abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_232134
Viel Bart toch even behoorlijk stil toen ie met de feiten op de neus werd gedrukt over dat geld.....
Blijft zich verbazen
pi_232135
Ja, waarom was het een vroege uitzending? Was dus mooi te laat!
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_232136
overleeft rolf w bb of komt er een uitvaart.
pi_232137
Tja, de opening van deze topic zegt eigenlijk genoeg. Het was veruit de saaiste deze week. Bart was rustig en nu weten we ook gelijk hoe de laatste weken eruit hadden gezien zonder Bart.


Maar ja, vanavond hebben ze natuurlijk alle ingredienten om er een leuke uitzending van te maken.

pi_232138
Ja en Karin en willemwaren weer net paps en mams. Maar ,t geeft niet hoor jongen
En ook Bart zei, dat hij zich op dat moment niet met het geld bezig wilde houden, waar op Karin gelijk inhaakte Van " Natuurlijk wil jij dat geld binnen halen. Zijn woorden verdraaide ze heel handig. In dit soort dingen merk je toch het leeftijds verschil vind ik. Ik begin me steeds meer aan K te irriteren en zij aan de andere bewoners.
pi_232139
Mooiste moment van de uitzending / (serie):
Rolf die bekent maakt dat er twee "gouden regels" gebroken zouden gaan worden. Was dat ff
Vae Victis!
pi_232140
Karin liep te klagen dat de dekbedden van de mannen stonken. Was het niet haar eigen keus om gezellig bij ze op de kamer te liggen?
Verder was het inderdaad een dooie uitzending.

Toedeloe

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 16 december 1999 @ 20:23:00 #8
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_232141
Het sneeuwt. Ongelofelijk. En dat in Nederland! Een wonder!
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_232142
Itsme --> Wil ik toch wel even nuanceren hoor. Bart heeft in het begin gezegd tegen de chauffeur toen ze naar het BB-huis werden gebracht dat hij ging winnen. Willem heeft dat gehoord van zijn chauffeuse. We weten allemaal dat Willem dat ook al eens in het huis heeft verteld, (Toen Sabine en Bart werden genomineerd) maar Bart was daar niet bij. Mag je van mij roddelen noemen, maar.. Toen Karin dat vanavond even ten gehore bracht was hij ineens helemaal stil. Dit KAN betekenen dat hij zich wezenloos schrok dat Karin met dit feit kwam. Hij heeft het namelijk zelf aan niemand verteld. Ik denk zelfs niet aan Sabine..
Blijft zich verbazen
  Redactie Frontpage donderdag 16 december 1999 @ 20:46:00 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_232143
Dat viel me ook op, Bart sloeg dicht. En K&W: maar dat geeft niet hoor.
Was erg saai en zo zie je maar hoe zo'n cliffhanger van gisteren totaal uit zijn verband gerukt was. Bart zong gewoon een liedje van Koot&Bie:-)
Waarom hebben ze het legobouwen niet 40x versneld weergegeven, net zoals ze bij die natuurfilms doen, alsof een paddestoel explodeert? Was best leuke tv geweest. Of hebben ze hulp gehad? Even aan Oliebol vragen, die weet dat wel.
  donderdag 16 december 1999 @ 21:08:00 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_232144
De echte reden dat Bart zijn bed niet wil verschonen is dat de anderen dan zien dat hij toch een molton om zijn matras heeft gedaan.
  donderdag 16 december 1999 @ 21:18:00 #12
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_232145
quote:
op 12-16-1999 om 08:24 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Itsme --> Wil ik toch wel even nuanceren hoor. Bart heeft in het begin gezegd tegen de chauffeur toen ze naar het BB-huis werden gebracht dat hij ging winnen. Willem heeft dat gehoord van zijn chauffeuse. We weten allemaal dat Willem dat ook al eens in het huis heeft verteld, (Toen Sabine en Bart werden genomineerd) maar Bart was daar niet bij.

Als ik het me goed herinner is er enkele weken geleden al zoiets gezegd tegen Bart. Tijdens dat "karakter-spel" dat VOO gaf toen Bianca nog in het huis zat gaf Bianca Bart het kaartje met Winnen (of zoiets) en zei daarbij dat ze dat gaf omdat Bart al voordat hij in het huis zat had verteld dat hij BB zou gaan winnen. Het is dus al eerder rechtstreeks tegen Bart gezegd.

Terug uit het enge bos
  donderdag 16 december 1999 @ 23:24:00 #13
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_232146
Beetje suf binnik het wel om Bart aan een uitspraak van, wat is het, drie maanden (?) geleden op te hangen. Was die avond naturlijk ook adrenaline-stoot, en dan wil je ook WINNEN!
B blijft toch favoriet hier,voor het geld. Nou, Karin liep vandaag hartelijk teklagen dat ze zich zo verveelde en dat alles stonk, dat wat zijn haar zaligmakende motieven om nog langer te blijven?
Dit geldt overigens voor iedereen. Ze vervelen zich te pletter en irriteren zich mateloos, maar het einde lokt!

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 16 december 1999 @ 23:39:00 #14
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_232147
Waar ik mij werkelijk ROT aan ergerde was Karin met haar opmerking over dat ze zich sinds haar ziekte zo kan verbazen over mensen die twee a drie kilo afvallen zo belangrijk vinden: 'Dan denk ik, waar gaaaaat het over...'
Exquise me? Baking powder?
Is dat dezelfde Karin die God op haar blote knieen dankt voor het bestaan van moltons? De Karin die nachtmerries krijgt bij de gedachte aan een dag niet stoffen? (repeat to fade)
En was het niet Karin die grote bezwaren had tegen Barts 'oude mensen'-provocatie?
Wat zemelt ze dan nu weer dat ze geestelijk zo oud is...???
jzbl (die er af en toe niets meer van begrijpt)

[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel (Datum 16 December 1999).]

-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')