abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_232211
quote:
op 12-16-1999 om 11:36 PM schreef Bor het volgende:
ik dacht nog wel dat die krant weer een puur commerciėle stunt was.

Tja, Bor.... hoe naief kun je zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 16 December 1999).]

  Redactie Frontpage donderdag 16 december 1999 @ 23:49:00 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_232212
Dat stukje vervangen door een advertentie, ze mogen het later lezen? Alsof ze die verhalen van Paul dan nog willen lezen.

Dat rolf die telefoon uit de jaszak liet vallen. helaas geen zakje cocaine. Jammer dat het niet ijzelde vanavond, als ik iemand wel op zijn bek wil zien gaan

pi_232213
Leuke uitzending , leuke verrarsiing ook met de krant ..het telefoon had niet gemoeten volgens mij want er was duidelijk dat Karin de keus mocht hebben. Ik had erder het gevoel dat ook Ruud behoeft e had om even met Bibi te praten.. Maar ik wijk weer af van het topic..
Nog even dit. de slappkamer afgebeeld in de Telegraph met de namen wie waar slaapt ? Dat hebben ze nog na 91 dagen niet door he ?
Volegens mij slaapt Willem links van de deur, Bart rechts. Karin tegen de muur met de cameras en Ruud tegenover de ingang.
Maar goed- terug naar de uitzending. Muis heeft echt niets toegevoegd, en wat horden wij ? Hij heeft goed met zijn vriendin kunnen bijpraten hehe
Ik was nogal verbaasd over zijn nominatievoorspelling: Ruud kiezt echt niet Bart !!!!!!!!!
pi_232214
Oh wel!!!!! Bartman is going down!!!!

Maar ik dwaal weer af ...

-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

  Redactie Frontpage donderdag 16 december 1999 @ 23:58:00 #30
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_232215
Wat een irritant mens, dat kind dat columniste was en een aardappel in haar keel had.
Wat zei bart overigens snel: Er ligt een telefoon in de DBK lag.
  donderdag 16 december 1999 @ 23:59:00 #31
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_232216
quote:
op 12-16-1999 om 11:51 PM schreef Charisma het volgende:
Ik was nogal verbaasd over zijn nominatievoorspelling: Ruud kiezt echt niet Bart !!!!!!!!!

en waarom niet charisma? Ik denk dat R sowieso Karin zal nomineren en dan is de keuze tussen w of b.... ik denk dat hij dan toch bart kiest, omdat W zijn voetbal maatje is en hij zeker de laatste tijd ergert aan Bart

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_232217
quote:
op 12-16-1999 om 11:58 PM schreef SunChaser het volgende:
Wat zei bart overigens snel: Er ligt een telefoon in de DBK lag.

Viel me ook op. Hummie had 'm vast weer wat in 't oor gefluisterd. Het wordt nu wel steeds duidelijker dat Bart De Mol is

  vrijdag 17 december 1999 @ 00:08:00 #33
242 Pinball
Electric Monk
pi_232218
quote:
op 12-16-1999 om 11:58 PM schreef SunChaser het volgende:
Wat een irritant mens, dat kind dat columniste was en een aardappel in haar keel had.
<..>

10 kilo aardappels. De hele uitzending was trouwens opgedragen aan de spraakproblematiek. De eerste "berichtenplaatser" uit het publiek kon niet praten, rolf zelf hakkelde ook maar wat, als gast maurice, en dan als klap op de vuurpijl de collumniste die tot 2 keer toe op het randje van een spontane tongverlamming het woord "ergeren" uitsprak!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_232219
nee nee nee, je zegt het helemaal verkeerd.... het is errrrrrrgerrrrrrren
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_232220
Willem de rat was ook weer duidelijk aanwezig. Op de kwestie van van de telefoon was hij weer lekker fout bezig. Bart stelde dus voor dat Karin mocht bellen, maar Karin vond weer dat Bart mocht bellen. Maar wat zegt die rat hiel zachtjes en geirriteerd op het voorstel van Karin: Bart op zeker niet. Wel duidelijk laten horen dat Bart mag paffen van het huisgeld op zo'n manier dat het goed hoorbaar is, maar op dit voorstel van Karin komt dan toch weer zijn eigen aard naar boven. Gelukkig heeft zijn familie het ook door, zijn al blij zat dat Willem 3 maanden weg, kan het eens echt gezellig zijn in de familie. Willem opzouten. Waar waren trouwens die negatieve reacties over Willem in de Telegraaf, nu denkt hij dat hij ook nog populair is. Hahaaha hij moest eens weten, als hij het huis uitkomt zal hij wel een grote klap krijgen ten eerste is hij uitgekotst door het NL-publiek en ten tweede heeft zijn ex de ware liefde gevonden!!
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
pi_232221
quote:
op 12-16-1999 om 11:59 PM schreef zonnedauw het volgende:
Ik denk dat R sowieso Karin zal nomineren en dan is de keuze tussen w of b.... ik denk dat hij dan toch bart kiest, omdat W zijn voetbal maatje is en hij zeker de laatste tijd ergert aan Bart

