Mocht je nou merken dat ze wel buiten de bak gaan plassen moet je wel snel iets anders bedenken dan die zak hoor! Want dan heeft ze er echt een hekel aan en dan is het straks lastig om dat weer aan te leren, als die zak er eenmaal uit isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
Nope verder doet ze het echt super (of nou ja deed... ik probeer dr een beetje in de gaten te houden vandaag omdat we de kap op de bak hebben gezet vanaf vandaag het is zo'n dichte namelijk)
Maar ik vind die zak wel ideaal
Dus dan heeft ze pech haha
Hij is vooral weer levendiger, hij wil ook weer spelen als als je niet oppast en niet snel genoeg reageert heb je ook bijna weer een kluif tussen je ogen.quote:
Fijn dat het iets beter lijkt te gaan! Fortyrhon duurt idd even voordat het aanslaat. Fijn dat zn vacht iig terug komt. Zonder vacht is ook maar koud zoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is vooral weer levendiger, hij wil ook weer spelen als als je niet oppast en niet snel genoeg reageert heb je ook bijna weer een kluif tussen je ogen.
Zijn haren groeien ook weer aan, zijn vacht is niet meer zo nattig/vettig maar hij heeft nog steeds wel behoorlijk last van schilfers.
Nou hoorde ik dat dat ook wel een aardige poos kan duren voor het echt beter word dus we wachten het nog maar even af![]()
Thnx for asking![]()
Hoe is het met Baloe?
Ohquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fijn dat het iets beter lijkt te gaan! Fortyrhon duurt idd even voordat het aanslaat. Fijn dat zn vacht iig terug komt. Zonder vacht is ook maar koud zoAlleen wat minder van die kluif tussen je ogen
![]()
Met Baloe is het goed hoor. Die huppelt vrolijk in de sneeuw rond, loopt prima, geen plekken meer, en is voorzien van nieuwe piepspeeltjes
Heb je nog geschaatst? MM ging op de vijver staan die daar bij het winkel centrum in de schooten ligt. Daar achter de apotheek![]()
Heel dat ijs was aan de zijkant los. En er waren gewoon mensen met kleine kids op aan het schaatsen![]()
Ow boy, ik heb joey verlinktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh![]()
Nee, ik heb niet geschaatst, we zijn boven alles aan het omgooien. Wij gaan op de kleine kamer van Samara slapen en Samara krijgt onze grote kamer.
Maar dat is nog een behoorlijk gepuzzel hoor![]()
Joey is daar vanmiddag wel geweest met zijn vriendjes maar dan ga ik morgen eerst zelf eens even kijken voor hij daar weer mag schaatsen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat ik het pakje van oh-oh al binnen had, maar het was een ander pakje!![]()
Dus ik moet nog even wachten
Trichomania doet m haar het super op, van de AC wordt het wel heeeeeeel zwaar, maar hij ruikt zo lekker, dan maar wat minder volumequote:Op zondag 11 januari 2009 00:12 schreef MissBliss het volgende:
American Creamja, die is wel heel lekker!
Maar mn haar ging er niet tof van zittenevenals Trichomania
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |