abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:57:17 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_65699692
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Richardfun het volgende:

[..]

True, maar het kidnapping deel van S1 vond ik maar zo-zo...
Je zegt 'true' en vervolgens zeg je dat je de kidnapping maar 'zo-zo' vindt terwijl het daar zo ongeveer het hele seizoen over ging volgens mij.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:19:21 #127
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_65700578
Prima aflevering weer!
pi_65701739
Goede aflevering
Maar dat eind
  Moderator dinsdag 3 februari 2009 @ 19:16:21 #129
42184 crew  DaMart
pi_65703068
Prima aflevering, leuke actie en interessante wending met de man van de president, al zag ik dat al een beetje aankomen.

Maar seizoen 7 is vooralsnog toch wel erg goed!
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:17:52 #130
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65703114
Ik ben pas 9 min aan het kijken maar er zitten al 2 lange kontshots in van agent Walker en dat maakt het al een vette aflevering hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mirel op 03-02-2009 19:23:42 ]
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:21:35 #131
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65703291
4
When all else fails, you always have delusion.
pi_65703304
Wel weer een oke aflevering, en agent Walker mag er inderdaad nog steeds zijn

Nu zal Henry Taylor natuurlijk gebruikt worden om de president te chanteren, die moet kiezen tussen haar land of haar man. Beetje voorspelbaar. Wel leuk dat ze Jack straks gaat zien natuurlijk En inderdaad, fijn dat het CIP device kapot is, dat ging nergens over, houdt het maar compact.
pi_65703441
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef Jivis het volgende:
Spannende aflevering weer . Alleen het einde vond ik gaar, met Dubaku die zich voordoet als braaf Amerikaans burger . Is hij niet regelmatig met zijn kop op tv te zien en zou dat zijn vriendinnetje nooit opgevallen zijn? En dan reken ik het zware Afrikaanse accent nog niet eens mee.
Dat viel mij ook al op..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:52:00 #134
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65704310
Het CIP device was ook een makkelijke plotdevice. Iedere aflevering een threat bedenken.
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:56:27 #135
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65704468
Ik lees de 2e pagina en zie een post over agent Pierce. Dat was een gave vent. \o/
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:01:51 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_65704656
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:52 schreef Mirel het volgende:
Het CIP device was ook een makkelijke plotdevice. Iedere aflevering een threat bedenken.
En je kon ook al wel aanvoelen dat een aanslag niet vaker dan 1 keer zou lukken, anders zouden er gewoon té veel Amerikanen het loodje leggen. Dat alleen die twee vliegtuigen zou lukken lag dus voor de hand.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:37:44 #137
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65706149
Vind het nog steeds saai en traag, alhoewel hij beter was dan de vorige twee afleveringen. Maar dat is ook niet zo lastig, aangezien er de vorige keren niks gebeurde. De dialogen zijn ook echt waardeloos, alles wordt echt letter voor letter uitgelegd. Tot in den treure toe wordt steeds herhaald dat ze nou toch echt CIP device moeten hebben, een zin die ALTIJD zit vastgekoppeld aan het zinnetje 'otherwise thousands of Americans will die'.

Ik vind het ook nog steeds jammer dat Jack een bijrol heeft en geen hoofdrol. Seizoen 6 is tot nu toe stukken beter eigenlijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:06:56 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_65707767
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:37 schreef TC03 het volgende:
Vind het nog steeds saai en traag, alhoewel hij beter was dan de vorige twee afleveringen. Maar dat is ook niet zo lastig, aangezien er de vorige keren niks gebeurde.
Zit je wel '24' te kijken? Aflevering 6 is er juist heel erg veel gebeurd.
Renee gered
Die 'vriend' van Tony vermoord door Tony zelf
Tony bijna vermoord en op het nippertje gered door Jack
Man van president verdoofd, stond op het punt te worden vermoord
Samantha vermoord
Man van president vermoordt zijn belager

En misschien vergeet ik nog wel iets. Aflevering 6 (en 5 ook trouwens) was een superaflevering volgens mij.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_65708144


Goddamn
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:14:16 #140
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65708214
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zit je wel '24' te kijken? Aflevering 6 is er juist heel erg veel gebeurd.
Renee gered
Die 'vriend' van Tony vermoord door Tony zelf
Tony bijna vermoord en op het nippertje gered door Jack
Man van president verdoofd, stond op het punt te worden vermoord
Samantha vermoord
Man van president vermoordt zijn belager

En misschien vergeet ik nog wel iets. Aflevering 6 (en 5 ook trouwens) was een superaflevering volgens mij.
Allemaal kleine dingetjes die het verhaal geen steek verder hebben geholpen, op de Samanatha/First Gentleman-verhaallijn na. Bovendien had je die dingen al van tevoren kunnen voorspellen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:23:03 #141
16701 scanman01
Today's a good day
pi_65708741
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Allemaal kleine dingetjes die het verhaal geen steek verder hebben geholpen, op de Samanatha/First Gentleman-verhaallijn na. Bovendien had je die dingen al van tevoren kunnen voorspellen.
Dat Tony zijn 'vriend' zou vermoorden en dat Jack vervolgens als sluipschutter Tony op het nippertje redt had ik echt niet voorspeld hoor. Dat die man van de president zou worden verdoofd en dat Samantha zou worden vermoord had ik echt niet voorspeld hoor. Maar goed, het is duidelijk dat we een TOTAAL verschillende mening hebben over dit seizoen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:29:47 #142
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65709100
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat Tony zijn 'vriend' zou vermoorden en dat Jack vervolgens als sluipschutter Tony op het nippertje redt had ik echt niet voorspeld hoor. Dat die man van de president zou worden verdoofd en dat Samantha zou worden vermoord had ik echt niet voorspeld hoor. Maar goed, het is duidelijk dat we een TOTAAL verschillende mening hebben over dit seizoen.
Dat Tony zijn vriend zou vermoorden had ik ook niet verwacht, maar dat Jack Tony op het nippertje redt: om op zeg. Het is 24, dat soort incidinten zijn niks bijzonders. Ze hebben er twee hele afleveringen over gedaan om Matobo en zijn vrouw over te dragen aan Dubaku, en ondertussen is verder nagenoeg niks gebeurd. Geen nieuwe ontwikkelingen, niks. Het gebrek aan actie wordt gevuld met de president die honderd keer benadrukt dat ze niet toegeeft aan terroristen, dat het CIP device echt gevonden moet worden, dat er thousands of lifes at stake zijn, en nog meer van dat soort 24-achtige tegeltjeswijsheden.

Het feit dat Jack sinds het helpen laten ontsnappen van Tony een bijrol heeft gespeeld geeft al aan dat er qua actie gewoon bijna niks gebeurt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:35:20 #143
16701 scanman01
Today's a good day
pi_65709425
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat Tony zijn vriend zou vermoorden had ik ook niet verwacht, maar dat Jack Tony op het nippertje redt: om op zeg. Het is 24, dat soort incidinten zijn niks bijzonders. Ze hebben er twee hele afleveringen over gedaan om Matobo en zijn vrouw over te dragen aan Dubaku, en ondertussen is verder nagenoeg niks gebeurd. Geen nieuwe ontwikkelingen, niks. Het gebrek aan actie wordt gevuld met de president die honderd keer benadrukt dat ze niet toegeeft aan terroristen, dat het CIP device echt gevonden moet worden, dat er thousands of lifes at stake zijn, en nog meer van dat soort 24-achtige tegeltjeswijsheden.

Het feit dat Jack sinds het helpen laten ontsnappen van Tony een bijrol heeft gespeeld geeft al aan dat er qua actie gewoon bijna niks gebeurt.
Tja, ik zie het heel anders. Alles wat ik al eerder opnoemde en dat Renee dus gered word door Jack en Tony en er dus achter komt dat ze niet slecht zijn.... om ze vervolgens te gaan helpen enz enz... Ik vond aflevering 5 en 6 helemaal top en aflevering 6 misschien wel de beste tot nu toe. Jouw opmerking 'gebrek aan actie' vind ik helemaal eigenlijk.
Smaken verschillen. Dat Jack een bijrol speelt zie ik ook helemaal niet zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door scanman01 op 03-02-2009 21:43:04 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:35:31 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_65709435
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:38:51 #145
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65709624
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:35 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tja, ik zie het heel anders. Alles wat ik al eerder opnoemde en dat Karen dus gered word door Jack en Tony en er dus achter komt dat ze niet slecht zijn.... om ze vervolgens te gaan helpen enz enz... Ik vond aflevering 5 en 6 helemaal top en aflevering 6 misschien wel de beste tot nu toe. 'Gebrek aan actie' vind ik helemaal eigenlijk.
Smaken verschillen. Dat Jack een bijrol speelt zie ik ook helemaal niet zo.
Ten eerste is het Renee, niet Karen. Ten tweede is het redden en inlichten van 'Karen' nou ook niet echt bijzonder, wereldschokkend. Voegt weinig toe aan het verhaal, het ligt in de lijn der verwachting. Dat ze niet 40 minuten laten zien hoe Jack zijn veters strikt wil niet zeggen dat alles wat er gebeurt meteen supervet, spannend en relevant is.

Het gebrek aan actie kan je wel '_O-' vinden, maar het is gewoon een feit dat er naar 24 maatstaven zeer weinig actie is. Eén shootout in drie afleveringen en twee kogeltjes met een sniper, that's it. Dat Jack een bijrol heeft is ook een feit, hij heeft minder screen time en tekst dan de president bijvoorbeeld. Tony is net zo prominent in beeld als Jack, etc. Jack Bauer = bijrol.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65710006
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je zegt 'true' en vervolgens zeg je dat je de kidnapping maar 'zo-zo' vindt terwijl het daar zo ongeveer het hele seizoen over ging volgens mij.
Fine, zal specifieker zijn: de 'kidnapping of a loved one'. Maar dat lag misschien wel aan Teri, die ik gewoon vervelend vond.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_65710094
Jack, Tony, Bill, Cloe, Renee.... bazenteam!

Wel suf dat die hele chemical plant zo gesaboteerd kan worden door zo'n 'device'. Waarom niet gewoon de netwerkabel eruit trekken en de boel lokaal weer in orde brengen?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:45:58 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_65710153
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ten eerste is het Renee, niet Karen. Ten tweede is het redden en inlichten van 'Karen' nou ook niet echt bijzonder, wereldschokkend. Voegt weinig toe aan het verhaal, het ligt in de lijn der verwachting. Dat ze niet 40 minuten laten zien hoe Jack zijn veters strikt wil niet zeggen dat alles wat er gebeurt meteen supervet, spannend en relevant is.

Het gebrek aan actie kan je wel '_O-' vinden, maar het is gewoon een feit dat er naar 24 maatstaven zeer weinig actie is. Eén shootout in drie afleveringen en twee kogeltjes met een sniper, that's it. Dat Jack een bijrol heeft is ook een feit, hij heeft minder screen time en tekst dan de president bijvoorbeeld. Tony is net zo prominent in beeld als Jack, etc. Jack Bauer = bijrol.
Tja, godzijdank zit ik op een totaal andere manier naar dit seizoen te kijken. En volgens mij valt het bij de meesten tot nu toe nog erg in de smaak. Je mag het allemaal maar matig vinden en vinden dat er bijna niets gebeurd. We willen gelukkig niet allemaal een shootout in iedere aflevering
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:48:20 #149
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65710296
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tja, godzijdank zit ik op een totaal andere manier naar dit seizoen te kijken. En volgens mij valt het bij de meesten tot nu toe nog erg in de smaak. Je mag het allemaal maar matig vinden en vinden dat er bijna niets gebeurd. We willen gelukkig niet allemaal een shootout in iedere aflevering
Ik hoef ook geen shootout in elke aflevering, maar het is gewoon duidelijk dat de schrijvers hun verhaallijn over zoveel mogelijk afleveringen proberen uit te smeren. Tel daarbij op dat de hele verhaallijn rondom het CIP device van zichzelf al nergens op slaat... Ik zit bepaald niet op het puntje van mijn stoel.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:08:12 #150
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65711532
Wat een gezeik om een serie, jezus. Lighten up.

Enige irritante vind ik die Janice van de FBI. Wat een saai figuur is dat. Verder is het weer als vanouds genieten. Voor andere dan weer niet, maar ja. Who cares.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')