.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_233442
Hallo Allemaal,

Allereerst ben ik het met de topictitel wel degelijk eens. Als er iets niet is genotterd valt dat mooi onder de noemer hiaat!. Hoe goed iemand ook de streamverslagen intikt, er zullen altijd hiaten zijn. Een logisch gevolg van enerzijds niet kunnen bijhouden, cq letterlijk opschrijven wat er gezegd wordt, anderzijds een gevolg van het niet afdekken van 24 uur lang streamverlagen !.

MAAR: Dat wil niet zeggen dat die hiaten iemand aan gerekend kunnen worden, want het is en blijft natuurlijk vrijwilligerswerk, en als iemand er echt over valt dan tikt ie zelf maar de streamverlsagen in. Maar das niet de intseek van dez topic.

De 10 afspraken die Willem noemde zijn gevallen in de tijd dat Beppie een mooi verslag intikte, met veel wetenswaardigheden en inderdaad werd er door willem een getal van 10 keer opdraven aan 750 guldentjes per keer genoemd. Inderdaad, Ruud bleek die regeltjes niet zo te kennen. Maar het ging dus wel degelijk over de verplichte opdraafacties voor VOO.

Blijft zich verbazen
pi_233443
Als het waar is, dan vind ik het interressant dat VOO blijkbaar vantevoren in heeft geschat dat de bewoners populair interviewvee zouden zijn en dus vantevoren een bedrag als vergoeding heeft vastgesteld (het leek eerst of de tien optredens gewoon onder de regels van het spel vielen en dus meegenomen waren in het honorarium dat ze toch al kregen). Het bedrag is overigens 1,5 keer zo hoog als de weekvergoeding die ze krijgen.

Ik denk dat zeker Sabine in de dagen na haar vertrek het veelvoudige had kunnen krijgen. Ben benieuwd hoe ze dat met VOO heeft opgelost. Vantevoren lijkt 750 per babbelgesprekje heel wat, maar nu de bewoners beseffen hoe populair ze zijn, konden ze wel eens bedenkingen gaan krijgen. Misschien ook wel over andere elementen in het contract.

Dat brengt mij op de vraag waarom niemand de ex-bewoners heeft gevraagd naar het 'wurgcontract'. Zeker op Fok is dit een gespreksonderwerp geweest. Wie was het bijvoorbeeld die dat contract had laten lezen aan een advocaat? Wie had bepaald dat geen naaktscènes mochten worden uitgezonden? Hoe zat het nu met die bruto/netto-verhouding? Kortom Sabine, Bianca, Mona, Martin, Tara, Anouk, Cyrille, geef antwoord!

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_233444
quote:
op 12-20-1999 om 12:54 PM schreef Kierewiet! het volgende:
MAAR: Dat wil niet zeggen dat die hiaten iemand aan gerekend kunnen worden, want het is en blijft natuurlijk vrijwilligerswerk, en als iemand er echt over valt dan tikt ie zelf maar de streamverlsagen in. Maar das niet de intseek van dez topic.


Dat is duidelijk Kierewiet en ook opnieuw denk ik verkeerd opgevat...erg jammer.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233445
en toch voel ik me best aangesproken...

vergeet ook niet die k.. reclame die er steeds tussendoor komt, en het fluisteren van willem (spatter de spatter fluister fluister...)

pi_233446
ben in de kerstsfeer, dus tijd voor een goeie daad
iedereen nu tevreden met de titel van het topic? Vond hem zelf namelijk ook nogal misleidend.
mooi he, alles
pi_233447
Phileine is geweldig, ik hoop dat jouw kerstsfeer overslaat op een aantal andere bezoekers van dit forum.


pi_233448
dankjewel phileine
  † In Memoriam † maandag 20 december 1999 @ 16:00:00 #14
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_233449
quote:
op 12-20-1999 om 12:41 PM schreef MissAverage het volgende:
Een aantal weken geleden maakte Willem de opmerking "als het eerst maar één April is, dan zijn we overal vanaf". Hiermee doelde hij volgens mij op het contract van VOO die tot die datum (10x)de bewoners kan laten opdraven.


Volgens mij had hij het over nog niet naar huis terug willen en slaat 1 april op de opleveringsdatum van het nieuwe huis waar Tessa gaat wonen.


The future is after you
pi_233450
Beppie en Oliebol--> Dit moeten jullie dus NIET verkeerd opvatten. Het is (of het moet in steno) niet te doen alles letterlijk in te tikken. Hoe zeer iemand ook zijn of haar best doet. Inderdaad ook al vanwege de reclame en het soms slechte geluid.

Nogmaals, (lees hem nog eens) mijn text van hierboven dus positief opvatten.!

Blijft zich verbazen
pi_233451
quote:
op 12-20-1999 om 09:06 AM schreef HighIQ het volgende:
Gisteravond werden er nog enkele leuke dingen vermeld in het buitenbadje. Willem vermelde onder andere dat hij al afspraken had voor een aantal bezoeken aan tv-programma's (ik geloof tien stuks) tegen de vergoeding van f 750,- per keer. Alle streams werden toen in een keer gestopt. Ruud reageerde overigens verbaasd op de opmerkingen van Willem. Ook spraken zij af om samen bij Paul de Leeuw te verschijnen als duo. Enkele andere leuke topics kwamen langs, deze werden keer op keer afgekapt door de regie. Ik heb helaas geen letterlijke transcriptie en kan deze dus ook niet plaatsen. Het lijk er echter op dat Willem iets beter is voorgelicht over de zaken na BB dan Ruud. Hij heeft waarschijnlijk al een aantal dingen op papier staan. (lees contract)



________________________________________

Het was dus wel te zien, maar jij nam niet de moeite om het te vermelden in de avondstreams !

Van alles is weer waardeloos

pi_233452
quote:
op 12-20-1999 om 03:31 PM schreef phileine het volgende:
ben in de kerstsfeer, dus tijd voor een goeie daad iedereen nu tevreden met de titel van het topic? Vond hem zelf namelijk ook nogal misleidend.

Bedankt Phileine want het was al verkeerd begrepen mijn opmerking.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233453
quote:
op 12-20-1999 om 04:53 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Beppie en Oliebol--> Dit moeten jullie dus NIET verkeerd opvatten. Het is (of het moet in steno) niet te doen alles letterlijk in te tikken. Hoe zeer iemand ook zijn of haar best doet. Inderdaad ook al vanwege de reclame en het soms slechte geluid.
Nogmaals, (lees hem nog eens) mijn text van hierboven dus positief opvatten.!

KIEREWIET dat is dus exact wat ik bedoel, ik weet zelf wat het is om te tikken en dat dat dus moeilijk is, ik snap dus niet waarover we zeuren, ik leg nu al zovaak uit dat ik bedoel dat die opmerking zoals schijnbaar gehoord is dat die gewoon niet in de streams vermeld staan, daar doelde ik op, want gehoord hebben kan je ook even de moeite nemen om het erin te zetten..Snappie het nu?...miscommunicatie dus, verder wil ik het erbij laten want het is al off-topic genoeg.

Om kierewiet van te worden

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233454
Alle ex-bewoners moesten toch verplicht al die programma's af? Denk je dat het echt gezellig is om 's ochtends vroeg bij koffietijd te gaan zitten? En wat doen al die 'anti-sporters'anders bij Barend & van Dorp???
Ze moeten dus allemaal!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_233455
juffrouw Jannie. Volgens mij alleen dat stukje over Paul de Leeuw. Maar wie zijn jullie om mensen zoals Beppie, Oliebol enzo aan te vallen over iets wat niet in de streams terecht is gekomen? Doe het dan lekker zelf! Zelf vind ik het heel fijndat zij dit VRIJWILLIG doen, dus zeur nietzo.
pi_233456
quote:
op 12-21-1999 om 08:07 PM schreef itsme het volgende:
juffrouw Jannie. Volgens mij alleen dat stukje over Paul de Leeuw. Maar wie zijn jullie om mensen zoals Beppie, Oliebol enzo aan te vallen over iets wat niet in de streams terecht is gekomen? Doe het dan lekker zelf! Zelf vind ik het heel fijndat zij dit VRIJWILLIG doen, dus zeur nietzo.



---------------

Waar lees jij dat ik Beppie en Oliebol aanval ?
Ik verdedig hun juist omdat ik het rare naam vind voor een topic. Ik zeg juist dat degene die dit Topic opende, het zelf dan had moeten melden in de desbetreffende topic !!!

Van alles is weer waardeloos

  dinsdag 21 december 1999 @ 20:57:00 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_233457
Juffrouw Jannie heeft gesproken, goeiesmorgens trouwens ! en Juffrouw Jannie heeft gelijk,net als Kierewiet: Het is monnikenwerk om die verslagen te typen, en ik heb grote bewondering voor de mensen die het doen (oliebol en beppie bedankt, ik lees ze trouw). Dus idd, als het je niet bevalt typ je het ff zelf, tenminste als je gewoon twee handjes hebt.......

Het is namelijk iedereen toegestaan streamverslagen te tikken, het is alleen verboden om daarbij off-topic te gaan, en met een hoog IQ moet dat toch lukken, en zo niet gewoon ff je nick veranderen in low- of no-IQ

Ugh !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_233458
Juf. Jannie ik voelde me niet aangesproken hoor, jij had juist een perfect opmerking door te zeggen dat je het ook in de streams miste.

Jouw woorden waren:
"Het was dus wel te zien, maar jij nam niet de moeite om het te vermelden in de avondstreams !"
En dat bedoelde ik dus ook van de topicauteur....

Ik denk dat Itsme het verkeerd leest in de topic hoe het tot stand is gekomen en hij bedoeld eigenlijk exact hetzelfde wat wij ook bedoelen. .

Verder ga ik weer on-topic
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 21 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233459
Inderdaad oliebol. We zijn het dus allemaal met elkaar eens, Bijna. Sorry juffrouw Jannie, blijkbaar heb ik het verkeerd begrepen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')