abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_232290
voor de echte liefhebber vanuit BB huis regie tover te nemen de originele gesigneerde CD of video, of wit of zwart crew T-Shirt. mail me op 114454.2204@compuserve.com
james 007

  vrijdag 17 december 1999 @ 04:10:00 #2
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_232291
OOOOOhhhhh, dit ga ik tegen Hummie zeggen. Dat mag helemaal niet. Man, man, man... tot hoe laat mag jij buitenspelen?
Life is what you make it.
pi_232292
quote:
op 12-17-1999 om 04:10 AM schreef Schanulleke het volgende:
OOOOOhhhhh, dit ga ik tegen Hummie zeggen. Dat mag helemaal niet. Man, man, man... tot hoe laat mag jij buitenspelen?

de vraagstelling zal zijn tot hoe laat jij buiten mag spelen? wellicht trap jij in ons molehunt grapje. Bij deze dus een groet.


james 007

  vrijdag 17 december 1999 @ 06:17:00 #4
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_232293
Dit telefoongesprek kost circa f1,50 per minuut. Hoi, dit is het antwoordapparaat van Spencer. Ik ben er even niet. Spreek uw boodschap in na de complete 9e symphonie van Beethoven of toets "2" om kans te maken op een door mijn vrouw gebakte appeltaart. Toets "3" als u mijn moeder wilt kopen.

Ze zoeken nog mensen bij de VARA, Spencer. Berg ondertussen a.u.b. de CD en video op in de locatie die je met het shirt kunt afvegen.

grtx.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_232294
quote:
op 12-17-1999 om 06:17 AM schreef GHaven het volgende:
Dit telefoongesprek kost circa f1,50 per minuut. Hoi, dit is het antwoordapparaat van Spencer. Ik ben er even niet. Spreek uw boodschap in na de complete 9e symphonie van Beethoven of toets "2" om kans te maken op een door mijn vrouw gebakte appeltaart. Toets "3" als u mijn moeder wilt kopen.

Ze zoeken nog mensen bij de VARA, Spencer. Berg ondertussen a.u.b. de CD en video op in de locatie die je met het shirt kunt afvegen.

grtx.


gefeliciteerd: ook jij bent ge"fokt" veel succes met je niet commercieele omroepje (kijkdichtheid 0,0 %) die oh zo graag commercieel zou willen worden maar nog niet met de rest mag spelen. Trouwens wie ben jij om te oordelen?
Groet.
james 007

  vrijdag 17 december 1999 @ 07:27:00 #6
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_232295
quote:
op 12-17-1999 om 06:32 AM schreef spencer het volgende: (...)jij bent ge"fokt"(...)wie ben jij om te oordelen?
Groet.
Ontspan, beste Spencer, het was maar een grapje hoor.

Je maakt me trouwens wel nieuwsgierig met de term ge"fokt". Is dat EndeMol slang, of wil je me alleen vertellen dat ik niet uit een ei kom?

Met vriendelijke groet en(mocht je daar behoefte aan hebben) welgemeende excuses,


G.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_232296
en weer even een applaus voor GHaven, wat een prima afdoende en zeer grappige reacties weet deze (enige echte) pc-eend er toch altijd uit te gooien. geweldig!


bixis

pi_232297
quote:
op 12-17-1999 om 07:27 AM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 12-17-1999 om 06:32 AM schreef spencer het volgende: (...)jij bent ge"fokt"(...)wie ben jij om te oordelen?
Groet.
Ontspan, beste Spencer, het was maar een grapje hoor.

Je maakt me trouwens wel nieuwsgierig met de term ge"fokt". Is dat EndeMol slang, of wil je me alleen vertellen dat ik niet uit een ei kom?

Met vriendelijke groet en(mocht je daar behoefte aan hebben) welgemeende excuses,


G.

[/quote]excuses volkomen overbodig, en met slang zul je vast bargoens bedoelen maar dan op z'n amerikaans. Iets anders dan diens homonien slang= langwerpig wezen zonder voeten die zich voortbeweegt dmv spierbewegingen. Oh wisten jullie maar wat wij al weten. Je weet pas wat wij al weten als je opmerkt wat je dan pas zult zien.
spencer

james 007

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')