abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_233284
Omdat jullie BB vanaf dag 1 volgen, kunnen jullie mij waarschijnlijk wel uitleggen waarom BB in hemelsnaam zo'n hype is geworden. Wat is er zo bijzonder aan dat heel Nederland op zijn kop staat? Ik heb vorige week een rondleiding door de BB studios gehad en een tijdlang gepraat met de regisseur en de opnameleider, maar zelf zij wisten het niet. Als jullie overigens wat willen weten over dit bezoekje en de nodige inside info die ik heb gekregen: ik sta tot jullie beschikking.
  zondag 19 december 1999 @ 20:11:00 #2
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_233285
quote:
op 12-19-1999 om 08:06 PM schreef ctegussinklo het volgende:
Omdat jullie BB vanaf dag 1 volgen, kunnen jullie mij waarschijnlijk wel uitleggen waarom BB in hemelsnaam zo'n hype is geworden. Wat is er zo bijzonder aan dat heel Nederland op zijn kop staat? Ik heb vorige week een rondleiding door de BB studios gehad en een tijdlang gepraat met de regisseur en de opnameleider, maar zelf zij wisten het niet. Als jullie overigens wat willen weten over dit bezoekje en de nodige inside info die ik heb gekregen: ik sta tot jullie beschikking.

Laten we je aanbieding omdraaien:
brand los!!
Wat weet je allemaal dan?

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  zondag 19 december 1999 @ 20:23:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_233286
quote:
op 12-19-1999 om 08:06 PM schreef ctegussinklo het volgende:
Als jullie overigens wat willen weten over dit bezoekje en de nodige inside info die ik heb gekregen: ik sta tot jullie beschikking.

Hey ctegussinklo, welkom op FOK!, tuurlijk heb ik een paar vraagjes

Hoe kwam je aan die rondleiding?
Vindt de regie de bewoners echt eikels?
Bestaat "de tape"?
Hoe kom je op FOK! terecht?
What's with the name? (ctegussinklo ?)

In de categorie "antwoorden" scoor ik wat minder. Het is hier op FOK! al verschillende malen besproken, duik es in de archieven. Met de zoek-functie vindt je waarschijnlijk niet "het" antwoord, maar wel veel aanwijzingen.

Succes!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_233287
YEAH RIGHT
sluiten deze post en kicken die gozer...
(kicken is misschien voorbarig, maar in ieder geval, stuur hem naar het ongein gedeelte)
  zondag 19 december 1999 @ 22:22:00 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_233288
??? Club! ???
Jij ook welkom op FOK!, maarreh, wat heeft ctegussinklo al fout gedaan in 1 post dattie verwijderd moet worden?
Relax!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_233289
Ik zal jullie allereerst vertellen hoe ik aan de rondleiding kwam: eigenlijk via via. Een vriendin van mij kende iemand bij BB en heeft dit kunnen regelen. Ik schrijf voor mijn werk een artikel over BB, waardoor er weer eens een uitzondering op de regel kon worden gemaakt. Het was echt supertof: de rondleiding duurde 3 uur en ik heb alles gezien. Van de regiekamer tot de kamer van Hummie. Ook in de studio ben ik geweest, waar de uitzending van do'dag wordt opgenomen en in de kleedkamer van Rolf. De mensen die er werken zijn allemaal heel erg jong (gem. leeftijd 25 jaar) en ze hadden inderdaad voortdurend commentaar op alles wat de bewoners deden. Maar voordat ik alle geheimen achter de schermen verklap: word ik hier wel geaccepteerd? Ik werd niet erg aardig ontvangen: gaat dat altijd zo hier??
pi_233290
Nee hor, normaal is het hier wat vriendelijker, maar de sfeer is een beetje omgeslagen na de non-nominatie van willem. Mocht je echt geheimen hebben of leuke feiten over de studio, dan gewoon posten. Iedereen zal dat accepteren. Helaas zijn er hier al teveel eikels geweest die net deden alsof ze alles wisten. Vandaar de achterdocht. Na een tijdje rondhangen op dit forum zul je merken dat dit het snelste middel is om aan je BBinfo te komen.
veel plezier, eric


  † In Memoriam † maandag 20 december 1999 @ 16:07:00 #8
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_233291
quote:
op 12-20-1999 om 03:56 PM schreef ctegussinklo het volgende:
Maar voordat ik alle geheimen achter de schermen verklap: word ik hier wel geaccepteerd? Ik werd niet erg aardig ontvangen: gaat dat altijd zo hier??

Welkom ctegussinklo.
Zelfs op dit gemodereerde forums lopen toch nog een paar klojoos rond die je gewoon kunt negeren. Je komt er snel genoeg achter wie dat zijn. Ver der is iedereen natuurlijk razend nieuwsgierig naar wat jij te melden hebt.
Wat voor commentaarr, heb je ook met Arjen gesproken? Wat is dat voor een vent.
Inside info? Gimme Gimme Gimme Gimme !

The future is after you
pi_233292
quote:
op 12-20-1999 om 03:56 PM schreef ctegussinklo het volgende:
<kniperdeknip>
ze hadden inderdaad voortdurend commentaar op alles wat de bewoners deden.

Je geeft zelf eigenlijk al aan waarom BB zo'n hype is. Lekker kijken naar anderen en commentaar geven. En iedereen heeft een andere mening, dus zo houd je elkaar bezig en blijft het interessant. Zelfde geldt denk ik voor het BB-forum.
En nee hoor, het is niet normaal dat iemand zo raar ontvangen wordt. Snap het ook niet.

Groet! San

pi_233293
Wat mij betreft ben je welkom hoor!
Ik denk inderdaad dat de sfeer een beetje ligt aan de non-nominatie van Willem.
Heb je ook door die spiegelruiten gekeken enzo?

groetjes van Fannetje

  † In Memoriam † maandag 20 december 1999 @ 17:45:00 #11
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_233294
oeps geen ctegussinklo maar GTST

[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san (Datum 20 December 1999).]

The future is after you
pi_233295
De medewerkers van BB waren allemaal erg aardig, dus ook Arjen met wie ik een tijd heb gepraat: leuke vent, mooie ogen trouwens. Bovendien waren ze ook erg eerlijk: ze vertelden dingen waarvan ik met mijn oren stond te klapperen. Wisten jullie bv. waarom de bewoners de eerste dagen zo luchtig gekleed waren; de verwarming was op hol geslagen. Merkten ze pas na een paar dagen. Maar goed, nu de hype. Heeft niemand een geniale ingeving? In welke topics werd deze hype eerder besproken? Help me op weg!
  dinsdag 21 december 1999 @ 15:42:00 #13
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_233296
Als je de topics van de eerste 4 weken kan vinden dan ben je al een eind op weg, de fokkers die daar in schreven wisten ook niet waarom ze keken, maar ze keken wel. Het is gewoon zo als sommige mensen die zegge dan van "ik kijk niet hoor, ik heb het pas x keer gezien" maar die weten wel alle feiten op te vissen. De echt hype is volgens mij de combinatie t.v. internet, maar een echt aanwijsbare reden is er volgens mij niet echt. Als je de verslagen leest dan krijg je er misschien wat meer inzicht in, en dat griepje wat de afgelopen donderdag er was die sloeg de spijker ook wel aardig in de richting van de kop. Succes met je speurtocht naar "de waarheid"
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')