abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zondag 19 december 1999 @ 00:30:00 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_233017
Ik sprak net een voetbalkameraad van Willem, in mijn eigen box en later op de Fok!chat, en die had opzienbarend nieuws:
Hier komt het
Hij belt Willem eens in de twee weken, op zijn mobiele telefoon. En Ruud heft ook een mobile telefoon in het huis. Die van Willem is een Hiprepaidtoestel. Ook zegt ie dat hij wel met Willem mailt in het huis. Dus er is ook een computer in het huis. En twee maand geleden is aijn hele voetbalteam langsgeweest en heeft met Willem gepraat.
En dit was ook niet op tv.
En nu het schokkendste!!!!

Terwijl iedereen denkt dat Willem de sympathieke Fries is, vertelde hij me dat Willem alleen Friese familie heeft en zelf al zijn hele leven een Groninger is. Willem praat altijd plat Gronings met degene van wie deze info afkomstig is. Dus weer gemanipuleer van VOO. Ik kan helaas niet meer kijken, want mijn nieuwe Sonycombo van 6 maand oud is helaas kapot
Hopende hiermee weer wat te hebben ontsluierd, verblijf ik u,
Djeez

PS: Dolf, bedankt!
En kom nog es langs op de Fok!chat!!!

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 19 december 1999 @ 00:34:00 #2
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_233018
Absoluut opzienbarend,.... als het waar is.

Maar zó opzienbarend dat je het 2x post?
foutje?

niet vervelend bedoelt hoor!

Denk je zelf dat dit echt zou kunnen kloppen?
Dat zou betekenen dat ze ook de streams wel heftig moeten bewerken, anders hadden we het allang geweten.

Daarbij is dat m.i. beschamende gemanipuleer van Anouk met sigaretten en zusje in DBK wél uit de streams gebleken, terwijl het op TV niet werd uitgezonden. Dan hadden ze dat toch ook wel gecensureerd?

Zou het kunnen dat die 'vriend' zich voordoet als iemand die hij niet is om zo de boel lekker te stangen en geruchten de wereld in te helpen, of heeft hij je goed kunnen overtuigen mbt zijn betrouwbaarheid?

[Dit bericht is gewijzigd door drummergirl (Datum 19 December 1999).]

live life in beats per minute
  zondag 19 december 1999 @ 01:08:00 #3
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_233019
de discussie is inmiddels voortgezet op het andere topic met dezelfde naam........
live life in beats per minute
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')