abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_232909
Goedeavond allemaal,

Dag 94

De Avond en Nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!

Screenshot v/d dag
14.03 Bart staat toe te kijken hoe Karin zichzelf opmaakt.

Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-18-1999 om 04:47 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Ruud is onder de douche geweest en zit in zichzelf wat te lachen en te praten.

Bart zit op de hometrainer en is aan het fietsen.



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232910
Ze zitten aan de keukentafel en hebben het over gerechten klaarmaken tijdens de feestdagen. Ze praten over reerug.

Willem is bezig met de voorbereidingen van het avondeten. Karin leest de advertenties nog eens door en Bart leest een boek.

K: "gek eigenlijk dat er artikelen naar ons zijn genoemd"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232911
Karin leest uit de krant voor:

K: "er wordt veel meer wild gegeten dit jaar als andere jaren en dat dat te maken zou moeten hebben volgens de kenners met de eeuwwisseling, er word veel extra's gedaan"

K: Ook chocolade en de banketbakkers hebben meer verkocht"

Ruud heeft het over het schaatsen en Jan Bols.

W: "de laatste dag kwam hij nog terug en reed heel wat rondjes"

K: "je hebt echt een ander gezicht door dat haar"

R: "ik kwam in de DBK en daar moesten ze lachen"

K: "je hebt een ander gezicht echt waar, staat frisser"

Bart heeft het boek van Willem, een sportboek waar allerlei geschiedenis dingen instaan.

K: "nou is het weer koud en vanmorgen was het zo heet, daar wordt je ook niet goed van"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232912
Bart leest dingen voor en heeft het over Evert van Bethem. De tochten die hij heeft gemaakt.

B: "de elfstedentocht won hij na een grote tocht gewonnen te hebben in dat zelfde jaar"

Karin leest nog meer dingen voor.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232913
K: "ik vindt parfums wel lekker, hier staat ook weer een nieuwe , nooit van gehoord. Ik vindt Opium wel lekker maar alleen als ik uit ga en Juan Paul Cartier, dat flesje in de vorm van een corcet, dat zit in een blik, dat is ook lekker"

W: "ik weet zeker dat ik jou binnenkort in een reclamespot zie als je hier uit komt"

R: "is ook lekker als vrouwen lekker ruiken weet je dat joh he"

K: "nou dat geldt ook voor de mannen, ik vindt dat mannen lekker moeten ruiken"

K: "ik heb alleen zijn nekharen geknipt"

R: "het voelt weer lekker aan in de nek"

B: "het staat je goed hoor Ruud, echt weer een jochie"

W: "ik ga beginnen met het bakken"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232914
R: "godverdikkie joh he ik trek een lange broek aan het is gewoon koud"

Bart wrijft Karin warm in de keuken.

K: "er is een planeet ontdekt staat hier waarvan ze nog nooit het bestaan hebben geweten"

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232915
K: "hij is ontdekt omdat die licht veroorzaakte die ze niet thuis konden brengen"

B: "zo zeg dan moet die wel ver weg zijn, ik weet niet hoeveel lichtjaren. Als je nagaat wat het licht in kilometers aflegt en dan in een jaar en dan weer eens 55 miljoen keer zoveel. Zal ik eens uitrekenen hoeveel dat is"

K: "we kunnen de kachel niet aansteken he?"

W: "nee we hebben aanmaakblokjes maar geen hout"

R: "het is hier echt koud joh he, godverdikie, ik heb koude poten weet je dat"

B: "14,6,064...13.55, en dan maal zoveel dat 45 honderd biljard kilometers.

K: "een inbreken staat hier dat hij zijn beide benen brak toen hij op de vlucht was, hij viel van 4 hoog"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232916
Karin ruimt de tafel op zodat die gedekt kan worden voor het avondeten.

18.36 de tafel wordt gedekt.

Bart is in de badkamer en wrijft gel in zijn haren.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232917
B: "het is koud buiten zeg, 2 graden zag ik en ook is de mool onder het kippehok aan het graven"

W: "ik geef hem nog gelijk, daar is het lekker warm"

W: "als ik er niet meer ben Karin moet jij maar koken"

K: "dat lukt wel hoor ik kook al 20 jaar, Wim kan altijd lekker sausjes maken"

W: "ooh daar twijfel ik ook niet aan dat je dat niet zou kunnen"

18.59 We kunnen wel aan tafel jongens het eten is klaar"

W: "weet je wat ik ook al lang niet heb gegeten een paprika"

Ze eten iets uit de oven, en patat.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232918
R: "in 1 woord geweldig Willem"

Ze eten dus patat zo te zien, Bart doet mayonaise op zijn bord en eet het met de handen.

R: "echt lekker, heerlijk"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232919
Ruud heeft het over Paul de Leeuw dat hij hem een keer na zit te doen.

K: "Als ze aandacht aan je besteden is dat gewoon grappig, althans dat hoop ik"

B: "precies dat mag je hopen ja"

K: "ik vindt hem niet altijd leuk, hij gaat maar door met dingen en weet niet van ophouden"

R: "tuurlijk hebben ze grapjes over het huis, dat moet je wel geloven dat dat zo is"

B: "ik vindt Youp van het Hek wel leuk, maar Paul is leuker vindt ik"

W: "nou Youp die kan zo ongelofelijk schelden dat vindt ik minder"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232920
Het eten is op en ze schreeuwen "we hebben het koud, we willen hout"

K: "zo ik heb hem op 30 graden gezet maar het helpt niets"

Bart en Ruud eten de restantjes op en alles is schoon leeg.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232921
de stelling van vanavond is: "Politiek"

B: "ik heb de laatste keer gestemd op D66"

R: "ik op groen links, ik was wel gecharmeerd van ze"

B: "ik dnek dat de nederlanders meedenkend worden"

R: "meedenkend denk ik niet maar alles veranderd, tegenwoordig is het echt anders"

B: "ik vindt alles goed als het bolkenstein maar niet wordt"

R: "ik mis de echte idealen"

W: "die houden zich vast aan principes en dat zie je aan de ouderen."

B: "ik vindt dus dat er weinig idealen zijn en het raakt in de slop"

K: "je mag gaan stemmen als je wil en je bent niets verplicht, ik heb ook wel eens niet gestemd bij de provinciale staten, dat doe ik niet"

B: "als we helemaal niet meer gaan stemmen dan gaan de stemmen naar de grote partijen en als niemand meer gaat stemmen kunnen we er niets meer aan doen"

B: "toen in Bosnie kregen we aanvraagformulieren, een soort machtiging en dat werd dan doorgefaxt naar je ouders zodat daar gestemd kon worden"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232922
Karin ruimt de borden op en pakt yoghurt, vla en dubbelvla uit de koelkast.

Er liggen nieuwe batterijen in de DBK en ze vragen of de verwarming hoger kan.

Ze hebben het over reclamespotten die gemaakt worden tijdens de verkiezingen.

K: "ik vindt ze ontzettend geestig en gaaf"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232923
Nog een stelling: "toeval bestaat niet"

B: "die hebben we al eens gehad maar kunnen we nog wel eens doen"

K: "ik geloof wel in toeval"

B: "aan de andere kant is het zo, hoevaak bel je in de week iemand op. Op het moment als jij iemand gaat bellen kan die ander dat ook denken en is niet altijd toeval"

R: "er zijn gewoon situaties dat ik denk dat heb ik echt meegemaakt en zoals Karin vaak zegt van elke dag proberen een feest maken. Ik denk als er iets gebeurd dat je er gesterkt door wordt."

K: "het is niet zo dat ik blij ben dat ik het heb meegemaakt. Het onbezorgde is er wel af, je neemt het altijd met je mee en je kunt het altijd terug krijgen. Sommigen dingen maak je mee en dan denk je ik wou dat het zoals vrooeger was , maar ik heb eens gesprekken gehad met de psycholoog en die zegt gewoon dat dat niet kan, je bent er anders door en het is een deel van het leven. Je denkt anders en bent anders geworden. Het is niet zo dat ik niet geniet van het leven, ik heb niet speciaal dat ik zoiets heb van dat wil ik nog doen maar je wordt je wel bewuster van zaken."

B: "dat raak je ook nooit kwijt net zoals je op jonge leeftijd je ouders verliest."

K: "als je iemand verliest is dat ook zo, dan wordt je wakker s'morgens en je weet dat er iets is maar je moet je even beseffen en dan kun je heel verdrietig worden"

R: "ik had dat ook met mijn vader, verdikie, als ik wakker werd wist ik dat er wat gebeurd was maar je moet even denken wat en dan is het er weer en wordt je weer bewust van het feit dat je vader er niet meer is"

B: "nu kan ik me dat niet voorstellen, je weet dat familie op mij zal wachten endan voel je dat niet zo, gelukkig heb ik ze nog"

K: "af en toe heb ik echt een gevoel in mijn lijf dat ik dacht ik wil naar huis. Het zit niet alleen in je hoofd maar ook in je hele lijf. Het aanraken en het zien hoe het gaat. netzo als het telefoneren is het niet zo dat je verstokt maar het zijn twee minuten en dan is het zo raar en de situatie is ook heel raar. Je wilt het graag vastpakken. Maar nog eventjes he, dan komt het wel weer goed"

R: "mijn verkering was net uit en ik ga fietsen en ik kom een man tegen die sprekens op mijn vader leek, dan denk ik is het nu toeval of wat is dat dan"

B: "ik denk dat het toevallig zo is, zo lopen nu eenmaal dingen. Als ik hier niet was geweest was ik Sabien ook niet tegen gekomen, maar zo gaat het toch vaker ik dnek dat het gewoon toeval is en niet voorbetemd ofzo, zoals meerderen zeggen"

K: "ik denk zelf als ik niet ziek zou zijn geweest had ik hier nooit gezeten, ik wilde afstand en rust, had ik dat niet gehad was ik er niet geweest in dit huis"

R: "iedereen krijgt in zijn leven kansen en die moet je gewoon pakken dat dnek ik wel, net zoals de trein, als die voorbij komt moet je hem pakken verdiekie dat is een teken denk ik"

W: "wie zegt dat de kans om in te stappen beter is als je niet instapt. Dat is allemaal zo betrekkelijk"

B: "het zijn allemaal kansen die je op je weg kan pakken, alleen heeft de ene heeft meer vermogen om het in te schatten als de ander"

B: "ik heb eens een plaat gekocht in amsterdam en s'avonds ging ik uit en we hadden het over muziek en die man had het precies over die muziek waar ik het over had en waar ik de plaat van gekocht had. Hij wilde die plaat zo graag hebben maar kon hem niet krijgen, dat vindt ik nu toeval, dat je die plaat dan ook hebt. Ik heb hem ook de volgende ochtend verkocht aan hem. Dat is dus toeval"

Ze ruimen verder af en einde van de stelling.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232924
K: "zullen we in bed gaan liggen ik heb het echt koud"

B: "Karin is het in de DBK warm anders gaan we daar zitten"

K: "ja hier is het lekker, pakken we een goed boek en gaan we er zitten"

Ruud gaat even naar buiten. Het water voor de afwas staat op.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232925
Ze schrijven in de DBK het dagboek bij wat er afgelopen week is gebeurd.

Tevens is het mandje met eieren weer weggehaald dat Bart neer had gezet voor ze.

Willem schrijft nog steeds in het dagboek en Bart en Karin vullen hem aan. Ze hebben ondertussen drinken gekregen van Ruud.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232926
Ze zitten in de keuken en drinken wat met elkaar.

21.32 Karin gaat in het bankstel zitten en Ruud zit te lezen aan de keukentafel.

K: "straks gaan de vissen ook nog dood van de kou"

Karin kijkt naar de termostaat en die staat op 30 maar het blijft kennelijk koud.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232927
Ruud en Willem trappen een balletje in de gang van het huis, bij de badkamer.

Karin gaat nog even de DBK in.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232928
Ruud en Willem trappen een balletje buiten. Je hoort mensen roepen en schreeuwen in de verte.

Karin en Bart zitten binnen.

Mensen ik stop voor vandaag, het is voor mij meer dan genoeg geweest. Tot morgen bij het aanmaken van de dagstreams.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232929
Bij de keukentafel zaten zojuist bart en willem nog maar eens de krant uit te pluizen
en nu zie ik willem kaarten schudden.
Karin is niet in beeld

het is niet te doen vanavond geen geluid
sorry mensen...

  zaterdag 18 december 1999 @ 23:35:00 #22
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_232930
b w en r zitten nog steeds te kaarten en hebben het koud.

verder praat men alleen over het kaarten.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_232931
Willem en Ruud zijn aan het tafeltennissen.
pi_232932
1:48 Je hoort in de tuin het geschreeuw van fans (fans? ik kan het niet goed horen aan het geroep).
Ruud, Willem en Bart bevinden zich in de zithoek, alwaar ze aan het lezen zijn in de krant.
Overwegend stilte.
1:50 Ik kan dit geluid niet verstaan. Vreemd vervormd klinkt het. Bart en Willem hebben het over iets in het stuk krant dat Willem vastheeft. in de tuin hoor je nog "HEEEEEEEEEEEEYYYYYYY WWWOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEH!!" Geen reactie van de heren. Karien is zoek. Stream 4 is niet werkzaam bij mij.
1:52 Bart en Willem lezen samen eenzelfde passage en bespreken dit geloof ik. Het toontje is .... effe luistere ... gezellig druk, lachend en vriendelijk. Wat een psychedelisch geluid zeg (vreemd electronisch vervormd geluid uit het BB huis. Ik post dit even by the way.

1:53 Bart luistert naar het geschreeuw en probeert het te identificeren? Hij leest wel door in de krant. Leest een stukje voor. Ruud reageert.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_232933
2.21
willem en bart pingpongen met elkaar. karin kijkt toe. ruud is niet te bespeuren.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')