abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 17 december 1999 @ 02:22:00 #1
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_232286
Hoi,

Ben vanavond op mijn feestje (jaja, eindelijk afgestudeerd, hulde aan mezelf, dank, duizend maal dank) vergast op een onvervalste "Big Brother, de eerste 50 dagen"
videoband. Hebben hem gezellig zitten kijken. (Raadt je het niveau van het feestje al?) oh oh oh wat een NONSENSE! Het enige spraakmakend nieuwe op deze band is het feit dat Anouk, de zangeres, niet het tutje, over de rode loper naar het huis loopt, de rest is ouwe koek. Voel me als BB 'die hard' erg in de luren gelegd, ook al mag je een gegeven paard niet in den mond kijken, doch: Koop deze mediastunt niet, schrap hem van zowel je afstudeer- als zijnde verjaarslijstje, want het is drie keer niks!
Mocht de persoon van wie ik dit kleinood heb bekomen hier meelezen: dit doet niets af aan je artistieke integriteit, was gewoon een kutcadeau...... Sorry.

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 17 december 1999 @ 02:38:00 #2
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_232287
quote:
op 12-17-1999 om 02:22 AM schreef Roache het volgende:
was gewoon een kutcadeau...... Sorry.


Dat is tenminste duidenlijke taal !

;0 ;0 ;0 ;0 ;0 ;0 ;0 ;0

DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_232288
Kun je hem niet ruilen voor iets van jiskevet, dan kun je teminste lachen.
Ik ben online
pi_232289
Is die videoband nou echt iets waar we op hebben zitten wachten?? Ik denk het niet en ik hoop ook dat ik hem vooral NIET voor kerst krijg......mocht dat wel het geval zijn dan hoop ik dat de kerstman de bon nog heeft zodat ik hem terug kan brengen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')