abonnement Unibet Coolblue
pi_64959889
In navolging van

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #11
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #12
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #13

hier het vervolg:

Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen - 25 procent korting bij Easyjet
of kijk je op skyscanner, wegelo of een andere vergelijker

Voor je vluchtverslag deze:
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #2
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #3
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #4

Voor algemene vragen over vliegen => [Centraal] Vragen over vliegen #2
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa

En voor je reisverslag mag je een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen


Handige links voor vliegtickets:


  • www.vliegtarieven.nl
  • www.vluchtzoeker.nl
  • http://www.nl.lastminute.com
  • http://www.atp.nl
  • Opodo
  • http://www.wegolo.nl
  • http://www.cheaptickets.com

    www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

    www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

    Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro....


    voor de trein kijk je op:

  • http://www.ns.nl
  • http://bahn.hafas.de
  • http://www.treinreiswinkel.nl


    En al je overige vragen kun je dus hier posten

    *Schaamteloos gekopieerd van DutchTrain, als je dit niet goed vindt moet je het even laten weten!*

    [ Bericht 1% gewijzigd door zjroentje op 14-01-2009 10:05:39 ]
  • While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_64959952
    Retourtje Brussel-Cancun. Vertrek op 20 november, terugreis op 8 december (flexibel met een paar dagen). Via joker.be 554 eu, dat kan denk ik niet heel veel goedkoper, toch?
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_64988147
    Ik zoek wederom een weekendje weg met het voetbalteam.
    Zijn vorig jaar met 16 man naar Londen geweest, en ik ben nu op zoek naar een soortgelijke optie.
    Ben aan het kijken voor Praag, Glasgow en Dublin. En dat voor het weekend van 17-19 april of 24-26 april.
    Echt mooie prijs heb ik nog niet gezien, misschien dat iemand hier dat wel kan zien?
    Elke andere mooie optie is natuurlijk ook welkom!
      dinsdag 13 januari 2009 @ 18:39:57 #4
    230418 waterkip
    Klaar?Ik niet!
    pi_64999701
    2 personen
    rotterdam-granada (Spanje)

    periode half half maart /april
    Ten Yellow Pointy Kities
    Eleven Blue Egyptians
    If it wern't so purdy I'd call it skin flute
    pi_65003412
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef zjroentje het volgende:
    *Schaamteloos gekopieerd van DutchTrain, als je dit niet goed vindt moet je het even laten weten!*
    Even deeltje 13 erbij zetten
      dinsdag 13 januari 2009 @ 21:19:06 #6
    210298 stapjeterug
    En weer vooruit!
    pi_65006134
    Beste mensen,
    Allereerst wat een geweldig topic, ik had het nog niet ontdekt!

    Ik wil eind februari (22 ste ongeveer) vliegen naar Aruba. Terug ong. in sept. (maar dat maakt niet zoveel uit) Mijn vriendje zit daar nu namelijk op Aruba voor zijn werk en dit duurt zeker tot eind september. Het enige wat ik dus zoek is een voordelig retourtje! Woning en alles is geregeld. Dus enkel de vlucht. Ben benieuwd of jullie mij enige tips kunnen geven. Retourdatum staan nog niet vast, maar gelieve wel de 22ste te vertrekken.
    Vertekplek: Schiphol,Brussel. of Rotterdam. maakt niet uit.
    Retour datum wil ik ook niet graag vast stellen. Is dit verplicht? Mijn viriend heeft volgens mij een open retour ticket, hij moest wel een vertrekdatum vast stellen maar deze is wel kosteloos te wijzigen.. Weten jullie hier meer van?
    Benieuwd naar de de reacties! Alvast bedankt!
      Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 21:26:56 #7
    45833 crew  Fogel
    pi_65006468
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 13:42 schreef Professional het volgende:
    Ik zoek wederom een weekendje weg met het voetbalteam.
    Zijn vorig jaar met 16 man naar Londen geweest, en ik ben nu op zoek naar een soortgelijke optie.
    Ben aan het kijken voor Praag, Glasgow en Dublin. En dat voor het weekend van 17-19 april of 24-26 april.
    Echt mooie prijs heb ik nog niet gezien, misschien dat iemand hier dat wel kan zien?
    Elke andere mooie optie is natuurlijk ook welkom!
    Met de auto, vliegtuig, bus? Welk soort accomodatie? Wat is een 'mooie prijs' voor jullie (budget per persoon)?
    Gaat het voornamelijk om het bier zuipen (sorry voor het stereotype) of willen jullie ook wat zien op de plek waar je heen gaat?
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_65010489
    Auto is geen optie, maar het vliegtuig en de bus natuurlijk wel.
    Vorig jaar hebben we in een hostel geslapen, dus dat is perfect voor ons.
    Natuurlijk zal er bier gezopen worden, maar ik heb vorig jaar nog wat activiteiten gepland waaronder een paar rondleidingen, dus een beetje cultuur moet er gewoon bij kunnen. Ga niet 3 dagen ergens heen om in een kroeg te hangen, gaat om de teamspirit.
    pi_65018686
    Ik had laatst een goede engelse website om vliegtickets te zoeken, die vond er heel veel, weet iemand toevallig welke dat zou kunnen zijn. Je kon daar ook ' Multi-City' etc doen.


    Ik zoek een retourtje SIngapore voor 2 volwassenen rond 8 Juni (retour rond 6 Juli)
    pi_65019532
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 09:08 schreef ChrisBoer het volgende:
    Ik had laatst een goede engelse website om vliegtickets te zoeken, die vond er heel veel, weet iemand toevallig welke dat zou kunnen zijn. Je kon daar ook ' Multi-City' etc doen.


    Ik zoek een retourtje SIngapore voor 2 volwassenen rond 8 Juni (retour rond 6 Juli)


    was het niet ? http://www.kayak.com/flights?mc=y
    pi_65020288
    Yep dat is hem! Tenk joe!
      woensdag 14 januari 2009 @ 11:05:50 #12
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_65022110
    Ik wil net voor de bouwvak of tijdens de bouwvak naar New York voor 1 of 2 weken, ik wil vliegen vanuit Duitsland of België om de vliegtaks te ontlopen. Tips voor hotels zijn welkom! Is vroegboeken een pré?
    pi_65028666
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 11:05 schreef RD4 het volgende:
    Ik wil net voor de bouwvak of tijdens de bouwvak naar New York voor 1 of 2 weken, ik wil vliegen vanuit Duitsland of België om de vliegtaks te ontlopen. Tips voor hotels zijn welkom! Is vroegboeken een pré?
    wanneer is de bouwvak
    pi_65028980
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 09:08 schreef ChrisBoer het volgende:
    Ik had laatst een goede engelse website om vliegtickets te zoeken, die vond er heel veel, weet iemand toevallig welke dat zou kunnen zijn. Je kon daar ook ' Multi-City' etc doen.


    Ik zoek een retourtje SIngapore voor 2 volwassenen rond 8 Juni (retour rond 6 Juli)


    met BA voor ¤691 (vanaf Brussel via Heathrow)
    of met BA voor ¤784 (vanaf AMS via LHR)
    of met KLM voor ¤936 (AMS-SIN direct)
      woensdag 14 januari 2009 @ 14:13:37 #15
    79106 mynick
    Wat lach je ??
    pi_65029033
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 09:08 schreef ChrisBoer het volgende:
    Ik had laatst een goede engelse website om vliegtickets te zoeken, die vond er heel veel, weet iemand toevallig welke dat zou kunnen zijn. Je kon daar ook ' Multi-City' etc doen.


    Ik zoek een retourtje SIngapore voor 2 volwassenen rond 8 Juni (retour rond 6 Juli)


    Met de huidige koers van de pond loont zelf reisjes plakken wel:

    AMS- Londen Gatwick / Londen Gatwick-AMS ¤189,-
    (Easyjet) (www.easyjet.com)
    Londen Gatwick- Singapore Changi/ Singapore Changi- Londen gatwick Gatwick Ŗ816 (+/- ¤890) Overstap in Dubai (Emirates) (http://www.netflights.com)

    Prijzen op basis van twee personen dus ¤ 540 p.p.
    Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
      woensdag 14 januari 2009 @ 16:13:03 #16
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_65034439
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 14:04 schreef alphacharlie het volgende:

    [..]

    wanneer is de bouwvak
    In mijn geval (zuid) dan is het de eerste 3 weken van Augustus, week 32 t/m 34
    pi_65034701
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef mynick het volgende:

    [..]

    Met de huidige koers van de pond loont zelf reisjes plakken wel:

    AMS- Londen Gatwick / Londen Gatwick-AMS ¤189,-
    (Easyjet) (www.easyjet.com)
    Londen Gatwick- Singapore Changi/ Singapore Changi- Londen gatwick Gatwick Ŗ816 (+/- ¤890) Overstap in Dubai (Emirates) (http://www.netflights.com)

    Prijzen op basis van twee personen dus ¤ 540 p.p.
    Zeker weten ja. Heb nog een andere gunstige:

    Voor Ŗ980 naar SIngapore retour voor 2 personen. Directe vlucht. Iets duurder dan die met Emirates maar wel directe vlucht, en Singapore Airlines staat perfect aangeschreven. Heen met een Airbus 380 (2 verdiepingen) en terug met 747.
      woensdag 14 januari 2009 @ 16:31:01 #18
    79106 mynick
    Wat lach je ??
    pi_65035180
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef ChrisBoer het volgende:

    [..]

    Zeker weten ja. Heb nog een andere gunstige:

    Voor Ŗ980 naar SIngapore retour voor 2 personen. Directe vlucht. Iets duurder dan die met Emirates maar wel directe vlucht, en Singapore Airlines staat perfect aangeschreven. Heen met een Airbus 380 (2 verdiepingen) en terug met 747.
    Ook netjes ja, ligt er natuurlijk aan of je voor meer comfort gaat of een zo laag mogelijke prijs. Daarnaast is het verstandig een redelijke buffer in te bouwen tussen aansluitende vluchten omdat je natuurlijk nergens recht op hebt als je je verbindingsvlucht mist door vertraging oid.
    Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
    pi_65035882
    Ja klopt dat risico durf ik niet te nemen. Een bekende van me woont in Londen, dus denk dat ik een dag eerder naar Londen vlieg en daar dan blijf slapen, hetzelfde voor de terugreis. Dan kun je na zo'n lange reis van ruim 12 uur even bijkomen in Londen en daarna terug naar Nederland.
      donderdag 15 januari 2009 @ 14:03:04 #20
    79106 mynick
    Wat lach je ??
    pi_65069488
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 11:05 schreef RD4 het volgende:
    Ik wil net voor de bouwvak of tijdens de bouwvak naar New York voor 1 of 2 weken, ik wil vliegen vanuit Duitsland of België om de vliegtaks te ontlopen. Tips voor hotels zijn welkom! Is vroegboeken een pré?
    Indirecte vlucht een probleem?
    Wil je gewoon een zo laag mogelijke prijs of ben je pricipieel tegen het betalen van vliegtax ?
    Gemiddeld genomen is zo vroeg mogelijk boeken altijd aan te raden.
    Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
    pi_65087678
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef ChrisBoer het volgende:

    [..]

    Zeker weten ja. Heb nog een andere gunstige:

    Voor Ŗ980 naar SIngapore retour voor 2 personen. Directe vlucht. Iets duurder dan die met Emirates maar wel directe vlucht, en Singapore Airlines staat perfect aangeschreven. Heen met een Airbus 380 (2 verdiepingen) en terug met 747.
    Ik hoor overal en altijd dat Singapore Airlines nu zo geweldig is, maar ik ben niet zo impressed. Ok, Ok stewardessen zijn meestal wel eye candy maar voor de rest vind ik ze niet beter dan KLM/AF. En of een Airbus 380 nu zo geweldig is betwijfel ik ook. Gezien het aantal reizigers duurt een check-in altijd langer om nog maar niet te spreken wanneer je op je bagage moet wachten.

    Maar die Ŗ 980 is wel een hele mooie prijs voor twee personen. Overigens heb ik al prijzen van ¤ 420 pp gezien die richting uit maar ik dacht met Qatar of Etihad. Beide met een tussenstop van minder dan 2 uur.

    En het meest ridicule wat ik deze week zag was KLM LCY-AMS-BKK-AMS-LCY voor ¤546 in april. Dan moet het toch mogelijk zijn om met een enkeltje naar Londen voor minder dan ¤600 een retour te krijgen. Het kost wat extra tijd op de dag van vertrek maar je hebt dan wel een goedkoop ticket en op de terugreis laat je je bagage niet doorlabelen en stap je dus in AMS uit. Nabelasting door KLM? hahahaha!

    [ Bericht 7% gewijzigd door Buzz129 op 15-01-2009 21:49:25 ]
      donderdag 15 januari 2009 @ 22:03:29 #22
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_65088652
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 14:03 schreef mynick het volgende:

    [..]

    Indirecte vlucht een probleem?
    Wil je gewoon een zo laag mogelijke prijs of ben je pricipieel tegen het betalen van vliegtax ?
    Gemiddeld genomen is zo vroeg mogelijk boeken altijd aan te raden.
    Indirect maakt me nog niks uit, als ik er maar kom. Vliegen vanaf een Nederlandse luchthaven is gewoon veel duurder als een Belgische of Duitse.
      vrijdag 16 januari 2009 @ 09:52:33 #23
    79106 mynick
    Wat lach je ??
    pi_65099305
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 22:03 schreef RD4 het volgende:

    [..]

    Indirect maakt me nog niks uit, als ik er maar kom. Vliegen vanaf een Nederlandse luchthaven is gewoon veel duurder als een Belgische of Duitse.
    Valt tegen zeg, ¤608 incl. per persoon AMS-LGW-NYC met Britsh Airways, boeken in VS.

    [ Bericht 0% gewijzigd door mynick op 16-01-2009 10:02:31 ]
    Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
      vrijdag 16 januari 2009 @ 10:29:18 #24
    79106 mynick
    Wat lach je ??
    pi_65100577
    Toch nog iets gevonden wat misschien interresant is:
    www.icelandair.nl

    AMS-NYC met 1 stop:

    Vertrek: maandag 3 augustus 2009 - 14:00
    Terugreis: maandag 24 augustus 2009 - 20:35
    ¤ 477,29(Per passagier, inclusief belastingen)
    Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
    pi_65116702
    Zou graag 20 februari naar Barcelona vliegen, vanuit waar maakt niet zo heel veel uit (weeze, eindhoven, amsterdam, brussel?

    goedkoopste dat ik kan vinden voor 2 personen is 130,- vanaf eindhoven.
    JZZ
      vrijdag 16 januari 2009 @ 22:28:33 #26
    46254 MewBie
    Uitstellen is een gave.
    pi_65127068
    In het vorige deeltje had ik gevraagd voor een route naar Zweden.
    Is niet meer nodig, heb een leuke aanbieding gehad om de auto op een trailer deze kant op te laten komen
    pi_65156381
    Ik wil met vliegtuig op 23 juli (of eventueel een dag eerder) naar Boedepest vliegen.
    Zo goedkoop mogelijk en het liefst een directe vlucht.
    Woon in almelo, dus ik ga het liefst vanuit munster of dusseldurf (dit mede vanwege de vliegtax in holland)

    Ik wil op 27 juli weer uit Hongarije vertrekken (niet eerder, de 26e ga ik naar de Grand Prix van Hongarije)

    Wie kan voor mij een zo goedkoop mogelijke vlucht zoeken?

    Alvast bedankt!

    Nick..
    Nick dus..
    pi_65160145
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef Nickdus het volgende:
    Ik wil met vliegtuig op 23 juli (of eventueel een dag eerder) naar Boedepest vliegen.
    Zo goedkoop mogelijk en het liefst een directe vlucht.
    Woon in almelo, dus ik ga het liefst vanuit munster of dusseldurf (dit mede vanwege de vliegtax in holland)

    Ik wil op 27 juli weer uit Hongarije vertrekken (niet eerder, de 26e ga ik naar de Grand Prix van Hongarije)

    Wie kan voor mij een zo goedkoop mogelijke vlucht zoeken?

    Alvast bedankt!

    Nick..
    EasyJet vanaf Dortmund (22 juli heen, 27 juli terug) voor 63 euro.
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
    pi_65178418
    Dankje! Is niet duur, maar Dortmund is wel een eind weg. Toevallig nog iemand die iets dichterbij kan vinden?
    Nick dus..
    pi_65180480
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 17:36 schreef Nickdus het volgende:
    Dankje! Is niet duur, maar Dortmund is wel een eind weg. Toevallig nog iemand die iets dichterbij kan vinden?
    Dortmund is vanaf Almelo misschien nog wel dichterbij dan Dusseldorf
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
    pi_65186870
    Op de site van Wizz Air staat dat je in totaal 20 kilo mee mag nemen zonder extra kosten.

    Nu is mijn vraag of dit per persoon is of dat het het totale gewicht is. Het staat er erg onduidelijk en ik wil niet graag voor onverwachte zaken staan op het vliegveld.

    Heeft iemand hier ervaring mee ? ik plan een vlucht Charleroi - Sofia - Varna ..

    Merci bien voor je hulp !
    pi_65187160
    Per persoon. Maar het is niet gratis he, je betaalt ¤10 per enkele reis per persoon om bagage mee te nemen
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_65187251
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef Thetallguy het volgende:
    Per persoon. Maar het is niet gratis he, je betaalt ¤10 per enkele reis per persoon om bagage mee te nemen
    Thanks, zou jij mij de goede link kunnen geven waar op de site dit precies staat vermeld ?

    Dank je voor je snelle reply Grote meneer !
    pi_65187337
    http://wizzair.com/useful_information/baggage/
    quote:
    Passengers are allowed to check-in a maximum of 20 kilograms without incurring an excess baggage fee. Should the weight of all the checked-in baggages combined exceed 20 kilograms, an excess baggage fee must be paid.
    http://wizzair.com/useful_information/service_fees/
    quote:
    baggage fee
    (at time of booking; per bag) per flight per passenger 10 EUR / 8 GBP
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_65187639
    Dank je man !

    Dus ik betaal nu voor mijn vlucht Charleroi - Sofia - Varna - Sofia - Charleroi 100 euro pp inclusief mijn bagage.

    Das geen geld :-D
    pi_65188040
    4x bagage (¤40) kost het je dan sowieso he, want 4 vluchten
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_65189027
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 21:41 schreef Thetallguy het volgende:
    4x bagage (¤40) kost het je dan sowieso he, want 4 vluchten
    Juist ! Die had ik al bij de prijs meegerekend .. ANders was het 60 euro pp ..

    Kijk, toch nog iets aan mijn HBO gehad
      woensdag 21 januari 2009 @ 23:30:49 #38
    106418 boeiuh
    Funk the dump stuff
    pi_65302402
    Ik zoek een site oid met goedkope intercontinentale vliegroutes voor het plannen van mijn lowbudget wereldreis. Weet iemand er een?
    Funk Gezond, Soul een Appel
    pi_65304649
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 23:30 schreef boeiuh het volgende:
    Ik zoek een site oid met goedkope intercontinentale vliegroutes voor het plannen van mijn lowbudget wereldreis. Weet iemand er een?
    www.skyscanner.net
    pi_65304780
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 23:30 schreef boeiuh het volgende:
    Ik zoek een site oid met goedkope intercontinentale vliegroutes voor het plannen van mijn lowbudget wereldreis. Weet iemand er een?
    www.kayak.com is beter
    pi_65304810
    Hoe kom ik goedkoop met een wasmachine, een droger, een flinke stereoset en een zooi kleren in Boedapest?
    "Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
    pi_65304815
    En dan sluit ik weinig dingen uit, of gaat dit alleen over vliegtuigen?
    "Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
    pi_65308253
    1. Amsterdam - New York of Dusseldorf - New York, 2 personen
    2. Eerste week van Oktober (uiterlijk de 5e vertrekken), 8 dagen
    3. New York
    4. Vliegtuig
    5. Liefst rechtstreeks en zo goedkoop mogelijk, overstappen mag ook wel als dat veel centen scheelt

    Thanks
    “Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
      donderdag 22 januari 2009 @ 11:04:00 #44
    79106 mynick
    Wat lach je ??
    pi_65310348
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 09:50 schreef Jor_Dii het volgende:
    1. Amsterdam - New York of Dusseldorf - New York, 2 personen
    2. Eerste week van Oktober (uiterlijk de 5e vertrekken), 8 dagen
    3. New York
    4. Vliegtuig
    5. Liefst rechtstreeks en zo goedkoop mogelijk, overstappen mag ook wel als dat veel centen scheelt

    Thanks
    Heen: Amsterdam-New York
    ma, 5 oktober
    vertr: 14:00 Amsterdam (AMS)
    aank: 19:00 New York (JFK)
    Terug: New York-Amsterdam wo, 14 oktober Icelandair (FI) 11:00 1 stop(s)
    vertr: 20:35 New York (JFK)
    aank: 12:55 Amsterdam (AMS) +1 dag(en)
    Icelandair (FI) 10:20 1 stop(s)
    ¤ 478,45(Per passagier, inclusief belastingen)

    Goedkoper nog niet kunnen vinden.
    Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
    pi_65310742
    Dus dat is alleen op de terugweg via IJsland terug? Das wel relaxed dan
    “Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
    pi_65310986
    ietsjes goedkoper voor 456 euro met Aerlingus

    Di 6 Okt
    Dusseldorf - Dublin EI693 10:40 11:35
    Dublin - New York JFK EI109 17:00 19:25

    Di 13 Okt
    New York JFK - Dublin EI104 17:45 05:15 +1
    Wo 14 Okt
    Dublin - Dusseldorf EI692 07:15 10:00
    pi_65311053
    Of met Air Berlin voor 438 euro rechtstreeks:

    DUS-JFK AB 3550 wo 30.09. 13:30 16:00
    JFK-DUS AB 3551 wo 07.10. 17:45 07:10 *

    zelfde prijs en tijd ook op 5-10 heen en 12-10 terug beschikbaar.
    pi_65311150
    Air Berlin FTW thanks!
    “Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
      donderdag 22 januari 2009 @ 11:44:32 #49
    79106 mynick
    Wat lach je ??
    pi_65311721
    Gewoon om even de goedkoopste te hebben :
    Amsterdam-Londen/ Londen Amsterdam: ¤ 67.50 p.p. met Easyjet
    Londen-New York/ New York-Londen: ¤ 345,40 p.p. Virgin Atlantic
    Vertrek 5 okt. Retour: 13 Okt 2009
    totaal ¤ 412,90, lol. Wel heen en terug meer dan 4 uur wachten in Londen, ik raad het je voor dit prijsverschil van harte af…..
    Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
    pi_65311947
    Ga ik ook zeker niet doen, rechtstreeks heeft gewoon mijn voorkeur. Ben al eens gestopt op IJsland toen ik naar Boston ging, dat was prima te doen, maar het risico van je koffer kwijtraken neem ik toch liever niet
    “Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
      donderdag 22 januari 2009 @ 11:57:32 #51
    79106 mynick
    Wat lach je ??
    pi_65312189
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
    Ga ik ook zeker niet doen, rechtstreeks heeft gewoon mijn voorkeur. Ben al eens gestopt op IJsland toen ik naar Boston ging, dat was prima te doen, maar het risico van je koffer kwijtraken neem ik toch liever niet
    Heel verstandig, ik vermoed dat nog even wachten met boeken ook wel eens gunstig voor de prijs zou kunnen zijn. Maar dat blijft een gok natuurlijk he....
    Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
    pi_65312365
    Inderdaad, het blijft een gok.

    Via welke site is het trouwens het beste boeken? Ook misschien suggesties waar je niet meteen de gehele reissom moet betalen.
    “Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
    pi_65313219
    Ik wil begin maart naar Cairo vliegen. Het maakt niet zoveel uit van welke luchthaven ik vlieg. (Adam, Brussel, Keulen, Dusseldorf). Met welke maatschappij kan ik het beste (lees: goedkoopste) vliegen?
    Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
    In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
    pi_65313407
    Ik ben vorig jaar van Brussel naar Caīro gevlogen voor 150 euro enkele reis incl tax. Was met Jetair, de vanaf-prijs was toen 99 euro, dus het zou heel misschien nog goedkoper kunnen.
      donderdag 22 januari 2009 @ 13:18:20 #55
    79106 mynick
    Wat lach je ??
    pi_65314945
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
    Ik wil begin maart naar Cairo vliegen. Het maakt niet zoveel uit van welke luchthaven ik vlieg. (Adam, Brussel, Keulen, Dusseldorf). Met welke maatschappij kan ik het beste (lees: goedkoopste) vliegen?
    Wanneer wil je precies, hoelang? indirect ok?
    Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
    pi_65315730
    Begin maart, 10 dagen, geen tussenstops
    Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
    In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
    pi_65316103
    Enkele reis 170 euro op 8 maart van Brussel naar Caīro.
    Enkele reis 110 euro op 7 juni van Caīro naar Brussel.

    Dat is een aardig nette prijs dacht ik.

    En even off-topic hoor, maareh: 100 dagen naar Egypte? Je visum is max 1 maand geldig...
    Ah ok, ik zie nu de edit

    Dan wordt het voor Brussel - Cairo retour::
    zon, 8 maart 09 V: 07:00 A: 14:45
    JAF7463 * Euro 169,99
    din,17 maart 09 V: 15:30 A: 19:25
    JAF2454 Euro 149,99

    samen zo'n 320 euro retour.
    pi_65317192
    Ik heb nog effe doorgezocht en een retourvlucht gevonden voor 233 euro. Vliegen vanaf Keulen.
    Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
    In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
    pi_65374766
    Naar Rome, vanaf Amsterdam, Weeze of Eindhoven
    Ongeveer 24 feb heen, 27 terug

    Goedkoopste wat ik zelf gezien heb is ¤165 maar ik gok dat de kenners hier goedkopere wegen (vluchten ) kennen
    pi_65378961
    voor hoeveel personen ?
    pi_65379053
    Je kunt voor 85 euro incl taxes naar Milaan vliegen .. en dan voor 10 euro incl taxes naar Rome

    Zoek maar eens op Ryanair, Weeze - Milan (85 euro)

    en Milan - Rome (9,90 euro)

    Komt wel 2 keer creditkaart kosten bij en eventueel bagage .. Maar dan nog goedkoper :-)
    pi_65382887
    Voor 40 euro vlieg je van Eindhoven naar Milaan, en dan inderdaad Milaan-Rome voor een tientje. Plus 2x 10 euro creditcardtoeslag. Kom ik uit op 70 euro pp, zonder ruimbagage.
    pi_65383092
    Oké thanks, maar dat is beide alleen heen, die ¤165 was voor retour dus is maar ietsjes duurder dan 2x70. Ik had eigenlijk hoop op <100 euro. 1 pers. overigens.
    pi_65383140
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 13:45 schreef Espabilado het volgende:
    Oké thanks, maar dat is beide alleen heen, die ¤165 was voor retour dus is maar ietsjes duurder dan 2x70. Ik had eigenlijk hoop op <100 euro. 1 pers. overigens.
    Nopez, de mijne was retour alle kosten ..
    pi_65383285
    Ik had ook retour gerekend!
      zondag 25 januari 2009 @ 15:03:14 #66
    83417 MeneerGiraffe
    Het is Menéér Giraffe voor jou
    pi_65385673
    Van 1 maart tot 1 juni ga ik backpacken in Zuid-Amerika. Ik wil op 1 maart vertrekken naar Buenos Aires en op 1 juni weer terug vanaf Lima, Peru. Heb een beetje rondgekeken, zoals bij Kilroy, en kwam daar op Delta Airlines voor 1050 euro met 25 uur reizen heen en terug. Maar ik vroeg me af of er nog goedkopere opties en/of snellere opties zijn. Het voordeel van Kilroy is dat het gespecialiseerd is in backpacken, maar ik vroeg me af of ze me niet afzetten. Alvast bedankt
    pi_65389878
    Op zich een nette prijs hoor, zelf kan je er niet heel veel vanaf halen. Voor iets minder dan 1000 euro kan ik het vinden, en de reistijd is allemaal hetzelfde.
    TRV
    pi_65408760
    ik heb nog een heenreis van 17,5uur met terugreis van 23uur gevonden:

    BRU-FCO-EZE (Alitalia 165 en 680)
    LIM-BOG-CCS (Avianca 74 en 68)
    CCS-FCO-BRU (Alitalia 687 156)

    wel 3x overstappen op de terugreis, totale kosten ¤1040
    pi_65409710
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 13:46 schreef DutchieBre het volgende:

    [..]

    Nopez, de mijne was retour alle kosten ..
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 13:51 schreef Anotis het volgende:
    Ik had ook retour gerekend!
    Ohhh dat scheelt

    Danke schön
    pi_65409734
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 15:03 schreef MeneerGiraffe het volgende:
    Van 1 maart tot 1 juni ga ik backpacken in Zuid-Amerika. Ik wil op 1 maart vertrekken naar Buenos Aires en op 1 juni weer terug vanaf Lima, Peru. Heb een beetje rondgekeken, zoals bij Kilroy, en kwam daar op Delta Airlines voor 1050 euro met 25 uur reizen heen en terug. Maar ik vroeg me af of er nog goedkopere opties en/of snellere opties zijn. Het voordeel van Kilroy is dat het gespecialiseerd is in backpacken, maar ik vroeg me af of ze me niet afzetten. Alvast bedankt
    526 euro als vanaf London gaat. In London kun je ook goedkoop komen. Heb het gevonden via kayak.com

    edit: met de vlucht naar London erbij is het 2x overstappen. Vanaf Madrid voor 533 euro gaan directe vluchten, dus als je zelf nog een cheap retourtje Madrid scoort hoef je maar 1x over te stappen.

    [ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2009 08:05:43 ]
    pi_65410540
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 08:00 schreef MCH het volgende:

    [..]

    526 euro als vanaf London gaat. In London kun je ook goedkoop komen. Heb het gevonden via kayak.com

    edit: met de vlucht naar London erbij is het 2x overstappen. Vanaf Madrid voor 533 euro gaan directe vluchten, dus als je zelf nog een cheap retourtje Madrid scoort hoef je maar 1x over te stappen.
    Maar realiseer je dan wel dat de service van Iberia zo abominabel slecht is!. Nu is dat voor een korte vlucht niet echt van belang maar op een longhaul vlucht gaat het heel gauw irriteren. ik heb de indruk dat Iberia momenteel de slechtste service van alle nationale LVM's in Europa biedt. Prijsvechters als Ryanair etc even buiten beschouwing gelaten.
      maandag 26 januari 2009 @ 09:20:05 #72
    83417 MeneerGiraffe
    Het is Menéér Giraffe voor jou
    pi_65410632
    Oef die had ik nog niet gezien, dat scheelt echt veel! Is het wel verstandig om met Air Comet te vliegen? Iemand ervaringen? Dank je!
    pi_65417479
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 09:14 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Maar realiseer je dan wel dat de service van Iberia zo abominabel slecht is!. Nu is dat voor een korte vlucht niet echt van belang maar op een longhaul vlucht gaat het heel gauw irriteren. ik heb de indruk dat Iberia momenteel de slechtste service van alle nationale LVM's in Europa biedt. Prijsvechters als Ryanair etc even buiten beschouwing gelaten.
    Je vliegt niet eens met Iberia...
      woensdag 28 januari 2009 @ 19:46:09 #74
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_65503607
    Hoe kom ik het goedkoopst, het liefst vanuit Eindhoven, anders Amsterdam of Dusseldorf of een ander vliegveld niet te ver weg, naar Glasgow of Edinburgh? Ik wil begin/middan mei gaan voor een dag of 3-4 in het weekend, vrijdag t/m maandag.

    Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden was Ryanair vanuit Dusseldorf naar Edinburgh, 15 mei tot 18 mei.

    18,66 euro heen
    31,20 euro terug

    49,86 euro totaal

    Het kan vast niet veel goedkoper maar ik vraag het toch maar even
      woensdag 28 januari 2009 @ 19:48:14 #75
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_65503678
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 02:48 schreef alphacharlie het volgende:
    ik heb nog een heenreis van 17,5uur met terugreis van 23uur gevonden:

    BRU-FCO-EZE (Alitalia 165 en 680)
    LIM-BOG-CCS (Avianca 74 en 68)
    CCS-FCO-BRU (Alitalia 687 156)

    wel 3x overstappen op de terugreis, totale kosten ¤1040
    Wat betekenen al die afkortingen?
    pi_65511975
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 19:48 schreef leolinedance het volgende:

    [..]

    Wat betekenen al die afkortingen?
    de luchthavens zoals Schiphol AMS heeft.
    pi_65520747
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 19:46 schreef leolinedance het volgende:
    Hoe kom ik het goedkoopst, het liefst vanuit Eindhoven, anders Amsterdam of Dusseldorf of een ander vliegveld niet te ver weg, naar Glasgow of Edinburgh? Ik wil begin/middan mei gaan voor een dag of 3-4 in het weekend, vrijdag t/m maandag.

    Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden was Ryanair vanuit Dusseldorf naar Edinburgh, 15 mei tot 18 mei.

    18,66 euro heen
    31,20 euro terug

    49,86 euro totaal

    Het kan vast niet veel goedkoper maar ik vraag het toch maar even
    Wat denk je zelf? Voor die prijs zou ik maar heel snel boeken voordat die omhoog flitst naar zo'n 60 euro enkele reis. Voor die prijs zit je echt voor een duppie op de eerste rang. Zelfs als je gaat liften, en je de overtocht met de boot zelf betaalt ben je nog duurder uit.

    Enne, binnenkort zeker wel weer die foto van Harry van Raay terug in je avatar?
    pi_65522436
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 13:29 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Je vliegt niet eens met Iberia...
    Oh sorry hoor. Daar ging ik dus even vanuit wanneer je vanaf Madrid vliegt. Maar uiteraard zal het ook wel met een brakke Zuid-Amerikaanse prijsvechter kunnen.
    pi_65535841
    Uitdaging:

    Datum: 06-07-09 (later geen probleem, eerder kan niet)
    Van: Amsterdam, Brussel of Dusseldorf
    Naar: Borneo

    Een week of 3 en daarna weer terug.
    pi_65537396
    18/06/09 NAAR Barcelona
    22/06/09 terug

    Vanaf welk vliegveld maakt niet zo veel uit.
    2 personen
      donderdag 29 januari 2009 @ 18:44:28 #81
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_65538950
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 23:14 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    de luchthavens zoals Schiphol AMS heeft.
    Ja dat snap ik wel. Maar je kunt toch niet van de lezers in dit topic verwachten dat we alle afkortingen van ieder vliegveld uit ons hoofd weten? Een kleine moeite en veel meer duidelijkheid wanneer de stad/naam gewoon voluit geschreven wordt lijkt me
      donderdag 29 januari 2009 @ 18:45:31 #82
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_65538984
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 10:50 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Wat denk je zelf? Voor die prijs zou ik maar heel snel boeken voordat die omhoog flitst naar zo'n 60 euro enkele reis. Voor die prijs zit je echt voor een duppie op de eerste rang. Zelfs als je gaat liften, en je de overtocht met de boot zelf betaalt ben je nog duurder uit.

    Enne, binnenkort zeker wel weer die foto van Harry van Raay terug in je avatar?
    Ik ga ook wel boeken Lekker goedkoop zeg

    En Harry...tsja dat zal (helaas) niet meer gebeuren.
    pi_65548114
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef Technoviking het volgende:
    Uitdaging:

    Datum: 06-07-09 (later geen probleem, eerder kan niet)
    Van: Amsterdam, Brussel of Dusseldorf
    Naar: Borneo

    Een week of 3 en daarna weer terug.
    Vanaf Londen Heathrow naar Kuala Lumpur met Egytair voor 500, van daaruit voor iets van 5 tientjes een retourtje naar Borneo met Air Asia. Een retourtje Londen zelf nog even scoren en voor zo'n 650 euri moet je wel een retour voor mekaar krijgen. Kost een paar keer overstappen en dergelijke, maar scheelt een hoop. Misschien zijn er wel betere opties, even kort gezocht.
    TRV
    pi_65550176
    Een retourtje Brussel - New Delhi of Brussel - Mumbai voor ¤450 lijkt mij toch wel redelijk. Of kan het nog goedkoper?
    pi_65555958
    18/06/09 NAAR Barcelona
    22/06/09 terug

    Vanaf welk vliegveld maakt niet zo veel uit. Acceptabele vliegtijden is een pre!
    2 personen

    Niemand?
    pi_65562557
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:12 schreef JTB85 het volgende:
    Een retourtje Brussel - New Delhi of Brussel - Mumbai voor ¤450 lijkt mij toch wel redelijk. Of kan het nog goedkoper?
    Als het al goedkoper wordt zal dat toch fractioneel zijn. Ik zou daar maar niet op gokken en dus aanschaffen dat ticket.
    pi_65566454
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 08:52 schreef perdokkie het volgende:
    18/06/09 NAAR Barcelona
    22/06/09 terug

    Vanaf welk vliegveld maakt niet zo veel uit. Acceptabele vliegtijden is een pre!
    2 personen

    Niemand?
    Depart: 14:10 - 16:15 AMS-BCN clickair 56,46 ¤
    Return: 11:05 - 13:30 BCN-AMS clickair 55,00 ¤
    pi_65566689
    Sorry ben daar niet bekend mee met clickair. Zou je hier een link neer kunnen zetten waar ik dat kan boeken?

    Alvast heel erg bedankt
    pi_65567309
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 14:24 schreef perdokkie het volgende:
    Sorry ben daar niet bekend mee met clickair. Zou je hier een link neer kunnen zetten waar ik dat kan boeken?

    Alvast heel erg bedankt
    http://www.clickair.com/view/default.aspx?lang=1
    pi_65568959
    Geen creditcard zucht...

    Hoe kan ik dit dan betalen... Andere manieren?
      vrijdag 30 januari 2009 @ 15:38:24 #91
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_65569403
    Wat is de beste tijd te boeken voor Bangkok, voor 4 weken in oktober? Mag AMS of DUS zijn, dat maakt niet uit. En kom je altijd uit rond de 750-800 wat cheaptickets nu aangeeft?
    Bij tijd en wijle aanwezig...
    pi_65572475
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 15:38 schreef greatgonzo het volgende:
    Wat is de beste tijd te boeken voor Bangkok, voor 4 weken in oktober? Mag AMS of DUS zijn, dat maakt niet uit. En kom je altijd uit rond de 750-800 wat cheaptickets nu aangeeft?
    ¤612 Egypt Air AMS 3:40p BKK 12:45a
    BKK 11:55a AMS 2:15p

    ¤520 Qatar Airways LGW 10:15a BKK 8:05p
    BKK 7:45a LGW 6:55a

    ¤651 Egypt Air DUS 3:20p BKK 12:45a
    BKK 11:55a DUS 1:25p

    Het is goedkoop om in deze periode te vliegen, meld je ff aan voor verschillende nieuwsbrieven van de airlines, zodat je op tijd kan boeken met een leuke aanbieding.
    pi_65573054
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef HomoSaabiens het volgende:

    [..]

    Vanaf Londen Heathrow naar Kuala Lumpur met Egytair voor 500, van daaruit voor iets van 5 tientjes een retourtje naar Borneo met Air Asia. Een retourtje Londen zelf nog even scoren en voor zo'n 650 euri moet je wel een retour voor mekaar krijgen. Kost een paar keer overstappen en dergelijke, maar scheelt een hoop. Misschien zijn er wel betere opties, even kort gezocht.
    Hoi!

    Bedankt voor je moeite.
    Kun je misschien linken naar pagina's waar je deze bedragen gevonden hebt?
    pi_65578131
    kijk ook eens op mahan.com

    Is via Teheran, maar schijnt momenteel weer perfect te werken ..
    pi_65581024
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 15:38 schreef greatgonzo het volgende:
    Wat is de beste tijd te boeken voor Bangkok, voor 4 weken in oktober? Mag AMS of DUS zijn, dat maakt niet uit. En kom je altijd uit rond de 750-800 wat cheaptickets nu aangeeft?
    Voor zover vooruit hebben de meeste maatschappijen nog geen aanbiedingen. Het is moeilijk te voorspellen wat er met de tarieven gaat gebeuren. Maar als je gokt op een onveranderde USD-EUR koers en gelijkblijvende olie prijzen, zullen de tarieven vanaf AMS en DUS voor deze periode nog wel een eind gaan zakken wanneer ze die vliegtuigen niet vol krijgen. En die kans is redelijk groot met de huidge economische vooruitzichten. Kijk maar eens wat er met de tarieven vanuit Londen al is gebeurd.

