abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_231844
Stelling: Ruud moet blijven en winnen?

Wat vinden jullie van deze stelling? Mijn mening is dat Ruud moet winnen. In het begin zagen we welliswaar een andere Ruud, maar is iedereen niet veranderd? Ruud is in mijn gevoel veel meer betrokken bij de bewoners en de nominaties dan b.v. Bart
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_231845
Al lange tijd denk, en hoop ik dat Ruud gaat winnen.
Voor mij is hij de meest sympathieke persoon, die zichzelf kan blijven.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 16 december 1999 @ 05:36:00 #3
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_231846
Ruud is een onhandige neanderthaler, die na Karin, samen met willem, fijn zijn wonden gaat likken. Het milleniumprobleem krijgt voor Ruud nog een hele andere betekenis.
Life is what you make it.
pi_231847
quote:
op 12-16-1999 om 01:43 AM schreef nosubcire het volgende:
Ruud is in mijn gevoel veel meer betrokken bij de bewoners en de nominaties dan b.v. Bart

Ruud vertelde een dag of 10 geleden in de dagboekkamer dat hij zijn mede-bewoners maar niks vond; hij wou ze inwisselen voor nieuwe (en hij was serieus!). Dus betrokken?

Anyway, hij mag wel van me winnen. Niet alleen zou hij het geld het best kunnen gebruiken, maar hij is ongetwijfeld ook degene wiens leven het meest op zijn kop zal staan na BB.
Toevallig een voorbeeld; ik hoor zojuist Edwin Evers op de radio "Ruud's nieuwe single" aankondigen die hij tussen nu en 9 uur zal draaien. Zal ongetwijfeld Paul de Leeuw's Ben jij me maatje of zoiets zijn. Ik vraag me serieus af wat Ruud van zoiets vindt. PdL maakt toch min of meer misbruik van hem.

  donderdag 16 december 1999 @ 08:09:00 #5
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_231848
Ergens zegt mne van binnen dat deze "Neanderthaler" inderdaad gaat winnen.

Of ik nu veel kritiek ga oprakelen of niet, maar gevoelsmatig zegt me iets van binnen dat dit persoon de meeste fans had.

En was het niet zo dat de kijker nog altijd beslist wie is er zou winnen ?

Of ik het nu leuk vind of niet, denk wel dat die gozer zal winnen

DeeJ

(immers, Neaderthalers zijn ook nog niet uitgestorven !!!)

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_231849
Ik had de volgende quote van de BB-site ook al in een ander topic geplaatst, maar hier is-ie misschien wat meer op zijn plaats (excuses aan degenen die zich ergeren aan cross-posten)

quote:
RUUD-MOEHEID

Rond de Big Brother-perikelen treedt een nieuw verschijnsel op: de Ruud-moeheid. De blonde knuffelbeer verliest met de dag aan populariteit. Waar hij in de begindagen van het project nog hoog stond aangeschreven, lijkt zijn ster dalende.

Ruud was de eerste bewoner die een eigen homepage kreeg. De trend zette door. Ook de anderen bewoners kregen een fansite. Maar de opmars van zijn populariteit kende geen grenzen. Ruud was de held van het Big Brother-huis. Hij liet zijn emoties zien, stelde zijn medebewoners gerust en sloeg op de juiste momenten een arm om de schouders van zijn nieuwe ‘maatjes’. Toch wordt zijn populariteit met de dag minder. Zijn ‘seksuele praat, dat echt nergens over gaat’, zoals Mona dit verwoordde in het BB-lied, werkt hem steeds meer tegen.

Polls
Tijdens de laatste nominatieronde was Ruud op Maurice na zelfs de minst populaire bewoner. Ook na het vertrek van Maurice is Ruud nog altijd niet het lieverdje in het huis. Integendeel. Op de meeste polls staat hij onderaan.
Martin kent Ruud vanuit zijn periode als bewoner in het BB-huis. In die tijd zijn zij maatjes van elkaar geworden. Juist daarom steekt het Martin hoe Ruud nu overkomt op televisie: “Ruud is in het begin meteen heel populair geworden. Dat is erg jammer, want het is heel moeilijk om tot 31 december ook populair te blijven.”

Martin laat zich niet door de beelden leiden. “Ik vind het jammer dat ze juist slechtere stukjes uitzenden, zoals zijn gesprekken over seks. Het is vaak niet de meest sympathieke kant van Ruud. Hij heeft ook een andere kant. Wat ze nu uitzenden, kunnen ze beter niet laten zien. Hierdoor zien we niet de echte Ruud.”
Martin ziet een terugkeer in de populariteit van Ruud echter somber in: “Het is nu bijna te laat voor hem. Iedereen heeft al zijn favoriet gekozen. Bij de meesten zit Ruud daar niet meer bij.”

14/12/99
21:25


Overigens nu op de radio. "Ruud" (Paul de Leeuw) aan de telefoon bij Edwin Evers. Nu de "nieuwe" single. Ik vind 'm


------------------
Klik hier voor mijn Big Brother Nieuws & Stripjes site

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 16 December 1999).]

  † In Memoriam † donderdag 16 december 1999 @ 10:29:00 #7
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_231850
ruud moet blijven en dat niet alleen VOO moet een speciale band maken voor gebruik in het onderwijs.
Hij levert prachtig les materiaal op waar iedere onderwijzer de vingers bij aflikt.Wat een voorbeeld wat er van je terecht kan komen als je niet oplet bij maatschappijleer.
Wat een voorbeeld voor genetica dat zolang de genen van de Neanderthaler nog aanwezig zijn je dat oude ras nog kan terug fokken.
Wat een voorbeeld dat de evolutie nog steeds werkt, mutaties blijven voorkomen en er ontstaan constant nieuwe typen die hun succesvolheid moeten aantonen om zich uit te breiden.
We kunnen hier nog uren over doorgaan.

sataN wordt Ruud bij jou op school al gebruikt?

The future is after you
  donderdag 16 december 1999 @ 12:51:00 #8
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_231851
Toch.....
denk ik dat we Ruud het minst zouden missen.
Kbdoel, zijn opmerkingen kennen we nu met gemak wel, echt orgineel waren ze nooit, maar leuk te weten dat zo'n holemens nog in de vrije natuur rondloopt in Nederland.

Maar nu? Ik hoor um niet ik zie um ik erger me niet aanum. Laa maar gaan dus. Leuker als Willem nog even blijft en dan toch niet wint.....

Karin kan ik nu ook wel schieten, dus ergernisfactor hoog genoeg om te blijven kijken...

Bart.. zonder Bart zouden we nog een week moeten kijken naar dezelfde taferelen die ik bij mijn oma in het bejaardetehuis meemaak en daarom onmisbaar,

ergo Ruud is egen die op dit moment het minst bijdraagt. Jammer jongen, en ik gun het je echt wel van harte, maar het liefst heb ik dat jij pleite gaat. Bovendien heb ik de infdruk dat jij nog wel hier en daar wat schadeclaims kunt indienen wegens gebruik in reclames. En jij bent welicht het best te merchandisen. Dus jij wint altijd.

Groetjes, Casey

  donderdag 16 december 1999 @ 13:01:00 #9
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_231852
Hee Casey, je bent nu zeker nuchter?

Maarre, we zijn het weer eens eens.

Alleen denk ik dat niet alleen Ruud goed te merchandisen valt...

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_231853
RUUD IS KONING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  donderdag 16 december 1999 @ 13:34:00 #11
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_231854
Ruud heeft die 250.000 niet nodig. Wanneer hij uit het huis is zal hij een veelvoud van dat bedrag gaan verdienen.
Ook Willem en Bart zullen waarschijnlijk wel leuke bedragen kunnen gaan verdienen (alleen niet in de mate waarin Ruud zal gaan verdienen) en hebben dat bedrag dus ook niet nodig.
Karin heeft al een rijke man en heeft dus ook geen geld nodig.
Conclusie: degene die wint moet dat bedrag maar aan Greenpeace schenken.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_231855

Waarom Ruud moet blijven? Dat zou ik ook wel willen weten.

Jusqu'ici tout va bien...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')