abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_231936
voor de duidelijkheid, deze topic is dus bedoeld voor commentaar BB telegraaf die vanavond bezorgd gaat worden, en die wij nu al hebben kunnen lezen.

hij wordt vanavond in de late uitzending bezorgd, en even daarna krijgen ze te horen dat ze mogen bellen, wat ze, als ze van opwinding de krant niet uitelkaar scheuren, al zelf ook kunnen lezen op de voorpagina

verbaasd dat niemand hem nog gelezen heeft, ben ik de enige Telegraaf abonnee?
maar goed, het ziet er erg leuk uit, op de voorpagina staat al heel groot het bericht dat ze mogen telefoneren vanavond, en voor de rest zijn er 2 bijlagen met BB-speurders. Per persoon gerangschikt. Uiteraard ook berichtjes van de familie.
het "laat je niet gek maken" gehalte is erg hoog
opvallend: er staat duidelijk in vermeld dat BB het best bekeken, populairste etc programma is in Nederland.
Ook staat er een stukje wie wie heeft genomineerd vanaf de eerste ronde.
Persoonlijk moest ik erg lachen om de telegraaf advertentie op de achterkant (ik zal 'm niet verklappen, kijk zelf maar)
afgezien van het argument : "geen contact met de buitenwereld, geen nieuws van buitenaf" (het is nu eenmaal gebeurd), vind ik het een erg leuke opsteker voor de bewoners.

[Dit bericht is gewijzigd door Q (Datum 16 December 1999).]

  donderdag 16 december 1999 @ 08:58:00 #2
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_231937
Water loopt me nu al in de mond, dan maar geen ADtje halen. Keuze is hierbij gemaakt


DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_231938
quote:
op 12-16-1999 om 08:56 AM schreef Q het volgende:
verbaasd dat niemand hem nog gelezen heeft, ben ik de enige Telegraaf abonnee?


Waarschijnlijk wel...
Staat deze bijlage ook op de electronische telegraaf?

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_231939

Ook hier viert de commercie hoogtij. Een volle pagina advertentie in de bijlage kost F 100.000,--

pi_231940
Nu ook al een telefoon! Lees hieronder het stukje uit de (electronische) Telegraaf:

De Telegraaf
en telefoon in
Big Brother


OEPS, sorry. Er is voor dit onderwerp al een apart topic opgericht. SVP daar reageren...


------------------
Pas op, pas op!
Een enge buur!

[Dit bericht is gewijzigd door Bertje (Datum 16 December 1999).]

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_231941
Q: Onzinnig dit topic. Van je diepgang die je als reden aanvoert voor dit nieuwe topic laat je zelf weinig blijken. Er staan nu zelfs al dubbele berichten..

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 16 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_231942
kierewiet: ik pretendeer geen diepgang ik ben het er mee eens dat reacties ook in de andere topic konden, maar omdat die al voor de helft volstaat met "als-dan", dacht ik dat het wel handig was om een nieuwe te hebben met gewoon alleen reacties op de krant zelf. Maakt mij verder niet uit hoor Ik had net de krant gelezen en dacht FOK zal wel vol staan met reacties maar zag er geeneen, dus in mijn enthousiasme zelf een geopend
pi_231943

Q,

Een prima idee.

pi_231944
Q misschien ben je wel de enige Telegraaf abbonnee onder ons ?
Het is ook zo'n 'fijne' krant, geeft 'ie nog steeds inkt af als je 'm leest ?
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


  donderdag 16 december 1999 @ 13:40:00 #10
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_231945
quote:
op 12-16-1999 om 01:35 PM schreef PLANIX het volgende:

Het is ook zo'n 'fijne' krant, geeft 'ie nog steeds inkt af als je 'm leest ?


He Planix,

heeft niemand jou ooit verteld dat Telegraaf abonnees alleen de koppen lezen? Hoe kunnen ze dan weten of ie inkt afgeeft?

Sterker: de reden dat ie inkt afgeeft als je hem leest, is dat niemand dat weet omdat nog nooit iemand um helemaal uitgelezen heeft

Groetjes, Casey

pi_231946
Tsja Casey,

Ik heb 'm alleen ooit is moeten bezorgen (zo principieel ben ik dus ook weer niet) en ik heb nog nooit zulke zwarte handen gehad.

"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


pi_231947

Zonder enige schaamte kom ik er voor uit dat ik een dagelijkse telegraaf lezer ben. Het is jammer dat het kennelijk de niet telegraaf lezers zijn die er op dit forum zo'n vooroordeel op na houden. Als je beweert een niet telegraaf lezer te zijn, waarom gedragen jullie je dan ook niet als zodanig.

  Moderator donderdag 16 december 1999 @ 14:27:00 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_231948
quote:
op 12-16 schreef PINOK het volgende:
Als je beweert een niet telegraaf lezer te zijn, waarom gedragen jullie je dan ook niet als zodanig.


Het staat zo lekker intellectueel joh, om je te profileren als niet-Telegraaf lezer.De Telegraaf is voor domme proleten, en de Volkskrant en VrijNederland voor erudiete mensen met smaak.

Maar neem van mij aan: de mensen die hier zo stoer staan te roepen dat de Telegraaf zo'n kutkrant is, lezen zelf alleen de Dag-In-Dag-Uit van de Volkskrant. Want dat leest zo lekker weg 's ochtends. Als je nog niet zo wakker bent.

Gert (leest geen telegraaf, maar vanochtend wel)

[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 16 December 1999).]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_231949
Iedere dag lekker vroeg de Telegraaf op m'n deurmatje, zelfs zo nu en dan ff een Privé of een Story kopen (NEE ík lees hem niet bij de kapper!!)
Volgens de meeste 'Fokkers' is dit 'not done' maar mag ik ondanks mijn slechte gewoonten (??) zo nu en dan wel posten??

De advertentie die ik voor Bart heb ingezonden is geplaatst "Bart wanneer krijgen we weer een rondleiding van Chriet Titulaer jr??" 'k ben benieuwd of hij er op zal reageren.

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  donderdag 16 december 1999 @ 17:09:00 #15
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_231950
HIHIHIHI....

als ik moest bewijzen hoe slim ik was middels het lezen van de Volkskrant.... nee gelukkig is dat niet nodig.

Maar de telegraaf... ach iedereen moet gewoon lezen wat ie wil, alleen kom ik in de telegraaf niet zo ver omdat het mij dus niet boeit wat voor een onechtelijk kind prins Claus nu weer is/heeft....

Overigens is de Volkskrant van de Zomer ook even flink in mijn achting gedaald door idd, te openen met een stuk over een een of ander dom mokkel in Argentinie..... foei!

Maar daar heeft Paul Broertjes (zo heet ie toch?) dan later ook zijn spijt van betuigd.

Groetjes, Casey

pi_231951
Een tijdje geleden belde er iemand op van de Telegraaf: wilt u misschien een proefabonnement op de Telegraaf voor 3 weken?
Ik denk, ja dat doe ik want dan heb ik meteen die special van BB erbij.
Dus ik vanmorgen naar de brievenbus, en wat denk je? GEEN TELEGRAAF!!!!!!!
Toen ik later belde, zeiden ze dat ik voor 11.00 had moeten bellen, nu kon de krant niet meer bezorgd worden.Belachelijk!!!!!!

pi_231952
Ik vind dit wel een leuke topic.
Ik heb de Telegraaf op mijn werk gelezen (in de pauze) en kan nu dus pas reageren.
Ik vind het wel een geinige aktie en kan bijna niet wachten om de reaktie van de bewoners te zien.
Greetz Tina

  Redactie Frontpage donderdag 16 december 1999 @ 21:27:00 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_231953
Pff, alle berichten zijn ( op het eerste gezicht) positief. Moeten we geen fokzine/BBforum bijlage uitbrengen in de Telegraaf?

pi_231954
Gelukkig krijgen ze samen met die Telegraaf vanavond gelijk even een telefoon te leen. Kunnen ze meteen bellen om het abonnement op te zeggen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')