abonnement Unibet Coolblue
pi_65331933
Herken jij je hierin:

- Je droomt vaak weg, en denkt eigenlijk nergens aan
- Vaak staar je voor je uit alsof je in een trance bent. Van wat er om je heen gebeurt merk je niks
- Je ervaart de realiteit vaak als een droomwereld, het lijkt niet echt
- Je ervaart dat de tijd niet klopt met jouw perceptie van de tijd
- Kijk naar een secondewijzer. Je hebt het idee dat een seconde langer duurt dan vroeger
- Je hebt een sterk rechtvaardigheidsgevoel
- Je bent gevoelig voor andermans pijn. Je voelt als het ware wat de ander voelt
- Als je in de spiegel kijkt, lijkt het of je naar een vreemde kijkt.
- Je stoort je aan hinderlijke geluiden, zoals bromtonen
- Je hebt bij absolute stilte een fluittoon in je hoofd, terwijl dit niet te wijten kan zijn aan harde muziek
- Je hebt behoefte aan rust
- Je bent geestelijk snel moe
- Je ervaart veel synchroniteiten (bijv. je ziet steeds dezelfde tijd op de klok, dezelfde getallen, of andere dingen die steeds terugkomen. Dingen die te toevalllig zijn)
- Je ervaart veel dé-ja-vu's, het gevoel dat je iets al eerder meegemaakt hebt
- Je hebt vaak een "valgevoel" in bed

Dit zijn de symptomen van de Nieuwetijdskinderen. Spoedig zullen zij zich voor 100% realiseren dat het leven een droom is, en we net als lucide dromen werkelijk alles kunnen, zoals telekinese en vliegen.

Om het proces te versnellen dienen zij zich zoveel mogelijk over te geven aan de "droomstaat" waarin je geest zich graag wil bevinden: Dat is het gedachteloos voor je uitstaren, zonder dat je wat opvangt van de omgeving. Je geest zal zich acclimatiseren en uiteindelijk zal de wereld werkelijk worden als een lucide droom, waarin je met je gedachten materie kunt beinvloeden.

Omdat dat vaak niet mogelijk is, is het mogelijk op momenten dat het wel mogelijk is te mediteren, enkele uren per dag.
Verder:
- Elke dag mediteren: Tijd maken je om je in die "voor-je-uit-staar" status te bevinden.
- Eet geen vlees
- Drink geen koffie en alcohol
- Gebruik geen wiet
- Rook niet
- Psychedelische paddestoelen zijn wel goed, en versnellen het proces, echter gebruik deze maximaal 1x per maand, en alleen als je je goed voelt.
- Ga vroeg op bed, slaap minstens 10 uur per dag.
- Focus je op wat je wilt, niet wat je niet wilt.
- Praat niet negatief
- Bied geen weerstand tegen het kwade

[ Bericht 8% gewijzigd door FatalException op 22-01-2009 22:17:26 ]
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
pi_65332109
!
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_65332220
Wat voor paddo's heb jij gegeten?
pi_65332386
Dat 'wat te doen lijstje' staat mij nogal tegen
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 22 januari 2009 @ 22:42:08 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_65332674
Zo creëer je omhooggevallen arrogante brutale kinderen, die zogenaamd heel bijzonder zijn.
Laat ieder kind toch gewoon kind zijn, hier word ik wel zo misselijk van.
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:19:47 #6
211831 A_Soul1980
Beast thinks she's the be
pi_65334100
Sorry, maar dit vind ik echt flauwekul.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 januari 2009 @ 00:17:32 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65336013
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Dat 'wat te doen lijstje' staat mij nogal tegen
Ik herkende me wel in het eerste lijstje, maar toen ik zag wat ik moest doen... Nehhhhhhh
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 00:59:48 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65336811
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik herkende me wel in het eerste lijstje, maar toen ik zag wat ik moest doen... Nehhhhhhh
Ik had hetzelfde . Volgende keer beter denk ik dan maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_65336915
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Dat 'wat te doen lijstje' staat mij nogal tegen
Ja mij ook. Wat schiet ik er mee op dan TS?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:06:16 #10
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_65336945
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:06 schreef FatalException het volgende:
- Elke dag mediteren: Tijd maken je om je in die "voor-je-uit-staar" status te bevinden.
- Eet geen vlees
- Drink geen koffie en alcohol
- Gebruik geen wiet
- Rook niet
Het lijkt godverdomme de Hitlerjugend wel.
quote:
- Psychedelische paddestoelen zijn wel goed, en versnellen het proces, echter gebruik deze maximaal 1x per maand, en alleen als je je goed voelt.
- Ga vroeg op bed, slaap minstens 10 uur per dag.
Het lijkt godverdomme mijn studententijd wel.
quote:
- Focus je op wat je wilt, niet wat je niet wilt.
- Praat niet negatief
- Bied geen weerstand tegen het kwade
Het lijkt godverdomme de catechese wel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:13:30 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65337034
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:04 schreef Neleos het volgende:

