abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 december 1999 @ 22:57:00 #1
862 Arcee
Look closer
pi_232248
Volgens Maurice worden Karin, Bart en Ruud genomineerd en zo onspringt Willem de dans dus en dat is wel zo ontzettend jammer!!!

Wat WEL interessant is... op deze manier kan Ruud er wel 's uitgestemd worden...

pi_232249
Als Ruud uit het huis gaat zakt het hele programma in. Ruud = Big Brother.
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_232250
erg erg erg. gelukkig vindt zijn familie hem ook eng. eng eng.
Don't confuse charisma
with a loud voice.
pi_232251
quote:
op 12-16-1999 om 11:03 PM schreef nosubcire het volgende:
Als Ruud uit het huis gaat zakt het hele programma in. Ruud = Big Brother.

Ga toch weg...Ruud " Big Brother"??????? Mooi niet ......als er iemand in aanmerking komt voor dat kwart miljoen dan is het Bart maar ik heb mijn twijfels als die ellendige Willem blijft zitten want hoe dan ook Nederland valt voor zijn " lieve" gedoe en zijn zorgzaamheid voor de rest van de groep.

pi_232252
quote:
op 12-16-1999 om 11:23 PM schreef ms het volgende:
erg erg erg. gelukkig vindt zijn familie hem ook eng. eng eng.

Gelukkig wel ja. Volgens mij zien ze een heel andere kant van die gladde fries.

pi_232253
Ik moet er niet aan denken. lijkt me ook slecht voor de kijkcijfers als Bart er uit zou worden gestemd. Alhoewel ik dat niet zie gebeuren. en ook hoop. Dan zou het daar echt boring worden. Ik vind dat hij degene is die wat pit in het programma brengt, waar je nog eens om kunt lachen. Ik moet toegeven dat Karin daar gelijk in had: dat je misschien niet diegene moet nomineren waar je je aan ergert, dan wordt ,t saai en ergeren is ook wel lekker soms.
pi_232254
Angelina, wie was in het begin jouw favoriet ? Puur interesse!
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_232255
Even off-topic on-topic

Ik vind het een prachtige titel:
Dat Willem de dans weer ontspringt ja!

Heeft wel wat dichterlijks. Beetje Simon Vinkenoog achtig.

Dat Willem
de dans
weer
ontspringt

JA!


ontroert me wel ietwat...

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 17 December 1999).]

pi_232256
Als Bart er donderdag uitgaat, reken maar dat er dan veel mensen gaan kijken naar de uitzending. Dus die kijkers hebben ze dan alvast. En die laatste 10 dagen kijken de mensen ook wel, want ze willen zien hoe het afloopt. Anders ben je ook geen echte fan volgens mij.
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

  vrijdag 17 december 1999 @ 14:09:00 #10
1656 GEeR+
een schaduw
pi_232257
Als Willem niet weggestemd kan worden, dan Karin maar. Als een van de twee weg gaat stort het huishouden in en dat ilijkt me wel grappig. Het liefst eigenlijk Karin weg, want het is wel grappig om te kijken hoe Willem langzaam maar zeker zijn masker verliest. Vooral de psychologische oorlogvoering door Bart is erg vermakelijk. En Ruud die zit er maar bij en snapt er geen zak van...
Ik heb toch het liefste dat Karin weggaat, denk ik. Ik ga te ver als ik zeg dat ze een abces is dat weggesneden moet worden, dus doe ik dat dan maar niet...
Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
pi_232258
Is het niet goed mogelijk dat Maurice het fout had en dat R niet B maar W nomineert?
Dan zijn ze allemaal genomineerd. Het ligt dan aan de bellers wie er uit gaat:
de vaste kijkers hebben Willem door (tenzij ze een beetje blind zijn, zelfs zijn familie geeft het toe). Zij stemmen dus W (of R) er uit
Niet vaste kijkers: hebben na een half uur al genoeg van de verhalen van R en hebben gehoord dat B opstandig is en stemmen dus óf B óf R er uit
K. blijft volgens deze theorie (die vast nergens op slaat) er gewoon in.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator vrijdag 17 december 1999 @ 14:38:00 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_232259
quote:
op 12-17-1999 om 12:10 AM schreef nosubcire het volgende:
Als Bart er donderdag uitgaat, reken maar dat er dan veel mensen gaan kijken naar de uitzending. Dus die kijkers hebben ze dan alvast. En die laatste 10 dagen kijken de mensen ook wel, want ze willen zien hoe het afloopt. Anders ben je ook geen echte fan volgens mij.

Als er iemand anders uitgaat dan Bart dan kijken er evengoed veel mensen.

Anders zijn ze immers geen echte fan
(wel lief hoor)

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 17 december 1999 @ 14:39:00 #13
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_232260
quote:
op 12-17-1999 om 02:09 PM schreef GEeR+ het volgende:
Als Willem niet weggestemd kan worden, dan Karin maar. Als een van de twee weg gaat stort het huishouden in en dat ilijkt me wel grappig. Het liefst eigenlijk Karin weg, want het is wel grappig om te kijken hoe Willem langzaam maar zeker zijn masker verliest. Vooral de psychologische oorlogvoering door Bart is erg vermakelijk. En Ruud die zit er maar bij en snapt er geen zak van...
Ik heb toch het liefste dat Karin weggaat, denk ik. Ik ga te ver als ik zeg dat ze een abces is dat weggesneden moet worden, dus doe ik dat dan maar niet...


HERE, HERE!
Ik geloof er helemaal niets van, maar het zou wel ontzettend gaaf zijn!

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_232261
quote:
op 12-17-1999 om 02:19 PM schreef YPPY het volgende:
Is het niet goed mogelijk dat Maurice het fout had en dat R niet B maar W nomineert?
Dan zijn ze allemaal genomineerd. Het ligt dan aan de bellers wie er uit gaat:
de vaste kijkers hebben Willem door (tenzij ze een beetje blind zijn, zelfs zijn familie geeft het toe). Zij stemmen dus W (of R) er uit
Niet vaste kijkers: hebben na een half uur al genoeg van de verhalen van R en hebben gehoord dat B opstandig is en stemmen dus óf B óf R er uit
K. blijft volgens deze theorie (die vast nergens op slaat) er gewoon in.

ik heb karin nog nooit wat in het huishouden zien doen
ik weet dus ook niet wat er dan in moet storten

pi_232262
quote:
op 12-17-1999 om 02:09 PM schreef GEeR+ het volgende:
Als Willem niet weggestemd kan worden, dan Karin maar. Als een van de twee weg gaat stort het huishouden in en dat ilijkt me wel grappig. Het liefst eigenlijk Karin weg, want het is wel grappig om te kijken hoe Willem langzaam maar zeker zijn masker verliest. Vooral de psychologische oorlogvoering door Bart is erg vermakelijk. En Ruud die zit er maar bij en snapt er geen zak van...
Ik heb toch het liefste dat Karin weggaat, denk ik. Ik ga te ver als ik zeg dat ze een abces is dat weggesneden moet worden, dus doe ik dat dan maar niet...



ik heb karin nog nooit wat in het huishouden zien doen
koken doet ze niet en afwassen niet
wassen ook niet
ik weet niet wat er dan in moet storten


pi_232263
quote:
op 12-16-1999 om 11:50 PM schreef Angelina het volgende:
Gelukkig wel ja. Volgens mij zien ze een heel andere kant van die gladde fries.

het is wel heel erg als zelfs je familie je eng gaat vinden
ik begrijp ook niet dat hij nog nooit genomineerd is
de andere kunnen toch ook wel koken


  vrijdag 17 december 1999 @ 16:04:00 #17
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_232264
quote:
op 12-17-1999 om 03:17 PM schreef corinne het volgende:
[QUOTE]op 12-16-1999 om 11:50 PM schreef Angelina het volgende:
Gelukkig wel ja. Volgens mij zien ze een heel andere kant van die gladde fries.

het is wel heel erg als zelfs je familie je eng gaat vinden

[/quote]
Hoezo eng GAAT vinden.... die weten al eeuwen wat voor nare gluiper hij is...hehehehe


  vrijdag 17 december 1999 @ 17:09:00 #18
1656 GEeR+
een schaduw
pi_232265
quote:
op 12-17-1999 om 03:15 PM schreef corinne het volgende:
ik heb karin nog nooit wat in het huishouden zien doen
koken doet ze niet en afwassen niet
wassen ook niet
ik weet niet wat er dan in moet storten

Dan is het helemaal beter dat Karin opzout, want wat doet ze er nog behalve beeldvervuiling? Laat Willem blijven en ons de uitdrukking op zijn gezicht gunnen als Bart er met de hoofdprijs vandoor gaat!

Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')