abonnement Unibet Coolblue
pi_65178654
Afgelopen week kreeg ik een proefexemplaar van het vrouwentijdschrift 'Cosmopolitan' in mijn hand gedrukt . Cosmopolitan (kortweg de Cosmo) is een maandelijks gepubliceerd Amerikaans "lifestyle"- en modetijdschrift, dat volledig in kleur wordt uitgegeven. Het tijdschrift verschijnt sinds enige tijd ook in een Nederlandse versie (bron: Wikipedia).



Die artikelen! Ik kan werkelijk niet geloven dat vrouwen dit soort onzin graag willen lezen.

Selectie van artikelen

  • Coverartikel 1: Hoe vang je een miljonair?
    quote:
    Minicursus 'Hoe word je een million dollar baby?'

    1) INVESTEER
    Kleed je zo aantrekkelijk mogelijk. Kijk naar de vrouwen in zijn omgeving en kopieer die look. Laat zien dat je weet wat kwaliteit is, maar zorg er wel voor dat je seks uitstraalt. Investeer overigens niet alleen in uiterlijk, maar bijvoorbeeld ook in een vaarcursus als je weet dat hij een bootje heeft.

    2. VERDIEP IN HEM
    Het is heel belangrijk om te weten wat er in zijn wereld speelt. Wees op de hoogte van alle mensen rondom jouw prooi. Wie is wie en wat doet hij of zij? Zorg dat je alle ontwikkelingen op de voet blijft volgen. .

    3. STRAAL
    Naast zijn topdrukke baan en een of meer zeurende exen heeft hij genoeg aan zijn hoofd. Jij moet hem zijn zorgen doen vergeten. Jouw eigen complexen en problemen zul je voor hem verborgen moeten houden. .

    4. WEES ZIJN MAATJE
    Een miljonair verveelt zich snel. Zorg dat jij in alles zijn beste maatje bent. Naast die seksgodin ben je een sierraad voor aan zijn arm, een trophy wife en zijn uitlaatklep. Geef hem het idee dat hij zonder jou helemaal nergens is. .

    5. MAAK EEN KIND
    Wil je voor eens en altijd aan zijn geld binden: zorg dat er een ‘liefdesbaby’ komt – en jij hebt je pensioen binnen. .
  • Coverartikel 2: 'Het leukte vluggertje: 100 snelle antwoorden op brandende seksvragen'

    Ik maak even een snelle selectie van de vragen. .
    quote:
    8. Wat is de ultieme mannenfantasie? (antwoord: trio met 2 vrouwen)
    9. Kunnen twee mensen, voordat ze elkaar hebben aangeraakt, weten of ze seksuele chemistry hebben?
    23. Ik heb iemand ontmoet die totaal niet kan zoenen, betekent dit ook dat hij waardeloos in bed is?
    33. Is het mogelijk om te veel te masturberen?
    42. Ik wil gespanked worden. Hoe vertel ik hem dit?
    55. Wat kan ik gebruiken om mijn vriend vast te binden?
    68. Is het mogelijk te veel seks te hebben?
    71. Zijn penis lijkt groter geworden sinds we samen zijn, is dit wishful thinking? !
    74. Wat is de beste manier om hem te vragen zich te laten testen op soa’s?
    77. Telt anonieme seks op het internet als vreemdgaan? (antwoord: Wat denk je zelf?)
    84. Is er een manier om hem in te wijden in een van mijn fantasieën zonder dat hij schrikt?
    89. Houden ervaren jongens ook nog van een hand job?
    90. Kan een penis breken?
    91. Is het ongezond om met meer dan een man op dezelfde dag naar bed te gaan?
    96. Zou mijn vriend willen toekijken hoe ik mijzelf bevredig?
    Verder is dit blad gevuld met betaalbare en onbetaalbare kledingstukken, make-up & ander prul/onzinnig geblaat.

    TERING! Dit soort stukken maken mij echt hersendood. Hoe kan het toch dat er zoveel vrouwen zijn die dit soort bladen lezen? . Ik gooi het blad nu weg. Zo, opgelost.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Registratiedienst op 18-01-2009 18:11:35 ]
  • pi_65178693
    quote:
    90. Kan een penis breken?
    .
    pi_65178903
    1, 3 en 4 zijn wel degelijk dingen die ik in een vrouw zoek overigens
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
      zondag 18 januari 2009 @ 17:49:39 #4
    95427 Hephaistos.
    ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
    pi_65178916
    quote:
    3. STRAAL
    Naast zijn topdrukke baan en een of meer zeurende exen heeft hij genoeg aan zijn hoofd. Jij moet hem zijn zorgen doen vergeten. Jouw eigen complexen en problemen zul je voor hem verborgen moeten houden.
    Meer, hoe word ik een prostituee in een stap.
    pi_65179017
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 17:49 schreef Hephaistos. het volgende:

    [..]

    Meer, hoe word ik een prostituee in een stap.
    Meer, hoe word ik een goede echtgenote
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_65179079
    quote:
    71. Zijn penis lijkt groter geworden sinds we samen zijn, is dit wishful thinking? :’)!
    haha
    kusje
      † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 17:55:26 #7
    230491 Zith
    pls tip
    pi_65179129
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 17:43 schreef Sapstengel het volgende:

    [..]

    .
    Het antwoord is ja trouwens, en gebeurt het meest tijdens de daad.
    I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
    pi_65179130
    Dat hoe vang je een miljonair is wel pijnlijk trouwens. Ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte voor diegene die dat stukje heeft geschreven.
    pi_65179155
    Er staat altijd wel iets onzinnigs over seks in.
    pi_65179164
    quote:
    90. Kan een penis breken?
    Ik moest lachen

    Wat een niveau..
    pi_65179198
    quote:
    91. Is het ongezond om met meer dan een man op dezelfde dag naar bed te gaan?
    Die is ook wel grappig.
    pi_65179230
    Ik wil trouwens wel de rest van de 100 vragen weten...
    pi_65179267
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
    pi_65179319
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 17:42 schreef Registratiedienst het volgende:
    Die artikelen! Ik kan werkelijk niet geloven dat vrouwen dit soort onzin graag willen lezen.
    Als een soort vlucht uit de realiteit? Ik heb dergelijke bladen ook lang fanatiek gekocht. Nou ja, niet de Cosmopolitan (die is net TE erg, de beoogde doelgroepvrouw lijkt me bovendien het prototype enge carrière-bitch), maar wel de meeste andere glossy's.

    Ik ben inmiddels wel een beetje klaar met alle super-dieten, lijsten met tips hoe je die man aan de haak kunt slaan, 349202 'it-bags', 32920202 must-haves en ander geblaat wat je in bladen als de Glamour en de Grazia vind. En van die artikelen waarin mensen als Paris Hilton als stijlicoon beschouwd worden, met tips hoe je er net zo uit kunt zien als haar. De Elle lees ik nog wel, ik ben zelfs lid, maar die is wat dat betreft wat subtieler. Voor al die andere glossy's zijn de Viva (ook niet bepaald diepzinnig, maar wel wat 'aardser') en de Vara-gids (goedkoop en inhoudelijk-maar-toch-leuk) in de plaats gekomen.

    [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2009 18:09:50 ]
    pi_65179747
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
    1, 3 en 4 zijn wel degelijk dingen die ik in een vrouw zoek overigens
    .
    pi_65179788
    Het zijn dezelfde vrouwen die hersenspoelende series als Sex & the City en Wanhopige Huisvrouwen etc kijken.
      Moderator zondag 18 januari 2009 @ 18:16:42 #17
    145080 crew  SwJ
    Het boegbeeld van FOK!
    pi_65179843
    Vreemd dat dat blad vol staat met Fok!-smilies.
    F.K.A. SuperwormJim
    pi_65179878
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 18:01 schreef female81 het volgende:

    [..]

    Als een soort vlucht uit de realiteit?
    Kennelijk. .
    quote:
    De Elle lees ik nog wel, ik ben zelfs lid, maar die is wat dat betreft wat subtieler.
    De doelgroep zal niet zo veel verschillen, denk ik. Maar waarom lees jij 'De Elle'? . Om modieus te blijven? Make up-tips? .
    pi_65180039
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef Salvad0R het volgende:
    Het zijn dezelfde vrouwen die hersenspoelende series als Sex & the City en Wanhopige Huisvrouwen etc kijken.
    Exact. Ik heb nooit een aflevering van de Sex & The City kunnen bekijken (precies om dezelfde redenen). Ik heb wel een keer de poging gewaagd om de bioscoopfilmversie te bekijken, maar daar kreeg ik braakneigingen van (na 10 minuten ben ik naar een andere film gegaan).
    pi_65180071
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 17:58 schreef Sapstengel het volgende:
    Ik wil trouwens wel de rest van de 100 vragen weten...
    Koop het. .
    pi_65180111
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 17:55 schreef Sapstengel het volgende:
    Dat hoe vang je een miljonair is wel pijnlijk trouwens. Ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte voor diegene die dat stukje heeft geschreven.
    Ja klopt, erg beschamend.
    pi_65180131
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 17:55 schreef Sapstengel het volgende:
    Dat hoe vang je een miljonair is wel pijnlijk trouwens. Ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte voor diegene die dat stukje heeft geschreven.
    Die persoon heeft gewoon slecht gevoel voor humor. .
    ROBODEMONS..................|:(
    pi_65180198
    De cosmopolitan bevat genoeg plezier voor een half uur.
    Denk niet dat zoveel vrouwen het serieus nemen.
    pi_65180254
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 18:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
    De cosmopolitan bevat genoeg plezier voor een half uur.
    Denk niet dat zoveel vrouwen het serieus nemen.
    5 euro voor hersenscheten. Zonde.
      zondag 18 januari 2009 @ 18:27:13 #25
    206937 Rubber_Johnny
    Groter is altijd beter!!
    pi_65180263
    FHM wel eens gelezen?

    Volgens de FHM zijn mannen alleen geïnteresseerd in seks, bier, poker en voertuigen met heul veul cilinders en pk's. Met het andere geslacht is geen serieuze relatie mogelijk.

    Je vriendin is een sperma-gat dat verder heur bek moet houden en biertjes voor jou en je vrienden (maten) aan moet dragen.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')