Vind ik het slechte van de reclame, dat ze er weer geld aankoppelenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t knaagt aan mn geweten die reclame, alsof ik niet genoeg geef ofzo
Haal ik er meer uit dan...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t knaagt aan mn geweten die reclame, alsof ik niet genoeg geef ofzo
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat je ipv twijfels actie onderneemt en minder afwacht om iets te doen.
Ik hoor steeds die over geld.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt 5 verschillende versie van die reclame.
2 gaan over over geld en 3 over helpen
Dit is ook het 3fm topic , niet het DWDD topicquote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
TV stoort enórm hier.Alain
Clark
bij DWDD.
Nee helaas, eerst nog even Britneyquote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef Joncho het volgende:
White Lies - Death!
edit: helaas nu nog niet![]()
Ja hij is leuk! We geven hem zaterdag pas op haar eerste verjaardag maar het is echt een leuk dingquote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe bevalt de lieveheersbeestje
Kind zal je eeuwig dankbaar zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja hij is leuk! We geven hem zaterdag pas op haar eerste verjaardag maar het is echt een leuk ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |