abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_232298
Aan het eind van de vroege uitzending kondigde rolf als groot nieuws aan dat er 2 gouden regels gebroken gingen worden.
Groot nieuws??? Inderdaad ik wist niet dat er nog regels waren die niet gebroken waren.En nu zelfs 2 ???
Bleek toch een storm in een glas water,ze hadden dan misschien nog geen krant gehad maar de onthouding van informatie van buitenaf-regel was toch allang gebroken(ik denk bv aan de alles wat ze van de "toegevoegde" bewoners te horen hebben gekregen).
En de regel geen contact met familie,die was met de zus van anouk al gebroken,alleen niet via de telefoon...die kwam gewoon even langs.
Karin had trouwens al contact met haar man,zij het niet zo direct,ik dan aan brieven(bv die die stiekum aan maurice werd meegegeven) en aan de "geheime" video boodschap.Wel lachen dat ze dat nog even "live" vermelde,was volgens mij nog niet op tv geweest.
Bij mij weten dus geen ongebroken regels.

Het grote nieuws van de 22:30 uitzending was volgens mij dan ook dit:
RUUD HEEFT OP HET GYMNASIUM GEZETEN???
Ik ben bang dat die van Poppel hem dan ook verkeerd verstaan heeft,ruud zei natuurlijk "ik heb op gymnastiek gezeten".

Wat ik wel leuk vond van veronica was dat ze speciaal voor maurice,een meisje op de tribune hadden zitten die nog onverstaanbaarder was dan maurice.Ik bedoel dat blonde meisje waar rolf spontaan van begon te stotteren,die had een stem als een alien met een slisprobleem.

PC eend


When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_232299
quote:
op 12-17-1999 om 04:58 AM schreef PC eend het volgende:
Wat ik wel leuk vond van veronica was dat ze speciaal voor maurice,een meisje op de tribune hadden zitten die nog onverstaanbaarder was dan maurice.Ik bedoel dat blonde meisje waar rolf spontaan van begon te stotteren,die had een stem als een alien met een slisprobleem.PC eend


Wel eens aan gedacht dat die meid misschien iets kan hebben?...Denk toch eens beter na voordat je wat denkt en ook nog hier neerzet. BAH, hier wordt ik dus niet goed van zo een opmerking wat mij betreft einde topic.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232300

Ik sluit me graag bij oliebol aan.
pi_232301
Dat meisje met die stem, was misschien wel doof. Ik heb op mijn werk ook een meisje gehad die zo klonk. Ik vind het knap en tonen van lef dat je op TV wat zegd. En ja Rolf kan daar niet mee om gaan hij wil alleen "gezonde" mensen op tv zien en horen.
Karin moet eruit, ze niets serieus in het BB huis. Verdwijnen met haar.


  vrijdag 17 december 1999 @ 10:46:00 #5
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_232302
Ik ben zelf ook redelijk 'goed' en zou in mijn onnadenkzaamheid ook zo'n opmerking kunnen plaatsen. Oliebol, dat jij daar genuanceerder mee omgaat begrijp en waardeer ik, maar als alles bij je zelf redelijk loopt denk je daar niet zo snel bij na, fout ja menselijk ook.

Ik moest eerlijk gezegd meteen het zelfde denken en er ook om gniffelen.

Groetjes, Casey

[Dit bericht is gewijzigd door Casey (Datum 17 December 1999).]

pi_232303
Zijn er nog steeds mensen die niet snappen dat niet alle mensen hetzelfde zijn of hetzelfde praten? Ik vind het vreselijk zielig dat mensen hier over kunnen vallen alsof iemand minder is dan een ander. Ik heb een nicht die doof is en die praat ook zo maar denk je nou echt dat ik me eraan stoor??? Ik heb zelfs bewondering voor haar want zij moet veel harder haar best doen om een gesprek te kunnen volgen.

Laat een ieder toch in zijn waarde en let niet zo op uiterlijkheden.

pi_232304
Casey, dan is misschien nu de tijd aangebroken, om eens gaan te beseffen, dat je wel een van de gelukkigste mensen op deze aarde bent.
Maar ook, dat voor je het weet, van het ene moment op het andere je leven totaal kan veranderen.( niks is vanzelfsprekend. )
Ik hoop het niet voor je, maar blijf dat wel onthouden.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_232305
quote:
op 12-17-1999 om 04:58 AM schreef PC eend het volgende:


Het grote nieuws van de 22:30 uitzending was volgens mij dan ook dit:
RUUD HEEFT OP HET GYMNASIUM GEZETEN???
Ik ben bang dat die van Poppel hem dan ook verkeerd verstaan heeft,ruud zei natuurlijk "ik heb op gymnastiek gezeten".


Een gebroken regel op jouw beeldvorming?

Well,we all shine on...

pi_232306
* Knut word hier zo moe van. .


quote:
op 12-17-1999 om 10:52 AM schreef Angelina het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die niet snappen dat niet alle mensen hetzelfde zijn of hetzelfde praten?

Tuurlijk zijn die mensen er nog. Maar in dit topic heb ik ze niet gezien. De opmerking was denk ik half grappig bedoelt en waarschijnlijk zou ze het zelf ook grappig vinden als ze de opmerking las

quote:
op 12-17-1999 om 10:52 AM schreef Angelina het volgende:

Ik vind het vreselijk zielig dat mensen hier over kunnen vallen alsof iemand minder is dan een ander. Ik heb een nicht die doof is en die praat ook zo maar denk je nou echt dat ik me eraan stoor???



Stoorde iemand zich hieraan dan ?? en ik heb ook niemand zien vallen.


quote:
op 12-17-1999 om 10:52 AM schreef Angelina het volgende:

Ik heb zelfs bewondering voor haar want zij moet veel harder haar best doen om een gesprek te kunnen volgen.
Laat een ieder toch in zijn waarde en let niet zo op uiterlijkheden.



Ik vind het zelf ook lef. Ik zal geneens op die tribune iets willen vertellen met zoveel mensen die kijken. Applaus voor haar.


Oliebol. Er was ook nog een onderwerp in het het topic over het breken van de regels. Wat jij hier doet is gigantisch vallen over een kleine opmerking waardoor dit Topic nooit meer een kans heeft om een beetje discussie te vormen. (geld ook voor de andere mensen die op die kleine opmerking reageerden)

Het topic zelf opende ik omdat ik verwachte iets over die regels te lezen. Ik ben het ook eens met de stelling dat alle regels al een keer verbroken zijn en ik denk zelf dat er ze allemaal nog een keer gebroken gaan worden voor het einde van BB


------------------
On a trainstation the train stops
On a busstation the bus stops
On my desk there is a workstation


Knut's Page

[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 17 December 1999).]

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  vrijdag 17 december 1999 @ 12:24:00 #10
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_232307
Ik vind haar wel passen bij Sjoerd...

* BadGirl gniffelt.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 17 december 1999 @ 12:24:00 #11
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_232308
grrr

[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 17 December 1999).]

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_232309
KNUT alsjebleft zeg windt je niet zo op, dat wat ik daar las maakte die reactie los die ik neer heb gezet en die zet ik neer wanneer ik wil, laat dat even duidelijk zijn. Ik val niemand aan ik zeg gewoon dat je op moet passen om zulke dingen af en toe te zeggen. Als jij een andere mening bent toegedaan prima maar zoals enkelen hier ook zeggen laat iedereen in zijn waarde.

Casey, ook voor jou geldt dat, wat ik denk hoef jij nog niet te denken en andersom geldt dat hetzelfde, dus laten we elkaar in de waarde houden. Zo respecteer ik deze topic wel alleen de laatste regel had niet om mij gehoeven dat kan toch?
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 17 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232310
* Knut wist niet dat uit ergens aan opgewonden zat en draait zichzelf nu los .

Ik was niet opgewonden Oliebol en ik gaf mijn mening over jouw mening mag toch ook

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_232311
Knut precies dat bedoel ik, zitten we toch op één lijn, in Bart zijn termen maar even praten "zijn we nu weer vriendjes?"
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232312
quote:
op 12-17-1999 om 12:39 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Knut precies dat bedoel ik, zitten we toch op één lijn, in Bart zijn termen maar even praten "zijn we nu weer vriendjes?"

* Knut kijkt uit dat hij niet van die lijn afstapt.

Is goed Olie
Wat is jouw mening over het regel gebeuren

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_232313
Knut ik vindt eigenlijk dat VOO al heel lang geleden de regels onderbroken hebben door allerlei dingen in huis te plaatsen en dingen te geven etc. Misschien wat hard gestelt van mij maar back to basic, is toch niet echt op een gemoderniseerd stepapparaat en fitnessaparaat te gaan sporten. Dat ze aan lichaamsbeweging moeten doen is een ding wat zeker is maar om mij hadden ze best wat bomen achter het huis mogen plaatsen om daarmee hun lichaamsbeweging op peil houden door het hout te hakken. Zo zijn er natuurlijk meer voorbeelden, maar ik realiseer me ook goed dat het vanaf de buitenlijn, dus buiten het huis erg moeilijk te beoordelen is hoe jezelf zou doen, ik neem aan dat al die dingen ook wel op advies van de psycholoog is geweest.

Trouwens de laatste weken worden ze wakker gewekt door muziek..haha, ze blijven gewoon liggen totdat de muziek komt en genieten ervan in hunbed. Dat heeft VOO niet eens door en hun maar denken dat de bewoners het vervelend vinden dat ze worden gewekt.

Ze zijn gewoon slim . Verder is het toch koffiedik kijken vanuit onze positie, de regels doorbreken zal dan ook welonderbouwd zijn.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 17 december 1999 @ 14:04:00 #17
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_232314
Het was inderdaad een hele aparte stem, zie t gelijk voor me pc eend een alien met slisproblemen Of ze dit zelf zou waarderen weet ik niet maar ik denk dat ze zich prima kan verweren mocht ze dit ooit lezen.

Ik zou inderdaad niet weten welke regels BB nog niet gebroken heeft!

