abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_65429195
Aanstaande woensdag is het zo ver, dan is de verkiezing van het Schoolmeisje van het Jaar. Vandaag berichtte ik daar over op de FOK!frontpage en tot mijn verrassing meldde enkele deelneemsters zich bij mij. Het begon met Sanne (modelsanne) en inmiddels hebben ook Wieneke (mizzieme), My, Wendy, Ilse (iesies), Thyrza (Xthyrza) en Petri (Faberyayo) zich gemeld op FOK!.

In dit topic zullen ze zich voorstellen, kunnen jullie vragen stellen, uiteraard foto's bekijken en discussiëren over de dames.

De dames:

Sanne
Sanne
21 jaar
Woonachtig in Drachten
Studeert aan de Pabo
Hyves: http://dark-sanne.hyves.nl/
>> meer informatie over Sanne

Wieneke
Wieneke
20 jaar
Woonachtig in Leeuwarden
Studeert Vrijetijdsmanagement
Hyves: http://bangbang.hyves.nl/
>> meer informatie over Wieneke

Janine
Janine
19 jaar
Woonachtig in Leeuwarden
Studeert Detailhandel
Hyves: http://nienville.hyves.nl
>> meer informatie over Janine

Ilse
Ilse
21 jaar
Woonachtig in Amsterdam
Studeert Basisopleiding
Hyves: http://ilserijnders.hyves.nl/
>> meer informatie over Ilse

Petri
Petri
21 jaar
Woonachtig in Leeuwarden en Creil
Studeert Creatieve Therapie
Hyves: http://petrifaber.hyves.nl/
>> meer informatie over Petri

Danielle
Danielle
20 jaar
Woonachtig in Groningen
Studeert Leisure Management
Hyves: http://crissy-daantje.hyves.nl/
>> meer informatie over Danielle

Wendy
Wendy
19 jaar
Woonachtig in Leeuwarden
Studeert Communicatie en Multimedia design
Hyves: http://graphic-wendy.hyves.nl/
>> meer informatie over Wendy

Yori
Yori
23 jaar
Woonachtig in Leeuwarden
Studeert Hoge hotelschool
Hyves: http://judithonnozel.hyves.nl/
>> meer informatie over Yori

My
My
21 jaar
Woonachtig in Leeuwarden
Studeert Communicatie en Multimedia design
Hyves: http://myrthezz.hyves.nl/
>> meer informatie over My

Thyrza
Thyrza
18 jaar
Woonachtig in Leeuwarden
Studeert voor Stewardess
Hyves: http://xthyrza.hyves.nl/
>> meer informatie over Thyrza

FOK!radio
Vanavond om 8 uur is er een FOK!radio uitzending waarin de organisatie en schoolmeisje Sanne zullen worden gebeld voor meer vragen.

Een on-officiële poll:
Poll: Schoolmeisje van het Jaar wordt
  • Sanne
  • Wieneke
  • Janine
  • Ilse
  • Petri
  • Danielle
  • Wendy
  • Yori
  • My
  • Thyrza
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

    Wil je dat je stem ook echt invloed heeft, dan moet je een sms-je sturen. Informatie daar over vind je op de site van Schoolmeisje van het Jaar..

    [ Bericht 0% gewijzigd door HuHu op 27-01-2009 15:52:54 ]
  • pi_65429246
    Sanne

    Vertel kort: wie ben je?
    ik ben Sanne, 21 jaar en woon ik Drachten.
    S spontaan
    A affectief
    N niet te stoppen
    N never say never
    E enthousiast

    Waarom doe je eigenlijk mee aan schoolmeisje van het jaar?
    Super leuke ervaring, nieuwe mensen leren kennen, naamsbekendheid en natuurlijk de prijzen;) oh ja en het feestje woensdag

    Wat voor studie of school doe je dan eigenlijk?
    Ik doe de Pabo op de NHL en het is helemaal mijn ding!

    Wat voor kwaliteiten moet je hebben om schoolmeisje te worden?
    BB oftewel Beauty and Brains. je moet slim, mooi, leuk en lief zijn. ook helpt enthousiasme heel erg denk ik.

    Wat doe je naast schoolmeisje zijn, werken, wonen, relatie, sport?
    Ik werk als gastvrouw bij Sc Heerenveen (Yeah 4e zet em op!) :$ verder snabbel ik af en toe met modellenwerk wat bij. Ik zit op volleybal en dat is echt heel gezellig.