Niet omdat Willem zijn voetbalmaatje is, maar omdat hij te LAF is om de Grote Nominatie-koning te nomineren. Maar hij wil wel, hoor. Oh ja, Ruud denkt inmiddels ook aan het geld en hij wil Willem er dolgraag uit hebben. De vraag is dus: is Ruud toch moediger & ambitieuzer dan hij eruit ziet? Wij hopen van wel, wij vrezen van niet...

Een schizofreen is nooit alleen
pi_232222
-- even offtopic --

Nu iedereen even heeft gezien hoe de familie van Willem over hem denkt durf ik het bijna niet te vragen , maar wie willen jullie dat er uitgaat en wie willen jullie dat er wint?
Mail het even door op ebus@dds.nl , en geef jouw voorkeuren door. De uitslagen volgen snel

-- back on topic --

[Dit bericht is gewijzigd door nosubcire (Datum 17 December 1999).]

-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

  vrijdag 17 december 1999 @ 00:17:00 #38
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_232223
pffff, Bartjes oogjes zijn gewoon iets beter en hij leest wat sneller als "de oudjes"
dus tijdens het wandelen naar de huiskamer, las hij het bericht op de voorpagina van de Telegraaf gewoon voor, niets meer en niets minder......


  vrijdag 17 december 1999 @ 00:21:00 #39
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_232224
quote:
op 12-17-1999 om 12:17 AM schreef Quenda het volgende:
pffff, Bartjes oogjes zijn gewoon iets beter en hij leest wat sneller als "de oudjes"
dus tijdens het wandelen naar de huiskamer, las hij het bericht op de voorpagina van de Telegraaf gewoon voor, niets meer en niets minder......

precies Quenda, ik ben altijd in voor een goede complot theorie, maar de bart-is-een-mol paranoia gaat echt te ver

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_232225
quote:
op 12-16-1999 om 11:58 PM schreef SunChaser het volgende:
Wat zei bart overigens snel: Er ligt een telefoon in de DBK lag.

De kop van de Telegraaf luidt "wie mag telefoneren bij Big Brother". Dit zag Bart en trok daar gelijk zijn (juiste) conclusie uit.
(....en jį..ik lees de Telegraaf)


Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_232226
Nee hoor, Bart moest gewoon wat zeggen omdat hij nooit zijn mond kan houden. En toevallig had ie het goed
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

  vrijdag 17 december 1999 @ 00:30:00 #42
242 Pinball
Electric Monk
pi_232227
quote:
op 12-17-1999 om 12:21 AM schreef nosubcire het volgende:
Nee hoor, Bart moest gewoon wat zeggen omdat hij nooit zijn mond kan houden. En toevallig had ie het goed

LOL!! Bekend trekje???

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 17 december 1999 @ 00:32:00 #43
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_232228
quote:
op 12-17-1999 om 12:21 AM schreef nosubcire het volgende:
Nee hoor, Bart moest gewoon wat zeggen omdat hij nooit zijn mond kan houden. En toevallig had ie het goed

En omdat hij nooit zijn mond kan houden zei hij ook meteen spontaan als eerste : Karin mag natuurlijk bellen. De andere twee doken meteen op de sport.

pi_232229
quote:
op 12-17-1999 om 12:12 AM schreef Pedro het volgende:
Willem de rat was ook weer duidelijk aanwezig. Op de kwestie van van de telefoon was hij weer lekker fout bezig. Bart stelde dus voor dat Karin mocht bellen, maar Karin vond weer dat Bart mocht bellen. Maar wat zegt die rat hiel zachtjes en geirriteerd op het voorstel van Karin: Bart op zeker niet.

Bah, stemmingmakerij !! Ik heb zojuist even geluisterd naar het fragment dat je bedoeld. En rara wat hoor ik daar ? Jawel. Bart zegt dus "Ik zeker niet".
Pedro, als je me het geluidsfragment kunt bezorgen waar het op staat zal ik bellen bij de volgende nominatieronde en stemmen op de persoon die jij mag uitkiezen. Maar het tegendeel ook! Deal ?

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 17 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_232230
Ja, ik kan me mond ook niet houden
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_232231
Niks stemmingmakerij, maar het is toch duidelijk hoe Willem reageert op het voorstel van Willem. Kijk en luister nog maar eens, het is Willem. En je gaat toch niet bellen naar VOO?, je hebt toch wel betere dingen te doen dan VOO ook nog eens te belonen
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
  vrijdag 17 december 1999 @ 00:50:00 #47
1198 Fly (on the wall)
kijkt wel en zegt iets
pi_232232
quote:
op 12-16-1999 om 11:58 PM schreef SunChaser het volgende:

Wat zei bart overigens snel: Er ligt een telefoon in de DBK lag.


Beste Paranoia's,

Bart beheerst een oude Papoua-techniek waardoor hij zich eerder bewust is van nieuws dan langzame lezers. Door een blik op de voorpagina te werpen toen hij door het gangetje liep wist hij via dit zogenaamde `koppensnellen' al dat er een telefoon in de dagboekkamer lag te wachten. Op de samengeknepen oogjes afgaande is niet Bart maar Ruud de Mol. Let op de laatste dag maar op. Terwijl Ruud het mes nogmaals omdraait in de ruggen van zijn verslagen huisgenoten, die nog net een fluisterend "Et tu, Ruud" kunnen uitbrengen, spreekt hij de gedenkwaardige woorden "Veni, vidi, fietsie". Niet te vertrouwen die gymnasiasten.

pi_232233
Leuke topic, leest net zoals stukjes van Nico.

Leuke strijd ook, tussen niet-paranoia en paranoia....

Zelfs konden de Willem-haters vanavond scoren met een punt van zijn eigen zus...!

Enfin, zolang we maar strijden, flink polariseren, lopen we tenminste niet het risico tot 'consensus' te komen over iets...

Want dat zou pas echt een doorn in 't oog zijn van elke BB.
Dus doen we braaf wat BB wil: strijden tot de vellen erbij hangen.

  vrijdag 17 december 1999 @ 04:02:00 #49
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_232234
quote:
op 12-17-1999 om 01:29 AM schreef Moor o.a. het volgende:
Want dat zou pas echt een doorn in 't oog zijn van elke BB.
Dus doen we braaf wat BB wil: strijden tot de vellen erbij hangen.

Is dat niet iets te veel eer voor BB? Meningsverschillen komen nu eenmaal voort uit het feit, dat de mens individuele impulsen heeft. Of had je dat liever niet gezien? Misschien dat je met veel inmenging iedereen kan dwingen om toch vooral te vinden wat volgens jou verantwoord is. Concensus, maar dan toch vooral naar jouw maatstaven. Lijkt me een utopie, jou eigenlijk ook niet?

Life is what you make it.
pi_232235
Het grote nieuws van de 22:30 uitzending was volgens mij dit:
RUUD HEEFT OP HET GYMNASIUM GEZETEN???
Ik ben bang dat die van Poppel hem dan ook verkeerd verstaan heeft,ruud zei natuurlijk "ik heb op gymnastiek gezeten".

Wat ik wel leuk vond van veronica was dat ze speciaal voor maurice,een meisje op de tribune hadden zitten die nog onverstaanbaarder was dan maurice.Ik bedoel dat blonde meisje waar rolf spontaan van begon te stotteren,die had een stem als een alien met een slisprobleem.

PC eend


When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')