abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_231906
Goedemorgen allemaal,

Dag 92

De Dagstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!

Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Screenshot v/d dag
9.36 Bart zit wat met lego te bouwen.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-16-1999 om 12:18 AM schreef Kierewiet! het volgende:
Nah, niet echt actueel, maar goed. wat gebeurde er na elf uur vanavond ?

Karin is vroeg het bed ingegaan
De drie heren zaten op de bank. Beetje sterke verhalen, mannen onder elkaar. Ruud en Willem hebben hun legocreaties in de woonkamer geplaatst.
W: "Jij wordt nog een keer eresuporter van NAC"
Ineens hebben de heren een idee. Een kwis, een soort triviant. Willem beantwoort dan de vragen over voetbal, Ruud de vragen over wielrennen en Bart die over schaatsen. Leidraad is het boek dat Ruud heeft gekregen met de sporters van de eeuw.
R: das leuk, dat gaan we in de laatst week doen joh.
B: ja, echt lache.
W: ja, das mooi.
Ineens kijken ze elkaar aan, dan Bart ineens. "We kunnen het ook volgende week doen."
R: ja, dan Karin kwistmasteres....
Er wordt vervolgens geteld hoeveel onderwerpen er in het boek staan over de onderwerpen die aan bod zullen komen.
0:19 Op dit moment ligt Ruud opde bank te lezen, de rest is niet op beeld te zien.



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231907
Alles in rust in huize BB. De kippen zitten nog in het hok en hoor ik wel tokkelen maar zijn nog niet los gelaten. Verder is het huis al in volle licht. Op de keukentafel liggen rode lappen en restanten van de legoblokken.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 16 december 1999 @ 08:03:00 #3
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_231908
8.01

op dit moment doet het geluid van streaming twee het weer, alleen geluid van streaming 1 is er mee opgehouden


DeeJ

09.02 Ook geluid streaming 4 is gestopt

09.03 geluid op alle streamings is weer terug, Bart is als eerste helemaal op en loopt door de vertrekken.

Skunk Anasie klinkt nog steeds, nummer staat op repeat

Geluid is niet echt van opperbeste kwaliteit

[Dit bericht is gewijzigd door Dutch Musicman (Datum 16 December 1999).]

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_231909
Bericht door mijzelf verwijderd.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 16 december 1999 @ 08:59:00 #5
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_231910
8.58

Brazen (weep) Skunk Anansie galmt op de achtergrond, bewoners worden wakker


DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_231911
Bart staat op en loopt de keuken in, hij gaat
naar de toilet. Verder staat er een rode auto van lego op de tafel en nog meer legokunstwerken bij de bank.

Muziek galmt nog steeds door het huis. Er wordt wat opgeroepen is niet te verstaan.

Verder zie ik dat er een voetbalspeler van lego tussen de kerstman en sneeuwpop staat. Opnieuw wordt er een plaat opgezet van Melissa Eyheridge "Like the way I do"

9.16 Bart haalt het plastic van het kippehok en haalt de eieren eruit. Ruud is ook wakker en gaat naar de toilet
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231912
Na afloop van het nummer Bart heel droog: "Dank je wel"
En nu Melissa Etheridge - Like the way I do.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 16 December 1999).]

Blijft zich verbazen
  donderdag 16 december 1999 @ 09:09:00 #8
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_231913
Geluid streaming 3 is nu weg, bij de anderen klinkt het nog steeds overstuurt


09.13 Bart loopt in ontblood bovenlichaam naar buiten, kippenhok wordt geopend

Ook Ruud is inmiddels wakker,

Bart neemt plaats aan de eettafel en begint weer met de Lego blokjes te spelen en te knutselen

Daaag, ik ben van de Duyvis....
  donderdag 16 december 1999 @ 09:28:00 #9
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_231914
09.26,

Na een rondje tuin besluit Ruud om maar wat vissen te gaan kijken.
Bart is nog steeds aan het knutselen met de Lego blokjes

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_231915
Bart bouwt iets van witte legoblokken. Hij zingt er wat zachtjes bij. Ruud is weer op bed gegaan.

9.42 het lijkt erop dat Bart een huisje aan het bouwen is.

9.58 Karin is ook wakker en komt in haar blauwe ochtendjas in de keuken.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 16 december 1999 @ 09:55:00 #11
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_231916
09.53

Bart heeft er genoeg van gekregen, stopt met bouwen en loopt weg

10.17 Tis heel erg stil in de kamer, de vier, liggen weer allemaal in hun bedje

10.44 Bewoners liggen nog steeds op hun bed, Kippen maken de meeste lawaai op het moment

[Dit bericht is gewijzigd door Dutch Musicman (Datum 16 December 1999).]

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_231917
Nog steeds rust, ze liggen nog op bed. Ze zijn er allemaal even uit geweest maar weer richting de slaapkamer gegaan.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231918
Een plaat van George Baker klinkt door het huis, opnieuw heel hard. De camera staat gericht op de slaapkamer deur, maar het blijft rustig.

Ze zingen wel mee vanui de slaapkamer.

11.53 Er wordt omgerepen en vriendelijk verzocht om op te staan. Bleur brothers klinken nu door het huis.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231919
Willem is uit bed en is in de keuken in zijn onderbroek en een t-shirt. Hij maakt thee en heeft de tafel gedekt voor iedereen en is een eitje aan het koken.

Ruud is ook wakker en heeft al wat rondjes in de tuin gelopen.

K: "ik mis de buitenlucht en even eenwandeling maken, kunnen we er niet iets aan doen?"

R: "wandelen zal moeilijk gaan maar we kunnen wat stoelen naar buiten zetten en tegen de schutting aan lekker in het zonnetje zitten als de zon er is, dat kunnen we wel doen en heb je ook een frisse neus gehaald"

Ze hebben ontbijt op bed gekregen en eten nu hun boterhammetje op.

Karin verteld over amerika wat daar aan winkels zijn.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231920
K: "Ik heb altijd koude armen als ik ze boven de dekens heb, dan zijn ze zo koud. Je wordt minder uitgerust vindt ik hier, komt omdat je toch iets stress hebt hier omdat je opgesloten bent."

W: "je krijgt hier je rust wel maar niet zoals thuis"

K: "ik heb daar wel last van als ik in de spiegel kijk dan dnek ik jeetje wat zie ik eruit"

B: "stress is ook niet erg, maar als het maar niet teveel wordt"

R: "het is een stress die toch ion een abnormale situatie is, je hoort niemand en je gaat je anders gedragen"

K: "in het begin voelde ik me wel heel prettig wel, maar het spannende is er nu ook af, het wordt een beetje doods. De situatieis ook zo dat het minder wordt dat is ook logisch omdat het aantal ook minder wordt"

R: "ik voel ook de laatste tijd dat ik een beetje de tijd aan het uitzitten ben"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231921
R vertelt over z'n thuissituatie en dat Trude het niet leuk vond dattie naar BB ging maar dat ze em wel liet gaan, dat vind ie wel tof

R: sinterklaas hier gevierd, verjaardagen enzo, hij voelt zich een beetje schuldig

R: ik voelde me kut toen Bibi en trude huilden toen ik hier in ging

Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
pi_231922
dubbel sorry

[Dit bericht is gewijzigd door DizzY (Datum 16 December 1999).]

Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
pi_231923
R: "Het is toch een periode van bezinning eigenlijk maar toch neem je daar niet de tijd voor. Je komt jezelf een beetje tegen. Heel veel mensen vluchten daarvoor maar hier kan dat niet en op zich is dat wel goed hoor. Het is een beetje eng maar je leert er wel van. Als ik naar mijn zelf kijk ben ik er wel achter dat ik verandering nodig heb, als ik op dezelfde plaats blijf van ik een beetjein elkaar zo, hupakee. Ik hou meer van wat dynamisch leven, een bakie doen spontaan ergens. Ik heb dat gewoon nodig, de natuur he, lekker het bos, die zuivere lucht, de zuurstof man die mis ik heel erg"

R: "als ik die opwelling thuis krijg spring ik altijd op de fiets ofzo. Ik moet dan bezig zijn en zo heeft iedereen wat anders"

R: "had je van jezelf gedacht dat je het zolang vol zou houden Karin?"

K: "nee eigenlijk niet ik had het nooit gedacht. Ik denk wel als Anouk en Cyriel er langer waren geweest en al eerder in het huis dat het dan anders zou zijn gelopen dan nu"

W: "dat weet je niet dan had je ook met zijn vieren gezeten"

R: "ik durf te stellen als Martin de eerste ronde door was gekomen hier ook nog had gezeten. Het is koffiedik kijken."

B: "Sabine had nog wel net zolang kunnen zitten als ik hoor, dat is ook koffiedik kijken"

K: "ik ga iets aantrekken wat ik nog nooit aan heb gedaan daar heb ik zin in"

B: "ik ga eens mijn was doen want het is weer nodig wat te wassen"

R: "waar heb je die broek gekocht eigenlijk?..het is een echte golfbroek, uit amerika?"

B: "nee hoor die heb ik van mijn broertje, die kreeg hem van een maat van hem die een groothandel heeft en hij paste mijn broertje niet dus heb ik hem binnen gepikt"

R: "nou met golven heb ik gehoord dat mensen die stress hebben er rustig van kunnen worden ik kan het me niet voorstellen"

K: "je moet het niet onderschatten hoor, de sport is dat je met zo min mogelijk slagen je doel bereikt"

13.02 Bart gaat zijn was doen en staat dus op en wenst de camera een goeiemorgen en een goeiemiddag"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231924
Bart is zijn was aan het doen en spoelt het uit met water. Zijn t-shirt en een broek is hij aan het wassen.

13.32 Bart heeft een conversatie met de kipjes en is buiten even geweest, hij is nu binnen en zingt dikkertje dap. Hij hangt de was op in het drooghok en hij speelt wat met de cameramensen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 16 december 1999 @ 13:48:00 #20
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_231925
13.25

Bart was in z'n eentje aan het voetballen.

13.28 Bart gaat naar binnen en zingt een liedje in de deuropening:"laat je rode rokje zien"
nu gaat hij verder met Dikkertje Dap
terwijl hij ondertussen zijn schoenen uittrekt op de deurmat.

13.33
B:"Poe hé. wat regent het hard"
K:"meen je dat nou?"
B:"hoor je dat niet dan?"

en Bart gaat verder met Dikkertje Dap en z'n "rode laarsjes voor de regen"
(ondertussen vouwt hij het droge wasgoed op.)

Ruud ligt in bed en leest .

B:"moet je eens kijken hé, er staat een enorme kraan daar"
K:...ja
B:" ze zijn een enorme woonwijk uit de grond aan het stampen""volgens mij wel 15 voetbalvelden lang"

Bart gaat de tuin weer in (inmiddels regent het niet meer) en hij sopt in een wasteiltje met wasgoed.

Karin is al een half uur bezig met haar kleding en make-up.

pi_231926
Bart is aan het afwassen en Karin is bezig iets aan het maken van papier.

14.06 Karin komt Bart helpen met afdrogen en ze praten samen wat over de kippen en het weer. Ze hebben een vriendelijk gesprek.

B: "ik zal het heel fijn zagen en dan hoop ik dat het mooi wordt". Bart heeft het over een beeldje dat hij zagen wil en dingetjes voor in de boom.

B: "zullen we eens kijken Karin hoe we dat doen?"

Bart begint iets te zagen. Hij stopt en doet het Karin voor.

B: "gewoon rechthouden Karin dan komt het goed, ja zo, zo doe je het goed"

Karin vindt het nogal komisch omdat ze nu zelf aan het zagen is.

B: "dat zaagsel ruim ik zo wel op"


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231927
Ruud is nu ook uit bed en gaat koffie zetten voor iedereen. Bart is weer met lego bezig, datzelfde ding waar hij vanochtend ook mee bezig was. Karin is aan het lijmen en schuren van hout.

14.36 Karin heeft het over de chinese muur en de verboden stad. Bart over zwitserland.

B: "ben je daar al eens geweest Karin?..dat is echt ook mooi"

Ruud heeft een korte broek aan en gaat naar buiten. Hij is echter snel terug want het is koud zegt die. Bart komt bij hem en ze gaan een balletje trapen.

R: "zo ben je bezig en je wordt warm"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231928
Ze zijn koffie aan het drinken dat Ruud heeft gemaakt en karin verteld een verhaal over een boek dat ze heeft gelezen dat op waarheid is berust en dat veel onder de aandacht is geweest op de TV in amerika. Over een gevangende.

B: "zo een gevangenisdirecteur zal misschien ook wle denken opgeruimd staat netjes"

K: "die dingen werden dagenlang op TV uitgezonden in amerika"

14.58 Ruud heeft het nog even over het verblijf in het huis.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231929
Beste bewoners er ligt een verrassing in de DBK Roept de stem. Er ligt Post voor jullie klaar.

B: "jippie we gaan kijken"

K: "wat voor een post van wie"

B: "yes van mijn broertjes en van mijn vader wat gaaf"

Karin leest wat voor: "beste mam, het gaat hier goed in huis......................groetjes aan Bart, Ruud en Willem. Karin laat een traantje vallen bij het voorlezen.

B: "oooh cool zeg van mijn broertje"

Ze lezen allemaal voor zich en soms wordt er voorgelezen. Bart zit even voor zich uit te staren na het lezen van een brief van Sjoerd.


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231930
Iedereen is zichtbaar blij maar ook zie je ze allemaal wat diep nadenken en een traantje wegpinken.


Genoeg plaatjes voor nu in de streams
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')