abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 18 december 1999 @ 14:48:00 #1
1169 BigDick
size DOES matter
pi_232874
De naderende Kerstdagen zijn al onderwerp geweest van diverse topics op dit forum. Behalve een grote groep Fokkers die -al dan niet tegen zijn / haar zin- gezellig de Kerst met de Family zal volbrengen,zijn er mensen die een of beide Kerstdagen alleen, werkend of slapend doorbrengen.
Naar het zich laat aanzien staat mij de tweede kerstdag een eenzame maar tevens productieve dag te wachten. Het lijkt mij onder de gegeven omstandigheden aardig die dag grotendeels op het internet met andere Nederlanders door te brengen, en waar kan dat beter dan HIER?

Het idee is dat alle topics worden gepauzeerd en dat alle communicatie verloopt via de "Kerstsuite" ; De info over de sneue BB'ers in Almere, de belevenissen van de mensen die op dat moment online hun kerst in cyberspace vieren, en het leukste, de luitjes die even genoeg hebben van OPa en Oma en de vervelende neefjes en gauw naar de Kerstsuite komen om uit te huilen, de vertering te stimuleren en snel op de hoogte willen worden gebracht van het wel en wee van BB en de Fokkers.

Bij deze dus even een inventarisatie, van de potentiele doelgroep. Wie is er en wie kan onder de tafel door naar het PC'tje kruipen, en komt ons intiem samenzijn (Jewel) verblijden met veel kerstlicht?

Eet smakelijk en maak er wat moois van.

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  zaterdag 18 december 1999 @ 15:45:00 #2
1829 Jewel
De enige echte!
pi_232875
Ik kan nix beloven over het aanwezig zijn(soms ben ik te ziek voor m'n PCtje), maar ik vind het een goed initiatief. Kan heel verassend en leuk worden.

Ik wens jou ook een nieuw jaar

BigDick ben je toch niet zo'n GroteLul als ik dacht (een beetje karin humor past wel op het BB forum)
------------------
Goede slapers zijn egoisten voor acht uur per dag.

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 18 December 1999).]

  zaterdag 18 december 1999 @ 16:58:00 #3
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_232876
Het chatkanaal is natuurlijk ook open! Download Mirc bij: http//www.mirc.com/ en add een nieuwe server: irc.sorcery.net, port 6667, kanaal #fok
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
  zaterdag 18 december 1999 @ 17:08:00 #4
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_232877
Sorry, maar ik ben er tweede kerstdag niet (of misschien 's ochtends heel even). Ik heb dan namelijk onze traditionele 'anti-familie'-dag met mijn vrienden en vriendinnen.
"Ook een moetje", zou je kunnen zeggen, maar een leuk 'moetje' is geen 'moetje', denk ik dan maar weer.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 1999 @ 19:09:00 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_232878
quote:
op 12-18-1999 om 02:48 PM schreef BigDick het volgende:
<knip>
Naar het zich laat aanzien staat mij de tweede kerstdag een eenzame maar tevens productieve dag te wachten. Het lijkt mij onder de gegeven omstandigheden aardig die dag grotendeels op het internet met andere Nederlanders door te brengen, en waar kan dat beter dan HIER?

Het idee is dat alle topics worden gepauzeerd en dat alle communicatie verloopt via de "Kerstsuite"
<knip>

Bij deze dus even een inventarisatie, van de potentiele doelgroep. Wie is er en wie kan onder de tafel door naar het PC'tje kruipen, en komt ons intiem samenzijn (Jewel) verblijden met veel kerstlicht?

Eet smakelijk en maak er wat moois van.


We wish you a merry christmas..
Ben ff weggeweest, kreeg een nieuw modem niet aan de praat,nu nog mijn printer weer aan de praat zien te krijgen, irq conflict.
Microsoft sucks.

* otaku-san wil er wel bij zijn maar wat is de kerstsuite?.


Kun je uitleggen wat we moeten doen om mee te doen?
Alle topics stil leggen lijkt me niet zo'n goed idee. Als Wich, oliebol ,binky etc (ik weet dat ik namen vergeet sorry maar alle waardereing voor iedereen die aan de verslagen werken) willen doorgaan met Kerstmis zal dat toch erg gewaardeerd worden door iedereen die even weg was voor de jaarlijkse verplichte kerstellende.

The future is after you
  zaterdag 18 december 1999 @ 20:29:00 #6
1169 BigDick
size DOES matter
pi_232879
Waarschijnlijk zijn Oliebol en anderen er niet bij met de kerst. Dat is ten eerste heel jammer en tweede houdt dat in dat alle topics bijna geen nieuwe input zullen krijgen. Voor mensen die dan toch even snel iets mee willen pikken van het FOK!gebeuren is het handig als alle overgebleven luitjes en al het inkomende nieuws onder een topic verzameld kan worden. Dit topic bestaat alleen met kerst (misschien ook wel in de millenniumnacht)en als er dus wat te belven valt is het dus in de Kerstsuite.

Het kan natuurlijkgekoppeld zijn -zoals gesuggereerd - aan de chatbox.

Door in dit stadium al de kerstsuite aan te kondigen is iedere eenzame ziel met de kerst wel op de hoogte.

Misschien is het trouwens beter te spreken van die-hards of internetkluizenaars dan zielepoten. Ik kies er in mijn geval zelf voor. Dus...

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_232880
Count me in. Als ik ergens een teringhekel heb is het kerst. Maar ja al je vrienden moeten toch bij familie zitten . Ik weiger dat pertinent. Was dus al van plan hier met kerst te zitten. En die kerstsuite vind ik een goed idee.

BTW deze kunnen we eerste kerstdag toch ook al beginnen. Aangezien ik dan ook weiger bij familie te zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door MissX (Datum 19 December 1999).]

pi_232881
BIG DICK, Waarom zou Oliebol er niet zijn??? Ik ben met de kerst grotendeels alleen omdat ik het deels zelf wil en omdat ik niet mijn huis uit kan voor zolang. Ik ben bedlegerig en lig al wat jaartjes te klungelen. Verder is het Forum niet de plaats om zulke zware dingen te vermelden, althans dat vindt ik, maar ik ben wel degelijk van de partij als je het goed vindt

Daarbij zijn de gedachten die kerst met zich meebrengt voor mij zeer vervelend en zal ook wel wat emotie met zich meebrengen gezien het jaar 2000 dat voor mij niet goed zal vallen zoals ik gewenst had.

Dus ik ben wel degelijk online , tenminsten laten we het hopen. Ik vindt het juist een goed idee om hier op FOK daar wat aandacht aan te besteden. Maar om alles stil te leggen lijkt me een slecht idee, ik wil met de kerst wel de streams blijven verslaan en hopelijk meerderen met mij.

Prima Big Dick om er aandacht aan te besteden, als het aan mij ligt zal ik er zijn maar ook zeker voor de streams.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zaterdag 18 december 1999 @ 22:15:00 #9
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_232882
Ik kom ook zeker op visite, niet de hele dag maar ik zal regelmatig even een kijkje nemen.
Terug uit het enge bos
pi_232883
Oliebol...sterkte toegewenst. Ik weet niet wat je hebt maar ik hoop dat we met zijn allen met kerst op het FOKforum zitten! Ik moet werken en benook alleen thuis en kijk dus wel ..leuke afwisseling en uitwisseling lijkt me. Dus we gaan ervoor - ik tenminste !!
pi_232884
Miss X

u rOx,

Ik begrijp wat je bedoelt, ik ben er zekers!!!

  zondag 19 december 1999 @ 14:00:00 #12
1169 BigDick
size DOES matter
pi_232885
Lieve oliebol,
Het ontbreekt me aan tijd om alle finesses van de medewerkers tot me te nemen. Ik ken jou als de persoon die mij voorziet van de streamverslagen en aangezien ik sinds kort geen kabeltelevisie meer heb ben jij zo ongeveer mijn enige bron van info. waarvoor dank.

Maar, omdat ik in jouw persoonlijke profiel verpleegkundige zag staan, heb ik gauw even de conclusie getrokken dat jij door je diensten overdag de streams wel kon verslaan en met kerst net als iedereen verplichtingen zou hebben. Mijn excuses voor mijn voorbarige conclusies; kerst zonder jou zou niet hetzelfde zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door BigDick (Datum 19 December 1999).]

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_232886
Het is al goed Big Dick, maar zo zie je maar dat eigen conclusies trekken niet altijd juist zijn. Maar je kunt het ook niet weten dat is wel zo. Trouwens ik ben uiteraard verpleegkundige, machtig mooi beroep maar door de situatie helaas sta ik nu aan de andere kant van de lijn in de gezondheidszorg. Het gaat me wat tever om in het profiel zieke neer te zetten

Maar een verpleegkundige zal de tijd echt niet hebben om de streams te verslaan overdag . Maar om daar nu neer te zetten zieke gaat me ook wat tever.

In ieder geval wil ik graag online zijn maar dus wel de streams ook verslaan en die please niet stopzetten ofzo.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232887
Ik heb ook geen grote plannen met de kerst, dus zal zo nu en dan zeker een bezoekje aan het forum brengen.
En Oliebol de streamverslagen zullen zeker de kerstdagen op prijs worden gesteld omdat toch velen niet in de gelegenheid zijn om dan BB te volgen.
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  maandag 20 december 1999 @ 01:34:00 #15
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_232888
Ik ben heel wat uurtjes weg met de feestdagen, maar er blijven genoeg uurtjes over om af en toe even bij het FokForum op bezoek te gaan!!!
  maandag 20 december 1999 @ 01:38:00 #16
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_232889
Yep en ook ik sluit me hierbij aan. Weet nog niet wanneer en hoe en of wat, maar komen doen we zeker. Oliebol, zal ik dan maar de poedersuiker meenemen ?


DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_232890
Deej, ja lekker is goed neem ik de oliebollen mee.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 20 december 1999 @ 09:46:00 #18
1829 Jewel
De enige echte!
pi_232891
IK zorg voor de appelflappen, wie neemt de drankjes mee?
  maandag 20 december 1999 @ 09:53:00 #19
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_232892
Bor neemt vanuit zijn (haar) praathuis voldoende grenadine en porties beukennootjes mee voor alle Fok!kers.
Terug uit het enge bos
  † In Memoriam † maandag 20 december 1999 @ 21:24:00 #20
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_232893
Ik wil dit toch weer even onder aandacht brengen.
The future is after you
  woensdag 22 december 1999 @ 13:09:00 #21
1829 Jewel
De enige echte!
pi_232894
Door alle anti-Willem topics is dit topic kompleet ondergesneeuwd geraakt, en dat is niet wat we willen.
  woensdag 22 december 1999 @ 13:26:00 #22
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_232895
We laten ons toch niet ondersneeuwen door de Kerst? Toch nog iets leuks deze dagen: FOK!forum.
Oliebol, sterkte. Ik vond je kerstwens prachtig maar bekijk het nu met andere ogen (indrukwekkend).
Groeten Jangalene
Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
pi_232896
Aangezien ik op beide kerstdagen weinig te doen heb, wil ik ook best van de partij zijn, maar (misschien een domme vraag) wat is eigenlijk de kerstsuite?????
Weet iemand hier het antwoord op?

Groetjes van Fannetje

  vrijdag 24 december 1999 @ 08:33:00 #24
1829 Jewel
De enige echte!
pi_232897
Morgen is het kerstmis.
  vrijdag 24 december 1999 @ 08:46:00 #25
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_232898
quote:
op 12-24-1999 om 08:33 AM schreef Jewel het volgende:
Morgen is het kerstmis.



Vanavond kerstavond. Voel al verschillende liederen in me opborrelen. Ben een heuse christmasfool maar moet werken. Verpleegkundigen hebben twee opties vandaag de dag, of werken met kerst of streams verslaan. Waar gaat dit heen. Naar Betlehem!

Ben te zaai voor een signature
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')