abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_232402
Krijgt Jumparound een deel van de opbrengst als Bart de f 250.000,- wint? Waarschijnlijk iets van die strekking, anders zou hij/zij niet zoveel energie steken in de verdediging en het goed praten van Bart...

Opvallend is dat er sinds zijn/haar komst in dit forum veel positiever over Bart gesproken wordt. Een vorm van manipulatie? Wie weet. Ik hoop in ieder geval dat een ieder zich hier wel bewust van is!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_232403
Ik vond Jumparound gister al vrij heftig op jou reageren. Is hier sprake van een persoonlijke vete???? (natuurlijk moest dit TOPIC ook in capslock).

Maar om je vraag te beantwoorden, ik denk niet dat dat al te zeer met Jumparound te maken heeft. Die vind het volgens mij vooral leuk dat hij hier veel aandacht krijgt en was tot nu toe nog vrij objectief voor een broer (tenzij jij een berichtje poste).
Er zijn dan andere posters die ik meer verdenk van belangenverstrengeling/manipulatie.
Maar de werkelijke oorzaak zijn volgens mij de beelden die VOO de ether in slingert. Ruud was al uit aan het raken, en Willems opkomst werd teruggebracht door hem slechts roddelend neer te zetten en juist Bart daar tegen over te zetten als de jonge held.
De bijdragen in dit forum worden volgens mij dus meer beinvloed door de weergave van de situatie door VOO dan door afzonderlijke posters hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Goeroe Pavlov (Datum 17 December 1999).]

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_232404
Eindelijk is het mij ook gelukt om te dubbelposten

[Dit bericht is gewijzigd door Goeroe Pavlov (Datum 17 December 1999).]

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

  vrijdag 17 december 1999 @ 09:42:00 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_232405
caps lock?

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_232406
Nero je wordt vervelend
Ik ben online
  vrijdag 17 december 1999 @ 09:57:00 #6
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_232407
quote:
op 12-17-1999 om 09:52 AM schreef Hawkwind het volgende:
Nero je wordt vervelend



Helemaal mee eens. nero (x-pres niet in caps) gebruikt dit forum alleen maar om zijn/haar persoonlijke afkeur voor Bart te ventileren. Lees alle negatieve topics en commentaren over Bart en 9 van de 10 hebben nero's naam en erg lelijke tronie erbij staan. Laten we de vraag eens omdraaien: nero, wat heb jij tegen Bart? Ben je soms een Willem lover?

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  vrijdag 17 december 1999 @ 09:57:00 #7
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_232408
Kunnen we amappa niet op Nero loslaten?
Terug uit het enge bos
  vrijdag 17 december 1999 @ 10:38:00 #8
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_232409
Dat jullie geloven dat Jump de broer van Bart is ???

Kan de stelling van Nero niet onderschrijven.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_232410
Nero, als er iets is wat mij absoluut niet gebeurd dat is dat ik mijn mening laat manipuleren door wat dan ook. Ik ga af op mijn eigen bevindingen en wat dat betreft had ik mijn mening al vrij vroeg gevormd voor wat betreft Bart. Hij is de enige die er een heel eigen mening op na houdt en dat mag ik wel. Het lijkt wel of de rest vergeten is dat ze ook jong zijn geweest en het niet altijd met de oudere eens waren. Ik vind dat juist Bart heel erg zichzelf is. Hij is dan ook voor mij de enige echte winaar of hij dat geld nou wel of niet krijgt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 december 1999 @ 10:58:00 #10
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_232411
Harry, ik geloof ook niet dat Jump Sjoerd is, ik weet het namelijk.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_232412
quote:
op 12-17-1999 om 09:57 AM schreef Bertje het volgende:

Laten we de vraag eens omdraaien: nero, wat heb jij tegen Bart? Ben je soms een Willem lover?

Beste Bertje,

Zijn mijn reacties op Bart soms de eerste stukjes die je van mijn leest? Ik ben zeker GEEN Willemlover want die mag er van mij zometeen als eerste uit (bij deze wil ik graag de bedenker bedanken van de uitspraak: 'Je bent een Rund als je Willem f 250.000,- gunt')!

Ik werd alleen een beetje moe van dat ophemelen van Bart, vandaar. Ruud is mijn persoonlijke favoriet. Hij is (voor mij, maar ik denk ook voor veel anderen) degene om wie ik het meest gelachen heb en daarmee verdient hij - in mijn ogen - de f. 250.000!

Mazzel

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_232413
quote:
op 12-17-1999 om 09:57 AM schreef Bertje het volgende:

Helemaal mee eens. nero (x-pres niet in caps) gebruikt dit forum alleen maar om zijn/haar persoonlijke afkeur voor Bart te ventileren. Lees alle negatieve topics en commentaren over Bart en 9 van de 10 hebben nero's naam en erg lelijke tronie erbij staan. Laten we de vraag eens omdraaien: nero, wat heb jij tegen Bart? Ben je soms een Willem lover?

Dus Nero zou slechter zijn omdat hij als 1 van de weinigen hier kritiek op Bart heeft. Maar als we met zijn allen kritiek op Willem hebben dan mag dat wel. Ik ken een flink aantal posters die nl precies hetzelfde doen met Willem als wat Nero met Bart doet maar die ondervinden niet of nauwelijks kritiek. Wat dat betreft is Nero wel verfrissend.

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_232414
quote:
op 12-17-1999 om 11:03 AM schreef NERO het volgende:
Beste Bertje,

Zijn mijn reacties op Bart soms de eerste stukjes die je van mijn leest? Ik ben zeker GEEN Willemlover want die mag er van mij zometeen als eerste uit (bij deze wil ik graag de bedenker bedanken van de uitspraak: 'Je bent een Rund als je Willem f 250.000,- gunt')!

Ik werd alleen een beetje moe van dat ophemelen van Bart, vandaar. Ruud is mijn persoonlijke favoriet. Hij is (voor mij, maar ik denk ook voor veel anderen) degene om wie ik het meest gelachen heb en daarmee verdient hij - in mijn ogen - de f. 250.000!

Mazzel


Bedankt voor de toelichting Nero, ik had al zo'n vermoeden van de reden van je stukjes en dat is nu bevestigd. Des te typerender is dat jouw stukjes meteen gekoppeld worden aan het Willem fan zijn. Die personenn die dat dachten mogen bij zich zelf wel eens afvragen of ze niet te zeer door BB en Bart geobsedeerd worden

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_232415
Kijk, dat ie Bart afmaakt, prima!
Ik vind het alleen vreemd dat ie Jumperound er zo bij betrekt.
Als Jump inderdaad de broer van Bart is dan is het toch logisch dat ie het voor Bart opneemt, daar ben je toch broers voor.

Dus Nero, lelijke keizer, hou het bij de bewoners van BB, en ga geen familie afzeiken.
* Hawkwind has spoken.

Ik ben online
  vrijdag 17 december 1999 @ 12:17:00 #15
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_232416
Hawk natuurlijk neem je het voor je familie op maar dit forum is toch niet opgezet om op je woorden te moeten letten omdat er toevallig familieleden bij zijn?
Alles wat je negatief zegt over Bart wordt afgemaakt, mn door Jump en daar zit ik ook niet op te wachten. Zou betekenen dat we alleen maar negatief morgen zijn over karin ruud of willem.
En ja, ik vind bijvoorbeeld bart de groostste sukkel die ik in tijden ben tegengekomen prive op tv of waar dan ook en vind dat ik dat gewoon mag kunnen zeggen zonder gehijg in mijn nek van ene jumparound.

Maar dat nero en hij gaan lopen schelden op elkaar is ronduit dom, van allebei dus want dat slaat gewoon nergens op.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 17 december 1999 @ 13:20:00 #16
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_232417
quote:
op 12-17-1999 om 11:03 AM schreef NERO het volgende:
Beste Bertje,

Zijn mijn reacties op Bart soms de eerste stukjes die je van mijn leest? Ik ben zeker GEEN Willemlover want die mag er van mij zometeen als eerste uit KNIPPIE, KNIPPIE

Ik werd alleen een beetje moe van dat ophemelen van Bart, vandaar. Ruud is mijn persoonlijke favoriet. KNIPPIE, KNIPPIE



Dat is tenminste duidelijk. Als je een Ruud fan bent, gun je niemand anders dat kwart milioen. Gelukkig maar dat je geen Willem-lover bent.

Dit is niet het eerste stukje dat ik van je lees, maar mijn korte termijn geheugen is niet al te best meer (delerium in de gloria). Ik kan dus niet onthouden wie, wat, waar schrijft en in welke context. Het is me alleen wel opgevallen dat je Bart wel erg aanvalt! Al (uit m'n hoofd) een Topic of vier, alleen al in de laatste twee dagen.

Begrijp me goed, iedereen mag vinden wat 'ie vind en fan zijn van wie 'ie wilt. Daar gaat het me dus niet om, maar jij bent mi echt een hetse tegen Bart aan het voeren. Dat kan ik als Bart-fan niet zomaar laten gebeuren...

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  vrijdag 17 december 1999 @ 14:39:00 #17
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_232418
quote:
op 12-17-1999 om 12:17 PM schreef BadGirl het volgende:
Hawk natuurlijk neem je het voor je familie op maar dit forum is toch niet opgezet om op je woorden te moeten letten omdat er toevallig familieleden bij zijn?
Alles wat je negatief zegt over Bart wordt afgemaakt, mn door Jump en daar zit ik ook niet op te wachten. Zou betekenen dat we alleen maar negatief morgen zijn over karin ruud of willem.
En ja, ik vind bijvoorbeeld bart de groostste sukkel die ik in tijden ben tegengekomen prive op tv of waar dan ook en vind dat ik dat gewoon mag kunnen zeggen zonder gehijg in mijn nek van ene jumparound.

Maar dat nero en hij gaan lopen schelden op elkaar is ronduit dom, van allebei dus want dat slaat gewoon nergens op.



Ohhhhh, daar gaan we weer, lees je niet ofzo, of ben je echt een , wat stond er in Eigenheimer Bart, of.....laat ook maar, doei


------------------
en bedankt voor de vis

[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 17 December 1999).]

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 17 december 1999 @ 14:55:00 #18
627 Willy
Koekenbakker
pi_232419
Nou het zal allemaal wel!
BB is sowieso alleen maar manipulatie en daar doet de broer van bart Jumpie gewoon zeer terecht aan mee!
En het werkt!
Ook in dit forum wordt elke vorm van kritiek op dit moment meteen de grond in geboord.
Ik lees niets anders dan geslijm en geslobber! Complimentjes zus bedankjes zo!
Als een grote kliek hangt het hier van suckups aan elkaar!
Jammer hoor!

The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_232420
o jee Bad girl, hij hijgt weer, en jump als je nog meer vis wilt ga je maar naar het dolfinarium Harderwijk, vis zat
Ik ben online
  vrijdag 17 december 1999 @ 15:27:00 #20
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_232421
Jumparound, als het je verbaal allemaal te moeilijk wordt ga je maar schelden he, da's wel zo makkelijk.
Nou dat kan ik ook hoor:
SUKKEL!

En nog wat: Dat bericht was voor Hawk en geen reactie op jou. Jij zegt net als je broer (wat ik nog steeds betwijfel) onzinnige dingen en daar reageer ik in principe niet op. Maar nu maak je me boos want ik vind je een verbale loser.
Dus.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 17 december 1999 @ 15:33:00 #21
627 Willy
Koekenbakker
pi_232422
Rustig Badgirl je verlaagt je te veel!
Jump heeft het IQ van een schildpad! Laat die jongen toch!
Hij kan het ook niet helpen!
Hij heeft gewoon een minderwaardigheids syndroom en een narcistische stoornis(opgelopen door zijn broer!)
The only thing we have to fear is FEAR itself
  vrijdag 17 december 1999 @ 15:49:00 #22
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_232423
Eigenlijk is Jump een beetje onhandig.... als hij zijn snuitje had gehouden had ie veel beter Bart's belangen kunnen verdedigen.... dom dom dom jumpepump!
  Moderator vrijdag 17 december 1999 @ 15:50:00 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_232424
Eerst was ik verbijsterd. Het hoerejong opent gewoon wéér een topic. Over precies hetzelfde onderwerp. Maar na wat bezinktijd ben ik van mening veranderd.

Geweldig, gewoon doorgaan joh! Ik verheug me nu al op HET VOLGENDE TOPIC DAT NERO OPENT.

En vooral dat verongelukte gelul (ook van Badgirl)over 'je inhouden omdat de broer van Bart erbij zit.' Als om het tegendeel te bewijzen, worden de meest grove beledigingen van het hele forum hier neergetypt. Echt daar kunnen de Willem-haters nog wat van leren.

Een ordinaire ruzie is het onderhand, leuk hoor! Zoiets kun je wel overlaten aan relnichten als Nero en viswijven als Badgirl

En Jumparound: sla deze topics gewoon over joh, dan wordt je ook niet gekwetst. Tenzij je er tegen kunt, dan zou ik zeggen: gooi er nog een schepje bovenop. Of... OPEN ZELF EEN TOPIC!!!


Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 17 december 1999 @ 15:55:00 #24
627 Willy
Koekenbakker
pi_232425
Go Gert!

Ga ff zitten en neem een slokje water om af te koelen!

The only thing we have to fear is FEAR itself
  vrijdag 17 december 1999 @ 16:00:00 #25
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_232426
On-topic:

Belangenverstrengeling?

LOL!

Welke belangen verstrengelt Jumparound? Zijn mening/wat hij post versus de waarheid? Hahahaha enz. enz.

En bovendien, hoeveel posters hier dokken pieken per minuut om Bart erin te houden?
Ga nu naar www.valkuil.dom


En wat betreft (lowercase)NERO(/lowercase), die maakt zoveel reacties los dat we hem/haar maar een eretopic moeten geven waarin alleen hij/zij mag posten.
Een eigen plekje op je webje, willen we dat niet allemaal?

Kortom, neemt alles met een korreltje (behalve uw geliefde).

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')