Welke verplichting? Ze roepen om "You can sit anywhere you like".quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:19 schreef DutchTrain het volgende:
Om het boarden sneller te maken, zou ik voortaan voor instappen door de voordeur ook 2 euro meer gaan vragen, net zoals voor het ontlopen van de verplichting om de eerstvolgende beschikbare zitplaats te nemen in het vliegtuig.
quote:A statement issued by the Ryanair marketing team shortly after midday said: “Michael makes a lot of this stuff up as he goes along and while this has been discussed internally there are no immediate plans to introduce it… maybe O’Leary was just taking the p*** this morning.”
Idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:24 schreef Isegrim het volgende:
Lekker informeel marketing team dan.
Zoals verwacht dus. Of het was echt een te vroeg uitgelekte (hihi) 1 april grap. Want die zijn van O'Leary ook altijd wel te verwachten.quote:
Bij dit soort bedrijven gaat het er niet om hoe je in het nieuws komt, als je maar in het nieuws komt (en dan niet té negatief). Als zelf CNN en de NOS het overnemen in de journaals, dan zorgt dat voor veel meer boekingen dan de gemiddelde krantenadvertentie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dit soort 'fijne' uitspraken van O'Leary doen het merk Ryanair meer kwaad dan goed. Bepaald niet slim.
N is inderdaad altijd paspoortquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik wil on-line inchecken. Helaas heb ik wél van de hele groep de documentnummer, maar staat er niet bij of het om een paspoort of een id-kaart gaat. Kan je dat aan het nummer zien? N = paspoort, I = id-kaart.
Lijkt me wel, maar wil het even zeker weten.
Neequote:Op maandag 2 maart 2009 13:56 schreef kalinho het volgende:
Hmm ik ben nu aan het kijken hoe ik goedkoop naar omgeving marseille kom, en terug.
Heen heb ik al bedacht dat vliegen naar Montpellier en dan een 1,5 uur trein het goedkoopste alternatief is (vliegticket 30 pp en treinticket 17 pp), maar terug wordt een stuk lastiger. Ik zoek eigenlijk een tabel waar ik gewoon kan zien in 1 oogsoplsag naar welke plekken Ryanair vliegt, voor welke prijs. Maar die bestaat niet zeker?
Nee tuurlijk niet. De prijs kan per minuut verschillen.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:56 schreef kalinho het volgende:
Hmm ik ben nu aan het kijken hoe ik goedkoop naar omgeving marseille kom, en terug.
Heen heb ik al bedacht dat vliegen naar Montpellier en dan een 1,5 uur trein het goedkoopste alternatief is (vliegticket 30 pp en treinticket 17 pp), maar terug wordt een stuk lastiger. Ik zoek eigenlijk een tabel waar ik gewoon kan zien in 1 oogsoplsag naar welke plekken Ryanair vliegt, voor welke prijs. Maar die bestaat niet zeker?
Punt is dat we met 2, max 3 man gaan (incl mijzelf). Dus een auto wordt dan niet echt voordelig.quote:
Je kan ook niet gaan en het lekker op TV bekijken. Dan krijg je tenminste herhalingen te zien!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:17 schreef kalinho het volgende:
Punt is dat we met 2, max 3 man gaan (incl mijzelf). Dus een auto wordt dan niet echt voordelig.
Anyway, heenreis zit ik nu op 30 euro vliegticket(brussel-->montpellier) en 17 euro trein ticket. Misschien dat ik terug beter met de trein naar bv Nice kan gaan, of Nimes en dat ik dan eens kijk hoe ik vanaf daar richting het noorden ga.
Ja, ik weet er alles van. Ben ook zo naar Florence gegaan. Heel dat tyfusvliegveld niet kunnen vinden, en uiteindelijk 5.45 de parkeergarage inrijden als je 6.30 vliegt Mja, we weten nu iig wel waar het isquote:Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef Lennox het volgende:
Brussel (CRL) is Charleroi waar vanaf je vliegt. Dat was volgens mij nog 60 km rijden naar Brussel als ik het goed heb onthouden . Vond het een takkeneind rijden vanaf Nederlandse grens iig,
Hoiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:58 schreef rac het volgende:
Ik begijp het niet hoe het precies met Bagage zit. Mag je helemaal niets meenemen of moet je voor een tas altijd betalen?
http://www.ryanair.com/site/EN/faqs.php?sect=CHARGES&view=email
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |