abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 januari 2009 @ 20:36:24 #1
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_65397664
FOK!sport biedt users de mogelijkheid om hun beleving over een bepaalde wedstrijd of evenement op te sturen. Zo bezocht user en tevens crewlid Sj0rSz het duel tussen PSV en NAC Breda. Hieronder vind je zijn ervaringen over deze wedstrijd. Wil jij hier ook aan meewerken, stuur dan een mailtje met je belevenis naar sport@fok.nl o.v.v. Sfeerverslag van een voetbalwedstrijd.
quote:
Dit weekend ben ik sinds tijden weer eens naar een wedstrijd van PSV geweest. Vorig seizoen kon ik via het bedrijf waar ik werk aan kaarten komen voor PSV - VVV Venlo, maar deze keer ging het om de wedstrijd tegen NAC. Om 18:45 was ik samen met een maatje van me in de auto gestapt en naar Eindhoven gereden. Daar kwamen we rond de klok van 19:15 aan en liepen op het gemakje naar het stadion.

Bij ingang 26 waren we in de rij gaan staan. Eenmaal bij het poortje aangekomen probeerde ik het kaartje te scannen, maar toen kwam er een vriendelijke steward aanlopen. Hij kon mijn kaartje namelijk wel scannen, waarna ik binnen was. Bij mijn maatje ging het wat lastiger. Ook hij had een gewoon kaartje, maar de dame achter hem scande haar SCC al, waardoor het allemaal wat hectisch werd. Toch is het uiteindelijk allemaal goedgekomen en kwamen beide binnen.

Toen we in het stadion zaten, werd omgeroepen dat er op de noord-tribune een sfeeractie werd gehouden. Daar zaten wij ook, dus hebben enthousiast mee gedaan. Toen de spelers het veld opkwamen, was over de hele tribune de tekst Forza PSV te lezen en ook Phoxy was erg enthousiast en bedankte ons met een applaus.

Vervolgens begon de wedstrijd. Al na een kwartier voetbal konden wij van onze stoel opsringen. Carlos Salcido wist namelijk te scoren. Tot dan toe was PSV de betere ploeg, maar sprong niet altijd effectief met de kansen om. Kort voor de pauze gebeurde, waar we eigenlijk al rekening mee hielden. NAC kwam namelijk op gelijke hoogte.

In de rust werd er een soort van penalty shoot-out voor jeugdspelers van PSV en NAC Breda georganiseerd. Het is best aandoenlijk om te zien hoe kids, variërend in de leeftijd van 4 tot 10 jaar, tegen elkaar strijden. Elke keer streden twee kinderen, één van PSV en één van NAC Breda, tegen elkaar. Wie het eerste bij de bal was, mocht op doel schieten, waar Phoxy stond opgesteld. Het waren voornamelijk de Bredase supporters, die zich steeds lieten horen als een geel-zwart-gekleed kind scoorde.

Toen begon de tweede helft en beet PSV even van zich af door twee enorme kansen te missen. Uiteindelijk duurde het tot de 74e minuut voor er weer gescoord werd. Helaas viel de goal aan de verkeerde kant en ging NAC Breda aan de leiding. Dit was het teken voor de PSV-supporters om spreekkoren richting trainer Stevens en voorzitter Jan Reker te uiten. Bovendien begonnen in ons vak een aantal mensen met de witte vlaggen van de sfeeractie te zwaaien.

Toch was het na vier minuten weer feest, want Afellay bracht PSV weer op gelijke hoogte. Het hele Philips-stadion ging nog eens achter de thuisploeg staan en even leek het erop als ze vleugels kregen. Toch werd er niet meer gescoord, waardoor de Eindhovenaren sinds de start van de tweede competitiehelft twee punten uit twee wedstrijden hebben gepakt.

Nadat er was afgefloten maakten we de gang naar de auto en reden we weer huiswaarts. Dit ging overigens niet zonder slag of stoot, aangezien een kat het nodig vond om voor de auto te lopen. Er kon niet meer worden geremd, dus de kat is helaas niet meer. Dit zorgde er ook voor dat de avond vreemd eindigde. Maar goed, na thuiskomst was er het bier, waar ik de hele avond al naar snakte.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_65398606
quote:
Dit weekend ben ik sinds tijden weer eens naar een wedstrijd van PSV geweest.
Hier haakte ik af, Successuporters.
pi_65398636
Die kat
  zondag 25 januari 2009 @ 21:15:04 #4
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_65399007
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:04 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Hier haakte ik af, Successuporters.
Dat is jouw keuze
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  zondag 25 januari 2009 @ 21:32:35 #5
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65399617
Hoezo word er omgeroepen dat er een sfeeractie op Noord is?

maar voor de rest leuk verslag.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_65420137
mocht je nog met Phoxy op de foto?
pi_65420787
Weet je zeker dat je een kat, en niet Phoxy, hebt doodgereden?
pi_65421359
Leuk verslag, verkeerde wedstrijd
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_65489514
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:04 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Hier haakte ik af, Successuporters.
Succes?
pi_65491807
Ah, de master achter de verslagen die zelf schrijft.

Ik had eigenlijk iets meer willen lezen over hoe jij alles wat je hebt gezien in het stadion ervaren hebt.
That's all folks!
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:25:03 #11
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65492105
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:04 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Hier haakte ik af, Successuporters.
Idd
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_65613846
Phoxy .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')