abonnement Unibet Coolblue
pi_66687021
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66687060
quote:
quote:
Mijn man heeft last van een crisis. Ik weet me gewoon geen raad meer.
Zo moest hij ineens op wintersport, terwijl hij nog nooit heeft geskied. Meneer ging daar op les hè, in Oostenrijk, hij wou het ook kunnen, zo moeilijk was het niet. En hij ging niet alleen, ohnee. Er moest een vrouw mee, ja, mijn vriendin, want die kan rijden, en skiën.
Ok, ik zeg niks, mijn vriendin zei nog: je kunt me vertrouwen.
Maar ja, haar wel, maar hem?
Beide zwijgen in alle talen hoor, er is niets gebeurd, zeggen ze, ze sliepen alleen in hetzelfde bed omdat dat goedkoper was.

Nou en toen moest mijn man gaan schaatsen. Had hij nog nooit gedaan dus eerst maar op les.
En dan kwam hij met rode koontjes thuis hè, had tegen leuke vrouwen opgebotst die ook op les zaten.
Ja ja… dat botsten van hem dat ken ik.
Gelukkig kwam hij de keer erna met een gekneusde rib thuis.
Mijn man heeft nu ook gel gekocht om zijn haar in model te brengen, en hij wil ineens nieuwe onderbroeken, “wat is in de mode?” vroeg hij me. Tje, alsof ik dat weet onderbroeken mode heeft mij nooit bezig gehouden, “je trekt dat ding toch uit als je bij een liefje bent”, zei ik smalend tegen hem.
Maar hij belde mijn vriendin, je weet wel, waarmee hij ging skiën. Die weet alles van mode.
Nou ik wil het niet weten, ik ga zijn nieuwe onderbroeken niet opvouwen! Ik wil niet weten of hij olifantenslurfjes of konijnenoortjes draagt.

Hij is gelukkig, mijn man. In de 50 en hij begint als een puber te leven. Hij ziet er ook steeds jonger uit. Hij was altijd al slank maar als er nu een schaaltje paaseitjes op tafel staat zegt hij: “nee, ik hoef niet anders word ik te dik”. En je moet echt zoeken naar een grammetje vet hoor, niks heeft ie, aan vet bedoel ik hoor!
Die twee vrouwelijke collega’s vertrouw ik ook niet, ze bellen te vaak om te vragen of hij op zondag kan werken. Ja, ook zoiets: hij werkt vaak over tegenwoordig, maar extra geld komt er niet binnen. “Nee,” zegt hij, “dat compenseren ze met extra vrije dagen.”
Zo, die vrije dagen komen natuurlijk pas na zijn pensionering. Terwijl ik een waslijst aan klussen heb liggen die hij gewoon niet doet.

Van alles moet hij ineens uitproberen, hij wil nu ook op dansles. Ja, en niet met mij hoor, hij weet heel goed dat ik niet kan dansen, en niet kan schaatsen, en niet kan skiën.
Ik word er zo moe van hè. Wie wil er nou echt een sportieve man!
En dan heb ik het er nog niet eens over wat hij verder allemaal wil van mij tegenwoordig.
Zeker om te oefenen, nou dat doet hij maar bij een ander! Ik hoef die vunzigheid niet.
Fluitend gaat hij boodschappen doen en het is alsmaar lieverd en schat, en wat ben je mooi.
Nou, ik ben niet mooi dus hij liegt!
Vorige week nam hij een bos bloemen voor me mee.
Ik zei nog: “die zijn voor die andere vrouw, je weet best dat ik niet tegen bloemen kan.”
Maar hij wuifde het weg, “staat zo gezellig op tafel.” Die vieze stinkbloemen heb ik ’s avonds voor het slapen gaan nog in de kliko gegooid.
De dag erna kreeg ik bonbons. “wil je me soms vet hebben”, vroeg ik achterdochtig.
Ik vertrouw het voor geen cent!
Vanmiddag gebeurde er ook weer iets raars. Ik was bij de drogist voor een pakje tampax en toen kreeg ik zomaar een cadeautje. Ja, ik jok dus niet hè,
het was een antirimpelcreme voor mannen boven de 45.
Volgens mij is het een complot, de hele wereld zit in dat complot.
Ja ik mag toch zeker wel zeggen dat ik het niet vertrouw? Die crisis van hem loopt gewoon uit de hand. Iedereen is er bij betrokken!
Kunnen die mensen geen dagboek kopen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_66688193
quote:
quote:
Fluitend gaat hij boodschappen doen en het is alsmaar lieverd en schat, en wat ben je mooi.
Nou, ik ben niet mooi dus hij liegt!
pi_66705471
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66705858
quote:
Dat zou toch echt niet op die verpakking staan he?
pi_66706374
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:45:58 #107
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_66707827
@Kahlen: wil je ophouden met enkel linkjes plaatsen? Ze zijn heel leuk, maar.. ZE GAAN DOOD! Dus kopieer de advertentie ook even!
*Think outside the box*
pi_66707996
@El_Chica_Del_Fuego:
Voor de 1983409543497423794239428364234237846238e keer dat het gezegd moet worden. Je wordt er moe van
pi_66708107
ben nu te lui om die dingen in screenshotjes om te zetten, maar volgende keer beloof ik beterschap en komen er plaatjes / copy's van teksten bij
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66708219
Screenshots hoeven niet perse. In ieder geval te teksten indien die grappig zijn
pi_66708725
Schaap
quote:
In elke vriendengroep zit wel een eenzame vrijgezel die altijd alleen komt op verjaardagen en nooit met een vriendin opdaagt. En dan komt het moment dat het zijn eigen verjaardag is. Wat moet je hem nu geven? Handdoeken voor zijn uitzet? Nee! Een dinerbon voor avondje uit? Nee!
Je vraagt jezelf wel eens af of het nog wel goed gaat komen met hem. Zal hij hét straks nog wel kunnen? Om dit probleem op te lossen bieden wij je nu het opblaasschaap aan om je vrijgezelle vriend een onvergetelijke tijd te geven. Mèèhhh!!

Verzendkosten 2,50 euro
Ouwe doos
quote:
Neem uw vrouw, vriendin. zus, schoonzus, buurvrouw, kennis of collega eens flink te grazen door deze '' OUWE DOOS " in de tuin of op de oprit te plaatsen als deze een bepaalde leeftijd ( maakt niet uit wat ) bereiken. Deze wereld attractie is verder nergens te huur. Is vrij zwaar en zit op een aanhanger bevestigd.
Verder is de inspiratie op, morgen rustig op het werk, dan weer eens verder zoeken
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:23:33 #112
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_66761625
Bron: Kookboek


Prijs: 15,00 (het boek is 100 jaar geleden gratis te verkrijgen na de zegelactie) Daarom hebben wij er ook al 3 van thuis liggen, maar goed. Ik kon het niet laten.

Het:
quote:
Hallo,

Uw bod van 20,- is oké. Wel komt er 6,75 verzendkosten bij.
(Dit staat aangegeven in de advertentie)
In totaal wordt het 26,75
Gaat u hiermee akkoord?
Verneem graag verder van u.

Mvg,
xx
Ik:
quote:
niet voor een boek wat je gratis kreeg!!!!
Het:
quote:
Waarom bied je dan?
En dit boek kreeg je NIET GRATIS, hier moest je iets voor doen, namelijk streepjescodes van BOTER....SPAREN.
Het:
quote:
Zeg, heb je niets beters te doen.
Dan mensen op Marktplaatst lastig te vallen.
Als je niets wilt kopen, ga dan een eind wandelen of fietsen.
Kun je onderweg je ergens anders druk over maken....
Wens niets meer van je te horen...anders neemt deze kant maatregelen!
Sappig !!
pi_66761691
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef Loontjah het volgende:
Bron: Kookboek
Prijs: 15,00 (het boek is 100 jaar geleden gratis te verkrijgen na de zegelactie) Daarom hebben wij er ook al 3 van thuis liggen, maar goed. Ik kon het niet laten.

Het:
[..]

Ik:
[..]

Het:
[..]

Het:
[..]

ze heeft nog gelijk ook! Als je het boek niet wil, waarom dan wel haar tijd verdoen?
pi_66761727
De kringloopwinkel hier in het dorp verkoopt ook Allerhandes Euro per stuk

En dat kookboek was absoluut gratis en zéker geen 27 euro waard
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66761788
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:26 schreef Isabeau het volgende:
De kringloopwinkel hier in het dorp verkoopt ook Allerhandes Euro per stuk

En dat kookboek was absoluut gratis en zéker geen 27 euro waard
Het is waard wat de gek ervoor geeft.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:29:49 #116
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_66761833
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:25 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

ze heeft nog gelijk ook! Als je het boek niet wil, waarom dan wel haar tijd verdoen?
Als iedereen het op marktplaats verkoopt onder de 5 euro, ( wat ik dan wel een schappelijke prijs vind, omdat het wel een mooi en zwaar boek is ) dan moet er toch wel een keer een kwartje vallen of niet?
Sappig !!
pi_66763916
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:29 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Als iedereen het op marktplaats verkoopt onder de 5 euro, ( wat ik dan wel een schappelijke prijs vind, omdat het wel een mooi en zwaar boek is ) dan moet er toch wel een keer een kwartje vallen of niet?
't is toch een vraagprijs? dat die belachelijk hoog ligt, ok. Maar bieden staat vrij. Als jij dan vervolgens nog boven de vraagprijs gaat bieden, daar kan zij toch niets aan doen?
Of moet ze zeggen dat 20 euro teveel is?
pi_66764857
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:29 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Als iedereen het op marktplaats verkoopt onder de 5 euro, ( wat ik dan wel een schappelijke prijs vind, omdat het wel een mooi en zwaar boek is ) dan moet er toch wel een keer een kwartje vallen of niet?
Wat interesseert jou dat nou?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66806083


VERKOGT ! !!!!
JA!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:41:07 #120
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66806346
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef Loontjah het volgende:

Ik moest lachen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:42:01 #121
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66806374
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:33 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]

VERKOGT ! !!!!
Dit moet technojunk zijn.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66806538
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:42 schreef eleusis het volgende:

[..]

Dit moet technojunk zijn.
JA!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 maart 2009 @ 19:58:44 #123
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66807009
quote:
HoiHoi.
Ik ben bubbels en 5 maanden oud en ben grijs gestreept. Ik moet weg bij mijn 2 bazinnetjes want die ben nog een kat en daar kan ik niet mee over weg. Ve liegen elkaar steeds in de haren. Ik ben een echte knuffel en ben het liefst binnen buiten vindt ik een beetje eng en als ik buiten ben dan wil ik naar 5 minuten weer naar binnen ben kinderen gewend en ben erg lief. Wie o wie heeft voor mij een plaatsje in huis?
Groetjes bubbels.


http://link.marktplaats.nl/234980063
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:35:37 #124
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_66808347
Geweldig topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')