Neequote:Op donderdag 15 januari 2009 01:39 schreef Donstyle het volgende:
Tijd voor een groot onderzoek naar belangenverstrengeling?
De rest van Nederland heeft daar inderdaad liever keiharde oorlog. En van zo'n oliepijpleiding wordt ook niemand beter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:39 schreef Donstyle het volgende:
De broer van premier Balkenende, Roland, werkt voor een bedrijf (Tenaris), dat o.a. in Kazachstan actief is, bij de winning van olie. Dit bedrijf heeft belang bij stabiliteit in de regio en de aanleg van een olie en gaspijpleiding door Afghanistan naar Pakistan. De vraag is of premier Balkenende wel objectief kan meebeslissen over een eventuele verlenging van de Nederlandse inmenging in Afghanistan.
Terwijl onze jonge jongens en meisjes dood gaan in Afghanistan om te strijden voor onze minister president JP Balkenende, verdient zijn broer Roland Balkenende veel geld in Uruzgan (Afghanistan) met zijn eigen bedrijf.
Tijd voor een groot onderzoek naar belangenverstrengeling?
Hij is Directeur, staat niet heel duidelijk, maar als je verder leest wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Uhm.. zijn broer werkt voor een bedrijf. Pff.. zo kan je bij ieder dossier wel belangenverstrengeling vinden. balkenende woont in Nederland dus heeft voordeel van bepaalde nieuwe regelgeving die hij zelf maakt, belangenverstrengeling!!!
Moet jij niet in een topic reageren waar het gaat over burgelijke gehoorzaamheid?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
De rest van Nederland heeft daar inderdaad liever keiharde oorlog. En van zo'n oliepijpleiding wordt ook niemand beter.![]()
Neem je jezelf nu serieus of ben je op masturberen uitgekeken?
Dan is het nog steeds zijn broer. Als je al dat soort dingen mee moet gaan rekenen dan kan niemand ooit nog ergens een beslissing over maken. Plus dat hij gelukkig niet in zijn eentje beslist of we daar blijven, sterker nog, hij beslist dat helemaal niet, want dat doet de 2de kamer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:46 schreef Donstyle het volgende:
[..]
Hij is Directeur, staat niet heel duidelijk, maar als je verder leest wel.
Als je directeur bent werk je toch ook voor een bedrijf?
Ik denk dat de gemeenteraad of deelraad over die pispaal gaat. De exacte lokatie wordt waarschijnlijk zelfs gewoon door een ambtenaar bepaald. En van die 16 miljard, dat kon niet anders, maar had nog wel door de 2de kamer terug gedraaid kunnen worden denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:49 schreef Donstyle het volgende:
Ja, de 2de kamer beslist wel meer, als er een pispaal in Amsterdam geplaatst moet worden bijv. maar een bank kopen van 16 miljard doen we van de 1 op andere dag.
neem ook aan dat dit niet over de zo'n beetje waardevolste grondstof in de wereld gaat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:58 schreef _Led_ het volgende:
Mja, ik werk in de financiele industrie, mijn broer is advocaat.
Het bedrijf waar ik voor werk heeft op het ogenblik in de US een aanklacht lopen voor het een of ander.
Conspiracy !
quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:59 schreef Donstyle het volgende:
[..]
neem ook aan dat dit niet over de zo'n beetje waardevolste grondstof in de wereld gaat?
Kuwait zit ook vol met olie, Afghanistan ook, ze moeten toch ergens de wederopbouw van betalen na/tijdens een volslagen belachelijke oorlog , soms moet je wel iets verkopen wat je eigenlijk liever zelf houd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:23 schreef Ash_Ketchum het volgende:
hmm, dus we gaat binnenkort Kuwait binnenvallen?
Alles met een duister sfeertje is typerend.quote:
Hij is geen directeur!quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:46 schreef Donstyle het volgende:
[..]
Hij is Directeur, staat niet heel duidelijk, maar als je verder leest wel.
Als je directeur bent werk je toch ook voor een bedrijf?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:50 schreef Knarf het volgende:
[..]
Hij is geen directeur!
Alleen maar baas van een afdeling (of holding) van Tenaris.
Hij staat ook nergens bij de CEO of board of directors.
http://www.tenaris.com/ar(...)argentina/rel_11.asp
En het is volgens mij ook geen Amerikaans bedrijf, maar een Argentijns.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |