abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_232666
Nou, wat vonden jullie ervan? Leuk hoe Bart reageerde op die gebroken spiegel, maar niet de reactie van de stem Zijn daar voor verzekerd.
Ik geloof niet dat Nac zo slecht gaat. Eerlijk gezegd kijk ik haast niet meer naar de competitie, Maar Ruud geloofde het niet. Lekker enthousiast reageerde MIchael op zijn moeder. Pubertje?
  vrijdag 17 december 1999 @ 19:35:00 #2
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_232667
Met de komst van de Telegraaf is BB defenitief verworden tot een tweederangs supriseshow.

Ik las trouwens vanochtend in de VK dat Ruud op 30 december zal worden geconfronteerd met de karikatuur van zichzelf in de persoon van Paul de Leeuw. Paul wilde niet live het huis in vanwege andere verplichtingen zei ie....

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  vrijdag 17 december 1999 @ 19:37:00 #3
959 opa
De man met de witte shawl
pi_232668
Er moet me even iets van het hart.
Michael was de rust zelve;
de man van Karin was de rust zelve;
Maurice was de rust zelve.

Volgens mij zij deze drie heren ook alle drie to the point als het nodig is; dus ik weet wel genoeg.

mede namens Marijke de groeten van opa.
En waar Marijke is kun je zien op pagina 726

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  vrijdag 17 december 1999 @ 19:46:00 #4
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_232669
Die man van Karin bediende zich wel van droge humor, mag ik wel Tja wat wil je als het eerste wat je vrouw je vraagt na drie maanden zonder contact: hoe gaat het met NAC. Dat R dat heeft durven vragen aan K trouwens....

Die droge humer van Wim, maakt de interpretatie van "Maurice komt logeren" erg lastig, maar ik betwijfel dat Maurice en Wim werkelijk sexuele tips gaan uitwisselen

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_232670
wij lezen de telegraaf al 40 jaar en zijn iedere dag net zo blij als onze bb'ers
de zogenaamde intellectuelen lexzen dan maar een economie-boek droge krant VEEL PLEZIER.
pi_232671
Ik heb het al eerder gezegd, die duikschool in Australie krijgt Maurice wel. Hij gaat logeren bij Karins gezin. Zij financieren de boel en gaan vervolgens ieder jaar gezellig met de hele familie bij Maurice in Australie op bezoek, lekker duiken met z'n allen. Kan me trouwens wel voorstellen dat karin teleurgesteld was, 2 minuten is niet veel en je verwachtingen altijd te hoog.
pi_232672
Ik vondt het wel een leuke uitzending en ook zag je nu dat Bart en Karin dus helemaal niet van die ruziemakers zijn met elkaar. Ik zie overdag dat ook niet, ze zijn best goede maatjes met af en toe een uitspatting. Karin ging met de telefoon wel gelijk naar Bart

Verder mooi te zien hoe de reacties waren en zijn op de krant.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  Redactie Frontpage vrijdag 17 december 1999 @ 20:31:00 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_232673
Wat zei Anouk toch alweer tegen Maurice? Was een woordspeling waarbij gesuggereerd werd dat Maurice toe moest geven aan zijn bi-sexualiteit. Was destijds een hele leuke, beidehante opmerking.
Moest er weer aan denken toen Wim zei: Maurice komt logeren.
Zowiezo al een rare move. Moet hij geen tijd inhalen met zijn vriendin? Al zou ze mee gaan, dan nog zijn ze met kerst niet alleen.
Ik zou trouwens niet willen slapen bij de echtgenoot van iemand waarmee ik 80 dagen in bed had gelegen en waar de roddelbladen hun conclussies uit hadden getrokken (en ik ook)
Verder wel een heel erg lange aanloop naar het moment waar we gister al op zaten te wachten.
  vrijdag 17 december 1999 @ 20:59:00 #9
242 Pinball
Electric Monk
pi_232674
Moest aan het eind toch even op de kalender kijken, ik dacht even dat het zondag was.
Of lijken alle dagen gewoon op elkaar?

Heerlijke cliffhanger weer

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_232675
Weet je dat ik niet eens meer weet wat de cliffhanger was. Komt dat omdat ik goede muziek op heb staan (smashing pumpkins) of en dat denk ik eerder omdat het saai was? Lijkt me leuk als het maandag is lekker nomineren en dus spanning.
pi_232676
Dat de uitzending saaier dan ooit was, is al duidelijk gezien de weinige reacties, maar de cliffhanger, wat was het nou??

De lego kerstboom?

Wie helpt.

  zaterdag 18 december 1999 @ 00:58:00 #12
242 Pinball
Electric Monk
pi_232677
quote:
op 12-18-1999 om 12:53 AM schreef Venus het volgende:
De lego kerstboom?

Precies, V. insinueert dat ruud "baldadig" aan het worden is, net als bart, door de kerstboom om te gooien.

Eigenlijk is de weekopdracht goedgekeurd en gaan ze gewoon de lego opruimen.
Complete non-cliffhanger dus

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_232678
quote:
op 12-17-1999 om 08:31 PM schreef SunChaser het volgende:
Wat zei Anouk toch alweer tegen Maurice? Was een woordspeling waarbij gesuggereerd werd dat Maurice toe moest geven aan zijn bi-sexualiteit. Was destijds een hele leuke, beidehante opmerking.

Ze stelde voor dat Maurice zijn anus eens moest verleggen...


  Redactie Frontpage zaterdag 18 december 1999 @ 02:34:00 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_232679
Dat was het: bekijk het eens van een andere anus!

Tnx voor de reply

pi_232680
Opa--> Zeer scherp opgemerkt. Inderdaad alle drie zeer rustig en droog. Ook in hun opmerkingen. Zie daar de gelijkenis tussen Maurice en Wim.

Zonndauw--> Jouw opmerking laat een geheel ander licht schijnen op de logerpartij van Maurice. Karin neemt haar man volledig serieus, maar ik moet zeggen nu ik erover nadenk... Welke man haalt een eventueel concurrent nu in huis voor een logeerpartij ? Wie is daar bij gebaat ? De Kinderen ? Maurice heeft daar dus niets te zoeken. Wim moet het wel als grap gezegd hebben. Humor !!(Net als de Licencie van NAC)

O ja, Heel Nederland het telefoonnummer genoteerd dat Karin intoetste ?

Blijft zich verbazen
pi_232681
M.i. was dat stukje met de kerstboom van vrijdag middag. Toen was dus al meegedeeld of de week opdracht was geslaagd of niet
  zaterdag 18 december 1999 @ 13:32:00 #17
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_232682
Wat mij vooral is opgevallen in de uitzending van gisteren zijn de reacties op de brieven van thuis. K,B en R leefden helemaal op en begonnen gelijk de -voor de anderen- meest oninteressante zinssnedes hardop voor te lezen. Luid gelach alom... Behalve Willem. Hij moest duidelijk hard zijn best doen om een glimlach op zijn gezicht te houden en las (in de uitzending in ieder geval) niets voor... Dit gecombineerd met zijn bijna hysterisch gelach om de brieven van anderen (hij stikte zowat toen Karin stukjes uit haar brief voorlas - terwijl de humor mij, en zo te zien de andere bewoners ook totaal ontging)doet me vermoeden dat Willem slecht nieuws heeft gekregen. Ik ben dan ook heel blij voor hem dat de Telegraaf een duidelijke censuur heeft toegepast op de berichtjes in de BB krant en hij dus alleen maar lieve bemoedigende boodschappen kreeg... Het had nog spannend kunnen worden als ook negatieve berichten waren geplaatst! Willem staat aan de afgrond van de onzekerheid... ben benieuwd wat de nominaties gaan brengen!

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 13 Januari 2000).]

pi_232683
Denkt iedereen nou echt dat Maurice komt logeren ?
Die Wim was zo gevat, neem nou dat geintje over N.A.C. . Dat van Maurice was net zo'n geintje, wat wil je, als de eerste vraag over hoe het met een of andere voetbalclub gaat. Dan vraag je er toch om
Van alles is weer waardeloos

pi_232684
Juffrouw Jannie en Kierewiet,
ik sta versteld...

Bedenk eens: je wordt (via streams en ge-editte TV-beelden) geconfronteerd met een vrouw die 20 jaar getrouwd is. Haar persoonlijkheid toont zich aan je via bepaalde uitspraken, zeer summier, en dan nog sterk beïnvloed door de BB-setting zelf. Verder heeft één of andere leipo het gerucht over K. en M. in omloop gebracht, inmiddels door M. zelf op zeer rustige wijze ontkracht bij B&vD.

En dan wordt hier ff uit de losse pols de conclusie getrokken dat M. een 'concurrent is voor W.' ???

Hoe halen jullie 't in je hoofd ?
Zou je mij - naast alle geroep om bewijs voor de lopende 'complot-theorieën - ook eens voor deze aannames concrete bewijzen kunnen voorleggen ?
Of worden jullie meegesleept door de algemene sensatie-beluste tendens ?
Niet om iemand te verdedigen dus, maar wat zijn in hemelsnaam de concrete gronden waarmee zó verregaande conclusies worden getrokken over een huwelijk wat je totaal niet kent ?

pi_232685
quote:
op 12-18-1999 om 11:46 PM schreef Moor het volgende:
Juffrouw Jannie en Kierewiet,
ik sta versteld...

Bedenk eens: je wordt (via streams en ge-editte TV-beelden) geconfronteerd met een vrouw die 20 jaar getrouwd is. Haar persoonlijkheid toont zich aan je via bepaalde uitspraken, zeer summier, en dan nog sterk beïnvloed door de BB-setting zelf. Verder heeft één of andere leipo het gerucht over K. en M. in omloop gebracht, inmiddels door M. zelf op zeer rustige wijze ontkracht bij B&vD.

En dan wordt hier ff uit de losse pols de conclusie getrokken dat M. een 'concurrent is voor W.' ???

Hoe halen jullie 't in je hoofd ?
Zou je mij - naast alle geroep om bewijs voor de lopende 'complot-theorieën - ook eens voor deze aannames concrete bewijzen kunnen voorleggen ?
Of worden jullie meegesleept door de algemene sensatie-beluste tendens ?
Niet om iemand te verdedigen dus, maar wat zijn in hemelsnaam de concrete gronden waarmee zó verregaande conclusies worden getrokken over een huwelijk wat je totaal niet kent ?


---------
Sorry hoor Moor, maar heb je wel goed gelezen wat ik heb geschreven ?

Waar zie je ook maar iets over een complot theorie ? Ik ben het vaak met je eens, maar nu ben je toch een beetje paranoia aan het worden
Het enigste wat ik beweer is dat wat de man van Karin zegt, je met een korreltje zout moet nemen. Wat wil je, na zo'n opmerking over N.A.C. !
Hoe weet jij dan zo zeker dat hij wel komt logeren ?
Heb jij mij ooit ergens horen beweren dat het waar is van M en K ? Zoek het hele forum maar af, en je ziet dat dat een onderwerp is waar ik me nog nooit mee heb bemoeit ! Alleen al omdat ik de laatste zou zijn die dat zou geloven.
Lees nu nog eens wat ik schreef en geef dan opnieuw (normaal) een reactie a.u.b. .

Van alles is weer waardeloos

pi_232686
Beste Juffrouw Jannie,
omdat ik twee personen in 1 adem noemde, moet je wel rekening houden met het feit, dat niet alles letterlijk ook voor jullie allebei opging.

'Complot-theorieën' sloeg juist op hetgeen ondergetekende vaak als hypotheses heeft aangevoerd, en die meerdere malen werden beantwoord met cynische vragen over bewijs. Dat bewijs wilde ik nu eens vragen voor de stelling: M. is een concurrent voor Wim. (post van Kierewiet).

Wat me in jouw post opviel, was dat je Wim's opmerking als een 'geintje' karakteriseerde, uitgaande van een typering van Wim op basis van 2 minuten gesprek. Tegenover wie zou dat dat een "geintje" geweest zijn - is een vraag die ik bv. aan jou zou willen stellen. Zeker niet t.o. Karin: Wim heeft tot nu toe enkel respect laten zien voor haar: video,gedicht.

Het spijt me als mijn post volledig op jou persoonlijk betrokken is overgekomen. Ik had het meer over het effekt van jullie posts achter elkaar: het niet meer serieus kunnen interpreteren van Wims woorden, na een inderdaad droge humor van hem over NAC.
Mijn meeste verbazing gold dan ook de beschrijving door Kierewiet van een huwelijk dat noch hij noch iemand van ons kent....
En het klakkeloos volgen van geruchten over de vriendschap tussen K. en M.

pi_232687
Ok Moor, het is weer goed tussen ons
En het was maar zo'n simpele vraag van me.
Ik mag namelijk die humor van Wim wel, hij heeft met dat sinterklaas gedicht ook al een paar bewoners op de kast gejaagd. Dat is een v/d redenen om alles wat hij zegt ???? bij te zetten. (voor mij tenminste)
Ik denk trouwens dat dat geintje (net als dat andere geintje) bedoeld is voor het nederlandse publiek.

btw jij bent ook een nachtmens geloof ik, net als ik ?

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 19 December 1999).]

Van alles is weer waardeloos

pi_232688
quote:
op 12-19-1999 om 02:37 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
<snip>
btw jij bent ook een nachtmens geloof ik, net als ik ?

lol, inderdaad, JJ. Heb meestal geen ander moment tijd om hier te zijn. En heb nog stiekeme hoop dat Lilith opduikt om astrologische analyse van Willem te geven, wiens geboortedatum ik juist heb ontdekt. Kan weer interessant materiaal over 'ons aller zondebok' W. opleveren

PS: sorry voor off-topic

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')