abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_231856
http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.telegraafbigbrother.html

quote:

donderdag
16 december 1999

De Telegraaf en telefoon in Big Brother

door Marcel Frost - ALMERE, donderdag
De vier overgebleven bewoners van het Big Brother-huis in Almere krijgen vanavond voor het eerst in 91 dagen de beschikking over een telefoon. Onderling moeten zij uitmaken wie van hen twee minuten met een nummer naar keuze mag bellen. De drie anderen mogen geen gebruik maken van de telefoon.

Misbruik van het toestel is uitgesloten, omdat het een mobiele telefoon betreft met een beltegoed van exact twee minuten. Het is de eerste keer dat iemand van de harde kern rechtstreeks contact kan opnemen met het thuisfront. Wel hebben zij al eerder brieven en videoboodschappen van familieleden ontvangen.

De bewoners krijgen de telefoon vanavond in de live-uitzending (Veronica, 22.30 uur), kort nadat zij De Telegraaf hebben ontvangen, die vandaag een speciale Big Brother-bijlage heeft. Daarin steken lezers van deze krant de bewoners een hart onder de riem middels korte advertenties.







I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_231857
Dat zal Karin dus wel zijn.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 16 december 1999 @ 07:52:00 #3
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_231858
g'navond.

Met wie?

O ben jij 't.

Nee Tessa en de kids zijn er niet. Probeer 't morgen nog ff.

Haalt gelijk bij rechter.
  donderdag 16 december 1999 @ 07:57:00 #4
910 Barbie
Graduated Fool
pi_231859
quote:
op 12-16-1999 om 07:52 AM schreef GHaven het volgende:
g'navond.

Met wie?

O ben jij 't.

Nee Tessa en de kids zijn er niet. Probeer 't morgen nog ff.


Geweldig! En dat op de vroege morgen...

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 16 december 1999 @ 08:00:00 #5
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_231860
)))))))))))))))))


En dat voor het slapen gaan

(ja ach sommige mensen draaien alles om)


DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_231861
Zeker te weten dat Karin mag bellen. Zou wel leuk zijn als Bart weer eens overal tegen in zou gaan en dat mobieltje opeist
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_231862
Ik ben benieuwd of er wel iemand het thuisfront zal gaan bellen. Bart, Ruud en Willem zullen daar waarschijnlijk geen behoefte aan hebben. Juist om die reden zal Karin het ook wel eens niet kunnen doen.
Blijft zich verbazen
  donderdag 16 december 1999 @ 08:28:00 #8
869 Ito
Positivo doch kritisch
pi_231863
Hunter: mijn dag kan niet meer stuk!
Geweldige reactie!
Ik weet geen signature...<P>
  donderdag 16 december 1999 @ 08:29:00 #9
869 Ito
Positivo doch kritisch
pi_231864
Ik bedoelde dus de reactie van G'Haven...
Grote humor!
Ik weet geen signature...<P>
  donderdag 16 december 1999 @ 08:29:00 #10
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_231865
quote:
op 12-16-1999 om 08:26 AM schreef Kierewiet! het volgende:
Bart, Ruud en Willem zullen daar waarschijnlijk geen behoefte aan hebben.

Dat weet ik nog zo net niet,

was het niet een van de heren die pas klaagde in de dagboekkamer dat hij toch wel het thuisfront miste zo nu en dan ???


DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_231866
HAHA..Hunter een goeie zeg. Laten we hopen dat Ruud hem niet in de handen krijgt , dan gaat het vast zo.

"Hallo schatje van me Hupakkee, ik hartsikidee, weet je joh, hupsakkee, godverdikie joh he harsjikidee, lekker kontje huppakee, ik mis de sex godverdikie joh he, hupsakee, handdoeken Trudie godverdikie joh he en dan hupsakkee godverdiekie joh he en Bibi hoe is het met haar huppakee, Trudie ben je er nog??...en toen tuuttuuttuut, twee minuten voorbij...

Ik ben benieuwd vanavond, Huppakee!!
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 16 december 1999 @ 08:44:00 #12
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_231867
Oliebol, wat ben je weer lekker adrem op de vroege morgen, de belooft weer een leuke FOK dag te worden.
pi_231868
Al die familie zit bij Rolfie in de studio vanavond natuurlijk. Dus krijgen ze waarschijnlijk de voicemail

pi_231869

Als de groep het via lootjes doet en Bart wint, kan dat wel eens een heftige avond worden. Hij, Bart is de enige zonder kinderen en de rest gunt hem het zeker niet.

pi_231870
dit wordt natuurlijk van te voren opgenomen omdat ze wel verbinding willen en het 'zogenaamd' rechtstreeks uitgezonden moet worden. Wedden dat er meteen verbinding is vanavond.

En dan nog iets alle kinderen slapen vast al om half elf, dus die krijgen ze niet aan de telefoon die zijn binnen twee minuten niet wakker.

Als Karin mag bellen moet wim binnen twee minuten vier kinderen aan het praten krijgen. :"He pap ik lig te slapen he wat ist er.. huh"

En als er wel contact komt met de familie van Karin dan zal het wel zo emotioneel worden dat Karin meteen naar huis gaat, want het liefst viert ze kerst met het gezinnetje.

Oh nee ik weet het al ze bellen al capone's voor nog meer pizza's
------------------
ik ben mezelf niet of nooit geweest

[Dit bericht is gewijzigd door stellina (Datum 16 December 1999).]

ik ben mezelf niet of nooit geweest

  donderdag 16 december 1999 @ 10:06:00 #16
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_231871
Valt dat telefoonnummer niet op een of andere manier te achterhalen? Kunnen we ze meteen even de geniale commentaren van dit forum door-SMS-en.
Hoewel... die verhalen van Nico (doordevil) kosten natuurlijk een fortuin.
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_231872

Nu ik er overnadenk, vermoed ik dat ze allemaal zullen zeggen dat ze NIET dat telefoontje willen maken. Toen Anouk en Syrille in het huis kwamen wilden ze ook liever niet weten hoe het er buiten aan toe ging. Ze weten dat een stemgeluid van thuis wel eens zou kunnen maken dat ze niet sterk genoeg meer zijn om het tot aan het eind vol te houden.

  donderdag 16 december 1999 @ 10:33:00 #18
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_231873
CONVERSATIE IN HET BIG BROTHER HUIS:

Onze vier vrienden zitten bij elkaar om de haard.
K; We mogen dus bellen.
B; Maar niet allemaal!
K; Nee, niet allemaal,
R; We kunnen natuurlijk Martin bellen, toffe gast, maatje man!
W; Dat lijkt me niet zo'n puik plan Ruud!
R; Tara, lekker wijf man!
B; We kunnen er om loten.
K; NEEEEEE, ik wil bellen!
R; als we nou de pizzalijn bellen?
W; Ruud, garremblaksems, man, denktie nu noit nou argens enders on dan oen fretten oend wievn! ( plat achterhoeks dus Willem is weer kwaad)
k; het is goed met jullie! Ik bel!
...............................
RWB: en ? en?
K; Oh ja sorry, het spijt me...
RBW: en ? en ?
K; shit, verkeerd verbonden!

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_231874
quote:
op 12-16-1999 om 10:16 AM schreef PINOK het volgende:
Ze weten dat een stemgeluid van thuis wel eens zou kunnen maken dat ze niet sterk genoeg meer zijn om het tot aan het eind vol te houden.

Kan het niet zo zijn dat dit juist de bedoeling is van Voo, dat ze misschien wel hopen dat er iemand toch de "behoefte" heeft op dat moment om met iemand van het thuisfront te praten? Ipv een enveloppe met inhoud, een van de bewoners lekker maken met een stemgeluid van het thuisfront. En dan maar hopen dat er iemand zwicht, van een ander stemgeluid?

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


  donderdag 16 december 1999 @ 10:46:00 #20
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_231875
quote:
op 12-16-1999 om 10:42 AM schreef binky het volgende: Kan het niet zo zijn dat dit juist de bedoeling is van Voo(...)
De bedoeling is waarschijnlijk gewoon dat er weer een sponsor tevreden wordt gesteld, zo van : "Met Libertel heeft Ruud nu ook landelijke dekking".

Haalt gelijk bij rechter.
pi_231876

Het lijkt mij de bedoeling dat ze geconfonteerd worden met het fenomeen kiezen of delen. Het hierover onderling eens worden lijkt me belangrijker dan wie waar naar toe belt.

Willem hoeft trouwens niet te bellen, die wil zich toch liever verstoppen.


Jusqu'ici tout va bien...
pi_231877
Als ze enigzins verstand heebn flikkeren ze dat mobieltje weer keihard terug de DBk in. VOO probeert alleen stemming te maken in het huis. Als niet iedereen kan bellen, dan maar niemand. En anders: Fl 2,00 beltegoed is 4 keer SMS


  donderdag 16 december 1999 @ 12:13:00 #23
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_231878
Gelden die twee minuten ook als Ruud naar een Sexlijn wil bellen?

groetjes, Casey

  donderdag 16 december 1999 @ 12:24:00 #24
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_231879
CONVERSATIE IN HET BB-HUIS II

DBK-stem; Jullie mogen nu bellen
K; Nou we zijj er allemaal over eens dat ik bel. ........
Gatver wat plakt dat ding! Er zit snot aan die telefoon!.....
K; Ik hoor niets....
W; Weet jij wel hoe zo'n ding werkt?
B; Het is immers geen strijkijzer.
K; Hij doet het echt niet.
B; Karin er zit een snotje op je lip
W; GARREMBLAKSEMS ROLF, WAROM DOET DAT DING HET NIET?
DBK-stem; Omdat Ruud de mobiele telefoon reeds in gebruik had....( letterlijk en figuurlijk)
Op dat moment komt Ruud binnen met een roodaangelopen gezicht, hij krabt aan zijn kruis.
R; tjezus, lache man, had ik net Monana aan de lijn... poehee!
K; Gatverdamme Ruud!!
W: GARREMBLAKSEMS RUUD! HOE KEN DIE DAT NU MAKN MIEN JONG?
R; ach, zo'n telefoon, is toch geen ruk aan!

[Dit bericht is gewijzigd door Maurisico (Datum 16 December 1999).]

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  donderdag 16 december 1999 @ 12:24:00 #25
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_231880
wissen aub, foutje

[Dit bericht is gewijzigd door Maurisico (Datum 16 December 1999).]

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')