quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:09 schreef cosmick het volgende:
En het gaat ook maar door dit hè.
Toch wel een van de meest verschrikkelijjke nummers uit the 80's.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Allemachtig, hoe krijgt ze het toch steeds weer voorelkaar.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef cosmick het volgende:
Naar nummer. En gewoon BLIJVEN draaien.
quote:
Je bent de meest negatieve persoon die ik kenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit is idd ook niet bijzonder leuk.
Je bent er maar druk mee; fucking loserquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt cosmick, even een greep uit je posts uit het vorige topic...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je bent de meest negatieve persoon die ik ken.
De enige loser hier ben jij, dat je naar een station luistert dat je blijkbaar alleen maar laatquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee; fucking loser.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee; fucking loser.
't Is echt behoorlijk triest..quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
De afwisseling in de muziek is weer compleet weg. Is het nou godverdomme zo lastig om es iets anders te draaien
Hoeveel nummers staan er in Dalet
10
Nou daag maar weer dan. Ga maar weer fijn voetballenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De enige loser hier ben jij, dat je naar een station luistert dat je blijkbaar alleen maar laat'en.
.
Deze dag is toch al niet door te komen , ben al naar mp3.fm geswitched luister nu naar cd van ilsequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
De afwisseling in de muziek is weer compleet weg. Is het nou godverdomme zo lastig om es iets anders te draaien
Hoeveel nummers staan er in Dalet
10
Nee hoor, de ergste negatieveling hier is TheZapster. Die komt echt alleen maar om te zeiken op de muziek en andere users hier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt cosmick, even een greep uit je posts uit het vorige topic...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je bent de meest negatieve persoon die ik ken.
Wat probeer je nu weer, een flame? Even doorleren dan maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou daag maar weer dan. Ga maar weer fijn voetballen.
Hoi Brendaquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef Brennel het volgende:
'middag!
Ik ben er weer, en ik wil gezelligheid, dus hou op met dat gemekker
Hoiquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef Brennel het volgende:
'middag!
Ik ben er weer, en ik wil gezelligheid, dus hou op met dat gemekker
Is dat verder nog wat? Recensies waren niet zo overweldigd ("geen eigen geluid, te mainstream blablabla") namelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
.. luister nu naar cd van ilse
Nee, de normale kachel is eindelijk gemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoi Brenda, is het kacheltje al geregeld op het werk door je collega ?
Haiquote:
Toch maar es m'n iPhonemuziek doorpluggen ofzo. Meer dan 1.000 nummers bij de hand danquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Deze dag is toch al niet door te komen , ben al naar mp3.fm geswitched luister nu naar cd van ilse
Op zich vind The Zapster altijd wel komisch. In veel gevallen vind ik 'm wel gelijk hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, de ergste negatieveling hier is TheZapster. Die komt echt alleen maar om te zeiken op de muziek en andere users hier.
Het eerste wat ik ook dachtquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweeeer Madonna.
Alsof ze 't erom doen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |