abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_63451056
quote:
Andries Jonker (Amsterdam, 22 september 1962) is een Nederlandse voetbaltrainer. Hij is nu in dienst van Willem II als hoofdtrainer en technisch manager. Voorheen heeft Andries gewerkt als jeugdtrainer bij de KNVB, als assistent bij FC Barcelona en als hoofdtrainer bij FC Volendam en MVV.

In juli 2006 tekende Jonker een contract als assistent-trainer van Dennis van Wijk bij Willem II. Nog geen anderhalf jaar later neemt hij het roer ad interim over als Van Wijk wegens tegenvallende prestaties wordt ontslagen. Op dat moment is Jonker net benoemd als technisch manager. Als gevolg van die taak gaat hij op zoek naar een nieuwe trainer. Mede door de aandacht die de slecht presterende selectie nodig heeft vindt hij geen geschikte kandidaat. Op oudjaarsdag 2007 wordt bekend dat Jonker het seizoen 2007/2008 als trainer van Willem II zal afmaken
Willem II in zijn eentje er bovenop geholpen, geweldenaar
Overigens is het jammer dat er veel kontlikkertjes van Derksen rondlopen die zijn rare 'mening' over hem zonder enige reden onderkennen, maar goed iemand een blaag noemen heeft verder weinig met voetbal te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fiskus op 23-11-2008 15:26:39 ]
  zondag 23 november 2008 @ 15:19:17 #2
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63451113
Hij heeft gewoon een gouden pik. Willem II heeft dit seizoen al zo vaak onterecht punten gehad. Die vallen straks nog wel ver weg.
pi_63451149
Met Volendam werd hij 17de in de eerste divisie, wanprestatie!

Met Willem 2 gaat het dit seizoen wel aardig ja, en zijn accent is tof.
- verwijderd door admin -
pi_63451185
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij heeft gewoon een gouden pik. Willem II heeft dit seizoen al zo vaak onterecht punten gehad. Die vallen straks nog wel ver weg.
Ook vaak onterecht géén punten. Maar er is sinds zijn aanstelling zéker een stijgende lijn te zien, heeft niets met incidenten te maken.
pi_63451205
pi_63451241
We kunnen deze blaag onmogelijk serieus nemen.
pi_63451346
quote:
Willem II in zijn eentje er bovenop geholpen, geweldenaar
Het Demougetopic is twee deuren verderop hoor.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 23 november 2008 @ 15:28:01 #8
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_63451348
Irritant betweterig figuur is het
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_63451358
Vind hem wel een aanwinst voor de Eredivisie, qua persoonlijkheid dan.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_63451383
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:17 schreef Fiskus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Willem II in zijn eentje er bovenop gehoplen, geweldenaar
Overigens is het jammer dat er veel kontlikkertjes van Derksen rondlopen die zijn rare 'mening' over hem zonder enige reden onderkennen, maar goed iemand een blaag noemen heeft verder weinig met voetbal te maken.
Derksen heeft ook geen kijk op voetbal, niet op trainers en niet op spelers. Fred Rutten vond hij ook niks omdat die sliste. Hij gaat alleen maar af op bijzaken en doet dan alsof hij er verstand van heeft.

Willem II voetbalt gewoon goed, het staat en het klopt, spelers zitten lekker in hun vel en dat met beperkte mogelijkheden. Dan zijn de resultaten daar ook nog naar dus dan doet de trainer het gewoon heel goed. Punt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_63451455
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Derksen heeft ook geen kijk op voetbal, niet op trainers en niet op spelers. Fred Rutten vond hij ook niks omdat die sliste. Hij gaat alleen maar af op bijzaken en doet dan alsof hij er verstand van heeft.

Willem II voetbalt gewoon goed, het staat en het klopt, spelers zitten lekker in hun vel en dat met beperkte mogelijkheden. Dan zijn de resultaten daar ook nog naar dus dan doet de trainer het gewoon heel goed. Punt.
QFT
  Moderator zondag 23 november 2008 @ 15:57:55 #12
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_63452111
Zoals Johan Derksen zou zeggen: Ik kan deze man niet serieus nemen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_63452260
Bij MVV kreeg hij ook vaak kritiek over zich heen, maar heeft hij met erg beperkte middelen het beste ervan gemaakt. Onder andere heeft hij veel aardige transfervrije spelers aangetrokken waarvan er 3 later zijn verkocht door MVV (dus pure winst). Hij liet vaker zien een goede kijk op het spel en spelers te hebben.
Ik vond het in ieder geval jammer toen hij opstapte
pi_63452588
Hij doet 't aardig ja
:-0
pi_63452625
"Als ik die jongen zie lopen de koude rillingen over m'n rug, ik vind het een engerd 1e klas."
"Zie je nou wel, ik vind het echt een clichebrakende Amsterdamse bijgoochem."

Aldus Johan Derksen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_63453352
Derksen heeft dus een grote invloed op de gemiddelde boerenkoolopinie.
:-0
pi_63453558
Dat mensen uberhaubt nog naar Derksen luisteren die kerel blijft jaar na jaar zijn dezelfde onzin lullen. Zit hij gigantisch mis dan geeft hij het ook zeker niet toe.
pi_63453617
Dat is zeker waar, Derksen spreekt zichzelf vaak tegen. Neemt niet weg dat je duidelijk ziet dat Andries' grote held duidelijk onze Louis is.
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_63453901
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:21 schreef -J-D- het volgende:
"Als ik die jongen zie lopen de koude rillingen over m'n rug, ik vind het een engerd 1e klas."
"Zie je nou wel, ik vind het echt een clichebrakende Amsterdamse bijgoochem."

Aldus Johan Derksen
Geniale avatar
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 23 november 2008 @ 19:30:45 #20
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_63457334
Hij zet het inderdaad prima neer bij Willem II.
pi_63457654
nou wat gaat die derksen altijd kinderachtig over hem te keer zeg, vorig jaar zaten ze een keer samen in VI, toen had hij niet zo'n grote mond en kwam niet verder dan wat stotterend commentaar.
  zondag 23 november 2008 @ 19:57:38 #22
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63458007
Ik had dit niet verwacht, hij blijkt dus toch wel wat te kunnen. Vooral de opleving van Demouge is opmerkelijk.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63470402
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:42 schreef Blupp het volgende:
nou wat gaat die derksen altijd kinderachtig over hem te keer zeg, vorig jaar zaten ze een keer samen in VI, toen had hij niet zo'n grote mond en kwam niet verder dan wat stotterend commentaar.
- verwijderd door admin -
pi_63477207
Ik vind het een beetje een blaag, een Amsterdams bluffertje.

Maar serieus, hij doet het heel behoorlijk hoor. De manier waarop hij zichzelf steeds tot trainer benoemt is misschien niet netjes, maar hij krijgt ze wel mooi aan het voetballen. Derksens kritiek had vorig jaar meer inslag, toen de club nog onderaan bungelde.
pi_63485229
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:56 schreef Vasilevski het volgende:
Ik vind het een beetje een blaag, een Amsterdams bluffertje.

Maar serieus, hij doet het heel behoorlijk hoor. De manier waarop hij zichzelf steeds tot trainer benoemt is misschien niet netjes, maar hij krijgt ze wel mooi aan het voetballen. Derksens kritiek had vorig jaar meer inslag, toen de club nog onderaan bungelde.
die kritiek ging niet over zijn werk, hij vindt het gewoon een eikeltje.
beetje zwak om dat iedere uitzending te roepen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')