abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 23 maart 2009 @ 18:28:10 #151
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_67332021
heb je in Den Haag helaas ook wel is last van ... gaan ze achter de strafbank staan en rellen met de spelers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 23 maart 2009 @ 18:54:20 #152
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_67332783
Ja, helaas komen ze in vrijwel elk stadion voor. Bij de Vak F 'ultras' (ja zo noemen ze zich echt) is het meer uiterlijk vertoon dan iets anders gelukkig. Maar het blijft uitzonderlijk irritant. Met name de vent die in de play-offs met een Destil-vlag met opzet voor het vak van de uitsupporters stond te wapperen.

Zo jammer dat je niet overal (bij wijze van spreken) altijd gewoon door elkaar kunt gaan zitten, zoals in de NHL...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  maandag 23 maart 2009 @ 19:45:21 #153
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67334471
Die vent met die Destilvlag wordt ook iedere keer luid bezongen. Door ons Nijmegenaren iedere keer met 'En steek die vlag maar in je reet.' En dat hebben de Hagenezen van ons over genomen.

De meeste Tilburgers vallen reuze mee. Maar er zitten nogal wat rotte appels tussen.


Overigens is het zo dat áls er gezeik is in een ander stadion, het vrijwel altijd een wedstrijd tegen Tilburg betreft.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_67336261
och het valt de afgelopen jaren allemaal reuze mee, een paar zieligerds die denken dat iets voorstellen door het uitvak een beetje uit te dagen.
Ik weet nog goed hoe het een jaar of tien geleden was, in de oude Pelikaanhal in Tilburg.... De sfeer kon daar heel explosief zijn, met name als Nijmegen en Utrecht op bezoek kwamen. De ME stond meestal klaar, en is zelfs een paar keer de hal ingekomen, als preventieve maatregel.
Kwam natuurlijk ook door die hal, die was absoluut niet berekend wasop het uit elkaar houden van groepen supporters.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_67337532
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:54 schreef WasQ het volgende:
Ja, helaas komen ze in vrijwel elk stadion voor. Bij de Vak F 'ultras' (ja zo noemen ze zich echt) is het meer uiterlijk vertoon dan iets anders gelukkig. Maar het blijft uitzonderlijk irritant. Met name de vent die in de play-offs met een Destil-vlag met opzet voor het vak van de uitsupporters stond te wapperen.

Zo jammer dat je niet overal (bij wijze van spreken) altijd gewoon door elkaar kunt gaan zitten, zoals in de NHL...
Bizar he, in de NHL staat er veel meer op het spel en speelt veel meer prestige mee, maar daar kan het wel. Sowieso, bij alle Amerikaanse sporten voor zover ik weet. Hoe komt het dat het daar zoveel beter gaat? Vast niet omdat Amerikanen beschaafder zijn dan wij.

[IJshockey] Den Haag kampioen

Beetje laat, maar alsnog een verslagje van de beslissingswedstrijd.
Vicariously I live while the whole world dies
  Moderator maandag 23 maart 2009 @ 22:05:51 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_67339868
nou echt heel verschrikkelijk was het nu ook weer niet allemaal ... tis geen voetbal ofzo
best gezellig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:27:22 #157
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67347932
Vergeleken met vroegah is het nou een stuk beter inderdaad.

Ach, het Nederlandse ijshockey is zo instabiel als het maar zijn kan...

Dan heeft Amsterdam weer een bloeiperiode, dan Nijmegen, en dan weer Tilburg. En nu komt Den Haag er ook weer aan. En stuk voor stuk worden de supportersscharen door de rest van Nederland als arrogant beschouwd.

Dan weer Amsterdam, dan weer Nijmegen, en nu even Tilburg...

Ik heb zo een vermoeden dat Tilburg een aflopende zaak is en weer gewoon mee gaat doen in de middenmoot. Den Haag zal wel de plaats van 'grootste, beste en arrogantste' over gaan nemen van Tilburg en Nijmegen zal wel gaan worden wat Heerenveen de afgelopen paar jaren was, alleen dan mét prijzen...hopelijk...
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  Moderator dinsdag 24 maart 2009 @ 11:35:21 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_67351733
het zit nu over de hele linie in een stijgende lijn juist, als dat nu aanhoud en SBS6 er van het begin van het seizoen bij is dan wordt het misschien nog eens wat met het Nederlandse Ijshockey

9 teams in de eredivisie is toch al heel wat
bij Den Haag zit geloof ik zelfs een speler met (een hele wedstrijd) NHL ervaring!

en ach, je kan ook weinig ... voetbal is ook maar sloom in vergelijking
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:44:42 #159
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_67352045
Ik weet niet of je de stijgende lijn al kunt zien. Tuurlijk, het is een spannende competitie geweest, maar ik denk dat het kampioensteam van dit jaar (Den Haag dus) kansloos is tegen dat van vorig jaar (Tilburg met betere selectie) en tegen veel van de oudere kampioensteams.

Wel denk ik dat de nummer drie van dit jaar (Nijmegen, want Geleen komt daar met alle respect niet voor in aanmerking) beter is dan veel van de voorgaande nummers drie.

Er is dus een soort nivellering aan de gang, vind ik. Of het niveau omhoog gaat, betwijfel ik, maar de competitie wordt in elk geval wel aantrekkelijker.

Pas als elke ploeg zo professioneel zijn zaakjes op orde gaat krijgen als Tilburg, kan er gegroeid worden. Dat is helaas nog nergens zo, maar ik vind dat ze vooral in Nijmegen (en in iets mindere mate in Den Haag) wel op weg zijn. Ik geef toe dat ik daar niet erg veel inzicht in heb, maar het ziet er niet slecht uit. Als de nieuwkomers nu ook genoegen zouden nemen met een langzame groei (dus geen kampioensteam kopen met al het geld dat je hebt en dan failliet gaan), dan zie ik de toekomst van het ijshockey best rooskleurig in!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:50:43 #160
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67352266
Dat kampioensteam opkopen is wel een effectieve methode van Den Haag geweest vorig seizoen.
Ik zag het niet rooslkeurig in, maar het heeft blijkbaar gewerkt.

Die hebben vorig jaar gewoon een team bij elkaar gekocht, zijn daarmee in de play offs terecht gekomen en hebben veel nieuwe belangstellenden aan zich weten te binden.
Zo hebben ze dit seizoen ineens een goed team met meer Nederlandse jongens en meer vaste supporters.

Ik heb een pesthekel aan ingekochte teams.
Maar bij Den Haag heeft die strategie wel gewerkt...
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:50:37 #161
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_67353994
Dat is waar. Maar daar moet dus meer achter hebben gezeten, want dit jaar stond er ook een super team. Ik heb geen idee waar het geld vandaan komt. Ik hoop voor Den Haag niet vanuit één bron. Daar bereik je structureel zo weinig mee...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:14:06 #162
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67354766
Vorig jaar was Den Haag in ieder geval de enige eredivisionist zonder commerciële hoofdsponsor.

Ik weet niet hoe het dit jaar zit. Maar ik heb van insiders gehoord dat er vorig seizoen een (Haagse?) ijshockeyliefhebber met wat geld teveel HYS er weer bovenop wilde helpen.

Zijn doel is in ieder geval bereikt.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  Moderator dinsdag 24 maart 2009 @ 13:48:34 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_67356086
zou niet de eerste keer zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 10 april 2009 @ 09:08:06 #164
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67886520
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:48 schreef sp3c het volgende:
zou niet de eerste keer zijn
Haagse bluf gisteren...

Man, man...er kwam heel erg veel goed nieuws aan...

Wat komt er uit: Knudsen blijft een jaar en er zijn toezeggingen van de gemeente...
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_67888267
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:50 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Dat kampioensteam opkopen is wel een effectieve methode van Den Haag geweest vorig seizoen.
Ik zag het niet rooslkeurig in, maar het heeft blijkbaar gewerkt.

Die hebben vorig jaar gewoon een team bij elkaar gekocht, zijn daarmee in de play offs terecht gekomen en hebben veel nieuwe belangstellenden aan zich weten te binden.
Zo hebben ze dit seizoen ineens een goed team met meer Nederlandse jongens en meer vaste supporters.

Ik heb een pesthekel aan ingekochte teams.
Maar bij Den Haag heeft die strategie wel gewerkt...
Ach ja, in het ijshockey kun je niet meedoen met de top met een zelfopgeleid team. Zie bijvoorbeeld Tilburg: die hebben jaren de beste imports gehad en draaien daardoor constant aan de top mee.

Den Haag heeft nu goede imports en betere Nederlanders dan Tilburg, dan kun je kampioen worden.

Ik hoop voor de competitie dat Den Haag dit jaar weer een stap kan zetten. Misschien dat Eindhoven en Nijmegen ook weer wat sterker worden en dan wordt het gewoon een spannende competitie.

Ik hoop ook dat men Ned-Can´s haalt die dan twee jaar in NL blijven spelen, zodat het Nederlands team een upgrade krijgt.
  vrijdag 10 april 2009 @ 10:21:51 #166
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67888380
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Halcon het volgende:

Misschien dat Eindhoven en Nijmegen ook weer wat sterker worden en dan wordt het gewoon een spannende competitie.
Groningen!
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  vrijdag 10 april 2009 @ 10:22:47 #167
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67888404
Ik verwacht overigens dat als Den Haag en Nijmegen zo met hun opmars bezig blijven het stappegoor ineens een stuk rustiger is over een paar jaar.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_67888449
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:21 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Groningen!
Die ook.

Het is een fantasie natuurlijk, maar het zou leuk zijn als elk team 2 of 3 goede Ned-Can´s haalt, die dan vervolgens minimaal 2 jaar in de Nederlandse competitie blijven. Is goed voor Oranje en is goed voor de belangstelling.

Zonder spelers als Groeneveld, Schaafsma, van Schagen en zo zou NL allang in de C poule hebben gespeeld en het doet de belangstelling geen goed als je tegen Israel, Mexico en Zuid Afrika moet hockeyen.
  vrijdag 10 april 2009 @ 10:26:50 #169
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67888545
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef Halcon het volgende:van Schagen
Keesie hoort thuis in een rubberen kamer.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_67888854
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:26 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Keesie hoort thuis in een rubberen kamer.
Volgens mij zou je ´m er best bij willen hebben bij je cluppie.
  vrijdag 10 april 2009 @ 10:51:13 #171
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67889384
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Volgens mij zou je ´m er best bij willen hebben bij je cluppie.
Dat wel.
Maar dat maakt hem geen mindere randimbeciel.
Ik weet niet hoeveel lijntjes hij voor iedere wedstrijd neemt.
Maar aan zijn gedrag te zien is dat wel te schatten...
Ik gok op een gemiddelde van 7...
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_67889572
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:51 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Dat wel.
Maar dat maakt hem geen mindere randimbeciel.
Ik weet niet hoeveel lijntjes hij voor iedere wedstrijd neemt.
Maar aan zijn gedrag te zien is dat wel te schatten...
Ik gok op een gemiddelde van 7...
Hij is wel wat rustiger geworden. Hoort ook wel een beetje bij het ijshockey, af en toe zo´n mafketel er tussen hebben.
pi_67889714
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:41 schreef sp3c het volgende:
ik hoop eigenlijk dat er nog een paar teams bijkomen dan begint het weer ergens op te lijken

Zoetermeer zou ik haast zeggen want die hebben zo'n mooie ijsbaan
wie missen we dan nog?

bestaat die baan in Rotterdam eigenlijk nog?
en anders de nummer 1 uit Belgie?
Tja, meer teams is leuk, maar als je ziet dat bv Utrecht het hele seizoen dik onderaan heeft gebungeld kun je je afvragen wat voor toegevoegde waarde het heeft om meer teams toe te voegen. Het zouden dan alleen teams moeten zijn die mee zouden kunnen doen.

De nummer 1 van Belgie is Herentals. Heb daar een wedstrijd van gezien, maar ik ben niet echt overtuigd.
pi_67890063
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij is wel wat rustiger geworden. Hoort ook wel een beetje bij het ijshockey, af en toe zo´n mafketel er tussen hebben.
Dat soort gasten geven vaak wel kleur aan een wedstrijd. En ze zijn vaak nog best nuttig. Kijk in de NHL maar naar gasten als Brashear en Laraque. Kan toch net hun team die extra boost geven bij een fight of goede hit.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_67890173
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:10 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dat soort gasten geven vaak wel kleur aan een wedstrijd. En ze zijn vaak nog best nuttig. Kijk in de NHL maar naar gasten als Brashear en Laraque. Kan toch net hun team die extra boost geven bij een fight of goede hit.
Precies. Zijn prima geschikt als aanjager en juist door de irritatie die ze opwekken staan ze al met 1-0 voor bij wijze van spreken.

Vergelijk het met bv. Materazzi of van Bommel bij het voetbal. Iedereen heeft een hekel aan ze, maar iedereen zou ze graag in zijn of haar team hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')