abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_233247
Het laatste half uur was weer grappig, met name Ruud als hij zijn haar zit te knippen. Hij kan straks als hij het huis uitkomt wel sportverslaggever worden en dan de lottogetallen opnoemen dat lijkt me wel wat voor hem. 0-0 kan toch niet zo moeilijk zijn om op te noemen dat kan hij zelfs met de ogen dicht .

Ik weet niet wat dat is, maar als ik hem zie ruik ik hem ook..HAHA..volgens mij stinkt hij een uur in de wind, waarom?..moet je mij niet vragen dat heb ik elke keer als ik hem zie.

Verder kijkt hij dus Turks Fruit omdat er zo mooi een meeuw in de lucht los gelaten wordt en hij kan genieten van de muziek die erbij wordt gedraaid...jaja, alleen om de vogel Ruudje had je ook een WakuWaku kunnen kijken

WIPO was wederom zeer rustig, gossie hij gaat het doorkijgen dat hij donderdag zijn koffers uit de DBK kan gaan halen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 19 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_233248
quote:
op 12-19-1999 om 07:11 PM schreef oliebol2000 het volgende:
..Ik weet niet wat dat is, maar als ik hem zie ruik ik hem ook..HAHA..volgens mij stinkt hij een uur in de wind, waarom?..moet je mij niet vragen dat heb ik elke keer als ik hem zie.


Dat komt waarschijnlijk Oliebol omdat hij er ranzig uitziet


ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
pi_233249
Ik geloof dat het Ruud nu een beetje in zijn bol begint te slaan.

Zit daar openlijk te solliciteren naar een baantje als quizmaster. En hij heeft door dat 'laat je niet gek makuh' een gevleugeld woord is geworden. Zoals hij het nu zei klonk het erg geforceerd.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_233250
quote:
op 12-19-1999 om 07:25 PM schreef miss moneypenny het volgende:
Dat komt waarschijnlijk Oliebol omdat hij er ranzig uitziet

Dat zal het misschien zijn moneypenny
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 19 december 1999 @ 19:34:00 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_233251
Ja maar, geef toe: Ruud heeft wel amusementswaarde! Bij de combinatie mooie muziek en films doodleuk en bloedserieus Turks Fruit noemen! Kreeg spontaan tranen in m'n ogen, van het lachen dan.

Ik had dat stukje met dat koor nog niet gezien, maar had wegens het stukje van doordevil al voorpret: Er zaten hele mooie stemmen tussen! Whahaha

Al is ruud verder nergens goed voor, traint hij iig mijn lachspieren!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_233252
ik vind het de laatste tijd ontzettend saai. Heb niet eens meer zin om te kijken. Gisteren niet gezien en vandaag half. maar als ik dit zo lees heb ik niet veel gemist. Maar morgen dan krijgen we het nomineren waarbij jammer genoeg Wipo de dans wel weer zal ontspringen. Eerst dacht ik (2 weken geleden) dat R> niet op Bart zou stemmen, maar nu denk ik van wel. Bart heeft het niet goed aangepakt, was zich zelf, en Wipo juist wel veel voeballen, samen naar de muziekkoor luisteren. ach gossie. Misschien stemt K. niet op Bart maar denk dat niet. Wil ,t wel
pi_233253
quote:
op 12-19-1999 om 07:25 PM schreef Hunter het volgende:
Ik geloof dat het Ruud nu een beetje in zijn bol begint te slaan.

Zit daar openlijk te solliciteren naar een baantje als quizmaster. En hij heeft door dat 'laat je niet gek makuh' een gevleugeld woord is geworden. Zoals hij het nu zei klonk het erg geforceerd.


Inderdaad Hunter...en wat te denken van de "prijs" die Ruud in de aanbieding had..."uuhhh...dan kom ikke ....degene..uuh...die wint..uhhh..persoonlijk thuis..uhh..masserû.."
Dan word je toch bang om te winnen!!

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_233254
Bericht weggehaald door poster.

[Dit bericht is gewijzigd door zazie (Datum 20 December 1999).]

  maandag 20 december 1999 @ 10:12:00 #9
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_233255
Inderdaad,Oliebol2000,dat heb ik nou ook:heb af en toe de sensatie dat ik die man (?)kan ruiken.Een sterke muskusachtige mengeling van zuur zweet en een goedkope aftershave of deodorant. Zo'n man als Ruud kun je nog zo vaak in bad pleuren, dan stinken ze nog...

En ja, Hunter, bijzonder genant te zien hoe R. denkt dat Nederland hem graag wil zien,en zich openlijk opwerpt als de opvolger van
Kraay Junior.Ik zat er met meer dan bij mij normale plaatsvervangende schaamte naar te kijken.
Vinden jullie nou ook niet dat die man tegen zichzelf beschermd moet worden en donderdag desnoods met geweld uit het BB.huis gehaald moet worden ? Voor zijn eigen welzijn ?
Of zou het nog leuke TV opleveren als hij zich in nog dwazere bochten gaat wringen in de eindspurt om de 250K ?
Stel je voor dat hij inderdaad een Huppakeee-
lied gaat "componeren"
Ik weet persoonlijk niet of ik de kramp van de gekromde tenen er deze week voor over heb
om dit allemaal aan te zien.Hoe kan zo"n man zich nog "in de buitenwereld" vertonen ?

torn between 2 worlds...
  maandag 20 december 1999 @ 11:37:00 #10
1829 Jewel
De enige echte!
pi_233256
quote:
op 12-19-1999 om 07:11 PM schreef oliebol2000 het volgende:

Ik weet niet wat dat is, maar als ik hem zie ruik ik hem ook..HAHA..volgens mij stinkt hij een uur in de wind, waarom?..moet je mij niet vragen dat heb ik elke keer als ik hem zie.


Het komt door z'n haar.
Tenminste dat denk ik. Het lijkt alsof hij een bloempot op z'n kop gezet heeft, z'n kruin is kaal dan komt er een stuk donker haar en daar waar de pot niet zat heeft Trudy de blondeer gesmeerd. (Ik ben het waard, Ruud toch ook!)

  maandag 20 december 1999 @ 18:32:00 #11
521 ruby
Hell yeah!
pi_233257
Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet wat Ruud nou met die quiz wil. Ik vind het zonde van de zendtijd en dus ook van onze tijd. Erg leuk met die zgn sporttune erbij. Maar goed, het zal dus wel een soort open sollicitatie zijn. Ophouden die ongein.
En ook ik ben erg blij dat Ruud die flappen op z'n hoofd wat heeft bijgeknipt. Ik voorzag eerst het ergste toen hij zelf met die schaar begon te knippen, maar gelukkig heeft Karin het afgemaakt. Het werd hoog tijd!
Voor de rest was het geloof ik niet zo spectaculair hè?

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')