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  vrijdag 17 december 1999 @ 14:54:00 #18
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_232315
quote:
op 12-17-1999 om 12:33 PM schreef oliebol2000 het volgende:

Casey, ook voor jou geldt dat, wat ik denk hoef jij nog niet te denken en andersom geldt dat hetzelfde, dus laten we elkaar in de waarde houden. Zo respecteer ik deze topic wel alleen de laatste regel had niet om mij gehoeven dat kan toch?

He Oliebol, ik liet je toch in je waarde? Sterker, als je goed leest gaf ik je gelijk. Ik gaf alleen aan dat als je in de inderdaad zo gelukkig bent niet dagelijks met onvolkomendheden aan je lichaam geconfronteerd te worden, je sneller zo'n opmerking kan maken zonder er bioj stil te staan of je wel of niet iemand daarmee kwetst. Het was dus geen kritiek op jou.

pi_232316
Casey Sorry is ook niet zo persoonlijk bedoeld, ik heb een slechte dag dat zal het zijn...teveel poedersuiker gehad . En ik denk dat ik er wat gevoeliger in ben dat realiseer ik me goed maar daar zijn de omstandigheden hier bij mij ook naar denk ik. Ik kan me soms te weinig inleven hoe het is als je alles wel kunt doen. Maar no hard feelings, het spijt me dus.

en nu weer on-topic
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 17 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 17 december 1999 @ 15:01:00 #20
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_232317
Never mind Oliebol... maar niet meer snuiven he
pi_232318
Casey, ik doe mijn best
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232319
Ik zou hier graag even een misverstand uit de wereld willen helpen.
Het is nooit mijn bedoeling geweest om iemand te kwetsen.
Ik ben een vredelievend mens.
Ik hou zegmaar gerust van de mensheid in het algemeen,en (alleen deze maand) van tara in het bijzonder
Ook probeer ik altijd om minderheden gelijkwaardig te behandelen.
Meerderheden ook trouwens.
Ook zal ik nooit de spot drijven met overleden mensen,dooie zijn cool(de grootste meerderheid ooit trouwens).
Er werd mij ook ergens verweten dat ik de spot zou drijven met een doof meisje, maar ik spreek altijd heel positief over doven(ze luisteren alleen nooit).Ik wist trouwens niet dat ze doof was,wel knap dat ze BB kan volgen dan.

Maar om misverstanden te voorkomen wil ik het lieve kleine galmende meisje op de tribune,die met een stem als een alien met een slisprobleem,bij deze mijn excuses aan bieden.

Ik,hou bij nader inzien,wel van een beetje galm

maar alle gekheid op een stickie
Ik hoop ook,net als knut,dat we weer teruggaan naar het hoofdonderwerp,de lijst van gebroken regels is mij te lang om uit te typen en ongebroken regels bestaan volgens mij niet.
Dus weet iemand er nog e e n ?

ps het door mij genoemde lieve kleine galmende meisje op de tribune,die met een stem als een alien met een slisprobleem bestaat alleen in mijn fantasie,en elke gelijkenis met bestaande personen berust op louter toeval,of zoiets.

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 18 December 1999).]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 18 december 1999 @ 10:20:00 #23
215 misterDre
Paint it black!
pi_232320
Voo heeft nog geen enkele regel gebroken alles gebeurde immers bij HOGE UITZONDERING
  zaterdag 18 december 1999 @ 10:22:00 #24
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_232321
De enige nog ongebroken regel is de uitkering
van de 250K. Er is echter nog geen gelegenheid geweest die te breken, maar dat gaat geheid komen :
Zouden de bewoners (vooral Willem !!!) eigenlijk beseffen,dat ze hier nog een kwart kansspel-belasting van moeten betalen ? Dat ze,zo les ik ergens op dit forum (Topic weet ik niet meer ) slechts 187.500 ikrijgen ?
Toch, BB nu bijna 3 mnd.volgend, moet me van het hart, dat ik dat een verdomd laag bedrag vind. Er zijn topambtenaren die minder presteren ,minder te kijk staan ,nooooit dergelijke persoonlijke risico's zouden nemen
en maandelijks met meer dan plm. 60.000 naar huis gaan. Vooral Ruud zal zich (misschien)
over tien jaar afvragen of het gaan voor die schamele hoofdprijs misschien het betalen van een te hoge prijs is geweest.

e

e

torn between 2 worlds...
  zaterdag 18 december 1999 @ 12:28:00 #25
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_232322
quote:
op 12-18-1999 om 10:22 AM schreef rosebud51 het volgende:
Zouden de bewoners (vooral Willem !!!) eigenlijk beseffen,dat ze hier nog een kwart kansspel-belasting van moeten betalen ? Dat ze,zo les ik ergens op dit forum (Topic weet ik niet meer ) slechts 187.500 ikrijgen ?

Volgens mij hoorde ik vorige week in één van de gesprekken over het geld (tussen B. en R.? Ik weet het niet meer), Bart iets zeggen over de belasting. Dus ze weten het wel. (Bart dan in ieder geval)

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')