    Waarom zouden we op jou moeten stemmen?
    Omdat ik denk dat ik "het" heb wat een goed schoolmeisje maakt. ik ben spontaan, enthousiast en heb zin om een feestje te vieren woensdag!

    Als je wint, wat dan?
    woaahhh! dan word het één groot feest woensdag!!!







    [ Bericht 52% gewijzigd door HuHu op 26-01-2009 23:10:00 ]
    pi_65429270
    Wieneke

    Wie ben je?
    Wieneke, 20 jaartjes en een student in Leeuwarden city.

    Waarom doe je eigenlijk mee aan schoolmeisje van het jaar?
    Leuk concept, leuke prijzen. Het automatisch behoren tot de halve finale van Student of the Year was een duidelijke motivatie.

    Wat voor studie of school doe je dan eigenlijk?
    Ik doe Vrijetijdsmanagement op Stenden University voorheen de CHN. Voor de mensen die vrijetijdsmanagement niet kennen, kortsamengevat: Management in de vrijetijdssector: recreatie,cultuur en sport.

    Wat voor kwaliteiten moet je hebben om schoolmeisje te worden?
    Ik denk Mind,Body and Soul. Schoolmeisje heeft natuurlijk met school te maken (Mind) daarnaast moet je er nog goed uitzien ( Body) en je moet een persoon zijn met betekenis( Soul)

    Wat doe je naast schoolmeisje zijn, werken, wonen, relatie, sport?
    Ik woon,werk in Leeuwarden. Heb bijbaantje anders is mijn appartementje onbetaalbaar.
    Ik heb een vriendje, en dat is automatisch mijn sport :p.

    Waarom zouden we op jou moeten stemmen?
    Omdat ik vind dat ik het verdien, net als elk ander meisje natuurlijk. Maar ook omdat ik vind dat ik de kwaliteiten van een schoolmeisje bezit. En ik zie dat ik de stemmen heel hard nodig heb!

    Als je wint, wat dan?
    Lachen, gieren , brullen.
    Vriendinnen van me gaan mee, en als ik win, dan mag de barvrouw of man ietsjes harder werken, want dat word 1 groot feest!







    [ Bericht 54% gewijzigd door HuHu op 26-01-2009 19:26:33 ]
    pi_65429302
    Janine




    pi_65429317
    Ilse

    Wie ben je?
    Mijn naam is Ilse Rijnders, 21 jaar jong. Ik ben geboren te Groningen (stad) en rond mijn 10de verhuisd naar een dorpje (Menaldum) in Friesland.
    Desondanks ging mijn hart uit naar de stad en ben daarom verhuisd naar het grote Amsterdam waar ik nu ongeveer 3 jaar woon. Ik ben een nuchter, relaxt, zorgzaam, eerlijk, vrolijk en eigenwijs persoon van aard.

    Waarom doe je eigenlijk mee aan schoolmeisje van het jaar?
    Via Hyves werd mij de hyve door gestuurd van schoolmeisje van het jaar. Ik had op dat moment niets beters te doen (dat bleek, want ik zat op Hyves) en ik vond het wel leuk om een profiel aan te maken. In de eerste instantie had ik niet echt het idee dat het een échte professionele wedstrijd was, maar een opdracht voor school van een aantal studenten uit Leeuwarden. Maar mijn idee klopte niet en daar sta ik dan, in de top 10.

    Wat voor studie of school doe je dan eigenlijk?
    Ik volg de basisopleiding op de kunstacademie in Utrecht. Op de HKU (Hogeschool voor de kunsten in Utrecht). Deze opleiding duurt een jaar en ben nu bezig met mijn laatste halfjaar. Na dit jaar stroom ik door naar de opleiding Interior Architecture op dezelfde school.

    Wat voor kwaliteiten moet je hebben om schoolmeisje te worden?
    Ik denk dat je sterk in je schoenen moet staan qua sociaal gebied, want je moet toch wel veel stemmen voor jezelf winnen. Als je veel mensen kent dan gaat dat veel gemakkelijker dan dat je het op z'n beloop laat gaan. Je moet er wel iets voor willen doen dus. Verder moet je denk ik een bepaalde uitstraling hebben en een paar goede foto's van jezelf hebben.

    Wat doe je naast schoolmeisje zijn, werken, wonen, relatie, sport?
    Ik werk bij twee bedrijven die speciaal gericht zijn op studenten. Het ene bedrijf is een soort uitzendbureau voor studenten, je kunt dan elke keer ingezet worden bij een ander bedrijf. Het andere bedrijf is een promotiebureau. Bij dit bedrijf ga je op pad met een team om verschillende gratis producten uit te delen op locatie. Zoals ik al eerder vertelde woon ik nu ongeveer 3 jaar in onze hoofdstad, hier woont dan ook mijn vriend. Een echte Amsterdammer in hart en nieren. Momenteel sport ik niet, maar aangezien je in Amsterdam alles op de fiets doet kom ik wel aan mijn dagelijkse beweging.

    Waarom zouden we op jou moeten stemmen?
    Niets moet natuurlijk, maar ik zou gek zijn als ik niet zou zeggen dat ik supergraag zou willen winnen. Ik ben namelijk een super fanatiek persoon en nu ik eenmaal in die top 10 sta ga ik er ook écht voor. Ik heb de afgelopen jaren niet zoveel geluk gehad in mijn leven, en iedereen heeft mij dit jaar een beter jaar gewenst. Ik hoop dat dan ook echt gaat gebeuren en het zou leuk zijn als dat met deze wedstrijd zal woren ingeluidt! Dus stem! Sms: WIN NOA 04 naar 3010..haha ja, ..ik moet het toch proberen.

    Als je wint, wat dan?
    Ten eerste ben ik dan ongelofelijk verbaasd, ik ben namelijk niet een van de personen die gedurende de gehele wedstrijd in de top 3 heeft gestaan. (wel daar in de buut, maar dat geeft niet echt een zeker gevoel van een podiumplaats).Verder als ik win, tja, dan heb ik gewonnen en dan win ik die felbegeerde prijzen waar ik dan ontzettend blij mee zal zijn!! Maar ook al win ik niet; ik ben alle hulp heel erg dankbaar, de stemmers en natuurlijk alle mensen die geholpen hebben aan elke manier van promotie.







    [ Bericht 36% gewijzigd door HuHu op 27-01-2009 08:30:57 ]
    pi_65429340
    Petri

    Wie ben je?
    Ik ben Petri Faber, 20 jaar en ben student(e).

    Waarom doe je eigenlijk mee aan schoolmeisje van het jaar?
    Ik ben bij de wedstrijd/het evenement terecht gekomen, doordat ik werd gevraagd er promotie-model voor te staan/zijn. Zo heb ik een fotoshoot gehad en 3 filmpjes (teasers) opgenomen. Ik had niet gelijk in m'n hoofd om mee te doen, maar de organisatie heeft me eigenlijk een beetje aangemoedigd me toch aan te melden! En toen ik eenmaal mee deed, ben ik er ook voor gegaan! Nu ik in de top 10 zit, lijkt het me steeds leuker de wedstrijd te winnen. Je krijgt de titel en een leuk aantal prijzen en wie weet wat voor deuren het verder nog voor je kan openen in de toekomst!

    Wat voor studie of school doe je dan eigenlijk?
    Ik studeer Creatieve Therapie, richting drama, op Stenden University. Ik ben nu tweedejaars en heb m'n eerste (orientatie)stage er bijna opzitten (deze week de laatste dagen)!

    Wat voor kwaliteiten moet je hebben om schoolmeisje te worden?
    Ik denk dat je er de looks voor moet hebben, maar daarnaast ook de brains! Het heet natuurlijk ook niet voor niks 'School'meisje van het jaar! Ook vind ik het belangrijk dat je jezelf bent/blijft. Dat je aan de mensen laat zien wie/hoe jij bent, zodat de mensen duidelijk weten waar ze precies op stemmen en wat ze aan je hebben.

    Wat doe je naast schoolmeisje zijn, werken, wonen, relatie, sport?
    Ik werk al heel wat jaren in de supermarkt in Creil (lekker suf, he?!;)), het dorp waar ik vandaan kom. Ik woon op kamers in Leeuwarden omdat ik daar studeer, maar ga elk weekend weer terug naar Creil. Dat is een klein dorpje in de Noordoostpolder in Flevoland. Qua sport doe ik momenteel aan Step-aerobics en Pole-Fitness. Verder heb ik geen relatie.

    Waarom zouden we op jou moeten stemmen?
    Omdat ik denk dat ik wel alles in me heb om hét Schoolmeisje van het jaar te kunnen worden/zijn. Daar waar ik het net had over looks, brains en persoonlijkheid; ik denk dat ik dat wel heb en kan laten zien aan de mensen! Daarnaast zou ik het ook gewoon heel graag willen winnen, omdat ik vind dat ik het wel verdien. Ik heb namelijk ook geen model(len)-achtergrond/carriere (terwijl sommigen van ons dat wél hebben), dus vind ik dat ik die kans wel verdien.

    Als je wint, wat dan?
    Dan ben ik heel erg blij, haha! Sowieso al omdat ik nooit wat win en al helemaal niet zoiets! Het zou me gewoon heel erg goed doen, voor mezelf. Daarnaast zou ik ook gewoon heel erg blij zijn met de prijzen! Een professionele fotoshoot is bijv. iets wat ik echt al zo lang wil, maar wat er nooit van komt. Een professionele fotoshoot, een digitaal portfolio; het heeft allemaal wat te maken met het modellenwereldje, en ik zou best wel eens willen zien hoe ver ik daarbinnen kan komen! Dus; gun mij die kans en stem!!!;) Sms WIN NOA 10 naar 3010 of ga naar www.schoolmeisjevanhetjaar.nl en stem op Petri (bij het kopje 'Schoolmeisjes', en dan kun je onderaan sterren geven). Dankjewel!;)






    [ Bericht 76% gewijzigd door HuHu op 26-01-2009 22:47:28 ]
    pi_65429368
    Danielle



    pi_65429385
    Wendy

    Wie ben je?
    Ik ben Wendy-Joyce, net 20 en
    Ik ben altijd erg spontaan, vrolijk en uitdagend maar vooral altijd mijzelf!

    Waarom doe je eigenlijk mee aan schoolmeisje van het jaar?
    Haha! het was eigenlijk een grapje twee vrienden gaven mij op en we wouden als grapje
    ook nog één van de jongens opgeven maar hebben dit later maar niet gedaan. Toen ik
    eenmaal online stond ging ik serieus mee doen en nu doe ik ook serieus mee.

    wat voor studie of school doe je dan eigenlijk?
    ik zit nu op de NHL en volg daar de opleiding CMD, Communication Media Design.
    Ik ben erg geinteresseerd in de richting animatie, maar weet nog niet precies welke
    richting ik later op wil. Verder volg ik een cursus Japans ik zou graag een stage
    willen volgen in Japan

    Wat voor kwaliteiten moet je hebben om schoolmeisje te worden,
    Elk meisje op school, is in feite een schoolmeisje, De japanse zijn het leukst.
    Vooral omdat ik veel anime kijk! Je moet spontaan zijn en gemotiveerd zijn op school,
    dat vind ik vooral belangrijk! Verder maakt het niet zozeer uit denk ik hoe je er uitziet
    het gaat er om wie de beste uitstraling heeft!

    Wat doe je naast schoolmeisje zijn, werken, wonen, relatie, sport?
    Ik ben pas verhuisd, Ik woonde eerst in het centrum van Leeuwarden en ben nu verhuisd
    naar een grotere woning net buiten de stad.

    Werken, Ik deed eerst callcenter werk, maar dat is echt niets voor mij en dus ben
    ik nu op zoek naar iets anders

    Voor mij is WoW, World of Warcraft ook nog een spel waar ik mijn stoom op kan afblazen
    ook al ben ik nog niet zo lang actief vind ik het een erg leuk spel!!

    Relatie, Ja, 't is een schatje

    Waarom zouden we op jou moeten stemmen?
    In het begin was het voor mij een grapje, toen ik zag dat je een fotoshoot kon winnen en
    natuurlijk zoveel meer zijn echt dingen die ik kan gebruiken!

    Mijn foto's zijn echt heel oud! de enige die recent is, is die van het gala de rest
    is 2 jaar oud en ik ben inmiddels 10 kg afgevallen. Dus ik heb nieuwe nodig!

    Ik de afgelopen veel meegemaakt en een keer wat winnen zou mij een goed gevoel geven
    en de rest een beetje doen vergeten! en motivatie geven voor de komende periode!

    Als ik win, wat dan?
    Dan zal ik genieten van de prijzen die ik krijg! en erg blij zijn! en ook voor de mensen
    die op mij hebben gestemd en die mij hebben gesteund!






    [ Bericht 71% gewijzigd door HuHu op 26-01-2009 22:38:51 ]
    pi_65429409
    Yori



    pi_65429433
    My

    wie ben je?
    My Huong 21 jaar uit leeuwarden

    Waarom doe je eigenlijk mee aan schoolmeisje van het jaar?
    Ik doe de opleiding communicatie en multimedia design, en dit organiseerde ze bij mij op de opleiding.. Dus heb ik mij voor de lol ingeschreven!

    Wat voor studie of school doe je dan eigenlijk?
    Zie vraag hierboven

    Wat voor kwaliteiten moet je hebben om schoolmeisje te worden?
    Een meisje die er leuk uitziet en ook leuk en spontaan is!

    Wat doe je naast schoolmeisje zijn, werken, wonen, relatie, sport?
    Ik ben een freelance vormgever en werk als model bij egosmodels international, ik reis elke jaar 2x, ben gek op diverse culturen, en hou van lekker eten en koken, en rij wekelijks paard!

    Waarom zouden we op jou moeten stemmen?
    mensen moeten zelf weten op wie ze stemmen, van mij hoef het niet zo..

    Als je wint, wat dan?
    zou wel grappig zijn







    [ Bericht 47% gewijzigd door HuHu op 26-01-2009 22:41:33 ]
    pi_65429457
    Thyrza

    Ik ben Thyrza 18 jaar daarmee ook volgens mij de jongste die aan de verkiezing mee doet!
    Ik doe stewardesse opleiding waarom ? omdat ik echt van reizen hou en van andere culturen ik wil ook graag de eerste plek winnen aangezien we daarmee een reis naar frankrijk kunnen krijgen.Naast het schoolmeisje zijn hou ik van dansen ,boksen en tegen een leuk feestje zeg ik geen nee .Als ik win? ga ik zorgen voor de leukste vervolg fotoshoot dus beter laten jullie me winnen!! Jullie moeten op mij stemmen omdat ik het spontaanste en vast en zeker het brutaalste en leukste schoolmeisje ben van het jaar ,spicey genoeg om te winnen !





    [ Bericht 11% gewijzigd door HuHu op 27-01-2009 15:45:51 ]
    pi_65429476
    Ik zou zeggen, barst los met vragen, opmerkingen, complimentjes of weet-ik-veel-wat. Maar hou het wel netjes.
    pi_65430207
    Zo, wel een groot begin in ieder geval
      Moderator maandag 26 januari 2009 @ 19:42:00 #14
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_65430680
    Mooie foto :



    *edit*

    Toch iets teveel aan gesleuteld als je het mij vraagt
    Recordhouder aantal posts op één dag.
    4045
    onlogisch
    pi_65430871
    pi_65437757
    Net op de radio geweest en op de chat reuze gezellig met jullie fokkers :p hah
    pi_65438665
    Ik heb wat korte interviews met verschillende schoolmeisjes in de start-post gezet.
    pi_65438875
    Wow. Modellen en breezersletjes door elkaar. Ook niet echt eerlijk voor sommige meiden.
    Don't pray for easy lifes, pray to be a stronger person.
    pi_65440428
    ik was ook op de radio errrruuuggg gaaf!!!
      dinsdag 27 januari 2009 @ 00:32:08 #20
    193759 BartUlft
    Working on a dream
    pi_65442381
    hoorde het was erg leuk!
      dinsdag 27 januari 2009 @ 00:46:12 #21
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_65442676
    Ik ben voor My!
    Maar wat is er met deze foto gebeurd?

    Iets té veel sharpening?


    Sanne, je wenkbrauwen
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_65444946
    Ook het interview met Ilse staat nu in de start van dit topic.
    pi_65445518
    En blijven ze na de verkiezingen ook nog op FOK!, of komen ze hier alleen om aandacht vragen ?

    Ik ga trouwens voor die Chinese. Wat een lekker wijf zeg. Daar zou ik wel eens een menutje 69 bij willen afhalen.
    U MAD?
    pi_65445625
    ik vind niet dat het nou stuk voor stuk schoonheden zijn ofzo
      dinsdag 27 januari 2009 @ 09:28:48 #25
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_65445767
    Ik vind ze echt allemaal tegenvallen.
    Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')