[..]

Ja mij ook. Wat schiet ik er mee op dan TS?
OP zich zullen de voordelen wel opwegen tegen de nadelen denk ik maar de weg ernaar toe he. Moeilijk .

Voordelen kunnen zijn zover ik weet:

Contact met je Gidsen, op een bewust niveau uiteindelijk.
Meer intuitieve kennis, dit kan variëren tot sneller weten wanneer iemand iets verbergt omdat die 'lijn' wat zuiverder is tot kennis ontvangen die niet op de conventionele manier verkregen is ( Lezen, gesprek etc)
Dat je gevoelsleven zelf uitgebreider wordt, misschien zelfs in relatie tot de natuur enzo.
Minder verwarring (als je het hebt).
Dat het 'afgescheiden'gevoel minder wordt (hier gaan we er vanuit dat we op een bepaald punt allemaal één zijn).
Een algehele voortgang in eventuele paranormale gaves die men misschien zou kunnen hebben.

Dit is wat ik er van heb meegekregen in ieder geval, de nieuwetijdskinderen zijn in dit verhaal de mensen die 'het licht' vasthouden voor de rest van de mensheid, een soort spirituele accu's, kortgezegd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_65337078
TS, niet alles waarvan je tijdens een paddotrip denkt dat het de waarheid is, is het ook. Paddo's gegeten of niet, al je "inzichten" komen van tussen je oren, en nergens anders vandaan. Kijk wat kritischer naar hoe het brein werkt en dingen interpreteert, zou ik zeggen.
.
pi_65337098
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:13 schreef jogy het volgende:

[..]

OP zich zullen de voordelen wel opwegen tegen de nadelen denk ik maar de weg ernaar toe he. Moeilijk .

Voordelen kunnen zijn zover ik weet:

Contact met je Gidsen, op een bewust niveau uiteindelijk.
Meer intuitieve kennis, dit kan variëren tot sneller weten wanneer iemand iets verbergt omdat die 'lijn' wat zuiverder is tot kennis ontvangen die niet op de conventionele manier verkregen is ( Lezen, gesprek etc)
Dat je gevoelsleven zelf uitgebreider wordt, misschien zelfs in relatie tot de natuur enzo.
Minder verwarring (als je het hebt).
Dat het 'afgescheiden'gevoel minder wordt (hier gaan we er vanuit dat we op een bepaald punt allemaal één zijn).
Een algehele voortgang in eventuele paranormale gaves die men misschien zou kunnen hebben.

Dit is wat ik er van heb meegekregen in ieder geval, de nieuwetijdskinderen zijn in dit verhaal de mensen die 'het licht' vasthouden voor de rest van de mensheid, een soort spirituele accu's, kortgezegd.
Heh En dat dan door geen vlees te eten bijvoorbeeld?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:19:12 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65337122
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:16 schreef Toet het volgende:
TS, niet alles waarvan je tijdens een paddotrip denkt dat het de waarheid is, is het ook. Paddo's gegeten of niet, al je "inzichten" komen van tussen je oren, en nergens anders vandaan. Kijk wat kritischer naar hoe het brein werkt en dingen interpreteert, zou ik zeggen.
Klopt, een paddotrip of welke psychedelische trip dan ook kan alle kanten op gaan. Het kan als een 'psychiater' werken maar ook gewoon een trip zijn die totaal nergens op slaat, het is maar net welke waarde je eraan hecht en hoe je ermee in relatie staat. Ik ben in ieder geval nog geen trip tegen gekomen waardoor ik in hogere sferen terecht kwam, het waren meestal mindfucks op een grappige manier.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:21:35 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65337154
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:17 schreef Neleos het volgende:

[..]

