abonnement Unibet Coolblue
pi_64847334
Hey..

Ik ga deze zomer naar Rimini, maar nou heb ik gehoord dat je op de stranden verplicht een bedje moet huren voor 10 a 15 euro. Is dit echt zo en is het echt zo duur?
En verschilt dit per strand?

Alvast bedankt
pi_64848357
Ik ben daar in de buurt geweest (Riccione) en de meeste stranden hebben inderdaad verplichte bedden-verhuur. Dat is dan een paar euro, volgens mij echt geen 15. Je hebt tussendoor ook de gratis stranden, maar die zijn weer retedruk in vergelijking met die 'bedden' stranden en lig je een beetje hutjemutje.
Dus...
pi_64848572
Rimini... Bedenk even wat je jezelf aan gaat doen.

Ben daar vorig jaar ook geweest, van narigheid zijn we dezelfde dag maar weer weg gegaan. Wát een vuilnisbelt zeg, dat gat. Overvolle stranden waar je overdag alleen maar bejaarden ziet, alles is daar grijs, vies en lelijk, mensen zijn chagrijnig niet gezond meer, oja, en het strand staat inderdaad vol moet stoelen die daar gehuurd moeten worden.

Daarna een paar uurtjes in de auto gezeten naar Bardolino aan het Gardameer, en dat beviel 100 keer beter
pi_64853195
Bedankt voor jullie reacties

Nja ik ga met vriendinnen en we zijn allemaal tussen de 16 en 19 jaar, dus we zijn wel echt opzoek naar een jongerenlocatie.. 2 jaar geleden ben ik in Lloret geweest en ik heb gehoord dat Rimini daarmee vergelijkbaar is en Lloret is me super goed bevallen..
pi_64965001
Ik ben in 2005 voor het eerst en het laatst in Rimini geweest. Super 10 dagen gehad!
Maar inderdaad, toen was het ook al zo dat dé stranden een verplichte beddenhuur hadden.

Maar hoe wil je er heen? Je kunt een duur appartement huren, een duur hotel nemen of je neemt een plekje op een camping. Wij zijn er met een auto heen gegaan, hebben 10 dagen op een camping gestaan, elke avond naar een té mooi feest geweest en een supertijd gehad. Ook zonder hotel/appartement was het schreeuwend duur, maar dan heb je wel wat

Maar misschien is het sindsdien wel bergafwaarts gegaan, ik weet niet...
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
  maandag 12 januari 2009 @ 22:27:32 #6
152076 Europees
Op naar een Federale EU
pi_64970005
Stranden hebben inderdaad verplichte beddenhuur, ik betaalde afgelopen jaar met GOGO tours ik dacht 15 euro per persoon per week!

Rimini is echter wel een stukje duurder dan Spanje vind ik. Maar zeker een hele leuke plaats vond ik zelf
Je hebt geen recht op morgen dus geniet van elke dag
pi_64975219
Niks gemerkt hoor van verplichte beddenhuur, wij lagen gewoon met een grote groep op handoeken, prima te doen.. (2006)

Verder is Rimini echt top voor het uitgaan/stappen, heb ook niks gemerkt van chagrijnige mensen oid..
Brett Holman
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')