abonnement Unibet Coolblue
pi_65263478
Na een erbarmelijk slechte pot voetbal lucky door naar de laatste 8.

Lekker boeiend... KWARTFINALE
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:02:30 #77
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_65271629
En we gaan op de trekker ...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_65272027
Poeh poeh, wat een pot.
Twerk, vriend waar ben je. heb je die matige keeper van ons de afgelopen twee wedstrijden gezien?
Lang leve Godzilla Heijblok.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_65272398
Geweldig, een kwartfinale heb ook ik nog niet meegemaakt. Nu eens hopen dat het eindelijk een thuiswedstrijd wordt. Die doordeweekse uitwedstrijden zijn voor mij gewoon niet te doen.

En Heijblok inderdaad, wat een reflex op dat schot zeg, Dudek style
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_65277433
quote:
Meijer hoeft geen schoonheidsprijs

Het maakte Rogier Meijer niets uit dat De Graafschap tegen FC Dordrecht de schoonheidsprijs bepaald niet verdiende.


"We zijn door, dat telt in de beker. Het was echt heel slecht, het leek wel eerste divisievoetbal. De gelukkigste heeft gewonnen, dus harstikke blij."

Tussen het overleven door is dit een lichtpuntje. "We zijn alleen maar bezig met de degradatiestrijd en dan is dit een ander soort euforie. Het is dertig jaar geleden dat De Graafschap zo ver kwam. Ik wil nu graag thuis loten, liefst tegen Achilles. Of anders maar Lienden met Hans Kraay."
quote:
De Graafschap hoort "nee"van Ajax.

Siem de Jong (19) maakt het seizoen af bij Ajax. De Graafschap wilde de aanvallende middenvelder huren, maar kreeg definitief te horen dat dit onbespreekbaar is.


"Wij zijn zeker niet ontevreden over Siem”, legt Blind uit. "Sterker nog, hij is het eerste half jaar geregeld aan spelen toegekomen.” Hoewel Ajax nu de knoop definitief doorhakte, was de beslissing al eerder genomen. "Voor de Kerst hebben we al uitgesproken dat we hem erbij wilden houden, maar we wilden tot half januari aankijken of de situatie zou veranderen”, aldus Blind.

De Jong nam het Ajax-besluit voor kennisgeving aan. "Hij heeft het hier naar zijn zin en zat uiteindelijk ook niet te wachten op verhuur”, zegt Blind.

Andere kandidaten?
quote:
Van Stee voorziet gekte in Achterhoek

De Graafschap-trainer Henk van Stee maakte als assistent-trainer bij Sparta een bekerfinale mee.


Hij droomt van zoiets met zijn huidige club. "Dat zou echt geweldig zijn. Je weet niet wat je dan losmaakt in de hele Achterhoek, iedereen wordt gek. Als we de finale zouden halen, gaan er 35.000 mensen mee. En waarom niet, we hoeven daarvoor nog maar twee keer te winnen. Maar dan moeten we niet zo spelen als nu tegen Dordrecht, want dan wordt het helemaal niks."

Van Stee weet al wie hij wil loten. "De winnaar van Volendam-Excelsior op de Vijverberg. Of Achilles thuis."
35.000, minstens!
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_65277867
Er waren 100 man in Dordt. Krijgen die een ereplaats?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:12:29 #83
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65278174
k Heb een jaartje op 35 gestaan, toen je daar nog vrij kon staan en daarna 5 jaar op 16.
Ik twijfel er nog wel es over om weer in te schrijven, maar zie het ook weer te veel als verplichting en ga ook nog wel es naar Schalke, wat op zich ook een avontuur op zich is
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_65279728
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er waren 100 man in Dordt. Krijgen die een ereplaats?
De hooliganzen komen sowieso wel in beeld
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_65280245
Ik ben geen hooligans.....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_65280476
Waren er maar 2 bussen dan? Vidal had het de hele tijd over 200 man, en dat de beker niet leeft in de Achterhoek
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_65281972
Yupz twee hele bussen.
Die verkoopste vroeg op een gegeven moment: "Meneer is dit alles wat komt" Waarop ik zei:"Nee er komen nog acht bussen, maar die zijn momenteel stenen aan het koppen."

Beker leeft ook niet.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:53:42 #88
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65282103
Overleven is al zwaar genoeg, via beker kwalificeren voor Europees heeft natuurlijk niet eerste prioriteit
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_65298178
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beker leeft ook niet.
De kwartfinale wordt, of het nou thuis of uit is, volle bak hoor
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:31:00 #90
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_65299739
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:51 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

De kwartfinale wordt, of het nou thuis of uit is, volle bak hoor
Thuis:nee. Welke odds geef je?
pi_65299813
Het is ook niet zo gek dat een uitwedstrijd niet vol zit als de verplichte combi om 16:00 uur vertrekt. Alleen werkelozen en studenten kunnen dan mee.

Kwartfinale een keer een thuiswedstrijd zou mooi zijn. Verdienen we er gelijk wat aan.
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:34:53 #92
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_65299879
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
werkelozen en studenten kunnen dan mee.

1 pot nat imo!
pi_65299916
In jouw geval wel ja.
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:36:32 #94
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_65299944
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:
In jouw geval wel ja.
nice!
pi_65300032
En dan nog was je er niet bij gister
pi_65306836
De vertrektijd was 16:30, dus we gingen om 16:45 weg. Iedereen kan bij z'n baas wel regelen dat hij wat eerder weg kan. De vraag is of je het wil.

Ik ga geen fantiek supporter uithangen, maar de vertrektijd is een drogreden. Als ze op een gunstigere tijd waren gegaan waren er misschien 20 mensen meer geweest.

De echte reden is dat niemand zin heeft om naar het troosteloze Dordrecht af te reizen omdat we gewoon meer op Heerenveen lijken dan op Den Bosch.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_65325087
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De vertrektijd was 16:30, dus we gingen om 16:45 weg. Iedereen kan bij z'n baas wel regelen dat hij wat eerder weg kan. De vraag is of je het wil.

Ik ga geen fantiek supporter uithangen, maar de vertrektijd is een drogreden. Als ze op een gunstigere tijd waren gegaan waren er misschien 20 mensen meer geweest.

De echte reden is dat niemand zin heeft om naar het troosteloze Dordrecht af te reizen omdat we gewoon meer op Heerenveen lijken dan op Den Bosch.
Dat is gewoon niet waar. Ten eerste zijn echt niet alle bazen zo flexibel en soms staat het werk dit ook niet toe. Tel daarbij op dat genoeg mensen niet in Doetinchem wonen en dan is zo'n combi al helemaal niet te doen.

Dat neemt niet weg dat je verhaal verder klopt.
pi_65326035
Voor mij was half 5 ook niet te halen, en het grootste probleem was dat ik niet wist hoe ik thuis moest komen na afloop

Goed nieuws trouwens
quote:
Chaiat fit voor debuut

Abdelhali Chaiat werkt naar zijn debuut in de hoofdmacht van De Graafschap toe. De 25-jarige vleugelspits werd in de afgelopen zomer door de club uit Doetinchem overgenomen van FC Volendam, maar kwam met een zware blessure aan de achillespees binnen.

Na ruim een half jaar revalideren is Chaiat ‘medisch fit’. Maandag speelde hij ruim een uur met Jong De Graafschap tegen Jong AZ. Hij wordt langzaam klaargestoomd voor de hoofdmacht, die zaterdag naar koploper AZ gaat.
Bron: Ad.nl
quote:
In de ban van Ben Sahar

De fans van De Graafschap zijn een paar dagen na het debuut van de Israëlische international Ben Sahar de verwondering nog niet te boven.

Als de wonderschone treffer van de Chelsea-huurling tegen Willem II een voorbode is van meer vuurwerk op de Vijverberg, hebben de Superboeren een goudvink in huis.

Hoe kan een kleine club als De Graafschap vissen in de vijver van Roman Abramovich en waarom hebben FC Utrecht, NEC en andere eredivisieclubs Sahar niet kunnen halen? Ruim voordat De Graafschaps nieuwe technisch directeur Leen Looyen en trainer Henk van Stee om de tafel konden gaan met Sahar, was de speler al in beeld bij Looyens oude club NEC én bij FC Utrecht.

Mario Been had vorig jaar al drie gesprekken met de Israëlische aanvaller, die bij Chelsea na een stormachtig begin werd verhuurd aan een serie eerste divisieclubs in Engeland. Financieel kwam Sahar er met zijn zaakwaarnemer en Chelsea niet uit. De verhuizing naar Nederland was van de baan.

Dit seizoen waren de strenge voorwaarden van een verhuurperiode door Chelsea ook het struikelblok voor FC Utrecht. Voorzitter JanWillem van Dop onthulde deze week dat Chelsea had geëist dat Sahar altijd wordt opgesteld. ,,Als we hem niet zouden opstellen, moesten we een boete betalen,’’ aldus Van Dop. Die boete zou 15.000 euro per niet gespeelde wedstrijd bedragen.

Bovendien zat het de leiding van FC Utrecht dwars dat er geen optie tot koop kon worden afgedwongen als Sahar een succesvolle periode onder Van Hanegem tegemoet zou gaan. ,,Alles bij elkaar zou Sahar vier ton kosten voor een half jaar. We willen best investeren in een speler die een meerwaarde heeft voor de toekomst. Maar niet als hij nooit van ons kan worden.’’

Toen Leen Looyen hoorde dat er een streep werd gehaald door het avontuur met FC Utrecht, sprong hij meteen op de trein. De Graafschap- coach Henk van Stee erkent dat Frank Arnesen namens Chelsea aanvankelijk niet zo enthousiast was. ,,De Graafschap was te laag geklasseerd,’’ zegt Van Stee. ,,Maar wij boden hem wel de kans om in de eredivisie uit te komen, we eisten geen optie tot koop en de kans dat hij elke week zou spelen was heel groot.’’

Daarop besloot Arnesen Ben Sahar voor een kennismakingsbezoek naar de Achterhoek te sturen. De speler kwam er tot verrassing van de clubleiding binnen met zijn moeder, Batya Sahar. Hij is waarschijnlijk de enige topvoetballer in Europa die zich door zijn moeder laat begeleiden.

Sahar werd bij Chelsea binnengehaald door Pini Zahavi, die bekend staat als de grootste voetbalmakelaar ter wereld. Maar ruim een jaar geleden hadden de speler en zijn moeder Batya genoeg van het contract met hun landgenoot. Ze braken abrupt alle banden, lieten zich adviseren door een kleiner Engels kantoor en moeder Batya ging vanaf dat moment zelf de boer op met haar zoon.

,,Pini is een geweldige makelaar, maar tot onze spijt is het een one-man-show. Er zijn fouten gemaakt in de begeleiding van mijn zoon, omdat hij zich niet bekommerde om de dagelijkse zaken.’’

Pini Zahavi had er zijn eigen kijk op. ,,Ik wil best de agent van Ben Sahar zijn, maar niet van zijn moeder. Hij kan best een topper worden, maar niet met zo’n moeder,’’ zei hij vorig jaar in de Jewish Chronicle.

Frank Arnesen denkt nog steeds dat Sahar een Europese ster kan worden. ,,Hij maakte drie jaar geleden al indruk bij de A-jeugd van Chelsea, stootte door naar het tweede elftal en het eerste team. Hij moet nu vooral spelen op het hoogste niveau. Ik heb zijn eerste goal voor De Graafschap gezien. Die was fantastisch. Dát is Ben Sahar,’’ laat het hoofd jeugdscouting van Chelsea vanuit Londen weten.

De vingers van Henk van Stee jeuken, zeker na zondag. ,,Nederland is bij uitstek een ontwikkelingsland voor jonge spelers. Toen ik Sahar bij dat eerste bezoek vertelde dat ik ook Kalou en Van Persie heb getraind, zocht hij meteen contact met Salomon in Londen. Hij voelt zich helemaal op z’n gemak hier en hij is een warm mens. We boffen bij De Graafschap dat we hem hebben.’’
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:56:22 #99
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_65326545
quote:
moeder Batya ging vanaf dat moment zelf de boer op met haar zoon.
Super
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_65328083
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:40 schreef Roberto258 het volgende:
Voor mij was half 5 ook niet te halen, en het grootste probleem was dat ik niet wist hoe ik thuis moest komen na afloop

Goed nieuws trouwens
[..]


[..]


Goed nieuws idd van Chaiat want zowel de Ridder als Assaidi vind ik tot nu toe echt te kort schieten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')