abonnement Unibet Coolblue
pi_65521875




DE SELECTIE:

  • Coach


  • Keepers


  • Verdedigers


  • Middenvelders


  • Aanvallers


    DE STAND:



    PROGRAMMA tot en met seizoenseinde:

    01-02-2009 Sparta Rotterdam - AZ 14:30 uur
    04-02-2009 AZ - Roda JC 20:00 uur
    07-02-2009 AZ - Willem II 19:45 uur
    14-02-2009 PSV - AZ 19:45 uur
    21-02-2009 Heracles Almelo - AZ 19:45 uur
    28-02-2009 AZ - FC Groningen 20:45 uur
    03/04/05-03-2009 AZ - NAC Breda
    07-03-2009 NEC - AZ 18:45 uur
    15-03-2009 FC Utrecht - AZ 14:30 uur
    22-03-2009 AZ - Feyenoord 12:30 uur
    04-04-2009 AZ - ADO Den Haag 19:45 uur
    10-04-2009 NAC Breda - AZ 20:45 uur
    18-04-2009 AZ - Vitesse 19:45 uur
    26-04-2009 Ajax - AZ 14:30 uur
    03-05-2009 FC Twente - AZ 14:30 uur
    10-05-2009 AZ - sc Heerenveen 14:30 uur

    [ Bericht 4% gewijzigd door wes55 op 29-01-2009 11:48:59 ]
  •   donderdag 29 januari 2009 @ 11:25:13 #2
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65521889
    Dat AZ kampioen mag worden
    pi_65521987
    de TT

    Ja, die 8-1 tegen NAC! Die was ik vergeten. Daar doelde ik op En dan nog die 6-0...tsja, leuke tegenstander..maar goed, eerste wedstrijd dit jaar
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_65522196
    @ TT
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65522247
    Ik was met een OP bezig..............

    En er zitten nog wat foutjes in de images trouwens
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65522304
    excuses fuck buddy, wist dat niet
    pi_65522350
    Ik had vannacht dus gedroomd over AZ dat we punten hadden verspeeld, maar dat Ajax tegelijkertijd met 4-0 verloor van heerenveen
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_65522791
    zo moet de OP wel goed zijn..
    pi_65522824
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65523105
    Gatalin ga jij nog naar Sparta? Kasteel heeft altijd een mooie sfeer....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65523658
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 11:57 schreef fuckbuddy het volgende:
    Gatalin ga jij nog naar Sparta? Kasteel heeft altijd een mooie sfeer....
    Ik ga.
    pi_65524623
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Norrage het volgende:
    de TT

    Ja, die 8-1 tegen NAC! Die was ik vergeten. Daar doelde ik op En dan nog die 6-0...tsja, leuke tegenstander..maar goed, eerste wedstrijd dit jaar
    Vorig seizoen verloren jullie ook thuis met 1-2 van NAC (2x Idabdelhay in de laatste 10 minuten als ik me niet vergis) Nu zegt vorig seizoen niet alles, maar het zou dus wel een interessante wedstrijd kunnen worden
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_65525178
    -normaal doen-

    [ Bericht 95% gewijzigd door Prosac op 29-01-2009 14:27:08 (zinloos en inhoudloos) ]
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
      donderdag 29 januari 2009 @ 13:40:56 #14
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65527127
    Mooie OP.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      donderdag 29 januari 2009 @ 13:45:58 #15
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65527310
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
    Latje schieten
    Epic!
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_65527912
    Koenders gaat het maken bij ons
      donderdag 29 januari 2009 @ 14:13:56 #17
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65528337
    Nou, veel plezier ermee zou ik zeggen.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      donderdag 29 januari 2009 @ 14:15:06 #18
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_65528380
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 12:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    Vorig seizoen verloren jullie ook thuis met 1-2 van NAC (2x Idabdelhay in de laatste 10 minuten als ik me niet vergis) Nu zegt vorig seizoen niet alles, maar het zou dus wel een interessante wedstrijd kunnen worden
    NAC is natuurlijk de vorm van de eerste seizoenshelft wel een beetje kwijt. AZ momenteel ook. Dus dat brengt ze wel in evenwicht ja
    pi_65529107
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
    Latje schieten
    haha, erg leuk. Wat een gangsters die Gill en Nick.
    pi_65530093
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 12:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    Vorig seizoen verloren jullie ook thuis met 1-2 van NAC (2x Idabdelhay in de laatste 10 minuten als ik me niet vergis) Nu zegt vorig seizoen niet alles, maar het zou dus wel een interessante wedstrijd kunnen worden
    Ja, vorig seizoen mocht Koenders invallen en prompt ging er een siddering door het elftal waardoor NAC de 1-1 kon scoren. Nu waren we al blij met een punt toen, maar gelukkig wist Koenders er ook nog een persoonlijke fout aan te verbinden waardoor er alsnog verloren werd. Je kan zeggen wat je wilt, maar Koenders blijven we ons nog lang herinneren...
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 11:57 schreef fuckbuddy het volgende:
    Gatalin ga jij nog naar Sparta? Kasteel heeft altijd een mooie sfeer....
    Ja, een van de weinige EV wedstrijden, dan moet je er wel heen gaan. PSV uit ben ik er trouwens ook bij.
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef Chriz2k het volgende:
    Ik ga.
    Tof
    pi_65530563
    Ik twijfel op PSV, mede vanwege het feit dat je in een kuthoek wordt gestopt en gedeeltes door het glas aan het bekijken bent..

    Ja Koenders... man man man, wat zal die in mijn geheugen blijven zitten!
    Ik zie een Uefa cup avond thuis opeens voor me en voel een traan wellen die net een wat slingerend spoor zoekt naar het puntje van mijn kin....

    @Prosac zo hebben die twee ook meegedaan aan "jeux de bal" dus met een voetbal zo dicht mogelijk bij een tennisbal (meen ik) komen.
    AZ wilt denk ik op die manier de spelers wat meer mens laten lijken en de spelers met een lachende en bijdehandte manier elkaar te jennen.
    Mijn inziens leuk gedaan....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65531037
    quote:
    De Zeeuw: 'Ik sluit een transfer niet per definitie uit'

    Nee, gek vindt Demy de Zeeuw het niet dat hij in verband wordt gebracht met een transfer. “Als je goed speelt en bovenaan staat, komt er altijd interesse. Dat was vorig jaar zomer veel minder,” zegt de middenvelder in Sportweek.
    Toen aasde De Zeeuw na een teleurstellend EK op een transfer, maar was er geen interesse. Totdat Hamburger SV zich op de laatste dag voor hem meldde, maar dat was te kort dag. Ook nu heeft HSV de twintigvoudig international volgens Duitse media op de korrel als opvolger van Nigel de Jong en naar verluidt volgt ook 1899 Hoffenheim hem.

    “Van HSV weet ik niks en van Hoffenheim ook niet. Er is niemand die zich bij mij of mijn zaakwaarnemer heeft gemeld, dus op dit moment hoef ik nergens over na te denken. Maar ik sluit een transfer niet per definitie uit. Iedereen heeft ambities en als de kans zich voordoet, moet je altijd luisteren naar het verhaal van een club. Het zijn mooie clubs al spreekt HSV me meer aan dan Hoffenheim.”

    Bovendien is de Bundesliga een competitie die De Zeeuw trekt. “Maar het is niet zo dat ik daar per se heen moet. We staan bovenaan met AZ, hebben goede papieren in de beker; het gaat gewoon goed. Daar moet je ook rekening houden. De situatie is nu heel anders dan in de zomer. Toen wilde ik écht weg. Nu heb ik dat helemaal niet.”
    Mooi dus die blijft!
    quote:
    Kaartverkoop informatie PSV en Sparta - AZ

    ALKMAAR- De eredivisiewedstrijd tussen PSV en AZ is uitverkocht. Op 14 februari gaan vanuit Alkmaar en omstreken 960 supporters per bus en 240 aanhangers per autocombi mee naar Eindhoven.

    De wedstrijd Sparta - AZ wordt aanstaande zondag gespeeld op Het Kasteel, ook deze wedstrijd is nagenoeg uitverkocht.

    Dit is voor AZ de 4e keer op rij, dit seizoen, dat een uitwedstrijd is uitverkocht. Eerder volgden de uitwedstrijden naar Feyenoord en Volendam. Sparta en PSV volgen respectievelijk als 3e en 4e uitwedstrijd.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65531260
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 15:07 schreef fuckbuddy het volgende:
    @Prosac zo hebben die twee ook meegedaan aan "jeux de bal" dus met een voetbal zo dicht mogelijk bij een tennisbal (meen ik) komen.
    AZ wilt denk ik op die manier de spelers wat meer mens laten lijken en de spelers met een lachende en bijdehandte manier elkaar te jennen.
    Mijn inziens leuk gedaan....
    Oh absoluut, het is verder ook niet bedoeld als negatief commentaar hoor.
    Het doet me ontzettend denken aan de spelletjes die Martin Drent altijd doet en deed in Mijn Club op RTV Noord. Beetje dollen met 2 spelers van Veendam of Groningen. Erg vermakelijk en je ziet eens een andere kant.
    pi_65531542
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 15:07 schreef fuckbuddy het volgende:
    Ik twijfel op PSV, mede vanwege het feit dat je in een kuthoek wordt gestopt en gedeeltes door het glas aan het bekijken bent..
    Je hoeft niet meer te twijfelen, want hij is al uitverkocht. 1200 man gaan heen, ik ga samen met 3 vrienden en m'n pa. Ga jij nog naar Sparta dan?
    pi_65531600
    Sparta - AZ is btw nog (lang) niet uitverkocht, mits je er geen problemen mee hebt tussen de sparta-supporters te zitten
      donderdag 29 januari 2009 @ 17:57:18 #26
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65537505


    Gast heeft het nummer van Donk gekregen.
    Confidence through competence
    pi_65537755
    Hopelijk winnen we met 4-0 van Sparta. Al die mensen die een flinke portie hoop hebben dat Sparta punten kan afpakken...zo snel mogelijk de grond inboren.
    pi_65537800
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
    [ afbeelding ]

    Gast heeft het nummer van Donk gekregen.
    Huistelefoon of z'n mobiel?
    pi_65538829
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 18:06 schreef xFriendx het volgende:

    [..]

    Huistelefoon of z'n mobiel?
    Gsm is top, dan kan Klavan meteen sms'en en Demy's vriendin denk ik dan.
    kan ook in het psv vak gaan zitten...
    Zal niet de eerste keer zijn dat ik of te laat of door wat voor een reden dan ook in vak van de tegenpartij zit.
    Sparta ga ik heen, wij gaan met een groep uit Langedijk altijd met eigen vervoer..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65540979
    Goede TT
    Zondag neem ik Chriz2k onder mijn hoede mee naar SP-AR-TA
    pi_65542104
    Die Chris2k valt toch weer met zijn neus in de boter zeg...
    Wat een mazzelaar.

    Op eigen vervoer? Trein ofzo Genius?
    Wij gaan we'll met de trein vanuit Alkmaar
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65542324
    Met de trein vanaf Noord. Het schijnt dat er veel AZers de trein van 10:41 nemen, die nemen wij hoogstwaarschijnlijk ook, kan nog wel een gezellige rit worden.
    pi_65546706
    Noord zitten veel leden uit Sint Pancras volgens mij. We zien het wel.
    Ik hoop alleen dat het niet weer zo fuckin koud is.

    Tegen Ajax was het ergste dat ik me kan herinneren qua koude overigens..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65546739
    Ghehe jullie juichen om het vertrek van Koenders?

    Hijs is inderdaad een paar keer aardig door de mand gevallen, maar werd toch als talent binnengehaald destijds.
    Brett Holman
    pi_65546967
    Ik ga vanuit Den Helder met de trein, zou eerst om 10.04 gaan, maar nu ik lees dat al die hoolies om 10.42 van Alkmaar vertrekken, pak ik wel een trein later.
    pi_65547214
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 21:55 schreef endr0me het volgende:
    Ghehe jullie juichen om het vertrek van Koenders?

    Hijs is inderdaad een paar keer aardig door de mand gevallen, maar werd toch als talent binnengehaald destijds.
    sometimes you win... sometimes you lose.
    Bij rkc speelde die best leuk voetbal.
    Moisander is ook zo binnengehaald en die haalt het niveau wel.
    Molhoek, Vormer, Augustien haalden het ook niet..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65547849
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 21:54 schreef fuckbuddy het volgende:
    Noord zitten veel leden uit Sint Pancras volgens mij. We zien het wel.
    Ik hoop alleen dat het niet weer zo fuckin koud is.

    Tegen Ajax was het ergste dat ik me kan herinneren qua koude overigens..
    Tegen Feyenoord uit was ook niet lollig meer
    pi_65549088
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef Genius-F het volgende:

    [..]

    Tegen Feyenoord uit was ook niet lollig meer
    ik had een thermo achtige broek onder mijn spijkerbroek aan. En skisokken.
    Als mijn voeten koud zijn dan ben ik klaar...
    Dan lach ik, maar diep van binnen huil ik!

    Wat vinden jullie hoe Waterman is afgegaan?! Ergens vind ik het best sneu.
    Infeite een karaktermoord. Te overdreven van Wetzel? Of terecht en moest ie wat doen en werd Waterman geslachtofferd?!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 30 januari 2009 @ 01:24:22 #39
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65553764
    Ik zie het probleem niet zo. Overdreven gedoe, het is toch logisch dat je ook als keeper gewisseld kunt worden als je beroerd speelt?
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_65556797
    quote:
    Computer volgt elke beweging Ari
    Door MARCEL VAN DER KRAAN

    ALKMAAR - Met de laptop op schoot kijkt de Braziliaan Ari op maandagavond naar een bijna tien minuten durende samenvatting van alles wat hij in de laatste wedstrijd van AZ tegen De Graafschap goed en fout heeft gedaan. Het filmpje is speciaal voor hem gemaakt, zoals dat een paar keer in de week voor hem wordt klaargezet. Ari logt daarvoor via internet in. Thuis, op de club of onderweg.

    De computer registreert elk bezoek van Ari, zoals de computer dat bij alle spelers van de koploper doet. ,,Ari kijkt ook wel eens niet, hoor. Als hij niet heeft gescoord, logt hij niet vaak in,'' lacht Max Reckers, video-analist in het team van Louis van Gaal bij AZ. ,,Niklas Moisander daarentegen logt heel vaak in. Die wil elke week bijleren, verdiept zich in alle facetten van zijn eigen spel. Dat is bijna een student in het voetbal.''

    Zeven dagen per week, bij alle wedstrijden, nagenoeg alle tactische trainingen, teambesprekingen en analyses draaien bij AZ de computer en de camera's mee. Als trainer heeft Louis van Gaal altijd voorop willen lopen. Feyenoord en Heerenveen zijn vergevorderd met het gebruik van computer en analyses. Maar nergens heeft de technologie zo'n hoog niveau en is het gebruik van de computer zo geïntegreerd als bij AZ, weet Reckers zeker.

    ,,Wij vormen een onderdeel van de trainersstaf,'' zegt Reckers, die afkomstig is uit het hockey en samen met Kees Ververs sinds 2007 full-time in dienst is van AZ. ,,Louis van Gaal is de leraar, die als voetbaltrainer met onze hulpmiddelen de ideale leeromgeving voor zijn spelers heeft gecreëerd.''

    Of het punten oplevert en AZ aan de titel kan helpen? Reckers schudt heftig het hoofd. ,,Nee, zeg ik dan. Want vorig jaar deden wij hetzelfde werk en ging het veel minder.''

    In het spelershome zit Kees Luijckx achter een grote Apple-computer waarop hij al zijn acties, bij balbezit en balverlies, uit de laatste wedstrijd tegen De Graafschap bekijkt. Reckers is inmiddels druk bezig met de invoering van een nieuw systeem. Van Gaal kan met één druk op de knop straks zien of Luijckx de spits van de tegenpartij kort genoeg heeft gedekt. De computer signaleert hoe vaak hij in de wedstrijd op een halve meter of op vijf meter stond.

    Reckers zit elke dag bij de trainer in zijn kamer en visualiseert alles wat Van Gaal aan zijn spelers duidelijk wil maken. ,,De manier waarop hij begrijpt hoe hij met deze technologie voor een selectie met topvoetballers moet omgaan, maakt dat hij een topcoach is. Ik ben nog niemand tegengekomen die er zo zijn eigen visie op heeft gevormd.''

    Van Gaal bracht Reckers binnen vijf minuten zijn visie over. ,,Hij zei: 'luister eens. Voetbal werkt als volgt: Dit is balbezit tegenstander, dit is omschakeling naar balbezit, dat is weer balbezit tegenstander. Ik zie jou weer terug op het moment dat je dat met je computerprogramma in beeld hebt gebracht.' Toen heb ik vier nachten niet geslapen, maar daarna snapte ik het wel.''

    Om aan te geven hoe het er in de praktijk aan toegaat, doceert Reckers. Twee weken voor een wedstrijd worden via het eredivisie-archief de duels van de tegenstander binnengehaald. Met behulp van de scoutingsrapporten van de assistent-trainers wordt een video-analyse van maximaal tien minuten gemaakt. ,,Geheel volgens de visie van Louis. Hij heeft een bepaalde manier waarop hij naar de tegenstander wil kijken.''

    Een paar dagen voor de wedstrijd van AZ zitten we in de kleedkamer en vertelt de assistent-trainer over de wedstrijd, die hij heeft gezien. Ik presenteer de beelden. Daarna gaan de jongens naar buiten en trainen ze elf tegen elf. Dat gebeurt besloten in het stadion. Die training nemen we ook op en analyseren we meteen. Volgens hetzelfde principe. De dag daarna geven we 's ochtends voor de training meteen weer feedback op wat er uit die training is gekomen. Louis staat dan weer in de kleedkamer, wij zitten achter de laptop en laten meteen zien aan de groep wat we heel slecht of juist heel goed vonden gaan. Dan hangt het van de drukte van het programma af of we de hele cyclus nog een keer doen of dat we een energiebesparende training doen voor de wedstrijd.''

    Het filmpje met de trainingsbeelden komt 's avonds weer op internet. ,,Dan kan de speler het thuis ook nog even bekijken. In de kleedkamer kun je soms niet alles in je opnemen. Dus loggen ze thuis even in.''

    Na elke wedstrijd van AZ komen staf en spelers bijeen voordat ze gaan trainen. ,,Om negen uur is er nabespreking. We kijken eerst met de technische staf. Bij uitwedstrijden doen we dat al in de bus op de terugreis. Ik reis altijd en overal mee met de ploeg. Op een laptop laat ik dingen zien. Als Van Gaal iets ziet, roept hij meestal meteen de bewuste speler erbij.

    Volgens Reckers is Van Gaal de een bijzondere trainer. ,,Als een normaal mens tien dingen kan onthouden van één wedstrijdbeeld, kan Louis er honderd onthouden. Ik overdrijf niet. Wij moeten met z'n allen tien keer kijken om hetzelfde te zien, wat Louis in een keer ziet. De man heeft een onvoorstelbaar oog voor detail. Hij heeft alles al in zijn hoofd zitten. Weet wat iedere speler doet, kan elke situatie terugroepen.''

    Reckers denkt dat AZ zich gelukkig mag prijzen met de coach Van Gaal. Maar hij boft ook zelf. ,,Als een trainer als Willem van Hanegem hier zou komen, zou mijn baan niet meer bestaan...''
    Interessante shit hoor . Erg goed ook dat die spelers er zo zelf geinteresseerd in zijn ipv het maar een beetje links laten liggen. En dat die man ook toegeeft dat het vorig jaar er niet beter door ging .

    Ben benieuwd of clubs dit gaan overnemen.
    pi_65562237
    zolang AZ bovenin mee blijft draaien, zullen meer clubs AZ nadoen cq. dit systeem overnemen.
    pi_65562549
    Zondag 1 van de leukste uitwedstrijden van het seizoen. Leuke sfeer, mooi stadion.

    Kan me nog een 3-6 herinneren en een Panenka van Huiberts
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
    pi_65562929
    The good old day's.
    Maxie Huibers, de Hout, broodje kroket, geen klappers...

    Het Kasteel;

    Schitterend stadion, het mooiste van Nederland denk ik.
    Supporters die niet voor F'noord zijn wen wel trots zijn op hun club...


    Zo dan Navigator

    [ Bericht 25% gewijzigd door fuckbuddy op 30-01-2009 13:21:31 ]
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65563975
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 12:37 schreef fuckbuddy het volgende:
    The good old day's.
    Maxie Huibers, de Hout, broodje kroket, geen klappers...

    Schitterend stadion, het mooiste van Nederland denk ik.
    Supporters die niet voor F'noord zijn wen wel trots zijn op hun club...
    Ik dacht ff dat je De Hout het mooiste stadion van nederland vond

    dat is beter

    Wat denken jullie van zondag? Ik denk dat het wel eens een heel lastige pot kan worden. mits het niet na 10 minuten al 0-1 is.

    [ Bericht 16% gewijzigd door navigator op 30-01-2009 13:28:08 ]
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
      vrijdag 30 januari 2009 @ 14:10:53 #45
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_65566105
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 13:09 schreef navigator het volgende:

    [..]

    Ik dacht ff dat je De Hout het mooiste stadion van nederland vond

    dat is beter

    Wat denken jullie van zondag? Ik denk dat het wel eens een heel lastige pot kan worden. mits het niet na 10 minuten al 0-1 is.
    Dat geldt momenteel eigenlijk voor iedere tegenstander, helaas
    pi_65573030
    quote:
    Sander Boschker heeft een aanbieding van AZ op zak. De keeper van FC Twente wordt bij AZ gezien als stand-in van eerste keeper Sergio Romero. De doelman kan bij de Alkmaarders een contract voor twee jaar tekenen, meldt het doorgaans betrouwbare RTV Oost vandaag.

    De huidige tweede keeper Joey Didulica is ontevreden over zijn rol bij AZ en vertrekt het liefst zo snel mogelijk. Vermoedelijk wil AZ de sluitpost van De Tukkers in de zomer vastleggen, omdat het contract van Boschker dan afloopt.

    Boschker blijft het liefst in Enschede, maar kan zich nog niet vinden in het aangeboden contract van Twente
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65573104
    Als Boschker zich wel kan schikken in een bijrol, dan is het een uitstekende keus wat mij betreft.
    pi_65573638
    Didulica moet er ook uit, en Romero zie ik misschien na dit seizoen al voor een lekker bedrag vertrekken als een grote club zich meld.
    Met mazzel een seizoen erbij, Boschker vind ik 1 van de betere keepers van de ere divisie dus zou dit tp zijn.
    Alleen altijd maar op e bank, ik ben benieuwd!!

    Doe in de zomer Boschker maar en reken erop dat ie wilt komen, helemaal als je wel CL gaat spelen..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65574332
    Ik zie Boschker zeker niet komen, die wil gewoon afsluiten bij zijn club lijkt me. Die komt er nog wel uit met Twente en als hij toch gaat zal dat het buitenland zijn.
      vrijdag 30 januari 2009 @ 18:48:16 #50
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      vrijdag 30 januari 2009 @ 18:48:50 #51
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      vrijdag 30 januari 2009 @ 20:02:32 #52
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
      vrijdag 30 januari 2009 @ 21:47:56 #53
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65581261
    quote:
    Ari stapte vandaag (vrijdag) geblesseerd van de training. “Het is dus niet zeker of hij de wedstrijd tegen Sparta gaat halen”, zegt Van Gaal. “Patrick Kluivert heeft de training op zijn positie afgemaakt.”
    Confidence through competence
    pi_65584068
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 21:47 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    En:
    quote:
    Het herstel van Niklas Moisander verloopt beter dan verwacht. “Dat gaat echt heel goed. Niklas kan wellicht sneller terug zijn dan de termijn die de dokter heeft gesteld.”
      zaterdag 31 januari 2009 @ 00:24:08 #55
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65585693




    En toch he, die gast heeft gewoon een puike verdediging en verdedigend middenveld voor zich.
    Confidence through competence
    pi_65586225
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
    [ afbeelding ]



    En toch he, die gast heefthad gewoon een puike verdediging en verdedigend middenveld voor zich.
    Totdat MoMo weer terug is, want met hen vergeleken is KeKe maar een droeve bende...
      zaterdag 31 januari 2009 @ 00:48:45 #57
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65586256
    Mja, misschien toch tijd om Jaliens te verkopen.
    Confidence through competence
      zaterdag 31 januari 2009 @ 01:35:41 #58
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65587163


    Ik kwam deze tegen in het 'compleet verneukte tattoo' topic.

    compleet verneukte tattoo's
    Confidence through competence
      zaterdag 31 januari 2009 @ 10:24:31 #59
    37809 Doezelhaar
    Tot het gaatje...
    pi_65589979
    waarom zou je zo'n afschuwelijk lelijke tattoo willen laten zetten..
    pi_65590189
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 10:24 schreef Doezelhaar het volgende:
    waarom zou je zo'n afschuwelijk lelijke tattoo willen laten zetten..
    Daarom lijkt me. Hoewel ze beide een steekje los hebben als je het mij vraagt..
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      zaterdag 31 januari 2009 @ 12:57:38 #61
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65593026
    Hoe fout ie ook is, ik vind het wel een vrij geniale reactie op die AZ KAMPIOEN tattoo. Want dat is het.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_65596084
    We spelen zonder Ari morgen, das 100% zeker
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65599873
    Tijd voor Dembele!
    pi_65602065
    retteketet AZ
    pi_65605973
    Dembele, mounir en Pelle lijkt me prima, pelle diep in de spits
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zaterdag 31 januari 2009 @ 20:48:59 #66
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65605992
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 20:48 schreef fuckbuddy het volgende:
    Dembele, mounir en Pelle lijkt me prima, pelle diep in de spits
    Nee, gewoon 2 spitsen en dan kommetje van 4 erachter bij balbezit tegenstander.

    Bij eigen balbezit speelt De Zeeuw dan als een veredelde nr. 10 en dat doet ie best goed dit jaar. Hij maakt volgens mij meer meters dan wie dan ook.
    Confidence through competence
    pi_65606335
    Kommetje met Martens, Schaars, de Zeeuw en Mendes/holman/van der velden
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65606351
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 20:48 schreef fuckbuddy het volgende:
    Dembele, mounir en Pelle lijkt me prima, pelle diep in de spits
    Pelle ver weg op de tribune lijkt mij een beter plan. Holman als stok achter de deur vind ik een veel betere optie.

    Een behoorlijke lijst blessures bij Sparta. Hopelijk een beter resultaat dan vorig seizoen, al maakte Hammie toen wel schitterend de 2-2.
    pi_65609016
    Pelle zoals we tegen H'veen speelden was top... Denk aan die opstelling.
    Aanvallend voetbal zoals we kunnen spelen. Niet dat nieuwe AZ systeem waar we ons terug laten zakken en een soort counter proberen te forceren.
    Dat doen ze maar zodra je 0-3 op het scorebord hebt staan..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zaterdag 31 januari 2009 @ 22:40:27 #70
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65609690
    Zo. Ajax verloren. Nu Twente ook nog punten morsen, AZ zelf winnen, en we staan goed los.
    Confidence through competence
    pi_65610655
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
    Zo. Ajax verloren. Nu Twente ook nog punten morsen, AZ zelf winnen, en we staan goed los.
    Zou erg lekker zijn ja. Dit is het moment om een gat te slaan, gezien het zware programma verderop. Ajax draagt zelf in ieder geval een aardig steentje bij zo. Alhoewel eerlijk gezegd Heerenveen ook een puike pot speelde, op de 1e 20-30 minuten na, toen was het nog wat slordig.

    Ik hoop ook dat AZ morgen weer eens kan winnen met 3-0 of 4-0 met iets meer swingend en dominant voetbal, das goed voor het psychologische effect.

    Mochten we onverhoopt verliezen en Twente wel winnen, staan die gewoon op 4 punten van de nr 1 op dit moment van het seizoen. Klein beetje rare gewaarwording, alhoewel Twente wel een toffe ploeg is.

    Morgen maar beginnen met Dembele, kunnen dat balbezit wel goed gebruiken, maar mocht het zorgen voor een langzaam spel waardoor de kansen voor Hamdoeidoei (wederom) niet voor het oprapen liggen dan mag Pelle wel invallen om wat te kaatsen (niet ketsen) met Hammie.
    pi_65610877
    Tattoo kan er weer op...
      zaterdag 31 januari 2009 @ 23:27:38 #73
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65611205
    Shit, morgen winnen en je staat gewoon afhankelijk van wat Twente doet zeven of negen punten los van de #2, bizar. Nu maar hopen dat we dan zelf niet een PSV gaan doen tijdens die moeilijke laatste wedstrijden, of eerder.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_65611226
    Gefelicteerd met het kampioenschap...
      zaterdag 31 januari 2009 @ 23:30:00 #75
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65611287
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Rumille het volgende:
    Gefelicteerd met het kampioenschap...
    Eerst nog van Sparta winnen.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zaterdag 31 januari 2009 @ 23:31:11 #76
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65611316
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Rumille het volgende:
    Gefelicteerd met het kampioenschap...
    Jezus, Ajax huilie, ga eens achter je ploeg staan man. Alles is nog mogelijk in deze competitie.
    Confidence through competence
    pi_65611345
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 23:31 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Jezus, Ajax huilie, ga eens achter je ploeg staan man. Alles is nog mogelijk in deze competitie.
    Dit Ajax wordt geen kampioen Veels te wisselvallig. Ik blijf achter ze staan in de hoop dat ze de vr CL halen, maar kampioen worden ze niet meer.
      zaterdag 31 januari 2009 @ 23:33:25 #78
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65611373
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef Rumille het volgende:

    [..]

    Dit Ajax wordt geen kampioen Veels te wisselvallig. Ik blijf achter ze staan in de hoop dat ze de vr CL halen, maar kampioen worden ze niet meer.
    Gedragen jullie je altijd zo als je een keertje verloren hebben?
    Confidence through competence
    pi_65611400
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 23:33 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Gedragen jullie je altijd zo als je een keertje verloren hebben?
    Wel als je 2x relatief kansloos verliest . En als je niet echt perspectief hebt op iets als een kampioenschap.
      zaterdag 31 januari 2009 @ 23:34:22 #80
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65611403
    Jullie hadden natuurlijk wel Grunn en Heerenveen achter elkaar, die moeten wij ook nog maar opzij zien te vegen.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_65611428
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 23:34 schreef Kriegel het volgende:
    Jullie hadden natuurlijk wel Grunn en Heerenveen achter elkaar, die moeten wij ook nog maar opzij zien te vegen.
    Alleen dan zie ik het nog gebeuren. Op dit moment is AZ veels te degelijk. Het spel is misschien niet goed, maar met die degelijkheid winnen jullie het in Nederland van iedereen.
      zaterdag 31 januari 2009 @ 23:35:41 #82
    28390 FritsFlits
    Ik heet geen Frits
    pi_65611443
    Het staat nu nog gunstig, maar het kan nog steeds alle kanten op. AZ is nog lang niet bij de titel en ik hoop dat ze dat beseffen en er voor gaan. Ik heb er nog steeds een hard hoofd in voor de titel, maar ik hoop het wel.
    "The greatest distance in the universe is that between two minds"
      zaterdag 31 januari 2009 @ 23:37:03 #83
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65611486
    Mja, ik moet toch zeggen dat ik liever ook nog even het goede spel van een paar maanden geleden terug zie komen, dan maar een keer een paar punten morsen als dat blijkbaar moet.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_65611504
    Dat is misschien toch wel weer van Ajax: het is of niets of alles. Als wij 9 punten los zouden staan zouden we al kampioen zijn volgens de meesten.
      zaterdag 31 januari 2009 @ 23:50:34 #85
    15600 BB-King
    Long live the King!
    pi_65611839
    Koppie erbij houden morgen en de 3 punten meenemen naar Alkmaar.

    Zo'n kans mag niet weer voorbij gaan...
    Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
      zondag 1 februari 2009 @ 00:47:05 #86
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65613408
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_65614218
    Mooi resultaat natuurlijk, maar nu is het wel de zaak het hoofd koel te houden. Gewoon het spelletje van voor de winterstop weer zien op te pakken en langzaamaan dichter naar het einde toe werken. Vooral dat laatste zal moeilijk zijn...
    pi_65614473
    ik zie overeenkomsten met Excelsior 2 jaar terug. Weer in Rotterdam, weer beslissend voor de titel. Hoop dat ze winnen, denk dat het een gelijkspel wordt.
      zondag 1 februari 2009 @ 02:02:21 #89
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_65614586
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 23:31 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Jezus, Ajax huilie, ga eens achter je ploeg staan man. Alles is nog mogelijk in deze competitie.
    Zou ik ook zeggen als ik jullie was. Maar lets face it; als AZ geen domme dingen meer doet en Ajax blijft deze domme dingen doen, dan worden jullie met 2 vingers in de neus kampioen.
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
      zondag 1 februari 2009 @ 02:05:01 #90
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65614619
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Zou ik ook zeggen als ik jullie was. Maar lets face it; als AZ geen domme dingen meer doet en Ajax blijft deze domme dingen doen, dan worden jullie met 2 vingers in de neus kampioen.
    Nee.

    Met *zoveel* wedstrijden te gaan, kun je er nu nog geen ene kut voor zeggen, behalve dat AZ nu er beter voor staat dan Ajax. Dat is alles.
    Confidence through competence
      zondag 1 februari 2009 @ 02:06:45 #91
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_65614638
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 02:05 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Nee.

    Met *zoveel* wedstrijden te gaan, kun je er nu nog geen ene kut voor zeggen, behalve dat AZ nu er beter voor staat dan Ajax. Dat is alles.
    *zoveel* ? Er zijn nog 14 wedstrijden te spelen, dat is nog 40%.......je hebt 9 punten voorsprong morgen, dan mag je er 3 van die 14 verkloten en heb je nog een veilige marge op doelsaldo......moet wel gek lopen willen jullie nu opeens punten gaan morsen, aangezien jullie dat de afgelopen weken ook niet deden.
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
    pi_65614710
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 02:06 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    *zoveel* ? Er zijn nog 14 wedstrijden te spelen, dat is nog 40%.......je hebt 9 punten voorsprong morgen, dan mag je er 3 van die 14 verkloten en heb je nog een veilige marge op doelsaldo......moet wel gek lopen willen jullie nu opeens punten gaan morsen, aangezien jullie dat de afgelopen weken ook niet deden.
    De tegenstanders waren nou niet van een hoog niveau. Elke ploeg heeft het wel moeilijk tegen ons, maar we maken het ons ook vaak zelf heel moeilijk. Zeker nu Moisander en Moreno ontbreken is het opbouwend kut met peren. Tegen een Volendam, De Graafschap en ook morgen tegen een gehavend Sparta is dat nog niet zo'n groot probleem, maar PSV zal over twee weken een stuk geconcentreerder spelen dan eerder genoemde ploegen en dan zie ik AZ niet zomaar punten mee naar huis nemen. Qua kansen werd er de laatste wedstrijden namelijk niet echt veel gecreëerd...
      zondag 1 februari 2009 @ 04:08:03 #93
    43642 Bayswater
    What'sYourFunctionInLife?
    pi_65615295
    Jongens, jullie record staat op 150 man. Zelfs De Graafschap neemt er meer mee. Verwacht morgen minimaal 500 gloryhunters uit Alkmaar en omstreken.

    Oja, winnen zal geen probleem zijn ivm onze defensieve problemen. 2-6
    Life lies a slow suicide
    Orthodox dreams and symbolic myths
    From feudal serf to spender
    This wonderful world of purchase
    pi_65615329
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 04:08 schreef Bayswater het volgende:
    Jongens, jullie record staat op 150 man. Zelfs De Graafschap neemt er meer mee. Verwacht morgen minimaal 500 gloryhunters uit Alkmaar en omstreken.

    Oja, winnen zal geen probleem zijn ivm onze defensieve problemen. 2-6


    En het is een uitverkocht uitvak, dus je kan gerust gaan slapen.
      zondag 1 februari 2009 @ 04:20:35 #95
    43642 Bayswater
    What'sYourFunctionInLife?
    pi_65615341
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 04:14 schreef Gatalin het volgende:

    [..]



    En het is een uitverkocht uitvak, dus je kan gerust gaan slapen.
    Voor het eerst dan, oja jullie staan bovenaan (Az en clubliefde )
    Life lies a slow suicide
    Orthodox dreams and symbolic myths
    From feudal serf to spender
    This wonderful world of purchase
    pi_65617968
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 04:20 schreef Bayswater het volgende:

    [..]

    Voor het eerst dan, oja jullie staan bovenaan (Az en clubliefde )
    neem er nog een debiel.
    Zeik niet zo, het grote probleem zit meer dat anderen lopen roepen dat AZ wel even kampioen word, en wel een psv opzij zet.
    En op die manier kweekt men het verhaal dat de AZ'ers zo lopen te roepen.
    Das onzin, bij de supporters die ik weekelijks spreek wordt er ook gezegd dat we nog een pak wedstrijden moeten spelen.

    En dat az clubliefde verhaal is kansloos, check maar eens de statistieken erop na jackass
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65618129
    De Ajaxfans hebben het al opgegeven:

    Edit: Filmpje stond er al...
      zondag 1 februari 2009 @ 11:59:07 #98
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65618427
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 04:20 schreef Bayswater het volgende:

    [..]

    Voor het eerst dan, oja jullie staan bovenaan (Az en clubliefde )
    sad

    Net als je denkt dat iedere infantiele mongool op Fok inmiddels die fantastische grap wel gemaakt heeft...
    Donder op uit ons topic.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 1 februari 2009 @ 12:13:49 #99
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65618809
    En nu winnen !
      zondag 1 februari 2009 @ 12:38:29 #100
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65619485
    http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)inouhNaarHamburg.htm
    quote:
    Jol haalt oude bekende Sinouh naar Hamburg

    01/02/2009 11:48

    Khalid Sinouh staat voor een opvallende stap in zijn carrière. De 33-jarige keeper gaat aan de slag bij Hamburger SV, dat de Braziliaanse miskoop Thiago Neves kwijtraakt.

    Sinouh heeft sinds zijn vertrek bij het Turkse Kasimpasa afgelopen zomer geen club meer gehad. In Hamburg, waar hij als reservekeeper aan de slag gaat, komt de Marokkaan een oude bekende tegen. Trainer Martin Jol werkte eerder bij RKC Waalwijk met Sinouh.

    Hamburger SV kan het teleurstellende hoofdstuk Thiago Neves waarschijnlijk sluiten. De Braziliaan, die bij Die Hanseaten nimmer aan de verwachtingen heeft kunnen voldoen, staat op het punt te vertrekken. Tot juli gaat hij in zijn geboorteland spelen voor Fluminense voordat hij naar het Saudische Al-Hilal verhuist.

    'De laatste details worden uiterlijk zondag ingevuld', vertelde zaakwaarnemer Leo Rabello in Brazilië. 'Het waren moeilijke onderhandelingen, maar wij zijn erin geslaagd te krijgen wat de speler wilde.' Hamburger SV betaalde Neves afgelopen zomer ruim zes miljoen euro voor Neves, die werd gezien als opvolger van Rafael van der Vaart.
    Wtf...
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 1 februari 2009 @ 12:40:41 #101
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_65619558
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 12:38 schreef Kriegel het volgende:
    http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)inouhNaarHamburg.htm

    Sinouh naar HSV Wtf...
    Je moet connecties hebben op de juiste plaats . Voor HSV is het te hopen dat de eerste keeper fit blijft.
      zondag 1 februari 2009 @ 13:55:39 #102
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65622336
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 02:06 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    *zoveel* ? Er zijn nog 14 wedstrijden te spelen, dat is nog 40%.......je hebt 9 punten voorsprong morgen, dan mag je er 3 van die 14 verkloten en heb je nog een veilige marge op doelsaldo......moet wel gek lopen willen jullie nu opeens punten gaan morsen, aangezien jullie dat de afgelopen weken ook niet deden.
    hou op met je huillie-mode en ga je club de resterende helft van de competitie steunen man. Straks sta je weer vooraan om te zeggen dat AZ het mooi verknalt heeft of dat Marco zijn poppetjes eindelijk aan het voetballen heeft gekregen.

    Confidence through competence
      zondag 1 februari 2009 @ 14:02:44 #103
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65622624
    Confidence through competence
      zondag 1 februari 2009 @ 14:08:11 #104
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65622855
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 14:00 schreef venomsnake het volgende:
    NEC: Babos; Fernández, Pothuizen, Koenders, El-Akchaoui; Sibum, Schöne, Davids; Rommedahl, Van Beukering en Bouaouzan.

    Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Nieveld, Hofland, Van Bronckhorst; Slory, El Ahmadi, Wijnaldum, Fer; Biseswar en Makaay.
    Fail Been.

    Koenders als centrale verdediger gebruiken.
    Confidence through competence
      zondag 1 februari 2009 @ 14:09:21 #105
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65622913
    Expres om ons punten te gunnen
      zondag 1 februari 2009 @ 14:27:31 #106
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65623677


    Confidence through competence
      zondag 1 februari 2009 @ 16:22:46 #107
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_65627582
    Ik zie de 0 weer naderen.

    Wat is het record van Gomez/PSV eigenlijk? dit zijn 9 wedstrijden nu al hè?
      zondag 1 februari 2009 @ 16:23:46 #108
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_65627628
    Milano Koenders heeft Feyenoord zojuist in blessuretijd een nederlaag bezorgd.
      zondag 1 februari 2009 @ 16:24:44 #109
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65627675
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef thewishmaster het volgende:
    Milano Koenders heeft Feyenoord zojuist in blessuretijd een nederlaag bezorgd.
    De lul, dat heeft hij bij AZ ook zo vaak gedaan.

    Oh wacht.
    Confidence through competence
      zondag 1 februari 2009 @ 16:27:07 #110
    166976 DuvelDuvel
    Altijd heet en altijd hype
    pi_65627770
    Gefeliciteerd met het kampioenschap 08/09.
    #FreeHat
      zondag 1 februari 2009 @ 16:27:35 #111
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_65627789
    Koenders

    Nouja, niet dat jullie 'm missen, maar toch...

    Heeft NEC ook een optie tot koop?
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      zondag 1 februari 2009 @ 16:28:14 #112
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65627814
    Koenders speelde al goed hoor deze wedstrijd

    az gewonnen
      zondag 1 februari 2009 @ 16:29:33 #113
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_65627861
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
    Koenders speelde al goed hoor deze wedstrijd
    Kennelijk niet goed genoeg voor het huidige AZ. Te goed voor jouw cluppie Feyenoord..
    quote:
    az gewonnen
    Oh, wacht.. Je hebt een nieuwe club gevonden
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_65627863
    Koenders speelde goed zeg, nja tis maar tegen Feyenoord maar je ziet wel dat er wel wat inzit. Vond m ook opbouwend erg sterk, maar dat moet ook wel als je bij AZ speelt natuurlijk.
    Brett Holman
    pi_65627970
    Koenders



    'Ik zag het licht en scoorde zowaar in het juiste doel'
    pi_65628033
    Oh ja, over AZ.

    De Zeeuw was wat onbesuisd deze wedstrijd. Overtredingen prima, zolang deze praktisch blijven. Dat was nu niet het geval.

    Luijcks speelde erg prima, hij groeit goed mee met de rest heb ik het idee. Ging wel wat lastig. Maar dat was ook een deel te danken aan Sparta wat flink veel energie in de wedstrijd stopte en leuk stond te ballen. Veel storen en veel meters maken, daar ontregel je wel wat mee.

    Uiteindelijk nu toch de 9 punten verschil
    pi_65628340
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 14:13 schreef Kriegel het volgende:
    Nou, veel plezier ermee zou ik zeggen.
    Bedankt, komt goed.
      zondag 1 februari 2009 @ 16:47:40 #118
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_65628399
    Mooie voorsprong zo.
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
      zondag 1 februari 2009 @ 16:58:12 #119
    229690 Spougle
    Always do whatever's next
    pi_65628740
    Gefeliciteerd jongens
      zondag 1 februari 2009 @ 16:59:45 #120
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65628797
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 16:35 schreef xFriendx het volgende:
    Oh ja, over AZ.

    De Zeeuw was wat onbesuisd deze wedstrijd. Overtredingen prima, zolang deze praktisch blijven. Dat was nu niet het geval.

    Luijcks speelde erg prima, hij groeit goed mee met de rest heb ik het idee. Ging wel wat lastig. Maar dat was ook een deel te danken aan Sparta wat flink veel energie in de wedstrijd stopte en leuk stond te ballen. Veel storen en veel meters maken, daar ontregel je wel wat mee.

    Uiteindelijk nu toch de 9 punten verschil
    Minpunten: Romero (die gast trapt de helft van de ballen verkeerd uit, 't lijkt net Didulica), Luijckx (heel dom paar keer door midden balverlies), Martens (op die ene assist na) en El Hamdaoui (op dat ene doelpunt na)

    Pluspunten: Jaliens (degelijk), Swerts (werkt hard, goed in de opbouw), Schaars (degelijk), Mendes (riep vorig jaar al dat hij rechtshalf moest spelen) en nou vooruit De Zeeuw (die met name in de tweede helft het middenveld dicteerde voor AZ)

    De vorm is er niet, maar de punten gelukkig wel. Overigens had ik Pelle wel willen zien spelen.

    [ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 01-02-2009 17:05:27 ]
    Confidence through competence
      zondag 1 februari 2009 @ 17:04:21 #121
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65628923
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
    Gefeliciteerd met het kampioenschap 08/09.
    Ach flikker op man.

    Jij en al die andere Ajacieden die hier komen huilen zijn het levende bewijs dat veel van de arrogantie die door de media aan AZ wordt toegedicht eigenlijk gewoon van supporters van andere clubs komen. We zijn pas op de HELFT en alles kan nog gebeuren.
    Confidence through competence
      zondag 1 februari 2009 @ 17:04:53 #122
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_65628944
    Top!! Weer onderweg naar huis.. 9 punten los dus, das mooi.
    Zo maar eens lekker pilsen als we thuis zijn.


    Dembele was goed bezig! En scoren en een middenveld om zich heen, tis net zoetigheid in de zomer.
    Continue mensen om hem heen zodat er veel ruimte word gecreeerd.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zondag 1 februari 2009 @ 17:06:06 #123
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65628988
    Dembele was na 80 minuten kapot Die mag wel weer wat conditie opdoen.
    Confidence through competence
    pi_65629194
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef thewishmaster het volgende:
    Milano Koenders heeft Feyenoord zojuist in blessuretijd een nederlaag bezorgd.
    Ach, zo krijgt de TT een dubbele betekenis
      zondag 1 februari 2009 @ 18:54:16 #125
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65632048
    Koenders, wat de shit?
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 1 februari 2009 @ 18:58:40 #126
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65632178
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 18:54 schreef Kriegel het volgende:
    Koenders, wat de shit?
    Hij zat zijn plannetjes te smeden in kleedkamer 2
    Confidence through competence
      zondag 1 februari 2009 @ 19:14:15 #127
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_65632626
    AZ is een kleine club volgens Van Gaal, en Ajax heeft volgens Lowietje geen probleem. Want, ze hebben 25 spelers, een coach, een assistent-coach, een fysiotherapeut. Okay, ze verliezen eens een wedstrijd. Nou en? Het is maar een spelletje.
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
      zondag 1 februari 2009 @ 19:16:32 #128
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_65632681
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 19:14 schreef Barca het volgende:
    AZ is een kleine club volgens Van Gaal, en Ajax heeft volgens Lowietje geen probleem. Want, ze hebben 25 spelers, een coach, een assistent-coach, een fysiotherapeut. Okay, ze verliezen eens een wedstrijd. Nou en? Het is maar een spelletje.
    Het is gewoon dieptreurig dat je je als club achter blessures moet verschuilen. Dat wel. Oftewel, je hebt niet voor jan lul 25 spelers
      zondag 1 februari 2009 @ 20:00:18 #129
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_65633946
    3 ptn in de pocket
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_65635455
    Sparta speelde erg sterk en leken in de eerste helft een licht overwicht te hebben. Voorin missen ze echter de individuele kwaliteit die wij wel hebben en daarom gaan we met de 3 punten er vandoor.

    Luirink heeft zo'n beetje de hele wedstrijd warm gelopen en dan wordt die koekenbakker van een Poulsen ingebracht. Martens speelde niet al te best, maar ook Kees had best gewisseld mogen worden. Dom balverlies en nauwelijks bijdragend aan de opbouw. Voor de rest had ik graag Holman zien invallen voor El Hamdaoui, want afgezien van z'n doelpunt was het weer erg pover. Veel te veel lopen, te laat afspelen en nog verongelijkt kijken als ze hem mede daarom een keer niet aanspelen.
      zondag 1 februari 2009 @ 21:20:45 #131
    166976 DuvelDuvel
    Altijd heet en altijd hype
    pi_65636996
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 17:04 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Ach flikker op man.

    Jij en al die andere Ajacieden die hier komen huilen zijn het levende bewijs dat veel van de arrogantie die door de media aan AZ wordt toegedicht eigenlijk gewoon van supporters van andere clubs komen. We zijn pas op de HELFT en alles kan nog gebeuren.
    Arrogantie aan AZ? Vind dat AZ juist totaal het tegenovergestelde doet. Van Gaal die zegt nog steeds niet hardop dat hij voor het kampioenschap gaat. AZ staat 9! punten los in theorie kan het nog maar dan zou AZ 3 keer moeten verliezen en Ajax geen puntverlies moeten lijden. Vind het zelfs beetje zwak van van Gaal dat hij niet gewoon uitspreekt dat AZ voor het kampioenschap gaat. Wie wil hij voor de gek houden eigenlijk.
    Ik kom hier niet huilen trouwens maar weet gewoon dat het voorbij is dit seizoen voor Ajax.
    #FreeHat
      zondag 1 februari 2009 @ 21:48:08 #132
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65637991
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 21:20 schreef DuvelDuvel het volgende:

    [..]

    Arrogantie aan AZ? Vind dat AZ juist totaal het tegenovergestelde doet.
    Wil je deze quote opslaan en je collega Ajax-supporters ermee confronteren als AZ weer eens arrogant (in plaats van ambitieus) wordt genoemd door hen?

    Kijk, ik snap wel dat het een beetje moedeloos wordt voor Ajax, maar met nog friggin 13 !!!! wedstrijden te gaan is ALLES nog open, in theorie én praktijk.

    [ Bericht 10% gewijzigd door Stereotomy op 01-02-2009 21:53:29 ]
    Confidence through competence
      zondag 1 februari 2009 @ 21:53:58 #133
    166976 DuvelDuvel
    Altijd heet en altijd hype
    pi_65638189
    Vind dat AZ zich juist verschuild achter hun doelstelling ipv te zeggen dat ze kampioen willen worden. Kan ze zelfs niet ambitieus meer noemen aangezien hun kampioenschap al bijna een feit is.
    #FreeHat
      zondag 1 februari 2009 @ 21:54:52 #134
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_65638216
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 21:48 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Wil je deze quote opslaan en je collega Ajax-supporters ermee confronteren als AZ weer eens arrogant (in plaats van ambitieus) wordt genoemd door hen?

    Kijk, ik snap wel dat het een beetje moedeloos wordt voor Ajax, maar met nog friggin 13 !!!! wedstrijden te gaan is ALLES nog open, in theorie én praktijk.
    14 wedstrijden
    En arrogant? Ik vind dat de AZ supporters nu totaal niet arrogant zijn. 2 jaar geleden was dat dan wel anders.
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
    pi_65638352
    Verdiend 1e wel

    Vind de AZ supporters redelijk rustig ja, maar komt denk ik vanwege 2 jaar geleden.
      zondag 1 februari 2009 @ 22:01:57 #136
    166976 DuvelDuvel
    Altijd heet en altijd hype
    pi_65638410
    Als Ajax er hetzelfde voor zou staan als AZ nu stond ik al op het Leidse(of een of andere gare parkeerplaats achter de arena)
    #FreeHat
      zondag 1 februari 2009 @ 22:10:57 #137
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_65638681
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
    [ afbeelding ]

    Nu al legendarisch.

    Deze jongen heeft de lompschool nog niet afgemaakt. En dan te bedenken dat ik altijd dacht dat dit soort gasten alleen bij Feyenoord gingen kijken.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_65638814
    AZ
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      zondag 1 februari 2009 @ 22:36:27 #139
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65639565
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 21:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
    Vind dat AZ zich juist verschuild achter hun doelstelling ipv te zeggen dat ze kampioen willen worden. Kan ze zelfs niet ambitieus meer noemen aangezien hun kampioenschap al bijna een feit is.
    The bullshit only stops when the flag drops.
    Confidence through competence
      zondag 1 februari 2009 @ 22:36:50 #140
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_65639583
    ik zou zelf ook aan het temperen van de verwachtingen doen, zodat de spelers niet extra druk wordt opgelegd. het is immers niet de doelstelling en al worden ze geen kampioen is er nog geen man overboord. ik vind het juist heel erg verstandig. er is geleerd van het verledne en dat doet me deugd.
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      maandag 2 februari 2009 @ 00:54:59 #141
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65643649
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:

    [..]

    Nu al legendarisch.

    Deze jongen heeft de lompschool nog niet afgemaakt. En dan te bedenken dat ik altijd dacht dat dit soort gasten alleen bij Feyenoord gingen kijken.

    ²
    Die Heerenveensupporters erachter zijn ook leuk.
    Confidence through competence
      maandag 2 februari 2009 @ 07:15:47 #142
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65645561
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:

    [..]

    Nu al legendarisch.

    Deze jongen heeft de lompschool nog niet afgemaakt. En dan te bedenken dat ik altijd dacht dat dit soort gasten alleen bij Feyenoord gingen kijken.

    ²
    Stereo type van een ajax fan
    pi_65646052
    Lompschool........

    De kans op het kampioenschap acht ik 80%, maar idd ik denk na die keiharde klap van 2 seizoenen terug ik lekker mijn mond houd totdat het een feit is.
    Dat kan ik echt niet nog een keer hebben, maar een walk-over zal het niet worden.
    We hebben nogal wat wedstrijden voor de boog tegen kleintjes, maar ook tegen de grote en als je die niet goed speelt dan zijn die 9 punten als sneeuw voor de zon verdwenen.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65647076
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 08:25 schreef fuckbuddy het volgende:
    Lompschool........

    De kans op het kampioenschap acht ik 80%, maar idd ik denk na die keiharde klap van 2 seizoenen terug ik lekker mijn mond houd totdat het een feit is.
    Dat kan ik echt niet nog een keer hebben, maar een walk-over zal het niet worden.
    We hebben nogal wat wedstrijden voor de boog tegen kleintjes, maar ook tegen de grote en als je die niet goed speelt dan zijn die 9 punten als sneeuw voor de zon verdwenen.
    Ik acht de kans op een kampioensschap toch wel 98%. AZ speelt niet altijd meer even sprankelend, maar wel verdomdemieters effectief en zakelijk.

    Gefeliciteerd met het tweede kampioenschap
      maandag 2 februari 2009 @ 09:42:38 #145
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_65647143
    En ze hebben El Hamdaoui. Hij valt ietwat tegen de 2de seizoenshelft, maar hij is nog steeds heel goed.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_65647691
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef BansheeBoy het volgende:
    En ze hebben El Hamdaoui. Hij valt ietwat tegen de 2de seizoenshelft, maar hij is nog steeds heel goed.

    ²
    Zou je dat ook zeggen als ie een Duitser/Fransoos zou zijn?!
    Ik vind hem namelijk de afgelopen wedstrijden echt ruk. Hij moet namelijk eens normaal voetballen.
    Alles moet leep en mooi, mede daardoor verneukt ie zo veel goede kansen.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65648340
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 07:15 schreef jorienvdherik het volgende:

    [..]

    Stereo type van een ajax fan
    Deze gozer heeft wel hart voor zijn club. Daar kan jij een voorbeeld aan nemen..


    Het ziet er goed uit voor jullie, maar je weet het nooit. Ook jullie kunnen 2 potjes achtermekaar verliezen al zie ik dat niet heel snel gebeuren. MIsschien tegen het einde nog spannend al moeten wij dan nu wel alles winnen. Ook dat zie ik eigenlijk niet gebeuren met dat slappe zooitje.
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
    pi_65648436
    Waarom gaan jullie nou praten over hem in een AZ topic?
      maandag 2 februari 2009 @ 10:48:36 #149
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65648941
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 10:25 schreef navigator het volgende:

    [..]

    Deze gozer heeft wel hart voor zijn club. Daar kan jij een voorbeeld aan nemen..


    Het ziet er goed uit voor jullie, maar je weet het nooit. Ook jullie kunnen 2 potjes achtermekaar verliezen al zie ik dat niet heel snel gebeuren. MIsschien tegen het einde nog spannend al moeten wij dan nu wel alles winnen. Ook dat zie ik eigenlijk niet gebeuren met dat slappe zooitje.
    Weer geen kampioen met zo begroting
    pi_65648993
    Ik vind het maar irritant dat iedereen buiten AZ roept dat we al kampioen zijn .
    Gister eigenlijk een matig AZ gezien behalve begin van de 2e helft. Martens en El Hamdaoui speelden weer heel matig, ook de Zeeuw vond ik er zwak in de duels. Ik vond Schaars en Swerts wel sterk spelen en Dembélé was ook goed.

    Dieptepunt: Een AZer in het uitvak die roept: "WIE ZIJN DE BESTE!?"
    pi_65649109
    Hoogmoed.... Zal die gozer met die kampioenstattoo wel geweest zijn Genius.
    Tenues waren lelijk, te ruim gewoon.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      maandag 2 februari 2009 @ 11:17:01 #152
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_65649680
    Tot woensdag
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      maandag 2 februari 2009 @ 12:04:55 #153
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65651181
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef fuckbuddy het volgende:
    Hoogmoed.... Zal die gozer met die kampioenstattoo wel geweest zijn Genius.
    Tenues waren lelijk, te ruim gewoon.
    Welke tenues?
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_65654363
    Tenues van AZ! Die hangen als vodden om die gasten..
    Te groot, te wijd.

    Bekijk de foto's maar eens van afgelopen wedstrijd.
    Komende wedstrijd tegen Roda, die acht ik makkelijker dan Sparta.
    Maar goed, als Volendam al een punt tegen NAC weet te halen dan zegt het dus niets...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65658642
    Ari pas tegen PSV er weer bij! Dus geen roda en willem II voor onze kanarie.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65658698
    Martens en Hamdaoui waren om te huilen, alles veel te mooi willen doen en totaal geen effectiviteit.

    Luijckx ook redelijk slordig en onzeker, hopelijk is Moisander snel weer terug.

    Dembélé de uitblinker wat mij betreft, met vlak daarachter Mendes en Schaars. De rest ook solide gespeeld en zichzelf herpakt na een beroerde eerste helft .
    pi_65661109
    quote:
    "Pakkumine oli liiga hea, et keelduda," lausus Heraclese direktor Nico Jan Hoogma klubi kodulehel. Õhtulehe kinnitamata andmetel nõustus AZ poole hooaja eest Heraclesele maksma koguni 800 000 eurot ehk 12,5 miljonit krooni. Seejärel jõustub nelja-aastane leping.

    Het aanbod was te mooi om te weigeren ", aldus directeur Nico Heraclese januari Hoogma de club op de website. Õhtulehe Ongetwijfeld, AZ overeengekomen te betalen de helft van het seizoen voor Heraclesele zelfs 800 000 euro of 12,5 miljoen kroons. Dan treedt in werking op de vierjarige contract.
      maandag 2 februari 2009 @ 16:44:56 #158
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65661348
    Eigenlijk is alleen Pelle een beetje te duur geweest, maar heeft AZ eigenlijk voor de rest best wel goed lopen inkopen hier en daar. Met de 5e begroting van Nederland kun je ook niet met miljoenen smijten, natuurlijk.
    Confidence through competence
    pi_65661374
    8 ton voor 4 maanden vind ik wel veel geld hoor.
    pi_65661460
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 15:34 schreef Chriz2k het volgende:
    Martens en Hamdaoui waren om te huilen, alles veel te mooi willen doen en totaal geen effectiviteit.

    Luijckx ook redelijk slordig en onzeker, hopelijk is Moisander snel weer terug.

    Dembélé de uitblinker wat mij betreft, met vlak daarachter Mendes en Schaars. De rest ook solide gespeeld en zichzelf herpakt na een beroerde eerste helft .
    Toch een assist van Martens en een goal van El Hamdaoui, lijkt me wel effectief.
    Al was hun spel erg slecht, net als de laatste weken.
    pi_65663744
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef Genius-F het volgende:

    [..]

    Toch een assist van Martens en een goal van El Hamdaoui, lijkt me wel effectief.
    Al was hun spel erg slecht, net als de laatste weken.
    Buiten die momenten om was het ineffectief .

    Maar je mag natuurlijk niet klagen zolang ze nog assists geven en doelpunten maken.
      maandag 2 februari 2009 @ 18:18:26 #162
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65664490
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 16:45 schreef Blawh het volgende:
    8 ton voor 4 maanden vind ik wel veel geld hoor.
    Is die vertaling wel goed? Is het niet 800.000 voor alles?
    Confidence through competence
    pi_65664565
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Is die vertaling wel goed? Is het niet 800.000 voor alles?
    Ja, dat is inclusief btw.
      maandag 2 februari 2009 @ 18:30:31 #164
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_65664852
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 17:55 schreef Chriz2k het volgende:

    [..]

    Buiten die momenten om was het ineffectief .

    Maar je mag natuurlijk niet klagen zolang ze nog assists geven en doelpunten maken.
    Goede voetballers zijn op het beslissende moment effectief
    pi_65664955
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Goede voetballers zijn op het beslissende moment effectief
    Goede voetballers zijn de hele wedstrijd nuttig !

    Dit is geluk.
      maandag 2 februari 2009 @ 18:33:16 #166
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65664957
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Goede voetballers zijn op het beslissende moment effectief
    Dooddoener
    Confidence through competence
    pi_65665327
    Goede voetballers hebben ook wel eens een dip!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65665525
    Martens wordt op linksmidden sowieso misbruikt, op 10 was hij zoveel bepalender. Maar in dit systeem kan hij niet anders dan aan de linkerkant geposteerd worden.
      maandag 2 februari 2009 @ 18:52:52 #169
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_65665681
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef Chriz2k het volgende:

    [..]

    Goede voetballers zijn de hele wedstrijd nuttig !

    Dit is geluk.
    Van Basten, Inzaghi, Romario...

    Allemaal flutvoetballers
    pi_65665713
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 18:52 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Van Basten, Inzaghi, Romario...

    Allemaal flutvoetballers
    Inderdaad !

    Wel goede spitsen, though.
    pi_65667711
    Schaars krijgt een vernieuwd contract van AZ.
    Doen ze goed in Alkmaar dat soort spelers langer vastleggen
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65686185
    quote:
    Bekertreffen tussen AZ en NAC op 5 maart

    De KNVB heeft het kwartfinaleduel om de beker tussen koploper AZ en NAC Breda vastgesteld op donderdag 5 maart. Het duel begint om 20.45 uur. Diezelfde dag spelen ook Roda JC en FC Volendam in Kerkrade. Zij trappen al om 20.00 uur af.

    De topper in het oosten tussen FC Twente en De Graafschap vindt een dag eerder om 18.30 uur plaats in de Grolsch Veste. De vierde kwartfinale, Heerenveen - NEC, wordt ook op woensdag 4 maart gespeeld, maar dan om 20.45 uur.

    Het competitieduel tussen NEC en AZ is vanwege het bekerprogramma verschoven van zaterdag 7 naar zondag 8 maart (14.30 uur). Deze wijziging heeft weer tot gevolg dat Heerenveen - FC Groningen op zaterdag 7 maart vervroegd is naar 18.45 uur ten behoeve van het Eredivisie Live kanaal.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65687472
    Nice, dat betekent dat ik heen kan! NEC - AZ moet ik helaas missen, want dat weekeinde zit ik bij onze zuiderburen te genieten van hun diverse bieren.
    pi_65687724
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 12:08 schreef Gatalin het volgende:
    Nice, dat betekent dat ik heen kan! NEC - AZ moet ik helaas missen, want dat weekeinde zit ik bij onze zuiderburen te genieten van hun diverse bieren.
    Ow een weekendje Belgie? Kan je uit weekelijks consumptiegebruik vertellen dat het je zal bevallen.
    Wat zijn je plannen als ik vragen mag?
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65690584
    quote:
    AZ ontkent interesse in Sander Boschker

    Marcel Brands, technisch directeur van AZ, ontkent in Sportweek dat zijn club interesse heeft in Sander Boschker. De doelman van FC Twente zou schermen met belangstelling uit Alkmaar nu de gesprekken over het verlengen van het contract vastzitten.

    Brands tegenover Sportweek: 'Boschker is een goede keeper hoor, maar we zijn nu niet bezig met keepers voor volgend seizoen. Dat lijkt me ook onlogisch, want naast Romero hebben we Joey Didulica en Boy Waterman met doorlopende contracten. We gaan op z'n vroegst in maart of april naar die post kijken.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65691045
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 12:17 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Ow een weekendje Belgie? Kan je uit weekelijks consumptiegebruik vertellen dat het je zal bevallen.
    Wat zijn je plannen als ik vragen mag?
    Ik drink dagelijks bier, dus ik weet dat het bevalt En een paar jaar terug hebben we al eens een weekeindje Belgie gedaan en dat was erg goed bevallen, dus vandaar dat we nog eens gaan.

    We gaan op vrijdagmiddag naar Antwerpen, daar 's avonds stappen. De volgende morgen naar Brouwerij 't Pakhuis in Antwerpen, daarna met de trein naar Belsele om daar Brouwerij Boelens te bezoeken. Dan naar Sint Niklaas voor het Zythos bierfestival en we sluiten af door te stappen in Gent, waar we ook gaan overnachten. Volgende morgen naar Brouwerij Huyghe, bekend van Delerium Tremens en dan weer richting Nederland, met misschien wederom een stop in Sint Niklaas. Uiteraard wordt er tijdens de treinritten ook voldoende pilsener genuttigd.

    En dan een aantal dagen uitbrakken
      dinsdag 3 februari 2009 @ 14:12:09 #177
    166976 DuvelDuvel
    Altijd heet en altijd hype
    pi_65691258
    Even een vraagje. Vinden jullie het niet apart dat Kevin Brands bij Den Bosch en RKC geen contract krijgt en dan bij AZ wel?
    #FreeHat
    pi_65692159
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
    Even een vraagje. Vinden jullie het niet apart dat Kevin Brands bij Den Bosch en RKC geen contract krijgt en dan bij AZ wel?
    Jawel, maar niemand kan zich er echt druk om maken. Bovendien lijkt het me niet dat Marcel Brands dit besluit in zijn eentje kon nemen, dus moet er wel instemming zijn geweest van andere mensen.
    pi_65692806
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 14:06 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Ik drink dagelijks bier, dus ik weet dat het bevalt En een paar jaar terug hebben we al eens een weekeindje Belgie gedaan en dat was erg goed bevallen, dus vandaar dat we nog eens gaan.

    We gaan op vrijdagmiddag naar Antwerpen, daar 's avonds stappen. De volgende morgen naar Brouwerij 't Pakhuis in Antwerpen, daarna met de trein naar Belsele om daar Brouwerij Boelens te bezoeken. Dan naar Sint Niklaas voor het Zythos bierfestival en we sluiten af door te stappen in Gent, waar we ook gaan overnachten. Volgende morgen naar Brouwerij Huyghe, bekend van Delerium Tremens en dan weer richting Nederland, met misschien wederom een stop in Sint Niklaas. Uiteraard wordt er tijdens de treinritten ook voldoende pilsener genuttigd.

    En dan een aantal dagen uitbrakken
    Doe je goed, goede "pakket" heb je samengesteld.
    Ik woon momenteel in Antwerpen dus ken de plekken..

    Maar goed, das erg offtopic weer...

    Over Brands, sja ik snap het ook niet, matige speler, niet eens een talent te noemen.
    Denk dat dit uit een "liefdadigheid" gedaan is. Kevin heeft nog 3 betere spelers voor zich dus die zie ik niet in het eerste komen.

    Jesus ben ik wel benieuwd naar, die jongen schijnt toch echt wel een hele speciale voetballer te zijn.
    Veeeeel completer dan een Mounir bijvoorbeeld
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 3 februari 2009 @ 18:21:27 #180
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_65700685
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]


    Jesus ben ik wel benieuwd naar, die jongen schijnt toch echt wel een hele speciale voetballer te zijn.
    Veeeeel completer dan een Mounir bijvoorbeeld

    pi_65701299
    Klavan dus bij de selectie, enige kans dat hij direct in de basis staat?
    pi_65701338
    Hoe gaat het eigenlijk met die Jesus, scoort hij nog steeds zoveel dan?
    pi_65701392
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 18:35 schreef Blawh het volgende:
    Klavan dus bij de selectie, enige kans dat hij direct in de basis staat?
    Wel lullig dat Luirink nou weer afvalt. Ik denk niet dat Klavan meteen in de basis komt te staan.
      dinsdag 3 februari 2009 @ 19:33:56 #184
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_65703702
    Waarom stelt van Gaal Haddad niet op? Is toch een groot talent, geef die jongen de kans nu.



    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_65706774
    Gefeliciteerd met het kampioenschap.
      dinsdag 3 februari 2009 @ 20:52:38 #186
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65706952
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 20:49 schreef Saekerhett het volgende:
    Gefeliciteerd met het kampioenschap.
    Zou super zijn
    pi_65707444
    Hey Banshee, jij bent wel een echte haddad en Mounir fan he?!
    Laten we realistisch zijn, waarom moet ie Haddad opstellen als ie meer dan genoeg spelers in zijn selectie heeft?!
    Er stromen zeeeeer weinig spelers via de beloften naar het eerste.
    Omdat ze doodeenvoudig er meteen moeten staan.
    Dus vaker zal een Haddad via een NEC/NAC oid ere divisie ervarng opdoen en als ie goed genoeg wordt bevonden dan zal ie terug mogen komen.

    @jorien,

    Waarom gun jij het ons zo?!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65708187
    Tis bijna te makkelijk zo.
      dinsdag 3 februari 2009 @ 21:21:50 #189
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_65708665
    laten we maar niet te vroeg juichen. je hebt pas van ajax thuis gewonnen als je met de bus het stadion uit bent.
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_65708847
    Al spelen we gelijk, maakt me geen reet uit! Zoalng we maar kampioen worden.
    De komende wedstrijden punten blijven pakken dan mag je tegen een PSV gelijk spelen.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 3 februari 2009 @ 22:06:19 #191
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65711381
    Whoei, die 3-2 van Ajax was geen buitenspel idd. Jammer voor unlucky Ajax. Beter voor AZ, van Heracles behoor je thuis gewoon te winnen natuurlijk. Technische hulpmiddelen maar.

    We staan nu maar 8 punten los
    Confidence through competence
    pi_65711815
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
    Whoei, die 3-2 van Ajax was geen buitenspel idd. Jammer voor unlucky Ajax. Beter voor AZ, van Heracles behoor je thuis gewoon te winnen natuurlijk. Technische hulpmiddelen maar.

    We staan nu maar 8 punten los
    Ik ben uiteraard blij met het gat wat we hebben, nu al, ook al kan dat 1 punt minder worden als we morgen verliezen.
    Maar dit is wel meteen een smet op de hele boel. Mocht je wel kampioen worden (of het nou met 1, 3 of 7 punten verschil is), het is dan vaak dat er toch even naar dit soort wedstrijden waarin Ajax onterecht een punt ontnomen wordt (Ajax speelde wel ruk, dat wel, maar goed, met de doelpunten was niets mis) en zo toch een beetje glans minder is.
    Nu krijg je weer hypotheses waarin gesteld kan worden dat er nu weer minder druk op AZ staat dan bij winst van Ajax vanavond en dat dit de hele race van het kampioenschap beinvloed kan hebben etc.
      dinsdag 3 februari 2009 @ 22:16:57 #193
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65712079
    En toch heeft Van Gaal dan weer gelijk. Hadden ze maar technische hulpmiddelen moeten gebruiken.

    Overigens, waarom spelen we opeens doordeweeks?
    Confidence through competence
      dinsdag 3 februari 2009 @ 22:17:48 #194
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_65712137
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
    En toch heeft Van Gaal dan weer gelijk. Hadden ze maar technische hulpmiddelen moeten gebruiken.

    Overigens, waarom spelen we opeens doordeweeks?
    Gewoon 2 of 3x per jaar is dat.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      dinsdag 3 februari 2009 @ 22:52:48 #195
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_65714080
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 21:01 schreef fuckbuddy het volgende:
    Hey Banshee, jij bent wel een echte haddad en Mounir fan he?!
    Nou, Haddad ken ik persoonlijk. Maar Mounir, daar is iedereen fan van, wat een voetballer.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      dinsdag 3 februari 2009 @ 23:00:39 #196
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65714442
    volgens mij zou El Hamdaoui 10x beter zijn als ie niet alles buitenkant rechts zou doen.
    Confidence through competence
    pi_65714887
    Hebben jullie wel is beslissingen tegen?

    Ik kan me Romero nog herrineren, lachen die scheidsrechters.

    Kom maar met die calimero dingen maar jullie hebben nooit een beslissing tegen.
      dinsdag 3 februari 2009 @ 23:13:59 #198
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_65715061
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef Jasza het volgende:
    Hebben jullie wel is beslissingen tegen?

    Ik kan me Romero nog herrineren, lachen die scheidsrechters.

    Kom maar met die calimero dingen maar jullie hebben nooit een beslissing tegen.
    Lucky ajax
    pi_65715157
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef Jasza het volgende:
    Hebben jullie wel is beslissingen tegen?

    Ik kan me Romero nog herrineren, lachen die scheidsrechters.

    Kom maar met die calimero dingen maar jullie hebben nooit een beslissing tegen.
    tjah als je goed speelt en veel wint dan zit ook alles mee en waarschijnlijk is AZ gewoon slimmer in verdedigen/overtredingen maken.

    Hierbij feliciteer ik jullie alvast.
    pi_65715175
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef Jasza het volgende:
    Hebben jullie wel is beslissingen tegen?

    Ik kan me Romero nog herrineren, lachen die scheidsrechters.

    Kom maar met die calimero dingen maar jullie hebben nooit een beslissing tegen.
    Dit jaar zit het mee, als je het zo mag en kan stellen. Vorig jaar was het knudde. Toen kregen we voornamelijk geen penalty mee wanneer dit wel terecht was geweest (kostte ons vaak net een overwinning, 1-1 ipv 2-1 of gelijkspel, 1-1 ipv 0-1 verliezen) en hoekschoppen niet mee (enige waarin we toen nog wel eens gevaarlijk waren in afwezigheid van scorende spitsen). Daardoor zakten we ook snel naar beneden als je dan niet eens af en toe een puntje mee naar huis mag nemen.

    Maar dit seizoen mogen we niet klagen. Zit nog wel een nuance in, de 1-1 van De Graafschap had niet direct puntverlies voor AZ hoeven betekenen waarin de onterecht afgekeurde 3-2 van Ajax dat wel was natuurlijk.
      dinsdag 3 februari 2009 @ 23:17:53 #201
    194154 BigKahuna
    De Eindbaars.
    pi_65715238
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 23:13 schreef Grimm het volgende:

    [..]

    Lucky ajax
    Wanneer?
    ><(({°>
    pi_65715316
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 23:16 schreef xFriendx het volgende:

    [..]

    Dit jaar zit het mee, als je het zo mag en kan stellen. Vorig jaar was het knudde. Toen kregen we voornamelijk geen penalty mee wanneer dit wel terecht was geweest (kostte ons vaak net een overwinning, 1-1 ipv 2-1 of gelijkspel, 1-1 ipv 0-1 verliezen) en hoekschoppen niet mee (enige waarin we toen nog wel eens gevaarlijk waren in afwezigheid van scorende spitsen). Daardoor zakten we ook snel naar beneden als je dan niet eens af en toe een puntje mee naar huis mag nemen.

    Maar dit seizoen mogen we niet klagen. Zit nog wel een nuance in, de 1-1 van De Graafschap had niet direct puntverlies voor AZ hoeven betekenen waarin de onterecht afgekeurde 3-2 van Ajax dat wel was natuurlijk.
    Weet ik, jullie staan verder verdiend bovenaan maar het valt me wel op
      dinsdag 3 februari 2009 @ 23:22:34 #203
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65715454
    Koppie niet gek laten maken.

    Van Gaal zei dat ie vaker zo voor heeft gestaan met Ajax en Barcelona, en dan toch het kampioenschap verliezen. Hij is er dus erg goed in.
    Confidence through competence
    pi_65715517
    Scheidsrechters.

    Als we die rode kaart niet hadden gekregen heh, tegen ADO uit dan waren we nu al kampioen.
      dinsdag 3 februari 2009 @ 23:30:53 #205
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65715821
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef Jasza het volgende:
    Hebben jullie wel is beslissingen tegen?

    Ik kan me Romero nog herrineren, lachen die scheidsrechters.

    Kom maar met die calimero dingen maar jullie hebben nooit een beslissing tegen.
    Uhhhh... nou, ik noem meteen maar een goede: Waterman die in de 4e minuut van de beslissingswedstrijd tegen Excelsior al belachelijk rood krijgt van Bossen voor het per ongeluk neerhalen van Slory, die er verder niets aan overhoudt. Vreselijk overdreven reactie, alleen een penalty was meer dan genoeg straf geweest. Dat was het begin van het einde voor AZ.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_65715851
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 23:30 schreef Kriegel het volgende:

    [..]

    Uhhhh... nou, ik noem meteen maar een goede: Waterman die in de 4e minuut van de beslissingswedstrijd tegen Excelsior al belachelijk rood krijgt van Bossen voor het per ongeluk neerhalen van Slory, die er verder niets aan overhoudt. Vreselijk overdreven reactie, een penalty was meer dan genoeg straf geweest. Dat was het begin van het einde voor AZ.
    Heb het over dit seizoen

    Vorige seizoenen ging er ook genoeg tegen jullie maar dit seizoen zie ik het weinig. Geluk van de kampioen zullen we het maar noemen
      dinsdag 3 februari 2009 @ 23:36:08 #207
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65716045
    Tja, laten we het op toeval houden en niet op een complot tegen Ajax, dat is meer iets voor die mafketel van bij Heerenveen.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      dinsdag 3 februari 2009 @ 23:37:16 #208
    243458 LitmanenAFCA
    Gracie Jiu Jitsu
    pi_65716102
    Nou iig gefeliciteert, als het na zaterdag al niet beslist was is het nu zeker beslist.
    pi_65716161
    Gefeliciteerd jongens
      dinsdag 3 februari 2009 @ 23:39:03 #210
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_65716169
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
    volgens mij zou El Hamdaoui 10x beter zijn als ie niet alles buitenkant rechts zou doen.
    Zijn linkerbeen is gewoon van pure chocola, en hij lost het goed op.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      dinsdag 3 februari 2009 @ 23:39:51 #211
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65716192
    Trouwens, heeft iemand nog eens opgezocht of die terugspeelbal van die Varkevisser als doelman op zichzelf nou een terugspeelbal was of niet?
    Confidence through competence
      dinsdag 3 februari 2009 @ 23:40:35 #212
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65716222
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:

    [..]

    Zijn linkerbeen is gewoon van pure chocola, en hij lost het goed op.

    ²
    Hij moet completer worden. Wesley Sneijder, die is compleet bijvoorbeeld. Affelay, El Hamdaoui enzo beperken zichzelf alleen maar door strak eenbenig te zijn.
    Confidence through competence
      dinsdag 3 februari 2009 @ 23:40:57 #213
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65716235
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
    Nou iig gefeliciteert, als het na zaterdag al niet beslist was is het nu zeker beslist.
    Als we morgen verliezen lopen jullie een punt in.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_65718889
    Laten we vooral ook Twente niet uit het oog verliezen, als die morgen 'gewoon' winnen, dan blijft het gat slechts 9 punten, al denk ik wel dat Twente met nog een zwaar Europees programma ook punten zal gaan morsen.

    Mochten we uiteindelijk toch kampioen worden, laat dat dan niet 18 april thuis tegen Vitesse zijn, want dan zit ik in Valencia...
    pi_65720480
    Feit is dat je als Ajax zijnde nooit Heracles op 0-2 mag laten komen... Dat je dan wel of niet (niet zelf gezien) een doelpunt afgekeurd krijgt is altijd zuur. Maar van Basten moet bij zichzelf eens te raden gaan, maar das Ajax.
    Als NAC een gelijkspel eruit weet te trekken bij Twente thuis (50% kans) en wij winnen tegen Roda dan ben je gewoon lekker bezig!!

    We zullen zien, Moreno zit overigens op 70% van zijn herstel, dus dat duurt nog wel even
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 4 februari 2009 @ 07:54:12 #216
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65720525
    Ben benieuwd, hoe az gaat vlammen vanavond
    pi_65720554
    2-0...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 4 februari 2009 @ 07:58:29 #218
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65720559
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 07:57 schreef fuckbuddy het volgende:
    2-0...
    Win eens 2x achter elkaar
      woensdag 4 februari 2009 @ 08:31:37 #219
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_65720954
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 23:10 schreef Jasza het volgende:
    Hebben jullie wel is beslissingen tegen?

    Ik kan me Romero nog herrineren, lachen die scheidsrechters.

    Kom maar met die calimero dingen maar jullie hebben nooit een beslissing tegen.
    Nou nou, AZ heeft een paar jaar echt heel veel dingen tegen gehad. Nu hebben ze alles mee. Het zal waarschijnlijk toch in de flow zitten. Een positieve spiraal.
      woensdag 4 februari 2009 @ 10:18:40 #220
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_65723395
    Van Gaal zal dit niet leuk vinden, het gaat te makkelijk.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_65724488
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
    Van Gaal zal dit niet leuk vinden, het gaat te makkelijk.

    ²
    Louis heeft zijn handen vol aan zijn spelers momenteel om die scherp te houden.
    Ieder punt dat ie in zijn zak kan steken omdat de concurrentie ze laat vallen is ie blij mee.

    Maar we krijgen nog een aantal flinke potten incl bekerwedstrijden...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 4 februari 2009 @ 11:13:29 #222
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_65725044
    Ajax en Twente krijgen nog Europa. Aangezien de concurrentie verder is weggevallen is dat nog wel eerlijk verdeeld. Of PSV wordt gewoon keihard lachende derde

    Dan ga ik echt snijden
      woensdag 4 februari 2009 @ 11:27:36 #223
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_65725471
    Ik vind het wel een voordeel dat we er nu van uit kunnen gaan dat we tegen Ajax, Heerenveen én Twente mogen verliezen zonder de verregaande gevolgen van twee jaar terug
    pi_65726066
    Vergeet PSV niet.... die moeten we winnen!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 4 februari 2009 @ 11:48:19 #225
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_65726187
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:44 schreef fuckbuddy het volgende:
    Vergeet PSV niet.... die moeten we winnen!
    Voor Ajax ook belangrijk, ik zie het op deze manier nog wel gebeuren dat PSV alsnog tweede wordt .
      woensdag 4 februari 2009 @ 11:48:45 #226
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65726202
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef thewishmaster het volgende:

    [..]

    Voor Ajax ook belangrijk, ik zie het op deze manier nog wel gebeuren dat PSV alsnog tweede wordt .
    Mooier kan toch niet

    1, az
    2, psv

      woensdag 4 februari 2009 @ 11:50:59 #227
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_65726292
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:

    [..]

    Mooier kan toch niet

    1, az
    2, psv


    Ik dacht dat jij voor Feyenoord was? Je wisselt sneller van club dan Feyenoord van trainers.
      woensdag 4 februari 2009 @ 11:51:30 #228
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65726317
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:50 schreef thewishmaster het volgende:

    [..]

    Ik dacht dat jij voor Feyenoord was? Je wisselt sneller van club dan Feyenoord van trainers.
    Liever az en psv op 1 en 2 dan ajax er tussen
      woensdag 4 februari 2009 @ 11:53:17 #229
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_65726376
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:

    [..]

    Liever az en psv op 1 en 2 dan ajax er tussen
    Dat is typisch Feyenoord, al degradeert Feyenoord, als Ajax regelmatig punverlies lijdt is het weekend van de gemiddelde Rotterdammer weer goed . Maar ja, deze discussie hoort niet echt in het AZ topic .
    pi_65726385
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:50 schreef thewishmaster het volgende:

    [..]

    Ik dacht dat jij voor Feyenoord was? Je wisselt sneller van club dan Feyenoord van trainers.
    Ik weet het ook niet meer

    Reken eerder op een ;

    1) AZ
    2) FC Twente
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 4 februari 2009 @ 11:54:41 #231
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65726435
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:53 schreef thewishmaster het volgende:

    [..]

    Dat is typisch Feyenoord, al degradeert Feyenoord, als Ajax regelmatig punverlies lijdt is het weekend van de gemiddelde Rotterdammer weer goed . Maar ja, deze discussie hoort niet echt in het AZ topic .
    Az-Feyenoord mag AZ ook winnnen van mij
      woensdag 4 februari 2009 @ 11:57:13 #232
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_65726530
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:53 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Ik weet het ook niet meer

    Reken eerder op een ;

    1) AZ
    2) FC Twente
    Het feit dat FC Twente zondag ook al de kans had om tweede te staan op de ranglijst geeft mij een beetje het gevoel dat ze daar de druk niet aan kunnen, vandaar dat ik PSV als een geduchte concurrent zie voor de tweede plek, zeker met een Toivonen in de spits. Maar om op AZ terug te komen, er is toch eigenlijk maar 1 team dat het verdient dit jaar, dat gezeur over het zakelijke karakter van het voetbal vind ik ook zo overdreven. Ik ben benieuwd hoe AZ het volgend jaar gaat doen in de CL, de prestaties van PSV dit jaar laten zien dat een gunstige loting van levensbelang is.
      woensdag 4 februari 2009 @ 11:57:58 #233
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_65726553
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:54 schreef jorienvdherik het volgende:

    [..]

    Az-Feyenoord mag AZ ook winnnen van mij
    Maak je niet druk, dat gebeurt ook wel .
    pi_65726607
    Misschien wordt PSV wel gewoon op de slotdag kampioen
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      woensdag 4 februari 2009 @ 12:09:06 #235
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_65726880
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:54 schreef jorienvdherik het volgende:

    [..]

    Az-Feyenoord mag AZ ook winnnen van mij


    Heb je je Feyenoord seizoenskaart alin moeten leveren?
    pi_65726923
    Wel bizar dat jullie van de laatste negen Eredivisie wedstrijden er zeven gewonnen hebben met 2-0.
    Money won is twice as sweet as money earned.
      woensdag 4 februari 2009 @ 12:12:02 #237
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65726947
    Is dat Danny Koevermans met een teddybeer in je avatar
    Confidence through competence
    pi_65727504
    Denk het wel, aangepast aan de huidige situatie.

    Jullie zijn het VVV van de Eredivisie, er kan weinig meer mis.
    That's all folks!
      woensdag 4 februari 2009 @ 12:37:26 #239
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65727652
    Nouja, als Ajax 2x achter elkaar kan verliezen, kan AZ dat ook.

    Overigens is het wel grappig hoe de perceptie is. Ik geloof dat iedereen buiten AZ oprecht gelooft dat AZ het nu niet meer uit handen kan geven. Ik weet zeker dat alle reguliere AZ-fans die in dit topic denken: yeah right, het is nog niet gelopen, vol aan de bak en knallen met die hap.

    Hangt ervan af hoe je er tegenaan kijkt.
    Confidence through competence
      woensdag 4 februari 2009 @ 13:07:17 #240
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65728684
    Nogmaals, het slot van 06/07 heeft me zo nuchter als de pest gemaakt. Ik ben gewoon echt pas gerust als we bijv. 13 punten voor staan op de rest met nog vijf wedstrijden te spelen, dan pas kan het niet meer misgaan.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_65728688
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
    Is dat Danny Koevermans met een teddybeer in je avatar
    Dat is Koef met de schaal die hij eigenlijk het jaar ervoor al had moeten winnen .
    Money won is twice as sweet as money earned.
      woensdag 4 februari 2009 @ 13:26:21 #242
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65729327
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 13:07 schreef Kriegel het volgende:
    Nogmaals, het slot van 06/07 heeft me zo nuchter als de pest gemaakt. Ik ben gewoon echt pas gerust als we bijv. 13 punten voor staan op de rest met nog vijf vier wedstrijden te spelen, dan pas kan het niet meer misgaan.
    Confidence through competence
      woensdag 4 februari 2009 @ 13:29:21 #243
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65729449
    Technisch gezien heb je gelijk daarmee, maar ik bedoelde dat het dan eigenlijk al niet kan mislukken, win immers één van die vijf wedstrijden en je bent onaantastbaar.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      woensdag 4 februari 2009 @ 13:31:21 #244
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65729519
    Confidence through competence
    pi_65731895
    quote:
    Feiten & Weetjes (AZ – Roda JC)

    ALKMAAR- De wedstrijd AZ – Roda JC staat woensdag voor de 27e keer in de Eredivisie op het programma. Met de ontwikkelingen deze week kan het tevens de laatste ontmoeting zijn. AZ won twaalf keer; de bezoekers zegevierden zes maal.


    Opvallend

    AZ maakte in de laatste 24 thuiswedstrijden tegen Roda JC minimaal een goal.

    Wedstrijd

    AZ ontving Roda JC 26 keer in de Eredivisie. De thuisploeg won twaalf keer, speelde acht maal gelijk en verloor zes keer.
    Vorig seizoen eindigde dit duel op 23 december 2007 in 1-1 door goals van Graziano Pellè en Jeanvion Yulu Matondo.
    AZ won voor het laatst in eigen huis van Roda JC op 27 november 2005 (2-0).
    In het seizoen 2003-2004 won Roda JC met 1-5. Na dat duel kwam AZ-trainer Co Adriaanse met de term ‘scorebordjournalistiek’.
    Spelers die voor beide clubs in actie kwamen zijn onder meer Ruud Vormer, Kemy Augustien, Simon Cziommer, Barry van Galen, Max Huiberts, Adil Ramzi, Elbekay Bouchiba, Danny Hesp, Jan Nederburgh, Huub Smeets en Peter van der Waart.

    Sergio Romero

    Doelman Romero heeft al 849 minuten op rij geen doelpunt geïncasseerd in de Eredivisie. De laatste speler die hem passeerde was Santi Kolk van Vitesse op 16 november.

    Het eredivisierecord voor een doelman is nog altijd in handen van Heinz Stuy. Die hield in de jaargang 1970-1971 namens Ajax de tegenstanders 1.082 minuten op rij van scoren af.

    AZ is in zijn laatste negen eredivisieduels zonder tegendoelpunt en dat is een ruim clubrecord.
    Het eredivisierecord is twaalf duels op rij zonder tegentreffer en werd gevestigd door PSV in december 2004.

    AZ heeft tevens in vijftien afzonderlijke duels ‘de nul’ gehouden. Het seizoensrecord is 23 en werd gevestigd door FC Twente in 1971-1972 en geëvenaard door PSV in 2004-2005.

    AZ

    Mounir El Hamdaoui is topscorer van de Eredivisie met zestien doelpunten. Hij leverde dit seizoen ook al zes assists.
    Ragnar Klavan keert terug van een schorsing en kan zijn debuut maken voor AZ.
    Demy de Zeeuw (zes gele kaarten) en Stijn Schaars (vier) missen bij een gele kaart tegen Roda JC het thuisduel met Willem II.

    Roda JC

    Willem Janssen, Sekou Cissé en Andres Oper zijn gedeeld clubtopscorer van Roda JC met elk vier treffers.
    De Limburgse club kreeg dit seizoen al zes penalty’s tegen, het meeste van alle eredivisieclubs.

    Martin van Geel was tussen 2002 en 2005 Technisch Directeur van AZ. Nu is hij actief als Directeur Voetbalzaken bij Roda JC.
    Ruud Vormer kwam afgelopen zomer over AZ. Hij speelde 19 Eredivisieduels voor de Alkmaarders (0 goals).
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 4 februari 2009 @ 14:49:10 #246
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65732566
    Tja, Ruudje Vormer

    Weet nou niet of Roda JC nou zo'n geweldige keuze was. Maargoed, ander zat hij toch alleen maar op de bank bij AZ.
    Confidence through competence
      woensdag 4 februari 2009 @ 14:49:51 #247
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_65732580
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
    Tja, Ruudje Vormer

    Weet nou niet of Roda JC nou zo'n geweldige keuze was. Maargoed, ander zat hij toch alleen maar op de bank bij AZ.
    Ruud Vormer komt zelfs tekort voor Roda JC.
      woensdag 4 februari 2009 @ 14:56:45 #248
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_65732846
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:57 schreef thewishmaster het volgende:

    [..]

    Het feit dat FC Twente zondag ook al de kans had om tweede te staan op de ranglijst geeft mij een beetje het gevoel dat ze daar de druk niet aan kunnen, vandaar dat ik PSV als een geduchte concurrent zie voor de tweede plek, zeker met een Toivonen in de spits. Maar om op AZ terug te komen, er is toch eigenlijk maar 1 team dat het verdient dit jaar, dat gezeur over het zakelijke karakter van het voetbal vind ik ook zo overdreven. Ik ben benieuwd hoe AZ het volgend jaar gaat doen in de CL, de prestaties van PSV dit jaar laten zien dat een gunstige loting van levensbelang is.
    AZ heeft in de UEFA-cup toch ook een paar keer zware poules geloot en deze als underdog gewonnen? Ik zie ze het eerlijk gezegd zo nadoen in de CL
      woensdag 4 februari 2009 @ 14:58:37 #249
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_65732905
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 14:56 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    AZ heeft in de UEFA-cup toch ook een paar keer zware poules geloot en deze als underdog gewonnen? Ik zie ze het eerlijk gezegd zo nadoen in de CL
    Ik hoop het, maar bij precies dezelfde loting als PSV hadden ze waarschijnlijk ook niet veel meer punten gehaald.
    pi_65733398
    Vormer zit onder Van Veldhoven ook gewoon op de bank bij Roda JC. Vond het altijd wel een goede speler.
    Delorge is vanavond afwezig bij Roda JC. Ik denk dat het een vrij dooie pot gaat worden.
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_65733637
    quote:
    VB: AZ-trein dendert onverstoorbaar door
    Niets lijkt koploper AZ momenteel te kunnen stoppen. De Alkmaarders kregen de afgelopen weken te maken met ernstige blessures van de verdedigers Hector Moreno en Niklas Moisander. Hun vervangers Kew Jaliens en Kees Luijkcx blijven vooralsnog echter zonder veel moeite overeind en hielden in de drie wedstrijden na de winterstop de Alkmaarse poorten gesloten.


    Ook Sparta Rotterdam kreeg het afgelopen zondag niet voor elkaar een bres te slaan in de verdediging van AZ. Bovendien kunnen de Alkmaarders dit seizoen vertrouwen op hun aanvallers. Zonder in paniek te raken wachtte de ploeg van trainer Louis van Gaal op de kansen om ze vervolgens koeltjes te benutten. De weer herstelde Moussa Dembélé en Eredivisie-topscorer Mounir El Hamdaoui hielpen AZ in de tweede helft aan wederom een driepunter.

    Weinig kansen voor 'zelfstandig' Roda JC

    De vraag is dan ook wie de Alkmaarse triomftocht door de vaderlandse Eredivisie gaat stoppen. Het Roda JC van trainer Harm van Veldhoven lijkt hiervoor niet de aangewezen ploeg. Zes punten is de momentele schrale oogst in uitwedstrijden voor de Limburgers. De enige competitiezege op vreemde bodem van dit seizoen dateert van 25 oktober, toen Roda JC onder leiding van interim-trainer Martin Koopman met 2-3 won van PSV.

    De confrontatie met AZ zal Roda JC dinsdag waarschijnlijk voor de laatste keer als zelfstandige club aangaan. De Limburger kwam dinsdag met het bericht dat de club uit Kerkrade volgend seizoen waarschijnlijk samen met Fortuna Sittard als fusieclub verder zal gaan in het betaalde voetbal. De stuurgroep die het samengaan heeft onderzocht, heeft een positief advies gegeven.

    AZ wil nu een buffer opbouwen

    Bij AZ is het besef doorgedrongen dat het in de maand februari zijn slag zal moeten slaan in de strijd om de landstitel. Het programma dat de Alkmaarders de komende weken voor de boeg hebben biedt perspectief en de recente uitglijders van concurrent Ajax zullen de Alkmaarders ongetwijfeld positief hebben gestemd.

    Roda JC pakte de voorbije jaren echter regelmatig een punt in Alkmaar en zal zich gezien de huidige positie op de ranglijst ook niet zomaar gewonnen geven. De confrontatie van komende woensdag zal voor AZ derhalve opnieuw een belangrijke test zijn op de weg naar volwassenheid.

    Afwezigen

    AZ: Ari (knie), Moreno (voet), Moisander (knie), Lens (voet)

    Roda JC: Delorge (bil), Tyton (knie), Van Tornhout (knie), Lachambre (hamstring)
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65734990
    Wedstrijden op dinsdag of woensdag
    pi_65738688
    Jij bent dus niet in het stadion?!
    Tot later, ik ga naar de victoriewok!

    Ik zeg 2-0 en dus de 0 houden en doelpunten van Martens en jaja Schaars!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65738753
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 17:49 schreef fuckbuddy het volgende:
    Jij bent dus niet in het stadion?!
    Tot later, ik ga naar de victoriewok!

    Ik zeg 2-0 en dus de 0 houden en doelpunten van Martens en jaja Schaars!
    Victoriewok voor de wedstrijd

    @Gatalin, als het zo doorgaat krijgen we wel meer wedstrijden om dinsdag en woensdag.
    pi_65739409
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 17:50 schreef Genius-F het volgende:
    @Gatalin, als het zo doorgaat krijgen we wel meer wedstrijden om dinsdag en woensdag.
    Ik weet het, ik weet het... Als we CL halen, hoop ik iig dat we 3e worden in de poule, want als ik op een donderdag richting Alkmaar moet, kan ik er altijd nog een lang weekeinde bij m'n pa van maken.
    pi_65739512
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 17:49 schreef fuckbuddy het volgende:
    Jij bent dus niet in het stadion?!
    Tot later, ik ga naar de victoriewok!

    Ik zeg 2-0 en dus de 0 houden en doelpunten van Martens en jaja Schaars!
    Ik heb met de Kerst pas voor het eerst eens gewokt. Beviel prima dus die Victoriewok moet ik ook maar eens opzoeken
    pi_65739566
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 17:49 schreef fuckbuddy het volgende:
    Jij bent dus niet in het stadion?!
    Tot later, ik ga naar de victoriewok!

    Ik zeg 2-0 en dus de 0 houden en doelpunten van Martens en jaja Schaars!
    Ik ben dus idd niet in het stadion, heb m'n broertje m'n SCC uitgeleend.

    Ik heb zelf ook 2-0 ingevuld in de toto, maar ik blijf het toch spannend vinden met het centrale verdedigingsduo dat we nu hebben. Ben tevens benieuwd of Klavan minuten gaat krijgen. Voor het publiek is het te hopen dat Holman ook weer eens mag spelen, want dan komt er ten minste een beetje sjeu in de ploeg.
      woensdag 4 februari 2009 @ 19:41:05 #258
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65742368
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Ik weet het, ik weet het... Als we CL halen, hoop ik iig dat we 3e worden in de poule, want als ik op een donderdag richting Alkmaar moet, kan ik er altijd nog een lang weekeinde bij m'n pa van maken.
    CL

    Uefa Cup
    Confidence through competence
    pi_65745770
    Als Ajacied moet ik natuurlijk eigenlijk mijn mond dichthouden na de wanprestaties van mijn club de afgelopen weken, maar is dit nu de nieuwe kampioen?
    Wat een matig zooitje, er is maar 1 ploeg die voetbalt en dat is Roda. Het zal dus wel weer 1-0 of 2-0 worden voor AZ..
    En jullie hebben wel een goede keeper, dat scheelt enorm.
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
    pi_65747262
    Tsja, PSV is de laatste 5 jaar op dezelfde manier kampioen geworden. Als je mooi speelt dan verspeel je je kampioenschap op de laatste dag....
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      woensdag 4 februari 2009 @ 21:50:51 #261
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_65747309
    Als jullie dit nog weggeven.......

    Gun het jullie, gun het van Gaal, maar die lul van een Scheringa niet.. maar goed..
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_65747322
    Hoe speelde Klavan?
      woensdag 4 februari 2009 @ 21:53:00 #263
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_65747404
    Ik heb zwaar gegokt op Unibet. Sparta, AZ en Groningen moeten winnen! En nog met minstens 2 - 0 / 0 - 2.

    AZ gewonnen 1 - 0. Kost me al 1000 euries.
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
      woensdag 4 februari 2009 @ 21:54:23 #264
    137929 beertenderrr
    Wup Holland Wup
    pi_65747461
    AZ
    A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
    If it don't matter to you, it don't matter to me
      woensdag 4 februari 2009 @ 21:55:13 #265
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_65747506
    Sparta verloren
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_65747541
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef Barca het volgende:
    Sparta verloren
    Ligt AZ wel wakker van denk ik.

    Oooh wacht, je bet zag ik niet.
      woensdag 4 februari 2009 @ 21:58:40 #267
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65747649
    AZ
      woensdag 4 februari 2009 @ 21:58:59 #268
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_65747661
    Lekker voor je Barca
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
      woensdag 4 februari 2009 @ 22:00:30 #269
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_65747722
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 21:58 schreef Scorpie het volgende:
    Lekker voor je Barca
    Inderdaad ... dit kost me heel veel doekoe!
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_65747772
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef Blawh het volgende:
    Hoe speelde Klavan?
    Niet heel lang gespeeld, maar wat hij deed was 'gewoon'. Niets uitmuntend, tevens geen fouten. Moet toch eerst wat meer spelen voor je een knap oordeel kan vellen.
    pi_65747917
    Was weer niet best van AZ. Veel onnodig balverlies, met name in de 1e helft. Veel afvallende ballen ook voor Roda (die daar overigens wel veel energie in staken) Vond ook dat veel kopduels verloren gingen bij AZ.
    Tweede helft was een stuk beter, wat meer rust, bal wat meer in bezit. Desondanks vond ik dat er nog steeds niet snel naar voren getikt kon worden, ook al stond de organisatie (de basis) wel goed. Roda stoorde prima wat dat betreft.

    Als we dan toch ruk spelen hoop ik dat toch enkele spelers wat 'druk' hebben gevoeld nu, doordat het doelpunt toch wel een tijd uitbleef en AZ gewoonweg niet lekker speelde. Op die manier worden ze wellicht weer even wakker geschud en weten ze (weer) wat het is om wat dieper te moeten gaan. Dat hebben we echt wel nodig met de zware wedstrijden in het verschiet.

    ps. Pelle! Scoren doet ie nog net zo vaak als Herman van Idols bij de chickies, maar die donder is wel reuze handig als je wat tijd wil verspelen, die kreeg zo'n beetje bij elk licht vergrijp een overtreding mee.
      woensdag 4 februari 2009 @ 22:06:29 #272
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_65747943
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 21:58 schreef Scorpie het volgende:
    Lekker voor je Barca
    Inderdaad
    pi_65748322
    Live....from alkmaar..
    Kutwedstrijd maar weer de punten, Pelle bracht via zijn lijf meer dreiging maar welke positie had moussa in godsnaam?!
    Ftw,
    Op naar het waaghplein/berry's en a pilsen!!
    Morgen lekker vrij
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_65748384
    Hoop echt dat AZ de titel pakt. Kan me eigenlijk niet meer voorstellen dat ze het weg gaan geven.
    pi_65748515
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 21:53 schreef Barca het volgende:
    Ik heb zwaar gegokt op Unibet. Sparta, AZ en Groningen moeten winnen! En nog met minstens 2 - 0 / 0 - 2.

    AZ gewonnen 1 - 0. Kost me al 1000 euries.
    .
      woensdag 4 februari 2009 @ 22:21:17 #276
    28390 FritsFlits
    Ik heet geen Frits
    pi_65748638
    AZ moet toch echt weer een keer wat beter gaan spelen. Tegen Roda JC werd het al moeilijk, maar toch maakt 1 doelpunt het verschil. Ik denk dat je tegen FC Twente sowieso kansloos bent en tegen Ajax, Heerenveen en PSV het ook heel erg moeilijk gaat krijgen, zo niet verliezen. Maar ik hoop echt op een titel dit jaar.
    "The greatest distance in the universe is that between two minds"
    pi_65748701
    Waarom denkt iedereen toch dat AZ sowieso even slecht zal spelen tegen de betere teams? Dat vind ik zo'n trieste gedachte...Het zou best kunnen, maar AZ staat er het hele jaar al wanneer ze er moeten staan, waarom zouden ze dan niet een tandje kunnen bijschakelen? ....
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
      woensdag 4 februari 2009 @ 22:24:59 #278
    28390 FritsFlits
    Ik heet geen Frits
    pi_65748829
    Tuurlijk ga je met een andere gedachte de wedstrijd in als je tegen Ajax of PSV speelt dan wanneer je een degradatiekandidaat treft, maar de laatste weken lijkt het niet zo lekker te gaan, al zeggen de uitslagen anders. Dan ben ik benieuwd hoe het tegen een betere ploeg gaat. Overigens staan ze nog steeds 9 punten voor op de nummer 2, maar PSV leek het twee jaar terug ook zonder problemen de titel te pakken, tot het opeens slecht ging en Ajax en AZ er bij kwamen als kandidaat. Het kan nog alle kanten op.
    "The greatest distance in the universe is that between two minds"
      woensdag 4 februari 2009 @ 22:27:59 #279
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65748967
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef Blawh het volgende:
    Hoe speelde Klavan?
    Degelijk.

    Doet me denken aan Steinsson.
    Confidence through competence
    pi_65750610
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 22:27 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Degelijk.

    Doet me denken aan Steinsson.
    Dat komt gewoon door zijn uiterlijk, valt verder nog niks over te zeggen.
      woensdag 4 februari 2009 @ 23:11:00 #281
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65750652


    Karakter, da's pas belangrijk.
    Confidence through competence
      woensdag 4 februari 2009 @ 23:24:43 #282
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65751165
    Elf punten voor op Ajax en negen op Twente nu, maar ik wil behalve alleen punten onderhand ook wel weer eens goed voetbal zien, het gaat blijkbaar veel te gemakkelijk voor AZ en ze worden gemakzuchtig. Tegen Roda moet je net zo willen domineren als tegen Willem II en Sparta voor de winterstop.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_65751422
    Niets van de wedstrijd gezien, maar ik hoorde van mijn broertje dat het weer kut met peren was. Volgens hem een terechte wissel door Klavan in te brengen voor Kees. Jammer dat Poco er geblesseerd vanaf ging, hopelijk niet al te ernstig.

    Willem II is ook niet in al te goede doen, dus we zouden nog 1 wedstrijd kut kunnen spelen zonder al te veel gevolgen, hopelijk kan Moisander tegen PSV weer minuten maken, want zoals de verdediging de laatste tijd is, ben ik er niet gerust op dat het tegen een redelijke tegenstander ook nog goed gaat...
    pi_65751491
    Speelde De Zeeuw zo beroerd dat hij door Pelle werd vervangen?
      woensdag 4 februari 2009 @ 23:47:04 #285
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65751810
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 23:35 schreef Gatalin het volgende:
    Speelde De Zeeuw zo beroerd dat hij door Pelle werd vervangen?
    Hij speelde niet slecht, maar voegde weinig toe. Denk dat Van Gaal gewoon graag een lang aanspeelpunt wilde hebben en Dembele er niet uit wilde halen. Dus Dembele rechtshalf, Mendes iets voor Schaars op het middenveld (vond ik raar, had ik andersom gedaan) en Pelle diepe spits.

    Op het laatst kwam Poulsen erin, maar raakte Poco geblesseerd. Dus Poulsen moest toen linksback gaan spelen omdat Van Gaal geen wissels meer had.
    Confidence through competence
      woensdag 4 februari 2009 @ 23:47:54 #286
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_65751838
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
    [ afbeelding ]

    Karakter, da's pas belangrijk.
    Ik ben zo blij dat ik naast voetbal zoiets "heb" om me druk om te maken .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      woensdag 4 februari 2009 @ 23:49:25 #287
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_65751888
    Wie is die appetijtelijke dame?
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      donderdag 5 februari 2009 @ 00:23:57 #288
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_65752894
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef Kriegel het volgende:
    Wie is die appetijtelijke dame?
    De dochter van Mounir El Hamdaoui.

    ²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
    pi_65756364
    Poulsen is inderdaad de grootste grap van AZ in de laatste jaren .
      donderdag 5 februari 2009 @ 08:27:08 #290
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_65756707
    Mooie uitslag, bedankt.

    Niet dat ik blij ben met een nederlaag, maar als degradatie een fusie kan tegenhouden...
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_65756842
    @stereo, het is verboden om zonder toestemming foto's van posters hun moeder te plaatsen ;-)....
    Gelieve die van mij weg te halen aub.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 5 februari 2009 @ 13:07:39 #292
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65763781


    Confidence through competence
      donderdag 5 februari 2009 @ 13:09:25 #293
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_65763847
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_65765287
    Wat een heerlijke dame, damn
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
      donderdag 5 februari 2009 @ 14:03:00 #295
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65765656
    Even ervan uitgaande dat Poco een paar wedstrijden out is, wie kan er allemaal linksback spelen? Klavan? Kohlemeinen?

    Eigenlijk wil ik Luijckx helemaal niet in de verdediging zien. Die jongen komt nog even tekort voor AZ.
    Confidence through competence
    pi_65765905
    Klavan is een oplossing en Kohlemeinen/Luirink..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 5 februari 2009 @ 14:11:40 #297
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65765971
    Luirink kan geen linksback spelen.... veel te statisch. Mislukte ook falikant toen hij voor de verdediging moest spelen tegen Werder Bremen...
    Confidence through competence
    pi_65768372
    Ja snap ik maar als je 3 "linksbacks" al in de lappenmand hebt zitten dan wordt het moeilijk natuurlijk.

    Dan kan je Klavan en Kohlemeinen idd als beste optie zien!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 5 februari 2009 @ 15:28:29 #299
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65768725
    Of gewoon Poulsen linksback zetten

    Zie het Van Gaal nog doen ook.
    Confidence through competence
    pi_65768773
    Kolehmainen komt volgens mij beter tot zijn recht op de rechterkant. Klavan zou wel op links kunnen spelen en dan zou Kees of Gijs in het centrum kunnen spelen. Ik weet niet hoe Gijs het bij jong AZ heeft gedaan, maar het helpt niet mee dat de laatste wedstrijden van jong AZ zijn afgelast. Kees ben ik niet echt tevreden over, maar ook Jaliens is een onzekere factor. Hopelijk kan Moisander beginnen tegen PSV...
      donderdag 5 februari 2009 @ 15:32:03 #301
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_65768847
    Andere optie is Jaliens rechtsback , Luirink en Luijckx in het centrum en Swerts linksback.
    Confidence through competence
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')