abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_232026
Bart wordt met de dag vervelender. Jammer dat iemand zichzelf zo ontzettend boven anderen probeert te plaatsen met een arrogantie alsof hij degene is die de waarheid in pacht heeft.

Luisteren is iets waar hij nog nooit van gehoord heeft (behalve naar Sabine, maar dat was meer een vorm van gehoorzamen). Ook al heb je gelijk dan kan het nog geen kwaad eens te luisteren hoe anderen erover denken. Zeker wanneer het onderwerp 'de funktie van de mens' betreft, want daarover valt helemaal geen gelijk te hebben!

Bart daalt dagelijks verder in mijn achting!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  donderdag 16 december 1999 @ 13:18:00 #2
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_232027
Heb jij achting voor zo iemand dan?
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_232028
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 16 december 1999 @ 13:23:00 #4
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_232029
quote:
op 12-16-1999 om 01:14 PM schreef NERO het volgende:
Bart wordt met de dag vervelender. Jammer dat iemand zichzelf zo ontzettend boven anderen probeert te plaatsen met een arrogantie alsof hij degene is die de waarheid in pacht heeft.

He NERO

wel eens gehoort van het spreekwoord in het land der blinden is eenoog koning?

Als je mij in een huis opsluit met mensen die vinden dat het aanleggen van wildviaducten het hoogste doel is van de mens op aarde, ga ik mij ook erg superieur voelen.

Als jij daar anders over denkt zegt dat waarschijnlijk meer over jou dan over Bart

Groetjes, Casey

pi_232030
Nero,
is dit een heksenjacht, persoonlijke vete, projektie ?

Want om dagelijks op de hoogte te blijven van 'het verder dalen van Bart in jouw achting' heeft inmiddels niet zoveel nieuwswaarde meer.

Zou je het niet iets spannender kunnen maken ?

  donderdag 16 december 1999 @ 13:28:00 #6
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_232031
Casey, (he, kan ik toch weer ff lekker op je viten)
het spreekwoord luid:
In het land der blinden is eenoog koning.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_232032
Hoi Casey,

Met je voorbeeld heb je weliswaar gelijk, maar iemand die eerst de stelling verdedigt dat Kerst Hypocriet is, en via katholieke kerkgangers dat uiteindelijk afzwakt tot het feit dat hij het vreemd vindt dat mensen met Kerst bekenden gaan opzoeken getuigt nou ook niet echt van standvastig.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 16 December 1999).]

Blijft zich verbazen
  donderdag 16 december 1999 @ 13:31:00 #8
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_232033
quote:
op 12-16-1999 om 01:28 PM schreef BadGirl het volgende:
Casey, (he, kan ik toch weer ff lekker op je viten)
het spreekwoord luid:
In het land der blinden is eenoog koning.




VIET jij maar lekker door BadGirl hihihi

zal em even wijzigen.

PS BadGirl, lief doen tegen Fokke... hij heeft acuut zijn bericht over Friezen weggehaald na jouw reactie

Ga zo door

Sorry voor Off-topic


------------------
Ik ben gewoon niet dronken als ik niet leuk ben....

[Dit bericht is gewijzigd door Casey (Datum 16 December 1999).]

  donderdag 16 december 1999 @ 13:35:00 #9
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_232034
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_232035
NERO, ben jij toevallig Wim?

Of heeft Bart jouw wat aangedaan? Ik snap niet waarom je je zo bezighoudt met hem. Heb je nu echt niets beters te doen??

  donderdag 16 december 1999 @ 13:49:00 #11
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_232036
quote:
op 12-16-1999 om 01:14 PM schreef NERO het volgende: (...)Luisteren is iets waar hij nog nooit van gehoord heeft (...)
Hoi Nero.

Bart luistert beter dan ik ik zo'n situatie zou doen. Neem er eens pen en papier bij en ga eens turven hoe vaak de oudjes hem opmerkingen naar het hoofd slingeren als : "Da's onzin Bart", "Nou lul je echt uit je nek Bart" etc. etc.

Ik ben best bereid te accepteren dat de mens hier op aarde is gezet om voorbehoedsmiddelen uit te vinden, maar dan mag Bart van mij ook beweren dat we de dino's hebben uitgeroeid.

Haalt gelijk bij rechter.
  donderdag 16 december 1999 @ 14:31:00 #12
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_232037
He nero, nog steeds je caps lock niet gemaakt petje af hoor, hoe jij iemand tot op het bot weet te analyseren, kom je nu klaar als je op fokzine leest dat mensen reageren op je topics, want volgens mij heb je vorige week ook al een topic geopend met ongeveer de zelfde strekking. Ik bedoel er verder niets mee, maar misschien ben je verwaarloosd in je jeugd, of misbruikt. In iedergeval zal er wel iets met je gebeurd zijn.Ik neem het je niet kwalijk hoor, maar wil je voortaan die hoofdletters weglaten, want dat doet zo een pijn aan m`n ogen.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 16 december 1999 @ 14:58:00 #13
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_232038
Jumparound: Lees dan lekker alleen de topics waar goed over Barf wordt gesproken, die zijn er tenslotte veel meer.
En ik dacht dat jij het zielig vond dat hij (NERO dus) datzelfde over Barf zei, van: is ie misbruikt enzo, en nu doe je het zelf ook????
Nooit kwaad met kwaad vergelden, dat is pas ZWAK!

Moet iedereen hier alleen maar lief en aardig over Barf "spreken" alleen maar zijn Little "Brother" over onze schouder mee leest???

Nou dan.


------------------
..Through the sorrow all through our splendour
Don't take offence at my innuendo...

