abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64889663
met al dat graven en zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 januari 2009 @ 18:01:10 #2
163650 Greys
pi_64891788
Wel even terugkijken naar de wintertrui-Bink-foto's in het vorige deel hoor!

Ik ga NU de zeepjes bekijken!

Oh en rhubarbje, ik deed eerst altijd kranten onderin de bak, onder de korrels. Boris ging dan net zo lang lopen graven tot de kranten in snippers bovenop lagen en de korrels onderop Dat doet die van jou dus ook zo te horen, wil niet zeggen dat ze blaasgruis hebben of pijn ofzo hoor
Vind je wel eens een plasje buiten de bak? Of mauwt hij erg als hij op de kattenbak is? Zo nee, dan is er waarschijnlijk niets aan de hand, behalve dat hij die zak in zijn bak irritant vindt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64891831
Nope verder doet ze het echt super (of nou ja deed... ik probeer dr een beetje in de gaten te houden vandaag omdat we de kap op de bak hebben gezet vanaf vandaag het is zo'n dichte namelijk)

Maar ik vind die zak wel ideaal
Dus dan heeft ze pech haha
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 18:07:42 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64891974
Ik ga heel binnenkort twee dumbo ratjes uitzoeken

Ik heb manlief overruled
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 januari 2009 @ 19:19:41 #5
163650 Greys
pi_64894180
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
Nope verder doet ze het echt super (of nou ja deed... ik probeer dr een beetje in de gaten te houden vandaag omdat we de kap op de bak hebben gezet vanaf vandaag het is zo'n dichte namelijk)

Maar ik vind die zak wel ideaal
Dus dan heeft ze pech haha
Mocht je nou merken dat ze wel buiten de bak gaan plassen moet je wel snel iets anders bedenken dan die zak hoor! Want dan heeft ze er echt een hekel aan en dan is het straks lastig om dat weer aan te leren, als die zak er eenmaal uit is (Lijkt me zo...)

Senes! Wat leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64895630
Ha meisjes. Hier zijn jullie.
Hier ook lekker gewandeld vanmiddag. Heerlijk weer voor.
Zo lekker douchen met de lush.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 januari 2009 @ 20:53:29 #7
163650 Greys
pi_64897293
Ik dacht dat ik het pakje van oh-oh al binnen had, maar het was een ander pakje!
Dus ik moet nog even wachten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 januari 2009 @ 22:15:49 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64899585
hoi!

Senes, hoe ist met elco?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 22:20:20 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64899711
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
hoi!

Senes, hoe ist met elco?
Hij is vooral weer levendiger, hij wil ook weer spelen als als je niet oppast en niet snel genoeg reageert heb je ook bijna weer een kluif tussen je ogen.
Zijn haren groeien ook weer aan, zijn vacht is niet meer zo nattig/vettig maar hij heeft nog steeds wel behoorlijk last van schilfers.
Nou hoorde ik dat dat ook wel een aardige poos kan duren voor het echt beter word dus we wachten het nog maar even af

Thnx for asking

Hoe is het met Baloe?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 22:24:51 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64899846
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 22:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Hij is vooral weer levendiger, hij wil ook weer spelen als als je niet oppast en niet snel genoeg reageert heb je ook bijna weer een kluif tussen je ogen.
Zijn haren groeien ook weer aan, zijn vacht is niet meer zo nattig/vettig maar hij heeft nog steeds wel behoorlijk last van schilfers.
Nou hoorde ik dat dat ook wel een aardige poos kan duren voor het echt beter word dus we wachten het nog maar even af

Thnx for asking

Hoe is het met Baloe?
Fijn dat het iets beter lijkt te gaan! Fortyrhon duurt idd even voordat het aanslaat. Fijn dat zn vacht iig terug komt. Zonder vacht is ook maar koud zo Alleen wat minder van die kluif tussen je ogen

Met Baloe is het goed hoor. Die huppelt vrolijk in de sneeuw rond, loopt prima, geen plekken meer, en is voorzien van nieuwe piepspeeltjes

Heb je nog geschaatst? MM ging op de vijver staan die daar bij het winkel centrum in de schooten ligt. Daar achter de apotheek

Heel dat ijs was aan de zijkant los. En er waren gewoon mensen met kleine kids op aan het schaatsen
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 22:33:23 #11
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64900129
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Fijn dat het iets beter lijkt te gaan! Fortyrhon duurt idd even voordat het aanslaat. Fijn dat zn vacht iig terug komt. Zonder vacht is ook maar koud zo Alleen wat minder van die kluif tussen je ogen

Met Baloe is het goed hoor. Die huppelt vrolijk in de sneeuw rond, loopt prima, geen plekken meer, en is voorzien van nieuwe piepspeeltjes

Heb je nog geschaatst? MM ging op de vijver staan die daar bij het winkel centrum in de schooten ligt. Daar achter de apotheek

Heel dat ijs was aan de zijkant los. En er waren gewoon mensen met kleine kids op aan het schaatsen
Oh

Nee, ik heb niet geschaatst, we zijn boven alles aan het omgooien. Wij gaan op de kleine kamer van Samara slapen en Samara krijgt onze grote kamer.
Maar dat is nog een behoorlijk gepuzzel hoor

Joey is daar vanmiddag wel geweest met zijn vriendjes maar dan ga ik morgen eerst zelf eens even kijken voor hij daar weer mag schaatsen.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 22:39:14 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_64900329
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 22:33 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh

Nee, ik heb niet geschaatst, we zijn boven alles aan het omgooien. Wij gaan op de kleine kamer van Samara slapen en Samara krijgt onze grote kamer.
Maar dat is nog een behoorlijk gepuzzel hoor

Joey is daar vanmiddag wel geweest met zijn vriendjes maar dan ga ik morgen eerst zelf eens even kijken voor hij daar weer mag schaatsen.
Ow boy, ik heb joey verlinkt

Nee maar serieus, ik vond het echt eng. Ben er zelf ook even op geweest, maar toen ik de kant weer op wilde klimmen liep het water gewoon richting mn schoenen

En het zal wel niet zo diep zijn, maar toch

Waarom krijgt Samara the big room?
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 23:19:10 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_64901724
Ze sliep nog steeds op een peuterbedje en we hadden haar beloofd dat als Joey een hoogslaper kreeg dat zijn zijn halfhoogslaper mocht hebben.

Nou, Joey kreeg een hoogslaper en toen bleek de halfhoogslaper niet op haar kamer te passen.

Toen hebben manlief en ik er even over nagedacht en we kwamen tot de slotsom dat de kids de grote kamers beter konden gebruiken dan wij. Zij krijgen vriendjes en vriendinnetjes op hun kamers te spelen en dergelijke, zij hebben gewoon meer aan de ruimte.

Dus nu hebben wij de kleine kamer en moeten we via het voeteneind op bed klimmen En zij hebben de grote kamers
  zaterdag 10 januari 2009 @ 23:44:12 #14
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64902403
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat ik het pakje van oh-oh al binnen had, maar het was een ander pakje!
Dus ik moet nog even wachten
Wat stom zeg, en Nok had m wel.
Nok hoe was het douchen?
Ik vind die hele zoete zoals Rockstar en Godmother juist heerlijk!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 11 januari 2009 @ 00:07:53 #15
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64903116
T to the VP

Ik heb mijn rockstarzeepje dat ik vorig jaar voor mn verjaardag kreeg, 2 weken geleden aan mn nichtje gegeven voor haar verjaardag
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 11 januari 2009 @ 00:10:34 #16
176471 oh-oh
pi_64903215
Rockstar ruikt echt zo heerlijk op mn honden
En al helemaal met trichomania en American cream dr bij
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 11 januari 2009 @ 00:12:17 #17
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64903276
American Cream ja, die is wel heel lekker!
Maar mn haar ging er niet tof van zitten evenals Trichomania
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 11 januari 2009 @ 00:15:27 #18
176471 oh-oh
pi_64903383
quote:
Op zondag 11 januari 2009 00:12 schreef MissBliss het volgende:
American Cream ja, die is wel heel lekker!
Maar mn haar ging er niet tof van zitten evenals Trichomania
Trichomania doet m haar het super op, van de AC wordt het wel heeeeeeel zwaar, maar hij ruikt zo lekker, dan maar wat minder volume
En bij de honden ruik ik m echt een hele week, en ze gaan elke week in bad dus ze ruiken altijd dr naar
( Groucho Marx )
  zondag 11 januari 2009 @ 00:16:23 #19
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64903420
Een hele week!

Bij mezelf ruik ik het nog geen half uur
Ziggy played guitar
  zondag 11 januari 2009 @ 00:17:47 #20
176471 oh-oh
pi_64903466
Echt?
Bij mij vragen mensen wat voor heerlijk nieuw luchtje ik op heb
En mn sjaal ruikt dr ook zo heerlijk naar!
( Groucho Marx )
  zondag 11 januari 2009 @ 00:43:50 #21
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64904264

Nee heb ik niet... (ik rook ook als een ketter)

Weet je wat erg is?! Je had altijd 2 geurlijnen bij Lush, Karma en Ginger. En ik was helemaal Karmafan, heb alles ervan. Tijdje geleden was ik in Zwijndrecht (ouderlijk huis) en daar vond ik zo'n miniflesje Ginger-parfum.. en LEKKER dat dat ruikt!! En had ik dat maar 2 jaar geleden gemerkt, nu heb ik alleen zo'n miniflesje van 5 ml en dan is het op, want Lush verkoopt het ook niet meer..
Ik wil me de hele dag omhullen in die geur!

Silly me
Ziggy played guitar
  zondag 11 januari 2009 @ 01:19:07 #22
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_64905169
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 11 januari 2009 @ 01:25:05 #23
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64905265
Ing
Ziggy played guitar
pi_64908040
Hhet douchen was heerlijk. Ruik nu helemaal naar patchouli. Beetje veel wel. Blijft ook lang hangen. En dat terwijl we beiden ook roken als ketters.
Als daar nou ook een bodycream van is, is het helemaal goed. Zal de site nu maar eens gaan doorspitten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_64909603
Ik ben niet zo van de slowchat maar als het in 1 topic over beestjes en Lush gaat ben ik erbij!

Greys, ik had het Bink verhaal helemaal gemist! Gelukkig dat hij zich weer beter voelt. En dat verklaart waarom er nog geen update is in het Bengalen topic.

Had je je met Tramp gedouched Nokwanda? Dies lekker he? Dan heb je de Tramp lotion net gemist.... Die is een paar maanden geleden eenmalig gemaakt. Ik heb een kast vol Lush (vooral douche en badspul, niet zoveel zeep), als er iemand een bepaalde geur wil proberen laat het maar weten. Ik hou ervan de lush love te verspreiden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')