abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_232279
ligt het aan mij of begint Rolf steeds duffer
en duffer te worden, hij praatte bijna net
zo sloom als Maurice.
pi_232280
Rolf is duidelijk oververmoeid. Teveel werkdruk denk ik. Toch vind ik dat hij de juiste man voor dit programma is. Vandaag met dat rennen naar het huis liet hij ook weer een beetje de 'oude' Rolf X. Wouters zien. Maar goed, hij takelt af...
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_232281
quote:
op 12-17-1999 om 12:13 AM schreef nosubcire het volgende:
Vandaag met dat rennen naar het huis liet hij ook weer een beetje de 'oude' Rolf X. Wouters zien.

Ja, dat viel mij ook op. Je zag zowaar weer een beetje glans op zijn gezicht. Iemand interviewen is in ieder geval nix voor hem. Ik heb niet de indruk dat-ie ook maar 1 seconde luistert naar wat iemand te melden heeft.

pi_232282
Ja, tijdens interviews is hij niet echt geinteresseerd. Maar dat heeft ook zijn charmes. All by all, hij zorgt dat wij ergens over te praten hebben , en wat zal het hem boeien als hij straks weer met een eigen programma op TV is ... Go Rolf
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

  vrijdag 17 december 1999 @ 00:27:00 #5
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_232283
quote:
op 12-17-1999 om 12:23 AM schreef nosubcire het volgende:
Ja, tijdens interviews is hij niet echt geinteresseerd. Maar dat heeft ook zijn charmes. All by all, hij zorgt dat wij ergens over te praten hebben , en wat zal het hem boeien als hij straks weer met een eigen programma op TV is ... Go Rolf

Ik weet nog een leuk format voor Rolf: we laten mensen in een soort wedstrijd allerlei programma's presenteren om dan tot een verkiezing van een nieuwe show-meester te komen of zoiets

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_232284
Tja, Rolf X. Ik vind hem wel een goeie, maar niet voor het format zoals de presentatie er nu uitziet. Dat is te serieus voor hem. Bij dat serieuze werk mag hij geen spreekfouten maken, want als hij die corrigeerd ziet het er stuntelig uit. Als ie een spreekfout maakt in een vlotte show, kan dat met een vlotte babbel in NO TIME herstelt worden, maar daar leent zich dit format niet voor. Inderdaad was die spurt naar het huis (hee, het hek stond al open, telefoon valt op de grond) weer de oude Rolf, daaruit bleek dat hij goed kan improviseren. Maar een autocuelezer is het niet ! Bij dit format komen de grapjes ook niet aan. Hij moet te serieus doen. Het publiek in het studiootje leent zich ook niet voor dit soort grapjes. De opmerking een "kleine Ruud in de dop" was te komisch voor woorden, maar niemand pikte het op. Of toen ie de trap afrende dat ie ineens zegt dat daar de man zit die dat "En Vast" shot uitspreekt. Bewijst wel dat ie er toch met zijn gedachten bij is. Ik ben beneuwd naar zijn "Di Rolfo" show.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 17 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_232285
Het valt mij op, dat Rolf nooit ergens tijd voor had/heeft om iets te kijken. Iedere keer als hij iets laat zien(in dit geval was het een nieuw BB spel), zegt hij : Ik heb het nog niet gezien. Of: Ik heb nog geen tijd gehad........
Is hij eigenlijk wel geïnteresseerd in dit programma. Volgens mij zit hij er totaal niet met z’n gedachten bij.
Van alles is weer waardeloos

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')