abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 15 december 1999 @ 11:15:00 #1
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_231586
Ik weet dat er al een topic van hunter over een tijdschema is maar dit is een bericht dat door veronica zelf naar buiten is gebracht en vanmorgen hier in het plaatselijke suffertje staat.

'BEDRIJDINGSDAG' BEWONERS BIG BROTHERHUIS EERDER.

U leest nu iets dat de BB-hoofdrolspelers niet mogen weten. Big Brother eindigt niet op oudjaarsavond, maar al in de late avond van 30 december.

Op die laatste dag begint Veronica om vijf over negen 's avonds met een rechtstreekse uitzending, die sluit om half een 's nachts. In dat drieėnhalf uur durende programma (een uur voor elke maand BB) valt de ontknoping, zullen de laatste bewoners de fluwelen gevangenis verlaten en naar de studio gehaald
worden en mag de winnaar het kwart miljoen opstrijken.

Volgens Veronica-woordvoerster Karin Bouwknegt zijn de BB'ers op 16 september in strenge afzondering gegaan met de boodschap dat die tot en met oudjaarsdag kan duren.

Veronica maakt die laatste uitzending alles live. In de studio zijn alle ex-bewoners
van het Big Brother-huis en de gezins- en familieleden van de BB'ers die nog in
het huis zitten verzameld. In alle woonplaatsen van de BB-diehards staan camerateams voor reacties. Wint Willem Boomsma, dan staat het Groningse Tolbert/Leek op zijn kop; heeft Ruud Benard de langste adem, dan zal het camerateam moeten kiezen tussen zijn Bredase stamkroeg De Bommel of zijn woonwijk Haagse Beemden. Tussendoor wordt steeds naar het huis overgeschakeld.

Maar helemaal de laatste uitzending van Big Brother wordt het niet. In de maand januari zal Veronica nog viermaal, op de vaste lange' donderdagavond, met vervolgafleveringen komen. Die laten de hoofdrolspelers zien bij hun terugkeer in de gewone wereld'.

Is dit dan de waarheid?????

pi_231587
Het zou best eens de waarheid kunnen zijn ja, aangezien er op de officiele BB site ook al eens een bericht heeft gestaan dat het programma al op de 30e eindigt. Daar zou ik trouwens wel flink van balen, want dan ben ik dus niet thuis! Heb ik alle afleveringen gevolgd, zou ik die laatste missen...
Maar ja, er is altijd nog de videorecorder. Nou maar hopen dat 'ie het niet begeeft.

PS In dat bericht staat dat er cameraploegen aanwezig zijn in Breda en in dat Groningse plaatstje van Willem. Houden ze er dan geen rekening mee dat Bart of Karin ook kan winnen?


Groetjes van Fannetje

  woensdag 15 december 1999 @ 13:35:00 #3
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_231588
Squeeky, het experiment duurt 106 dagen (dus de week van Martin telt niet mee). Het ligt er daarnaast helemaal aan hoe V telt. Als zij de eerste dag (16 sept) meetellen als een dag, is het dus op 30 dec. afgelopen. Anders op 31 dec. Daar kunnen ze zich dus altijd achter verschuilen als ze op 30 dec. (of 31 dec. in de nacht) de deur opendoen. Ik ben er op beide dagen niet, dus bij mij snort de video zoiezo...

Fannetje, iedereen houdt er rekening mee dat Ruud en vooral Willem dus niet winnen, behalve V. Vooral houden zo, gaan ze eens een keer goed onderuit.

Jumparound, weet jij hoe dit zit? Heb je al een uitnodiging voor een van beide dagen?

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_231589
Daar zou ik heel mee zijn !!!!

Hoeft er op de dag der dagen geen IP-Game geteld te worden

Want er bestaat natuurlijk altijd de kans dat mijn vingertjes er al afgeknalt zijn rond de 31e.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')