Heh En dat dan door geen vlees te eten bijvoorbeeld?
Alles bij elkaar natuurlijk. Vlees werkt in deze theorie 'trillingsverlangend' omdat je een dier opeet dus. Een voormalig levend wezen die waarschijnlijk ook nog heeft geleden in een hok ergens om jouw bordje te vullen. En het is een zwaar voedsel dus moeilijk verteerbaar wat weer effect heeft op je meditatie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 23 januari 2009 @ 01:22:22 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65337165
Ik ben bij lange na geen vegetariër overigens .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:10:30 #17
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_65349715
Zal ik 'm inkoppen ?
(Het is niet de eerste keer dat dit lijstje voorbij komt namelijk)

Een lijstje met algemene karaktereigenschappen die voor veel mensen gelden....

- Je droomt vaak weg, en denkt eigenlijk nergens aan
Wie niet ?

- Vaak staar je voor je uit alsof je in een trance bent. Van wat er om je heen gebeurt merk je niks
Wie niet ?

- Je ervaart de realiteit vaak als een droomwereld, het lijkt niet echt
Mja, zo subjectief als het maar kan zijn.

- Je ervaart dat de tijd niet klopt met jouw perceptie van de tijd
Weer zo'n vage stelling.
Om een quote van Einstein aan te halen :
"When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity."

- Kijk naar een secondewijzer. Je hebt het idee dat een seconde langer duurt dan vroeger
Bekend fenomeen dat de meeste mensen hebben naarmate ze ouder worden.

- Je hebt een sterk rechtvaardigheidsgevoel
Er zullen weinig mensen van zichzelf zeggen dat ze dan niet hebben, toch ?

- Je bent gevoelig voor andermans pijn. Je voelt als het ware wat de ander voelt
Dat noemen we empathie, en als het goed is heeft iedereen dat in meer of mindere mate, tenzij je een psychopaat bent.

- Als je in de spiegel kijkt, lijkt het of je naar een vreemde kijkt.
Ook zo lekker vaag, zo vaak zie ik mezelf niet dus mijn eigen gezicht is onderhand vreemder voor me dan dat van mijn vriendin

- Je stoort je aan hinderlijke geluiden, zoals bromtonen
Nee ik geniet van hinderlijke geluiden, nou goed

- Je hebt bij absolute stilte een fluittoon in je hoofd, terwijl dit niet te wijten kan zijn aan harde muziek
Ook een bekend fenomeen voor heel veel mensen, te wijten aan sensorische onderstimulatie.

- Je hebt behoefte aan rust
Wie niet ?

- Je bent geestelijk snel moe
Hier probeer je gewoon zieltjes te winnen van mensen die graag willen zeggen "Oh komt het dus daar door !".

- Je ervaart veel synchroniteiten (bijv. je ziet steeds dezelfde tijd op de klok, dezelfde getallen, of andere dingen die steeds terugkomen. Dingen die te toevalllig zijn)
Zoals 22:22, of 11:11.
Bekend fenomeen omdat de hersenen nou eenmaal gemaakt zijn om patronen/overeenkomsten te herkennen.

- Je ervaart veel dé-ja-vu's, het gevoel dat je iets al eerder meegemaakt hebt
Definieer eerst eens wat 'veel' is ?

- Je hebt vaak een "valgevoel" in bed
Dat heeft iedereen wel eens, doodnormaal.

Ik heb echt niks bijzonders gezien in het lijstje.

En dan vervolgens met een willekeurige stelling komen als
"Spoedig zullen zij zich voor 100% realiseren dat het leven een droom is, en we net als lucide dromen werkelijk alles kunnen, zoals telekinese en vliegen.", die verder nergens op gebaseerd is.
(O kom in bobsnaam nu niet aan met kwantum-mechanica, 2012 of de 'trillingsfrequentie die omhoog gaat'... )

En dan eindigen met een standaard-lijstje met dingen om gezond en positief te leven - wat voor iedereen goed zou zijn - aangevuld met je eigen voorkeur voor psychedelische paddestoelen.

Puhhhhlease...

[ Bericht 2% gewijzigd door _Led_ op 23-01-2009 17:20:31 ]
zzz
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:29:34 #18
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65350224
Zo, nu we dit allemaal achter de rug hebben, kunnen we misschien een andere kant op met het topic.
Er wordt vaak gezegd dat er een enorme opkomst is van nieuwetijdskinderen, dus dat er een hele generatie is van dit soort kinderen.
Waarom zou dat zijn? En dan heb ik het niet over "etiketje plakken" en "mensen willen nou eenmaal graag bijzonder zijn", want dat hebben we al gehad dacht ik (gezien voorgaande reacties).

Waarom zou er dus een hele generatie, of generaties, van dit soort kinderen zijn? Wat is het nut er van?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:15:33 #19
211831 A_Soul1980
Beast thinks she's the be
pi_65351376
Nieuwetijdskinderen zijn mensen die ontkennen dat ze een psychiater nodig hebben.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:23:19 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65351550
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:29 schreef maedel het volgende:
Zo, nu we dit allemaal achter de rug hebben, kunnen we misschien een andere kant op met het topic.
Er wordt vaak gezegd dat er een enorme opkomst is van nieuwetijdskinderen, dus dat er een hele generatie is van dit soort kinderen.
Waarom zou dat zijn? En dan heb ik het niet over "etiketje plakken" en "mensen willen nou eenmaal graag bijzonder zijn", want dat hebben we al gehad dacht ik (gezien voorgaande reacties).

Waarom zou er dus een hele generatie, of generaties, van dit soort kinderen zijn? Wat is het nut er van?
Ik heb eens gelezen dat zij ons kunnen gaan helpen in het nieuwe watermantijdperk binnen te treden. Veelal oudere zielen die terug incarneren om deze tijd mee te maken met ons samen. Het klinkt zweverig, daar ben ik mij ook wel bewust van maar het is een mogelijkheid denk ik maar. Het klinkt wel positief in ieder geval en daar is niks mis mee.

En aan de andere kant willen we allemaal wel graag zeggen dat ons kind meer bijzonder is dan een ander kind. We plakken er maar wat graag een bijzonder labeltje aan.. ADHD, nieuwetijd, kristalkinderen.. tsja.
The truth was in here.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:08:06 #21
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_65352833
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:28:34 #22
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65357721
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb eens gelezen dat zij ons kunnen gaan helpen in het nieuwe watermantijdperk
Nou ja, die mogelijkheid hoe ik ook wel open hoor.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_65357810
Of het zo verstandig is om mushrooms te gaan wreten als je gevoelig bent voor geluiden en stress vraag ik me ten zeerste af. Geen vlees eten maar wel middelen die je geest compleet open zet?
Genieten is toegestaan!!!
pi_65358201
Herken mij in best veel van de kenmerken die je opsomt, zo niet allemaal, maar vind de truth-verklaring die je er aan geeft echt totale onzin. Zijn denk ik verschijnselen die gewoon in de menselijke psychologie vervat zitten, niets paranormaals aan.

[edit]
Oh, maar ik leef dan ook op de tegengestelde manier van de leefwijze die jij noemt....Zal dat het zijn?
[/edit]
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 23 januari 2009 @ 21:43:55 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65358362
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:23 schreef Bastard het volgende:

En aan de andere kant willen we allemaal wel graag zeggen dat ons kind meer bijzonder is dan een ander kind. We plakken er maar wat graag een bijzonder labeltje aan.. ADHD, nieuwetijd, kristalkinderen.. tsja.
Is dat zo? Ik heb godzijdank -gewoon- kinderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')