abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_232969
Heb weer krom gelegen om Bart. Tjonge wat is die GAAF zeg! Hoe die uit bed sprong om naar de kamer te lopen, ik lach dubbel! En dan die stomme Willem, bah, OVERGEVEN!!!. Hoe die in die stoel zat, jezus das echt pjoeken. Een arm zo op de tafel, bah, DAAR WORDEN WIJ ECHT NIET GOED VAN!!! En Karin is een liegebeest, hoorde je dat ze zei dat ze het GEWOON vond dat ze mocht bellen, tjonge wat is die STIEKEM zeg!! En ze weet niet dat wij dur gewoon lekker gehoord hebben in de DBK dat ze HEEL WAT ANDERS ZEI! Karin: oprotten!! En die Ruud praat alleen maar over sex de hele dag das toch NIET NORMAAL!!! Nou zei die weer zoiets van dat Bart zijn handdoek mocht lenen of zoiets, duidelijk SEKUEEL, bah, OVERGEVEN!!! Mijn moeder is ook voor Bart, mijn vader die zegt dat het met een of andere overgang komt. (Maar hij vint wel dattie zich mooi kan opmaken). Eerst waren we voor Willem, maar das pas echt ACHTERLIJK nou! (toen was dat niet want iedereen was toen nog voor Willem.)

quote:
BARTJE RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!

pi_232970
Haha!! Jij bent HENK VAN DER MEIJDEN, ik weet 't zeker!!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_232971
Hey Hulot.... Mag jij wel zo laat opblijven??

pi_232972
quote:
op 12-18-1999 om 11:23 PM schreef Kozzmic het volgende:
Hey Hulot.... Mag jij wel zo laat opblijven??


tuurlijk , tis zaterdag.

pi_232973
je hebt gelijk hoor Hulot
Bart is de tofste! niet dat dat heel moeilijk is temidden van die kneuzen...

verder maakt het niets uit als je vroeg naar bed moet: Big Brother kan je gewoon opnemen!

  zondag 19 december 1999 @ 18:14:00 #6
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_232974
quote:
op 12-18-1999 om 10:58 PM schreef _Hulot_ het volgende:
(Maar hij vint wel dattie zich mooi kan opmaken). Eerst waren we voor Willem, maar das pas echt ACHTERLIJK nou! (toen was dat niet want iedereen was toen nog voor Willem.)

quote:
BARTJE RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!


Hulot, weetje wat ook SUPERGAAF is? Alle andere MEGASUPER topics over BART, de superkewlste MAN!! DAAR zijn we ALLemAAl bArt fan, en ach, wie is niet BART-FAN??
En je mag er ook SPELPHAUDTEN maken, SUPERTOF OF NIET????

Please.... sarcasm's a waste on me

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_232975
Bart? Welke Bart. Die van nu of van drie weken geleden of de Bart uit de tijd van Sabinneke?
Bart weet zelf niet goed wie hij is.
Doet verschrikkelijk zijn best om zichzelf te continue te bewijzen. Dat is niet voor niks want hij heeft nog heel veel te bewijzen. Voorlopig is het een bijzonder gefrustreerde puber, die zijn ongenoegen over het wegstemmen van Sabbie nog niet te boven is, en dat afreageert door zich tegen alles en iedereen af te zetten.
Lache, dat zeker.
Maar Bart is een luchtbel. En een blaaskaak.
Bart Rules voor diegene die daar gevoelig voor zijn en in hem een 'held' zien.
Anderen doorzien hem..

Gemel.

pi_232976
quote:
op 12-19-1999 om 07:07 PM schreef Gemel het volgende:
Maar Bart is een luchtbel. En een blaaskaak.
Bart Rules voor diegene die daar gevoelig voor zijn en in hem een 'held' zien.
Anderen doorzien hem..

Gemel.



beter 10 luchtbellen dan 1 willem op de bank!!

ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')