Alweer? 't is de laatste tijd nogal vaak op hè?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
OP
Echt welquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er staat nog niks in dit topic, Hans.
De sfeer is nu al goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er staat nog niks in dit topic, Hans.
lolquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Alweer? 't is de laatste tijd nogal vaak op hè?
Moeten we niet gewoon de voorraad wat verhogen zodat we niet meer zo vaak zonder komen te zitten?
Heb je nog aangifte gedaan ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Slachtoffer van oplichting, yo, hier!
Ik blijk overigens niet de enige te zijn die is opgelich door die eikel... Mensen, mochten jullie ooit iets willen kopen op marktplaats van M. Kuiper uit Groningen... NIET DOEN!
Studeren!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Werken!
Ik kies altijd voor een dure hobby. Ik wilde graag een andere lens voor mn Nikon hebben. Kosten ze ¤500. Tja, en dat is rot, als je aan het sparen bent voor rijbewijs.
Ja, klopt ja. Maar ik zie mijzelf niet met een fotocamera lopen, die ook kan filmen. Geef mij maar wat monteerwerkquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verschil tussen foto en video wordt ook steeds kleiner (zie 5D Mark II met HD-videomogelijkheid).
[PeterRdeVries] Hans, jij komt toch uit Groningen? Weet jij hier iets vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Slachtoffer van oplichting, yo, hier!
Ik blijk overigens niet de enige te zijn die is opgelich door die eikel... Mensen, mochten jullie ooit iets willen kopen op marktplaats van M. Kuiper uit Groningen... NIET DOEN!
Reden voor mij om alleen de 5D MARK I te kopen , opsouten met dingen die niets maar dan ook niets met fotografie te maken hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verschil tussen foto en video wordt ook steeds kleiner (zie 5D Mark II met HD-videomogelijkheid).
Link naar internetoplichting.nl met het hele verhaal en het begin van de jacht!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:07 schreef -Hans- het volgende:
M Kuiper uit Groningen? laat het jachtseizoen maar beginnen
Komt 'ie!quote:
Ik heb ooit aangifte gedaan van een Martkplaats oplichter. Ik kreeg alleen maar te horen: Nou mevrouwtje, dat is dom van u hé. Je moet ook geen aankopen doen via internet als je de persoon niet kent. Nooit meer wat van ze gehoord. Terwijl ze wel gingen proberen het geld terug te storten. Dat is twee jaar geleden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je nog aangifte gedaan ?
Je hoeft niet alles te gebruikenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Reden voor mij om alleen de 5D MARK I te kopen , opsouten met dingen die niets maar dan ook niets met fotografie te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |