abonnement Unibet Coolblue
pi_65450208
Het vorige deel: Slank goes real slow #507: massaal aan de pindakaas!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.



Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4


Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
pi_65450219
Fipo!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:59:47 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65450231
Goeie OP

Nu niet snel editten hè
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65450279
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65450334
Ik heb geen yeti-reet

Ik knip mn haar af met de keukenschaar als het in mn slipje gaat hangen. Dat staat zo oncharmant als je van het toilet komt en collega's moeten je daarop attenderen
pi_65450355
Goeiemiddag!
Nog steeds misselijk hier. Ach ja, je krijg in elk geval niet de behoefte om te snaaien.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65450370
TVP

Welkom Dipkip

Maria!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65450375
Oja, welkom Dipkip! Al 2,5 kilo kwijt, dat gaat lekker!
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:05:03 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65450399
TVP.
Niet meer actief op Fok!
pi_65450451
Maria, jeej! Nu gaat er vast niks meer mis!

Ok, volgende keer zet ik alles wat ik tijdens het bijlezen bedenk weer in 1 post.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65450481
Hé, er was toch nog iemand in het lijstje met een negatieve gewichtsafname?
Waar is die gebleven?
Nu ben ik de enige met een minnetje.
pi_65450501
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, welkom Dipkip! Al 2,5 kilo kwijt, dat gaat lekker!
Het viel me ook erg mee ik had gedacht dat als ik stopte met die zak chips per dag plus al het andere (ja, het was echt heel ernstig) dat ik gewoon zou stoppen met aankomen maar niet zou gaan afvallen. Omdat ik dus niet sport en mn maaltijden zijn zeker niet mager ofzo.

Ik denk ook niet dat het zo blijft, zal er denk ik steeds meer voor moeten doen. Ik weet niet of dat fysiologisch gezien logisch is zeg maar maar het lijkt me dat het niet zo makkelijk blijft nou vind ik het helemaal niet makkelijk geen chips te eten maar ik bedoel in vergelijking met jullie lijstjes eet ik echt veel
pi_65450538
Welkom Dipkip!
En je bent gewoon welkom ook al denk je misschien dat je er niet bij past, dat doe je wel!

(Ik dacht vanochtend nog over drokz en hoe mensen dan tegen je aankijken want in theorie niet nodig is, en nu kom jij posten, ik zie het als een voorteken!)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 12:10:23 #14
163650 Greys
pi_65450556
Dip, we inspireren je vast tot iets gezonder eten! Geef het wat tijd en kwek in de tussentijd gewoon mee!

Je moet alleen niet teveel op mijn eetlijstjes letten als je voorbeelden zoekt
Hoewel, vandaag gaat het nog goed:

- ontbijtkoek met rozijntjes
- volkoren cracker Slankie 20+
- volkoren cracker appelstroop
- appel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65450606
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het viel me ook erg mee ik had gedacht dat als ik stopte met die zak chips per dag plus al het andere (ja, het was echt heel ernstig) dat ik gewoon zou stoppen met aankomen maar niet zou gaan afvallen. Omdat ik dus niet sport en mn maaltijden zijn zeker niet mager ofzo.

Ik denk ook niet dat het zo blijft, zal er denk ik steeds meer voor moeten doen. Ik weet niet of dat fysiologisch gezien logisch is zeg maar maar het lijkt me dat het niet zo makkelijk blijft nou vind ik het helemaal niet makkelijk geen chips te eten maar ik bedoel in vergelijking met jullie lijstjes eet ik echt veel
Het is wel begrijpelijk dat je er steeds meer voor moet doen. Je stofwisseling past zich aan aan de nieuwe hoeveelheid calorieën die er binnenkomt en als je lichter bent verbrand je ook minder energie met je dagelijkse bezigheden. Maar goed, zo kun je eerst rustig wennen aan het minder snoepen en dan eens kijken wat je aan je maaltijden kunt veranderen.
Op zich zijn er best wat dingen die je kunt doen waardoor je niet eens het gevoel hebt dat je minder eet. Als je gewoon net wat gezondere maaltijden neemt die je ook lekker vindt, heb je daar misschien nog minder het gevoel dat je iets mist dan met die chips. Die zou je trouwens ook kunnen vervangen door iets minder slechts voor als je écht zin hebt in iets zouts, snack-a-jacks ofzo, of door wat fruit of groente zodat je toch wat te knagen hebt. De tip die iemand anders net gaf van om de 2 uur iets gezonds eten is ook wel een goeie, dan heb je ook niet het gevoel dat je je heel lang moet inhouden voor je weer iets mag eten.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65450609
Ik heb vandaag alleen nog maar een beker magere yoghurt en een schijf verse ananas op, maar dat is vooral omdat ik griep heb. En sowieso, overdag gaat het meestal wel aardig, alleen met avondeten eet ik ongeveer 2x teveel kcal.

Maar ja als ik nu zoals jullie zou eten dan zit ik ineens op 1/3 van wat ik at en ergens lijkt me dat ook niet optimaal (jojo enzulks).
pi_65450719
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Het is wel begrijpelijk dat je er steeds meer voor moet doen. Je stofwisseling past zich aan aan de nieuwe hoeveelheid calorieën die er binnenkomt en als je lichter bent verbrand je ook minder energie met je dagelijkse bezigheden. Maar goed, zo kun je eerst rustig wennen aan het minder snoepen en dan eens kijken wat je aan je maaltijden kunt veranderen.
Op zich zijn er best wat dingen die je kunt doen waardoor je niet eens het gevoel hebt dat je minder eet. Als je gewoon net wat gezondere maaltijden neemt die je ook lekker vindt, heb je daar misschien nog minder het gevoel dat je iets mist dan met die chips. Die zou je trouwens ook kunnen vervangen door iets minder slechts voor als je écht zin hebt in iets zouts, snack-a-jacks ofzo, of door wat fruit of groente zodat je toch wat te knagen hebt. De tip die iemand anders net gaf van om de 2 uur iets gezonds eten is ook wel een goeie, dan heb je toch niet het gevoel dat je je heel lang moet inhouden voor je weer iets mag eten.
Ik eet nu af en toe 's avonds van die cassave chips. Die zijn wel zout en knagerig maar ik lust daar niet veel van achter elkaar dus dan ga ik niet door eten zoals met aardappelchips. En ik gooi regelmatig 's avonds de blender aan voor een yoghurt fruit smoothie, daarna zit ik dan weer vol en vergeet ik gewoon te snoepen

Overdag heb ik geen last van het niet mogen eten, want ik mag van mezelf gewoon crackers, yoghurt, fruit etc. onbeperkt eten. Meestal eet ik juist te weinig, waardoor ik met het avondeten enorm los ga. Ik probeer nu rond 4 uur fruit te eten zodat ik geen echte honger heb met het avondeten. Maar ik vind het patroon krijgen erg moeilijk. Ik heb zo lang helemaal geen enkel ritme gehad, qua eten niet en qua slapen enzo ook niet. Ik zou eigenlijk wekkers moeten zetten ofzo
pi_65450720
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb vandaag alleen nog maar een beker magere yoghurt en een schijf verse ananas op, maar dat is vooral omdat ik griep heb. En sowieso, overdag gaat het meestal wel aardig, alleen met avondeten eet ik ongeveer 2x teveel kcal.

Maar ja als ik nu zoals jullie zou eten dan zit ik ineens op 1/3 van wat ik at en ergens lijkt me dat ook niet optimaal (jojo enzulks).
Dat is ook zeker niet handig. Daarmee verpest je je stofwisseling alleen maar, en geestelijk is het ook niet fijn. Als je het gevoel hebt dat je constant te weinig mag eten werkt het op lange termijn toch niet, als je dan weer 'mag' ga je uit frustratie alles eten wat je al die tijd moest laten staan en dan zit je gewicht er zo weer aan. Je moet gewoon een patroon zien te vinden dat je langdurig vol zou kunnen houden en jezelf ook dingen toestaan die je echt heel lekker vindt, alleen wat beter nadenken of het wel de moeite waard is.
Are you pondering what I'm pondering?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 12:26:14 #19
163650 Greys
pi_65450985
Maar Dip, je kunt de hoeveelheden wel aardig aanhouden om te beginnen, ook voor 's avonds, maar dan bepaalde dingen vervangen door iets gezondere dingen, die je toch lekker vindt!
We gaan het wel een beetje uitpluizen voor je - als je dat wilt hoor - wat er misschien ook ideetjes voor je kunnen zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:27:38 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65451025
Welkom Dip! En gefeliciteerd Maria!

Mijn (geplande) daglijstje
O. 2 bruin brood met jam
T. bak kwark
T. 2 dropjes
L. 2 diepe borden met pompoensoep + salade van rauwkost, koude kip en yoghurt
T. 2 stukjes diepzwarte chocolade
T. augurkhamrolletjes (4) + stukje chocolade
D. haring, rauwkost en brood
T. in plaats van uit eten, gaan we vandaag naar de ijssalon voor een reusachtige ijscoupe.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:32:11 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65451155
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:16 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb zo lang helemaal geen enkel ritme gehad, qua eten niet en qua slapen enzo ook niet. Ik zou eigenlijk wekkers moeten zetten ofzo
Heb je een handy met agendafunctie (of wekker?). Gewoon iedere 2 uur een signaaltje laten afgeven. En een dagplanning maken werkt ook. Of zelfs een weekplanning, waar je natuurlijk wel een beetje van af kan wijken of onderling ruilen.

En veel honger 's avonds hoeft natuurlijk geen probleem te zijn. Je kunt je ook volstoppen met gezonde en weinig calorierijke dingen als rauwkost met dip, augurk/hamrolletjes, stukjes kipfilet, zoute stengels....

Ik eet 's avonds vaak een lauwwarme salade van diepvriesgroente. Gewoon een paar handjes uit zo'n diepvrieszak met diverse groente in de magnetron, 3 minuutjes opwarmen en dan yoghurt of een dressing er doorheen. Vult goed.
Of een snel soepje maken van dezelfde groente en een bouilontablet (en water natuurlijk). Staafmixer erdoorheen, klaar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65451191
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
Maar Dip, je kunt de hoeveelheden wel aardig aanhouden om te beginnen, ook voor 's avonds, maar dan bepaalde dingen vervangen door iets gezondere dingen, die je toch lekker vindt!
We gaan het wel een beetje uitpluizen voor je - als je dat wilt hoor - wat er misschien ook ideetjes voor je kunnen zijn!
Welke hoeveelheden bedoel je? De kcal? Of aantal opscheplepels zeg maar?

Met avondeten heb ik door allergieen en nog wat dingen niet echt veel opties qua variatie. Daar zal het echt van de minder grote porties moeten komen. Ik denk dat ik dat wel moet kunnen, want vroeger at ik altijd de helft minder. Ik moet gewoon ophouden mn avondmaaltijd als de enige echte maaltijd van de dag te behandelen, dus ik moet er voor en er na wat gezonds en lichts eten zoals fruit of yoghurt. Alleen vind ik dat nu nog te moeilijk, dan heb ik de hele dag trek in snacks maar geen echte honger, dus pak ik niet snel iets anders ipv de snack (dan wil ik chips, en als ik geen chips mag dan hoef ik ook geen cracker ofzo want een cracker boeit me dan niet). En dan is het tijd voor het avondeten en dat vind ik dan wél lekker en dan eet ik me helemaal rond omdat ik ineens toch best wel honger blijk te hebben

Denk dat het hem bij mij dus meer in ritme / timing zit. Als ik verspreid over de dag vaker wat gezonds eet, dan eet ik veel minder avondeten en dan is dat avondeten ook niet zo erg. Maar ja, het weten en het doen daar zit altijd zo'n enorme loze ruimte tussen he
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:34:47 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65451230
*boogies* Net alvast allemaal papieren erbij gepakt voor het hypotheekgesprek vanmiddag woehoeeew.

En ik twijfel of ik mn lijstje zal updaten met -100 gram Harhar.
En nu zat ik zodanig met mn neus in de papieren dat ik net dacht "Ja! Ontbijten! Ook een idee!" Dus ik ga nu maar eens eh. Brunchen. Ja.

Yeti-reet Daar gaan we iig maar niet van uit, Dipkip
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:35:51 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65451254
Wooow die post was echt de Jaarlijkse Conferentie van Allerhande Smilies. Smilies galore!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:37:50 #25
236335 neen
schone schijn
pi_65451312
.middag
het lijkt niet wat het is
pi_65451315
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:32 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je een handy met agendafunctie (of wekker?). Gewoon iedere 2 uur een signaaltje laten afgeven.
Dat heb ik al wel eens gedaan, maar ik zet dan doodleuk de wekker uit en blijf doen wat ik deed ('even dit afmaken'). Het moet nog ff doordringen dat het echt beter is, zeg maar. Vaak voel ik me nog schuldig over het avondeten van de dag ervoor en eet ik de hele dag zo min mogelijk, en zo blijf ik in dat cirkeltje hangen. Ik hoop door jullie voorbeeldfunctie te wennen aan het idee dat je juist vaker op een dag wat moet eten, zolang het maar wat lichts is.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:39:38 #27
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65451367
Maria, gefeliciteerd!!! Is dat nu dat huis waarvan je een plaatje had gepost (met mooie vloer)?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65451374
Gefeliciteerd Maria!
Hebben jullie het huis nu voor dezelfde prijs als wat jullie voor het andere huis wilden bieden?
En deze is toch groter, op een hoek en met een grotere tuin? Want dan is het toch gewoon goed gekomen!
pi_65451913
Mariaaaaa, wat tof! Er zal toch niets meer misgaan? .

Wij zijn net twee uur weggeweest, alleen om een pakketje naar het postkantoor te brengen. De dichtstbijzijnde had een storing, waardoor we de stad weer helemaal in moesten lopen, met een heel zware doos! We hebben onszelf dus maar getrakteerd op warme choco met appeltaart. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:57:33 #30
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65451944
tvp
Prrrrr
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:00:47 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65452043
Het huus is zelfde straatje als Mooie-Vloer-Huisje, maar dan groter en hoekwoning, met lelijk zeil Dus voordeel +nadeel = zelfde prijs ja! Een mooi houten vloertje is zo gelegd!

DaD: ik denk dat er niks meer mis kan gaan maar ik weet er ook niet ZO veel van af
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65452181
Eetlijstje van gister:
O: brinta
T: kliekje boerenkool
L: yoghurt met muesli
T: kliekje boerenkool 1 volkoren knackebrod houmous, 1 volkoren knackebrod tehina
T: opkikker
D: spinazie, aardappeltje, eitje sugar snaps, gebakken aardappeltjes met ui en knof, halve gebakken camembert
T: handje amandelen

AH had geen spinazie, dus vriendlief had gemaksboodschappen meegenomen. Niet echt light.
Vandaag een nieuwe poging:

Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: salade van tomaat, paprika, zwarte olijf, mozarella, balsamico-azijn en verse peper
L: yoghurt met muesli
T: kliekje boerenkool
T: opkikker
D: spinazie, aardappeltje, eitje
T: handje amandelen

Als ook de C1000 geen spinazie heeft, worden het denk ik bietjes.
pi_65452217
Wat super!! Houten vloer kun je inderdaad zo leggen. Ik heb dat hier ook gedaan, was mn eerste keer maar hij ligt er mooi in. Wij hebben onze van www.eerlijkhout.nl echt een goeie vonden wij dat, en niet duur.
pi_65452236
Au mijn armen Ik heb net een enorme plant gekocht, inclusief zware pot. En dat heb ik naar mijn huis getild. Mijn lichaamsbeweging voor de rest van de dag heb ik nu dus ook wel weer gehad

Maar hij staat!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65452257
Vergeetmewelletje: die spinazie kun je lang naar zoeken! Verse is er momenteel niet door een slechte oogst.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:15:56 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65452519
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef Dipkip het volgende:
Wat super!! Houten vloer kun je inderdaad zo leggen. Ik heb dat hier ook gedaan, was mn eerste keer maar hij ligt er mooi in. Wij hebben onze van www.eerlijkhout.nl echt een goeie vonden wij dat, en niet duur.
*slaat link op om later aan vriend te laten zien* Merci!

En go Ewelina, go Ewelina! Muscle-training galore!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65452558
snelle tvp!
welkom Dipkip en voor Maria

Ja doei.
pi_65452679
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*slaat link op om later aan vriend te laten zien* Merci!

En go Ewelina, go Ewelina! Muscle-training galore!
Ik merk wel dat ik vrij weinig armspieren heb iig Of dat ik ze iig niet zo vaak gebruik

Mijn armen trillen er nog van
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65452723
Ik heb zo weinig armspieren over, ik kan geeneens een krat bier tillen _!

Dan zeggen ze dat de wii fit niks voor je doet, nou als je zo'n slappe vaatdoek bent als ik volgens mij dus echt wel he
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:23:19 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65452743
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb zo weinig armspieren over, ik kan geeneens een krat bier tillen _!

Dan zeggen ze dat de wii fit niks voor je doet, nou als je zo'n slappe vaatdoek bent als ik volgens mij dus echt wel he
Ik heb wii fit! En ik word er af en toe inderdaad behoorlijk moe van *kanzlös*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65452808
M'n zus gebruikt de Wii Fit ook! Het is ideaal voor haar, ze heeft twee kleine kinderen, en als de kleine van 6 maanden ligt te slapen, gaat zij op de Wii Fit. M'n nichtje van 3 doet dan op haar manier gezellig mee. . Ze is er zeker al een kilo of 8 mee afgevallen, sinds de bevalling.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65452915
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb zo weinig armspieren over, ik kan geeneens een krat bier tillen _!

Dan zeggen ze dat de wii fit niks voor je doet, nou als je zo'n slappe vaatdoek bent als ik volgens mij dus echt wel he
Ik denk dat ie bij mij ook wel goed zou doen

Ik vermoed trouwens dat de plant niet eens zo zwaar was, maar de pot. Die is vrij groot.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:28:30 #43
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65452920
welkom dipkip, en feli Maria!

Ik doe hier niets anders dan over ijs fietsen, ik glibber en glij alle kanten op, maar ben nog nooit gevallen, en daar ben ik wel trots op!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65452945
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:28 schreef AKnynke het volgende:
welkom dipkip, en feli Maria!

Ik doe hier niets anders dan over ijs fietsen, ik glibber en glij alle kanten op, maar ben nog nooit gevallen, en daar ben ik wel trots op!
Ik zou maar gauw afkloppen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65452990
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vergeetmewelletje: die spinazie kun je lang naar zoeken! Verse is er momenteel niet door een slechte oogst.
Vorige week heb ik nog wel een zakje weten te bemachtigen, maar ik heb al vaker voor niets lopen zoeken de laatste tijd.
Nou ja, bietjes zijn ook jammie.

Als die Wii fit niet zo belachelijk duur zou zijn (alles bij elkaar dan), zou ik het ook wel weten.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:41:03 #46
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65453394
Ik heb wel spinazie! As we speak!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65453461
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef Sugar het volgende:
Ik heb wel spinazie! As we speak!
Verse? . Waar heb je die vandaan? Mij is in drie supermarkten verteld dat het er niet was omdat de oogst zo slecht was. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:43:56 #48
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65453526
Hij is zaterdag gekocht bij óf Lidl óf Appie.
Mijn man doet altijd boodschappen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65453672
Ja hoor, jullie wel! . .

Ik vind het trouwens heerlijk om boodschappen te doen. . 't Zou ook niet goed komen als m'n vriend dat deed, denk ik. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:47:40 #50
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65453680
Gefeliciteerd maria wat tooooooofffffff en ik ben erg nieuwsgierig hoe het eruit ziet enzo? maar foto's zullen binnenkort volgen begreep ik al?

@Vik: je zal idd wel weinig te doen hebben morgen in het ziekenhuis. Naja moet je maar genoeg afleiding meenemen. Boeken, tijdschriften etc...
In elk geval wil ik je alvast ernorm veel succes wensen met de operatie, want misschien dat ik je niet meer online tref vantevoren
*geeft Vik een dikke knuffel, Good luck!*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:52:06 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65453845
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
Gefeliciteerd maria wat tooooooofffffff en ik ben erg nieuwsgierig hoe het eruit ziet enzo? maar foto's zullen binnenkort volgen begreep ik al?

Stimmt! Voor en na-foto's!

En VMW: de Wii is relatief minder duur als je hem:
1: vaak gebruikt
2. deelt met anderen (kindertjes? man? Ik weet niet meer of jij nou getrouwd was of kindjes had! )
3. gebruikt om ook andere spelletjes op te spelen (wij hebben ook MORTAL KOMBAT! Harrr. En diverse Mario-games en Zelda! Als ik er meer tijd voor zou hebben.... )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:54:58 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65453941
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor, jullie wel! . .

Ik vind het trouwens heerlijk om boodschappen te doen. . 't Zou ook niet goed komen als m'n vriend dat deed, denk ik. .
Als Mark boodschappen doet (en dat is vaak) dan moet ik heel precies omschrijven wat hij moet meenemen: waar hij het kan vinden, wat het merk is, hoe het eruit ziet . Best irritant zo af en toe .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:57:24 #53
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65454033
Oh, ik doe zelf ook nog een paar keer per week boodschappen erbij én geef S ook instructies wat ie moet kopen. Anders eten we elke week hetzelfde!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65454294
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als Mark boodschappen doet (en dat is vaak) dan moet ik heel precies omschrijven wat hij moet meenemen: waar hij het kan vinden, wat het merk is, hoe het eruit ziet . Best irritant zo af en toe .
Als jij kookt of ook als hij zelf kookt?
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:05:27 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65454367
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als jij kookt of ook als hij zelf kookt?
Hij kookt bijna nooit zelf .
En als 'ie zelf kookt, maakt 'ie pakjesmeuk en dat is simpel natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_65454386
Ik kan dat ook niet aan mijn vent toevertrouwen. Als ik prei bestel, neemt ie paksoi mee.
En hij pakt alleen de dure A-merken (want dat staat op ooghoogte) etc. etc. etc.
pi_65454408
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
En VMW: de Wii is relatief minder duur als je hem:
1: vaak gebruikt
Eens!
quote:
2. deelt met anderen (kindertjes? man? Ik weet niet meer of jij nou getrouwd was of kindjes had! )
Samenwonend, geen kindjes.
Denk niet dat mijn vriend wil wii-en.
quote:
3. gebruikt om ook andere spelletjes op te spelen (wij hebben ook MORTAL KOMBAT! Harrr. En diverse Mario-games en Zelda! Als ik er meer tijd voor zou hebben.... )
De enige computerspelletjes die ik leuk vind zijn Lemmings en Incredible Machine, en die zijn antiek.

Maar ik heb net afgelopen week besloten om weer op een wat hoger niveau te gaan sporten, dus ik denk dat die Wii er niet van gaat komen.
En verder maar wat pilatus ofzo.
pi_65454458
Heb ik nou serieus de enige vent aan de lijn geslagen die gewoon zelfstandig kan schoonmaken, boodschappen doen en koken?
pi_65454568
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heb ik nou serieus de enige vent aan de lijn geslagen die gewoon zelfstandig kan schoonmaken, boodschappen doen en koken?
Oh, hij doet bijna het hele huishouden hoor! Maar als ik hem boodschappen laat doen komt er véél te veel lekkers in huis, en hij neemt altijd de dure merken mee en dat vind ik onzin. Koken lukt 'm wel (soms moet 'ie wel, als ik werk), maar dat vind ik zelf leuk om te doen. En zo doe ik toch nog iets. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65454604
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heb ik nou serieus de enige vent aan de lijn geslagen die gewoon zelfstandig kan schoonmaken, boodschappen doen en koken?
Nee hoor, de mijne kan dat ook

Hij is alleen een ramp in de administratie
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65454670
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heb ik nou serieus de enige vent aan de lijn geslagen die gewoon zelfstandig kan schoonmaken, boodschappen doen en koken?
Nee hoor. Met dat verschil dat ik het leuk vind om uren in de keuken te staan en hij meestal niet.
pi_65454671
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heb ik nou serieus de enige vent aan de lijn geslagen die gewoon zelfstandig kan schoonmaken, boodschappen doen en koken?
Mijn vriendje kan het allemaal wel, hij vindt het gewoon niet zo belangrijk.
Koken kan hij trouwens niet echt, en boodschappen doen daardoor ook niet. Het interesseert hem ook niet zo veel wat hij te eten krijgt en ik vind het leuk, dus heeft hij het nooit echt geleerd.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:14:44 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65454716
Mijne kan het allemaal. Maar wel vrij standaard.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65454806
Oh. De mijne heeft alleen wel echt nèt twee glazen gebroken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65454813
Mijn vriend kan gelukkig heel erg goed koken

en alle huishoudelijke dingen zijn ook geen probleem gelukkig.. maar ja werken ook allebei wel 45 uur per week, dus we moeten allebei ook wel netjes wat doen in huis
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:19:35 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65454914
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh. De mijne heeft alleen wel echt nèt twee glazen gebroken. .
Timing!

Mijn vriend kan eh. Hamburgers bakken. En eieren. Maar hij heeft nooit iets hoeven doen! Voordeel: hij wil altijd wel erg graag helpen en samen in de keuken staan vindt ie ook best gezellig Dus leer ik hem van alles! Ik wil iig wel dat ie een normaal potje kan koken als ik niet thuis ben / laat thuis ben / eens geen zin heb ofzo.

Het komt allemaal wel goed

En VMW: dan zou ik idd geen Wii in huis halen nee!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:23:27 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65455101
De mijne kan en doet alles. Vrijwillig. Zonder dat ik iets hoef te zeggen of aanwijzigingen hoef te geven. Sommige dingen zelfs beter. Alleen de wc en de badkamer schoonmaken "vergeet" hij steeds.
Koken doe ik liever zelf, net zoals boodschappen doen. Beide vind ik veel te leuk om af te geven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:29:15 #68
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65455326
Halloooooooooo.

Ik moet van Arboned bij de bedrijfsarts op spreekuur komen omdat ik 2x ziek was vanwege die bestralingen. Dus hebben ze een afspraak gemaakt voor 5 februari

Dat wordt dus een nieuwe maken.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:31:05 #69
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65455393
Wat gaat ie dan vragen eigenlijk? Iemand hier die weet hoe het in zijn werk gaat?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65455401
Ik heb ook wii fit, maar ik vind de mijne een eikel. Als ik op hem ga staan maakt ie een "AI!!!' geluid
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kan dat ook niet aan mijn vent toevertrouwen. Als ik prei bestel, neemt ie paksoi mee.
En hij pakt alleen de dure A-merken (want dat staat op ooghoogte) etc. etc. etc.
Oh herkenbaarheid ik stuurde mijn vriend laatst om een aubergine, kwam ie met een courgette thuis toen ik begon over dat aubergines auberginekleurig zijn stond ie me aan te staren alsof ie water zag branden. Aubergine was géén kleur, dat was een soort groene groente
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:32:16 #71
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65455438
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef Tinkepink het volgende:
De mijne kan en doet alles. Vrijwillig. Zonder dat ik iets hoef te zeggen of aanwijzigingen hoef te geven. Sommige dingen zelfs beter. Alleen de wc en de badkamer schoonmaken "vergeet" hij steeds.
Koken doe ik liever zelf, net zoals boodschappen doen. Beide vind ik veel te leuk om af te geven.
die van mij doet ook veeeeeel uit zichzelf, soms meer dan ik.
en dan juist WEL de badkamer en de wc's, terwijl ik juist vaak de huiskamer enzo doe
lief hoor...

wij hebben ook een echte rolverdeling wat dat betreft, boodschappen doen we samen, koken doen we beide, ik doe de was en hij doet de tuin,
en verder doen we gewoon beide wanneer we eraan toekomen, schoonmaken en stofzuigen enzo...

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:33:27 #72
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65455486
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heb ik nou serieus de enige vent aan de lijn geslagen die gewoon zelfstandig kan schoonmaken, boodschappen doen en koken?
Ik weet heel zeker dat je niet de enige hebt; mijn vader kan (en doet) het allemaal: koken, strijken, naaien, ramen zemen, etc. En als een soort van 'met de paplepel ingegoten' kan en doet mijn broer het ook allemaal

(ik heb het dan weer iets minder ingegeven gekregen)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:34:28 #73
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65455526
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:31 schreef Muis006 het volgende:
Wat gaat ie dan vragen eigenlijk? Iemand hier die weet hoe het in zijn werk gaat?
ik ben ook wel eens bij zo'n arts geweest, en ze gaan gewoon vragen waarom je ziek bent geweest.
en bekijken of er misschien iets werkgerelateerds ofzo aan vast zit.
denk in jouw geval, dat je je vooral geen zorgen moet maken, jij hebt een zeer goede reden, en ik vind het al onwijs knap dat je tussendoor nog gewoon werkt enzo.

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:35:20 #74
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65455562
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:34 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik ben ook wel eens bij zo'n arts geweest, en ze gaan gewoon vragen waarom je ziek bent geweest.
en bekijken of er misschien iets werkgerelateerds ofzo aan vast zit.
denk in jouw geval, dat je je vooral geen zorgen moet maken, jij hebt een zeer goede reden, en ik vind het al onwijs knap dat je tussendoor nog gewoon werkt enzo.


Ohh dan! Ik neem gewoon alle lijsten van het VUmc mee waar mijn afspraken op staan, maar ik denk ergens dat het woordje bestraling wel afdoende zal zijn
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:36:22 #75
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65455600
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ohh dan! Ik neem gewoon alle lijsten van het VUmc mee waar mijn afspraken op staan, maar ik denk ergens dat het woordje bestraling wel afdoende zal zijn
ik weet het wel zeker en anders het woord hersentumor wel

denk dat je er heel snel weer vandaan bent
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:37:48 #76
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65455661
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik weet het wel zeker en anders het woord hersentumor wel

denk dat je er heel snel weer vandaan bent
Okee mooi

En hoe is het verder met iedereen? Ik lees verhalen over kerels die al dan niet schoonmaken.

De mijne doet dat wel, maar dat is ook meer noodzaak want hij woont op zichzelf en als hij het niet doet, doet niemand het!

Hij is alleen wel een ramp met nieuwe kleren kopen: vind nooit dat ie iets nieuws nodig heeft, ook al vallen de gaten erin.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:41:23 #77
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65455808
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Okee mooi

En hoe is het verder met iedereen? Ik lees verhalen over kerels die al dan niet schoonmaken.

De mijne doet dat wel, maar dat is ook meer noodzaak want hij woont op zichzelf en als hij het niet doet, doet niemand het!

Hij is alleen wel een ramp met nieuwe kleren kopen: vind nooit dat ie iets nieuws nodig heeft, ook al vallen de gaten erin.
met mij is het goed
wel druk de laatste tijd, maar heb wel alles onder controle.

en mijn mannetje doet wel een heeeeeleboel in huis hoor
en nu ga ik mijn haar uitspoelen (kleurspoeling).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65455909
Ik word net wakker, heb een uur geslapen op de bank
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:46:17 #79
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65455993
Muis, inderdaad gewoon een simpel controlegesprekje is dat. Vind het gek dat ze dat in jouw situatie doen zelfs. Lijkt me met één zin duidelijk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:48:08 #80
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65456053
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:46 schreef Sugar het volgende:
Muis, inderdaad gewoon een simpel controlegesprekje is dat. Vind het gek dat ze dat in jouw situatie doen zelfs. Lijkt me met één zin duidelijk.
Ja het is verplicht. In het CAO voor horeca staat dat mijn werkgever het bij de Arbodienst moet melden als ik me ziek meld. En Arboned vindt het dan weer nodig om me op gesprek te laten komen. Ach gelukkig zitten ze hier vijf minuten vandaan dus ik ben er niet veel tijd aan kwijt, maar lastig is het wel. Beetje overbodig ook
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:49:42 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65456114
Ja, nee, melden snap ik. Maar zo'n afspraak.
Maar goed, Ne-der-land!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:52:18 #82
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65456233
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:49 schreef Sugar het volgende:
Ja, nee, melden snap ik. Maar zo'n afspraak.
Maar goed, Ne-der-land!
Ja heerlijk, die bureaucratie hier! Vooral omdat mijn baas absoluut niet moeilijk doet over het feit dat ik er de afgelopen twee zondagen niet was en dan komt de Arbodienst aanhuppelen
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65456324
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]

Hij is alleen wel een ramp met nieuwe kleren kopen: vind nooit dat ie iets nieuws nodig heeft, ook al vallen de gaten erin.
Herkenbaar! Totdat ik hem naar de winkel stuur om wat kleding bij te kopen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65456402
Die arbobureaucratie is echt erg. op mn vorige werk had ik eens 3 dagen griep. Twee weken later (ik was dus al lang weer aan het werk) werd ik opgebeld en ik móest op gesprek komen om te bespreken hoe ik weer aan het werk zou gaan. Ze wilden zelfs dat ik vrij nam van mn werk om te praten over dat ik weer moest gaan werken.

Wait, what?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:56:28 #85
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65456413
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Herkenbaar! Totdat ik hem naar de winkel stuur om wat kleding bij te kopen
Ja en dan vindt ie het na één trui en twee t-shirts wel weer genoeg

Ik vind het prima hoor, maar dan moet ie ook niet chagrijnig doen als zijn moeder opmerkingen over zijn kleren maakt

Maar goed, ik ga weer eens Supernatural kijken!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:57:10 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65456441
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Herkenbaar! Totdat ik hem naar de winkel stuur om wat kleding bij te kopen
Ik moet altijd mee om kleren te kopen, want ik weet goed wat hem staat . En hij weet zelf wanneer 'ie nieuwe kleren nodig heeft. Na m'n operatie gaan we weer even shoppen iig . En hij is zo lekker snel klaar: hop C&A in voor een paar truien, naar de V&D voor een paar shirts en een paar broeken en meneer is klaar . En ik ben ook altijd snel klaar, dus wij kunnen geweldig winkelen samen .
Niet meer actief op Fok!
pi_65456570
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja en dan vindt ie het na één trui en twee t-shirts wel weer genoeg

Ik vind het prima hoor, maar dan moet ie ook niet chagrijnig doen als zijn moeder opmerkingen over zijn kleren maakt

Jup, ook dat trekje heeft meneer

het is niet toevallig dezelfde he?

@Vik: Over het algemeen weet hij wel wat hem goed staat hoor (vooral qua kleur). Alleen is ie niet zo heel kritisch op de pasvorm, temeer omdat hij heel slank is voor een man- vaak wat slanker dan de kleinste maat. Daarom ga ik wel eens mee

Maar echt heel snel klaar zijn we meestal niet nee. Alhoewel hij wel een redelijk snelle shopper is. Alleen ben ik dat niet, dus door mij duurt het langer
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:02:44 #88
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65456669
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik moet altijd mee om kleren te kopen, want ik weet goed wat hem staat . En hij weet zelf wanneer 'ie nieuwe kleren nodig heeft. Na m'n operatie gaan we weer even shoppen iig . En hij is zo lekker snel klaar: hop C&A in voor een paar truien, naar de V&D voor een paar shirts en een paar broeken en meneer is klaar . En ik ben ook altijd snel klaar, dus wij kunnen geweldig winkelen samen .
en wanneer gingen jullie trouwen?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:03:09 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65456690
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Dipkip het volgende:
Die arbobureaucratie is echt erg. op mn vorige werk had ik eens 3 dagen griep. Twee weken later (ik was dus al lang weer aan het werk) werd ik opgebeld en ik móest op gesprek komen om te bespreken hoe ik weer aan het werk zou gaan. Ze wilden zelfs dat ik vrij nam van mn werk om te praten over dat ik weer moest gaan werken.

Wait, what?
Ze krijgen betaald voor dit soort gesprekjes. Vandaar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 15:03:55 #90
163650 Greys
pi_65456718
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja heerlijk, die bureaucratie hier! Vooral omdat mijn baas absoluut niet moeilijk doet over het feit dat ik er de afgelopen twee zondagen niet was en dan komt de Arbodienst aanhuppelen
Het klinkt vast heel vals, maar dan JUIST zou ik ze als ik jou was even flink om d'r oren slaan met termen als tumoren en bestraling Hop! Kets! Laat ze zich maar schamen!
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Dipkip het volgende:
Die arbobureaucratie is echt erg. op mn vorige werk had ik eens 3 dagen griep. Twee weken later (ik was dus al lang weer aan het werk) werd ik opgebeld en ik móest op gesprek komen om te bespreken hoe ik weer aan het werk zou gaan. Ze wilden zelfs dat ik vrij nam van mn werk om te praten over dat ik weer moest gaan werken.

Wait, what?
Dit gaat natuurlijk ook helemaal nérgens over

Oh jongens, ik ga een cheesecake met witte chocolade en frambozen maken zo.
Het is allemaal Shining d'r schuld. Sorry. Ik kan er niets aan doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 15:05:05 #91
163650 Greys
pi_65456768
Oh en sorry hoor, jullie worden het vast zat en hoeven er echt niets op te zeggen, maar ik moet weer even met mezelf patsen! Gewoon omdat ik stiekem heel trots ben dat het lukt, zonder kauwgommetjes en pleisters.

One week, one day, 15 hours, 4 minutes and 21 seconds. 155 cigarettes not smoked, saving ¤ 34,94. Life saved: 12 hours, 55 minutes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65456832
Als ze gaan beginnen over wat je zelf denkt dat je kan bijdragen om sneller van je tumor af te zijn, en je wil graag een balpen in iemands oogkas laten verdwijnen, mijn zegen heb je
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:07:59 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65456868
Hé Vik, is het " het 40 m² grote bad..." of " het 40 m² grootte bad" ?
Ik ben tegenwoordig zo onzeker over mijn spelling
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65456914
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
Oh en sorry hoor, jullie worden het vast zat en hoeven er echt niets op te zeggen, maar ik moet weer even met mezelf patsen! Gewoon omdat ik stiekem heel trots ben dat het lukt, zonder kauwgommetjes en pleisters.

One week, one day, 15 hours, 4 minutes and 21 seconds. 155 cigarettes not smoked, saving ¤ 34,94. Life saved: 12 hours, 55 minutes.
Gaat lekker

Welke site kun je dat trouwens uitrekenen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65456922
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef Tinkepink het volgende:
Hé Vik, is het " het 40 m² grote bad..." of " het 40 m² grootte bad" ?
Ik ben tegenwoordig zo onzeker over mijn spelling
Het is de eerste. Maar ik vind het alleen niet zo mooi klinken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65456951
Zijn jullie nou nog steeds aan het patsen met die cheeseckes? Zo kom ik natuurlijk nooit van mijn koolhydratenverslaving af!

@Cinnamongirl: wat een heerlijke calorieënteller op die hometrainer! Ik heb een zeer demotiverende: na een half uur bloed, zweet en tranen op de crosstrainer (12,5 kilometer) zegt hij dat ik amper 200 kcal heb verbrand. Dat houd de moed er wel in

En Sugar, jullie hadden toch een fantastisch fifties bankstel met rood skai? Was die op?
pi_65456960
Maria, het huis gaat door?? Woeiiiii Ik ben blij voor jullie! Kan niet wachten op de foto's Vergeet de voor-foto's niet, dat maakt het eindresultaat alleen maar nicer!

Welkom Dipkip. Niet iedereen hier eet weinig hoor; ik ben een van de notoire vreetzakken hier
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:11:08 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65456982
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het is de eerste. Maar ik vind het alleen niet zo mooi klinken.
Dank je . Ik ook niet, maar het kan even niet anders vertaald worden vanwege ruimtegebrek.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65457034
O, en welkom Dipkip!
Ik kan me niet voorstellen hoe je over een drugsverslaving heen kan komen, mij lukt dat niet eens met drank & eten, dus vind het echt een ongelofelijke prestatie van je! Ga je ook in het lijstje ?
pi_65457042
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:10 schreef Laureline het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds aan het patsen met die cheeseckes? Zo kom ik natuurlijk nooit van mijn koolhydratenverslaving af!

Is vooral vet, hoor
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 15:15:24 #101
163650 Greys
pi_65457131
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Gaat lekker

Welke site kun je dat trouwens uitrekenen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op SilkQuit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:16:08 #102
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65457163
Laureline, klopt, maar ik werd er gek van. Het was té! En niet mijn kleuren, voor in huis.

Heeft iemand een idee wat ik met 5 tartaartjes kan doen vanavond? We hebben broccoli, spruitjes en roerbakgroente, rijst, pasta en puree (zakjes, blegh). Iemand een leuker idee dan puree, pasta of rijst met gebakken tartaartjes en broccoli? Thanks!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65457228
Met roerbakgroente op een broodje? Of met rijst en roerbakgroente en een sausje? Of rul bakken, met groente en pasta?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:18:17 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65457240
Alle groente wokken, in een ovenschaal doen. Tartaar aanbraden. Bovenop de groente doen. Daaroverheen aardappelpuree met evt. wat paneermeel of kaas. In de oven tot er een knapperig korstje op zit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:19:37 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65457294
Lekker dan . M'n hoorapparaat begon net te fluiten en er blijkt een scheurtje in te zitten. Mén wat een timing weer . Meteen maar even naar de specialist en dan hopen dat ze een reserve exemplaar voor me hebben.
Vorig jaar gebeurde iets soortgelijks met m'n hoorapparaat en toen heb ik er een hoop gezeik mee gehad .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:20:10 #106
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65457322
Ja, er kan eigen,lijk alles mee, he? Stom ben ik.
Maar ik wil zelf vanavond absoluut geen pasta, puree of rijst eten en dat is met een ovenschotel weer wat lastiger. Misschien dus inderdaad rijst/pasta-prutje.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65457423
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:12 schreef Laureline het volgende:
O, en welkom Dipkip!
Ik kan me niet voorstellen hoe je over een drugsverslaving heen kan komen, mij lukt dat niet eens met drank & eten, dus vind het echt een ongelofelijke prestatie van je! Ga je ook in het lijstje ?
Ik vind mn BMI te confronterend en ik vind het geen prestatie, ik vind het falen van mijn kant dat ik verslaafd ben geraakt, maar die discussie heb ik van Greys ook al verloren laatst dus ik zeg maar gewoon dankjewel.

Heb net kleding binnengekregen van de H&M webshop. Wie oh wie in het H&M design team denkt toch steeds dat vrouwen zwanger worden op hun onderrug ja, ok, ik heb een maatje meer (nou ja 3 maatjes meer) maar het slaat toch nergens op dat een broek normaal zit op mn bovenbenen, normaal zit op mn heupen, goed aansluit bij mn buik, en ik er op mn rug onze noorse boskat bij in kan proppen zonder dat het dierenmishandeling wordt?
pi_65457457
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik vind mn BMI te confronterend

Heb net kleding binnengekregen van de H&M webshop. Wie oh wie in het H&M design team denkt toch steeds dat vrouwen zwanger worden op hun onderrug ja, ok, ik heb een maatje meer (nou ja 3 maatjes meer) maar het slaat toch nergens op dat een broek normaal zit op mn bovenbenen, normaal zit op mn heupen, goed aansluit bij mn buik, en ik er op mn rug onze noorse boskat bij in kan proppen zonder dat het dierenmishandeling wordt?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:26:14 #109
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65457503
Ik ben niet Viking maar het is "het 40m2 grote bad." Ga je iets verkopen Tink?

Zometeen syfcontrole. Ben benieuwd of alles weg is.
Prrrrr
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:27:13 #110
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65457537
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik vind mn BMI te confronterend en ik vind het geen prestatie, ik vind het falen van mijn kant dat ik verslaafd ben geraakt, maar die discussie heb ik van Greys ook al verloren laatst dus ik zeg maar gewoon dankjewel.

Heb net kleding binnengekregen van de H&M webshop. Wie oh wie in het H&M design team denkt toch steeds dat vrouwen zwanger worden op hun onderrug ja, ok, ik heb een maatje meer (nou ja 3 maatjes meer) maar het slaat toch nergens op dat een broek normaal zit op mn bovenbenen, normaal zit op mn heupen, goed aansluit bij mn buik, en ik er op mn rug onze noorse boskat bij in kan proppen zonder dat het dierenmishandeling wordt?
Mis ik iets?
Prrrrr
pi_65457583
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef Greys het volgende:

Oh jongens, ik ga een cheesecake met witte chocolade en frambozen maken zo.
Het is allemaal Shining d'r schuld. Sorry. Ik kan er niets aan doen!

Pas serieus op, ze zijn echt heeeeeeel evil die taarten !
pi_65457660
Het is heel mooi (bijna vries-)weer, ik ga na mijn bammie ei zo maar eens rennen door het bos. De crosstrainer piept en knarst nog als een idioot, die vermijd ik even tot er een Meneer die er Verstand van heeft is langsgeweest.
pi_65457693
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:27 schreef mspoez het volgende:
Mis ik iets?
Ik ben niet zwanger, maar als ik de broek achterstevoren aan doe kan je er zeker tot je derde trimester in zwangeren
pi_65457789
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ben niet zwanger, maar als ik de broek achterstevoren aan doe kan je er zeker tot je derde trimester in zwangeren
Dat is Mode , speelse plooisels waar ze niet nodig zijn! (en meestal ook niet flatterend)
pi_65457899
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:33 schreef Laureline het volgende:
Dat is Mode , speelse plooisels waar ze niet nodig zijn! (en meestal ook niet flatterend)
Plooisel? De broek steekt 15 centimeter naar achteren uit hij loopt gewoon vanaf het dikste deel van mn kont recht naar boven, zonder naar mn rug toe te buigen. Hij kan ook aan en uit zonder de knopen open te maken en verder zit ie als gegoten.

Ik heb blijkbaar een enorm dikke reet dikke buik slanke rug!!
pi_65457908
Eetlijst:

O: dikke snee brood met guacamole
L: bakje soep: zoete aardappel/kikkererwt/spinazie
T: 2 kiwi's
D: kip tandoori op z'n patak's, sperzieboontjes, beetje rijst
T: yoghurt

Vanavind 's alcoholvrij! Ik heb weinig eetlust vandaag.

Wat denken jullie: pompoenpitten roosteren met gerookte-paprikapoeder en zout, lekkere/gezonde snack?
pi_65458017
Mijn lijstje:

O: Brinta met banaan
T: krentenbol met pindakaas (1 theelepel )
T: 3 hapjes cheesecake
T: krentenbol met pindakaas
D: heb zin in vis, met wortel erbij denk ik.
pi_65458249
Lijstje:

O: magere yoghurt bramen, grapefruit-sinaasappelsap
L: bruine boterham kroket, bak sla met fèta en gekookt ei, beker optimel rode vruchtendrank
T: mandarijnen
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
T: half uur rennen
D: boerenkool met veel sambal badjak erdoor , en magere rookworst
T: festini-ijsje, kwark

Ik weeg alweer in de 62-zone, dus het is nu oppassen geblazen. Mag niet verslappen!

En die pompoenpitten klinken gevaarlijk lekker, ColdFeet Niet de hele pan opeten dus!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:00:19 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65458800
Zo, terug vd specialist en ik heb een ander hoorapparaat mee gekregen . Hoor er wel minder goed mee dan met m'n eigen, maar soit. Ik hoor iig iets.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:08:02 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65459102
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef Tinkepink het volgende:
Hé Vik, is het " het 40 m² grote bad..." of " het 40 m² grootte bad" ?
Ik ben tegenwoordig zo onzeker over mijn spelling
De eerste, zoals Ewelina al zei .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 16:10:08 #121
163650 Greys
pi_65459159
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:36 schreef Dipkip het volgende:

Ik heb blijkbaar een enorm dikke reet dikke buik slanke rug!!
That's the spirit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 16:10:44 #122
163650 Greys
pi_65459180
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:00 schreef Viking84 het volgende:
Zo, terug vd specialist en ik heb een ander hoorapparaat mee gekregen . Hoor er wel minder goed mee dan met m'n eigen, maar soit. Ik hoor iig iets.
Gelukkig Vik!
Hoe laat moet je er morgen zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:12:37 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65459235
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Gelukkig Vik!
Hoe laat moet je er morgen zijn?
11:30 of 10:30 , dat moet ik nog even opzoeken straks.
Mark brengt me, want om m'n ouders nu speciaal te laten komen vind ik ook wel weer zo wat. Heb liever dat ze dodag komen, na de operatie. Bovendien gaat m'n moeder enorm emo doen en zeggen dat ik moet bidden dat alles goed mag aflopen en daar zit ik ook niet op te wachten. Maar om daar alleen aan te komen zetten met m'n spulletjes vind ik ook zo zielig voor mezelf, haha.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 16:14:26 #124
163650 Greys
pi_65459307
Dan is het een mooie tussenoplossing Vikje, dat je egaMark je brengt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65459431
Ik weet niet of ik vanavond nog online ben, dus

Vik: veel sterkte en ik hoop dat de operatie meevalt en 100% slaagt.
En dat je je niet teveel verveelt zonder FOK!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:22:14 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65459578
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
Dan is het een mooie tussenoplossing Vikje, dat je egaMark je brengt!
.

Het is 10:30 btw, dus om 10 uur weg. Dan ben ik morgenochtend ook niet meer online, want moet tas nog inpakken etc . Ik heb van enkelen van jullie een 06-nummer, dus als de operatie achter de rug is zal ik wel even een sms'je sturen naar één van jullie (MoBlo ws of DaD) zodat diegene even kan posten hoe het gegaan is .

En: thx VMW .

[ Bericht 2% gewijzigd door Viking84 op 27-01-2009 16:33:12 ]
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 27 januari 2009 @ 16:29:55 #127
70532 loveli
N
pi_65459861
Vik, sterkte en ik zal duimen voor een geslaagde operatie!
crap in = crap out
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:31:52 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65459933
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:34:14 #129
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65460023
Viiiiikje heel veel succes alvast! Laat ze een poepie ruiken!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65460064
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:29 schreef loveli het volgende:
Vik, sterkte en ik zal duimen voor een geslaagde operatie!
Ik doe mee
pi_65460183
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb net kleding binnengekregen van de H&M webshop. Wie oh wie in het H&M design team denkt toch steeds dat vrouwen zwanger worden op hun onderrug ja, ok, ik heb een maatje meer (nou ja 3 maatjes meer) maar het slaat toch nergens op dat een broek normaal zit op mn bovenbenen, normaal zit op mn heupen, goed aansluit bij mn buik, en ik er op mn rug onze noorse boskat bij in kan proppen zonder dat het dierenmishandeling wordt?


Ik heb net mijn soep laten overkoken in de magnetron

En net heel lang koffie gedronken met de buurvrouw. Was erg gezellig
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:40:32 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65460275
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef Ewelina het volgende:

[..]



Ik heb net mijn soep laten overkoken in de magnetron

En net heel lang koffie gedronken met de buurvrouw. Was erg gezellig
Met Anneque?
Niet meer actief op Fok!
pi_65460379
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Met Anneque?
Nee, ik weet niet eens wie dat is Althans, ik ken haar nick op Fok! en ik weet dat ze in hetzelfde gebouw woont, maar niet wie het IRL is.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65460489
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef Ewelina het volgende:

Ik heb net mijn soep laten overkoken in de magnetron

Ik ook Bloep, daar ging de helft van m'n soep
pi_65460746
Tip voor kip: Misschien een idee om twee keer per dag warm te eten?
pi_65460748
Vik, heel veel succes morgen!!!!

Ik ben benieuwd naar je verhaal achteraf maar daarvoor lurk ik wel even op het CI forum.

Voor alles wat ik nog kan doen op mijn werk heb ik mijn collega nodig die er pas donderdag weer is
Is het al tijd?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65460793
Ik ga daarom zometeen een soepje opwarmen in een pannetje

Eigenlijk omdat ik mijn magnetron niet snap, maar dat terzijde
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65460826
Vikkie, heel veel succes met je operatie morgen! Spannend!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65460878
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga daarom zometeen een soepje opwarmen in een pannetje

Eigenlijk omdat ik mijn magnetron niet snap, maar dat terzijde
Ik heb geen keuze op m'n werk
pi_65460907
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb geen keuze op m'n werk
Ik wel, maar ik ben lui.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65461079
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb geen keuze op m'n werk
Ik heb op mijn werk geen magnetron en geen koelkast. Ik ben jaloers op je
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65461115
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef P.F het volgende:
Tip voor kip: Misschien een idee om twee keer per dag warm te eten?
Dan eet ik toch juist nog méér slecht eten?
pi_65461185
Klacht 1. Mensen die niet terug bellen
Klacht 2. Mensen die niet opnemen

Over klacht 2: Ik wil voor het eerst gaan koken in m'n nieuwe huisje en vragen of mijn mr ergens rondhangt maar hij neemt niet op
pi_65461212
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dan eet ik toch juist nog méér slecht eten?
Warm eten is juist hartstikke gezond! (Als je niet te veel vlees eet en niet te veel jus/bak en braadproducten))
pi_65461226
Klacht 3. Ik wou dat ik een stoel had, m'n bil doet pijn van de grond.
pi_65461274
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dan eet ik toch juist nog méér slecht eten?
Waarom? Niets mis met warm eten, toch? Volgens mij raak je juist eerder verzadigd als het warm is.

Kun je geen gezonde groentesoepjes eten als lunch? Evenueel een broodje erbij, stukje fruit toe en je hebt een gezonde, verantwoored lunch.
pi_65461397
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef P.F het volgende:
Warm eten is juist hartstikke gezond! (Als je niet te veel vlees eet en niet te veel jus/bak en braadproducten))
Ik ben heel lastig met eten en de dingen die ik eet qua warm eten, zijn niet gezond en best wel vet. Meestal dingen als gebakken aardappeltjes met vlees. Dus ik denk dat het voor mij niet zo'n slim idee is.
pi_65461428
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ben heel lastig met eten en de dingen die ik eet qua warm eten, zijn niet gezond en best wel vet. Meestal dingen als gebakken aardappeltjes met vlees. Dus ik denk dat het voor mij niet zo'n slim idee is.
Schrijf anders eens op wat je lust/mag en wat je niet lust/niet mag..
pi_65461445
Ik ben een zelfstandige vrouw, dus nu ga ik gewoon eten maken en boodschappen doen. Maar ik durf nog niet zo goed naar de keuken
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:10:54 #150
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65461447
klacht 4: websites die zomaar geluid maken. ik spring er echt een gat van in de lucht, zo schrik ik. (ja, ik weet t, die uitdrukking hoort helemaal niet zo! )
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65461636
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Het is 10:30 btw, dus om 10 uur weg. Dan ben ik morgenochtend ook niet meer online, want moet tas nog inpakken etc . Ik heb van enkelen van jullie een 06-nummer, dus als de operatie achter de rug is zal ik wel even een sms'je sturen naar één van jullie (MoBlo ws of DaD) zodat diegene even kan posten hoe het gegaan is .

En: thx VMW .


ik zal met smart wachten op je berichtje

spannend hoor
Ja doei.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:19:09 #152
236335 neen
schone schijn
pi_65461731

Morgen een kamer bekijken! Juist! En als het er tof uitziet dan neem ik het mits dat studiegesprek ook goed gaat

Dan koop ik meteen een frituurpan!
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:20:58 #153
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65461804
Beuh niks gedaan vandaag, niks gegeten. Zojuist een chocolaa'tje en mijn moeder kookt vandaag Boerenkool stampot.

Alleen wat dingen voor de aankomende wintersport geregeld, truien bij de drukker besteld en meer voorbereidend werk.

Vanavond eens kijken wat vrienden hier bij mijn ouders doen en anders ff aan een site werken maar dat doe ik liever morgen eigenlijk.

[dagboekpost]
de gevoelens om te stoppen in Antwerpen of in elk geval terug te verhuizen naar Utrecht nemen steeds meer de overhand. Zeker na een examenperiode van een maand lang waarin je geen mens ziet en niemand eigenlijk iets doet. Ben daar een beetje klaar mee, maar 't splijt me enorm in tweeën en weet er zo langzamerhand echt geen raad meer mee.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65461813
Lijstje tot nu toe, ik eet nooit wat ik plan blijkbaar

O: brinta
T: cracker jam
L: 2 boterhammen met een gebakken ei
T: cracker filet americain, kiwi
T: kom kippensoep

Mijn vriend is altijd laat in januari/februari, dus ik eet rond achten (en dan is het nog maar de vraag of we met z'n tweeen eten).

D: biefstuk, aardappel, sperziebonen
T: of optimel yoghurt of festini peer ijsje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65461966
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Het is 10:30 btw, dus om 10 uur weg. Dan ben ik morgenochtend ook niet meer online, want moet tas nog inpakken etc . Ik heb van enkelen van jullie een 06-nummer, dus als de operatie achter de rug is zal ik wel even een sms'je sturen naar één van jullie (MoBlo ws of DaD) zodat diegene even kan posten hoe het gegaan is .

En: thx VMW .
Vik, succes morgen en ik zal duimen voor je !
pi_65461991
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:20 schreef zwahiel het volgende:
Beuh niks gedaan vandaag, niks gegeten. Zojuist een chocolaa'tje en mijn moeder kookt vandaag Boerenkool stampot.

Alleen wat dingen voor de aankomende wintersport geregeld, truien bij de drukker besteld en meer voorbereidend werk.

Vanavond eens kijken wat vrienden hier bij mijn ouders doen en anders ff aan een site werken maar dat doe ik liever morgen eigenlijk.

[dagboekpost]
de gevoelens om te stoppen in Antwerpen of in elk geval terug te verhuizen naar Utrecht nemen steeds meer de overhand. Zeker na een examenperiode van een maand lang waarin je geen mens ziet en niemand eigenlijk iets doet. Ben daar een beetje klaar mee, maar 't splijt me enorm in tweeën en weet er zo langzamerhand echt geen raad meer mee.
Waarom zit je nu in Aaaantwarp en niet in U? Heb je mss al eens verteld
Ik moet trouwens vaak lachen als jij typt dat je "er slecht aan bent". Dat is echt typisch een Venlose uitspraak, mijn vriend zegt dat ook altijd. Ik vind het schattig klinken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65462017
Voor Vik morgen! En eentje voor Mark
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65462157
Lijstje:

O: twee crackers Slankie
T: banaan, mandarijn
L: twee boterhammen slankie, vissoepje
S: uur kickfit
T: appel
D: mexicaanse wraps met kip

Ja doei.
pi_65462253
O: Brinta met zoetstof
T: Cracker met sjem
T: Sneetje met rookvlees
L: Paprikasoep met een croissant (volgende keer zelf meer brood meenemen)
D: Drie sneetjes met rookvlees, bakje roeryoghurt
T: Appel

Ik denk dat ik vanaf nu maar invoer dat ik tijdens mijn avonddiensten op het werk soep haal. Het was lekkere soep en niet duur. En ik verrek eens een keer niet van de honger rond 16.30 uur.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65462270
Of ik ga nu sporten en haal wat eten bij de wok to walk
Of ik ga nu naar de supermarkt en ga zelf koken maar dan is er waarschijnlijk geen tijd om te sporten.. (Ik moet om 20:00 bij een show zijn)

HMZ!
pi_65462442
Ik kijk Oprah en het is zowaar interessant

mistaken identity
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:48:09 #162
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65462714
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Waarom zit je nu in Aaaantwarp en niet in U? Heb je mss al eens verteld
Ik moet trouwens vaak lachen als jij typt dat je "er slecht aan bent". Dat is echt typisch een Venlose uitspraak, mijn vriend zegt dat ook altijd. Ik vind het schattig klinken
't Tegelse en Venloose blijft er in hé
Ik zit niet in Utrecht omdat ik praktisch elke morgen in Antwerpen om half 9 les heb. Dat is niet te doen vanuit Utrecht. Je moet dan om 6 uur de trein nemen. Dat werkt niet echt. Het komende semester wordt het al een heel stuk minder qua lesuren en qua lesdagen.
Daarbij dacht ik dat Antwerpen wel een leuke stad zou zijn, dat is het ook, alleen kan ik de schoonheid de laatste tijd niet meer echt ontdekken. Je wil leuke dingen doen naast je studie, dat kan alleen als je geld hebt daarvoor. Als je niet mag werken én geen stufi krijgt is het allemaal een stuk moeilijker. Combineer dat met de mensen in je omgeving die echt praktisch alleen maar met hun studie bezig zijn en je hebt een neergaande spiraal waar je niet blij van wordt. Mijn vrienden zijn ook allemaal woonachtig in Utrecht maar als je op kamers gaat kun je naar je vrienden terug door naar je ouders te gaan, dat kan bij mij niet omdat die in Venlo wonen en ik in Venlo niet meer zo heel erg veel vrienden heb zitten. En degene die er zitten daarbij moet ik in 2001 schriftelijk bijna aanvragen of ze wat willen drinken in 2009 omdat ze 't razend druk hebben met hun eigen leventje.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65462871
Vlaamse studenten zijn idd een verhaal apart Ieder weekend naar huis; probeer maar eens een kot te vinden met een eigen wasmachine

Mijn studenten dachten oprecht dat ik toch nog wel elke dag of op z'n minst ieder weekend naar huis zou gaan Ze dachten dat ik gewoon 'op kot' zat. Terwijl ik 26 ben (en getrouwd ).
pi_65462898


ik dacht dat jij ouder was dan 26

sorry
Ja doei.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:57:36 #165
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65462960
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:55 schreef motorbloempje het volgende:


ik dacht dat jij ouder was dan 26

sorry
en ze ziet er nog wel zo jong uit!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65462972
ja, maar getrouwd 'n all denk ik dat 't m deed

Geen 35 ofzo, maar dacht toch wel bijna 30
Ja doei.
pi_65463060
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:48 schreef zwahiel het volgende:

[..]

't Tegelse en Venloose blijft er in hé
Ik zit niet in Utrecht omdat ik praktisch elke morgen in Antwerpen om half 9 les heb. Dat is niet te doen vanuit Utrecht. Je moet dan om 6 uur de trein nemen. Dat werkt niet echt. Het komende semester wordt het al een heel stuk minder qua lesuren en qua lesdagen.
Daarbij dacht ik dat Antwerpen wel een leuke stad zou zijn, dat is het ook, alleen kan ik de schoonheid de laatste tijd niet meer echt ontdekken. Je wil leuke dingen doen naast je studie, dat kan alleen als je geld hebt daarvoor. Als je niet mag werken én geen stufi krijgt is het allemaal een stuk moeilijker. Combineer dat met de mensen in je omgeving die echt praktisch alleen maar met hun studie bezig zijn en je hebt een neergaande spiraal waar je niet blij van wordt. Mijn vrienden zijn ook allemaal woonachtig in Utrecht maar als je op kamers gaat kun je naar je vrienden terug door naar je ouders te gaan, dat kan bij mij niet omdat die in Venlo wonen en ik in Venlo niet meer zo heel erg veel vrienden heb zitten. En degene die er zitten daarbij moet ik in 2001 schriftelijk bijna aanvragen of ze wat willen drinken in 2009 omdat ze 't razend druk hebben met hun eigen leventje.
Ik snap het nog niet Je hebt/had een kamer in Utrecht? En zit nu voor je studie (of een deel?) in Antwerpen? Dat je ouders nog in Venlo woonden had ik wel weer gesnapt.
De geldkwestie en de medestudenten/vriendendinges snap ik wel. Is inderdaad helemaal niet leuk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65463098
Ik ben 32 en ben nog helemaal niks! Ja, samenwonend, maar ook pas sinds september van 2008.
Ik ben een laatbloeier
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:02:00 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65463104
Hypotheekballetjes rollen!

Woehoeeeeee, go Viking, go Viking, go Viking *duimt*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:02:35 #170
236335 neen
schone schijn
pi_65463132
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:48 schreef zwahiel het volgende:

[..]

't Tegelse en Venloose blijft er in hé
Ik zit niet in Utrecht omdat ik praktisch elke morgen in Antwerpen om half 9 les heb. Dat is niet te doen vanuit Utrecht. Je moet dan om 6 uur de trein nemen. Dat werkt niet echt. Het komende semester wordt het al een heel stuk minder qua lesuren en qua lesdagen.
Daarbij dacht ik dat Antwerpen wel een leuke stad zou zijn, dat is het ook, alleen kan ik de schoonheid de laatste tijd niet meer echt ontdekken. Je wil leuke dingen doen naast je studie, dat kan alleen als je geld hebt daarvoor. Als je niet mag werken én geen stufi krijgt is het allemaal een stuk moeilijker. Combineer dat met de mensen in je omgeving die echt praktisch alleen maar met hun studie bezig zijn en je hebt een neergaande spiraal waar je niet blij van wordt. Mijn vrienden zijn ook allemaal woonachtig in Utrecht maar als je op kamers gaat kun je naar je vrienden terug door naar je ouders te gaan, dat kan bij mij niet omdat die in Venlo wonen en ik in Venlo niet meer zo heel erg veel vrienden heb zitten. En degene die er zitten daarbij moet ik in 2001 schriftelijk bijna aanvragen of ze wat willen drinken in 2009 omdat ze 't razend druk hebben met hun eigen leventje.
Je kunt af en toe toch wel naar je vrienden in Utrecht toe? Ik las een tijdje terug dat je dat zelf niet zo fijn vind maar goed je vrienden vinden het ook leuk als jij er bent en volgens mij is het niet zo dat je daar de hele tijd op de bank zit en vraagt wanneer het eten klaar staat
Die lui in Antwerpen zijn allemaal wat saai? Met weinig geld kun je best leuke dingen al is het maar gewoon een avondje wat films kijken, potje gamen of eens een dagje chillen in een park. Ik doe hier ook altijd dingen met een bepaalde vriendengroep maar er zijn er maar een paar die initiatief nemen om iets te doen. De rest blijft maar "ja tof moeten we een keer doen" gevoel. Kun je niet eens wat aardige lui vragen of ze het niet leuk vinden om iets te doen en het dan ook meteen te organiseren
het lijkt niet wat het is
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 18:05:22 #171
163650 Greys
pi_65463218
Mariaaaaaaa, yeeeeehaaaaaaaaaaa! *cowboyhoed in de lucht gooit*



Neen, ik zal duimen! Met je frituurpan!

Ik heb ook altijd gedacht dat CF mijn leeftijd (35) was ongeveer trouwens!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65463259
Greys, ben je mal! Ik ben nog niet eens een jaar geleden pas afgestudeerd
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 18:08:32 #173
163650 Greys
pi_65463323
Ik weet ook niet hoe ik er bij kom! Heb nog nooit een foto van je gezien maar ik vind je altijd zo wijs en volwassen overkomen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65463350
Zometeen pasta bolognese
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:09:35 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65463363
Ik wist wel dat KoudeVoetjes niet zo oud was Waarom ik dat wist weet ik niet meer Maar ik dacht idd 25 of 26.

*vangt cowboyhoed en begint te linedancen*

Oh en ik duim uiteraard ook voor neen! Strijdkreet: "For houses and deep fryers!!"
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65463374
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
Ik weet ook niet hoe ik er bij kom! Heb nog nooit een foto van je gezien maar ik vind je altijd zo wijs en volwassen overkomen!
is ze ook hoor, zeker met cosmo's op
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:11:41 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65463422
Viking, ik denk aan je komt helemaal goed morgen!

Zometeen snert, zelfgemaakt met heel veel varkensvet... En we hebben geen warm water, ze komen pas morgenochtend... dus geen douche vanvavond
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_65463427
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:48 schreef zwahiel het volgende:

[..]

't Tegelse en Venloose blijft er in hé
Ik zit niet in Utrecht omdat ik praktisch elke morgen in Antwerpen om half 9 les heb. Dat is niet te doen vanuit Utrecht. Je moet dan om 6 uur de trein nemen. Dat werkt niet echt. Het komende semester wordt het al een heel stuk minder qua lesuren en qua lesdagen.
Daarbij dacht ik dat Antwerpen wel een leuke stad zou zijn, dat is het ook, alleen kan ik de schoonheid de laatste tijd niet meer echt ontdekken. Je wil leuke dingen doen naast je studie, dat kan alleen als je geld hebt daarvoor. Als je niet mag werken én geen stufi krijgt is het allemaal een stuk moeilijker. Combineer dat met de mensen in je omgeving die echt praktisch alleen maar met hun studie bezig zijn en je hebt een neergaande spiraal waar je niet blij van wordt. Mijn vrienden zijn ook allemaal woonachtig in Utrecht maar als je op kamers gaat kun je naar je vrienden terug door naar je ouders te gaan, dat kan bij mij niet omdat die in Venlo wonen en ik in Venlo niet meer zo heel erg veel vrienden heb zitten. En degene die er zitten daarbij moet ik in 2001 schriftelijk bijna aanvragen of ze wat willen drinken in 2009 omdat ze 't razend druk hebben met hun eigen leventje.
OK, dus even concreet. Kun je niet bij je Utrechtse vrienden blijven slapen?

Volgende punt. Als je zou terugverhuizen naar Utrecht, wat zou je daar dan gaan doen? Zelfde studie? Hoelang duurt je studie in Antwerpen nog? Als het een jaar is, dan zou ik overwegen om die iig af te maken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:11:49 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65463433
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:55 schreef motorbloempje het volgende:


ik dacht dat jij ouder was dan 26

sorry
Ik ook.
Ik zit hier echt van: "Wat? ".
Dacht ook dat ze een jaar of 35 was en ze is gewoon maar 1 jaar ouder dan ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_65463464
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:10 schreef P.F het volgende:
Schrijf anders eens op wat je lust/mag en wat je niet lust/niet mag..
Qua avondeten zijn mn opties echt alleen gebakken aardappeltjes, vlees, kip, vis. En ik maak wel eens een kaaspizza, maar dat gaat meestal niet goed vanwege de tomaat.

Ik weet dat het enorm verwend klinkt
pi_65463534
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
Vlaamse studenten zijn idd een verhaal apart Ieder weekend naar huis; probeer maar eens een kot te vinden met een eigen wasmachine

Mijn studenten dachten oprecht dat ik toch nog wel elke dag of op z'n minst ieder weekend naar huis zou gaan Ze dachten dat ik gewoon 'op kot' zat. Terwijl ik 26 ben (en getrouwd ).
Hoe word je dan ooit zelfstandig?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65463585
Ik wist dat CF een jonge deerne is
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:17:22 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65463600
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:12 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Qua avondeten zijn mn opties echt alleen gebakken aardappeltjes, vlees, kip, vis. En ik maak wel eens een kaaspizza, maar dat gaat meestal niet goed vanwege de tomaat.

Ik weet dat het enorm verwend klinkt
No veggies? Ook niet alternatief klaargemaakt (in een ovenschotel of wokgerecht ofzo)?

Kan je er niet goed tegen of vind je het niet lekker?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65463639
tvp
pi_65463659
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:12 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Qua avondeten zijn mn opties echt alleen gebakken aardappeltjes, vlees, kip, vis. En ik maak wel eens een kaaspizza, maar dat gaat meestal niet goed vanwege de tomaat.

Ik weet dat het enorm verwend klinkt
Helemaal geen groente? En eet je ook geen rijst of pasta? Of polenta of gepofte of gekookte aardappel?

En zo ja, waarom eigenlijk niet? [/nieuwsgierig)

[ Bericht 9% gewijzigd door Ewelina op 27-01-2009 18:30:35 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:21:45 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65463704
Dipkip, ga je wel eens uit eten en wat eet je dan?
Ik heb echt een grote hekel aan volwassen mensen die niks lusten . En jij lust wel érg veel niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_65463712
ColdFeet heeft gewoon een oude ziel
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:22:10 #188
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65463715
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef DarkElf het volgende:

[..]

is ze ook hoor, zeker met cosmo's op
zeker als de bh uitgaat!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 18:23:25 #189
163650 Greys
pi_65463741
Dip, ik weet ietsje meer van je achtergrond maar wat ik nog niet weet is: wat gebeurt er als je een hap appelmoes zou nemen? Of een blaadje sla? En dat is een serieuze vraag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65463764
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:12 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Qua avondeten zijn mn opties echt alleen gebakken aardappeltjes, vlees, kip, vis. En ik maak wel eens een kaaspizza, maar dat gaat meestal niet goed vanwege de tomaat.

Ik weet dat het enorm verwend klinkt
Vlees, kip, vis zo houden, gebakken aardappeltjes vervangen door selderieknolpuree (met korstje uit de oven !), kaaspizza vervangen door het pizza-ei. Klaar!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 18:25:01 #191
163650 Greys
pi_65463788
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Dipkip, ga je wel eens uit eten en wat eet je dan?
Ik heb echt een grote hekel aan volwassen mensen die niks lusten . En jij lust wel érg veel niet.
Vikje, kijk uit. Niet meteen van uit gaan dat het een kwestie van 'niet lusten' is en met woorden als hekel gaan strooien. Please
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:29:26 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65463906
Joah, check Chico maar bijvoorbeeld, die wíl wel van alles eten maar kan lang niet tegen alles even goed Zo zijn er genoeg dingen die meespelen.

Of gewoon dingen niet weg kunnen krijgen, daar hadden sommigen hier ook wel last van

Daarom vroeg ik inderdaad al of het een kwestie van niet-lusten of iets anders was
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65463934
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:48 schreef kwakveense het volgende:
in before the lock...

[dagboek] vandaag maar naar de tuinen, want ik sta nog steeds te stuiteren van de stress. en ik slaap slecht en verslaap me daardoor. nu gauw naar kantoor voor het laatste werk-klusje vóór vertrek...[/dagboek]

ik heb bij het bijlezen allemaal reacties bedacht, maar ik ben ze allemaal weer vergeten...sorry!
Alvast veel plezier in Amerika! Ik weet niet of ik hier nog rondloop voor je vertrekt .
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh! Ons bod is geaccepteerd Vanmiddag officieel gesprek met da Hypotheekman! (heh zo klinkt ie als een superheld ) *bubbelt* Ik weet niet wat er nu nog fout kan gaan maar nog steeds durf ik niet opperst blij te zijn
Jeeeeeeeej

En Viking, nu ook succes van mij . Nu vind ik het laat genoeg .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65463970
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:12 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Qua avondeten zijn mn opties echt alleen gebakken aardappeltjes, vlees, kip, vis. En ik maak wel eens een kaaspizza, maar dat gaat meestal niet goed vanwege de tomaat.

Ik weet dat het enorm verwend klinkt
Veel succes met afvallen (al goed bezig) en plezier met posten hier! Wat voor allergie heb jij eigenlijk? Krijg je daar medicijnen voor?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65463973
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Dipkip, ga je wel eens uit eten en wat eet je dan?
Ik heb echt een grote hekel aan volwassen mensen die niks lusten . En jij lust wel érg veel niet.
Dat mag. Ik heb een hekel aan mensen met vooroordelen.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
Dip, ik weet ietsje meer van je achtergrond maar wat ik nog niet weet is: wat gebeurt er als je een hap appelmoes zou nemen? Of een blaadje sla? En dat is een serieuze vraag?
Appelmoes is fruit, als er verder niets aan toegevoegd is kan ik dat prima uit (naja op bosbessen na dan en nog 1 of 2 maar het meeste fruit is prima).

Voor sommige groenten ben ik allergisch, als ik die binnenkrijg zonder het te weten krijg ik last van mn maag en / of darmen (soms 1 van de 2 soms beiden) en ga ik overgeven en krijg ik erg diarree. Van sommige dingen krijg ik ook nog blaasjes in mn mond maar dat zijn er gelukkig niet zo heel veel.

Voor de mensen die moeite hebben met het idee dat ik zo weinig eet: als je een kindje nooit van zn leven bepaalde voedingsstoffen geeft en dat kind wordt groot zonder ooit een groente te hebben verteerd, en het kind is 18 en denkt ha lekker worteltjes, dan trekt de spijsvertering dat niet. Inmiddels ben ik zo vaak over mn nek gegaan van proberen 'normaal te worden' dat ik al over mn nek ga als ik worteltjes voor mn vriend kook het is geen onwil ofzo, het is onwijs kut om zo weinig te kunnen eten en ik schaam me er meer dan genoeg voor, dus als je wat wil weten ofzo prima maar ik zou het echt fijn vinden als het niet veroordeelt wordt. Ik wil niet zo zijn, maar steeds als ik het negeer en toch dingen eet word ik ziek of kots ik over de tafel. Dat kun je moeilijk onderdrukken.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:33:16 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65464029
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat mag. Ik heb een hekel aan mensen met vooroordelen.
Sorry, het was een beetje kortzichtig van me .

Ben wel benieuwd hoe het dan komt dat je zoveel moeite hebt met eten. Maar dat hoef je niet te vertellen hoor, als je dat niet wilt .

O je hebt het al uitgelegd. Duidelijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_65464075
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat mag. Ik heb een hekel aan mensen met vooroordelen.
[..]

Appelmoes is fruit, als er verder niets aan toegevoegd is kan ik dat prima uit (naja op bosbessen na dan en nog 1 of 2 maar het meeste fruit is prima).

Voor sommige groenten ben ik allergisch, als ik die binnenkrijg zonder het te weten krijg ik last van mn maag en / of darmen (soms 1 van de 2 soms beiden) en ga ik overgeven en krijg ik erg diarree. Van sommige dingen krijg ik ook nog blaasjes in mn mond maar dat zijn er gelukkig niet zo heel veel.

Voor de mensen die moeite hebben met het idee dat ik zo weinig eet: als je een kindje nooit van zn leven bepaalde voedingsstoffen geeft en dat kind wordt groot zonder ooit een groente te hebben verteerd, en het kind is 18 en denkt ha lekker worteltjes, dan trekt de spijsvertering dat niet. Inmiddels ben ik zo vaak over mn nek gegaan van proberen 'normaal te worden' dat ik al over mn nek ga als ik worteltjes voor mn vriend kook het is geen onwil ofzo, het is onwijs kut om zo weinig te kunnen eten en ik schaam me er meer dan genoeg voor, dus als je wat wil weten ofzo prima maar ik zou het echt fijn vinden als het niet veroordeelt wordt. Ik wil niet zo zijn, maar steeds als ik het negeer en toch dingen eet word ik ziek of kots ik over de tafel. Dat kun je moeilijk onderdrukken.
Dat lijkt me kut Kun je echt alle groentes niet hebben? En wat ik al eerder zei, pasta, rijst of polenta of gekookte/gepofte aardappel?

Misschien zijn stoofpeertjes bij de maaltijd een optie Vind ik zelf altijd erg lekker. Anders eet je gewoon wat meer fruit ipv groente? Ook bij de maaltijd. Fruit vult ook en is relatief kcal arm.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65464124
nou ja, ik ken CF wel, dus dat ze niet >30 was wist ik wel, maar dacht dat dat niet lang meer duurde
Ja doei.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:36:47 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65464131
Chicoooo!

En Kipski: duidelijk! Dat lijkt me erg lastig, zeg! Nou ja, zie het als een extra uitdaging om goed voor jezelf te zorgen op alle manieren die wél voor je open staan! Zoals fruit dus!
Dan eet je meer fruit (met weinig suiker, volgens mij waren frambozen en pruimen bijvoorbeeld goed, en druiven bijvoorbeeld weer slechter) overdag, en 's avonds dingen die je kan verdragen en een beetje low on calories en high on voedingsstofjes zijn
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65464146
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat mag. Ik heb een hekel aan mensen met vooroordelen.
[..]

Appelmoes is fruit, als er verder niets aan toegevoegd is kan ik dat prima uit (naja op bosbessen na dan en nog 1 of 2 maar het meeste fruit is prima).

Voor sommige groenten ben ik allergisch, als ik die binnenkrijg zonder het te weten krijg ik last van mn maag en / of darmen (soms 1 van de 2 soms beiden) en ga ik overgeven en krijg ik erg diarree. Van sommige dingen krijg ik ook nog blaasjes in mn mond maar dat zijn er gelukkig niet zo heel veel.

Voor de mensen die moeite hebben met het idee dat ik zo weinig eet: als je een kindje nooit van zn leven bepaalde voedingsstoffen geeft en dat kind wordt groot zonder ooit een groente te hebben verteerd, en het kind is 18 en denkt ha lekker worteltjes, dan trekt de spijsvertering dat niet. Inmiddels ben ik zo vaak over mn nek gegaan van proberen 'normaal te worden' dat ik al over mn nek ga als ik worteltjes voor mn vriend kook het is geen onwil ofzo, het is onwijs kut om zo weinig te kunnen eten en ik schaam me er meer dan genoeg voor, dus als je wat wil weten ofzo prima maar ik zou het echt fijn vinden als het niet veroordeelt wordt. Ik wil niet zo zijn, maar steeds als ik het negeer en toch dingen eet word ik ziek of kots ik over de tafel. Dat kun je moeilijk onderdrukken.
Oeh dat klinkt wel rot ja! Allergie/intolerantie voor bijna alle groentes. Hebben ze hier eigenlijk wel eens iets mee gedaan bij huisarts/ziekenhuis ofzo? Ik ben ook voor vrij veel dingen intolerant (ook als ik steeds weer probeer ze te eten), maar heb nu lichte medicijnen die ik in mag nemen als de buikpijn etc te erg wordt .

Maar snap ook als je absoluut niet aan de pillen wil, ik in eerste instantie ook niet en nog steeds slik ik ze liever niet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65464324
Ik ga maar eens naar training . Kijken of ik nu niet dood neerval na een uurtje .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:43:15 #203
236335 neen
schone schijn
pi_65464344
Ik heb een halve pizza op hier kan ik toch niet op leven
het lijkt niet wat het is
pi_65464383
O, en ik weet weer waarom ik was opgehouden met door het bos rennen: het feit dat ik niet de enige persoon ben die daar rondloopt
De ambtenaren-sportclubjes in de middagpauze met gelijke shirtjes aan vallen nog wel mee, net als de kantoormannen die met broek in de sokken gestopt op de fiets door het bos racen, maar de hondenmensen...die zijn soms echt te erg.

Het spijt me voor de liefhebbers hier, maar ik word niet blij van viervoetige vriendjes die blaffend naar me toe springen en achter me aan rennen. Vooral omdat het toch Den Haag is, en veel mensen dus dit vriendje hebben:

Ooit een keer aangevlogen door een herdershond, met 2 lachende mannen erbij: "Hahaha, hij doet heus niets hoor!" Ja, dat kan ik toch niet ruiken? Voor mij is het gewoon eng.

En dan nog als toetje op mijn rondje rennen vandaag: een stelletje dat naar het bos was uitgeweken, hij bontkraagje, zij een hoofddoekje (!), één hand in zijn broek, en heftig op- en neergaande bewegingen aan het maken tijdens het zoenen.

Als ik rijk word koop ik een eigen bos
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 18:46:31 #205
163650 Greys
pi_65464440
Nou dat was me het rondje wel Laureline! (sorry, dat van die honden snap ik helemaal, zelfs als hondeneigenaar! maar dat van dat stelletje daar moest ik om lachen )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65464491
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
Nou dat was me het rondje wel Laureline! (sorry, dat van die honden snap ik helemaal, zelfs als hondeneigenaar! maar dat van dat stelletje daar moest ik om lachen )
Ze gingen zelfs harder tekeer toen ik (ook maar iets sneller!) langsrende!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:48:17 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65464498
Ik ga ook maar weer hardlopen .

Ik fietste om een uur of 5 ( 's nachts dus) een keer door het winkelcentrum naar huis toen ik uit was geweest en toen zag ik gewoon een jongen en een meisje neuken tegen de muur van een winkel aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_65464499
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:35 schreef Ewelina het volgende:
Dat lijkt me kut Kun je echt alle groentes niet hebben? En wat ik al eerder zei, pasta, rijst of polenta of gekookte/gepofte aardappel?
Nee. Het is echt heel debiel, het lijkt me allemaal heerlijk, vooral pasta vind ik vaak zo heerlijk ruiken. Maar dan dus wel gewoon over mn nek gaan he

Het is me nog niet gelukt iets te eten zonder ziek te worden, wat ik vroeger niet heb gehad. Geldt ook voor dingen als andere smaken thee, andere smaken chips naja gewoon niet zo'n leuke jeugd gehad en daar schijnt het dan aan te liggen (volgens psych). Ik probeer me er voor nu maar bij neer te leggen, en eerst andere gevolgen op te lossen (o.a. die verslaving) en hopelijk als mn vaarwater wat rustiger wordt en mn lijf ook dat het makkelijker gaat. Met het afkicken heb ik ook weer een paar weken alles dr uit gegooid en sindsdien is mn maag nog niet rustig, soms komt het er al uit als ik hoest smakelijk praatje zo
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:35 schreef Ewelina het volgende:
Misschien zijn stoofpeertjes bij de maaltijd een optie Vind ik zelf altijd erg lekker. Anders eet je gewoon wat meer fruit ipv groente? Ook bij de maaltijd. Fruit vult ook en is relatief kcal arm.
Stoofpeertjes vind ik vreselijk fruit bij het eten doe ik niet echt, ik vind dat een beetje gek. Gebakken aardappels en partjes sinaasappels ofzo ik probeer nu dus om rond 4 uur / half 5 twee stuks fruit te eten, dan eet ik met het avondeten veel minder en dan komt het eigenlijk op het zelfde neer lijkt me. Vandaag is het gelukt oh en ik probeer wel het avondeten wat minder erg te maken dan het was, ik bak mn aardappels tegenwoordig in de oven (dat is voor mij dus al echt een overwinning want het smaakt toch net even anders) en ik heb van die mayo met minder kcal.

Babysteps zullen we maar zeggen vind het nogal genant dit. Had me voorgenomen dr niks over te zeggen en whoppa, half levensverhaal
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:48:19 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65464502
Aaaaalles is liefdeeee! Aaaaaalles is liefde, voor wie samen in een bos aan het fappen is, aaaaaalles is liefde!!

En nu ga ik een schnitzel met rode kool soldaat maken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65464507
Laureline:

dat heb ik ook eens gehad bij het hardlopen in Arnhem

hond bleef maar tegen me opspringen en blaffen enzo tijdens het hardlopen, en de eigenaar van 't beest deed gewoon niets en bleef op 100 meter afstand lachend staan en roepen: hij bijt niet hoor!

Toen hij begon te grommen omdat ik 'm weg wilde hebben ben ik écht boos geworden op 't mens, en naar haar toe gerend, en vervolgens begon ze op mij te schelden dat ik haar hond met rust moet laten, wat hij deed écht niets

gelukkig kwam er iemand anders aan die ook eerder last had gehad van de hond. Die zei het iets minder subtiel: "Als ik dit nog een keer zie verkoop ik 'm zo'n rotschop dat.... "

Blijkbaar heeft ze dat beest gewoon niet onder de duim, maar laat 'm wel los rondlopen.. zó vervelend..
Ja doei.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:48:42 #211
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65464522
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
Nou dat was me het rondje wel Laureline! (sorry, dat van die honden snap ik helemaal, zelfs als hondeneigenaar! maar dat van dat stelletje daar moest ik om lachen )
Dat zal Bontkraagje ook gedacht hebben
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:50:31 #212
236335 neen
schone schijn
pi_65464570
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook maar weer hardlopen .

Ik fietste om een uur of 5 ( 's nachts dus) een keer door het winkelcentrum naar huis toen ik uit was geweest en toen zag ik gewoon een jongen en een meisje neuken tegen de muur van een winkel aan .
Wat is de aanleiding van deze post? Het feit dat honden tegen hardlopers opspringen?
het lijkt niet wat het is
pi_65464601
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Kan je niet 'opnieuw' leren eten, zeg maar als een klein kind, langzaam de groenten in licht verteerbare vorm invoeren? Dan zou je toch misschien voorzichtig een beetje door de aardappels, of omelet kunnen doen! Of is het volgens de artsen nu voor altijd, en niets meer aan te doen, deze lichamelijke toestand?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:51:57 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65464614
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:50 schreef neen het volgende:

[..]

Wat is de aanleiding van deze post? Het feit dat honden tegen hardlopers opspringen?
Laureline zag onderweg een stelletje rotzooien en dat deed mij aan dit geval denken .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:53:27 #215
236335 neen
schone schijn
pi_65464667
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Laureline zag onderweg een stelletje rotzooien en dat deed mij aan dit geval denken .
Goed dat je het zegt! Ik had het gewoon niet gelezen
het lijkt niet wat het is
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 18:54:09 #216
163650 Greys
pi_65464681
Dip ik vind het juist goed dat je veel verteld hebt! Dan wordt het ook een beetje duidelijk voor de mede-Slankies
Over die stoofpeertjes: warm vind ik ze gruwelijk, net sponsjes, maar koud! Mjam! Lust jij ze koud ook niet?
Als je appelmoes wel lust en kunt eten dan kan je misschien toch die cranberry-rabarber een keertje proberen of de Hak verwenfruit appelmoes met peer en kaneel ofzo? Of met passievrucht, heb je ook nu!

Overigens moet je het ook maar gewoon zeggen als je kriegel wordt van alle (goedbedoelde) adviezen hoor, dan hou ik er mee op
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65464754
Ben ff mn nieuwe MP3-speler (4 GB ipv de 1 die ik in mn telefoon had) vol aan het knallen LOL vindt mn pc minder leuk!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:57:20 #218
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65464756
Ik heb hongerrrr maar we eten pas om 20.00!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65464787
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:37 schreef Chicolate het volgende:
Oeh dat klinkt wel rot ja! Allergie/intolerantie voor bijna alle groentes. Hebben ze hier eigenlijk wel eens iets mee gedaan bij huisarts/ziekenhuis ofzo? Ik ben ook voor vrij veel dingen intolerant (ook als ik steeds weer probeer ze te eten), maar heb nu lichte medicijnen die ik in mag nemen als de buikpijn etc te erg wordt .
Ja ik ben wel door de medische en psychische molen geweest, het is alleen lastig om ergens terecht te komen waar ze dingen van beide weten (want het is natuurlijk een deel het een en een deel het ander). Psychologen willen niet begeleiden als niet eerst allergieen uitgesloten zijn, artsen gooien het er op dat ik gewoon veel allergieen en een spastische darm heb en nog een paar dingen en met behulp van een dietiste uit moet zoeken wat wel en niet werkt... En de dietiste zat met dr handen in het haar en kwam uit op wat ik al at maar dan regelmatiger en meer fruit er bij (ik at toen geen fruit, nu wel). Toen weer een psycholoog maar die vind weer dat eerst de oorzaken moeten worden aangepakt en ziet dit als symptomen, dus dat duurt nog een tijd.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:37 schreef Chicolate het volgende:
Maar snap ook als je absoluut niet aan de pillen wil, ik in eerste instantie ook niet en nog steeds slik ik ze liever niet.
Ik heb wel medicijnen (Omeprazol en iets anders, met goeie bacterieen, een soort Uberyakult), maar dat doet dus helaas niet genoeg. Had ik ook niet verwacht hoor, een groot deel is immers psychisch. En pilletjes daarvoor helpen ook niet, heb ik ook al geprobeerd. Mn arts vergelijkt me met die hond van Pavlov, maar dan een die gaat kotsen
pi_65464859
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
Dip ik vind het juist goed dat je veel verteld hebt! Dan wordt het ook een beetje duidelijk voor de mede-Slankies
Over die stoofpeertjes: warm vind ik ze gruwelijk, net sponsjes, maar koud! Mjam! Lust jij ze koud ook niet?
Als je appelmoes wel lust en kunt eten dan kan je misschien toch die cranberry-rabarber een keertje proberen of de Hak verwenfruit appelmoes met peer en kaneel ofzo? Of met passievrucht, heb je ook nu!

Overigens moet je het ook maar gewoon zeggen als je kriegel wordt van alle (goedbedoelde) adviezen hoor, dan hou ik er mee op
Niet kriegel, het is hartstikke lief bedoelt en dat doet me goed. Maar op het moment ben ik bezig met de bouwsteentjes die ik heb een gezonder iets te bouwen, en durf ik het niet aan nieuwe toe te voegen omdat het introduceren van nieuwe bestanddelen / bereidingswijzen me meestal terug bij af brengt (af zijnde: leven op het merk chips dat mn ma me voerde als avondeten).
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:00:21 #221
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65464862
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:58 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja ik ben wel door de medische en psychische molen geweest, het is alleen lastig om ergens terecht te komen waar ze dingen van beide weten (want het is natuurlijk een deel het een en een deel het ander). Psychologen willen niet begeleiden als niet eerst allergieen uitgesloten zijn, artsen gooien het er op dat ik gewoon veel allergieen en een spastische darm heb en nog een paar dingen en met behulp van een dietiste uit moet zoeken wat wel en niet werkt... En de dietiste zat met dr handen in het haar en kwam uit op wat ik al at maar dan regelmatiger en meer fruit er bij (ik at toen geen fruit, nu wel). Toen weer een psycholoog maar die vind weer dat eerst de oorzaken moeten worden aangepakt en ziet dit als symptomen, dus dat duurt nog een tijd.
[..]

Ik heb wel medicijnen (Omeprazol en iets anders, met goeie bacterieen, een soort Uberyakult), maar dat doet dus helaas niet genoeg. Had ik ook niet verwacht hoor, een groot deel is immers psychisch. En pilletjes daarvoor helpen ook niet, heb ik ook al geprobeerd. Mn arts vergelijkt me met die hond van Pavlov, maar dan een die gaat kotsen
Dat moet je tegen je psycholoog zeggen! Pavloviaanse conditionering is een van de breekpunten in de ontwikkeling van Psychologie als wetenschap gebleken. En als je psycholoog je dan nog niet wil helpen is 'ie gewoon stom!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:04:11 #222
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65464974
Ben ik tegenwoordig de topickiller?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:05:01 #223
236335 neen
schone schijn
pi_65464998
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:04 schreef Muis006 het volgende:
Ben ik tegenwoordig de topickiller?
Wish Cambuur luck!
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:06:26 #224
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65465043
nee hoor!

vikje, veel succes morgen!!

en dipkip, ik herke veel van wat je zegt hoor! in mildere vorm, dat wel!
maar ik had het laatst ook, iemand had speciaal voor mij geroosterde paprika uit een pot, ipv tomaatjes (die lust ik niet), maar ik krijg dat dus niet weg...vanwege hoe het voelt in mn mond. ik probeerde een goeie hap, maar ik zat dus echt te kokhalzen aan tafel, terwijl ik de smaak echt héérlijk vond....dat voelt zo genant....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:07:24 #225
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65465077
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:05 schreef neen het volgende:

[..]

Wish Cambuur luck!
Nou vooruit omdat ik het clublied van Cambuur niet ken!

Voor blauw-geel (of is het geel-blauw?) gezongen
vol man'lijke kracht
een lied met ons allen want eendracht maakt macht

Wij trekken ten strijde een strijd vol van vreugd
vooruit nu blauw-gelen, vooruit Cambuur Leeuwarden!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:07:44 #226
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65465091
Wanneer ga jij nou weg Kwakkie, toch al héél bijna?
Prrrrr
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:09:20 #227
236335 neen
schone schijn
pi_65465140
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou vooruit omdat ik het clublied van Cambuur niet ken!

Voor blauw-geel (of is het geel-blauw?) gezongen
vol man'lijke kracht
een lied met ons allen want eendracht maakt macht

Wij trekken ten strijde een strijd vol van vreugd
vooruit nu blauw-gelen, vooruit Cambuur Leeuwarden!
Bedankt
Ik weet niet of er een clublied is trouwens ik ken alleen het liedje wat wordt gespeeld als ze scoren of winnen.

Nogmaals bedankt!
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:10:05 #228
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65465159
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:09 schreef neen het volgende:

[..]

Bedankt
Ik weet niet of er een clublied is trouwens ik ken alleen het liedje wat wordt gespeeld als ze scoren of winnen.

Nogmaals bedankt!
Ah joh dan gebruik je bovenstaande toch! Moet je alleen niet in Eindhoven zingen want dan krijg je eerst een klap op je muil, voordat ze je verbeteren
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65465257
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Dat moet je tegen je psycholoog zeggen! Pavloviaanse conditionering is een van de breekpunten in de ontwikkeling van Psychologie als wetenschap gebleken. En als je psycholoog je dan nog niet wil helpen is 'ie gewoon stom!
Oh dat heb ik wel gezegd het idee was dat ik door de herinneringen aan vroeger weer opnieuw bekrachtigd word in die connectie. Dus moet ik leren omgaan met vroeger voor we kunnen beginnen met hapje wortel --> kusjekroel.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:13:58 #230
236335 neen
schone schijn
pi_65465312
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ah joh dan gebruik je bovenstaande toch! Moet je alleen niet in Eindhoven zingen want dan krijg je eerst een klap op je muil, voordat ze je verbeteren
FC Eindhoven
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:14:27 #231
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65465328
ja, al bijna poez! ik ga morgenmiddag naar mn ouders, en dan donderdagochtend vroeg vlieg ik.... wha!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:15:13 #232
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65465358
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef neen het volgende:

[..]

FC Eindhoven
Ja ik vind ze maar stom nu!

Cocu moet trainer worden van de selectie en Ruudje moet zo onderhand eens terugkomen!
En Henke Larsson mag er ook bij van mij
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:15:38 #233
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65465374
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef kwakveense het volgende:
ja, al bijna poez! ik ga morgenmiddag naar mn ouders, en dan donderdagochtend vroeg vlieg ik.... wha!
Oww spannend! Wanneer ben je voor het laatst hier te vinden, voor je vertrekt?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65465476
Trouwens SHE ik heb nog een reden gevonden om AH te haten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik koop er echt geen lolly meer stelletje lullo's!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 19:18:51 #235
163650 Greys
pi_65465478
Ohhhh Kwak, wat snel al!!! Ben je er een beetje klaar voor, voor je gevoel?
Heb je er zin an?

Dip, ik snap het, van je bouwsteentjes! Ik zal stoppen met proberen nieuwe dingen te verzinnen om die 'door je strot te douwûh' tot jij aangeeft dat je wel wat ideetjes zou kunnen gebruiken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:21:57 #236
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65465568
Hoeiiii Kwak, dat is echt heel bijna...spannend zeg, heb je je pilletjes tegen de stress al gescoord?
Prrrrr
pi_65465605
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens SHE ik heb nog een reden gevonden om AH te haten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik koop er echt geen lolly meer stelletje lullo's!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:23:40 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65465620
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:14 schreef kwakveense het volgende:
ja, al bijna poez! ik ga morgenmiddag naar mn ouders, en dan donderdagochtend vroeg vlieg ik.... wha!
Heel veel plezier, kwak! .
Ik ga nu m'n tas inpakken en dan bankhangen (want moe) en dus offline. Zal morgenochtend voor ik wegga nog even een kusje komen brengen .
Niet meer actief op Fok!
pi_65465637
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]


Principe kwestie
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:26:28 #240
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65465708
nog niet echt (ik ben gestresst en ik moet nog veel te veel doen)
maar dat komt vast wel snel...

strespillen gescoord, maar 1tje werkt vast niet binnen een half uur...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:29:03 #241
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65465812
succes Vik!

En veel plezier in the US of A kwak! ik ga nu richting t vriendje en dan morgen voor een fieldtrip naar finland, dus ben ook even niet online! Fijne avond en tijd allemaal!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65465896
Ik heb mezelf doelen gesteld om het afvallen iets makkelijker te maken

Bij 55 kilo een keer uit eten of lunchen met vriendlief
Bij 53 kilo bestellen bij H&M

Ik neem aan dat ik met 53 kilo wel klaar ben Wel stom, eigenlijk hoef ik 'maar' vier kilo af te vallen, maar moeilijk dat het is!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65465972
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heel veel plezier, kwak! .
Ik ga nu m'n tas inpakken en dan bankhangen (want moe) en dus offline. Zal morgenochtend voor ik wegga nog even een kusje komen brengen .
Sterkte morgen!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:39:08 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65466186
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heel veel plezier, kwak! .
Ik ga nu m'n tas inpakken en dan bankhangen (want moe) en dus offline. Zal morgenochtend voor ik wegga nog even een kusje komen brengen .
Succes Viking!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:41:24 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65466263
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb mezelf doelen gesteld om het afvallen iets makkelijker te maken

Bij 55 kilo een keer uit eten of lunchen met vriendlief
Bij 53 kilo bestellen bij H&M

Ik neem aan dat ik met 53 kilo wel klaar ben Wel stom, eigenlijk hoef ik 'maar' vier kilo af te vallen, maar moeilijk dat het is!
Klinkt goed!

Ze zeggen wel eens 'de laatste loodjes wegen het zwaarst', maar da's hier niet echt van toepassing Nouja, symbolisch wel, maar letterlijk niet zeg maar!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65466342
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Klinkt goed!

Ze zeggen wel eens 'de laatste loodjes wegen het zwaarst', maar da's hier niet echt van toepassing Nouja, symbolisch wel, maar letterlijk niet zeg maar!
Inderdaad, ik begin net Al woog ik wel 61 kilo toen ik hier binnen kwam huppelen (ergens in de zomer?)

Ik reken er maar gewoon op dat het lang duurt, dan kan het alleen maar meevallen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 19:45:06 #247
163650 Greys
pi_65466391
Vikje, dan wens ik je nu alvast heel veel succes en sterkte morgen!
Want ik denk niet dat ik morgenochtend online kan (crematie oma van Heer G).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65466576
Even een veel plezier voor Kwakkie in the US of A.

You go girl
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65466580
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
Dip, ik snap het, van je bouwsteentjes! Ik zal stoppen met proberen nieuwe dingen te verzinnen om die 'door je strot te douwûh' tot jij aangeeft dat je wel wat ideetjes zou kunnen gebruiken!
je bent een schatje hoor
pi_65466615
Kwakje, veel plezier in Amerika! Je komt ons wel af en toe updaten toch?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')