[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 16 December 1999).]

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 16 december 1999 @ 15:17:00 #14
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_232039
Ben geen Bart-fan, ofzo, maar dit moet me even van het hart...
De 'oudjes' vallen vaak over Barts teksten in de trant van 'De rest is zo oud' 'Ouwe Lullen moeten weg' (Raggende Manne toch?), maar stellen zich gedrieen wel op als een bezadigd blok tegenover 'de jonge hond'. Het is allemaal een wisselwerking. Bart is eigenwijs (absoluut), maar dat neemt niet weg dat hij het redelijk vaak bij het rechte eind heeft. Goed, hij uit zich minder eloquent dan hijzelf eigenlijk zou willen, maar hij moet wel opboksen tegen drie ouwe beppen die hem continu afkappen met dooddoeners als 'Jij bent eigenwijs', "Jij bent wat jong om dat te weten' en de afgrijselijkste van allemaal 'Het is nou eenmaal zo'. Mijn tenen krommen zich tot aan mijn hielen als ik Bart in essentie iets zinnigs hoor zeggen, wat dan weer wordt afgekapt met een dooddoener van jewelste, en als hij erover door wil praten: "jaja, Bart, nu weten we het wel."
In een discussie wil IEDEREEN zijn of haar gelijk halen, niet alleen Bart, en Bart probeert het tenminste nog met argumenten, de rest met:'zo is het nou eenmaal'
"De mens zorgt goed voor de natuur"
jzbl

[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel (Datum 16 December 1999).]

-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
pi_232040
quote:
op 12-16-1999 om 02:31 PM schreef Jumparound het volgende:
kom je nu klaar als je op fokzine leest dat mensen reageren op je topics, want volgens mij heb je vorige week ook al een topic geopend met ongeveer de zelfde strekking.

Das ook weer een beetje overdreven Jump...
Jammer dat je zo moet reageren slecht geslapen ofzo ??


[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  donderdag 16 december 1999 @ 15:32:00 #16
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_232041
Da's wel zo Jezebel maar dat komt toch echt door Bart zelf.
Hij heeft zich gewoon verkeerd opgesteld en wordt nu niet meer vol voor aangezien.
Alles wat hij nu zegt, zinnig of niet, wordt op voorhand van tafel geveegd omdat hij gewoonweg teveel domme discussies is aangegaan waar niemand op zat te wachten.
Nu worden al zijn argumenten als gezeik en geziek beschouwd.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_232042
beste jumparound,

Ik vind het prima dat je Bart verdedigd, maar haal er alsjeblieft geen 'verwaarloosde' of 'misbruikte' kinderen bij. Vooral de negatieve connotatie die je aan deze kinderen ophangt stoort me. Daarvoor hebben zij het al moeilijk genoeg en proberen zij juist uit de negatieve spiraal te komen.
Sorry, maar ik denk dat je absoluut geen idee hebt waarover je praat en misschien kan je beter voorbeelden uit je eigen ervaring halen om NERO uit te schelden.
De naam NERO zegt mij eigenlijk al genoeg.

"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


pi_232043
Maar het is duidelijk dat men argumenteren een beetje zat is als een pubertje elk argument probeert te ondermijnen? Ik vond dat Bart goed op zijn nummer werd gezet in de DBK met z'n eitjes. Sjonge jonge, zeven eitjes in het mandje en ééntje op de bank.
"Bart, ruilen is geven en nemen, en jij had die eitjes toch al niet nodig". "Ja, maar ik kan best 10 eitjes per week eten hoor... he sabine, he jongens, ik kan best 10 eitjes eten hoor! He! He! Ik kan ook achter een plant gaan liggen hoor! Hee, kijk nou! Ik kan ook opvallen hoor! He, en weet je wat? Als ik nou lekker tegendraads ga doen, dan denken alle mensen in Nederland dat ik het moeilijk heb! Wow!"

Maar goed...

-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_232044
Helemaal mee eens BadGirl! Je was me net voor met die post! :-)

Bart had in het verleden al zinloze opmerkingen, en probeerde daarmee in een gesprek van een ander in te breken. Als Ruud en Willem ergens over waren aan het praten, zorgde Bart er altijd wel voor dat hij het óf met iemand eens was of hij probeerde een leuke opmerking te maken. Jammer.

-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

  donderdag 16 december 1999 @ 15:47:00 #20
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_232045
Je bedoelt: hij zorgde er voor dat ie het met Niemand eens was of hij probeerde een misplaatste opmerking te maken...?

quote:
op 12-16-1999 om 03:42 PM schreef nosubcire het volgende:
(..)zorgde Bart er altijd wel voor dat hij het óf met iemand eens was of hij probeerde een leuke opmerking te maken.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 16 december 1999 @ 15:48:00 #21
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_232046
surrie heur.

[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 16 December 1999).]

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_232047
Nou, vroeger was hij het nog wel eens met mensen eens. Heel soms. :-) Het domme is dat blijkbaar maar weinig mensen doorhebben dat hij nu alleen nog maar onzin uitkraamt als hij het het niet meer weet. Terwijl iedereen wel 'doorheeft' dat Willem een roddeltante is. Vreemd... heel Vreemd...
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

  donderdag 16 december 1999 @ 15:55:00 #23
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_232048
Wat knap van Bart om alleen maar onzin uit te kramen als hij het niet meer weet. Ik dioe dat ook als ik het nog wel weet....

groetjes, Casey

  donderdag 16 december 1999 @ 15:56:00 #24
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_232049
Ja maar JIJ geeft het toe
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_232050
Bart rules!!!
Ik ben online
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')