abonnement Unibet Coolblue
pi_65297028
Uniek, intelligent, grappig, openminded, bourgondisch, lief, uitdagend, rustig, charmant, kan kleine dingen/gebaren waarderen.


Absolute afknapper: niet grappig: niet werkelijk, hartelijk kunnen lachen om haar grappen (elke man weet wel wat ik bedoel).

[ Bericht 12% gewijzigd door EvilMarc op 21-01-2009 21:31:17 ]
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_65300494
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:53 schreef zwaaibaai het volgende:
Humor, geile sex, geen gezeik en met beide benen aan de grond. En niet al te lang.
I once was king of Spain, now I eat humble pie.
pi_65305625
Innerlijk: charmant, lief, eigen leven.

Uiterlijk: Kleiner dan 1.88m (ik dus), slank.

Extra note:

- Liefst iemand die ook initiatief neemt, geen meid die alleen maar volgt. (eigen leven dus eigenlijk)
- Tegenstrijdig met bovenstaande wellicht, maar zij moet toch wel het gevoel geven dat zij jou nodig heeft.
- Geen angsthaas in bed.
- Geen oneindige, saaie verhalen zonder clue.
- Niet iemand die constant problemen heeft met van alles en nog wat, waar uiteraard altijd over gepraat moet worden.

Voordeel van ex'en, je weet steeds beter wat je wel en wat je juist niet waardeert in een vrouw.
pi_65305692
lief, humor, verzorgend, leuk eruit zien

dat was het


Voldoe je aan deze eisen? Stuur dan je CV en een pasfoto naar Cmonv.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65305703
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 02:31 schreef Alec690 het volgende:
- Geen oneindige, saaie verhalen zonder clue.
- Niet iemand die constant problemen heeft met van alles en nog wat, waar uiteraard altijd over gepraat moet worden.

En jij zoekt een VROUW?

Kenmerkend voor vrouwen, ALTIJD IS ER IETS.. Theo Maassen held
  donderdag 22 januari 2009 @ 10:52:34 #66
234450 Prism
English, Fitz or Kitty.
pi_65310021
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:37 schreef Ripley het volgende:

[..]

Tik je dit met je piemel of zo?
My thoughts exactly!
"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
  donderdag 22 januari 2009 @ 11:04:17 #67
230788 n8n
Pragmatisch
pi_65310361
Een fijne dame:
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:23 schreef EvilMarc het volgende:
Uniek, intelligent, grappig, openminded, bourgondisch, lief, uitdagend, rustig, charmant, kan kleine dingen/gebaren waarderen.


Absolute afknapper: niet grappig: niet werkelijk, hartelijk kunnen lachen om haar grappen (elke man weet wel wat ik bedoel).
Dat en onschuldig schattig of lekker dirty op zn tijd.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 22 januari 2009 @ 19:34:36 #68
172358 oddman
Introspecteur
pi_65327731
Ik ga even naar eerlijk zijn.

Qua vrouw wil ik een dame die lief, begripvol, aantrekkelijk en een tikkeltje onderdanig is tegenover mij maar wel een hoge sociale status heeft en ook gezien wordt als aantrekkelijk en waardevol. En lekker vaak zin heeft in sex. Dáár krijg ik een rigide lid van; dat is wat mijn reptielenbrein wil.
Qua vrouw. Qua geslachtelijke voorkeur.

Nou, qua partner, qua persoon om mijn leven mee te delen, zijn mijn eisen heel anders. Dan wil ik een intelligent iemand met smaak, een gevoel voor humor, een gedeelde levensvisie en zonder te veel smileys in haar posts. Iemand die leest en schrijft, bij voorkeur op een niveau vergelijkbaar met het mijne. Iemand die mij verder kan helpen in het leven; iemand die me uitdaagt, mentaal steunt en het goed kan vinden met mijn vrienden en mijn familie. En die vrienden en familie heeft waar ik het mee kan vinden.

Combineer dat, en ik wil met je trouwen. Heb je alleen het eerste, dan wil ik alleen met je naar bed; heb je alleen het tweede, dan word je een goede vriend.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_65329447
Lichamelijk, boven de 1,65 anders steekt het zo af, uitstraling en niet rexy, beetje vlees op de botten aub. Leuke kop is een pre, motoriek iets verfijnder dan een olifant, loop en beweeg niet als een vent graag.
Verder is een redelijke vorm van intelligentie wel gewenst, zo lastig praten anders. Niet wereldvreemd, gevoel voor humor. Aantal gezamelijke interesses en op één lijn zitten op de hoofdlijnen van levensopvatting.Dan kom je al een eind. Belangrijkste is een klik en geen echte afknappers.
Niet:
- irritante rot stem
- geld en status belust
- shoppen als hobby, ga iets kopen of ga wat nuttigs doen, maar shoppen nee!!
"You should never underestimate the predictability of stupidity." - Snatch
"A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean." - Lock Stock...
"How do you shoot the devil in the back? What if you miss? " - The Usual Suspects
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:52:36 #70
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_65345828
Mannen denken dat ze de baas zijn; vrouwen weten dat ze de baas zijn. Dat is een zinnetje dat een vrouw moet beseffen, maar desondanks moeten ze wel zelfrelativering kennen.

Een vrouw die:
  • wijs is;
  • open staat voor dingen die buiten dogma's vallen;
  • beseft dat ze geluk in zichzelf vindt, en niet elders;
  • het oog ook wat te bieden heeft.
  • Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
    TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
    pi_65346442
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 13:37 schreef Ripley het volgende:

    [..]

    Tik je dit met je piemel of zo?
    k tiep gwoon mestal met 1 handt

    behalfe as me moeder opeens mn kamre kom binnelope zonder te kloppe
    wursjip technojunk _O_
    pi_65404838
    qua uiterlijk val ik op donkerharige meisjes, liefst klein en teer en een mooi gevormd figuur.

    ze moeten wel apart zijn, ik val niet op de standaard muts in de disco.
    een blond wijf met dikke titten is voor mij bijvoorbeel a-sexueel...

    qua karakter moet ze dus meegaand zijn, eerlijk, trouw, passievol en geluk nastreven ipv genot.
    op sexgebied maakt het me niet zoveel uit. ik heb met een nympf gehad en een meisje die qua sex minder behoefte had. pas me aan omdat het mooiste gevoel voor mij wakker worden is naast je droom

    ze moet wel intelligent zijn en bovenal met mij kunnen omgaan. ik ben zelf nogal raar en er zijn weinig vrouwen die mij snappen
      zondag 25 januari 2009 @ 23:53:03 #73
    147639 StupidByNature
    Ompa Til Du Dør!
    pi_65405005
    Een vrouw die emotioneel stabiel is. Ik heb jarenlang de leunstoelpsycholoog uitgehangen. Dat doe ik niet meer. Verder iemand die niet wereldvreemd is en verder kijkt dan haar neus lang is. Een leuk uiterlijk is een pré, maar niet het belangrijkste. Oh ja, en een niet-rookster....
    pi_65405491
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:04 schreef n8n het volgende:
    Een fijne dame:
    [..]

    Dat en onschuldig schattig of lekker dirty op zn tijd.
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
      maandag 26 januari 2009 @ 00:24:55 #75
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_65406224
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 19:55 schreef Bootje84 het volgende:

    [..]

    Als die dan 60 kilo wegen, zijn ze al gezet. Die van mij moeten dan meer eten
    60kg is dan inderdaad te veel ja.

    50kg is beter.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_65406295
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 23:53 schreef StupidByNature het volgende:
    Ik heb jarenlang de leunstoelpsycholoog uitgehangen. Dat doe ik niet meer.
    Na al die jaren kwam je tot dat besluit?
      maandag 26 januari 2009 @ 00:27:04 #77
    239053 trifko
    One Minute!
    pi_65406306
    ik zoek een slikheks..
    The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
    pi_65493513
    Ik vind het vooral belangrijk dat je alles met elkaar kan delen. Dat klinkt als een cliché, maar als me op een slechte dag gevraagd wordt hoe ik me voel... Dan wil ik ook kunnen antwoorden dat ik me godsgruwelijk kut voel, en vervolgens een mooi gesprek hebben waarvan we beiden erg opknappen.

    Ik geloof ook niet in stelletjes die nooit ruzie hebben. Dan zit echt 1 van de 2 onder de plak.
      woensdag 28 januari 2009 @ 16:26:42 #79
    147639 StupidByNature
    Ompa Til Du Dør!
    pi_65496770
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 00:26 schreef OldJeller het volgende:

    [..]

    Na al die jaren kwam je tot dat besluit?
    Ja, toen pas. Toen het eenmaal aan de gang was vond ik het de normaalste zaak van de wereld, dat doe je gewoon in een relatie. Dat ik dan nog na jarenlange "bewezen diensten" alsnog aan de kant wordt gezet, daar dacht ik niet aan. Naïef, ik weet het. Maar de eerstvolgende vriendin die haar hoofd niet op orde kan krijgen mag van mij nu vrij snel wieberen. Die relatie heeft me een stuk cynischer gemaakt.
    pi_65497102
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 20:26 schreef Bootje84 het volgende:
    iedereen een mouw oor proberen aan te naaien enzo.

    Sorry meneer taalnazi, ik stoorde me eraan
      dinsdag 3 februari 2009 @ 00:45:28 #81
    181132 maxh
    I am the lolrus
    pi_65680292
    You know what I really want in a girl? Me.
    pi_65680577
      vrijdag 6 februari 2009 @ 22:15:42 #83
    97643 misteriks
    finest in cool since 1977
    pi_65816268
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 12:46 schreef Hephaistos. het volgende:
    Wat ik zoek in een meisje is humor, intelligentie, bredere interesses dan winkelen, niet te afwachtend in bed en eentje die met een enkele zin door de rookgordijnen heen kan prikken die ik soms voor mezelf optrek. En waarschijnlijk nog wel veel meer ook.


    Waarom ik iemand zou moeten zoeken die ik moet beschermen gaat een beetje langs me. Als de situatie zich voordoet zal ik het doen hoor, daar niet van, maar het is nou niet bepaald een eigenschap van de perfecte vrouw
    al een heel mooi begin van hoe ik het zelf ook zie
    zelf heb ik een zwak voor sterke vrouwen, diegene waar vele mannen voor schrikken. Ze mag er best hyperknap uitzien; maar eentje waar je na alle vooroordelen toch van beseft dat ze ook maar 'n mens is. Tja, in feite is het heel eenvoudig; een leuke buddy, die aanvult op hetgeen jezelf wat te kort komt.
    1+1 =3 is het zuivere minimum imo.
    misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
    pi_65969695
    zeker niet die laatste, dat kan alleen als ze haar manieren ook voor zichzelf houd en niet de hele tijd jou wil sturen, dat moeten we niet hebben:P, maarja ergens in het midden ligt de ideale vrouw, voor een man ook denk ik
    pi_65970940
    Ik weet eigenlijk eerder wat ik niet zoek in een vrouw dan wel. Wat ik niet zoek in een vrouw:

  • Geklaag.
    Vinden ze enorm ik lekker (ik ook af en toe), maar soms iets te lekker dat alles het slachtoffer ervan wordt. Dan is dan weer niet goed, dan dat niet, dan dat niet. "Drink eens niet zoveel!" en dan weer "Praat eens wat met m'n vriendinnen!". Op beide kan ik niet anders dan een enorme middelvinger reageren. Punt één: ik bepaald zelf hoeveel ik drink, punt twee: ik ben verdomme geen entertainmentmonkey. Ik lul wel als ik er zin in heb.

  • Manipuleergedrag.
    Begrijp me niet verkeerd, me ergens op proberen te wijzen vind ik totaal niet verkeerd. Ik ben niet het persoon dat uitschreeuwt "Zo ben ik nu eenmaal!" en zo wil ontkomen aan enige verantwoordelijkheid of zelfreflectie. Maar bij vrouwen gaat het vaak helaas niet om opbouwende kritiek; die willen je proberen te veranderen in het ideaalbeeld dat zij in hun hoofd hebben. Ken je die breezersletjes die gaan voor die Marokkaanse macho's met de bontkraag? Stiekem ergens hopen ze in hun hart dat ze niet zo afstandelijk en bot tegen hun zullen zijn. Dat ze wel liefde voor hen voelen en dat anders bij hun wordt. Met andere woorden: dat ze hun kunnen veranderen in een plaatje dat ze in hun kop hebben. Laat ik je even uit je droom helpen: it isn't going to happen.

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2009 00:07:44 ]
  • pi_65971167
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 16:26 schreef StupidByNature het volgende:

    [..]

    Ja, toen pas. Toen het eenmaal aan de gang was vond ik het de normaalste zaak van de wereld, dat doe je gewoon in een relatie. Dat ik dan nog na jarenlange "bewezen diensten" alsnog aan de kant wordt gezet, daar dacht ik niet aan. Naïef, ik weet het. Maar de eerstvolgende vriendin die haar hoofd niet op orde kan krijgen mag van mij nu vrij snel wieberen. Die relatie heeft me een stuk cynischer gemaakt.
    Hmm, ik ben blij dat ik dat al vrij vroeg meegemaakt heb. En weet je wat het ergste is met dat soort vrouwen? Precies wat jij hebt meegemaakt. Zodra ze mede dankzij jou hun leven weer op de rails hebben en de toekomst weer een beetje zonniger in zien, heb je nog eens goed kans dat ze je nog dumpen ook. Dan willen ze weer alles uit het leven halen en is het maar de vraag of jij daar dan nog in past. Feitelijk kun je het dus nauwelijks goed doen en moet je maar hopen dat je steun zich niet tegen je keert.

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2009 00:01:31 ]
    pi_65971727
    Oh trouwens, het liefste zou ik willen dat vrouwen over het algemeen niet zo materialistisch waren (nesteldrang, koopzucht, om de twee maanden naar de Ikea), maar ik denk dat dat nagenoeg onmogelijk is. Elke vrouw houdt van een uitbarsting van kapitalisme op een koopavond om daarna volledig materieel bevredigd thuis te komen.
    pi_65973402
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Friek_ het volgende:
    Ik weet eigenlijk eerder wat ik niet zoek in een vrouw dan wel. Wat ik niet zoek in een vrouw:

  • Geklaag.
    Vinden ze enorm ik lekker (ik ook af en toe), maar soms iets te lekker dat alles het slachtoffer ervan wordt. Dan is dan weer niet goed, dan dat niet, dan dat niet. "Drink eens niet zoveel!" en dan weer "Praat eens wat met m'n vriendinnen!". Op beide kan ik niet anders dan een enorme middelvinger reageren. Punt één: ik bepaald zelf hoeveel ik drink, punt twee: ik ben verdomme geen entertainmentmonkey. Ik lul wel als ik er zin in heb.

  • Manipuleergedrag.
    Begrijp me niet verkeerd, me ergens op proberen te wijzen vind ik totaal niet verkeerd. Ik ben niet het persoon dat uitschreeuwt "Zo ben ik nu eenmaal!" en zo wil ontkomen aan enige verantwoordelijkheid of zelfreflectie. Maar bij vrouwen gaat het vaak helaas niet om opbouwende kritiek; die willen je proberen te veranderen in het ideaalbeeld dat zij in hun hoofd hebben. Ken je die breezersletjes die gaan voor die Marokkaanse macho's met de bontkraag? Stiekem ergens hopen ze in hun hart dat ze niet zo afstandelijk en bot tegen hun zullen zijn. Dat ze wel liefde voor hen voelen en dat anders bij hun wordt. Met andere woorden: dat ze hun kunnen veranderen in een plaatje dat ze in hun kop hebben. Laat ik je even uit je droom helpen: it isn't going to happen.
  • Je beschrijft zo'n beetje wat iedere man niet wil. De een accepteert het alleen tot een grotere mate dan een ander. Hoeveel geklaag moet er zijn geweest voordat jij een relatie beëindigt? Hoeveel manipuleergedrag moet er zijn toegepast voordat je er wat aan doet? Dat ligt voor iedereen weer anders.
    pi_65973612
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 00:18 schreef Friek_ het volgende:
    Oh trouwens, het liefste zou ik willen dat vrouwen over het algemeen niet zo materialistisch waren (nesteldrang, koopzucht, om de twee maanden naar de Ikea), maar ik denk dat dat nagenoeg onmogelijk is. Elke vrouw houdt van een uitbarsting van kapitalisme op een koopavond om daarna volledig materieel bevredigd thuis te komen.
      donderdag 12 februari 2009 @ 02:26:29 #90
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_65973678
    De leukste meisjes die ik tot nu toe heb gespot zijn toch wel een tikkeltje eigenwijs. En daarnaast laten ze van tijd tot tijd ook wat onzekerheid doorschemeren. Hier heb ik een zwak voor omdat die combinatie zo schattig staat. Dan wil ik ze geruststellen en knuffelen en lief voor ze zijn. Ook doen ze me van tijd tot tijd versteld staan en dat mag ik wel. De meisjes lijken de meisjes die ik tot nu toe een beetje heb leren kennen niet zo heel standaard als je ze van dichtbij meemaakt. Voor de rest speelt uiterlijk natuurlijk een grote rol. Ik houd van sexy/schattige meisjes. Liefst blond.

    En oja, ik ben nog maagd..

    Waar ik persoonlijk niet tegen kan:
    Wispelturig, zeik en manipuleergedrag. Materialsime is me niet zo vreemd, als ik het geld had koop ik samen met haar de wereld leeg.

    [ Bericht 11% gewijzigd door Schenkstroop op 12-02-2009 02:32:31 ]
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')