abonnement Unibet Coolblue
pi_66199978
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:10 schreef Adothehague het volgende:
Wees blij dat jullie hier imput hebben van iemand die geruchten uit een land als Griekenland kan geven.
Ik doe ook mijn best, en vertel GEEEN bullshit.
Alleen jammer dat geen enkel gerucht tot een transfer leidt.
Goh, wat worden we blij
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voortaan gewoon alle geruchten met bron vermelden - dat geldt voor iedereen.

Ontopic weer.
Zeggen dat je vrienden in Griekenland hebt is ook een bronvermelding?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_66200043
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voortaan gewoon alle geruchten met bron vermelden - dat geldt voor iedereen.

Ontopic weer.
Hoe kan dat nou in een situatie als de mijne?
Mijn nieuws kwam uit een locale newspaper (Adesmeytos Typos).
Ik kan dat stuk moeilijk gaan inscannen hier in Nederland om het te bewijzen lijkt me.
Dus nieuws uit een buitenlands lokaal dagblad ga ik gewoon zonder bron geven.
Hooguit met de naam van het dagblad.
pi_66200114
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Alleen jammer dat geen enkel gerucht tot een transfer leidt.
Goh, wat worden we blij
[..]

Zeggen dat je vrienden in Griekenland hebt is ook een bronvermelding?
Nee. Naam van krant, tijdschrift of site - als mogelijk incl link.
pi_66200156
Ik bescherm mn bronnen graag.
pi_66200170
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nee. Naam van krant, tijdschrift of site - als mogelijk incl link.
Oke, link is alleen niet mogelijk want het is een local newspaper.
Maar ik zal voortaan bij geruchten de naam van het blad vermelden.
pi_66200191
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:14 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou in een situatie als de mijne?
Mijn nieuws kwam uit een locale newspaper (Adesmeytos Typos).
Ik kan dat stuk moeilijk gaan inscannen hier in Nederland om het te bewijzen lijkt me.
Dus nieuws uit een buitenlands lokaal dagblad ga ik gewoon zonder bron geven.
Hooguit met de naam van het dagblad.
Dan zet je die erachter - dan is het iig controleerbaar. Verder heb je niet de beste achtergrond met je inside info.

Vanaf nu weer ontopic - voor de rest mag het in FB.
pi_66202004
Samuel Eto'o naar AC Milan
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_66202131
Daniel Agger naar AC Milaan
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_66202349
Beerens naar PSV?
pi_66202364
Hoogervorst op proef bij Volendam

En El-Akchaoui en Feyenoord lijkt, zoals eerder gezegd, de komende tijd afgerond te worden.

PSV en Feyenoord zouden Lewis Holtby van Alemannia Aachen volgen: http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)uitsTalentHoltby.htm

Niels Vorthoren volgend seizoen mogelijk naar RKC, als hij niet genoeg speeltijd gaat krijgen bij Willem II
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 februari 2009 @ 16:19:36 #286
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66202862
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:
Hoogervorst op proef bij Volendam

En El-Akchaoui en Feyenoord lijkt, zoals eerder gezegd, de komende tijd afgerond te worden.

PSV en Feyenoord zouden Lewis Holtby van Alemannia Aachen volgen: http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)uitsTalentHoltby.htm

Niels Vorthoren volgend seizoen mogelijk naar RKC, als hij niet genoeg speeltijd gaat krijgen bij Willem II
Ook Man. Utd en Arsenal zouden op de tribunes hebben gezeten voor Lewis Holtby volgens het AD
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66224475
quote:
Tevez wil nu weer wél blijven

Manchester City en Real Madrid kunnen Carlos Tevez van het boodschappenlijstje halen. Beide clubs werden gelinkt aan de aanvaller van Manchester United, maar hoeven niet meer te rekenen op een transfer.

De Argentijns international liet weten liever bij zijn huidige werkgever te blijven dan te vertrekken. "Als het aan mij ligt sta ik hier nog een paar jaar onder contract. Het is moeilijk om een van de beste clubs ter wereld te verlaten," liet Tevez optekenen door het Argentijnse Radio del Plata.

De aanvaller heeft met het bestuur van Manchester United al gepraat over een contract, maar definitief is er nog niks. Beide partijen wachten tot de zomer voor er meer duidelijkheid gegeven kan worden. Zowel Tevez als de Engelse topclub lieten weten graag met elkaar door te willen.

Tevez wordt doorr de Mancunians gehuurd van West Ham United. Als de club uit Manchester Tevez echter wil contracteren zal er een miljoenenbedrag op tafel gelegd moeten worden door de club. De vraag is echter of United dat, met Rooney, Ronaldo en Berbatov in de selectie, zal gaan doen.

bron
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 19 februari 2009 @ 07:56:11 #288
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66224579
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:11 schreef Arcturus het volgende:

[..]


Zo slecht is die Takak toch helemaal niet of wel?
pi_66225196
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Velthuizen heeft al aangegeven graag te willen
Krul ook. En uiteindelijk komt geen van de drie.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_66227210
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ook Man. Utd en Arsenal zouden op de tribunes hebben gezeten voor Lewis Holtby volgens het AD
Uit dat artikel op VI.nl:
quote:
Zondag maakte Holtby indruk door tijdens de 6-2 thuisoverwinning op 1. FC Nürnberg twee keer te scoren en een assist te geven. Dat deed hij op een goed moment, want volgens de Aachener Zeitung was de tribune van Tivoli goed gevuld met scouts van Werder Bremen, Hamburger SV, Schalke 04, 1. FC Köln, VfL Wolfsburg, Energie Cottbus, VfL Bochum, Hannover 96, Borussia Mönchengladbach, Manchester United, Arsenal, Feyenoord en PSV.

Holtby staat nog tot medio 2010 onder contract bij Alemannia. Maar Werder (aldus Aachener Zeitung) en Leverkusen (schrijft Kicker) schijnen de belangrijkste gegadigden te zijn hem over te nemen van de club uit Aken. Deze week zit zijn zaakwaarnemer echter om de tafel met Alemannia om te praten over een nieuwe verbintenis.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_66234574
Zhirkov naar Chelsea (Mirror)
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_66234724
Van Persie naar Inter.(Voetbalprimeur)
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:29:54 #293
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_66244628
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 07:56 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zo slecht is die Takak toch helemaal niet of wel?
Vond hem prima wedstrijden spelen vorig jaar. Ook wat mindere, maar heel Vitesse is vaak middelmaat, daar ga je dan in mee. Fysiek sterk, schitterende steekpassjes, aardige werklust. Snap niet dat hij wéér geen club heeft dit jaar.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 19:51:56 #294
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_66289334
Van Bommel naar Schalke 04 (AD Sportwereld / Bild)
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_66289826
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 07:56 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zo slecht is die Takak toch helemaal niet of wel?
2 jaar terug bijna in Groningen beland.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_66389251
quote:
NEC-verdedigers Dani Fernandez (26/foto) en Youssef El-Akchaoui (28) staan in de belangstelling van Feyenoord. De kans is groot dat ze in navolging van hun trainer Mario Been komende zomer de overstap maken naar De Kuip.

El-Akchaoui heet in Nijmegen een doorlopende verbintenis, maar wel een met een clausule dat hij voor een bepaald bedrag - naar verluidt negen ton - mag vertrekken.

Het contract van Fernandez loopt af. De Spanjaard kwam in de winterstop van vorig seizoen naar De Goffert, waar hij zich in stilte ontwikkelde tot een basisspeler.

'Ik ben zeer gecharmeerd van Dani', zegt Mario Been tegen VI. 'Hij is een technisch sterke, oprukkende rechtervleugelverdediger. Van zulke spelers hou ik. Misschien kent niemand in Nederland hem goed, omdat hij buiten het veld nogal timide is, maar als voetballer vind ik hem geweldig. Er is nog niks honderd procent zeker, maar hij staat wel op mijn lijstje voor Feyenoord.'
vi.nl
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_66392279
quote:
PSV krijgt stevige concurrentie in de strijd om de handtekening van Roy Beerens. Volgens Johan Derksen heeft ook Mario Been, de nieuwe trainer van Feyenoord, de vleugelspits van sc Heerenveen hoog op zijn lijstje staan.

Enkele investeerders zijn bereid veel geld in Feyenoord te stoppen, zodat de Rotterdamse club komende zomer flink kan investeren in haar selectie. Volgens Derksen heeft Been de pijlsnelle Beerens hoog op zijn verlanglijstje staan.

Overigens lijkt PSV de beste papieren te hebben voor Beerens, die naar verluidt een afkoopsom van 5,5 miljoen euro in zijn contract heeft staan. De jonge rechtsbuiten komt voort uit de jeugdopleiding van de Eindhovenaren en gaf eerder al aan open te staan voor een terugkeer.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_66392316
Keuze tussen Feyenoord en PSV is makkelijk gemaakt voor Beerens.
pi_66393322
Richard Haklander van Omniworld naar RKC Waalwijk

(RTV Oost)
pi_66393732


godver, ik stik gewoon in mn eierkoek.

JD was echt zo'n walrus vroeger
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')