    En vliegen met MAHAN ? Ik zou bij zo'n maatschappij nooit lang vantevoren boeken. OK die cowboy is dan wel weg uit het Witte Huis, maar je weet maar nooit. Ik was overigens wel verbaasd dat ik vorige week weer een kist van Mahan op Schiphol zag staan.
    pi_65581104
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 21:41 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Voor zover vooruit hebben de meeste maatschappijen nog geen aanbiedingen. Het is moeilijk te voorspellen wat er met de tarieven gaat gebeuren. Maar als je gokt op een onveranderde USD-EUR koers en gelijkblijvende olie prijzen, zullen de tarieven vanaf AMS en DUS voor deze periode nog wel een eind gaan zakken wanneer ze die vliegtuigen niet vol krijgen. En die kans is redelijk groot met de huidge economische vooruitzichten. Kijk maar eens wat er met de tarieven vanuit Londen al is gebeurd. Persoonlijk schat ik in dat de tarieven van AMS-DUS naar BKK tot zo'n 600 euro zullen zakken als bovenstaande redenatie bewaaarheid wordt.

    En vliegen met MAHAN ? Ik zou bij zo'n maatschappij nooit lang vantevoren boeken. OK die cowboy is dan wel weg uit het Witte Huis, maar je weet maar nooit. Ik was overigens wel verbaasd dat ik vorige week weer een kist van Mahan op Schiphol zag staan.
    pi_65581220
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 20:20 schreef DutchieBre het volgende:
    kijk ook eens op mahan.com

    Is via Teheran, maar schijnt momenteel weer perfect te werken ..
    http://www.mahan.aero/home.asp?lang=en-us !!!!
    pi_65583423
    www.mahanair.nl

    dat is hem ..

    Als je in Oktober wil betaal je dus ¤ 586,- Inclusief alle taxes vanaf Dusseldorf met een stop in Teheran ..
    pi_65587927
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 08:52 schreef perdokkie het volgende:
    18/06/09 NAAR Barcelona
    22/06/09 terug

    Vanaf welk vliegveld maakt niet zo veel uit. Acceptabele vliegtijden is een pre!
    2 personen

    Niemand?
    voor ¤77 vanaf Brussel heen EN terug, meerdere tijden op de dag mogelijk. Boeken bij Brussels Airlines
    pi_65595959
    En vanaf 06-07 (later mag) vanaf LON, AMS, Eindhoven, Brussel of Dusseldorf naar Mexico City of Cancun (single trip)
    En een week of 3 later vanaf een willekeurig vliegveld in Guatemala of Belize terug naar AMS

    Als iemand zo vriendelijk is om de moeite te nemen dit op te zoeken, zou je dan bij je antwoord de sites kunnen zetten waar je dit vond.

    Tnx!
    pi_65596339
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 17:23 schreef Technoviking het volgende:

    [..]

    Hoi!

    Bedankt voor je moeite.
    Kun je misschien linken naar pagina's waar je deze bedragen gevonden hebt?
    amsterdam - london easyjet
    london - kuala lumpur http://www.egyptair.com/ tussenstop in cairo
    london - kuala lumpur http://www.airasia.com/ directe vlucht
    kuala lumpur- borneo http://www.airasia.com
    pi_65606375
    ik wil vanaf rotterdam naar London, Voor een weekendje
    nou leek me London City airport wel heel handig. Dus met VLM vliegen.
    Alleen is wel iets duurder als met Transavia naar Luton.
    Is het de meerprijs waard? En ik zie alleen maar dezelfde prijzen bij VLM, hebben die geen aanbiedingen omdat ze meer voor zakelijk zijn?
    pi_65610846
    Luton naar de stad toe kost je ook weer meer tijd en geld dan vanuit City, dat moet je ook afwegen
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      zondag 1 februari 2009 @ 05:40:02 #104
    183570 Stage
    Tuinder..
    pi_65615573
    Dat doe ik ook, en omdat ik maar een weekendje ga, wil ik denk zowiezo met VLM vliegen. Dan kan ik mijn tijd het beste gebruiken.
    Maar zit een beetje met de prijs van VLM, is die bijna altijd hetzelfde? Dus of 70 of 35 voor een vlucht?
    pi_65635152
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 05:40 schreef Stage het volgende:
    Dat doe ik ook, en omdat ik maar een weekendje ga, wil ik denk zowiezo met VLM vliegen. Dan kan ik mijn tijd het beste gebruiken.
    Maar zit een beetje met de prijs van VLM, is die bijna altijd hetzelfde? Dus of 70 of 35 voor een vlucht?
    VLM is zeker een stuk beter. Maar daar betaal je dan wel voor inderdaad. Het voordeel is, dat je kan kiezen uit veel verschillende vluchten en dat je maar kort van tevoren aanwezig hoeft te zijn omdat het vliegveld erg klein is.

    De tarieven beginnen altijd bij 35 euro ex tax voor een enkele reis. Totaal kom je uit op zo'n 170 euro voor een retourtje. Ik zou dat het wel waard vinden als je niet veel tijd hebt
    pi_65636868
    Iemand die een goede prijs weet te weten voor:

    20 juli naar New York en 12 augustus terug via Los Angeles (ik ga rondtrekken )
    Vertrekplek vanuit Nederland (of ander vliegveld in de buurt van Nederland) maakt niet zoveel uit. Ik woon heel dichtbij Schiphol maar als het wat scheelt wil ik best wat kilometers maken
    わたしはヤスパーです!
    pi_65642314
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 05:40 schreef Stage het volgende:
    Dat doe ik ook, en omdat ik maar een weekendje ga, wil ik denk zowiezo met VLM vliegen. Dan kan ik mijn tijd het beste gebruiken.
    Maar zit een beetje met de prijs van VLM, is die bijna altijd hetzelfde? Dus of 70 of 35 voor een vlucht?
    Maar wel weer met het voordeel dat je vanaf LCY gewoon een rode dubbeldekker bus kunt nemen en niet die achterlijk dure airport shuttle bussen HOEFT te nemen.
    pi_65642429
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef JustJap het volgende:
    Iemand die een goede prijs weet te weten voor:

    20 juli naar New York en 12 augustus terug via Los Angeles (ik ga rondtrekken )
    Vertrekplek vanuit Nederland (of ander vliegveld in de buurt van Nederland) maakt niet zoveel uit. Ik woon heel dichtbij Schiphol maar als het wat scheelt wil ik best wat kilometers maken
    Ik zou even contact met Continental op nemen en vragen wat een retourtje AMS-LAX via EWR kost. en dan vragen of je EWR-LAX niet hoeft te vliegen. Ben je waarschijnlijk het goedkoopste uit. Want volgens mij doen ze in Amerika niet zo moeilijk met die verplichte segmenten die je allemaal moet vliegen.
    pi_65642711
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef JustJap het volgende:
    Iemand die een goede prijs weet te weten voor:

    20 juli naar New York en 12 augustus terug via Los Angeles (ik ga rondtrekken )
    Vertrekplek vanuit Nederland (of ander vliegveld in de buurt van Nederland) maakt niet zoveel uit. Ik woon heel dichtbij Schiphol maar als het wat scheelt wil ik best wat kilometers maken
    Flight 1 Information – Mon Jul 20 2009
    British Airways
    Flight 439 Departs: 4:25p
    Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 4:40p
    Heathrow (LHR)
    Coach | Fare code: QHNCEUR | Airbus Industrie A319 (Narrow-body Jet) | 1h 15m | 229 miles | 9+ seats remain
    Layover in London, United Kingdom (LHR) for 3h 20m
    British Airways
    Flight 183 Departs: 8:00p
    Heathrow (LHR) Arrives: 10:30p
    John F Kennedy Intl (JFK)
    Coach | Fare code: QHNCEUR | Boeing 747-400 Passenger (Wide-body Jet) | 7h 30m | 3441 miles | 9+ seats remain

    Flight 2 Information – Wed Aug 12 2009
    This flight leaves on Wednesday and arrives on Thursday.
    British Airways
    Flight 278 Departs: 3:40p
    Los Angeles (LAX) Arrives: 9:50a
    Heathrow (LHR)
    Coach | Fare code: NHRCEUR | Boeing 747-400 Passenger (Wide-body Jet) | 10h 10m | 5441 miles | 1 seats remain
    Layover in London, United Kingdom (LHR) for 2h 10m
    British Airways
    Flight 434 Departs: 12:00p
    Heathrow (LHR) Arrives: 2:15p
    Amsterdam- Schiphol (AMS)

    890 dollar www.kayak.com
    pi_65644043
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 23:57 schreef Buzz129 het volgende:
    Ik zou even contact met Continental op nemen en vragen wat een retourtje AMS-LAX via EWR kost. en dan vragen of je EWR-LAX niet hoeft te vliegen. Ben je waarschijnlijk het goedkoopste uit. Want volgens mij doen ze in Amerika niet zo moeilijk met die verplichte segmenten die je allemaal moet vliegen.
    Of gewoon een 'open-jaw' ticket boeken. Dat kan tegenwoordig bij vrijwel alle internetticketaanbieders
    Uiteindelijk kan Continental wel eens de goedkoopste zijn.
    pi_65644065
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 23:54 schreef Buzz129 het volgende:
    Maar wel weer met het voordeel dat je vanaf LCY gewoon een rode dubbeldekker bus kunt nemen en niet die achterlijk dure airport shuttle bussen HOEFT te nemen.
    De DLR (onbemande metro) naar Canning Town is wel wat makkelijker en sneller dan een bus vanaf LCY
      maandag 2 februari 2009 @ 01:27:19 #112
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_65644114
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 01:21 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Of gewoon een 'open-jaw' ticket boeken. Dat kan tegenwoordig bij vrijwel alle internetticketaanbieders
    Uiteindelijk kan Continental wel eens de goedkoopste zijn.
    wat is een open jaw ticket? En welke vliegvelden zijn dat met die afkortingen?
    pi_65644218
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 01:27 schreef leolinedance het volgende:
    wat is een open jaw ticket? En welke vliegvelden zijn dat met die afkortingen?
    Dat is een ticket van a naar b en van c naar a. Dat ziet er dus uit als < . Vaak vliegen dezelfde maatschappijen ook van a naar b en van a naar c en maakt het voor het tarief niet uit of je van b of c terugvliegt.

    AMS = Amsterdam
    EWR = Newark (één van de 3 grote vliegvelden van New York)
    LAX = Los Angeles
    pi_65644479
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 13:38 schreef Anotis het volgende:
    Voor 40 euro vlieg je van Eindhoven naar Milaan, en dan inderdaad Milaan-Rome voor een tientje. Plus 2x 10 euro creditcardtoeslag. Kom ik uit op 70 euro pp, zonder ruimbagage.
    Waar vond je die?
    pi_65651657
    Ik wil graag rond 19 juli naar Miami en rond 7 aug terug. Data zijn flexibel, evenals het vliegveld. Zowel Brussel als Dusseldorf zijn goed mogelijk, als het maar zo goedkoop mogelijk is:D

    Heenvlucht naar Miami en terug vanaf Cancun is trouwens ook goed!

    [ Bericht 16% gewijzigd door Michelangeloo op 02-02-2009 12:38:17 ]
    De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
    pi_65663731
    Thanks voor de reacties
    Ik zal het even verder uitzoeken.

    edit:

    Kan je trouwens gewoon gewoon die tickets internationaal kopen MCH? \(geen nadelen ofzo)
    Scheelt namelijk nogal wat

    [ Bericht 43% gewijzigd door JustJap op 02-02-2009 18:05:56 ]
    わたしはヤスパーです!
    pi_65668486
    Misschien kan iemand mij helpen?
    Ik wil graag eind juli naar Amsterdam -> New York -> Las Vegas -> Miami -> Amsterdam. Iemand een idee waar ik dit tripje het beste kan vinden (reisorganisatie?), of is het verstandiger zelfstandig zo'n tripje te boeken?
    pi_65668744
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef CloudStrife het volgende:
    Misschien kan iemand mij helpen?
    Ik wil graag eind juli naar Amsterdam -> New York -> Las Vegas -> Miami -> Amsterdam. Iemand een idee waar ik dit tripje het beste kan vinden (reisorganisatie?), of is het verstandiger zelfstandig zo'n tripje te boeken?
    Denk dat een retour AMS - New York en daarbij 3 enkele vluchten tussen de andere steden het makkelijkste is. Of een ticket AMS - New York en terug vanuit Miami met daarbij 2 losse vluchten.
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_65669736
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:07 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Denk dat een retour AMS - New York en daarbij 3 enkele vluchten tussen de andere steden het makkelijkste is. Of een ticket AMS - New York en terug vanuit Miami met daarbij 2 losse vluchten.
    Thanks, ik heb iets gevonden voor 1088 euro via Continental Airlines. Goede deal?
    pi_65672164
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 01:22 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    De DLR (onbemande metro) naar Canning Town is wel wat makkelijker en sneller dan een bus vanaf LCY
    Oh, heeft de DLR tegenwoordig ook een station bij LCY. Wist ik niet. Is ook al weer een aantal jaren geleden dat ik iedere week RTM-LCY vloog en dan gewoon de eerste de beste bus nam naar Canning Town. Soms een rode maar meestal een groene directe.
    pi_65676968
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef CloudStrife het volgende:
    Thanks, ik heb iets gevonden voor 1088 euro via Continental Airlines. Goede deal?

    Voor eind juli klinkt dat als een goede prijs.
    pi_65681399
    20 Febuari: Naar Insbruck
    1 maart: Naar Nederland-Duitsland-Belgie
    pi_65704858
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 05:58 schreef PimPamPetten het volgende:
    20 Febuari: Naar Insbruck
    1 maart: Naar Nederland-Duitsland-Belgie
    Waarvandaan in NL ?

    Vliegen vanaf Rotterdam komt op zo'n 230 euro voor een retourtje naar Innsbruck.

    Als je nog onder 25 bent, kun je voor 159 euro met de trein met een Interrail Global pass. De normale tickets zijn al bijna uitverkocht dus veel duurder. (als je een maand eerder had geboekt, kostte het 78 euro voor een retour)
    pi_65706160
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 05:58 schreef PimPamPetten het volgende:
    20 Febuari: Naar Insbruck
    1 maart: Naar Nederland-Duitsland-Belgie
    Brussel - Munchen is ¤90 met Lufthansa geloof ik
    pi_65711200
    Ben benieuwd of jullie nog wat beters kunnen vinden:

    Rond 5 maart naar Toronto, vanuit Brabant, dus Dusseldorf, Brussel, Eindhoven en Amsterdam behoren tot de mogelijkheden.
    8 of 9 maart van Toronto naar New York.
    15 maart weer terug IN Nederland.

    Goedkoopste wat ik heb gevonden is 557 dollar:
    Heen met BA via Heathrow vanaf Brussel.
    Van Toronto naar NYC met American Eagle
    NYC - Brussel met American Airlines.
    pi_65712429
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 22:03 schreef Tano_Stargazers het volgende:
    Ben benieuwd of jullie nog wat beters kunnen vinden:

    Rond 5 maart naar Toronto, vanuit Brabant, dus Dusseldorf, Brussel, Eindhoven en Amsterdam behoren tot de mogelijkheden.
    8 of 9 maart van Toronto naar New York.
    15 maart weer terug IN Nederland.

    Goedkoopste wat ik heb gevonden is 557 dollar:
    Heen met BA via Heathrow vanaf Brussel.
    Van Toronto naar NYC met American Eagle
    NYC - Brussel met American Airlines.
    Meeste sites geven ook 380 euro voor Brussel-Toronto en NYC-Brussel via London en dan kun je er nog een los enkeltje met united, American Eagle etc voor rond de 100 dollar. Je kan ook met de trein (amtrak.com) of met de bus (greyhound.com)
    pi_65714949
    Ik ga dit jaar met een klasgenoot naar Hong Kong. Hoewel ik zelf geen idee heb hoe ik dit het beste kan regelen vraag ik jullie hulp hierbij !
    We hebben nog geen datum geprikt, maar dat moeten we snel fixen. Maar waar kan ik het beste kijken voor prijzen ?
    pi_65715230
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
    Ik ga dit jaar met een klasgenoot naar Hong Kong. Hoewel ik zelf geen idee heb hoe ik dit het beste kan regelen vraag ik jullie hulp hierbij !
    We hebben nog geen datum geprikt, maar dat moeten we snel fixen. Maar waar kan ik het beste kijken voor prijzen ?
    Op één van de sites in de eerste post van dit topic
    pi_65717035
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Meeste sites geven ook 380 euro voor Brussel-Toronto en NYC-Brussel via London en dan kun je er nog een los enkeltje met united, American Eagle etc voor rond de 100 dollar. Je kan ook met de trein (amtrak.com) of met de bus (greyhound.com)
    Trein en bus zou inderdaad goedkoper zijn, maar aangezien ik er niet zo lang ben geef ik liever iets meer uit aan een vlucht. In dat geval is 380 euro + 100 dollar hetzelfde als wat ik nu ga betalen: 551 dollar.

    Thanks voor het meekijken!
    pi_65725979
    Dat gaat een duur grapje worden naar Hong Kong. Meer dan 1000 euro en ik moet ook nog onderdak zien te vinden

    Maar ik ga het wel doen
    pi_65728180
    Ik ben op zoek naar zo goedkoop mogelijke vluchten tussen Miami-Mexico city Mexico city-Cancun en Canun-Miami. Is het verstandig om hier allemaal losse vluchten voor te boeken of is het mogelijk dit met 1speciaal ticket te doen?
    De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
    pi_65730754
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 12:52 schreef Michelangeloo het volgende:
    Ik ben op zoek naar zo goedkoop mogelijke vluchten tussen Miami-Mexico city Mexico city-Cancun en Canun-Miami. Is het verstandig om hier allemaal losse vluchten voor te boeken of is het mogelijk dit met 1speciaal ticket te doen?
    Kost iets van 50 dollar met Mexicana, United of Volaris etc afhankelijk van wanneer je boekt. Enkele reisjes zijn dan voordeliger. Het low cost vliegveld van Mexico City heet Toluca.
    Wellicht is Miami - DF // Cancun - Miami als één ticket goedkoper en kun je daar tussen op een enkele reis vliegen. Scheelt ook weer wat uitleggen aan de grens.
    pi_65750124
    "Wellicht is Miami - DF // Cancun - Miami als één ticket goedkoper en kun je daar tussen op een enkele reis vliegen. Scheelt ook weer wat uitleggen aan de grens."

    Bedoel je dat ik dus een retourtje Miami - Cancun en een retour DF - Cancun? Is het niet mogelijk om zo'n a, b, c ticket te boeken ofzo?Of liggen de steden daarvoor te dicht bij elkaar?
    De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
    pi_65750511
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 22:55 schreef Michelangeloo het volgende:
    "Wellicht is Miami - DF // Cancun - Miami als één ticket goedkoper en kun je daar tussen op een enkele reis vliegen. Scheelt ook weer wat uitleggen aan de grens."

    Bedoel je dat ik dus een retourtje Miami - Cancun en een retour DF - Cancun? Is het niet mogelijk om zo'n a, b, c ticket te boeken ofzo?Of liggen de steden daarvoor te dicht bij elkaar?
    Nee, ik bedoelde twee tickets: één 'open jaw' ticket voor de twee vluchten MIA-CUN MEX-MIA en één ticket voor de vlucht CUN-MEX, omdat je voor dat eerstgenoemde ticket waarschijnlijk wel met dezelfde maatschappij kan vliegen, maar als je de binnenlandse vlucht er aan toevoegt, je zeer waarschijnlijk aan een Mexicaanse airline gebonden bent.

    Gewoon even invullen met de juiste data op cheaptickets.com bij de optie multi-city en je ziet het meteen
    pi_65752042
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Nee, ik bedoelde twee tickets: één 'open jaw' ticket voor de twee vluchten MIA-CUN MEX-MIA en één ticket voor de vlucht CUN-MEX, omdat je voor dat eerstgenoemde ticket waarschijnlijk wel met dezelfde maatschappij kan vliegen, maar als je de binnenlandse vlucht er aan toevoegt, je zeer waarschijnlijk aan een Mexicaanse airline gebonden bent.

    Gewoon even invullen met de juiste data op cheaptickets.com bij de optie multi-city en je ziet het meteen
    Ok. Onwijs bedankt! Ik kom nu uit op ¤310 totaal. Is volgens mij redelijk toch? Het open-jaw ticket bij Mexicana en MEX-CUN voor 66 euro bij AeroMexico.
    De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
    pi_65752426
    Klinkt als een goede prijs voor de hele reis inderdaad

    Voor MEX-CUN kun je ook nog kijken op http://www.aviacsa.com/inicio.cfm . Daar heb ik vorig jaar zelf mee gevlogen en is wel leuk als je wat jaren terug in de luchtvaarthistorie wilt...
    pi_65769253
    Ik wil van Amsterdam naar Los Angeles
    Heen 25 augustus
    terug 15 september
    Vliegen

    ik heb al gekeken op http://matrix.itasoftware.com/cvg/dispatch (mag ik links plaatsen eigenlijk ?)
    pi_65829602
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:42 schreef Edwinuss het volgende:
    Dat gaat een duur grapje worden naar Hong Kong. Meer dan 1000 euro en ik moet ook nog onderdak zien te vinden

    Maar ik ga het wel doen
    Voor 1095 heb je vliucht, hotel, en meer!
    http://www.cathaypacific.com/cpa/nl_NL/offerspromotions/offerdetails?refID=c5c9ffba02e3c010VgnVCM10000010d21c39____&WAcampid=AMS_OFFERS_SUPERCITY0708&WAemail=HOME

    Actie van Cathay Pacific.
    pi_65830120
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 11:17 schreef DutchieBre het volgende:
    Je kunt voor 85 euro incl taxes naar Milaan vliegen .. en dan voor 10 euro incl taxes naar Rome

    Zoek maar eens op Ryanair, Weeze - Milan (85 euro)

    en Milan - Rome (9,90 euro)

    Komt wel 2 keer creditkaart kosten bij en eventueel bagage .. Maar dan nog goedkoper :-)
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 13:38 schreef Anotis het volgende:
    Voor 40 euro vlieg je van Eindhoven naar Milaan, en dan inderdaad Milaan-Rome voor een tientje. Plus 2x 10 euro creditcardtoeslag. Kom ik uit op 70 euro pp, zonder ruimbagage.
    Ik kan ze zelf echt niet vinden

    Kan wel Weeze - Milaan vinden voor 105 euro maar die milaan>rome transfer voor 10e al helemaal niet; ik zie alleen milaan-rome retour voor 150e

    40 euro eindhoven-milaan kan ik ook niets vinden wat er ook maar in de buurt komt.

    Ben bang dat de prijzen ook omhoog aan het gaan zijn naarmate de vertrekdatum (24e) dichterbij komt

    hellup
    pi_65830679
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 16:20 schreef Espabilado het volgende:

    [..]


    [..]

    Ik kan ze zelf echt niet vinden

    Kan wel Weeze - Milaan vinden voor 105 euro maar die milaan>rome transfer voor 10e al helemaal niet; ik zie alleen milaan-rome retour voor 150e

    40 euro eindhoven-milaan kan ik ook niets vinden wat er ook maar in de buurt komt.

    Ben bang dat de prijzen ook omhoog aan het gaan zijn naarmate de vertrekdatum (24e) dichterbij komt

    hellup
    Als ik nu kijk zie ik Weeze - Milan voor 80,75 euro en Milan-Roma voor 19,80. Excl. 20 euro creditcardkosten in totaal kom je nog op zo'n 120 euro pp.

    Zou er verder niet al te lang mee wachten als je over een week of 2,5 weg wilt trouwens
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_65830772
    Linkje? Anders zit ik weer te zoeken op plekken waar ik dat soort prijzen nergens vind
    pi_65831224
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_65834088
    Ik zie daar Weeze - Rome voor 120 euro + 10e cc... is met dit verschil de omreis via milaan niet meer waard... zo denk ik maar de knoop doorhakken en boeken

    Woon in arnhem dus kan geloof ik makkelijk bus pakken naar Weeze
    pi_65838890
    Uiteindelijk geboekt voor 108e + 30e checkin + 10e cckosten 24e heen, 1 maart terug.

    Volgende keer vroeger boeken... kan anders veel goedkoper.
    pi_65850703
    Wil dit jaar back-packen in Thailand voor zo 2,5 week.

    1). Waarvandaan:
    Liefst natuurlijk vanaf Schiphol. Maar als ik het zo bekijk is het een stuk goedkoper om via Londen of Frankfurt oid te vliegen, en dat vind ik ook niet erg

    2). Wanneer:
    Om en rond 6 juni vliegen. Maandag 29 juni zal ik weer moeten werken dus terugkomen zo rond de 25ste

    3). Waarnaartoe:
    Hoogstwaarschijnlijk Bangkok. Ligt aan de ticketprijs. Vliegen via Kuala Lumpur vind ik ook niet erg aangezien ik ook naar Chiang Mai wil.
    Vanaf daar neemt me Lonely Planet het over

    4). Hoe:
    Vliegtuig ofcourse.

    5). Liefst zo goedkoop mogelijk, vandaar vliegen vanuit Londen e.a.



    [ Bericht 5% gewijzigd door CaptainMiller op 08-02-2009 15:56:06 ]
    pi_65851224
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 11:42 schreef Edwinuss het volgende:
    Dat gaat een duur grapje worden naar Hong Kong. Meer dan 1000 euro en ik moet ook nog onderdak zien te vinden

    Maar ik ga het wel doen
    Ik weet niet of het misschien een mogelijkheid is om vanaf Londen te vliegen?
    320 euro retour met Qantas.

    Naar londen toe met ryanair (stansted)(zo'n 40/50 euro) en de airportbus(20 euro retour) pakken naar heathrow = 390 euro
    Of zelf vliegen naar Heathrow zelf met bmi baby +- 130 euro

    450 euro!!

    Vanaf Dusseldorf: 530 euro met British Airways
    Vanaf Amsterdam: 575 euro met British Airways
    Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
    Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
    pi_65866697
    Ik ben opzoek naar een goedkope ticket naar Kaap Stad, Zuid-Afrika. Periode: 7 mei - 19 mei. Datum is wel flexibel, als het aantal dagen maar ongeveer gelijk blijft.

    Goedkoopste dat ik tot nu toe heb kunnen vinden is 570 inclusief via British Airways.

    Kan dit nog goedkoper?
    you and I ain't done Zeke!
    pi_65867590
    quote:
    Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef CaptainMiller het volgende:
    Wil dit jaar back-packen in Thailand voor zo 2,5 week.

    1). Waarvandaan:
    Liefst natuurlijk vanaf Schiphol. Maar als ik het zo bekijk is het een stuk goedkoper om via Londen of Frankfurt oid te vliegen, en dat vind ik ook niet erg

    2). Wanneer:
    Om en rond 6 juni vliegen. Maandag 29 juni zal ik weer moeten werken dus terugkomen zo rond de 25ste

    3). Waarnaartoe:
    Hoogstwaarschijnlijk Bangkok. Ligt aan de ticketprijs. Vliegen via Kuala Lumpur vind ik ook niet erg aangezien ik ook naar Chiang Mai wil.
    Vanaf daar neemt me Lonely Planet het over

    4). Hoe:
    Vliegtuig ofcourse.

    5). Liefst zo goedkoop mogelijk, vandaar vliegen vanuit Londen e.a.


    ¤609
    t Egypt Air AMS 3:45p BKK 12:45a
    BKK 11:55a AMS 2:45p

    ¤540 Finnair DUS 6:45p BKK 12:10a
    BKK 1:35p DUS 9:05a

    ¤502 Etihad Airways FRA 11:05p BKK 8:45a
    BKK 6:45p FRA 5:50p

    ¤435 Etihad Airways LHR 9:20p BKK 8:45a
    BKK 6:45p LHR 6:15p

    Kies je mogelijkheden maar
    pi_65885278
    waarom moet er uitgerekend 31 julli as. de vlucht van london stansted naar amsterdam 60 euro kosten ipv 30..
    pi_65888827
    quote:
    Op zondag 8 februari 2009 23:42 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    ¤609
    t Egypt Air AMS 3:45p BKK 12:45a
    BKK 11:55a AMS 2:45p

    ¤540 Finnair DUS 6:45p BKK 12:10a
    BKK 1:35p DUS 9:05a

    ¤502 Etihad Airways FRA 11:05p BKK 8:45a
    BKK 6:45p FRA 5:50p

    ¤435 Etihad Airways LHR 9:20p BKK 8:45a
    BKK 6:45p LHR 6:15p

    Kies je mogelijkheden maar
    De goedkoopste?
    Etihad…ken het niet. iemand mee gevlogen?
    Mag je meteen voor mij de vlucht van Schiphol > LHR kijken, of is hier vroegtijdig boeken niet nodig?
    pi_65889878
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 18:54 schreef CaptainMiller het volgende:

    [..]

    De goedkoopste?
    Etihad…ken het niet. iemand mee gevlogen?
    Mag je meteen voor mij de vlucht van Schiphol > LHR kijken, of is hier vroegtijdig boeken niet nodig?
    kijk ff bij skycanner.net voor de vlucht naar london.. en verder heb ik je vluchten gewoon via kayak.com gevonden veel suc6 ermee
    pi_65896819
    Als iemand me zou willen helpen, graag .

    Ik wil graag een vriend opzoeken in Madrid, dinsdag 24 februari bij voorkeur vertrekken (mag ook maandag), en zaterdag 28 februari bij voorkeur terug. Zondag zou ook nog mogen, al moet ik maandag wel weer zeker op de uni in Nederland zijn.

    Tijdje geleden via Ryanair wel eens goedkoop ticket Berlijn bijv geboekt, maar als ik er nu op Ryan Air zoek en andere sites kom ik bijna altijd op >150 euro uit, los van nog evt bagage e.d. toeslagen, wat ik zelf best veel vind. Misschien dat iemand iets goedkoops voor me weet te vinden? Vertrek mag zowel Eindhoven, als Dusseldorf, als Brussel zijn.

    Alvast bedankt
    pi_65902023
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 22:22 schreef Mr_student het volgende:
    Als iemand me zou willen helpen, graag .

    Ik wil graag een vriend opzoeken in Madrid, dinsdag 24 februari bij voorkeur vertrekken (mag ook maandag), en zaterdag 28 februari bij voorkeur terug. Zondag zou ook nog mogen, al moet ik maandag wel weer zeker op de uni in Nederland zijn.

    Tijdje geleden via Ryanair wel eens goedkoop ticket Berlijn bijv geboekt, maar als ik er nu op Ryan Air zoek en andere sites kom ik bijna altijd op >150 euro uit, los van nog evt bagage e.d. toeslagen, wat ik zelf best veel vind. Misschien dat iemand iets goedkoops voor me weet te vinden? Vertrek mag zowel Eindhoven, als Dusseldorf, als Brussel zijn.

    Alvast bedankt
    weet niet of het goedkoper kan dan ¤150, maar voor die prijs kan je ook vliegen met een 'fatsoenlijke' maatschappij zoals Brussels Airlines (vanaf Brussel) of Iberia (vanaf Dusseldorf)
    pi_65902759
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 22:22 schreef Mr_student het volgende:
    Als iemand me zou willen helpen, graag .

    Ik wil graag een vriend opzoeken in Madrid, dinsdag 24 februari bij voorkeur vertrekken (mag ook maandag), en zaterdag 28 februari bij voorkeur terug. Zondag zou ook nog mogen, al moet ik maandag wel weer zeker op de uni in Nederland zijn.

    Alvast bedankt

    Een retourtje met Iberia voor die dat via vluchtzoeker.nl komt op 105 euro
    Vanaf Schiphol betaal je 140 met KLM.
    pi_65945660
    Willen met 3 personen van 25 april t/m 2 mei naar Granada in Spanje. Blijkt dit dus in de meivakantie te zijn en alle ticketprijzen rijzen nu ontzettend de pan uit. Goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is 4 losse easyjet tickets. Heen van AMS naar Londen GTW, van GTW naar Malaga en terug van Malaga naar Luton en van Luton naar AMS. Kost bij elkaar zo'n 280 euri wat ik best veel vind. Iemand die een goedkoper ticket kan vinden?

    Aanvliegen kan op (in volgorde van wenselijkheid
    :
    Granada
    Malaga
    Almeira
    Sevilla
    Madrid

    Vertrek kan vanaf Amsterdam, Dusseldorf, Eindhoven of Brussel.
    Life is too short not to have fun
    pi_65948743
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 12:52 schreef vaagsel het volgende:
    Willen met 3 personen van 25 april t/m 2 mei naar Granada in Spanje. Blijkt dit dus in de meivakantie te zijn en alle ticketprijzen rijzen nu ontzettend de pan uit. Goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is 4 losse easyjet tickets. Heen van AMS naar Londen GTW, van GTW naar Malaga en terug van Malaga naar Luton en van Luton naar AMS. Kost bij elkaar zo'n 280 euri wat ik best veel vind. Iemand die een goedkoper ticket kan vinden?

    Aanvliegen kan op (in volgorde van wenselijkheid
    :
    Granada
    Malaga
    Almeira
    Sevilla
    Madrid

    Vertrek kan vanaf Amsterdam, Dusseldorf, Eindhoven of Brussel.
    Depart: 18:00 - 20:15 CRL-MAD Ryanair 28,38 ¤
    Return: 06:15 - 08:35 MAD-CRL Ryanair 31,03 ¤
    59,41 ¤ Total price inc. estimated tax

    Dat is dus vanaf Brussel

    [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2009 14:26:21 ]
    pi_65954704
    wow, heb eindeloos combinaties ingevoerd maar die is er blijkbaar net tussendoor geslipt. Bedankt voor de vondst, denk dat dat hem gaat worden!
    Life is too short not to have fun
    pi_65961799
    nouja, vanaf Brussel + 70 km
      woensdag 11 februari 2009 @ 21:41:35 #159
    152076 Europees
    Op naar een Federale EU
    pi_65964930
    De planning was om met vrienden voor een weekendje naar Londen te gaan (of een andere leuke weekend stad, maar Londen heeft de voorkeur!), het weekend van 22,23,24 mei! Maar de goedkopste tickets die ik kan vinden is 140 euro pp! Ik woon in Leiden dus eventueel mag Brussel/Dusseldorf als vertrekpunt ook wel, al heeft Amsterdam/Rotterdam m'n voorkeur!

    Als iemand me kan helpen, heel erg bedankt
    Je hebt geen recht op morgen dus geniet van elke dag
      Moderator woensdag 11 februari 2009 @ 21:58:17 #160
    45833 crew  Fogel
    pi_65965677
    Depart 22/5: 08:35 - 08:45 AMS-LTN easyJet 43,99 ¤
    Return 24/5: 20:00 - 22:15 LHR-AMS British Airways 54,25 ¤

    Via skyscanner.com gevonden.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_65968477
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 21:41 schreef Europees het volgende:
    De planning was om met vrienden voor een weekendje naar Londen te gaan (of een andere leuke weekend stad, maar Londen heeft de voorkeur!), het weekend van 22,23,24 mei! Maar de goedkopste tickets die ik kan vinden is 140 euro pp! Ik woon in Leiden dus eventueel mag Brussel/Dusseldorf als vertrekpunt ook wel, al heeft Amsterdam/Rotterdam m'n voorkeur!

    Als iemand me kan helpen, heel erg bedankt
    gewoon met easyjet vanaf amsterdam - naar london luton
    ¤43.99
    dep. 08:35, arr. 08:45

    ¤48.44
    dep. 12:30, arr. 14:40
      woensdag 11 februari 2009 @ 23:21:14 #162
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_65969658
    Met drie personen willen wij in de periode 7 mei - 19 mei naar Kaapstad, Zuid-Afrika.
    Hebben al wat gezocht maar zoeken iets van <600,- p.p.

    Iemand die kan helpen? De dagen mogen er ook +- 3-4 dagen naast liggen.
    niets
    pi_65984921
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef Ewaldus het volgende:
    Met drie personen willen wij in de periode 7 mei - 19 mei naar Kaapstad, Zuid-Afrika.
    Hebben al wat gezocht maar zoeken iets van <600,- p.p.

    Iemand die kan helpen? De dagen mogen er ook +- 3-4 dagen naast liggen.
    497 euro via emirates vanaf dusseldorf
      donderdag 12 februari 2009 @ 16:33:47 #164
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_65990765
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 13:56 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    497 euro via emirates vanaf dusseldorf
    Site?
    niets
    pi_65991175
    Via Kayak.com kom je er vast uit.
    TRV
    pi_65991228
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 16:33 schreef Ewaldus het volgende:

    [..]

    Site?
    gewoon via emirates website.
    pi_66016208
    We willen in de zomer met drie personen naar Thailand. Ik heb al behoorlijk wat sites bekeken maar heb nog niet een heel goedkoop ticket gevonden. Tot nu toe heb ik Swiss vanaf Amsterdam voor 906 euro gevonden en Jet Air van Londen voor 700 en dan voor ongeveer 130 euro van en naar Londen van Amsterdam.

    Vertrek: 18/19 juli
    Terug: 8/9 augustus
    Van: Amsterdam, Brussel, Dusseldorf, Frankfurt. (mag ook van een andere luchthaven zijn zoals Londen met een losse vlucht daar heen)
    Naar: Bangkok (eventueel Kuala Lumpur)

    Hopelijk heeft iemand nog een idee? Alvast bedankt!
    pi_66022090
    DGB, ik heb even voor je gezocht. Volgens mij zit je wel aardig goed qua prijzen hoor. Ik heb gezocht vanaf de genoemde luchthavens op de genoemde data. Ik kom op dezelfde prijzen uit.

    Voor 695 euro vond ik wel een retourtje Dusseldorf - Kuala Lumpur. Dan vlieg je met Emirates, te boeken via hun eigen site. Als je vanaf Frankfurt vliegt haal je er nog 50 euro van af, maar dit is ook iets verder. Je vliegt in het laatste geval op 17/7 en 7/8. Dat is het goedkoopste wat ik kan vinden.
    TRV
    pi_66028312
    Ik ga met nog 1 iemand van Milaan naar Florence, met de trein;
    Het enige wat ik wil weten is of het beter/goedkoper is online te boeken of daar ter plekke te kopen?
    En wat die 'amica' korting nou precies inhoudt?
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_66032729
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 17:37 schreef kalinho het volgende:
    Ik ga met nog 1 iemand van Milaan naar Florence, met de trein;
    Het enige wat ik wil weten is of het beter/goedkoper is online te boeken of daar ter plekke te kopen?
    En wat die 'amica' korting nou precies inhoudt?
    Als je met de snelle trein (Eurostar, 2uur) wil, dan moet je van tevoren boeken via trenitalia.it . Voor de langzame IC (3 uur) kun je ter plekke een kaartje en reservering kopen en hopen dat die nog niet vol zit.

    Wat die amica korting is, weet ik niet.
    pi_66058237
    Bedankt voor de tip, het gaat waarschijnlijk FRA-KUL worden. Genoeg vluchten door naar Bangkok voor weinig geld.
      zaterdag 14 februari 2009 @ 20:31:23 #172
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_66064732
    Ergens in augustus (weet de datum nog niet precies) een enkeltje van Benin naar Uganda. Waar moet ik kijken voor goedkope vliegtickets?
    pi_66091106
    Wie kan mij helpen? Ik ga in september 2 weken naar Molieres, Frankrijk. Ik rijd met vrienden heen, kom met de trein of vliegtuig weer terug.
    Nu is mijn vraag, wat is het goedkoopste? Ik wil graag op 19 of 20 sept. terug naar Nederland. Vertrek vanaf Toulouse. Voor de trein beschik ik over een NS-voordeelurenkaart, maar die kan ik volgens mij alleen in Nederland gebruiken. Ook korting op buitenlandse reizen?
    pi_66216296
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 20:31 schreef nickybol het volgende:
    Ergens in augustus (weet de datum nog niet precies) een enkeltje van Benin naar Uganda. Waar moet ik kijken voor goedkope vliegtickets?
    Niet echt een standaard vluchtje. Dus kayak.com of cheaptickets.com zullen wel uitkomst bieden. Of anders het plaatselijk reisbureau
    pi_66216475
    quote:
    Op zondag 15 februari 2009 18:15 schreef AnnekeM het volgende:
    Wie kan mij helpen? Ik ga in september 2 weken naar Molieres, Frankrijk. Ik rijd met vrienden heen, kom met de trein of vliegtuig weer terug.
    Nu is mijn vraag, wat is het goedkoopste? Ik wil graag op 19 of 20 sept. terug naar Nederland. Vertrek vanaf Toulouse. Voor de trein beschik ik over een NS-voordeelurenkaart, maar die kan ik volgens mij alleen in Nederland gebruiken. Ook korting op buitenlandse reizen?
    Je krijgt korting op buitenlandse treinen als je er een Railplus kaart bij koopt. Maar dat is voor Frankrijk waarschijnlijk niet zo aantrekkelijk.

    Er zijn regelmatig aanbiedingen op www.tgv-europe.com voor reizen vanuit Frankrijk naar Brussel Zuid. Je kan ook de goedkoopste interrail kaart kopen voor je terugreis. Dan kun je daar ook nog een beetje rondreizen en op de terugweg nog ergens uitstappen.

    Andere mogelijkheid is terugvliegen met Transavia vanaf Montpellier of met Ryanair vanaf Marseille, allebei een beetje uit de buurt.
    pi_66217504
    Kan er iemand mij helpen met het volgende: ik wil in de paasvakantie naar Portugal (Lissabon of Porto maakt niet uit), liefst vanuit België (Brussel of Charleroi maakt wederom niet uit).
    Heenreis tussen 3 en 8 april, terugreis tussen 16 en 19 april.
    Iemand?
    pi_66218168
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef forestfruit het volgende:
    Kan er iemand mij helpen met het volgende: ik wil in de paasvakantie naar Portugal (Lissabon of Porto maakt niet uit), liefst vanuit België (Brussel of Charleroi maakt wederom niet uit).
    Heenreis tussen 3 en 8 april, terugreis tussen 16 en 19 april.
    Iemand?
    Dan ga je net in de meest dure periode. Voor het vergelijk; van 14 - 23 april ben je maximaal 80 euro kwijt voor een retourtje inclusief alles met Ryanair. Van 7 - 18 april kost precies hetzelfde je ca 260 euro.

    In dat geval kun je ook vliegen met Transavia vanaf Rotterdam of Schiphol voor ongeveer dezelfde prijs. Vluchten met Tap vanuit Brussel zijn nog een stukje duurder.
    pi_66218787
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 23:05 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Dan ga je net in de meest dure periode. Voor het vergelijk; van 14 - 23 april ben je maximaal 80 euro kwijt voor een retourtje inclusief alles met Ryanair. Van 7 - 18 april kost precies hetzelfde je ca 260 euro.

    In dat geval kun je ook vliegen met Transavia vanaf Rotterdam of Schiphol voor ongeveer dezelfde prijs. Vluchten met Tap vanuit Brussel zijn nog een stukje duurder.
    Ja, ik weet het, niets aan te doen. Vliegt Transavia vanuit Rotterdam op Portugal? Dat kan ik nl. niet vinden op de site..
    pi_66218884
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef forestfruit het volgende:
    Ja, ik weet het, niets aan te doen. Vliegt Transavia vanuit Rotterdam op Portugal? Dat kan ik nl. niet vinden op de site..
    www.transavia.com en dan rotterdam als vertrekplaats en faro als bestemming.... komt op iets van 260 euro.
    pi_66218942
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 23:21 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    www.transavia.com en dan rotterdam als vertrekplaats en faro als bestemming.... komt op iets van 260 euro.
    Hmm ja, dat is zo, maar met ryanair vanuit charleroi geraak ik er voor minder. En ik moet ook in het midden van het land zijn, Faro is me iets te ver weg.. Maar bedankt voor het zoeken!
    pi_66219187
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 23:22 schreef forestfruit het volgende:

    [..]

    Hmm ja, dat is zo, maar met ryanair vanuit charleroi geraak ik er voor minder. En ik moet ook in het midden van het land zijn, Faro is me iets te ver weg.. Maar bedankt voor het zoeken!
    Ow, als je ook naar Lissabon kan, dan kan het nog wel wat goedkoper. Was er vanuit gegaan dat je voor zonvakantie naar de Algarve zou gaan. Via vliegtarieven heb je een retourje Brussel - Lissabon voor 160 euro met Lufthansa. Wel even op de vluchttijden letten.
    pi_66221996
    Kan iemand me helpen met een goedkope vliegticket van Beijing naar Nederland (of eventeel duitsland/belgie).
    Een enkele reis dus. Datum moet tussen 20 en 31 juli zijn.. Alvast bedankt.
    pi_66243861
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 14:24 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Depart: 18:00 - 20:15 CRL-MAD Ryanair 28,38 ¤
    Return: 06:15 - 08:35 MAD-CRL Ryanair 31,03 ¤
    59,41 ¤ Total price inc. estimated tax

    Dat is dus vanaf Brussel
    Iets andere tijden genomen en we waren klaar voor 70 euri pp. Nogmaals bedankt!
    Life is too short not to have fun
    pi_66243983
    Vorig jaar op vakantie geweest naar Lissabon in de zomer. Ons is toen verteld dat het vliegveld van Lissabon veel te weinig capaciteit heeft voor touristenvluchten. Toen we in juli gingen boeken waren er voor september nog precies 8 tickets vrij.
    Life is too short not to have fun
    pi_66247216
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 00:52 schreef Abbysak het volgende:
    Kan iemand me helpen met een goedkope vliegticket van Beijing naar Nederland (of eventeel duitsland/belgie).
    Een enkele reis dus. Datum moet tussen 20 en 31 juli zijn.. Alvast bedankt.
    ¤560 op www.atp.nl/vliegtickets op 23 juli met Hainan Airlines (wordt verkocht als Brussels Airlines)
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_66249642
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef forestfruit het volgende:
    Kan er iemand mij helpen met het volgende: ik wil in de paasvakantie naar Portugal (Lissabon of Porto maakt niet uit), liefst vanuit België (Brussel of Charleroi maakt wederom niet uit).
    Heenreis tussen 3 en 8 april, terugreis tussen 16 en 19 april.
    Iemand?
    Als een nachtje doorhalen op het vliegveld geen probleem is kan je voor 80 euro op en neer. Anders kan je er zo 100 euro bij optellen.

    Vertrek: 18:00 - 06:10 CRL-MAD-OPO Ryanair 38,13 ¤
    Retour: 20:20 - 10:35 OPO-GRO-CRL Ryanair 40,78 ¤
    TRV
    pi_66249913
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 19:45 schreef HomoSaabiens het volgende:

    [..]

    Als een nachtje doorhalen op het vliegveld geen probleem is kan je voor 80 euro op en neer. Anders kan je er zo 100 euro bij optellen.

    Vertrek: 18:00 - 06:10 CRL-MAD-OPO Ryanair 38,13 ¤
    Retour: 20:20 - 10:35 OPO-GRO-CRL Ryanair 40,78 ¤
    Je vergeet hierbij de extra kosten per enkele reis. Dat is nog eens 4 x ca. 15 euro = 60 euro aan cc en bagagekosten.
    pi_66249934
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 19:45 schreef HomoSaabiens het volgende:

    [..]

    Als een nachtje doorhalen op het vliegveld geen probleem is kan je voor 80 euro op en neer. Anders kan je er zo 100 euro bij optellen.

    Vertrek: 18:00 - 06:10 CRL-MAD-OPO Ryanair 38,13 ¤
    Retour: 20:20 - 10:35 OPO-GRO-CRL Ryanair 40,78 ¤
    Dit vind ik dan weer niet terug, is dat van vliegtarieven.nl of van een andere site?

    In elk geval: ik ga waarschijnlijk vanuit Parijs vertrekken, aangezien ik daar dan al ben, en naar België terugkomen. Op die manier wordt het waarschijnlijk wel ietsje goedkoper
    pi_66249960
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef forestfruit het volgende:

    [..]

    Dit vind ik dan weer niet terug, is dat van vliegtarieven.nl of van een andere site?
    Dat kun je zelf samenstellen via ryanair.com of met skyscanner.net
    pi_66250187
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef forestfruit het volgende:

    [..]

    Dit vind ik dan weer niet terug, is dat van vliegtarieven.nl of van een andere site?

    In elk geval: ik ga waarschijnlijk vanuit Parijs vertrekken, aangezien ik daar dan al ben, en naar België terugkomen. Op die manier wordt het waarschijnlijk wel ietsje goedkoper
    Transavia vliegt ook Parijs Orly - Porto rechtstreeks
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_66250219
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Transavia vliegt ook Parijs Orly - Porto rechtstreeks
    Is dit nu spam
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_66250265
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef Thetallguy het volgende:
    Is dit nu spam
    Ja, ik denk dat je nu een ip-ban krijgt
    pi_66252091
    van 19 december tot 3 januari gaan we met 4 personen naar ethiopië (moet die maandas 4 januari wel echt thuis zijn, moet dan namlijk weer naar school)
    vliegen kan vanaf amsterdam of duitsland (niet te ver van groningen, weet niet precies welke het dichtste bij is)
    Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
    Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
    pi_66262149
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 20:44 schreef dralion13 het volgende:
    van 19 december tot 3 januari gaan we met 4 personen naar ethiopië (moet die maandas 4 januari wel echt thuis zijn, moet dan namlijk weer naar school)
    vliegen kan vanaf amsterdam of duitsland (niet te ver van groningen, weet niet precies welke het dichtste bij is)
    Dit lijkt me een erg vroeg moment om te boeken. Zeker omdat je niet weet wat de crisis doet met maatschappijen. Daarnaast is Schiphol al bezig met bepaalde prijzen te verlagen. Voor de nabijgelegen vliegvelden is de prijs nu 800/900 euro. Het goedkoopste was 460 euro met Egypt Air vanaf Frankfurt. Naar Frankfurt ga je gewoon met de trein, voor hooguit 90 euro retour. Maar again, het lijkt me erg vroeg om nu al te boeken.
    pi_66271254
    Ik wil 31-8 t/m 10-09 vanuit Brussel naar New York JFK (retour)
    Liefst zonder tussenstop! Maar als het erg veel in prijs scheelt wil ik best een keertje uitstappen

    iemand die me een link kan geven waar ik goedkope tickets kan vinden?
    En dat kan zomaar.....?
    pi_66277249
    quote:
    Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef Lienzz het volgende:
    Ik wil 31-8 t/m 10-09 vanuit Brussel naar New York JFK (retour)
    Liefst zonder tussenstop! Maar als het erg veel in prijs scheelt wil ik best een keertje uitstappen

    iemand die me een link kan geven waar ik goedkope tickets kan vinden?
    www.kayak.com
    www.cheaptickets.com
    pi_66283789
    quote:
    Vreemd genoeg is het dit keer het Duitse www.opodo.de dat nog 30 euro goedkoper is, met 430 euro voor een retourtje op die data. Op de heenweg rechtstreeks, op de terugweg een overstap in Londen
      vrijdag 20 februari 2009 @ 18:07:42 #198
    42630 DAMH
    vroemmmm!!!
    pi_66285547
    rond 1 april (geen grap) enkeltje richting miami, weet iemand wat het goedkoopste is?
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    -the Dude-
    pi_66289233
    quote:
    Op vrijdag 20 februari 2009 18:07 schreef DAMH het volgende:
    rond 1 april (geen grap) enkeltje richting miami, weet iemand wat het goedkoopste is?
    Hierboven staan net 3 sites genoemd waar je het zelf kan uitzoeken. Bovendien vergeet je te zeggen van waar je wil vliegen.
    pi_66311336
    1 persoon, Nederland - Boston voor ongeveer 10 dagen. In april waarschijnlijk. Vanuit Duitsland of Belgie vertrekken kan ook. Lang leve het OV

    Een paar vragen:

    Dit vond ik. Als ik eerst met de trein naar Dusseldorf ga, daar een Cityhopper naar Schiphol, en dan overstap op een KLM naar Boston is dat goedkoper dan direct van Schiphol naar Boston! Ongeveer tussen de 300 en 400 euro. Of klopt dat niet? Dat vond ik via een Duitse site, Fly.de. Is dat een mogelijkheid? Ik heb een OV, en een enkele reis Arnhem-Dusseldorf is maar 19 euro.

    En stel dat ik dat doe, kan ik dan op de terugweg in Amsterdam niet overstappen en gewoon de trein naar Utrecht nemen? Daar moet ik heen en het is wel raar om dan naar Duitsland te vliegen en de trein weer terug te pakken. Voor de heenweg zal het wel moeten denk ik.

    Het is toch wel zo dat Amsterdam-*willekeurige europese stad*-Boston bijvoorbeeld goedkoper is dan Amsterdam-Boston? Dus met bijvoorbeeld Aer Lingus uit AMS via DUB naar BOS, die kwam ik ook vaak tegen. Zal wel met de Ierse roots van Boston te maken hebben :p

    En wat is voordeliger, een retour kopen of een enkele reis hier en in Boston een enkele reis kopen? De dollar is toch heel goedkoop? Een vriendin van mij die daar zit, had een ticket Boston-Amsterdam voor 100 dollar gevonden!

    Bedankt alvast
    your sex is on fire
      zaterdag 21 februari 2009 @ 17:27:44 #201
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_66318541
    Een ticket Boston - Amsterdam voor 100 dollar ga je echt niet vinden. Aer Lingus heeft vaak goedkope vluchten. Probeer ook eens Swiss: die vliegen Amsterdam - Zurich - Boston, vaak ook vrij goedkoop en uitstekende service.
    pi_66319662
    Allereerst een voor dit topic

  • Ik wil graag op 4,5 of 6 april van Reykjavik naar Nederland.
  • Dat kan per vliegtuig of boot.
  • Ik heb veel bagage bij me aangezien ik 3 maanden in IJsland heb gewoond (vraag on the side: wat is een goede/goedkope manier om bagage te verplaatsen zonder dat jij meegaat?).
  • Het belangrijkste criterium is de prijs, ik wil graag zo goedkoop mogelijk, want het leven is hier in IJsland al duur genoeg (zelfs nu). Ik heb er geen problemen mee om wat langer onderweg te zijn.
  • Een combinatie van vervoersmiddelen is ook geen probleem, bijv. met het vliegtuig en dan met de trein.

    Ik zoek me helemaal suf en vond een week geleden een directe vlucht Reykjavik - AMS voor 100 euro. Maarja, toen was de terugreisdatum nog niet zeker en heb ik het laten gaan. Nu beginnen vluchten bij 220 euro en het moet goedkoper kunnen...

    Ben erg benieuwd, alvast bedankt!
  • pi_66320653
    Dat is nog eens een zoekopdracht, een combinatie van boot, trein ect!

    Ik zal er eens naar kijken. Momenteel is het goedkoopste enkeltje 152 euro op 6 april:

    07:15 12:25 KEF-CPH 79 euro met Iceland Express
    19:40 21:00 CPH-AMS ongeveer 70 euro met Norwegian.

    Eventueel zoek je de goedkoopste vlucht naar Kopenhagen en ga je met de CityNightLine naar huis. Het voordeligste tarief is 49 euro, maar ik vrees dat dit tarief al vol geboekt zit. Of het dan nog voordelig is valt dus te betwijfelen.

    Ik zal nog even kijken of ik nog wat anders weet te vinden, maar 150 euro lijkt me op deze termijn niet zo gek.

    [ Bericht 0% gewijzigd door HomoSaabiens op 21-02-2009 19:05:39 ]
    TRV
    pi_66321319
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 13:07 schreef cornelisch het volgende:
    Een paar vragen:

    Dit vond ik. Als ik eerst met de trein naar Dusseldorf ga, daar een Cityhopper naar Schiphol, en dan overstap op een KLM naar Boston is dat goedkoper dan direct van Schiphol naar Boston! Ongeveer tussen de 300 en 400 euro. Of klopt dat niet? Dat vond ik via een Duitse site, Fly.de. Is dat een mogelijkheid?
    Dat klopt
    quote:
    En stel dat ik dat doe, kan ik dan op de terugweg in Amsterdam niet overstappen en gewoon de trein naar Utrecht nemen?.
    Het mag niet, het kan met wat moeite wel. Het is alleen niet aan te raden.
    quote:
    Het is toch wel zo dat Amsterdam-*willekeurige europese stad*-Boston bijvoorbeeld goedkoper is dan Amsterdam-Boston? Dus met bijvoorbeeld Aer Lingus uit AMS via DUB naar BOS, die kwam ik ook vaak tegen.
    Ja, daarom is DUS-AMS-BOS ook goedkoper dan rechtstreeks AMS-BOS
    quote:
    En wat is voordeliger, een retour kopen of een enkele reis hier en in Boston een enkele reis kopen? De dollar is toch heel goedkoop?
    Prijzen worden in eigen munteenheid berekent, dus hetzelfde ticket kost overal vrijwel evenveel. Alleen met sterke koersdalingen of speciale aanbiedingen van websites kun je er profijt van hebben
    quote:
    Een vriendin van mij die daar zit, had een ticket Boston-Amsterdam voor 100 dollar gevonden!
    In de VS adverteren ze prijzen zonder tax, dus dat kan wel kloppen.


    Zie verder het begin van dit topic of Vragen over vliegen #7 (e-tickets, bagage, belasting etc)
    pi_66321981
    Niet aan te raden? Hoezo?

    En waarom mag het niet, en wat is precies die moeite?
    your sex is on fire
    pi_66322604
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 18:58 schreef HomoSaabiens het volgende:
    Dat is nog eens een zoekopdracht, een combinatie van boot, trein ect!

    Ik zal er eens naar kijken. Momenteel is het goedkoopste enkeltje 152 euro op 6 april:

    07:15 12:25 KEF-CPH 79 euro met Iceland Express
    19:40 21:00 CPH-AMS ongeveer 70 euro met Norwegian.

    Eventueel zoek je de goedkoopste vlucht naar Kopenhagen en ga je met de CityNightLine naar huis. Het voordeligste tarief is 49 euro, maar ik vrees dat dit tarief al vol geboekt zit. Of het dan nog voordelig is valt dus te betwijfelen.

    Ik zal nog even kijken of ik nog wat anders weet te vinden, maar 150 euro lijkt me op deze termijn niet zo gek.
    Jaja hij is niet makkelijk, daarom kwam ik er zelf ook niet goed uit

    Vanaf Kopenhagen naar Arnhem, is dichterbij voor mij, is 39 euro met de CityNightLine. Probleem is dan dus wel dat ik met al m'n bagage van het vliegveld naar het station moet en dat zie ik nu juist niet zo zitten...

    Bedankt voor je reactie!
      Moderator zaterdag 21 februari 2009 @ 20:12:19 #207
    45833 crew  Fogel
    pi_66322832
    Stopt die CityNightLine niet gewoon op het vliegveld?
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_66331388
    Helaas niet. Tussen het vliegveld en het station zitten nog 10 km. Maar, vanaf "Esbjerg st" gaat er in ieder geval met maar 1x overstappen een trein naar Arnhem, via Kolding. Duurt wel 13 uur, 1x overstappen. Niet eens zo gek.

    Maar wat doe ik dan met m'n bagage? Niet erg praktisch om dat hele stuk af te leggen met 2 koffers, laptop en rugtas...kan dat niet verscheept worden ofzo?
    pi_66332282
    Citytrip

    Schema


    8 juli Amsterdam - London
    12/13 juli London - Parijs
    16/17 juli Parijs - Berlijn
    21/22 juli Berlijn - Amsterdam (of Brussel als dat veel goedkoper is)

    Met het vliegtuig, wie biedt?

    (Ik zag dat Easyjet goedkope enkeltjes NL-ENG en ENG-FRA had, is dat wat?)
    pi_66334968
    Op basis van een persoon met 1 stuk ruimbagage is dit het goedkoopste dat ik kan vinden voor je.

    Easyjet
    Amsterdam naar Londen Gatwick (North)
    flight 8872; vertr. woe 08 jul 08:55
    aank. woe 08 jul 09:05
    ¤54.99 + cc toeslag dus ongeveer ¤60

    Ik weet niet waar je woont maar voor precies ¤60 kan je die dag ook van Eindhoven met Ryanair als dat makkelijker is.

    Easyjet
    Londen Luton naar Parijs Charles de Gaulle
    flight 2441; vertr. zon 12 jul 19:25
    aank. zon 12 jul 21:45
    29 pond plus cc toeslag is ongeveer 35 pond is dus ongeveer ¤40

    Air Berlin
    Do. 16-07-2009 09:00 Parijs - Orly 10:45 Berlijn - Tegel AB8155 M
    Totaalprijs ¤54

    Transavia
    woensdag 22 juli 2009, vluchtnummer HV 6876
    van: Berlijn (Tegel) (TXL) , vertrek om 15:35 u (lokale tijd)
    naar: Amsterdam (AMS) , aankomst om 16:55 u (lokale tijd)
    Totaalprijs ¤45.66 plus eventuele cc toeslag.


    Van Berlijn naar Amsterdam zou je met de trein kunnen gaan. Je hebt een enkele reis vanaf ¤39 maar die kan je nog niet boeken op het moment.
    pi_66337741
    Ik ben opzoek naar een retour Amsterdam - New York. Boston of Washington D.C mag ook.

    Vertrek: na 9 september.
    Verblijf: 14 - 18 dagen.

    Anderhalve week geleden kon ik nog een retour AMS - JFK vinden voor 368 euro inclusief. Maar hier is nu helemaal niks meer van terug te vinden.
    you and I ain't done Zeke!
      zondag 22 februari 2009 @ 14:37:09 #212
    42630 DAMH
    vroemmmm!!!
    pi_66340270
    quote:
    Op vrijdag 20 februari 2009 19:49 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Hierboven staan net 3 sites genoemd waar je het zelf kan uitzoeken. Bovendien vergeet je te zeggen van waar je wil vliegen.
    Okey herkansing dan..

    Vanaf amsterdam op 1 april richting miami, en vervolgens 9 april naar mexico city..
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    -the Dude-
    pi_66340335
    Ik wil rond 20 december naar Toronto vliegen om daar mijn broertje te bezoeken. Daarna willen we doorvliegen naar Calgary om in die regio een week te gaan snowboarden. Kan ik nu het besten een vliegreis Amsterdam/Brussel/Düsseldorf - Calgary boeken met een stopover in Toronto of twee aparte vluchten?

    De terugreis moet plaatsvinden ergens rond 5 januari.

    Is het nu ook nog te vroeg om te boeken denken jullie of niet?
    Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
    pi_66342875
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 14:39 schreef Dezz het volgende:
    Ik wil rond 20 december naar Toronto vliegen om daar mijn broertje te bezoeken. Daarna willen we doorvliegen naar Calgary om in die regio een week te gaan snowboarden. Kan ik nu het besten een vliegreis Amsterdam/Brussel/Düsseldorf - Calgary boeken met een stopover in Toronto of twee aparte vluchten?

    De terugreis moet plaatsvinden ergens rond 5 januari.

    Is het nu ook nog te vroeg om te boeken denken jullie of niet?
    Even een tip waar je misschien iets mee kunt: vanaf Reykjavik kun je redelijk goedkoop naar Toronto vliegen. Vanaf 25.000 ISK, 1000 ISK = momenteel 7 euro. De koers is nu nog gunstig. Vanaf Amsterdam naar Reykjavik is op een gunstige dag 100 euro. En Reykjavik is gaaf
    pi_66344087
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 02:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
    Citytrip

    Schema


    8 juli Amsterdam - London
    12/13 juli London - Parijs
    16/17 juli Parijs - Berlijn
    21/22 juli Berlijn - Amsterdam (of Brussel als dat veel goedkoper is)

    Met het vliegtuig, wie biedt?

    (Ik zag dat Easyjet goedkope enkeltjes NL-ENG en ENG-FRA had, is dat wat?)
    Ik zou London - Parijs met de Eurostar doen. Dat is waarschijnlijk sneller, goedkoop als je vroeg boekt en zeer comfortabel. Je bespaart namelijk 2x een trip van het centrum naar een (veraf gelegen) vliegveld.

    Daarnaast Berlijn - Amsterdam ook per trein, want op die route vliegen geen low-cost maatschappijen.

    [ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2009 16:34:14 ]
    pi_66345710
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 16:31 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Ik zou London - Parijs met de Eurostar doen. Dat is waarschijnlijk sneller, goedkoop als je vroeg boekt en zeer comfortabel. Je bespaart namelijk 2x een trip van het centrum naar een (veraf gelegen) vliegveld.

    Daarnaast Berlijn - Amsterdam ook per trein, want op die route vliegen geen low-cost maatschappijen.
    Eurostar is inderdaad wel een goed idee!
    En op Berlijn- Amsterdam vliegt Transavia (wel vanaf Tegel)
    pi_66346998
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 17:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:

    [..]

    Eurostar is inderdaad wel een goed idee!
    En op Berlijn- Amsterdam vliegt Transavia (wel vanaf Tegel)
    Transavia wil zich graag low-cost noemen. Die zijn meestal te duur vind ik.
    Tegel is overigens makkelijker te bereiken als Schonefeld.

    [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2009 18:01:37 ]
    pi_66347278
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 18:00 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Transavia wil zich graag low-cost noemen. Die zijn meestal te duur vind ik.
    Tegel is overigens makkelijker te bereiken als Schonefeld.
    Ik verdiep me nu in de Eurostar, vergelijkbaar met de Thalys als ik het zo lees/zie, en ik heb echt een zwak voor de Thalys.

    Op 20 juli kan je trouwens voor 50 euro inclusief van Berlijn naar Amsterdam vliegen met Transavia
    pi_66357431
    Eurostar is inderdaad top vanuit LDN
    pi_66377832
    Okay ik wil in mei/juni een weekendje met 3 vrienden naar Londen. Vrijdag middag/avond vertrekken en maandag avond terugkomen. We wonen in Breda dus eventjes naar Düsseldorf of Bremen is geen optie, maar Zaventem, Schiphol, Rotterdam, Antwerpen of Eindhoven wel. En natuurlijk het liefst zo goedkoop mogelijk, trein of vliegtuig maakt niet uit.
      maandag 23 februari 2009 @ 17:22:27 #221
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_66379486
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 18:00 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Transavia wil zich graag low-cost noemen. Die zijn meestal te duur vind ik.
    Tegel is overigens makkelijker te bereiken als Schonefeld.
    Vind je? Gewoon met de S9 vanuit het centrum naar Schönefeld gaat toch prima?

    Zou ook trein aanraden, kun je gewoon in het centrum van Berlijn (Hauptbahnhof) opstappen. Bespaart je weer ruim een half uur reistijd naar de luchthaven en de tijd die je vooraf aanwezig moet zijn op het vliegveld.

    Easyjet vliegt trouwens vanuit Schönefeld op Brussel. 21 juli 29.99 en 22 juli 24.99 excl eventuele belastingen.
    Levenswerk: Berlijn Blog.
      maandag 23 februari 2009 @ 19:47:15 #222
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_66384349
    vraag me nog af, in NL zit er toch een 45 euro tax extra op buiten-europese vluchten? Is deze al verwerkt in de prijzen van bv cheaptickets ed? En kan ik er dan van uit gaan dat als ik bv een vlucht boek deze even duur is als dezelfde vluchtprijs gerekend vanaf Dusseldorf?
    Bij tijd en wijle aanwezig...
    pi_66384478
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 19:47 schreef greatgonzo het volgende:
    vraag me nog af, in NL zit er toch een 45 euro tax extra op buiten-europese vluchten? Is deze al verwerkt in de prijzen van bv cheaptickets ed?
    ja, je betaalt wat je moet betalen en dat zie je vanzelf wel een keer op je scherm verschijnen
    quote:
    En kan ik er dan van uit gaan dat als ik bv een vlucht boek deze even duur is als dezelfde vluchtprijs gerekend vanaf Dusseldorf?
    nee, elke stoel en segment heeft een eigen prijs volgens het inkomstenmodel van de luchtvaartmaatschappij.
      maandag 23 februari 2009 @ 20:05:11 #224
    42630 DAMH
    vroemmmm!!!
    pi_66385040
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 14:37 schreef DAMH het volgende:

    [..]

    Okey herkansing dan..

    Vanaf amsterdam op 1 april richting miami, en vervolgens 9 april naar mexico city..
    Gaat dus om een enkeltje richting miami,, ik vind alleen maar prijzen waarbij een retourtje nog voordeliger is
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    -the Dude-
    pi_66385999
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef DAMH het volgende:

    Gaat dus om een enkeltje richting miami,, ik vind alleen maar prijzen waarbij een retourtje nog voordeliger is
    Hoef je ook niet meer terug uit Mexico ?

    Voor zo'n 750 euro vlieg van Ams naar Miami op 30 maart, op 9 april van Miami naar Mexico City en op 23 april naar Londen (laatste vlucht hoef je natuurlijk niet in te stappen, maar daardoor gaat de prijs omlaag)
      maandag 23 februari 2009 @ 21:43:13 #226
    42630 DAMH
    vroemmmm!!!
    pi_66388733
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 20:26 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Hoef je ook niet meer terug uit Mexico ?

    Voor zo'n 750 euro vlieg van Ams naar Miami op 30 maart, op 9 april van Miami naar Mexico City en op 23 april naar Londen (laatste vlucht hoef je natuurlijk niet in te stappen, maar daardoor gaat de prijs omlaag)
    omdat ik niet weet wanneer ik terug kom,, en omdat dat dan waarschijnlijk vanuit Buenos Aires is
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    -the Dude-
    pi_66391434
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 17:22 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Vind je? Gewoon met de S9 vanuit het centrum naar Schönefeld gaat toch prima?

    Zou ook trein aanraden, kun je gewoon in het centrum van Berlijn (Hauptbahnhof) opstappen. Bespaart je weer ruim een half uur reistijd naar de luchthaven en de tijd die je vooraf aanwezig moet zijn op het vliegveld.

    Easyjet vliegt trouwens vanuit Schönefeld op Brussel. 21 juli 29.99 en 22 juli 24.99 excl eventuele belastingen.
    S9 duurt lang lang en is tegenwoordig Tarifbereich C
      dinsdag 24 februari 2009 @ 09:02:00 #228
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_66398370
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 21:43 schreef DAMH het volgende:

    [..]

    omdat ik niet weet wanneer ik terug kom,, en omdat dat dan waarschijnlijk vanuit Buenos Aires is
    He, lijkt op mijn reisplan van 2007-2008. Arriveerde toen zelfs op 9 april...
    Enkeltjes houden ze niet zo van in Mexico.Koop dus gewoon het goedkoopste retour dat je kunt vinden en gebruik het retourgedeelte niet. Of je koopt een open jaw ticket bij Brittish Airways, waarbij je de retourvlucht (vanuit Buenos Aires) nog kunt verzetten.
    Bedenk wel dat je in beide gevallen nog van Noord- naar Zuid-Amerika moet, wat je ook nog enkele honderden euro's kost.

    En belangrijk: je moet waarschijnlijk een visum voor de VS regelen. Onder het visa-waiver programme mag je er maximaal drie maanden blijven, inclusief Mexico, Canada en het Caribisch gebied. Natuurlijk kan je zonder problemen vanaf Mexico ergens anders heen vliegen, rijden of varen, maar dan krijg je waarschijnlijk grote problemen als je de komende jaren nog eens naar de VS gaat.
    pi_66403299
    Helleu!

    Komende zomer [va begin juli tot begin augustus], ben ik op vakantie op Curacao. Van daaruit wil ik graag een dag of 10 naar Miami en Orlando. Het gaat om 2 personen, en ik had de volgende planning in gedachte:

    20 juli Curacao - Orlando
    25 juli Orlando - Miami
    30/31 juli Miami - Curacao

    Een dagje eerder/later vertrekken/aankomen is niet erg, als de tickets daardoor goedkoper zijn.
    Wie kan me hiermee helpen?

    Alvast bedankt
      dinsdag 24 februari 2009 @ 12:09:55 #230
    42630 DAMH
    vroemmmm!!!
    pi_66403754
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 09:02 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    He, lijkt op mijn reisplan van 2007-2008. Arriveerde toen zelfs op 9 april...
    Enkeltjes houden ze niet zo van in Mexico.Koop dus gewoon het goedkoopste retour dat je kunt vinden en gebruik het retourgedeelte niet. Of je koopt een open jaw ticket bij Brittish Airways, waarbij je de retourvlucht (vanuit Buenos Aires) nog kunt verzetten.
    Bedenk wel dat je in beide gevallen nog van Noord- naar Zuid-Amerika moet, wat je ook nog enkele honderden euro's kost.

    En belangrijk: je moet waarschijnlijk een visum voor de VS regelen. Onder het visa-waiver programme mag je er maximaal drie maanden blijven, inclusief Mexico, Canada en het Caribisch gebied. Natuurlijk kan je zonder problemen vanaf Mexico ergens anders heen vliegen, rijden of varen, maar dan krijg je waarschijnlijk grote problemen als je de komende jaren nog eens naar de VS gaat.
    problemen waarom? omdat ze denken dat je illegaal bent blijven hangen ofsow?
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    -the Dude-
      dinsdag 24 februari 2009 @ 12:10:34 #231
    42630 DAMH
    vroemmmm!!!
    pi_66403782
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 20:26 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Hoef je ook niet meer terug uit Mexico ?

    Voor zo'n 750 euro vlieg van Ams naar Miami op 30 maart, op 9 april van Miami naar Mexico City en op 23 april naar Londen (laatste vlucht hoef je natuurlijk niet in te stappen, maar daardoor gaat de prijs omlaag)
    waar had je deze gevonden?
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    -the Dude-
    pi_66404768
    cheaptickets.com (of kayak.com)
      dinsdag 24 februari 2009 @ 12:58:47 #233
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_66405405
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 12:09 schreef DAMH het volgende:

    [..]

    problemen waarom? omdat ze denken dat je illegaal bent blijven hangen ofsow?
    Nee, omdat je illegaal had *kunnen* blijven hangen. Je komt echt het land niet meer in de komende 10 jaar (of 5?), als je zoiets doet en bent de rest van je leven verdacht voor ze. Je moet 'afgemeld' worden als je de VS verlaat. Dus:

    ķf een normaal VS-visum regelen (kost geld), daarmee mag je wel ingewikkelde acties uithalen,
    ķf vantevoren een ticket boeken voor een vlucht van de VS naar een land anders dan Mexico, Canada of de Caribean (of een retour) en deze gebruiken.
    ķf niet via de VS gaan.

    Toen ik naar Mexico City vloog (en veel langer dan 3 maanden in Latijns Amerika wilde blijven), was het door bovenstaande regels ook uitgesloten dat ik via de VS ging. Een visum voor een transit is immers ook wat overdreven.
      dinsdag 24 februari 2009 @ 17:41:21 #234
    42630 DAMH
    vroemmmm!!!
    pi_66415361
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 12:58 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    Nee, omdat je illegaal had *kunnen* blijven hangen. Je komt echt het land niet meer in de komende 10 jaar (of 5?), als je zoiets doet en bent de rest van je leven verdacht voor ze. Je moet 'afgemeld' worden als je de VS verlaat. Dus:

    ķf een normaal VS-visum regelen (kost geld), daarmee mag je wel ingewikkelde acties uithalen,
    ķf vantevoren een ticket boeken voor een vlucht van de VS naar een land anders dan Mexico, Canada of de Caribean (of een retour) en deze gebruiken.
    ķf niet via de VS gaan.

    Toen ik naar Mexico City vloog (en veel langer dan 3 maanden in Latijns Amerika wilde blijven), was het door bovenstaande regels ook uitgesloten dat ik via de VS ging. Een visum voor een transit is immers ook wat overdreven.
    wat kost een visum dan? maw jij mag nu een tijdje de vs niet meer in?
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    -the Dude-
      dinsdag 24 februari 2009 @ 17:46:49 #235
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_66415552
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 17:41 schreef DAMH het volgende:

    [..]

    wat kost een visum dan? maw jij mag nu een tijdje de vs niet meer in?
    Nee, ik ben niet via de VS gegaan, juist omdat het niet kon met het visa-waiver program:
    quote:
    Toen ik naar Mexico City vloog (en veel langer dan 3 maanden in Latijns Amerika wilde blijven), was het door bovenstaande regels ook uitgesloten dat ik via de VS ging. Een visum voor een transit is immers ook wat overdreven.

    En bij keren daarvoor in de VS ben ik nooit langer dan een paar weken geweest.
    Een visum in ongeveer 100 dollar, geloof ik. Kan ook 100 euro zijn.
      dinsdag 24 februari 2009 @ 18:19:37 #236
    42630 DAMH
    vroemmmm!!!
    pi_66416499
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 17:46 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    Nee, ik ben niet via de VS gegaan, juist omdat het niet kon met het visa-waiver program:
    [..]

    En bij keren daarvoor in de VS ben ik nooit langer dan een paar weken geweest.
    Een visum in ongeveer 100 dollar, geloof ik. Kan ook 100 euro zijn.
    wat een een laffe zooi,, maar bedankt iig voor de info man!!
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    -the Dude-
      woensdag 25 februari 2009 @ 08:50:43 #237
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_66433969
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 18:19 schreef DAMH het volgende:

    [..]

    wat een een laffe zooi,, maar bedankt iig voor de info man!!
    Het is natuurlijk puur theoretisch.
    Ik ben benieuwd of iemand het ook zelf getest heeft: met een retourtje naar de VS, dan overland of met het vliegtuig naar Mexico en via een ander land terug naar Europa vliegen. En dan de reactie van de VS als je een jaar later nog eens langs komt.
      woensdag 25 februari 2009 @ 13:01:55 #238
    42630 DAMH
    vroemmmm!!!
    pi_66442179
    Trouwens dude, hoe kom je aan die info, want ik kan het eigenlijk nergens terug vinden?
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    -the Dude-
      woensdag 25 februari 2009 @ 13:08:31 #239
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_66442427
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef DAMH het volgende:
    Trouwens dude, hoe kom je aan die info, want ik kan het eigenlijk nergens terug vinden?
    van
    ESTA
    quote:
    U moet in het bezit zijn van een ticket voor een terugreis naar een ander land dan een land dat aan de Verenigde Staten grenst of een naburig eiland waarvan u ingezetene bent; bepaalde uitzonderingen zijn van toepassing zoals deze zijn vermeld in § 217(a)(8) van de Immigration and Nationality Act. 8 U.S.C. § 1187(a)(8).
    Die uitzonderingen ken ik dan weer niet
      woensdag 25 februari 2009 @ 13:33:12 #240
    42630 DAMH
    vroemmmm!!!
    pi_66443419
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 13:08 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    van
    ESTA
    [..]

    Die uitzonderingen ken ik dan weer niet
    Round-trip ticket
    The alien is in possession of a round-trip transportation ticket (unless this requirement is waived by the Attorney General under regulations or the alien is arriving at the port of entry on an aircraft operated under part 135 of title 14, Code of Federal Regulations, or a noncommercial aircraft that is owned or operated by a domestic corporation conducting operations under part 91 of title 14, Code of Federal Regulations).

    wat is een round-trip ticket? als je kan laten zien dat je bv van BA na AMS terug vliegt..

    denk dat ik het er toch maar op ga gokken
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    -the Dude-
    pi_66461277
    Ik probeer een beetje uit te zoeken wat de mogelijkheden zijn om een trip naar California te maken deze zomer (juni of begin juli). Waar ken ik het goedkoopst heenvliegen en welke tijd zal het beste zijn? (tot september is mogelijk, daarna niet meer). Maximaal budget zal 1000-1500 euro zijn p.p (2 pers) voor de complete reis (overnachtingen op campings/goedkope motels is prima). Ik had al een ticket naar Las Vegas gezien voor 400 euro ongeveer, dat lijkt me wel acceptabel?
    pi_66463432
    Gezocht 2 tickets Miami, Florida.

    Heen Donderdagavond / nacht 5 , 12 of 19 november. of vrijdagochtend 6,13 of 20 november.
    Terug Zaterdag ochtend of middag, 14,21 of 26 november.

    [ Bericht 11% gewijzigd door nelisb op 25-02-2009 23:03:17 ]
      donderdag 26 februari 2009 @ 10:10:41 #243
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_66471902
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef DAMH het volgende:

    [..]

    Round-trip ticket
    The alien is in possession of a round-trip transportation ticket (unless this requirement is waived by the Attorney General under regulations or the alien is arriving at the port of entry on an aircraft operated under part 135 of title 14, Code of Federal Regulations, or a noncommercial aircraft that is owned or operated by a domestic corporation conducting operations under part 91 of title 14, Code of Federal Regulations).

    wat is een round-trip ticket? als je kan laten zien dat je bv van BA na AMS terug vliegt..

    denk dat ik het er toch maar op ga gokken
    roundtrip = retour. In Miami aankomen met alleen een terugvlucht vanaf BA op zak gaat je zeker niet lukken. Kun je waarschijnlijk niet eens instappen hier (of in Londen). Regel je toch gewoon dat visum, is zo lang geldig als je paspoort.
    pi_66472104
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 21:56 schreef Sport_Life het volgende:
    Ik probeer een beetje uit te zoeken wat de mogelijkheden zijn om een trip naar California te maken deze zomer (juni of begin juli). Waar ken ik het goedkoopst heenvliegen en welke tijd zal het beste zijn? (tot september is mogelijk, daarna niet meer). Maximaal budget zal 1000-1500 euro zijn p.p (2 pers) voor de complete reis (overnachtingen op campings/goedkope motels is prima). Ik had al een ticket naar Las Vegas gezien voor 400 euro ongeveer, dat lijkt me wel acceptabel?
    400 is voor die periode een superprijs. Alleen zou ik wel wat eerder gaan, tenzij je echt van heel veel warmte houdt / goed tegen airconditioning kan. Zie verder ook het Californië topic
    pi_66481356
    Vakantieplannen zijn gewijzigd:

    Gezocht 2 tickets Miami.
    13 november heen terug 21 november.
    Kom nu op 435 euro uit.
    pi_66573998
    Hoi. Ik ben op zoek naar een betaalbaar ticket naar Florida. Zelf kom ik rond de 900 euro uit, beetje duur. Heeft iemand een goedkopere optie? In elk geval bedankt!!

    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Vanaf Schiphol (of Rotterdam) zou ideaal zijn. Als het veel scheelt in prijs eventueel ook van Dusseldorf.

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    Vertrek ongeveer 20 juli.
    Terug ongeveer 30 juli.

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    Gainesville, Florida. Waarschijnlijk wordt dat vliegen op Orlando.

    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Vliegtuig

    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Graag zo goedkoop mogelijk. En als het even mogelijk is ook niet te lang onderweg zijn.
    pi_66574337
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 10:00 schreef LotjeSpieg het volgende:
    Hoi. Ik ben op zoek naar een betaalbaar ticket naar Florida. Zelf kom ik rond de 900 euro uit, beetje duur. Heeft iemand een goedkopere optie? In elk geval bedankt!!

    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Vanaf Schiphol (of Rotterdam) zou ideaal zijn. Als het veel scheelt in prijs eventueel ook van Dusseldorf.
    Brussel ook goed? Kan je met de trein bereiken uit Rotterdam

    ong. 730 euro op de door jou genoemde data. www.usairways.com
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_66583885
    En ik heb ook een vraag aan de mensen hier, die beter in zoeken zijn dan ik...

    1. waarvandaan Amsterdam of Rotterdam heeft voorkeur, geen idee of Eindhoven makkelijk te bereiken is met OV, dus als dat zo is, dan is het een optie.
    2. wanneer in de periode 30 april en 5 mei. Dit zijn de grenzen, bijv. 1 mei heen en/of 4 mei terug zijn zeker opties.
    3. waarnaartoe Manchester
    4. hoe vliegtuig en/of ander vervoer. Trein vanaf bijv. Liverpool is prima te doen.
    5. op welke manier wil je reizen Het liefst geen idiote omwegen of extreem lange overstappen. Maar als dat flink in geld kan schelen, is het wel weer 't overwegen waard natuurlijk ...

    Iedereen die mee wilt denken/zoeken alvast heel erg bedankt!
    pi_66586103
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 15:55 schreef kluizelaar het volgende:
    En ik heb ook een vraag aan de mensen hier, die beter in zoeken zijn dan ik...

    1. waarvandaan Amsterdam of Rotterdam heeft voorkeur, geen idee of Eindhoven makkelijk te bereiken is met OV, dus als dat zo is, dan is het een optie.
    2. wanneer in de periode 30 april en 5 mei. Dit zijn de grenzen, bijv. 1 mei heen en/of 4 mei terug zijn zeker opties.
    3. waarnaartoe Manchester
    4. hoe vliegtuig en/of ander vervoer. Trein vanaf bijv. Liverpool is prima te doen.
    5. op welke manier wil je reizen Het liefst geen idiote omwegen of extreem lange overstappen. Maar als dat flink in geld kan schelen, is het wel weer 't overwegen waard natuurlijk ...

    Iedereen die mee wilt denken/zoeken alvast heel erg bedankt!
    easyjet vliegt AMS - Liverpool een paar keer per dag.
    pi_66587613
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 10:33 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Brussel ook goed? Kan je met de trein bereiken uit Rotterdam

    ong. 730 euro op de door jou genoemde data. www.usairways.com
    Niet echt aangedacht, maar Brussel zou eventueel een optie zijn. Moet even goed kijken hoeveel tijd/geld me dat kost om daar met het openbaar vervoer heen te gaan.
    Bedankt in elk geval! Voor andere goede ideeën houd ik mij aanbevolen.
    pi_66589892
    Ik vlieg dinsdag a.s. vanaf Zaventem voor een vakantie van 3 weken. Met de auto is geen optie, want dan betaal ik 270 euro aan alleen parkeerkosten en dat vind ik toch wel wat jammer.

    Hoe is de treinverbinding? Hoe lang doet de gewone intercity erover en wat moet dat ongeveer kosten? Verder zag ik dat er net (vanaf 1 maart) een busdienst gestart is. Zou dat wat wezen? Alvast bedankt!
    pi_66597515
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 18:48 schreef Knakker het volgende:
    Ik vlieg dinsdag a.s. vanaf Zaventem voor een vakantie van 3 weken. Met de auto is geen optie, want dan betaal ik 270 euro aan alleen parkeerkosten en dat vind ik toch wel wat jammer.

    Hoe is de treinverbinding? Hoe lang doet de gewone intercity erover en wat moet dat ongeveer kosten? Verder zag ik dat er net (vanaf 1 maart) een busdienst gestart is. Zou dat wat wezen? Alvast bedankt!
    Met de trein ben je in 2 uur tijd van Rotterdam Centraal op Brussel Nationaal met een overstap in Brussel Noord. Die overstap is niet aan te raden als je 4 koffers en je oma bij je hebt, maar anders goed te doen.

    Die bus rijdt maar 2x per dag, dus dat moet maar net aansluiten op je vlucht. Kost 37,50 voor een retour http://www.brusselsairportexpress.com/ . Als je vroeg vliegt kun je ook het Formule 1 / Ibis / Etap hotel nemen op de luchthaven; bereikbaar met een gratis shuttlebus vanaf de aankomsthal.
    pi_66597696
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 15:55 schreef kluizelaar het volgende:
    En ik heb ook een vraag aan de mensen hier, die beter in zoeken zijn dan ik...

    1. waarvandaan Amsterdam of Rotterdam heeft voorkeur, geen idee of Eindhoven makkelijk te bereiken is met OV, dus als dat zo is, dan is het een optie.
    2. wanneer in de periode 30 april en 5 mei. Dit zijn de grenzen, bijv. 1 mei heen en/of 4 mei terug zijn zeker opties.
    3. waarnaartoe Manchester
    4. hoe vliegtuig en/of ander vervoer. Trein vanaf bijv. Liverpool is prima te doen.
    5. op welke manier wil je reizen Het liefst geen idiote omwegen of extreem lange overstappen. Maar als dat flink in geld kan schelen, is het wel weer 't overwegen waard natuurlijk ...

    Iedereen die mee wilt denken/zoeken alvast heel erg bedankt!
    Met http://www.bmibaby.com/ kost het 123 euro voor een kaal retour Amsterdam - Manchester (dus zonder bagage, betaalkosten, verzekering, inchecken, voorrang bij het instappen en een zitplaatsreservering). Ze vliegen wel op goede tijden 2x per dag
    pi_66611259
    1. waarvandaan: Beijing, China
    2. wanneer: 30 - 31 Juli of 1 Augustus
    3. waarnaartoe: Grensgebied Duitsland/heel Nederland
    4. hoe: vliegtuig
    5. op welke manier: het maakt niet uit hoe, als het maar goedkoop is + we thuis zijn vķķr 2 Augustus


    ben benieuwd of iemand iets kan vinden. Ik heb al een beetje rond lopen neuzen, maar enkeltjes zijn erg duur
      maandag 2 maart 2009 @ 11:50:37 #255
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_66611395
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 15:55 schreef kluizelaar het volgende:
    En ik heb ook een vraag aan de mensen hier, die beter in zoeken zijn dan ik...

    1. waarvandaan Amsterdam of Rotterdam heeft voorkeur, geen idee of Eindhoven makkelijk te bereiken is met OV, dus als dat zo is, dan is het een optie.
    2. wanneer in de periode 30 april en 5 mei. Dit zijn de grenzen, bijv. 1 mei heen en/of 4 mei terug zijn zeker opties.
    3. waarnaartoe Manchester
    4. hoe vliegtuig en/of ander vervoer. Trein vanaf bijv. Liverpool is prima te doen.
    5. op welke manier wil je reizen Het liefst geen idiote omwegen of extreem lange overstappen. Maar als dat flink in geld kan schelen, is het wel weer 't overwegen waard natuurlijk ...

    Iedereen die mee wilt denken/zoeken alvast heel erg bedankt!
    Ik heb een retour Manchester geboekt, 20 maart vanaf Dusseldorf (Weeze). 78 euro met Ryanair

    Wel kale prijs zonder bagage etc. maar dat is normaal bij Ryanair.
    pi_66617146
    Ik zoek voor 2 personen:

    Bestemming: heen op Fez en terug vanaf Marrakesh, of evt een retour Marrakesh
    Vertrek: Nederland, België (evt Duits grensgebied)
    Datum: rond 10 mei heen en rond 26 mei terug, totaal 17-18 dagen weg

    Max 200 euro retour.
      maandag 2 maart 2009 @ 19:58:23 #258
    104543 Marseille
    Allons enfants de la patrie...
    pi_66628456
    weet iemand waar ik de goedkoopste vlieg/bus tickets vind naar Turkije? Plaats maakt niet uit, want ik reis gelijk door naar Syrië. Op Ryanair, Transavia en Esyjet was niets te vinden. In maart.
    .
      maandag 2 maart 2009 @ 20:27:30 #259
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_66629590
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef Marseille het volgende:
    weet iemand waar ik de goedkoopste vlieg/bus tickets vind naar Turkije? Plaats maakt niet uit, want ik reis gelijk door naar Syrië. Op Ryanair, Transavia en Esyjet was niets te vinden. In maart.
    Dat was vroegâh Onur Air. Of je daar ook mee wilt vliegen is een andere vraag
    pi_66630350
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef Marseille het volgende:
    weet iemand waar ik de goedkoopste vlieg/bus tickets vind naar Turkije? Plaats maakt niet uit, want ik reis gelijk door naar Syrië. Op Ryanair, Transavia en Esyjet was niets te vinden. In maart.
    www.corendon.com

    Als je donderdag nog weg kan, AMS-Istanbul voor ¤98
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_66633656
    Of voor 99 euro meteen naar het zuiden van Turkije vanaf Brussel => http://www.jetairfly.com/pdf_docs/promo_one_way_nl.pdf
      maandag 2 maart 2009 @ 23:31:10 #262
    183059 WhatTheFuck
    Ignorance Is Not An Excuse
    pi_66637452
    1. waarvandaan: Amsterdam, Brussel, Dusseldorf
    2. wanneer: Heen eind april / begin mei (tussen 18 april en 21 mei, maakt niet veel uit) Terug Jan/Feb 2010
    3. waarnaartoe: Lima, Peru (guayaquil in Ecuador eventueel ook een optie)
    4. hoe: vliegtuig
    5. op welke manier: zo goedkoop mogelijk

    Ik ben een beetje radeloos aan het worden, want ik zit al weken het internet/reisbureaus af te struinen voor een ticket naar Peru, maar het lijkt wel of alle maatschappijen tegelijk de prijzen verhoogd hebben (komt het door de dure dollar?). Ik ben wel vaker naar Peru gevlogen en toen ging ik met Iberia en Delta Airlines nog wel voor 800/900 euro maar nu zijn deze 2 maatschappijen niet goedkoper te vinden dan 2500 euro! De goedkoopste nu lijkt LAN Airlines voor 1400 euro, maar dat is nog flink meer dan wat ik er voorheen voor heb betaald.

    Dus HELP!!
      dinsdag 3 maart 2009 @ 08:42:02 #263
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_66642038
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 23:31 schreef WhatTheFuck het volgende:
    1. waarvandaan: Amsterdam, Brussel, Dusseldorf
    2. wanneer: Heen eind april / begin mei (tussen 18 april en 21 mei, maakt niet veel uit) Terug Jan/Feb 2010
    3. waarnaartoe: Lima, Peru (guayaquil in Ecuador eventueel ook een optie)
    4. hoe: vliegtuig
    5. op welke manier: zo goedkoop mogelijk

    Ik ben een beetje radeloos aan het worden, want ik zit al weken het internet/reisbureaus af te struinen voor een ticket naar Peru, maar het lijkt wel of alle maatschappijen tegelijk de prijzen verhoogd hebben (komt het door de dure dollar?). Ik ben wel vaker naar Peru gevlogen en toen ging ik met Iberia en Delta Airlines nog wel voor 800/900 euro maar nu zijn deze 2 maatschappijen niet goedkoper te vinden dan 2500 euro! De goedkoopste nu lijkt LAN Airlines voor 1400 euro, maar dat is nog flink meer dan wat ik er voorheen voor heb betaald.

    Dus HELP!!
    Aircomet vliegt voor 741,51 euro retour vanaf Madrid, geldt voor zowat alle data nu:

    http://www.aircomet.com/vuelos.php

    Uiterlijk 8 maart boeken.

    Naar Madrid zou ik alleen de heenreis doen (vanaf een euro of 50), want wat er voor aanbiedingen van Vueling, Ryanair, Easyjet en consorten zijn in 2010, kun je nu alleen maar raden.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Lemans24 op 03-03-2009 08:54:55 ]
    pi_66646455
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 11:47 schreef krapula het volgende:
    1. waarvandaan: Beijing, China
    2. wanneer: 30 - 31 Juli of 1 Augustus
    3. waarnaartoe: Grensgebied Duitsland/heel Nederland
    4. hoe: vliegtuig
    5. op welke manier: het maakt niet uit hoe, als het maar goedkoop is + we thuis zijn vķķr 2 Augustus


    ben benieuwd of iemand iets kan vinden. Ik heb al een beetje rond lopen neuzen, maar enkeltjes zijn erg duur
    Wat is duur? 508 euro?

    Flight Information – Fri Jul 31 2009
    Air Berlin
    Flight 7811
    Operated by Hainan Airlines Departs: 1:30p
    Capital (PEK) Arrives: 5:30p
    Tegel (TXL)
    Coach | Fare code: MKFLYAB | Airbus A330 (Wide-body Jet) | 10h 00m

    Layover in Berlin, Germany (TXL) for 1h 20m

    Air Berlin
    Flight 6449 Departs: 6:50p
    Tegel (TXL) Arrives: 8:00p
    Düsseldorf (DUS)

    Via hun eigen site te boeken.
    TRV
    pi_66648522
    [.]
    pi_66648871
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 11:28 schreef HomoSaabiens het volgende:

    [..]

    Wat is duur? 508 euro?

    Flight Information – Fri Jul 31 2009
    Air Berlin
    Flight 7811
    Operated by Hainan Airlines Departs: 1:30p
    Capital (PEK) Arrives: 5:30p
    Tegel (TXL)
    Coach | Fare code: MKFLYAB | Airbus A330 (Wide-body Jet) | 10h 00m

    Layover in Berlin, Germany (TXL) for 1h 20m

    Air Berlin
    Flight 6449 Departs: 6:50p
    Tegel (TXL) Arrives: 8:00p
    Düsseldorf (DUS)

    Via hun eigen site te boeken.
    hmmz, dat ziet er goed uit, is toch 100 euro goedkoper dan de meeste vluchttarieven die ik ben tegengekomen.

    maar als ik op de site van airberlin deze gegevens invoer krijg ik de volgende melding:
    quote:
    Your chosen route Beijing (PEK) - Dusseldorf (DUS) is only flown between 04 Mar 2009 and 22 Mar 2009.
    ook als iik op e site van hainan airlines kijk kan ik dit niet vinden. Wat doe ik verkeerd?

    thx iig voor de moeite die je erin hebt gestoken!
      dinsdag 3 maart 2009 @ 14:27:27 #267
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_66651958
    Wat is de goedkoopste manier om in London Heathrow te komen, en daar weer weg te gaan met het vliegtuig? (vanuit Utrecht)

    (wil namelijk een vlucht naar Costa Rica boeken, en die is 400 Dollar goedkoper vanuit LHR)
    pi_66657256
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 14:27 schreef Blik het volgende:
    Wat is de goedkoopste manier om in London Heathrow te komen, en daar weer weg te gaan met het vliegtuig? (vanuit Utrecht)

    (wil namelijk een vlucht naar Costa Rica boeken, en die is 400 Dollar goedkoper vanuit LHR)
    115 euro via ams - lhr via BMI
    pi_66663295
    Ik zoek goedkope vluchten naar China.

    Ik wil vertrekken in april of mei en een tussenstop is geen probleem. Het mag naar elke stad in China zijn (liefst Shanghai of Beijing maar daar komt het waarschijnlijk toch op neer). Hong Kong mag eventueel ook.
    pi_66674803
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef WRDA6 het volgende:
    Ik zoek goedkope vluchten naar China.

    Ik wil vertrekken in april of mei en een tussenstop is geen probleem. Het mag naar elke stad in China zijn (liefst Shanghai of Beijing maar daar komt het waarschijnlijk toch op neer). Hong Kong mag eventueel ook.
    British Airways heeft vanaf London erg goedkope vluchten, zoeken via www.kayak.com
    pi_66682455
    Ik wil in April vanaf Sofia naar Nederland vliegen. Zolang het maar rond het weekend valt ( do/vr )
    Vliegveld in Nederland maakt me niet zoveel uit. Overstappen enzo maakt me niet uit.
      woensdag 4 maart 2009 @ 11:01:02 #272
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_66682804
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 16:44 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    115 euro via ams - lhr via BMI
    Thanks, wist niet dat BMI naar LHR vloog.

    Ik moet me alleen gaan afvragen of ik niet beter gewoon via AMS kan gaan vliegen voor die uiteindelijke 100 dollar verschil.
    pi_66685714
    Hoe kan ik volgende week woensdag zo goedkoop mogelijk met het vliegtuig naar marseille? En vrijdag terug.
    pi_66703379
    quote:
    Op woensdag 4 maart 2009 10:51 schreef kbeurden het volgende:
    Ik wil in April vanaf Sofia naar Nederland vliegen. Zolang het maar rond het weekend valt ( do/vr )
    Vliegveld in Nederland maakt me niet zoveel uit. Overstappen enzo maakt me niet uit.
    23 april (donderdag):
    Sofia - Luton met Wizzair : 60,32
    Luton - Amsterdam met easyJet : 28,08

    totaal 88,40 excl. alle CC kosten/bagage etc.

    Wizzair kan je ook rechtstreeks naar Dortmund vliegen voor ong. 70 euro, ligt eraan waar in NL je moet zijn en of je opgehaald kan worden
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_66704442
    quote:
    Op woensdag 4 maart 2009 20:04 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    23 april (donderdag):
    Sofia - Luton met Wizzair : 60,32
    Luton - Amsterdam met easyJet : 28,08

    totaal 88,40 excl. alle CC kosten/bagage etc.

    Wizzair kan je ook rechtstreeks naar Dortmund vliegen voor ong. 70 euro, ligt eraan waar in NL je moet zijn en of je opgehaald kan worden
    Dat is goedkoop, werkgever betaald 400 euro voor de heenreis naar Sofia!
      donderdag 5 maart 2009 @ 01:11:10 #276
    183059 WhatTheFuck
    Ignorance Is Not An Excuse
    pi_66715137
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 08:42 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    Aircomet vliegt voor 741,51 euro retour vanaf Madrid, geldt voor zowat alle data nu:

    http://www.aircomet.com/vuelos.php

    Uiterlijk 8 maart boeken.

    Naar Madrid zou ik alleen de heenreis doen (vanaf een euro of 50), want wat er voor aanbiedingen van Vueling, Ryanair, Easyjet en consorten zijn in 2010, kun je nu alleen maar raden.
    Thanx

    Het eerst vliegen met een lowcost airline dat zie ik niet zo zitten. Ook aangezien ik flink wat bagage verwacht mee te nemen. Ik heb het liefst 1 en dezelfde maatschappij die de hele vlucht regeld. Dan heb je ook geen problemen met eventuele vertragingen. Zeker als je zo ver gaat dan is dat wel belangrijk voor me.

    Ik probeerde trouwens de afgelopen tijd steeds via http://www.worldticketcenter.nl vluchten te zoeken, omdat daar de goedkoopste vluchten uit lijken te komen, maar dat zijn wel een stelletje boefen hoor, die zitten echt enorm te husselen met taxes, charges, dossierkosten, en dat op verschillende plekken in het bestelproces.

    Ik zoek bijvoorbeeld amsterdam-lima en denk een redelijk acceptabel prijsje gevonden te hebben. Retour 987 euro met LAN. Komt er na het invullen van je NAW/paspoort gegevens ineens nog bijna 10% bij: 65 euro aan "Customer Service Charge" en 25 euro "dossierkosten". WTF?

    Waarom is die hele luchtvaart-business toch zo "verrot" met al die misleidings truukjes?
    Waarom zijn ze niet gewoon eerlijk tegen hun klanten?
      donderdag 5 maart 2009 @ 09:16:14 #277
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_66718420
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 01:11 schreef WhatTheFuck het volgende:

    [..]

    Thanx

    Het eerst vliegen met een lowcost airline dat zie ik niet zo zitten. Ook aangezien ik flink wat bagage verwacht mee te nemen. Ik heb het liefst 1 en dezelfde maatschappij die de hele vlucht regeld. Dan heb je ook geen problemen met eventuele vertragingen. Zeker als je zo ver gaat dan is dat wel belangrijk voor me.
    Je kunt met de Thalys/Elipsos naar Madrid gaan, kun je wel een hoop bagage meenemen. Daarmee doe je alleen het prijsvoordeel al bijna teniet, want dat kost tussen 100 en 200 euro per enkele reis. Wel een leuke manier om je reis te starten, lijkt me!

    Terug van Madrid naar Nederland vond ik trouwens wel relaxt met Ryanair. Had ik gelijk een reden om veel bagage te dumpen, want je moet reduceren naar 15 kilo.
      donderdag 5 maart 2009 @ 09:39:53 #278
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_66719008
    quote:
    Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef kbeurden het volgende:

    [..]

    Dat is goedkoop, werkgever betaald 400 euro voor de heenreis naar Sofia!
    Goedkoopste wat ik heb gevonden voor april is GermanWings naar Keulen voor 70 euro, WizzAir naar Dortmund voor 50 euro (inclusief 1x bagage en betalen per bankoverschrijving).
    pi_66755362
    vertrek 17/18 juli
    terugkomst 7/8 aug
    vanaf: Amsterdam, Dusseldorf
    naar: Ho Chi Minh City

    ik heb al een vlucht gevonden voor 1335 met Malaysia Airlines

    iemand een goedkopere vlucht ?
    pi_66755922
    Dat kan absoluut goedkoper DancePlaza!

    Als je een retour DUS-BKK boekt met Emirates kost je dat 893 euro. Voor ongeveer 110 euro moet je dan een retourtje BKK-SGN boeken. In totaal kom je dan rond de 1000 euro.

    Depart – Fri Jul 17 2009
    This flight leaves on Friday and arrives on Saturday.
    Emirates
    Flight 58 Departs: 9:20p
    Düsseldorf (DUS) Arrives: 5:45a
    Dubai Inter­national (DXB)
    Layover in Dubai, United Arab Emirates (DXB) for 3h 55m
    Emirates
    Flight 372 Departs: 9:40a
    Dubai Inter­national (DXB) Arrives: 7:00p
    Bangkok (BKK)

    Return – Fri Aug 7 2009
    Emirates
    Flight 385 Departs: 1:25a
    Bangkok (BKK) Arrives: 4:30a
    Dubai Inter­national (DXB)
    Layover in Dubai, United Arab Emirates (DXB) for 10h 05m
    Emirates
    Flight 57 Departs: 2:35p
    Dubai Inter­national (DXB) Arrives: 7:40p
    Düsseldorf (DUS)

    Dan via AirAsia.com het retour Bangkok - Ho Chi Minh.

    Het kan zo nog 200 euro goedkoper, maar dan komt er nog een keer overstappen bij. Je reis duurt dan wel erg lang misschien, dus die optie heb ik maar niet meegenomen.
    TRV
    pi_66759373
    Het plan is om van een luchthaven in de buurt (zoals brussel, düsseldorf etc., of amsterdam als dat goedkoper blijkt) naar Peking te gaan. Terug vanuit Bangkok.

    In de periode van ~16 november 2009 tot ~7 januari 2010. 5 dagen meer of minder maakt niet zo veel uit.

    Met vliegtuig lijkt mij wel zo verstandig.

    En idiote omwegen maakt niet heel veel uit. Als dat goedkoper blijkt...

    Goedkoopste ticket dat ik kon vinden was vanaf brussel met turkish airlines. 550 euro. Maar dat moet goedkoper kunnen in het laagseizoen .
    Go ahead, make my day.
    pi_66763536
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 09:29 schreef HomoSaabiens het volgende:
    Dat kan absoluut goedkoper DancePlaza!

    Als je een retour DUS-BKK boekt met Emirates kost je dat 893 euro. Voor ongeveer 110 euro moet je dan een retourtje BKK-SGN boeken. In totaal kom je dan rond de 1000 euro.

    Depart – Fri Jul 17 2009
    This flight leaves on Friday and arrives on Saturday.
    Emirates
    Flight 58 Departs: 9:20p
    Düsseldorf (DUS) Arrives: 5:45a
    Dubai Inter­national (DXB)
    Layover in Dubai, United Arab Emirates (DXB) for 3h 55m
    Emirates
    Flight 372 Departs: 9:40a
    Dubai Inter­national (DXB) Arrives: 7:00p
    Bangkok (BKK)



    Return – Fri Aug 7 2009
    Emirates
    Flight 385 Departs: 1:25a
    Bangkok (BKK) Arrives: 4:30a
    Dubai Inter­national (DXB)
    Layover in Dubai, United Arab Emirates (DXB) for 10h 05m
    Emirates
    Flight 57 Departs: 2:35p
    Dubai Inter­national (DXB) Arrives: 7:40p
    Düsseldorf (DUS)

    Dan via AirAsia.com het retour Bangkok - Ho Chi Minh.

    Het kan zo nog 200 euro goedkoper, maar dan komt er nog een keer overstappen bij. Je reis duurt dan wel erg lang misschien, dus die optie heb ik maar niet meegenomen.
    ik weet dat het goedkoper kan. maar ik kan ook via frankfurt voor 1000 euro naar ho chi minh vliegen met 1 overstap in kuala lumpur
    pi_66792378
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 11:47 schreef krapula het volgende:
    1. waarvandaan: Beijing, China
    2. wanneer: 30 - 31 Juli of 1 Augustus
    3. waarnaartoe: Grensgebied Duitsland/heel Nederland
    4. hoe: vliegtuig
    5. op welke manier: het maakt niet uit hoe, als het maar goedkoop is + we thuis zijn vķķr 2 Augustus


    ben benieuwd of iemand iets kan vinden. Ik heb al een beetje rond lopen neuzen, maar enkeltjes zijn erg duur
    gefixed! vlieg de 31e voor 443 euro naar Dusseldorf. Thx iedereen voor uitzoeken etc
    pi_66795219
    1. waarvandaan: Amsterdam , maar mag ook brussel zijn
    2. wanneer : rond 13 juli vertrekken , rond 31 juli terugkomen
    3. waarnaartoe : San francisco
    5. op welke manier : Vliegtuig
    6. Overstappen is geen probleem

    hellup
    pi_66825788
    quote:
    Op vrijdag 20 februari 2009 00:44 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Dit lijkt me een erg vroeg moment om te boeken. Zeker omdat je niet weet wat de crisis doet met maatschappijen. Daarnaast is Schiphol al bezig met bepaalde prijzen te verlagen. Voor de nabijgelegen vliegvelden is de prijs nu 800/900 euro. Het goedkoopste was 460 euro met Egypt Air vanaf Frankfurt. Naar Frankfurt ga je gewoon met de trein, voor hooguit 90 euro retour. Maar again, het lijkt me erg vroeg om nu al te boeken.

    was ook meer om te kijken hoe duur het ongeveer is om er naar toe te gaan, en hoe het op ze goedkoops kan, niet zozeer om al te gaan boeken
    Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
    Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
    pi_66847188
    1. Vanaf Amsterdam of Düsseldorf
    2. Heen op 1 juli (rond 18.00 of eerder aankomen), terug op 16 of 17 augustus.
    3. Naar Detroit DTW
    4. Logischerwijs met het vliegtuig
    5. Zo goedkoop mogelijk!
    pi_66850152
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 00:37 schreef PAA-053 het volgende:
    1. Vanaf Amsterdam of Düsseldorf
    2. Heen op 1 juli (rond 18.00 of eerder aankomen), terug op 16 of 17 augustus.
    3. Naar Detroit DTW
    4. Logischerwijs met het vliegtuig
    5. Zo goedkoop mogelijk!
    Je gelooft het niet maar BA vanaf Amsterdam brengt je daar voor 769 euries. Route AMS-LHR-ORD-DTW. Moet je wel op maandag pas terug vliegen. Lijkt me een goede deal nu gezien alle prijzen vanaf DUS en de huidige vanaf AMS. Al weet je natuurlijk nooit wat de komende maanden nog gaat gebeuren. Maar gezien de gap tussen BA en overige maatschappijen vanaf AMS kun je wel ongeveer inschatten dat BA nu een bodem prijs aanbieding heeft.
    pi_66852538
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 08:56 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Je gelooft het niet maar BA vanaf Amsterdam brengt je daar voor 769 euries. Route AMS-LHR-ORD-DTW. Moet je wel op maandag pas terug vliegen. Lijkt me een goede deal nu gezien alle prijzen vanaf DUS en de huidige vanaf AMS. Al weet je natuurlijk nooit wat de komende maanden nog gaat gebeuren. Maar gezien de gap tussen BA en overige maatschappijen vanaf AMS kun je wel ongeveer inschatten dat BA nu een bodem prijs aanbieding heeft.
    Ok, dat is inderdaad wel redelijk goedkoop. Maar zijn de vliegprijzen momenteel zo hoog dan? Ik hoor dat van alle kanten en dat blijkt ook uit de websites. Waardoor is dat dan ontstaan?

    En al dat overstappen, moet ik dan telkens weer door de douane?
    pi_66853305
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 10:36 schreef PAA-053 het volgende:

    [..]

    Ok, dat is inderdaad wel redelijk goedkoop. Maar zijn de vliegprijzen momenteel zo hoog dan? Ik hoor dat van alle kanten en dat blijkt ook uit de websites. Waardoor is dat dan ontstaan?

    En al dat overstappen, moet ik dan telkens weer door de douane?
    Vliegprijzen hoog? Ja en nee. Het ontstaan van hoge tarieven komt uit de tijd dat een barral olie 180 dollar kostte. Toen waren de LVM's er als de kippen bij om de brandstof toeslagen te verhogen. Voorbeeldje: Amsterdam-Kuala Lumpur, Singapore of Bangkok betaalde je in 2006 200 euro toeslag, in oktober vorig jaar was dat dus 380 euro. OK zou je zeggen. En KLM toen maar beweren dat ze geen last hadden van die olie prijzen omdat ze alles gehedged hadden. Maar dus wel extra toeslagen in rekening brengen.Maar nu de olie prijzen in een dip zitten, en KLM waarschijnlijk nog aan dure hedge contracten vastzit, blijven wij voor die KLM misser betalen met toeslagen van 290 euro, waar het volgens mijn berekening nu zo'n 185 euro zou moeten zijn inclusief alle huidige belastingen. Maar doordat ze nu met een lagere bezettinggraad te kampen hebben halen ze een deel van dat verlies weer terug door toeslagen hoog te houden. Maar kijk je naar wat KLM in het buitenland voor tarieven aanbiedt, dan is het gewoon een prijsvechter en eigenlijk schandalig om te zien hoeveel dat scheelt met tarieven vanaf Amsterdam.

    Oh en wat dat overstappen betreft, ja ik denk dat je iedere keer door de paspoort controle en douane moet, behalve bij aankomst met een binnenlandse vlucht in Detroit. Maar als dat te lastig is kun je altijd nog direct met KLM zonder overstappen vliegen hoor.
    pi_66877306
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 12:40 schreef Dhill0n het volgende:
    1. waarvandaan: Amsterdam , maar mag ook brussel zijn
    2. wanneer : rond 13 juli vertrekken , rond 31 juli terugkomen
    3. waarnaartoe : San francisco
    5. op welke manier : Vliegtuig
    6. Overstappen is geen probleem

    hellup
    Vanaf Amsterdam of Brussel zit je al snel aan de 950 euro. Vanaf London Heathrow kan het nog voor 640 euro op die data, maar dan moet je wel een nachtje in Londen of op Heathrow doorbrengen (voor 100 euro met BMI, BA of KLM, helpt wel tegen de jetlag). Of vanaf Dublin (te bereiken met Ryanair vanaf Eindhoven voor ca 80 euro) voor 670 euro.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 09:33:41 #291
    136810 Professional
    Shoarmakoning!
    pi_66886890
    1. vanaf Brussel, Dusseldorf, Keulen
    2. wanneer: 28,29 april tot 2 meid
    3. naar: Kopenhagen
    4. vliegtuig
    5. Zo goedkoop mogelijk, willen iemand gaan opzoeken daar!

    Zelf al beetje rondgekeken, maar ik vind nog niet echt een goede aanbieding.
    pi_66888745
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 09:33 schreef Professional het volgende:
    1. vanaf Brussel, Dusseldorf, Keulen
    2. wanneer: 28,29 april tot 2 meid
    3. naar: Kopenhagen
    4. vliegtuig
    5. Zo goedkoop mogelijk, willen iemand gaan opzoeken daar!

    Zelf al beetje rondgekeken, maar ik vind nog niet echt een goede aanbieding.
    Vanaf Amsterdam kom je op 79 euro (kale prijs, +14 euro voor bagage) voor een retourtje met Norwegian. met SAS zal je waarschijnlijk vanaf Brussel niet veel meer betalen.
    pi_66890517
    Ik had al eerder gepost, maar bij nader inzien zijn andere vliegvelden toch geen optie. Ik zoek een zo goedkoop mogelijke reis vanaf Amsterdam naar Florida.

    1. waarvandaan: Amsterdam
    2. wanneer: rond 18 juli heen - rond 1 augustus terug
    3. waarnaartoe: Florida VS (het liefst Orlando, maar als het veel in de prijs scheelt is een ander vliegveld ook een optie)
    4. hoe: vliegtuig
    5. op welke manier: zo goedkoop mogelijk (+ als het even kan niet te lang onderweg)

    Ik heb zelf al wel gezocht, maar voor minder dan EUR 900 lijkt het niet te kunnen.
    pi_66890593
    Is vertrek vanuit Dusseldorf of Frankfurt ook een optie Lotje, of echt alleen vanaf Amsterdam? Het kan wellicht een hoop schelen..
    TRV
    pi_66900609
    1. waarvandaan: Amsterdam of Brussel, geen probleem; afstand is ~ hetzelfde
    2. wanneer : ergens in juli
    3. waarnaartoe : NYC
    5. op welke manier : Vliegtuig
    6. Overstappen is geen probleem

    Heb zelf al wat gezocht, maar vroeg me af of iemand nog tips heeft... Ben tenslotte student, dus zo goedkoop mogelijk!

    [ Bericht 13% gewijzigd door PIB op 10-03-2009 17:31:56 ]
      dinsdag 10 maart 2009 @ 16:31:05 #296
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_66901136
    Nog een leuke, 4 weken in augustus. vertrek vanuit Amsterdam, Brussel of Dusseldorf naar Panama City.

    Iemand goedkoper dan 1000 euro?
    pi_66915853
    1e week september van Bangkok naar een Nederlands vliegveld of Antwerpen(enkele reis), dag maakt mij niet zo veel uit, maximaal 1x overstappen, de overstaptijd mag niet meer dan 3 uur bedragen, iemand wat goedkopers dan 650? Bvd
    pi_66921900
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef InnocentFR het volgende:
    1e week september van Bangkok naar een Nederlands vliegveld of Antwerpen(enkele reis), dag maakt mij niet zo veel uit, maximaal 1x overstappen, de overstaptijd mag niet meer dan 3 uur bedragen, iemand wat goedkopers dan 650? Bvd
    Brussel ook goed?
    1 sept
    This flight leaves on Tuesday and arrives on Wednesday.
    Etihad Airways
    Flight 401 Departs: 8:35p
    Bangkok (BKK) Arrives: 11:50p
    Abu Dhabi Intl (AUH)

    Layover in Abu Dhabi, United Arab Emirates (AUH) for 2h 55m
    Etihad Airways
    Flight 57 Departs: 2:45a
    Abu Dhabi Intl (AUH) Arrives: 7:55a
    National (BRU)
    496 euro

    2 sept
    Royal Jordanian
    Flight 183 Departs: 12:30a
    Bangkok (BKK) Arrives: 5:15a
    Queen Alia Intl (AMM)

    Layover in Amman, Jordan (AMM) for 3h 15m
    Royal Jordanian
    Flight 105 Departs: 8:30a
    Queen Alia Intl (AMM) Arrives: 12:15p
    National (BRU)
    470 euro

    3 sept
    Egypt Air
    Flight 961 Departs: 12:45a
    Bangkok (BKK) Arrives: 5:00a
    Cairo (CAI)

    Layover in Cairo, Egypt (CAI) for 5h 00m
    Egypt Air
    Flight 725 Departs: 10:00a
    Cairo (CAI) Arrives: 2:45p
    National (BRU)
    403 euro, iets langere overstaptijd

    Naar Antwerpen gaan geen vluchten. Royal Jord en Egypt Air vliegen voor ongeveer dezelfde prijzen naar Amsterdam, kan een paar euro tot een paar tientjes schelen. Plus langere overstaptijd.

    [ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2009 01:06:48 ]
    pi_66924116
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef InnocentFR het volgende:
    1e week september van Bangkok naar een Nederlands vliegveld of Antwerpen(enkele reis), dag maakt mij niet zo veel uit, maximaal 1x overstappen, de overstaptijd mag niet meer dan 3 uur bedragen, iemand wat goedkopers dan 650? Bvd
    Met het goedkoopste retourtje ben je waarschijnlijk goedkoper uit dan wanneer je een enkele reis boekt. De ervaring leert dat je voor die route niet op de bekende sites moet zoeken maar gewoon bij een lokaal reisburo in Bangkok moet langsgaan. En waarschijnlijk zullen de prijzen voor die route in augustus nog wel verder in elkaar klappen.
    pi_66942453
    Bedankt voor de reacties. Die eerste optie is opzich wel aardig.

    Heen vlieg ik met Emirates van Dusseldorf naar Dubai, vervolgens een paar dagen later van Dubai naar Kuala Lumpur. Gezien het feit dat Emirates niet op bovengenoemde vliegvelden vliegt heb ik daar geen retourtje. Eventjes kijken wat ik doe.
    pi_66950158
    Ik moet vrijdag in Gothenburg komen vanaf Tilburg, Ik heb een week-OV, dus binnen de grens reizen is geen probleem.

    Ik dnek zelf dat het makkelijkste is met de trein naar dusseldorf en dan met ryanair dusseldorf-gothenburg. Iemand betere ideeen of andere opties naast de dure trein om in dusseldorf te komen?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')