abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_233073
Maandag zijn de laatste nominaties. Alhoewel ik in begin nog vrij zeker was , dat Ruud en Willem niet op elkaar zouden stemmen begin ik naderhand toch te twijvelen
Dus, bij deze:
Ruud : Karin en Willem
Bart : Karin en Willem
Willem : Bart en Karin
Karin : Bart en Ruud
Ttl:
Karin 3 x
Wilem 2 x
Bart 2 x
Ruud 1 x
Roepen jullie maar !!!!!!!
pi_233074
Wat ik zelf denk te signaleren is dat er nu twee partijen onstaan nl. die van Karin en Bart, en Ruud en Willem, dus daarmee krijg je volgens mij een iets ander verhaal.
Ik denk dat het er zo gaat uitzien:

Karin: Bart en Ruud
Bart: Willem en Karin
Willem : Bart en Karin
Ruud: Karin en Bart

Bart 3x
Ruud 1x
Willem 1x
Karin 3x

Dus zal het a.s. maandag tussen Bart en Karin gaan, ik hoop van niet, want dan zal waarschijnlijk Bart eruit gaan.

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_233075
Ik heb het nog nooit zo moeilijk gevonden maar ik zal toch proberen om een nominatie neer te zetten.

Bart: Karin en Willem
Ruud: Willem en Karin
Karin: Bart en Ruud
Willem:Bart en Karin

Karin 3x
Bart 2x
Willem 2x

Laten we hopen dat het exit Willem wordt.

pi_233076
Sorry Angelina, maar ik denk dat Ruud nooit zijn maatje Willem eruitwipt.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_233077
My guess:

Bart: Willem / Ruud
Ruud: Bart / Karin
Willem: Bart / Ruud
Karin: Bart / Ruud

Bart & Ruud beide 3 keer genomineerd.

Bart d'ruit!

  zondag 19 december 1999 @ 12:04:00 #6
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_233078
Tot zover lijken jullie voorspellingen gebaseerd op de volgende gedachtengang van de bewoners: 'als ik met 1 persoon in het huis over zou blijven, met wie zou dat dan zijn', om op die manier tot de 2 genomineerde namen te komen. Maar nu ze het steeds meer over het geld hebben en de sfeer hierdoor grimmiger lijkt te worden......zouden ze dan niet in hun beslissing meenemen 'met wie moet ik overblijven om zelf zoveel mogelijk kans te maken'?

Of zouden ze zover nog niet doordenken?

live life in beats per minute
pi_233079
Laatste keer dit jaar dat ik hier schrijf, over een paar uur gaat mijn vliegtuig richting Thailand. Maar wees niet bevreesd, ik bel van daar uit wel even naar Nederland om te zien of ik gelijk had

Bart: Willem en Ruud
Willem: Karin en Bart
Ruud: Bart en Karin
Karin: Bart en Ruud

Bart: 3x
Willem: 1x
Ruud: 2x
Karin: 2x

Ruud gaat eruit. Bart wint.

Ik geef meteen toe, ERRUG saaie voorspelling.

Wel jammer dat ik het ga missen ;-)

*** I have this condition ***
  zondag 19 december 1999 @ 12:56:00 #8
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_233080
Ik zal ook even een gokje wagen:

Ruud : Bart(want die vindt hem een oude lul, en dat ligt nogal gevoelig)
Willem(want hij heeft Karin zojuist effe lekker kunne knuffele en dat ziet hij zichzelf niet zo snel met Willem doen)

Bart : ruud en Willem(want Karin is de enige die nog weleens aardig tegen hem doet)

Karin : ruud en Bart(want Willem hoort bij het aloude clubje Karin/Maurice/Willem en ze heeft nog niet door wat een ontzettende eikel Willempie is)

Willem : ruud en Bart(want hij heeft een hekel aan Bart en met Karin wil hij best overblijven want dan maakt hij de meeste kans om te winnen)

Dus de nominaties volgens sheep:
Ruud 3
Bart 3
Karin 0
Willem 2

Dat betekend dat Karin en Willem overblijven, inclu Ruud of Bart.
Ik heb het vage gevoel dat nederland Bartje erin wil houden door die heerlijke klote-opmerkingen die hij tegen de anderen maakt, terwijl Ruud alleen maar het frustje uithangt.
Als het tussen Bart Karin en Willem gaat red Karin het zeker niet en kan ik dus alleen maar duimen dat die enge Willem het niet wordt..........Bartje rules!!!

Ik vind Willem eng, jij ook?
  zondag 19 december 1999 @ 13:06:00 #9
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_233081
Ik geef geen voorspelling omdat ik geen flauw idee heb, wat er de afgelopen dagen in het huis gebeurd is en hoe de verhoudingen nu liggen.
Maar ik heb wel even mijn spandoek onder het stof vandaan gehaald .
Zou ik dan eindelijk de kans krijgen om het te gebruiken?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_233082
zie "psychologie van het nomineren"

[Dit bericht is gewijzigd door Sorrow (Datum 19 December 1999).]

  † In Memoriam † zondag 19 december 1999 @ 16:42:00 #11
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_233083
quote:
op 12-19-1999 om 12:40 PM schreef Herman het volgende:
Laatste keer dit jaar dat ik hier schrijf, over een paar uur gaat mijn vliegtuig richting Thailand. Maar wees niet bevreesd, ik bel van daar uit wel even naar Nederland om te zien of ik gelijk had



goede reis
Bart : Karin en Willem
Karin: Bart en Ruud
Willem: Bart en Ruud
Ruud : Willem en Karin

Ruud is het moeilijkst volgens mij weet hij het zelf nog niet,het kan iedere keer omslaan.
Allemaal 2 Willem eruit

The future is after you
pi_233084
Karin: Bart & Ruud
Willem: Bart & Karin
Ruud: Karin & Bart
Bart: Willem & Karin

Kortom: Bart 3x en Karin 3 x
Vrees dat Bart kans maakt om eruit gestemd te worden maar hoop erg dat het Nederlandse publiek niet zo dom kan zijn. Bart zorgt nog voor enigszins interessante tv, Karin is een schat hoor, maar genereert geen spanning. De laatste vrouw zal vertrekken. Bart zal ook dit keer overleven. Sterker nog: Bart gaat die 250.000 pakken.

pi_233085
maakt mij niet uit wie wie nimineert ,als willem er maar bij is www.alxpoll.com/cgi-bin/poll.cgi?user=176259
www.alxpoll.com/cgi-bin/poll.cgi?user=176261

en alles is duidelijk

  zondag 19 december 1999 @ 22:07:00 #14
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_233086
Herman, hoe kom je er toch bij dat er in thailand geen internet is ???

I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

pi_233087
Iedereen roept nu : Willem moet eruit, Willem moet eruit !
Ik vind dat we dus nu ook MASSAAL moeten bellen om te zorgen dat Willem zoveel mogelijk stemmen krijgt, zodat ie eruit gaat.
(jammer hoor Willem, gna gna gna)
Als Willem genomineerd wordt tenminste.
Want: let's face the fact: ons Bart moet winnen!!!!!!

pi_233088
quote:
op 12-10-1999 om 10:08 AM schreef ik het volgende:
Bart nomineerde Maurice & Willem
Ruud nomineerde Karin & Maurice
Karin nomineerde Bart & Ruud
Maurice nomineerde Bart & Ruud
Willem nomineerde Bart & Karin

Bij consequent stemgedrag dus in de volgende ronde:

Bart nomineert ? & Willem
Ruud nomineert Karin & ?
Karin nomineert Bart & Ruud
Willem nomineert Bart & Karin

Dus

Bart krijgt minstens 2 stemmen (maximaal 3)
Karin krijgt minstens 2 stemmen (maximaal 3)
Ruud krijgt minstens 1 stem (maximaal 2)
Willem krijgt minstens 1 stem (maximaal 2)

Bart en Karin worden dus zeker weer genomineerd.

Als Bart en Ruud op elkaar zouden stemmen blijft Willem weer buiten de nominaties.


Ik geloof nog steeds dat dit vandaag zal gaan gebeuren.
showwereld verwoordt de situatie aldus:

quote:

Voor de laatste keer: de nominaties!
--- Het zal straks wel even wennen zijn, als we niet meer op gezette tijden kunnen meeleven met de spannende BB-nominatierondes. Vanavond dus extra genieten geblazen. Zal Willem wederom de dans ontspringen?

De uitkomst van deze laatste nominatieronde is net zo onvoorspelbaar als de vorige edities (de Anouk en Cyrille-periode daargelaten), ook al verblijven er nog maar vier BB'ers in De Villa. Toch lijkt het erop dat Bart een aardige kans maakt om door zowel Willem, Karin als Ruud op de lijst te worden gezet. De benjamin van het huis maakt zich met zijn tegendraadse gedrag en dito meningen niet altijd even geliefd. Zo wist hij zondag Karin en Ruud weer op stang te jagen, door zijn afkeer van het Kerstfeest te uiten. Bart stak weer eens niet onder stoelen of banken dat hij het allemaal grote onzin vindt. En dat terwijl Karin en Ruud juist ware liefhebbers zijn van dit feest en zich dan ook niet graag de voorpret en stemming laten verpesten.

Als Bart wederom tot de uitverkorenen behoort, dan heeft hij wederom kans om na donderdag gewoon in Almere te blijven. We kijken even naar de huidige stand (maandagochtend) op de stembox Voorspel.nu, telkens uitgedrukt in tegenstemmen:

Willem: 3024 stemmen
Ruud: 744 stemmen
Karin: 739 stemmen
Bart: 594 stemmen

Het verhaal van Willem is duidelijk: of hij ontspringt de nominatiedans weer, of hij wordt toch genomineerd en heeft dan grote kans om weggestemd te worden. Ruud en Karin zijn volgens deze telling beide even populair, terwijl "Bartje" zijn collega's behoorlijk ver achter zich laat. Waarmee een mogelijk vertrek van Sabines (ex-)lover natuurlijk allesbehalve uitgesloten is: met name onder jongeren in Bart razendpopulair, maar veel oudere BB-kijkers (en niet-Internetters) zullen hun voorkeur wellicht toch laten uitgaan naar Willem, Ruud of Karin...


[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_233089
De meeste mensen die in dit topic posten, gaan er imho vanuit dat de bewoners niet nadenken over hun eigen kansen. Zeker nu we bijna aan het eind zijn gaan ze dat denk ik wel doen (en zeker Ruud en Bart)

Willem gaat helaas niet genomineerd worden, volgens mij (behalve door Bart dan), want
- hij kan lekker koken (kerstdiner komt eraan)
- de anderen hebben, zeker na die krant, echt
wel door dat hij weinig kans op de hoofdprijs maakt. Hij is dus geen concurrent daarvoor.

Hopelijk maakt dit laatste voor Karin niet uit en nomineert ze hem wel. Anders nomineert alleen Bart Willem. Ruud echt niet. Karin nomineert hij al de hele tijd, en Bart is zijn
grootste concurrent. Willem is altijd al z'n
maatje, hij is geen concurrent en lekker eten is belangrijk voor Ruud.

Bart denkt ook na, en nomineert daarom Willem
en Ruud (anders heeft hij de kans dat alleen
hijzelf en Karin genomineerd worden -> het is voor hem beter als Ruud, Karin en hij genomineerd worden). In dat geval gaat Ruud eruit, denk ik.


  maandag 20 december 1999 @ 10:11:00 #18
2029 Prole
dicere est facere
pi_233090
Willem: Karin en Bart
Ruud: Karin en Bart
Bart: Willem en Ruud
Karin: Bart en Ruud

Willem: 1 x
Ruud: 2 x
Bart: 3 x
Karin: 2 x

En dan denk ik dat Karin uiteindelijk weggestemd wordt.

Prole

  maandag 20 december 1999 @ 10:31:00 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_233091
Bart: Ruud en Karin
Ruud: Willem en Karin
Willem: Ruud en Bart
Karin: Ruud en Bart

Dus:
Ruud 3x
Karin 2x
Bart 2x
Willem 1x

en ik denk dat we nu wel genoeg Ruud hebben gezien........
Als Bart wint zou het sympatiek zijn als hij de advocaat voor Karin betaalt, want als na 3 maanden de telefoon zo wordt opgenomen is er iets grondig mis (sorry, even off-topic)

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 20 december 1999 @ 11:01:00 #20
2225 meendering
2 Beer or not 2 Beer...
pi_233092
Van mij mag de sul er wel uit....
Laterz,
Meendering
( http://go.to/meendering )


pi_233093
Misschien een domme vraag, maar als er straks 3 overblijven, hoe gaat dat dan verder? Weer gewoon nomineren? (Waarbij iedereen automatisch de andere 2 nomineert)Of mag Nederland kiezen? Of heb ik weer eens iets gemist:-)
pi_233094
Volgens mij gaat het zo:
Bart nomineert Willem (wat een verrrassing) en Karin.

Willem nomineert Bart (ook zo'n verrassing)en Ruud (want Karin wil die erin houden anders heeft die niks meer te lullen).

Karin nomineert Bart (ook logisch) en ik denk Willem (vooral omdat ze vorige week in de dagboekamer twijfelde aan Willem z'n bedoelingen, m.b.t. tot het weggaan uit het huis).

Ruud gaat Bart en Karin nomineren.

Dat zou dus worden:
Bart 3x
Willem 2x
Karin 2x
Ruud 1x

Het nederlandse publiek stemt Willem weg en Bart wint BB alhoewel Karin volgens mij ook betere kansen aan het krigen is.


Vind je dat normaal ofzo?
  Moderator maandag 20 december 1999 @ 11:36:00 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_233095
quote:
op 12-20-1999 om 11:14 AM schreef GeeBee het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als er straks 3 overblijven, hoe gaat dat dan verder? Weer gewoon nomineren? (Waarbij iedereen automatisch de andere 2 nomineert)Of mag Nederland kiezen? Of heb ik weer eens iets gemist:-)

Dit was de laatste nominatie. Hierna blijven de drie overige bewoners nog een week bij elkaar. Het publiek bepaalt de winnaar, de rol van de bewoners is wat dit betreft uitgespeeld.

Ik denk dan ook dat alle bewoners tactisch zullen stemmen, en de 'sterke' bewoners nomineren. Karin en Willem zullen volgens mij Bart en Ruud tegenover elkaar willen zetten.
Ruud stemt op Bart en Karin, en Bart stemt op Willem en Karin.

Het wordt dus:
Bart: 3
Karin: 2
Ruud: 2
Willem: 1

Karin of Ruud gaat eruit. Ze zitten hééél dicht bij elkaar, qua kijkersvoorkeur. Gaat spannend worden, maar ik vrees voor Ruud dat hij met zijn gedrag meer tegenstemmers weet te mobiliseren dan de minder 'aanstootgevende' Karin.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_233096
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 20 december 1999 @ 12:10:00 #25
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_233097
Nou, ik heb inmiddels de herhalingen gezien en ik speculeer maar wat:
Bart: Willem en Ruud
Willem: Bart en Karin ('ze wil graag naar huis')
Ruud: Karin en ?
Karin: Ruud en Bart

Deze laatste nominatie vind ik, zoals blijkt, het moeilijkst te voorspellen. Er zitten teveel onzekere factoren in.

Ruuds stem voor Karin is duidelijk, maar of hij Bart of Willem nomineert is mij onduidelijk.

Barts stem voor Ruud ipv Karin is ook onzeker, maar ik denk dat hij wel van de spanning houdt met Karin. Met haar kan hij tenminste wat, terwijl Ruud voor hem steeds minder interessant wordt. Ook het moment van het koor, waarbij hij Karin in de armen neemt is typerend.

Karins stem voor Bart kan ook zo ingenomen worden door Willem. Het lijkt erop dat ze soms geen zin meer heeft in het geroddel en haar uitspraak om juist de irriterende persoon niet te nomineren zorgt bij mij ook voor verwarring.

Willem is echter een duidelijk verhaal aangezien hij heel erg bezig is met het spel en op deze manier probeert wederom de sympathie van het publiek te winnen.
Dat gaat hem dit keer echter niet lukken!

Maar ik ben bang dat hij ook bij deze nominatie de dans ontspringt. Ik bereid me hier dus maar vast psychisch op voor om wederom een enorme gefrustreerde teleurstelling te voorkomen.

Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 20 december 1999 @ 12:14:00 #26
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_233098
Ik denk dat:

Willem: Bart en Ruud nomineert
Ruud: Karin en Bart
Bart: Ruud en Willem
Karin: Ruud en Willem

Waarmee Ruud en Willem genomineerd zijn.

I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_233099
quote:
op 12-20-1999 om 12:14 PM schreef Kangaroo het volgende:
Ik denk dat:

Willem: Bart en Ruud nomineert
Ruud: Karin en Bart
Bart: Ruud en Willem
Karin: Ruud en Willem

Waarmee Ruud en Willem genomineerd zijn.


en Bart dus.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_233100
De nominaties:
willem: bart & ruud
bart: karin & willem
ruud: karin & bart
karin: ruud & bart

willem 1 -> weer buitenschot
bart 3 -> blijft
ruud 2 -> ik denk: Ruud eruit!
karin 2 -> maar Karin mmakt ook kans

Bart gaat er niet uit, die is volgens de peilingen veel te populair. Sterker nog, hij gaat het winnen. Niet tot mijn vreugde, want mijn huidige favoriet is Karin.

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 december 1999 @ 14:33:00 #29
862 Arcee
Look closer
pi_233101
Heeft niemand die nominaties nog ff opgevangen in de daystreams???
pi_233102
quote:
op 12-19-1999 om 10:08 AM schreef Charisma het volgende:

Ruud : Karin en Willem
Bart : Karin en Willem
Willem : Bart en Karin
Karin : Bart en Ruud


Sluiten wij ons volledig bij aan, afgezien van Willem, die niet Karin maar Ruud nomineert. Twee redenen:

1) Hij beschouwt Ruud als een grotere concurrent, en W. is in het stadium van de definitieve eliminatie aangeland, m.a.w. hij wil de gedoodverfde winnaar (in zijn ogen) wippen.

2) Hij heeft een bondje met Karin gesloten - zij is de enige van wie hij geen nominatie hoeft te vrezen, en dus houdt hij haar nog even warm.

Een schizofreen is nooit alleen
  maandag 20 december 1999 @ 14:45:00 #31
2004 sunshine
Still shining!
pi_233103
quote:
op 12-20-1999 om 02:33 PM schreef Arcee het volgende:
Heeft niemand die nominaties nog ff opgevangen in de daystreams???

Net op de streamverslagen gelezen dat waarschijnlijk Ruud en Karin zijn genomineerd. Shit, Willem dus niet

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  maandag 20 december 1999 @ 15:05:00 #32
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_233104

Bijna iedereen hierboven, gaat ervanuit dat Karin, Bart en Ruud zal nomineren.

Ik herinner me nog het gesprek met Willem, dat de psych K verteld had, dat het niet altijd gunstig is, iemand te nomineren waar je niet zo goed mee ligt

Misschien nomineerd Karin Willem alsnog, alhoewel, ... net gelezen op de streamverslagen dat waarschijlijk R en K genomineerd zijn, B zal deze keer ook wel aan de beurt zijn, maar B maakt zich niet druk,t'is voor hem niet de eerste keer

Jammer van Willem, ik had zo graag......

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')